AM O CURIOZITATE, VĂD CĂ NU ÎNTREABĂ NIMENI

Televiziunile au dat imagini cu Băsescu şi nevastă-sa în weekend prin Covasna, deci, deplasare privată.

Tot televiziunile au anunţat că cei doi s-au întors cu elicopterul.

Al cui elicopter şi pe banii cui?

Atât.

13 răspunsuri to “AM O CURIOZITATE, VĂD CĂ NU ÎNTREABĂ NIMENI”

  1. plano Says:

    Abuzurile lui Basescu au fost posibile si din cauza tacerii complice a mass mediei si a Societatii civile.
    Daca nu erau stenogramele cu BS se si uitase de insultele pe care base i le-a adus avocatului Chitic din Bucuresti.
    Aceeași presa il taxeaza si acum pe Ilici pentru expresia ….mai animalule.

  2. AM O CURIOZITATE, VĂD CĂ NU ÎNTREABĂ NIMENI » Bloogle Says:

    […] Original Blog » […]

  3. Mihai Hristea Says:

    Intreb eu: pe banii cui? 😛

  4. virgilvirgil Says:

    Da ce , nu stii raspunsul ?! Eeeeeeeeeeeeeee …

  5. johnson1312 Says:

    Le-am dat eu elicopterul dar le-am zis ca e si pentru ultima data !

  6. Sandi Says:

    Basea face antrenament cu elicopterul pentru a-l urma pe Ceausescu !

  7. Mihai Hristea Says:

    Pus ceva despre diseara:
    http://hristea.wordpress.com/2012/10/22/third-debate/

  8. Radu Humor Says:

    Cred că înceară ăștia orice, inclusiv cu elicopterul 😉
    Până la urmă tot o să reușească !
    Și-au rupt gâtul câțiva doar că au alunecat pe coji de banană 🙄

  9. Radu Humor Says:

    Măi Mihăiță
    Tu n-ai auzit că dacă iese mormonul, a doua zi după instalare este atacat Iranul ?!
    Dacă (re)iese mamonul, ABIA A TREIA ZI 😉

  10. stejarul Says:

    Eu am alta intrebare: au auzit urechiusele lui basescu de o posibila noua suspendare de ii viziteaza pe cei din secuime?
    Asa a facut pana acum, de cate ori urma un vot impotriva lui (in parlament sau in populatie) il apuca dorul de „fratii lui” separatisti.

  11. stejarul Says:

    „Nu organizăm nicio suspendare dacă asta mă întrebaţi, însă eu cred că la un moment dat, orice şansă, fie şi o demisie a preşedintelui în faţa unei realităţi politice, ar fi benefică”, a spus preşedintele PNL, într-o emisiune la TVR.”

    Hmmm… daca nu e vorba de o noua suspendare atunci sa ghicesc ca stenogramele vor deveni tot mai „ticaloase” pana vede si chiorul ca alta cale nu mai e decat sa-si dea demisia? Nu spun ca Antonescu e in spatele stenogramelor, banuiesc doar ca a auzit el ca serviciile il tradeaza pe impostor pana „la capat”. Adica pana la demisie.

    PS Nu imi place sa ii spun „Guvernator”. Ar insemna sa il disculp pe ioan rus de vina ca l-a readus pe impostor la Cotroceni si as pasa vina pe cei din PPE. Nu! Vina lor e MINUSCULA. Vinovatul principal e ioan rus!

  12. Sandi Says:

    stejarul spune:
    marți 23 octombrie 2012 la 10:20:07 am

    PS Nu imi place sa ii spun “Guvernator”. Ar insemna sa il disculp pe ioan rus de vina ca l-a readus pe impostor la Cotroceni si as pasa vina pe cei din PPE. Nu! Vina lor e MINUSCULA. Vinovatul principal e ioan rus!

    *****
    Niet ! Asta a fost doar „scula” care l-a ajutat pe Belzebut sa se re-intoarca la Cotroceni! Vinovati sunt aia care l-au numit/acceptat pe Rusca ministru intrucat era „patat” de mult !

  13. Bibliotecaru Says:

    Şi eu am văzut elicopterul „de Covasna”. Mai ales după ce un parlamentar european de la PPE a vorbit despre federalizarea României am văzut elicopterul „de Covasna”… dar nu am avut pe cine să întreb…

    În schimb am observat cum că domnul Băsescu nu a răspuns la întrebarea legată de stenograme… dar a răspuns la o întrebare cu mult mai importantă. Un ziarist a întrebat:

    – Domnule Preşedinte, cum e vremea?

    Preşedintele a răspuns competent:

    – Bună, foarte bună…

    Ştie omul cum stă treaba, nimic de zis.

Lasă un răspuns

