DEŞERTĂCIUNE ŞI SPLENDOARE

Foto: sibiu.zilesinopti.ro

Viaţa înseamnă să iubeşti. Oameni, animăluţe, în ce ordine preferi – pentru că animăluţele sunt îngeri. Viaţa înseamnă să dărui, să te bucuri de ceilalţi, să-i bucuri. Să mulţumeşti pentru minunea din jur – aţi văzut lumina, în toate formele ei? Şi ceaţa, şi plumburiul, şi întunericul, cu toate nuanţele lui – negru sau străbătut de nuanţe, adică, de lumină?

Restul e deşertăciune.

De-asta merg la vot şi votez USL, pentru că indiferent de limitele lor, sunt oameni. Adică, mă identific cu ei.

Îmi este foarte milă de băsişti, mă rog pentru ei să-i lumineze Dumnezeu şi să scape de obsesia pentru avere. Pentru asta îşi doresc puterea. De parcă ar putea lua-o cu ei dincolo. De-asta îmi e milă de ei, că în loc să trăiască, slujesc obsesiei de a avea. În loc de a fi.

12 răspunsuri to “DEŞERTĂCIUNE ŞI SPLENDOARE”

  1. stejarul Says:

    A furat miliarde Nutzy Plescoi si cand sa se bucure de ele le cheltuieste in Roman pe lepedee de la colt de strada si spune sarumana la ultimul betiv de pe strada … iar daca omu vrea s-o stranga-n brate sa-i faca chiparu poza, de ce nu?
    Si-a tras o sabie a lui Damocles de-asupra capului de marimea unei macarale doar ca schimbe Buzau cu Roman! 🙂
    La ce folos stau banii in banca sau in proprietati iar prosesoarea la brutarie? Sa aiba cu ce-si cumpar ciunga la magazinul penitenciarului?
    Unde nu e limita, nici Dumnezeu nu cere!

  2. DEŞERTĂCIUNE ŞI SPLENDOARE » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. Sandi Says:

    La Multi Ani cu sanatate Dlui Emil Constantinescu care implineste azi 73 de ani !

  4. Radu Humor Says:

    Sunt unii care vor cu orice preţ „să fie el cel mai bogat din cimitir „..

  5. johnson1312 Says:

    De basistii de rand mi-e mila si mie dar de pupincuristii zelosi si de Basescu in persoana NU mi-e mila deloc i-as trage in tzeapa fara remuscari….Sa se auda urletele pana la Piata Universitatii !

  6. olimpiu65 Says:

    http://www.ziuaveche.ro/opinie/ponta-intre-tradare-si-prostie-133402.html

  7. motraux Says:

    Vine frigul,pisicile comunitare au viata grea !

  8. Radu Humor Says:

    Poate le ştiţi şi-mi cer scuze…

    Un poliţist opreşte o şoferiţă blondă şi îi zice:
    – Doamnă, aţi întrecut orice măsură. În săptămâna asta aţi călcat deja cinci pietoni.
    – Şi câţi am voie?

    Se ştie că o pisică ( ce are 16 vieţi !) nu poate fi călcată decât de un ……” 4×4″ 😉

  9. Radu Humor Says:

    Am văzut emisiunea de aseară a lui Mihai Gâdea cu Crin Antonescu . Mi se pare cel puţin neinspirat să ţii un asemenea bateur, aproape 1/2 de emisiune ca să-i prezinţi ( în reluare !!) un film , e drept f. interesant al Oanei Stancu, şi să aştepţi părerea lui despre acesta.
    Timp în care am fi putut afla mult mai multe, unele chiar în premieră, de la preţiosul invitat !
    Se pare că a început şi Gâdea să-şi subestimeze invitaţii 🙄

  10. motraucs Says:

    😦 😳

  11. Mihai Hristea Says:

    Yup, am scris si eu despre asta cu ceva timp in urma:
    http://hristea.wordpress.com/2010/09/03/a-fi-sau-a-nu-fi-tren/

  12. xnici Says:

    Buna,
    Ai putea sa promovezi pe blogul tau aceste doua evenimente? Delia Parvu este o fata deosebita, educata, cu mult bun simt si iubire pentru oameni si animale deopotriva. Am fost la primul spectacol si a fost de vis, chiar merita sa fie promovat si in plus ofera si o frumoasa lectie educativa pentru cei mici, dar mai ales pentru cei mari, care inca se mai lupta sa scape din ghearele iadului sufletesc in care se complac. Nu trebuie sa promovezi linkul meu, ci poti sa copiezi mesajul si afisele si sa le postezi cum doresti. Daca ai putea ajunge la spectacol in mod sigur iti va placea pentru ca esti un suflet deosebit.
    Multumesc mult si iti doresc Sarbatori Fericite in cazul in care nu ne mai „auzim” pe aici! Poate sub aceasta noua conducere, vor primi dreptul la o viata mai buna si necuvantatoarele. Chiar imi doresc din suflet sa vad aceasta schimbare in bine. Ar fi un semn de evolutie.

    http://xnici.wordpress.com/2012/12/13/invitatie-la-teatru-pentru-suflet-de-necuvantator/

Lasă un răspuns

