AM O ÎNTREBARE

Care este diferenţa între USL şi băsişti?

În afară de PNL, evident. :mrgreen:

Ce defineşte guvernarea USL, radical diferit de guvernarea Băsescu?

În politica internă şi în politica externă.

Şi atunci, de ce să mă deranjez la vot?

27 răspunsuri to “AM O ÎNTREBARE”

  1. augustinradescu Says:

    Ca sa ajunga Crin presedinte!

  2. Roxana Iordache Says:

    Deşi nu vreau să vă influenţez, înainte să apucaţi să mă înjuraţi, am să răspund tot eu de ce, din punctul meu de vedere, ceea ce vă urez şi vouă, adică, să vă personalizaţi opinia 🙂

    Deranjul la vot al meu personal va fi pentru ca să nu-i mai văd pe-ăia la faţă niciodată, să dispară băsiştii de tot din peisaj şi atunci, măcar din oportunism, chiar şi mămăligoşii din PSD s-ar radicaliza.

    Dar de deranjat, totuşi, nu mă deranjez decât dacă îmi plac numele din patrulatere. 🙂 Ideal ar fi să candideze în colegiul meu tot tandemul Crin-Ludovic. Pe-ăştia îi votez cu drag, pe amândoi. 🙂 Dar şi dacă vine un pesedist energic şi cu viziune naţionalist-luminată – îl votez. Sau cineva de la PC ca Maria Grapini – dar ea va candida, probabil, la Timişoara, aşa că dacă vine în colegiul meu Daniel Constantin, pe el îl votez. Pe alţii, nu! Să nu cumva să nimerească aici vreo fraudă de la UNPR, că nu doar că nu-l votez, dar îi fac anticampanie. No joke!

  3. AM O ÎNTREBARE » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 18 September 2012 – Blog « O noua sentinta in cazul Cathedral Plaza. Dezvoltatorul cladirii sustine ca Judecatoria sector 1 a respins demolarea turnului. Arhiepiscopia neaga informatia […]

  4. Roxana Iordache Says:

    Gusti, ai postat în acelaşi timp cu mine. Fii serios, n-am încredere în Ponta nici să trec strada cu el. În mod sigur dacă ar putea, l-ar scoate pe Crin de la candidatură şi în mod sigur asta intenţionează, să se vadă din nou premier şi pe urmă să vină tot cu un pesedist la preşedinţie.

    Dacă nu se face ACUM un congres al USL în care să se reitereze angajamentul prezidenţial, e clar că băsiştii din PSD vor să trişeze. Cum au făcut la referendum, Împreună, evident, cu nişte nevolnici din PNL.

  5. virgilvirgil Says:

    1. Nicuna .
    2. Nimic .
    3. Nu te deranja .

    PS

    Evident ca nu m-am refereit la o candidatura a lui Oparescu ca independent ci ca si CANTEDAT USL . Unde ai vazut tu ca zic de felcer independent ?!

    Atanasiu …, sigur , neispravitul nu a fost atit de prost precum taranistii sa se ingroape si pe el , el a ingropat „partiduletul” ca sa se salveze el .
    Ti se pare cumva ca „partiduletul” a suparavietzuit prin ceea ce a facut asta ?!

  6. virgilvirgil Says:

    Roxi …

    „În mod sigur dacă ar putea, l-ar scoate pe Crin de la candidatură şi în mod sigur asta intenţionează, să se vadă din nou premier şi pe urmă să vină tot cu un pesedist la preşedinţie.”

    Ma bucura ca in sfirsit ti-ai insusit mai vechiul meu punct de vedere , dar de ce zici ca umblu cu stereotipuri ?!

  7. Roxana Iordache Says:

    Virgile, eşti nesimţit. Mă obligi să-ţi repet asta. E un medic bun, un profesor bun. De câte ori foloseşti termenul lansat de un limbric ca Roncea, gândeşte-te că maculezi memoria mamei mele ca medic.

    Oricum, fără supărare şi unul de la grupa mare dădea un răspuns mai nuanţat.

  8. Roxana Iordache Says:

    Virgile, eu nu-mi însuşesc niciodată nimic ce nu-i al meu. Invers se întâmplă. Se numeşte manipulare. 🙂

  9. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana

    da de cand te intereseaza pre tine nationalismu? (auxiliar de cand e Crin nationalist?!)
    Nu e alta da te „stiu” din 90 ….. „Nationalismul” tau se reduce la mers la biserica, la abuzurile regimului comunist si cam ata. Asa cum nationalismul unor „taranisti” se reduce la injurat evrei, tigani da ani de ziel Tokes era marele erou intre eroi neamului…
    Apopos ti-o zice unu care sustine de ani de zile ca este nationalist (ma rog nu din aia care canta imnu la mitraliera).
    Si care sustine ca daca stimatii nostri polis p’tits chiens s-ar fi dovedit nitel nationalisti (nu sensu’ dement adolfian al cantatului la AKM) am fi traot mai bine in tara asta .. si nu am fi avut chiar peste 2 milioane de bajeniti. Ca ma enervez si imi aduc aminte de epoca CDR ista cand au fost puse „bazele” emigrarii .. in spiritul unei lupte de clasa cu semn inversat!!!

    Ca prima grija a unui nationalist ar fi bunastarea poporului sau. A doua bunastarea in tara sa (adica si alogenii din tara sa traiasca decent). Noi ? ma faci sa raz ….. SI partidele istorice cu National in nume au avut mai muota groja sa indestuleze pre altii nu pe romanii
    „vinovati” ca au trebuit sa suporte un regim de import ..

  10. plano Says:

    Manipularea se refera la imbrobodirea altuia. Spre deosebire de automanipularea. ; )

  11. virgilvirgil Says:

    Roxana cumva domnul Oparescu se ocupa de medicina la primarie ?
    Tot de medicina se ocupa si cind era senator si director la nu mai putin de trei spitale ?!
    NU MA INTERESEAZA SI NU COMENTEZ IN RAPORT CU CALITATEA DE MEDIC .
    Au facut-o altii , destul de competent si i.au etalat cariera acestei profesii destul de bine . Pe cuvintul meu ca nici asta nu-l avantajeaza , dar cum am spus , asta nu ma intereseaza :
    Ma refeer la el ca politician , si ESTE UN MAAAAAARE NEISPRAVIT , TOTAL LIPSIT DE CARACTER .
    ESTE UN FELCER AL POLITICII DIMBOVITENE !

    ps

    Roncea sa fie sanatos , nu de la el am preluat .
    EU NU PREIAU , AM CAPACITATEA DE A AVEA PROPRIILE OPINII . SI NU RENUNT LA ELE .

  12. Valeriu Balan Says:

    1.1 USL-PDL=SPERANT
    1.1.1 SPERANTA nu inseamna neaparat PNL
    1.2.1 – interna „reparatorie” versus „demolatorie”
    1.2.2 – externa „dres busuiocul” (adica tot un fel de reparatorie) versus tradare, subminarea economiei si atentat la integritatea si suveranitatea nationala;
    1.3.1 Nu te deranja, se va gasi un PDL-ist sa-ti valorifice votul, de doua ori, odata ca nu-l dai USL-ului si inca odata ca-l ia PDL-ul.
    Daca nu te derajeaza, ok, nu te deranja.

    NOTA: Scuzati numerotatia, dar n-am stiut cum altfel sa raspund „la o intrebare” 🙂 🙂

    PS: hai mai Roxana, noi te stim INCOMODA nu COMODA!

  13. Valeriu Balan Says:

    Rugaminte catre „combatanti”: din spatele unor pseudonime e usor sa fii tare-n gura. Eu sunt nou pe aici si mi-ar placea sa stiu alaturi de cine trag la rame in barca asta. Poate voi va stiti, dar nu mi se pare cinstit ca unii sa stea cu CV-ul la vedere (Roxana, Eu, Radu si cateva femei) in timp ce ai mai combatanti stau pitulati cu pseudonime. Daca va temeti de basescu, stati linistiti, deja va facut dosare 🙂

    Acu’ serios, uneori imi vine sa injur si e frustant sa nu stiu pe cine.
    Dac-o fi veunu din voi, procuror la DNA! 🙂 🙂 🙂

    NO OFFENCE – JUST KIDDING 🙂 🙂

  14. johnson1312 Says:

    Chiar daca ar fi sa nu-l mai suport pe Ponta(politic vorbind),chiar si pe Antonescu,am sa ma duc la vot pentru ca sigur am ramas dator acelor oameni care-au stat in cel mai cumplit ger asta iarna in Piata Universitatii si care au facut posibila rasturnarea lui Boc si anumite decizii ale CCR cu privire la legea Electorala…Macar pentru asta chiar daca viata mea,a noastra va fi la fel de proasta ca si acum daca nu cumva se va mai inrautati pana atunci ceea ce n-ar trebui sa ne mire atat timp cat tot Basescu se afla la Putere iar ceilalti mimeaza senini o guvernare ametita.Asa ca n-am sa indemn niciodata pe nimeni sa nu mearga sa voteze la Parlamentare. 🙂

  15. Mihai Hristea Says:

    Diferenta dintre USL si basisti? USL nu mi-a furat nimic – asta ca sa ma refer numai la aspectul cel mai evident.
    Si merg la vot si votez PNL, oricine ar fi in colegiul meu. Adica sper sa fie liberali la mine in colegiu din partea USL. 😀

  16. Roxana Iordache Says:

    @Bizoane, scuză-mă că te-am creditat. N-am să repet greşeala. 🙂 Nu-i vina ta, eşti un produs finit al unei propagande cu efecte ireversibile. Probabil că lipsa de respect faţă de adevăr tot de acolo ţi se trage. Dacă m-ai şti (din 90) n-ai mai pune întrebări impertinente.

    @plano. Te chinui degeaba. 🙂

    @Virgile, tu chiar nu vrei să înţelegi. Pur şi simplu te-am rugat să nu mai foloseşti un anumit termen. Atât. Şi fii atent că te contrazici: dacă medicina n-are legătură cu primăria, atunci de ce foloseşti termenul ăla infect?

    @Valeriu Balan. Cu aşa pledoarie, nu convingi. Am întrebat de diferenţă. Diferenţa se referă la esenţă. Acolo sunt doar aspecte secundare. Şi fiindcă vorbeşti de comoditate, mai am câteva mesaje pe aici. Şi da, sunt comodă. Şi da, sunt incomodă. 🙂

    PS. Ai scris PSD-PDL. 🙂

    @mert245. Repeţi un mesaj la care ţi-am răspuns de mult la postarea anterioară. Drept pentru care de aici am să ţi-l şterg.

    @johnson1312. Te înţeleg. Dar oricum, vor sta oricum acasă foarte mulţi. Măcar de frică să nu-i cheme la DNA.

    @Mihai Hristea. Deci, vot negativ. Plus simpatie pentru PNL. Dar dacă nu se nimeresc liberali şi dacă în colegiul tău e o fraudă ca Lavinia Şandru? 🙂 Şi dacă PNL te Prigoneşte de la vot? 😆

  17. Mihai Hristea Says:

    Hai c-am revenit dupa seara de Champions League. 😀
    Deci, Rox, in cazul nedorit in care ni se baga pe gat vreun basist acoperit din partea USL, probabil anulez votul, scriind „muie basescu”. 😆

  18. augustinradescu Says:

    Jane, fii serioasa: eu STIU ca tu esti fata desteapta si STII ca Ponta si/sau USL-ul n-are/n-au nicio sansa, chiar daca ar vrea, sa se rasuceasca, pe ultima suta, ca la Anastase, la Ploiesti. Decit daca-i bufneste vocatia suicidala… Asa ca intrebarea ta nu se pune! Daca vrei intrebare serioasa, ia de la Tarzan:
    La ce ii trebuiau titanului DEX-ului romanesc, MEREU parfumatului si prea deodoratului premier, – atentie! – DOUA truse de manichiura?
    Aici sa demonstrezi cit esti de perspicoapta!

  19. Ileana Andersson Says:

    Roxana, nu putem efectiv compara pdl-istii cu usl-istii pentru ca ar trebui sa folosim aceeasi masura. Una, pedelistii au avut guvern rezultat din alegeri, au guvernat o perioada destul de lunga pentru a ne face o parere, au guvernat dupa perioada Tariceanu, cand cand tara mersese binisor. USL-ul in schimb guverneza doar de 4 luni, nu au legiyimitatea data de votul popular si deci guverneaza provizoriu si au preluat o tara si un popor sleit economic cu niste acorduri impovaratoare. Nu stiu daca ai vazut la Realitatea, chiar Tariceanu s-a exprimat foarte clar ca nu recomanda guvernului sa faca cine stie ce modificari legislative sau reforme pana in alegeri, ci doar a gestioneze tara pana la alegeri.

  20. virgilvirgil Says:

    Katinka , care sunt faptele de arme care sa diferentieze vizibil gobernul actua de ultimele ?!…
    Sau cumva fac aceleasi lucruri pentur ca Tariceanu le-a spus sa nu se avinte pina la alegeri ?!…
    Pai daca acuma , in prag de alegeri si sub presiunea evenimentului lucra …, cum lucra , cam ce ispravi crezi tu ca vor face dupa ce se vad consfintiti in scaune pe patru ani ?

  21. Valeriu Balan Says:

    Nu vreau sa fac pe “peace(s)m(æ)kerul” dar imi permit sa intervin in „duleul” „host/guests” cu niste sugestii. (de nu s-o supara prea rau, „ownera” blogului)

    Si pe mine m-a scos (si inca ma mai scoate) din sarite RoXenica.
    Si mie mi-a pus pumnul in gura de cateva ori (ba chiar a sugerat ca-s fi basist, ceea ce m-a infuriat si m-a jignit peste cat pot eu duce), si-am ripostat, uneori doar polemic alteori am fost chiar nepoliticos. (ea zice bădăran) So, partea buna a acestor “dispute” este ca incercam, chiar cu mijloace contondente sa ne aliniem opiniile astfel incat poate, poate izvoraste si vreo solutie sai macar sugestie la multitudinea de probleme din viata politica si economica romaneasca. Faptul ca fiecare dintre noi are o opinie pe care si-o argumenteaza (apropo – eu mai comentez pe ici pe colo – n-am vazut pe nicaieri parari atat de bine argumentate, ca aici, chiar daca multe dintre ele nu-mi convin si le comentez la randul meu), e un lucru bun, macar ca ne ajuta sa ne pozitionam fata de evenimentele de fiecare zi. N-am pretentia ca ar ajuta cuiva altora decat noua aceste “dezbateri” … Eu chiar am sugerat celor care ar putea gestiona un curent de opinie s-o faca.

    Revenind la “frictiunile” cu “gazda” … eu zic sa nu ne ambalam. La urma urmei suntem “la clasa” ei, ea da temele, ea da notele, ea pune intrebarile si daca vrea muschii ei…tot ea da si raspunsurile.
    Eu sunt sigur ca printe intepaturi exista si simpatie, poate prietenie si respect.

    Inchei cu o pilda

    acum ceva ani in urma am avut pentru scurt timp o sefa numita pe criterii “corporatiste” adica cu “abilitati de manager” fara nici o competenta tehnica. Eram cu ea la cutite. Nu-s misogin, insa ea parea ca este (nu cunosc femininul pt misogin). Dadea ordine, dadea solutii (tehnice) era nesuferita. Ii desenam flip-charturi intregi cu scheme … ii explicam pana cand parea ca intelege …si in final imi zicea “ok, ai dreptate dar facem cum zic eu” .. Un an de zile m-a stresat … La evaluarea anuala … m-a dat pe spate .. desi credeam ca o sa iau un calificativ prost … mi-a dat cel mai mare calificativ pe care l-am avut vre-odata. Majoritatea colegilor (care pareau in gratiile ei) abia au luat nota de trecere…
    Desi speram ca dupa aceasta “recunoastere” o imbunatatire a “relatiei”, de unde …n-ai sa vezi.
    Dupa o vreme s-a mutat la alta companie.
    La sucul de ramas bun, mi-a multumit in mod special …pentru ca zicea ea … “de la tine am invatat foarte multe lucruri .. despre ingineri”

    So, peace ! peace !
    O zi buna va doresc.

  22. Roxana Iordache Says:

    @augustinradescu. Tarzane, înghite tu harneala lui Ponta cu MRU – dezvăluirea să ştii că făcea parte din campania pentru alegerile prezidenţiale anticipate, pe care pontacii băsişti au avut grijă să le evite. Poate vezi şi sondajul de ultimă oră al lui Dâncu, în care titlul e că „Antonescu se prăbuşeşte în preferinţele românilor, iar Ponta şi Băsescu cresc” şi se mai aruncă toxina că „66% cred în candidatura lui Oprescu la preşedinţie”. Deci, ori PSD dă afară gaşca de la Cluj şi reafirmă în 17 octombrie candidatura prezidenţială a lui Crin din partea USL, ori alianţa asta nu e altceva decât ţinere în captivitate a PNL pentru neutralizare.

    @Ileana, nu urmăresc iRealitatea şi nu mă vrăjesc declaraţiile lui Tăriceanu – ne cunoaştem de prea multă vreme. 😛

    @Valeriu Balan – Unii atacă mârlăneşte şi ar vrea să nu primească riposta binemeritată, ba se mai şi victimizează că „li se pune pumnul în gură”. Trec peste foarte multe, replicile mele sunt eufemistice, dar nu accept – sub nici o formă, niciodată şi din partea nimănui – insinuările suburbane şi atacurile la demnitate.

    Ai făcut exact ca Rus, care a declarat că şi Crin, ca şi Băsescu, a făcut presiuni asupra lui, după care Crin, logic, a declarat că Rus e mincinos, după care, săptămâni în şir, Rus s-a victimizat, a tot declarat că Antonescu l-a atacat.

    P.S. Să ştii că eu dacă atac, nu folosesc pumnul – e urât pentru o femeie. E preferabil piciorul. 😛

    Serios – evident că există respect şi prietenie. De-aia am şi spus că atacurile la persoană sunt stupide. Există ironie, umor, sunt foarte multe feluri de a contrazice pe cineva fără să fie jignit(ă).

  23. Roxana Iordache Says:

    @Mihai Hristea. 😆

  24. Ileana Andersson Says:

    Roxana@ nu prea obisnuiesc sa ma las vrajita de politicieni, dar sfatul lui Tariceanu era chiar binevenit. Cine Dumnezeului schimba legislatie cand mai are 2-3 luni de guvernare si nu are legitimitatea votului popular?

    PS. Eu ma uit uneori chiar si la b1 cu toate ca ma calca pe nervi toata gaca aia colportista de acoo: Cristoiu un traseist de la anten3, Tapalaga, . Cred ca e bine sa aflu toate parerile pentru o viziune mai balansata. Si sa stii ca mie chiar imi place o emisiune de la Realitatea, aceea a Andreei Cretulescu care este o dulcica si o desteapta. Am pe mobilul meu 5 canale: RomaniaTV, antena3, digi24, Realitatea si B1 si cand ma enervez schimb rapid de pe un post pe altul. E o placere sa te plimbi si sa ai si TV romanesc in plina strada din Suedia. 🙂

    virgile@ ai devenit clevetitor ca o soacra. Ai noroc ca te stiu de ani multi de pe vremea cand ne certam cu fudulii de la Ziua, ca ti-as fi zis vreo doua… 🙂

  25. Roxana Iordache Says:

    Ileana,. păi de ce să schimbe acum cât au ocazia, mai ales că după alegeri s-ar putea să n-o mai aibă? :mrgreen:

    Întrebarea lui Virgil e legitimă, chiar dacă ne place sau nu.

  26. Ileana Andersson Says:

    Roxana & virgil@ pai atunci sa plece si sa vina MRU, nu? Ca tot ii duceam dorul. Macar sa-si consume lista comandata in primavara. 😦

  27. Nic Anghel Says:

    Raspunsuri simple la „o intrebare” cat 3 intrebari 🙂

    1. Speranta
    2. Ministerul de finante
    3. Vezi raspunsul #1

    Nu cred ca ajuta PNL-ul sa sari mereu la gatul lui Ponta. Acum singura sansa a PNL si PSD este sa fie uniti. Fara Ponta si Antonescu se duce dreaq unirea. Si asa cum Antonescu trebuie sa danseze pe sarma in PNL si Ponta trebuie sa faca aceeasi echilibristica la el in partid. Daca si sustinatorii mai inteligenti (ca tine, fara fasoane) le dau peste glezne echilibrul este si mai greu de tinut

Lasă un răspuns

