CÂŢI BĂSIBILI SUNT PE LISTELE USL?

Dacă Mona Pivniceru va candida parlamentar din partea USL, n-are sens să merg la vot.

Ar fi o bătaie de joc de alegători să fie trimişi să voteze băsişti sub acoperire, materie primă pentru o viitoare majoritate postelectorală.

USL ori trimite candidaţi adevăraţi, ori să nu ne mai deranjeze.

De exemplu, Ponta să se spele pe cap cu Sebastian Ghiţă care mai şi sfidează cu nesimţire prin elogii publice la adresa lui Băsescu, ceea ce echivalează cu „aroganţa” către alegători: băi, tâmpiţilor, viermi care sunteţi voi, pe mine Ponta mă pune pe lista de candidaţi chiar dacă îl pup în cur pe Băsescu, pentru că e prieten cu mine şi îi sponsorizez concediile de lux”.

Voi câţi băsişti sau băsibili credeţi că sunt pe listele USL?

P.S. Crin să nu se considere obligat, pentru că el avea cu totul alte date dacă a promis o candidatură parlamentară pentru Mona Pivniceru după demisia din magistratură: nu-şi imagina ce cârtiţă bagă la Justiţie, sub aparenţa unei arhangheliţe a dreptăţii. A mai făcut celălalt Antonescu o tâmpenie fatală, aceea de a rămâne lângă Hitler „din onoare”. Personaje ca Pivniceru trebuie rejectate. Treaba ei ce face după! A înşelat grosolan cecul în alb pe care Crin şi susţinătorii USL i l-au acordat în ideea că va asigura independenţa Justiţiei.

17 răspunsuri to “CÂŢI BĂSIBILI SUNT PE LISTELE USL?”

  1. Ghita Bizonu' Says:

    Bre prosti mai sunt astia din USL!!!!!

    Au aparut stenogramele alea cu Blejnar.. si USL istii tac elegant cum tacea de fazanu de Mistretzocton 18 dintr-o impuscatura.
    Ia sa fi fost invers … mama ce concert „coruptii!!” Din cestii mai mici au facut pederastii elefanti .. Da astia e eleganti.
    CE ameninta ceva cu fondurile europene. Basitii cica nu ei e de vina ci Tonta. Tonta e di vina de ce facu Noutzy acu un an-doi? Da el e prea cavaler sa s epuna cu o blonda …
    In cateva luni , fara Blejnar, fiscu a adus un plus de numa 1 miliars de euroi. Mama ce ocazie sa se laude sa luote cu coruptia sa … va inchipuiti ce ar fi facut PD intr-o situiatie similara ?

    Da nu… astia sunt in stare sa concureze singuri si sa iasa pe locu 2 …

    Apropos Roxana nu mai poti sa scrii un articol ca pe vremurile cand erai la Romania Libera?! Unu sa duduie de indignare samd ?!Mobilizator, motivant?
    Ca apoi noi astia de pe aici sa il preluam (cu indicarea autorului) si sa il „plimbam” prin forumuri si bloage? Sa-l circulam pe posta?
    La o adica scrii Iliescu (in loc de Basescu), Roman (un loc de Pertre Roman) FSN=comunism in loc de PDL .. si apoi pui pe careva sa faca „retroversiunile”

    A si Tonta si Sebastian Ghita… Poa iti aduci aminte ai dat odata un mesaj pe forumu lu Nastase. In care cerai un ajutor ptr o simpatiznata (putin zis!) alui Adita si a PSD…Mama mama ce s-au luat de biata fata simpatiile blogherului!!!! Asa si acu…Sebastian ..care risca sa i stea agatat de gat ca Remus Truică lui Nastase (exact inainte de condamnare lala Truica apru la televizor bogat, increzut, infipt in fata palatelului de la Snagov. Subiectiv vorbind era deja o justificare a condamnarii lui nastaae care l-a crescut pe truica!!)

  2. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, ironiuţele tale sunt ieftine rău. Susţin şi semnez şi acum ceea ce am susţinut şi am semnat atunci. Deci, îmi pierd simţul umorului la faze din astea.

    Dacă aş dispărea acum, cred că Ion Iliescu ar scrie un necrolog frumos. Adică, deşi i-am mâncat ficaţii, a priceput că e din convingere. La fel şi Emil Constantinescu, pe care l-am criticat extrem de dur, pe măsura susţinerii pe care i-am acordat-o.

    Nu te juca pe terenul ăsta, că te denotez!

    Am infinite păcate, dar nu-mi bat joc de demnitate.

    În rest, sunt de acord cu mesajul tău.

  3. Mihai Hristea Says:

    Rox, au iesit listele?
    Scuze, dar am alte treburi pe cap acum si nu stiu.

  4. Roxana Iordache Says:

    Mihăiţă, acţionez preventiv. 😆

  5. CÂŢI BĂSIBILI SUNT PE LISTELE USL? » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  6. Mihai Hristea Says:

    LOL!
    Bunica-mea imi zice Mihaita. 😆

  7. Roxana Iordache Says:

    Tot aşa îi zice şi lui Neşu. 🙂

  8. Mihai Hristea Says:

    Ei, lasa, Nesu e meserie. 😉

  9. ioprotestatarul Says:

    Tradeaza, coabiteaza, fac orice atata timp cat le curge banul…
    http://economie.hotnews.ro/stiri-esential-7964608-cine-este-sebastian-ghita-cel-care-preluat-managementul-realitatea-afaceri-finantator-transpartinic.htm

  10. Mihai Hristea Says:

    Rox, ia ceva fain:

  11. Gheorghe Cristian Petre Says:

    Cred ca te pripesti un pic cu invectiva pe scari la adresa dnei Pivniceru. Las-o sa se faca singura de cofetarie, ca se pare ca reuseste foarte bine si de una singura.

  12. Roxana Iordache Says:

    Virgile, te-am prevenit că trimit la gunoi orice comentariu impertinent. Decât aşa mesaje de la prieteni, mai bine înjurături sincere de la duşmani. Serios.

  13. Roxana Iordache Says:

    @Sandi, ţi-am dilit mesajul, pentru că nu admit pe blogul meu asemenea link-uri. „Vocea Rusiei” este dintre principalii propagandişti ai lui Băsescu, dacă nu te-ai prins, nu accept să mă faci complice. 🙂

    @Virgile – adică, lasă-mă, Doamne iartă-mă, pe mine când trimiţi un mesaj şi referă-te la temă. Că nu eu sunt tema. Poate acum e clar.

  14. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana

    nu nu te iau peste picior…Eu recunosc ca nu sunt in stare sa produc textul sugerat. Adica sa aiba impact.

    Pe de alta parte tu acum 20 de ani in urma scriai texte din astea mobilizatoare … Azi ar fi nevoie de un text din ala ….

  15. Sandi Says:

    Roxana Iordache spune:
    luni 22 octombrie 2012 la 2:45:27 pm
    @Sandi, ţi-am dilit mesajul, pentru că nu admit pe blogul meu asemenea link-uri. “Vocea Rusiei” este dintre principalii propagandişti ai lui Băsescu, dacă nu te-ai prins, nu accept să mă faci complice.
    *****
    Prietena lui Basea ? Ma indoiesc ! Si apoi dusmanul dusmanului meu prieten imi este.

    Da’ ma rog. Daca nu-ti place, nu mai dau .

  16. Sandi Says:

    Asa se vorbeste cu nemernicii din fruntea UE ! Nu slugoi precum Basea & Co. !!

    http://www.cotidianul.ro/ungaria-denunta-santajul-si-dictatul-ue-orice-am-face-nu-e-suficient-197706/

  17. Roxana Iordache Says:

    Virgile, recidivezi.

Lasă un răspuns

