CORINA DRĂGOTESCU PLEACĂ ÎN AMERICA

Foto: exclusivnews.ro

Succes!

21 răspunsuri to “CORINA DRĂGOTESCU PLEACĂ ÎN AMERICA”

  1. Sandi Says:

    Am vazut stirea. Sper ca odata ajunsa acolo nu va deveni un corespondent al unui post tv sau publicatii basiste !!

    Asadar, fara politica damboviteana ii urez si eu zile senine !,

  2. johnson1312 Says:

    Singurii care ar putea sa o aiba corespondenta ar fi A3 doar ei mai fac acest tip de corespondente.Daca ar avea si norocul sa aiba vreun razboi la anul atunci va intra direct in paine…

  3. Sandi Says:

    Pentru A3 n-are aprobare de la SIE ! 🙂

  4. Sandi Says:

    Patriciu a vandul „Adevarul” . L-o fi dat la pachet cu ” Gergoar” Cartianu ?!?

    http://www.cotidianul.ro/patriciu-a-vandut-adevarul-holding-lui-cristian-burci-oficial-196119/

    Acum jupanul Basea o sa-i dea voie lu’ conu’ Dinu sa se retraga la Monte Carlo ! Contra unei donatii babane desigur,ce credeati voi.!?

  5. Roxana Iordache Says:

    Al lui Ionescu, e fată deşteaptă, e mediator acreditat. Iar chestia cu războiul, să n-o spui nici în glumă, că ar fi ultimul. 😐

  6. Sandi Says:

    Pardon… scuzati…. mai sus corect este ” Gregoar” ala despre care a spus Ponta ca inhata 7000 de euroi pe luna . Iar el a sarit ca ars si a zis ca-l da in judecata pe p.m. Care o fi gresit cu vrea 1-2 mii in minus ??

  7. CORINA DRĂGOTESCU PLEACĂ ÎN AMERICA » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 05 October 2012 – Blog « Aparitii in presa: Realitatea TV, National Geographic Traveler, revista Cariere, StartEvo.ro si Radio Romania Actualitati […]

  8. Roxana Iordache Says:

    @Sandi. Cu 3! 😆

  9. Sandi Says:

    @ Roxana
    Daca va fi asa atunci isi va spala toate „pacatele” din anii ’90 cand la „Adevarul” lovea intr-una in opozitie ( cu zambetul ala aparent nevinovat, dar pervers ) si sustinea FSN, PSDR si pe Batranul Bolsevic. Iar apoi in ultimii ani pe Belzebut (e drept nu chiar asa direct ) in pofida mizeriei aleia pe care i-a aruncat-o in fata acesta in emisiunea aia de la A3 !

    Astea poate se iarta , dar nu se uita ! Pentru mine vorbesc .

  10. Ghita Bizonu' Says:

    Suuces la ce ? Pupinbashit?!!

  11. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, femeia îşi vede de viaţa ei, e mamă, are responsabilitate pentru fiica ei. Nu ştiu cine ar avea dreptul să ridice piatra. Poate doar eu, în această privinţă (jurnalistică) 😛 Dar cum eu n-o fac, sincer, chiar n-are nimeni dreptul s-o judece, mă bucur din toată inima pentru sănătatea ei, s-o ocrotească Dumnezeu în continuare şi să reuşească tot ce şi-a propus frumos şi bun!

  12. Roxana Iordache Says:

    Dacă nu mi-ar fi atât de lene, Corina ar putea fi eroină de scenariu de film. 🙂

  13. Mihai Hristea Says:

    1. Ia sa nu-ti mai fie lene! 😛
    2. Scrie doar povestea, in scenariu o transform eu, daca vrei. 😉
    3. Mult succes, Corina Dragotescu!

  14. Sandi Says:

    Gata . S-a lamurit. In US va lucra pentru Romania TV. ( ptr ca Ghitza are toate aprobarile de la SIE !) Si va face un fel de duet la distanta cu Striblea !

    Asa ca Roxana , sorry ptr zisa aia cu A3 🙂

  15. Sandi Says:

    aici este stirea ptr cele de mai sus

    http://www.dcnews.ro/2012/10/ce-va-lucra-in-sua-familia-dragotescu-cand-se-muta-definitiv-in-state/

  16. Jan Pantelimon Says:

    Dragoteasca e ziarista care in 90 scria articolul duios/glorificator -Domnul nostru Iliescu ? Daca da, sigur pleaca in misiune eterna externa .

  17. Gabi Mihalcea Says:

    Nu ii va fi usor. Sansele sa se afirme aici ca ziarist vor fi aproape imposibile. Oricit de bine „sti” limba engleza tot ESL ramai. Nu stiu cum este la Londra, dar aici engleza „reala” este greu de stapinit. Pentru un ziarist este esential. Eu predau aici din 1994, si inca nu inteleg toate glumele studentilor mei! Jocurile de limbaj sint complexe si greu de stapinit.
    Corespondent de presa, de acord, probabil via A3 care este CNN asociata.
    Ii doresc succes. Eu o inteleg, si noi (eu si sotul meu) am facut acelasi pas cind eram cum se spune cu sacii in caruta (in Romania) pentru copilul nostru.

  18. Bibliotecaru Says:

    Eu credeam că e o glumă menită să aducă audienţă. Ce să caute Corina Dragotescu în SUA?

  19. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Corina Dragotescu imi este atat de draga (pentru articolul despre sotia lui Crin Antonescu, dar si pentru profesionalismul, educatia, politetea si sensibilitatea ei), incat ii doresc sanatate si viata linistita in America.
    Pentru ca aici nu se poate.
    Corina Dragotescu, sanatate !
    Stiu ca acolo vei face mult mai multe lucruri pentru noi si pentru Romania decat aici.
    Asa sa ne ajute Dumnezeu !

  20. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana Iordache

    da ce ce „n-are nimeni dreptul s-o judece” ? Ce ziaristii e trimisii Domnului pre pamant ? Este o pupinbashita si basta!!!
    Eu in calitate de „public” am dreptu sa judec pe orice ziarist . Invers NU!! Auzisi vreodat de cestia cu clientu are intotderauna dreptate? Eu sunt CLIENTUL!!!

  21. argusdre Says:

    „Ghita Bizonu’ spune:
    sâmbătă 6 octombrie 2012 la 11:11:08 am

    Roxana Iordache

    da ce ce “n-are nimeni dreptul s-o judece” ? Ce ziaristii e trimisii Domnului pre pamant ? Este o pupinbashita si basta!!!…”
    Ei bine domnule, pe aceasta chestie, – ca desigur ai mare dreptate- marea jurnalista, apropitara blogului mi-a sters cu manie postarea, deoarece nu coincidea cu parerile domniei sale….Marea ziarista…citita si de americani si arabi si de tot mapamondu’……

Lasă un răspuns

