ÎNGERUL MEU S-A ÎNTORS LA DUMNEZEU

misu-fotoliu-3

E Mişu, l-am crescut de la patru zile, le-am numărat după cum a deschis ochişorii.

12 ani şi jumătate. Nu am alt răspuns la întrebarea de ce se chinuie îngerii – pentru că asta sunt animalele, animăluţele, ele n-au vină – decât din cauza noastră.

Nu vreau să mă gândesc fără el. Oricum îngereala lui nu va pleca.

Îi spuneam Mişu, Mişulică, Mişică, Mişucă, Miuţ, Mihuţ, Mieluţ, Mieuţ, Miluţ, Mihai, Mihălă, Mihalache, Mihăilescu, Michi, Mixi meu şi el dădea din codiţă. A făcut-o şi astăzi, cu ultimele puteri. Şi tot aşa, s-a alintat cu năsucul la mângâierile mele.

Cât aş fi vrut să îl pot ajuta! M-a ajutat el pe mine, pentru că n-are sens suferinţa unui înger decât pentru un om.

Îi mulţumesc pentru minunea pe care a adus-o în viaţa mea. Acum se întâlneşte cu Goguţu, imperialul meu şi cu toţi ai noştri duşi, indiferent de numărul picioarelor.

De fapt, alea ale lor sunt tot mânuţe.

UPDATE. Îmi pui o pilă la Doamne-Doamne?

13 răspunsuri to “ÎNGERUL MEU S-A ÎNTORS LA DUMNEZEU”

  1. Marius Mina Says:

    ;-(

  2. shogunu' Says:

    No….
    :((((((

  3. Roxana Iordache Says:

    Sunteţi scumpi, ştiţi despre ce e vorba. 😥

  4. ÎNGERUL MEU S-A ÎNTORS LA DUMNEZEU » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  5. motraucs Says:

    😥 ufffff 😥

  6. Savescu Maria Says:

    Ingerelul tau sa fie in paza Celui de sus.
    Fii sigura ca va duce solia unde iti doresti tu.

  7. Radu Humor Says:

    Acum trei luni, Black, labradorul nostru ( 14 ani !) a dispărut de acasă şi n-a mai apărut ! L-am căutat peste tot.
    Îl mai aşteptat şi astăzi deşi se pare că s-a prezentat singur la judecata lor, cî era un câine aproape ca-n bancul ăla:
    mai deştept decât stăpânul 😉
    Dovadă că el nu scria pe bloguri şi nici nu lătra decât la portocalii 😆
    Culmea că Dante, ciobănescul german pe care l-am luat tocmai în idea despărţirii de bătrânul labrador, are ceva probleme, încât l-am retrimis crescătorului de animale ( un iubitor de animale cum rar se întâlneşte, cu nişte metode de dresaj excepţionale) , deoarece nu mai răspundea la comenzi .

    P.S. Cum ştiu că intră la spam, am scris totul spre a-ţi face supărarea mai uşoară, aşa că poţi să n-o laşi să treacă .

  8. Bibliotecaru Says:

    De oricâte ori ai trece prin asta… niciodată nu te poţi obişnui. Animalele mai şi încearcă să se ascundă, de parcă ar încerca să nu ne deranjeze prea mult… să pară doar „fugite de acasă”.

  9. virusverbalis Says:

    La Multi Ani si sarbatori fericite! :))

  10. ioprotestatarul Says:

    http://romani-in-lanturi.blogspot.ro/2012/12/raznebuneala-mosului.html

  11. ioprotestatarul Says:

    http://www.televiziuneaseverin.ro/rts4/index.php/arhiva-stiri/9744.html

  12. Vis Stoian Says:

    Trebuie sa existe si asemenea momente. Din pacate! Si cand ma gandesc ca Albert al meu are deja 8 ani…
    Sper ca nu ti-a stricat sarbatorile pe care ti le doresc fericite!

  13. viesparul Says:

    Tot pe 21 decembrie, acum, a murit si Margareta -cea mai varstnica dintre cele 3 pisici ale noastre. Avea aproape 19 (nouasprezece) ani… O avem de cand era mica, cat un ghemotoc; a fost gasita intr-o noapte ploioasa, cand era pisoi, uda leoarca in fata unei scari de bloc si de-atunci este parte a familiei. Am ingropat-o in curte; e cumva, tot cu noi.

    Intr-o buna zi, animalele noastre (de fapt, membri ai familiilor noastre) ne vor pune o vorba buna, Roxana. Asa sa stii. Eu asa cred.

Lasă un răspuns

