CE VREAU EU DE LA GUVERNAREA USL

Nu suntem otova. Nimeni n-are dreptul să susţină că eu am votat ca şi el, deşi am votat tot USL. Sigur că numitorul comum este anti-Băsescu. Restul e diferenţă. În funcţie de convingere, educaţie, etc.

Deci, isteria de la Antena 3 nu mă reprezintă. Sper să-şi revină fiindcă, până una-alta, e singura televiziune. Restul sunt parodii. Prin urmare, sper ca Antena 3 să nu devină propria-i parodie.

Câtă vreme o ţine visceral, Antena 3 nu mă mai are telespectatoare. Ceea ce nu-i tocmai rău, fiindcă fie urmăresc emisiuni minunate şi ascult colinde la Trinitas, fie citesc, fie mă ocup cu totul altceva decât să-mi pierd timpul cu tâmpenii, de exemplu, ieşirile Danei Grecu – care poate cu totul altceva şi pentru care îmi e dragă (deşi acum mi se pare jalnică).

Bref, ca să fie clar ce vreau eu de la guvernarea USL şi probabil că mulţi alţii – dar nu mi-aş permite să-mi arog unanimitatea „electoratului” USL aşa cum face, de par egzamplu, Mircea Badea, în fază de apucat care îl apropie de băsism. 🙂

Vreau aşa: în nici un caz nu vreau să nu colaboreze cu UDMR, dimpotrivă. Dar asta-i secundar.

În principal vreau, aşa cum s-au angajat: DREPTATE PÂNĂ LA CAPĂT.

ID EST: Jos Băsescu, cât mai repede. El, Udrea, Videanu şi toate jigodiile jefuitoare, judecate. Justiţia decide pedeapsa. Iar ea, Justiţia, trebuie să fie liberă. Deci, un ministru ca Frunda, Chiuariu sau Norica ar garanta libertatea sistemului judiciar, care este unul din motivele principale pentru care am votat USL.

Alt motiv principal este să dispară poliţia politică. Definitiv.

Alt motiv principal este pur şi simplu normalitatea.

N-are rost să mai spun altceva.

31 răspunsuri to “CE VREAU EU DE LA GUVERNAREA USL”

  1. angi25 Says:

    Scrisesem la postul anterior despre Badea si ceva si desore UDMR-isti dar mi-a intrat la spam.

  2. angi25 Says:

    Cat despre ce vreau eu e asemanator cu ceea ce vrei tu asa ca nu mai repet.

  3. johnson1312 Says:

    Badea e cel mai usor de manipulat de anturaj nu neaparat de Voiculescu.Dar e simpatic….Suport orice compromis pana la armata de propaganda basista…astia nu trebuie iertati niciodata in viata asta. 😡 Chiar si onanistii astia de pe bloguri si forumuri care ne-au bruiat de 8 ani incoace

  4. Matei Florin Says:

    În ciuda anatemei aruncate cu nemilă asupră-i, Mircea Badea are întotdeauna o logică. Logica lui. În condiţii de normalitate, să nu o accepţi ar fi o ciudăţenie. În condiţiile date însă, da, omul poate fi contrazis, combătut şi făcut în fel şi chip.
    Eu de la USL nu doresc decât onestitate! Or, faţă de mine, un simplu votant, o cârdăşie cu UDMR numai a onestitate nu aduce.

  5. virgilvirgil Says:

    Nu ai sa vezi nimic din tot ce vrei .

  6. CE VREAU EU DE LA GUVERNAREA USL » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  7. Mihai Hristea Says:

    Eu o vreau pe Anastase trasa la raspundere pentru ce-a facut cand cu legea pensiilor, care lege abrogata, revenirea la aia veche si platite despagubiri celor carora li s-au luat banii aiurea. Asta pentru familia mea si multe alte milioane de oameni.
    Pentru mine personal – chestii minore in zona culturii, minore in comparatie cu altele mult mai grave in viziunea celor mai multi, deci nu conteaza ce vreau eu pentru mine acum.
    Si mai vreau ce cred ca vrea toata lumea: oameni onesti, competenti, harnici in toate functiile platite de stat, indiferent de importanta lor.

  8. Gabi Mihalcea Says:

    In timp ce Antena 3 se razboieste cu inamici fantoma, basescu + CCR pun la copt anularea alegerilor… Vor fi oare Badea si Grecu mai fericiti? (Badea chiar se roaga sa dizolve Basescu parlamentul; banuiesc ca asta va fi gestul ce ne va „scapa” de basescu!).
    Altfel vorba ta, cu noua linie, antena 3 mi-a oferit mai mult timp pentru citit.

  9. johnson1312 Says:

    N-ar fi o problema sa se repete cu 300 parlamentari…..USL va avea 95% ! Daca asa vrea CCR asa sa fie dar puteam cadea pe cheia asta daca lasau uninominalul pur….

  10. olimpiu65 Says:

    spuneam ca nu vor trece 6 luni si vor fi detestati actualii castigatori. eu cred ca mai devreme si asta gratie lui Ponta care torpileaza uniunea si doreste ca PSD sa guverneze doar cu UDMR si sa aibe propriul candidat la presedentie.eu altfel nu-mi explic insistenta cooptarii UDMR, cu maghiarii si cativa transfugi va exista 50%+1 suficient ca liberalii sa fie trecuti pe tusa. cred ca asta e miza PSD si nu un vot in plus la CCR sau bunavointa PPE sau mai stie cine ce alte bazaconii gen: cuvantul dat si respectat!

  11. Un simpatizant poate neautentic Says:

    In linii mari asta vreau si eu,cu cateva mici adaugiri :

    1)Colaborarea cu UDMR, eu o consider avantajoasa pentru USL din foarte multe puncte de vedere (componenta CCR,influenta lor la PPE,colaborarea cu minoritatile nationale ) dar nu imi pasa prea tare daca in final se va realiza sau nu .Lucrurile oricum,si cu UDMR si fara ei ,sunt deja asezate pe un drum clar…Mi-as dori sa se realizeze aceasta colaborare,insa depinde cat de multe pretentii va avea UDMRul .Tinand cont de ultimii ani,n-ar trebui sa aiba prea multe …

    2)Mai vreau si o chestie care tine de stomac 🙂 ,o Romanie prospera, cum putem avea cu o singura conditie ,CU O MINIMA ONESTITATE A CONDUCATORILOR .Sigur,nu se va realiza acest lucru imediat dupa dezastrul economic al guvernelor basiste ,insa vreau sa vad ca lucrurile merg in directia buna,ca nu se mai fac cheltuieli absurde gen telegondole numite dracu’ stie de ce „investitii”,ca se „ieftineste” km de autostrada ,ca se fac licitatii netrucate cand guvernul atribuie lucrari ,etc.

    3)Monarhie!

    4)Cel mai mult imi doresc normalitate ! Tin insa sa spun ca nu imi doresc normalitate romaneasca 🙂 ,ci mai curand una a Cehiei sau a Poloniei …De normalitatea romaneasca ,cu mici exceptii(spre exemplu guvernarea Tariceanu) ,imi este chiar frica . 🙂 .Oricum insa, scaparea de anormalitatea basismului ,este primul pas catre o normalitate cum o doresc eu .

  12. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Uffff…cum imi arde si mie sa vorbesc pe aici cu oamenii si cum am ceva timp liber sa fac asta ,cum am ghinionul sa ajung la spam 🙂 .Dupa ce ies de la spam,sau nu mai am timp,sau nu mai am chef …Ce ghinion 🙂

  13. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Oricum,nu inteleg deloc cum naiba de unele texte ajung la spam,iar altele nu .De ce naiba tine chestia asta ,de lungimea postarii ?…

  14. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Ciudata logica dupa care uneori un text intra la spam,alteori nu …

  15. Matei Florin Says:

    Aici, după cum văd, spam-ul ne mănâncă…

  16. Mihai Hristea Says:

    Yup, si eu am ajuns iar la spam aseara. 😆

  17. Mihai Hristea Says:

    Si in dimineata asta vad ca se intra la spam cu voiosie. 😛

  18. virgilvirgil Says:

    Ce treaba are CCR cu alegerile ?! Are BEC . Ala valideaza sau invalideaza , nu CCR . Acuma sigur ca e dreptul CCR sa se deie in stamba si sa-si puie poalele in cap in piata publica , ba chiar si al Baselului …
    Dinsul poa sa iasa sa ceara de la CCR un p.d.v. ceva , dar numai si numai ca sa se afle in treaba .
    Numai si numai ca sa se afle in treaba , pentru ca oricum deciziile CCR sunt valabile pentru viitor . Dixit Sfinta Constitutiune .

  19. olimpiu65 Says:

    cu spamul e frustrant

  20. Sandi Says:

    Eu ma uit numai la A3. Dar in ultimul timp Ciutacu, Badea si uneori Grecu ma scot din sarite !!

  21. Sandi Says:

    Am uitat sa-l mentionez mai sus pe aceasta relicva a ziaristului comunist , Ilie Serbanescu !!

  22. angi25 Says:

    Vorbeste talambul. Zici ca-i in sevraj din lipsa de tigari, dar lui altceva ii lipseste. Cam ce-i lipseste lui macovei. Keep walking leprelor! 🙂 Partieeeee!

  23. Ileana Andersson Says:

    Nu impartasesc parerea Roxanei. Se vede cat se poate de clar ca Ponta este avid de putere si doreste, contrar votului popular, sa-si creeze o noua majoritate din care liberalii lui Antonescu vor fi inlaturati. Ponta a tradat la referendum acceptand cvorumul si, cine a tradat o data va mai trada. Nu am nici pic de incredere in acest pustan arivist. Feelingul meu este ca anularea alegerilor este singurul lucru care ii mai poate salva pe liberali. Una pentru ca s-ar ivi motivul pentru suspendarea lui Basescu si al doilea, in caz ca nu se va dori asta, liberalii se pot pune in fruntea luptei impotriva lui Basescu si impotriva unei viitoare aliante cu UDMR. Sigur va lua mai multe voturi decat PSD-ul si raportul de forte dintre PSD si PNL se va modifica. Personal nu mai dau doi bani pe Ponta. PSD-ul nu mai doreste inlaturarea lui Basescu. De lucrul asta sunt absolut sigur. Basescu a mirosit arivismul lui Ponta si il speculeaa la maxim.

  24. Radu Humor Says:

    Le cer prea mult ? 🙄

  25. Ileana Andersson Says:

    Nu impartasesc parerea Roxanei. Se vede cat se poate de clar ca Ponta este avid de putere si doreste, contrar votului popular, sa-si creeze o noua majoritate din care liberalii lui Antonescu vor fi inlaturati. Ponta a tradat la referendum acceptand cvorumul si, cine a tradat o data va mai trada. Nu am nici pic de incredere in acest pustan arivist. Feelingul meu este ca anularea alegerilor este singurul lucru care ii mai poate salva pe liberali. Una pentru ca s-ar ivi motivul pentru suspendarea lui Basescu si al doilea, in caz ca nu se va dori asta, liberalii se pot pune in fruntea luptei impotriva lui Basescu si impotriva unei viitoare aliante cu UDMR. Sigur va lua mai multe voturi decat PSD-ul si raportul de forte dintre PSD si PNL se va modifica. Personal nu mai dau doi bani pe Ponta. PSD-ul nu mai doreste inlaturarea lui Basescu. De lucrul asta sunt absolut sigur. Basescu a mirosit arivismul lui Ponta si il speculeaza la maxim.

  26. angi25 Says:

    Tocmai ce-a inghitit magaru un porc. 🙂

  27. Ghita Bizonu' Says:

    Cum zicea si angi25 : Basescu a primit dezlegare la porc. Si la crocodili , broaste raioase samd

  28. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Cica le-a dat liderilor europeni ,un document important pentru Romania .Sa speram ca este vorba de demisia lui 😉 ,asta este cel mai important lucru pe care il putea face el pentru Romania …

  29. Sandi Says:

    Ia uite ce cuminte a devenit Basea dupa intalnirile de la Bruxelles !
    Convoaca si noul parlament, alegerile s-au desfasurat normal….

  30. Sandi Says:

    Il aud acum pe A3 pe una din marile jigodii taraniste devenite cripto-basiste , Dudu Ionescu. Imi vine sa-l scuip !

  31. Un simpatizant poate neautentic Says:

    :)) Mare jagardea Dudu Ionescu asta ,intr-adevar .Este unul din oamenii care imi sunt antipatici in mod special,poate si din cauza ca am tinut mult la PNT …

Lasă un răspuns

