OMUL CU GALOŞUL DE LA COTROCENI

apartament ioana basescu

Omul cu galoşul de la Cotroceni a ţinut conferinţă de presă la Bruxelles, tot aşa, astral. 😛 Ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Şi ca şi cum n-ar fi debitat tone de enormităţi în campania electorală, pentru ca acum să spună că procesul electoral a fost normal.

Dus de tot, cu o sigură chestie a nimerit-o. Cică: dacă grecii sunt chiriaşi, „noi suntem 90% proprietari”. 😆

15 răspunsuri to “OMUL CU GALOŞUL DE LA COTROCENI”

  1. johnson1312 Says:

    Corectie : 650.000 „la roşu” mai pune inca o data pe atat si ai suma.Platita de cine ? Din ce venituri declarate ? Ei,intrebari rautacioase !

  2. ioprotestatarul Says:

    Poate ati vazut stirea, in data de 12.12.2012 un corespondent Antena3 din Mehedinti a fost agresat de angajati ai Consiliului Judetean la ordinul lui dottore Duicu, omul-partid care gandeste si actioneaza precum arata, satrap de Mehedinti, „preten” cotizant al tradatorului ponta si vice-presedinte PSD la nivel national.

    http://www.televiziuneaseverin.ro/rts4/index.php/arhiva-stiri/9622-duicu-pune-pumnul-in-gura-presei.html

    Asa cum era normal am luat imediat atitudine, iar dupa doi ani de proteste in favoarea actualei puteri, asa am fost „recompensati”.

    http://www.televiziuneaseverin.ro/rts4/index.php/arhiva-stiri/9617.html

    Iar noi, asa cum am promis, vom actiona in conformitate cu faptele lor.

    http://www.televiziuneaseverin.ro/rts4/index.php/arhiva-stiri/9617.html

    Astazi un amic USL-ist cu functie inalta la nivel judetean imi spunea ca peste vreun an ponta va ajunge sa fie mai urat decat basescu….
    Si a spus ceva, sa ma „linistesc” ca astia ma vor ingropa. Astept!
    Pana atunci speram ca marele Duicu sa ne invite de Craciun la pomana porcului, daca tot si-a pus slugile sa ne ia banii de porc…

    Sa aveti sarbatori bune, romani!

  3. olimpiu65 Says:

    spam

  4. olimpiu65 Says:

    ce vorbiti s-a rezolvat???

  5. olimpiu65 Says:

    omul cu galosii e nobodyy, but plagiatorul se vrea number one!!!
    Fuck them all!!!!

  6. Roxana Iordache Says:

    Ioane, înţeleg, dar ce propuneţi? Eu vă propun să nu vă puneţi cu proştii, fiindcă vă degradaţi. Nu le putem cere mai mult decât e populaţia.

  7. olimpiu65 Says:

    6 luni! asta a fost prognoza mea…cat de optimisti sunt prostii de nemti!!!!! cum???? a fost Ponta cu Crin la Cotroceni si au semnat ceva>>????? ceva ce da Base la UE???? ce rusine!!!!!!!
    victorie!!!!!!!

  8. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, ruşine e să pui botul. 🙂

  9. angi25 Says:

    Bre, se intampla ceva. Clar. Ceva ma face sa cred ca e de bine.

  10. olimpiu65 Says:

    da domna Roxana asa e!!! si Motoc si Aspazia erau dive asta vara!!!
    nu-i nimic, ce conteaza ca nu am scapat de nomenclatura PCR si nici de securitatea ceausista!!!! avem atatia intelectuali militanti incat societatea romana s-a luminat mai tare decat predictiile indianului SunDhar !!!!

  11. OMUL CU GALOŞUL DE LA COTROCENI » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  12. Stanescu Ciprian Says:

    Ba pisi, ce te faci daca iar v-o trage marinaru? Pui iar poalele-n cap si te apuci sa te isterizezi de…tradare?! 🙂
    Ca am io asa, un sentiment, vag, ca rules nu mai e chiar pe craca lui! No, tu ce zici?!

  13. Stanescu Ciprian Says:

    Pare sa aiba un galos pe teasta…! De rules vorbesc!

    Restul de pinguini, cand incepeti sa dati cu bale, nu uitati! Io nu sunt PDL-ist! Astia pot sa crape, asa ca nu va irositi! Sunt BASIST!

  14. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Io nu sunt PDL-ist! Astia pot sa crape, asa ca nu va irositi! Sunt BASIST!”
    _________________________________________
    @Ciprian

    Mai,ce naiba,noi discutam despre politica si tu te bagi repede sa spui despre religia ta …

  15. Ghita Bizonu' Says:

    Cum sa strici margaritarele pe Ponta .. poa si pe USL …

    Noi, votacii am dat prin votu nost PUTEREA USL ului si implicit lu’ Ponta inVictor caci se stia ca el va fi premierul …

    Insa acest nefericit inVictor imediat dupa ce s-au inchis urmele invita UDMR la ospatul guvernarii. UDMR care a marsat la abatorizari, a carui sinistru a inchis spitale inclusiv Institutul inimii din Tg Mures!!! (si mai au obraz sa vorbeasca despre “descentralizare” …. Ca care descentalizare sa le fie de folos daca atunci cand o hotarare sta in pixu’ lor dau in cap regiunii?!?)
    [u][i]Noi i-am dat PUTEREA si el ce face? [b]O face posta![/b]!![/i]
    [/u]
    Si de luni de zile mi se pare ca inVictor are o agenda mai “aparte” de ex sa il capatuiasca pe Gyuri Frunda ramas fara coledzi ma-ntelegi ..

    Pardon nu inteleg …Adica inteleg ca un premier vine cu echipa sa .. care in gnl sunt categoria “amici fideli” care si ei au … Inteleg ca un politician poate fi in relatii de amicitie cu alti politicieni de alte orientari politice, Inteleg ca un politician se va bucura de unele “colaterale” ale puterii (masina, sofer, secretara cu talente “speciale” , amante ,locuri banoase in consilii de adtie) .
    INSA nu inteleg ca el sa aibe o alta agenda decat a MEA a celui care il votez! Si (nu inteleg) sa cheme la impartirea prajiturii PUTERII pe aia pe care IO , Maria Mea Electoru I-am mazilit!! ((inchipuiti-va-ti noaptea nuntii , si in dormitoru conjugal mai sunt vreo 5 suspiranti refuzati de mireasa plus inca vreo 3 baieti de 13 ani: “stii draga mea am niste obligatii fata de ei!”)
    Si imi este greu de suportat obraznicia UDMRista : vrem post in guvern! Eu nu l-am votat , deci nu am incredere in UDMRist nu il vreau la guvernare!!! (as putea intelege daca USL ar avea 47-49% da asa?!?)

    Si asta ma face sa imi aduc aminte de o .. “desteptaciune” liicenista : De putere sa se apropue numa cei care nu o vor! (o! Liiceanu o dorea .. insa nu I-a fost acordata si nici el volnic sa o ia nu iaste).
    Nu! PUTEREA trebuie acordata celui care o doreste. Ca altel e ca si cand ai arunca margaritare la porci sau ai marita pe una buuuUNNNAAA cu un mos impotent.
    PUTEREA trebuie folosita de cei care se pricep sa o exercite (altfel decat ptr umflarea matzului propriu in stil basescian-voinescian-udrist) . Ca altfel e ca si cum strici orzul pe gaste.

    Si mi se pare ca tocmai am stricat niste margaritarele voturilor noastre pe Tonta .. impotent, incapabil , tembel …
    Si am o intrebare ce cauta Antonescu in ceas de noapte in taina la Lichelu?!

    http://vremea.forumgratuit.ro/t428-cum-sa-strici-margaritarele-pe-ponta-poa-si-pe-usl#920

Lasă un răspuns

