ÎMI PLACE BEREA TARE, SUSŢIN RUGBY-UL :)

Asta e situaţia. 😛

8 răspunsuri to “ÎMI PLACE BEREA TARE, SUSŢIN RUGBY-UL :)”

  1. ÎMI PLACE BEREA TARE, SUSŢIN RUGBY-UL :) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 14 October 2012 – Blog « HEAVEN RIGHT NOW […]

  2. Roxana Iordache Says:

    Octav, te-am trimis la gunoi, am avertizat că nu tolerez mârlăniile.

  3. Neveu01 Says:

    Bine, atunci nu simti nimic daca mi-ai sters postarea:))

  4. Mihai Hristea Says:

    LOL! De obicei se-ntampla invers – daca-ti place rugby te-apuci sa bei si cate-un Stejar. Dar e bine si-asa, ca sportul asta minunat are nevoie de atentie si sustinatori.

  5. Neveu01 Says:

    Nu era marlanie, era o constatare, asta e viata.
    Se pare ca-i facuta si din bere , meciuri, glume, nu numai din politica plictisitoare in care noi, astia de la acest nivel (da, include-te) nu avem vem putere sa schimbam nimic. Rezulatele o spun clar.

  6. Ghita Bizonu' Says:

    Bre Vopsitule da-ti ma destele cu dero…
    Ehe Dede stia cum sa te ia … nu cracneai!!!

  7. julia Says:

    Si mie. 😄
    🍻

  8. Roxana Iordache Says:

    Julia, mă bucur. 🙂

    Mihai, îmi plac amândouă de mică. Deci, evident că mai întâi rugby-ul. 🙂 Am plâns cu atât mai mult la moartea stupidă a lui Florică Murariu. 👿

Lasă un răspuns

