SECVENŢIAL DEMENŢIAL. REGAL CU FARAGE

Farage Telegraph

Foto: Telegraph

Nu rataţi!

Ursu nu hibernează. 😛

11 răspunsuri to “SECVENŢIAL DEMENŢIAL. REGAL CU FARAGE”

  1. Matei Florin Says:

    Excepţional! De altfel, uite ce scriam pe blogul meu în 19 noimebrie a.c. vis-a-vis de acest politician:

    ,,Am devenit fan al acestui om. Are un aer şugubăţ, dar o voce fermă. Spune lucrurilor pe nume şi se uită în ochii preopinentului cu sfidarea pe care ţi-o dă din interior revolta nezăgăzuită. Poate n-o fi cel mai curajos om de pe pământ, dar e un expansiv, şi asta îmi place. E ca un toreador dezinhibat, care flutură eşarfa roşie în faţa unor tauri bine proţăpiţi pe picioarele dinapoi. Dacă, vorba aia, eu sunt un cetăţean european şi am drepturi, atunci Nigel Farage, prin discursul său repus pe tapet la ţanc, mă reprezintă cum nu se poate mai bine. Cel mai mult îmi place aia cu ,,Păi, voi cine naiba vă credeţi?” Mă unge pe suflet şi îmi dă un imbold în plus. Şi îmi întăreşte convingerea că nici în Europa, cum de-altfel nici în România, nu sunt toţi la fel.”

  2. SECVENŢIAL DEMENŢIAL. REGAL CU FARAGE » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. Radu Humor Says:

    Hai să nu-i uităm nici pe ăştia 😉
    Că-i plin Parlamentul, Guvernul (la nivel 2 şi 3), mediul de afaceri şi massmedia de ei :mrgreen:

  4. Radu Humor Says:

  5. Radu Humor Says:

    Păi ce să vedem ?!
    Să nu ratăm ?

  6. Radu Humor Says:

    Am ceva la spam…..

  7. Marius Mina Says:

    Inregistrarea emisiunii aici

    http://inregistrari.antena3.ro/view-Secvential-107.html

  8. stejarul Says:

    L-am vazut prima data si eu pe zgonea. La Radu Tudor. Asa sunt eu putin mai intarziat… 🙂

    Cand vorbeste, zgonea, imi aduce aminte de un preot care spunea ca el nu crede in Dumnezeu dar predica pentru ca are nevoie si el de o slujba…. Are USL niste oameni, toti unul si unul!

  9. virgilvirgil Says:

    Emil Boc, mâna dreaptă a lui Victor Ponta

    de Sorin Avram

    Guvernul Ponta a stabilit, deja, că decizia Guvernului Boc de a permite să se facă o angajare în sistemul bugetar numai acolo unde se eliberează şapte posturi rămâne valabilă.

    La fel ca Guvernul Boc, Guvernul Ponta nu are niciun plan de redresare economică a ţării.

    La fel ca Guvernul Boc, principala preocupare a Guvernului Ponta este aceea de a-şi plasa oamenii în posturile cheie din administraţia centrală şi locală.

    Guvernul Ponta nu dă semne că ar vrea şi ar putea să schimbe vreo virgulă din înţelegerea dintre Guvernul Boc şi Fondul Monetar Internaţional.

    Guvernul Ponta se bucură de sprijinul minorităţilor naţionale, altele decât cea maghiară, aşa cum s-a bucurat Guvernul Boc.

    La fel ca Guvernul Boc, Guvernul Ponta vrea să aducă UDMR-ul la guvernare.

    Generalul trădător Gabriel Oprea ar putea fi ministru al Apărării, funcţie pe care a deţinut-o şi pe vremea Guvernului Boc.

    Guvernul Ponta vrea să înfiinţeze două posturi de vicepremier. Ar fi păcat ca Guvernul Ponta să nu profite de experienţa acumulată de Emil Boc pe vremea când se afla la şefia Guvernului Boc şi să nu-i încredinţeze acestuia una din cele două funcţii de vicepremier. Totodată, readucerea domnului Boc la Palatul Victoria ar face coabitarea dintre premierul Ponta şi preşedintele Băsescu mult mai uşoară, spre liniştea României şi spre mulţumirea Europei şi a Statelor Unite ale Americii.

  10. Gabi Mihalcea Says:

    Rox stiu ca sint un milion de evenimente in Romania ce merita atentie. Eu din nefecirie sint coplesita de masacrul din Newtown; Copilasi de 6, 7 ani ucisi fara motiv! Dar a existat un inger; Victoria Soto, 27 ani, s-a pus in fata criminalului, creind posibilitatea ca cei 15 copilasi din clasa ei sa fuiga. A fost uscisa, dar va fi un simbol. La 27 de ani este o eroina!

  11. Sandi Says:

    @Marius Mina
    Pierdusem emisiunea asa ca mersi mult ptr link.
    Nigel Farage e tareeeee !!! Bravo lui Adrian Ursu !

Lasă un răspuns

