BOTEZUL DOMNULUI (BOBOTEAZA). EPIFANIA/TEOFANIA

Boboteaza ziarulring.ro

Botezul Domnului, dumnezeiasca arătare. O mare sărbătoare a creştinătăţii.

La mulţi ani!

Catel salvat de pompier apa Ialomita TG ProTV via incomod-media.ro

Foto: ProTV via incomod-media.ro

Şi vrednică pomenire pentru pompierul târgoviştean salvator al căţelului blocat pe o bucată de gheaţă din râul Ialomiţa, tocmai în ajunul botezului animăluţelor, care se oficiază de Bobotează. Dacă ştie cineva numele lui, i-aş fi recunoscătoare.

P.S. Duhul Sfânt s-a arătat sub formă de porumbel, poate pricepem.

2 răspunsuri to “BOTEZUL DOMNULUI (BOBOTEAZA). EPIFANIA/TEOFANIA”

  1. BOTEZUL DOMNULUI (BOBOTEAZA). EPIFANIA/TEOFANIA » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  2. Radu Humor Says:

    Căutând numele vajnicului pompier am dat peste altceva :

    -Tata pot sa ma uit la televizor?
    -Da , numai sa nu-l deschizi.
    Un oltean se duce cu Lastunul la service:
    – Reparati-mi, va rog, claxonul!
    – Vi-l repar, da am vazut ca nici franele nu functioneaza prea bine.
    – Pai tocmai d’aia va zisei sa-mi reparati claxonul.
    Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza. De trei zile ma chinui sa intru-n casa…
    Sotul vine acasa foarte agitat:
    – Curvo! Stiu tot, absolut tot!
    Calma, sotia ii zice:
    – Oare? Te lauzi ca de obicei… in ce an a avut loc batalia de la Calugareni?
    – …….
    Doctorul intreaba pe o viitoare mama tanara:
    – Tatal copilului va fi prezent la nastere?
    – Nu cred.
    – De ce?
    – Pai, nu se prea intelege cu sotul meu.
    Draga mea, n-am sa uit niciodata noaptea in care sotul meu mi-a descoperit dragostea! se confeseaza o prietena alteia.
    – A fost romantic?
    – Aiurea ! A fost groaznic ! M-a snopit in batai si pe mine si pe dragostea mea !
    Ion, la gara, cere un bilet si o intreaba pe doamna de la casa de bilete:
    – Doamna, pot sa iau cu mine in tren 120 kg de dulceata?
    – Cum sa luati 120 kg de dulceata? �sta nu-i marfar, nu va putem lasa sa faceti asta!
    Ion se intoarce vesel, catre nevasta-sa si ii spune:
    – Imi pare rau, dulcea�t mea, ai auzit ce a spus doamna cu biletele. Tu ramai acasa!
    Bula, acum ca stii ca prietena ta iese cu altul, de ce nu-l “spargi”� pe ala, cum te laudai?
    – Pentru ca eu sunt un om calm…astept.
    – Astepti…..ce??
    – Astept sa iasa cu unu’ mai maruntel.
    – Am fost oarba si surda cand te-am luat! striga sotia furioasa.
    – Vezi,draga mea, raspunde sotul calm, de cate boli te-am vindecat?
    Doi tigani revin acasa cu un sac plin de bancnote dupa ce au jefuit o banca.
    – Luca, hai sa numaram banii!
    – Las-o balta, Flacarica, oricum aflam suma de la stiri…
    Finala Campionatului European de fotbal. Toate locurile sint ocupate, in afara de unul. Apare un tip si-l intreaba pe cel care statea linga:
    – E liber?
    – Da, raspunde tipul.
    – Nu pot sa cred… cit de nebun trebuie sa fii ca sa ai un asemenea loc si sa nu vii la meci?!
    … – Adevarul e ca si locul asta e al meu, spune cel de alaturi. Trebuia sa vin cu sotia mea, am fost la toate campionatele incepind din 1982, de cind sintem casatoriti. Din pacate, ea a murit.
    – Si nu ati gasit pe nimeni sa va insoteasca, un prieten, un vecin?
    – Nu, sint toti la inmormintare…
    – Tata, tu te-ai insurat la biserica ori la starea civila?
    – La betie, dragul meu, la betie.
    Undeva la tara … Bate cineva in geam noaptea pe la ora trei si intreaba:
    – Hei, n-ai vazut o turma de boi?
    – De ce? Ai ramas in urma?
    De unde vine denumirea de Yeti pentru Omul zapezilor ?
    Din Moldova ! O fetita de moldovean l-a vazut prima data si i-a zis lu` maica-sa : Ieti , mama!
    Un tip se duce la o vrajitoare vestita pentru puterea sa de a dezlega blesteme. Cand il vede asa amarat, vrajitoarea ii spune:
    – Ei, acum, ca sa te pot dezlega de blestem, trebuie sa-mi spui exact cuvintele care te-au legat.
    – “Va declar sot si sotie.”
    Sotia catre sot:
    -Ce cuplu frumos sunt noii nostri vecini! El o iubeste, ii aduce flori, ii spune lucruri frumoase. Tu de ce nu faci asa?
    -Draga, nici macar n-o cunosc!
    Vand BMW, in stare exceptionala, an de fabricatie 2010. L-as pastra pentru mine, dar sotia a luat astazi carnetul dupa a saptea incercare!
    Ion vede pe Gheo ducand un cal de capastru.
    – Ma Gheo, da’ unde duci calu’ ?
    – La veterinar.
    – Au ce are, ma ? Nu manca ?
    – Ba manca.
    – Dara nu-i schiop ?
    – Nu-i schiop.
    – O fi beteag ?
    – Ba nu-i beteag.
    – Apai atunci de ce-l duci la veterinar ?
    – Apai daca-i al lui…
    1. Un tip intreaba o domnisoara:
    – Domnisoara, sunteti amatoare de placeri sexuale?
    – Amatoare-i ma-ta, eu sunt profesionista!
    2. Ce pacat ca, in sfarsit, plecati!
    3. – As mai vrea sa plec la Vancouver !
    – Ai mai fost?
    – Nu, dar am mai vrut!
    4. Se aude soneria. Proprietarul deschide usa, in prag – oaspeti:
    – Ar fi fost OK sa ma anuntati – le spune ofensat.
    – Da, dar am dorit sa va gasim acasa …
    5. Intr-un autobuz aglomerat cineva a impins accidental o domnisoara pe genunchii unui preot.
    – Oh-ho-ho! – exclama ea, privind placut spre preot.
    – Niciun oho-ho, fiica mea, este cheia de la poarta bisericii

Lasă un răspuns

