AM STAT LA COADĂ LA VOT :))) ZIUA VICTORIEI

USL

Cum spuneam în titlu, aşa ceva nu mi s-a mai întâmplat din 1990. Coadă la vot. Stufoasă. 🙂

N-aş sta pentru nimic altceva.

E ziua victoriei.

Doamne ajută!

21 răspunsuri to “AM STAT LA COADĂ LA VOT :))) ZIUA VICTORIEI”

  1. Valentin Berceanu Says:

    Si eu am stat la coada la sectia de votare azi… Pe de alta parte, prezenta va fi mult mai jos decit la referendum.

  2. Mihai Hristea Says:

    Am votat!
    http://hristea.wordpress.com/2012/12/09/votat-pe-9dece/
    Contrar obiceiului, am fost sa votez destul de devreme.
    Forza USL!
    2012 – Anul Victoriei!

  3. Ghita Bizonu' Says:

    Depeanda de ora .. la 14:25 nu prea era nimeni (si da! Am ales special ora asta !!! FARA COADA!!)
    Ma rog am si io un vis „erotoc” ARD sub prag …

  4. johnson1312 Says:

    Inseamna ca aia de la mese abia se miscau daca se facuse coada.

  5. Toată lumea la vot! « Mihai Hristea Says:

    […] de la Rox o […]

  6. Ghita Bizonu' Says:

    Hau ca-i buna rau micuta asta :
    http://www.olgutavasilescu.ro/Blogcom?noart=163

    Mde .. miniona draguta da’ „barbat” … Altii poarta pantaloni , sunt soti da de fapt sunt muieri …

  7. AM STAT LA COADĂ LA VOT :))) ZIUA VICTORIEI » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  8. virgilvirgil Says:

    CONCERT EXTRAORDINAR DISEARA LA COTROCENI

  9. Radu Humor Says:

    Preyenţa la vot la ora 14 era de 20,4 % .
    Eu zic că-i peste aşteptări, pe o vreme la fel
    de câinoasă ca Băsescu !

  10. Mihai Hristea Says:

    @Radu Humor
    Da, prezenta e mult peste asteptarile unora, dar si sub asteptarile mele. 😉

  11. Radu Humor Says:

    Virgil
    😆
    ( deşi muzica-i cum e… 😉 )

  12. Mihai Hristea Says:

    @Virgil
    Ahahahahahahahahahaha :)))))))))))))))

  13. Radu Humor Says:

    Un preot se desparte de parohia pe care a slujit-o timp de câteva decenii. Enoriașii hotărăsc ca la masa de adio să-i facă un cadou. Invită și un politician care să spună câteva cuvinte și să-i înmâneze preotului cadoul. Politicianul întârzie să-și facă apariția și atunci preotul încearcă să umple timpul povestindu-le enoriașilor câteva amintiri:

    “Prima mea impresie despre parohia aceasta a fost îngrozitoare și s-a datorat celei dintâi spovedanii pe care am primit-o aici. M-am temut că am ajuns într-un loc teribil, căci omul care mi s-a spovedit cel dintâi mi-a mărturisit că fura aparate de radio și televizoare, că șterpelea și pensiile părinților, că deși avea nevastă și trei copii, trăia cu soția șefului. Fusese implicat, spunea el, și în spargerea unei bănci. În plus, îi transmisese sorei sale mai mici o cumplită boală venerică.

    Am rămas înmărmurit! Dar după aceea i-am cunoscut și pe ceilalți enoriași. Erau cu totul altfel decât acel om pierdut. Pot să spun că parohia aceasta este una formată din oameni corecți, responsabili, cu valori morale, credincioși și cu frica lui Dumnezeu, oameni cu totul altfel decât acel om care, deși nu l-am mai văzut de atunci, aud că a rămas așa cum l-am cunoscut – un om fără niciun Dumnezeu. Anii trăiți aici au fost minunați …”

    În acest moment sosește politicianul, se scuză rapid pentru întârziere și își începe discursul astfel:

    “Niciodată n-am să uit venirea părintelui în parohia noastră… De fapt, am avut norocul să fiu primul care i s-a spovedit. Nu-i așa, părinte?”

    S-a apucat Dorin Tudoran să dea o anecdotă, de altfel mai de mult cunoscută, cu un politician şi un popă şi toată floarea cea vestită a Certocraţiei a sărit, deocamdată cu degetele, nu cu picioarele pe slujbaşii Domnului, până la cel mai prea fericit dintre ei , Patriarhul Daniel !
    Despre politicieni, până la această oră, nici pâsss 😉
    Se aşteaptă probabil măcar exitpolurile, dacă nu chiar rezultatele finale!
    Că vorba aia, popa ce-ţi poate face mai mult decât să nu te-ngroape ( şi dacă te încăpăţânezi să trăieşti, îi poţi manca tu colacul !), pe când un politician te poate îngropa nu numai pe tine, ci pe toată familia ta.
    Sau dacă se strâng mai mulţi, îngroapă tot neamul ….românesc :mrgreen:
    Măcar în datorii, cum au făcut-o până acum 🙄

  14. stejarul Says:

    Ma bucur mult sa aud ca ati stat la coada. Doamne fa cozi cat mai lungi!
    Imi imaginez ca toate cozile astea sunt nu pentru a vota ci pentru a-i da un sut in dos marinarului. 🙂 LOL

  15. stejarul Says:

    virgilvirgil
    Supeeeerb! 🙂

  16. Radu Humor Says:

    Mie mi-e frică să nu cedeze ai noştri şantajului lui Băsescu şi să-i bage-n Parlament şi pe ăia de la ARD :
    La mica înţelegere 😉
    Că altfel, la prezenţa asta scăzută, nu intră nici cu slujbele rabinului din Buhuşi 🙂

  17. stejarul Says:

    Radu Humor

    Mie imi e frica sa nu o bage ponta pe udrea in parlament. Asa cum l-au pus pe boc primar la Cluj. Ati observat ca in toate declaratiile lui ponta legate de faptul ca oranjgutanii vor raspunde pentru banii furati, nu apare numele lui udrea? Apare videanu, anastase, chilotel …etc dar nu udrea!!!!

    Am informatii despre escrocheriile actuale ale lui rus la Cluj facute sub obladuirea lui boc. rus avea nevoie de boc la primarie ca de aer! O sa le fac publice. Mai astept putin sa am dovada clara ca autoritatile locale nu misca nimic in fata lui rus. Coruptie, ioan rus e numele tau! Un gunoi de om!

  18. Radu Humor Says:

    Hopaaaa !
    Băsescu se pregăteşte din nou să ia căruţul la laB1 şi să iasă la cumpărături :
    Biscuiţi şi apă minerală 😆 😆
    Ăsta ajunge până la urmă să se filmeze şi când merge la FEMEI, că tot nu mai are ce căuta la BĂRBAŢI 😉

  19. Radu Humor Says:

    Stejarul
    Nu-i exclus să fii făcut ceva promisiuni, dar au avut grijă alţii s-o „rezolve” ….
    Cred totuşi că, între cei doi fiind o rivalitate cruntă, Ponta preferă să tacă şi so fuckă 😉

  20. acuvio Says:

    Braila. Ploaie rece. Am votat. Cine ştie, poate vor învăţa totuşi ceva, prea repede ne-au readus senzaţiile din epoca Ceauşescu 🙂

  21. RadioPro Says:

    RadioPro…

    […]AM STAT LA COADĂ LA VOT :))) ZIUA VICTORIEI « Welcome to Roxania[…]…

Lasă un răspuns

