CHILIMAN ŞI ORBAN, AFARĂ DIN PNL!

Postarea anterioară era mult mai dură, dar am scos câteva pasaje. Am greşit, pentru că am crezut că javrele vor pricepe ceva din eleganţa preşedintelui Antonescu. Dimpotrivă.

Au ieşit Moisescu, Chiliman şi Ludovic Orban la o conferinţă de presă infectă, care echivalează cu o felaţie publică prestată aparatului securistic băsist.

În calitate de alegător în colegiul în care candidează Ludovic Orban, mă adresez Comitetului Executiv Naţional să îi respingă candidatura. Şi pe preşedintele Antonescu îl invit să-i dea afară din PNL pe toţi trei şi gaşca lor. Ştiam că Tăriceanu e prea inteligent ca să se preteze.

Ceea ce promit solemn este că în cazul în care Ludovic Orban candidează în colegiul meu NU ÎL VOTEZ. Îi tai numele şi scriu deasupra: CURVĂ BĂSISTĂ. N-am să fac asta doar dacă: fie Ludovic Orban iese mâine dimineaţă şi recită refrenul lui Postelnicu, fie dacă rămâne să candideze găsesc pe buletinul de vot Forumul German.

Jur că pe Ludovic Orban nu-l mai votez, după mizeria de astăzi. Şi e chiar prima dată-n viaţă când jur, nu credeam să fac asta.

Javre şatajabile, jigodii corupte, îmbârligate la parandărături băsite. 👿

20 răspunsuri to “CHILIMAN ŞI ORBAN, AFARĂ DIN PNL!”

  1. fluxnews Says:

    Da, travestitii astia trebuiau ejectati

  2. virgilvirgil Says:

    La Ludovic inca ma abtin Roxi , ca ie pretenu’ meu si sper sa se schimbe , dar curvasaraia de la sectorul unu trebuie sa dispara impreuna cu matroana Chiliman .
    Vezi de ce se ferea Ratiu ca dracu de tamiie sa intre in afaceri in Romania ?

  3. Mihai Hristea Says:

    Cand a fost nebunia aia inainte de locale, l-am cainat pe sarmanul Dan Cristian Popescu de la 2. Dupa aia aflu ca e contra Crin. Ce, ma??? Noi ne chinuim sa aducem oameni la vot la referendum si tu te caci pe tine ca nu te-au pus aia candidat? Apoi pleaca la FC-ul parfumatului de Kobe. Ba imi mai da si mesaje sa-l sustin! Da, imediat. 😆

  4. johnson1312 Says:

    Eu votez USL… 🙄 Chipurile…La deputati il am pe unul Democrat Agrarian Ecologist iar la Senat unul de la PC ex. PDL…Dar cica votez USL 😯 Asta este….Dar decat Orban mai bine pe asa.

  5. virgilvirgil Says:

    Si neispravitul ala de Moisescu tre urgent pus pe faras Roxi .
    Afaaaaaara cu neispravitii .
    Astazi m-am certat toata ziulica cu ei pe facebook . Imi pare rau de Lilika ca s-a dat cu neispravitii , din pacate le cam tine isonul si vad ca geaba am tot dojenit-o ca nu se da pe brazda .

  6. CHILIMAN ŞI ORBAN, AFARĂ DIN PNL! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 19 October 2012 – Blog « Complexul Green Park Iasi are datorii de 100 de mil. lei. Banca Romaneasca are de recuperat aproape 60 mil. lei […]

  7. macgregornews Says:

    http://www.timesnewroman.ro/politic/8092-dupa-chiliman-crin-il-da-afara-din-pnl-si-pe-neagu-djuvara-ca-sa-i-faca-loc-lui-ion-iliescu

  8. Mihai Hristea Says:

    Something new:
    http://hristea.wordpress.com/2012/10/19/fragile/

    MacGregor suge!

  9. macgregornews Says:

    Da` de ce va suparati…?!

    http://karikaturapolitika.wordpress.com/2012/10/16/nunta-la-stana/

  10. Mihai Hristea Says:

    Pentru ca basistii belong in jail!
    http://hristea.wordpress.com/2012/10/19/placinta-cu-spanac/

  11. Mihai Hristea Says:

    Mircea Mihalcea, sa te futa cainii!

  12. johnson1312 Says:

    Orban laba trista :

    http://www.ghimpele.ro/2012/10/ludovic-orban-nu-garanteaza-ca-il-va-vota-pe-antonescu-la-parlamentare/

  13. Radu Humor Says:

    Crin a fost magistral în gestionarea conflictului ivit în PNL !
    Dar deși a spus la o emisiune în care i se cerea să meargă până la capăt cu sancțiunile, a zis că ăsta e capătul :
    Schimbarea din funcții !
    De dat afară e ușor, dar ce pui în loc ?!
    Iar eu cred că Ludovic și chiar Chiliman vor reveni la normal, Moisescu în schimb e rebut clar !

  14. plano Says:

    Organ(stia ea Nuti de ce i-a gresit numele) este frondistul de serviciu din PNL. De vreo 10 ani tot Gica contra il stiu.Spera ca va profita de vreo conjunctura, asemenea lui Crin, sa ajunga in fruntea PNL
    Cat de mult a lucrat impotriva lui Crin si a USL n-ar merita sa candideze pe listele USL!
    I-as sugera sa candideze independent daca se rusineaza de „comunistii” din PSD.

  15. Mihai Hristea Says:

    Pus un film:
    http://hristea.wordpress.com/2012/10/20/ladri/

  16. Ghita Bizonu' Says:

    Uf ce as vrea sa il vaz si pe Rus primind transferul catre PDL .. plus maioru de la SRI ….
    Da e prosti … pana la urma imi vine sa zic ca Marean care este este mai inteligent decat treimea intelctualista den varfu lu PSD …

  17. Anca Says:

    Vai, vai, Rox, zici ca-mi scanezi cre’eru’ inainte de-a scrie these days! =))
    (Eu asa, mai cu treaba buna, ardeleneste 😀 :
    http://ex-blank-page.blogspot.ro/2012/10/gasca-de-la-1-si-momentele-nepotrivite.html )

  18. Ghita Bizonu' Says:

    Proasta idee Ceea ce promit solemn este că în cazul în care Ludovic Orban candidează în colegiul meu NU ÎL VOTEZ. Îi tai numele şi scriu deasupra: CURVĂ BĂSISTĂ.
    Acu nu stiu nimic despre naravurile si moravurile politico-sexuale a zisului Orban INSA am asa o impresie ca buletinele „completate” cu pixu, creionu SUNT ANULATE!!!!
    Oricum tinand cont de gradu tau de notorietate … mesajul a ajuns la destinatar (daca o sa sughiti azi cam des .. sa nu te miri!!!)…
    Sa nu mai zic ca ii poti transite complimenetle si personal :http://www.ludovicorban.ro/blog/curriculum-vitae/ fara sa strici bunatate de vot ….(ma rog cestia cu urarile de bine mai tine ape vremea lu ceasca .. careva pe care picase magareata sa fie „voluntara” intr-o comise din asta prin 80 zicea ca se speriase de ce putuse citi .. plus ca si-a imbunatatit cunostintele despre sex mai mult decat ar fi (de) dorit. Si era circumscriptia unde catinda Tovarasa … care ridicase libidoul votacilor la cele mai inalte cote!!!)

  19. johnson1312 Says:

    ” Incepand de luni se intra practic in campanie. In ce ma priveste, nu voi mai posta niciun comentariu critic la adresa colegilor mei pe toata durata campaniei. Pana in 9 decembrie singurul nostru adversar este Basescu ( si satelitii lui ADR, PPDD, etc.). Ii rog pe prietenii mei care nu ii agreeaza pe unii dintre colegii mei sa nu mai posteze pe peretele meu critici la adresa lor ( oricum le voi sterge ). Campania este o batalie decisiva care trebuie castigata. Reformele interne, dupa. ”

    Ludovic Orban 20.10.2012

  20. argusdre Says:

    „…..Ceea ce promit solemn este că în cazul în care Ludovic Orban candidează în colegiul meu NU ÎL VOTEZ. Îi tai numele şi scriu deasupra: CURVĂ BĂSISTĂ. N-am să fac asta doar dacă: fie Ludovic Orban iese mâine dimineaţă şi recită refrenul lui Postelnicu, fie dacă rămâne să candideze găsesc pe buletinul de vot Forumul German…..
    Genialllllll ! Asa-i cand ti se pare ca inteligenta urla-n tine… Nu trebuie votat Organ (inventia altei inteligente celebre) deoarece rezultatul il contabilizeaza, nimeni altul, decat Crin Antonescu si USL-ul…Ha,ha,ha,ha,haaaaaaaaa…….
    POSTARE CARE SE CERE STEARSA PENTRU CA NU CONVINE APROPITAREI

Lasă un răspuns

