PONTA DUPĂ ÎNTÂLNIREA CU BARROSO SE DECLARĂ DIN NOU SLUGĂ PREAPLECATĂ

Ponta după ce s-a întâlnit şi a luat-o-n bot o oră şi jumătate din nou de la Barosu, umilind România, a declarat telefonic de la Bruxelles la Antena 3 că a luat „foarte în serios cele 11 puncte”.

Deci, ori jigodia-asta zboară din funcţia de premier, ori USL nu mai are sens. Personal, nu mai votez în condiţiile-astea. Chiar n-are sens. Scârba-asta de Ponta îşi bate joc de oameni.

P.S. Radu Tudor spune despre Ponta că „e extrem de precaut”. Eu zic că e extrem de precar.

UPDATE. Dan Mihalache, o labă tristă în PNL.

Dacă vreţi să număraţi fără număr în PNL, luaţi-l pe Niels Schnecker membru. La mulţi ani, omule, de ziua evreilor! Dacă ar fi toţi evreii ca tine, v-aş boteza. 😆

UPDATE 2. Marius Pieleanu, de ce eşti atât de nesimţit ipocrit şi nu declari că minciunile pe care le declari în favoarea lui Ponta sunt din pricina sumei cu care te-au îndopat? Adică, pe cine mama ta crezi că poţi să faci idiot fără să-ţi dea un şut în gură? Susţii că după referendum USL are 60% de împăciuitorişti în sondaje, deci, de partea lui Ponta. Ceea ce e ca aia cu Kovesi şef la DNA, nesimţire securistică. Adică, susţii la modul nesimţit că majoritatea celor 7,4 milioane de antibăsişti au devenit, subit, băsişti.

54 răspunsuri to “PONTA DUPĂ ÎNTÂLNIREA CU BARROSO SE DECLARĂ DIN NOU SLUGĂ PREAPLECATĂ”

  1. PONTA DUPĂ ÎNTÂLNIREA CU BARROSO SE DECLARĂ DIN NOU SLUGĂ PREABLECATĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 17 September 2012 – Blog « Cehii construiesc un bloc de birouri in Bucuresti cu 39 mil. euro […]

  2. Roxana Iordache Says:

    Din acest moment, Ponta e adversarul meu personal.

  3. Roxana Iordache Says:

    Ce spune Radu Tudor în apărarea lui Ponta e poziţia SRI. Şi e trist, e foarte trist că SRI în loc să apere fiinţa naţională, consimte să o termine. De fapt, Radu Tudor e un foarte bun realizator tv, ofiţer acoperit, dar tot sper să nu aibă un grad semnifcativ.

  4. olimpiu65 Says:

    asa mai vii de acasa! din pacate nu se va schimba nimic si liberalii vor merge incontinuare alaturi de acest kakanar!! dar de la anul se pot schimba multe in ecuatie

  5. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, ştii foarte bine că nu se poate altfel. Dar după alegeri, cum se pare că şi tu anticipezi, ai să vezi retaliere. 🙂

    Eu probabil că totuşi am să votez, în sensul că am cel mai mişto tandem în colegiul meu, Crin şi Ludovic, şi amândoi sunt băieţi deştepţi, deci, candidează din nou împreună, pentru că dragul de Chiliman dacă trage la maximum pentru Ludovic, implicit trage şi pentru Crin. Rezultatele vor fi probabil cele mai bune din Bucureşti, poate chiar din ţară. 😛

  6. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, nu mă înţelege greşit, după alegeri, USL va fi o alianţă infinit mai puternică. 😉

  7. olimpiu65 Says:

    erau zvonuri ca ar veni Crin la mine in sector…il are doar pe boierul Manescu aici nu???
    USl poate fi mult mai puternica fara Ponta&grupul de la Cluj baska raspopitul scopit!!!

  8. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, erau zbonuri tâmpite. Reciteşte argumentul meu. 😉 Ştiu că ai vrea să-l votezi. 😆 În rest, sigur că ai dreptate, îţi dai seama ce ar fi USL cu prof Athanasiu preşedinte al PSD, deci, premier şi Liviu Dragnea liber să facă tot ceea ce poate? 😛

    All – vedeţi că am update-uri şi voi mai avea. Vă înţeleg că vă e frică să comentaţi.

  9. Ghita Bizonu' Says:

    Ce sa-i faci … Tonta este un baiat bun si cuminte care nu dresste sa supre pe nimeni.. infara de votacii sai !! Personaj de rang secund , destinat sa fie mascul beta, subaltern genetic. Daca ma apuc eu sa zbier la el lipeste copita!!!
    Inca unu care nu ar trebui sa acceada in psoturi inalte .. ca e ca si cum ai da un harem unui impotent ….

  10. Ghita Bizonu' Says:

    A inca despre Tonta. Asta e ca adminsitratoru abuziv de bolc care isi manofesta „autoritatea” fata de vreo pensionara mai Tont a si mai slaba de suflet …
    Cred ca pe undeva si grupu de la Sluj e pe aici. Dintai au zis ca trebe sa il schimbe pe Funar (PRM care mai sustinuse guvernu PSD) sii pe urma au ccazut in cur in fata marelui Boc care l-a detronat pe Funar .. si tot in admiratie stau!! (Ma rog pe langa posibile „cointeresari”)

    Si stit ce e nasol? E plina tara de slugi proaste din astea .. gata sa dea anunt „sluga proasta cauta stapan afurisit” ….

  11. PONTA DUPĂ ÎNTÂLNIREA CU BARROSO SE DECLARĂ DIN NOU SLUGĂ PREAPLECATĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 17 September 2012 – Blog « Cehii construiesc un bloc de birouri in Bucuresti cu 39 mil. euro […]

  12. plano Says:

    Consecvent,Ponta!
    Cedează, cedează peste tot. A cedat și în problema paritații cu PNL în cadrul Uniunii.
    Oare de ce?
    Pana acum a iesit bine. Recunosc si cei care au fost adversarii aliantei anti-base dintre liberali si social democrati. Inclusiv gazda.
    După ce pierzi o batalie la masa verde nu-ti risipesti fortele in mici ambuscade. Te pregatesti pentru urmatoarea batalie importanta.

    Radu Tudor, acoperit maior? 🙂
    Pare a fi mai in tema pe problemele militare! 🙄

  13. Radu Humor Says:

    Ca grupula asta de la Cluj să fie ejectat din USL trebuie s-o ceară expres Crin Antonescu !
    Să văd dacă are și Crin curajul să pună piciorul în prag, după ce Ponta și l-a pus de mult în gips 😉

  14. virgilvirgil Says:

    Adica cum , careva de pe aici era atit de naiv incit sa creada ca vizita domnului Tonta are alt scop decit acela de a face juramint de supusenie oarba si totala la noua inalta poarta ?!…

  15. virgilvirgil Says:

    Radule , cam ce mai poate pretinde si cere domnul Antonescu , cite picere mai poate pune in prag , s-a vazut si se vede clar dupa Murighiol …
    Pisica se rupe la timp , nu la spartul tirgului …

  16. bmarinescu41 Says:

    Întrebare:Cum cântă un surdo-mut melodia M-am născut în România?
    Răspuns : Îşi dă cu pumnii în cap!

    Dorinţe irealizabile în România postdecembristă:
    Aş citi, dar n-am lumină
    Aş pleca,dar n-am benzină
    Aş mânca,dar n-am mâncare
    Aş muri,n-am lumânare.

    – Bulă, ce face tatăl tău?
    – E parlamentar.
    – Şi mama?
    – Nici ea nu munceşte.

  17. bmarinescu41 Says:

    ŞI CU ASTA CE-AM FĂCUT ???
    Ne-am trezit din hibernare
    Şi-am strigat cât am putut:
    Sus Cutare! Jos Cutare!?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Am dorit, cu mic, cu mare,
    Şi-am luptat, cum am ştiut,
    S-avem nouă guvernare?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Ca mai bine să ne fie,
    Ne-a crescut salariul brut,
    Dar trăim în săracie?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Ia corupţia amploare,
    Cum nicicând nu s-a văzut,
    Scoatem totul la vânzare?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Pentru-a câştiga o pâine,
    Mulţi o iau de la-nceput,
    Rătăcesc prin ţări străine?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Traversam ani grei cu crize,
    Leul iar a decăzut,
    Cresc întruna taxe-accize?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Totul este ca-nainte,
    De belele n-am trecut,
    Se trag sforile, se minte,
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Se urzesc pe-ascuns vendete,
    Cum nicicând nu s-a văzut,
    Ţara-i plină de vedete,
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Pleacă-ai noştri, vin ai noştri!
    E sloganul cunoscut;
    Iarăşi am votat ca proştii,
    Şi cu asta ce-am făcut?
    Nu aveţi impresia că şi astăzi,în anul de graţie 2012,este la fel de actual şi descurajant ca acum mai bine de 70 de ani???

  18. ioprotestatarul Says:

    @Roxana Iordache
    „Din acest moment, Ponta e adversarul meu personal.”
    Eu zic ca este tradatorul vointei a peste 7,4 milioane de romani.
    Am remarcat ca de cate ori Tonta ghiocelul o face de oaie, socrul securist apare la Antena3 pentru a-i justifica mataniile penibile.
    Cat despre USL, tacerea lui Antonescu spune multe, eu cred ca au probleme majore si dupa parlamentare s-ar putea sa nu se stie…
    Se stie ca toti politicienii lui peste se vor la putere doar pentru a jefui banul public, insa vinovatii suntem noi ca-i toleram si-i platim…

  19. Radu Humor Says:

    Până la urmă, din cauza plagiatului și probabil a lui Panait, care-l urmărește și de dincolo de moarte, Pomta a devenit la fel de șantajabil ca și Băsescu !
    Iar dorința lui bolnăvicioasă de a rămâne în post îl face s-o vândă și pe Daciana ( că mă-sa, spunea Roxana, că-i mare doamnă !).
    Trist e că Oameni ca Ioan Olteanu mi se par din ce în ce mai rari în țara asta !
    Și acest fapt l-au simțit hienele …. :mrgreen:
    A început să-mi fie rușine că sunt român !
    Dacă nici de plimbări nu mai suntem în stare, lăsându-l în offseid pe senatorul Ioan Ghișe ( printre puținii care-și merită locul în Parlament) nu ne râmâne decât să ne cărăm urgent din țara asta, care a încăput pe mâna trădătorilor de neam și țară și de-aici și de pe-afară !
    P.S. Alexandru Athanasiu a dovedit încă odată că este un mare român, iar Petre Roman că este un evreu ceva mai deosebit !

  20. Ileana Andersson Says:

    Cititi articolul asta si nu mai visati la democratie. Cam asta ni se pregatete.

    http://gandeste.org/politica/inalta-poarta-ue-si-pasalacul-romania-mecanismele-ocupatiei-pasnice-prin-cozi-de-topor-mizele-federalizarii-%E2%80%9Cgermane%E2%80%9D-si-asasinarea-democratiei-momentul-crucial-despre-care-nu-se/23894

  21. Ileana Andersson Says:

    Mai tineti minte ce a raspuns Basescu unui reproter? Ca „el se simte mai puternic decat oricand”, iar MRU, alta coada de topor globalista a spus ca el il invinge oricand pe Antonescu. Si cand spune asta se bazeaza ca a fost ales de elite. Sant sigura ca la o adica sunt in stare chiar sa inverseze rezultatul votului ca in 1946.

  22. Marius Mina Says:

    Acum vad ca se marseaza pe cartea santajului, „nu iesiti la vot , ramaneti cu basistii pe cap”… Ei bine, sa va fie de cap , de coada si de parastas… Eu m-am lasat de sportul asta 😉

  23. argusdre Says:

    „Băsescu, Crin şi Ponta naufragiază pe o insulă pustie.

    Aflaţi pe plajă, Crin se erijează în conducător al grupului şi propune ca fiecare să o ia în altă direcţie ca să-şi mărească şansele de a găsi resurse pentru supravieţuire.

    Se despart: Crin merge ce merge prin pădure, caută, ciuleşte urechile, dar degeaba! Nici urmă de ceva comestibil, cât de cât.

    Într-un final, ajunge într-un luminiş, în care Băsescu deja îşi făcea un grătar!

    Fericit, se duce la el şi îl îmbrăţişează! ‘Bravo, Băsescule! Măi Traiane, eu întotdeauna te-am admirat. Ştii să te descurci în orice situaţie, se vede că ai fost marinar. Ce mai, eşti tare!

    Auzi, între noi fie vorba, mie Ponta ăsta nu mi – a plăcut niciodată!’

    La care Băsescu răspunde sec:

    ‘Nu-ţi place, nu mănânci!’

  24. Valeriu Balan Says:

    Din pacate lucrurile s-au complicat. Ponta cu caciula in mana pe la „inalta poarta”, n-a facut decat sa justifice demersul acestora cu ocazia referendumului. Mai mult intr-un eventual conflict in USL, sau mai exact intre Ponta si Crin, „barosii” vor sari instant sa-i tina partea lui Ponta, demonstrandu-si „impartialitatea” si evident turnand gaz pe focul disensiunilor din USL.
    Orice miscare va fi speculata si valorificata daca nu in favoarea lui basescu, in detrimentul USL.

    Singura solutie este izolarea lui Ponta.
    PNL trebuie sa convinga parlamentarii USL(de fapt PSD) despre incapacitatea lui Ponta de a reprezenta interesele uniunii si ale sustinatorilor USL.
    Trebuie generat un curent de contestare a lui Ponta in PSD, si apoi identificat si sustinut un inlocuitor pentru alegerile din iarna.

    E limpede ca Ponta poarta o caciula mult prea mare pentru el, si pana si el este constient de asta. Sa i se promita ministerul justitiei si sunt sigur ca Ponta va rasufla usurat. In plus odata scapat de „povara” sunt sigur ca va performa mai bine pana la alegeri, pentru ca nu-i va mai pasa sa dea frumos in poza UE si nici de promisiunile pe care le-a facut.

  25. ALM Says:

    Stimată Roxana, vă rog să consideraţi mesajul ca un punct de vedere personal şi să nu credeţi că vreau să impun vreo idee.

    Dacă eraţi patronul unui post de televiziune, puteam să cred că oscilaţiile „Sus Ponta! Jos Ponta!” fac parte dintr-o strategie de rating. În plus, înţelegeam şi dorinţa ca, la Comisia Europeană, să se lase cu sânge pe pereţi. Sau, măcar ca România să fi adoptat poziţia caprei râioase, cea cu coada mereu în sus.

    Personal, consider că poziţia României în cadrul UE este extrem de şubredă şi un exces de diplomaţie nu poate să ne strice. Probabil că atunci când comisarii se vor alege din alt grup politic va exista mai multă deschidere faţa de actualul guvern. Acum, cu oamenii PPE la butoane, USL-ul este prezentat ca un pericol faţă de interesele politico-economice ale ţărilor cu conduceri „populăroase”. Eu cred că poziţia lui Ponta a fost în spiritul proverbului „fă-te frate cu dracu’ până treci puntea!”. Avem o toamnă încărcată cu evenimente politice şi numai ostilitatea comisarilor europeni ne mai lipseşte. De asemenea, cred că, decât să câştigăm (eventual) câteva lupte minore, mai bine concentăm forţele pentru marea bătălie (care, de fapt, a început). Ca să putem să ne ridicăm, este nevoie de un Parlament aşezat pe baza alegerilor, cu o majoritate clară şi de nezdruncinat a USL. Atunci nimeni nu va mai putea pune la îndoială legitimităţi, decât dacă vrea să cadă în ridicol.

    Rezumând, părerea mea este aceea că momentul criticilor nu este propice şi susţine atacurile „dreptei” de conjunctură. Articolele dvs sunt importante, sunt citite de mai mulţi decât dau replici şi e păcat să daţi satisfacţie portocaliilor multicolori 😥

  26. Roxana Iordache Says:

    @Virgile, foloseşti cu inconştienţă o expresie idioată. Ţie ţi-ar conveni să-ţi rupă cineva pisica? 😯 👿

    @Ileana Andersson, elite like shit! Îl bate Crin de-l face bucăţi. Nici măcar nu se întrebuinţează, pur şi simplu îşi bate joc de MRU lejer. Rezultatul votului l-ar fi inversat dacă erau la guvernare – ăsta-i singurul motiv pentru care trebuie păstrat guvernul USL până după alegeri.

    @argusdre. Cu greu se putea fantasma ceva mai stupid. Aţi ţinut probabil morţiş să vă bag în seamă.

    @Marius Mina. Păi nu sunt toţi băsişti? Ies la vot doar dacă: PSD face congres extraordinar şi alege alt preşedinte care să fie premierul viitor, de exemplu, Athanasiu sau dacă nu – PNL să iasă din USL şi să candideze separat, ca să am ce vota. Îmi e egal că premier e Ponta sau Boc – same shit, different smell. :mrgreen:

    @Olimpiu – s-ar putea să vină Crin la tine în colegiu. Dacă la mine candidează Ludovic din nou, pe el îl votez. La Senat, dacă nu candidează Crin aici şi nu-mi convine, nu votez. Şi-aşa nu e nici o diferenţă între ei, din moment ce toţi sunt puşi pe desfiinţarea României.

    @bmarinescu. Măcar de-am fi pe vremea în care „ai noştri” erau liberalii şi ţărăniştii, şi pe plângeam că se schimbă unii cu alţii. Ar fi mult prea frumos pentru România. Din păcate, România e o cauză pierdută.

    @Ileana – detest fatalismul. Fatasmele-astea sunt posibile din cauza faptului că oamenii sunt convinşi să le creadă şi să le accepte.Nu urmez link-ul, îmi închipui despre ce e vorba şi chiar sunt atât de multe lucruri extraordinare de citit şi de făcut încât e păcat să ne pierdem timpul cu deşeuri toxice.

    @Valeriu Balan. Acelaşi lucru l-am susţinut şi eu, şi îl reiterez. Din păcate, „spiritul colectivist” al PSD îşi spune cuvântul, n-au curajul iniţiativei. Sigur că nimeni n-ar zice acum să-şi dea demisia Ponta de la Guvern, dar ar trebui ca PSD să aleagă un preşedinte tare care să fie prezentat ca viitor prim-ministru. Nu se va întâmpla. Sau dacă se va încerca aşa ceva, o va face tot gaşca de la Cluj, în tentativa de a-l impune pe Rus. Dacă liderii PSD ar avea sânge, ar veni cu doamna Andronescu preşedinte sau cu prof. Athanasiu sau de ce nu? Cu Liviu Dragnea – deşi pentru el e într-adevăr perfectă funcţia de secretar general.

    Îţi dai seama că nu se va face aşa ceva. Eu totuşi am să propun. Partea proastă e că din păcate din partea PSD nu prea văd să fie cineva care să se opună proiectului suprastatal. Nici chiar Adrian Năstase n-ar face-o. Oricum, nu în totalitate.

    Până la urmă, după alegeri, PNL ar trebui să iasă din USL şi să ceară fie o Europă a naţiunilor, fie ieşirea României din Uniunea Europeană. Că România la Uniunea Europeană a aderat, nu la UE. 👿

    @Radu Humor. Despre mama lui Ponta am spus şi susţin în continuare că e o femeie şi jumătate, care toată viaţa şi-a dedicat-o creşterii cu multe sacrificii a lui Victor şi a soră-sii. Femeia e admirabilă, fi-su, din păcate, a dat doar impresia unei evoluţii.

    Unde să ne mai cărăm? Aici măcar am nişte morminte. 😐

  27. virgilvirgil Says:

    ALM …

    Cind adopti pozitia de supt la licurici , sa nu te astepti ca sa scapi de supt cind se schimba culoarea politica a licuriciului .
    Dimpotriva , te va pune sa o sugi si mai virtos .

  28. Sandi Says:

    Roxana Iordache spune:
    luni 17 septembrie 2012 la 6:22:11 pm
    Ce spune Radu Tudor în apărarea lui Ponta e poziţia SRI…

    *****
    Pai cine boss-ul SRI ? Nu-i nasul lui Ponta ?!

  29. Valeriu Balan Says:

    @ALM – subscriu, cu cateva amendamente:
    ––––––
    1) tot din „diplomatie” am accepatat 50%+1 cvorum la referendum si ..ce-am facut ?
    2) Ponta sa fie constinet ca toate „concesiile diplomatice” facute acum, vor fi decontate dupa decembrie, chiar daca castiga USL cu 100%.
    3) Daca tot a intrat pe teren sa joace fotbal … sa nu mai dea mingea in tribuna, ca noi doar ne uitam …nu jucam
    4) Daca tot s-a trezit „comandant de osti” si-avem o mare batalie de dat, sa lase „generalii” sa faca strategia, ca am vazut cata pricepere a avut el, la referendum.
    5) Cand se mai duce pe la CE/UE la sedinte, mai bine sa fluiere pe holuri ca basescu, decat sa mai vina acasa cu inca „11 porunci”

    as mai avea si alte sugestii, dar ma limites la astea ….in rest …nici eu nu vreau „agitatie” pana la alegeri …mai e un pic si intram in campanie … pana atunci …s-adune si ei dosare …ca basescu …
    Anul asta va fi „razboiul dosarelor” …

  30. olimpiu65 Says:

    „Resping cu fermitate această idee a lui Jose Barroso. În 2004 am aderat la Uniunea Europeană şi nu la o federaţie în care vom deveni o provincie fără importanţă”
    Opinia presedintelui Cehiei Vaclav Klaus

  31. ALM Says:

    Prieteni, nu trageţi în pianist, face şi el ce poate. Cred că vă daţi seama că orice ar face guvernul Ponta, nimic nu va mulţumi comisarii populari. Acum, barosu’ a luat-o iar cu procurorii. Vă daţi seama că orice procuror va fi propus de guvern (pe bază de concurs), organili populate cu slugi băsiste vor trimite depeşe negative la CE. Singura soluţie acceptată de populari este rocada între Morar şi Luluţa, slugi verificate. Sper din toată inima ca Parlamentul şi Guvernul să nu accepte …

  32. virgilvirgil Says:

    ALM …
    Din pacate Ponta , dar nu numai el , se straduieste sa multumeasca comisarii ceia iuropenii cind de fapt el ar trebui sa SE STRADUIASCA SA NE MULTUMEASCA PE NOI CEI MULTI .

    PS

    Olimpiu a punctat foarte bine pozitia cehului .
    Asta este diferenta dintre sclav pus la supt , si din pacate noi cei multi vom fi adevaratii sugaci , si partener demn care nu-si pleaca capul .

  33. Roxana Iordache Says:

    @ALM. Ponta e mai băsist decât Boc, pentru că subordonează România cu entuziasm. Mă mir că dv., ca ofiţer în retervă, adoptaţi poziţia subalternă a României, faţă de nişte fraude plătite de noi. Fatalismul ăsta e cauza dezastrului.

    @Sandi. Da. Şi Oprea tot naşul lui este. 🙂

    @Olimpiu – păi asta spuneam şi eu că ar trebui să spunem.

    @Virgile, de data asta sunt total de acord cu tine.

  34. ALM Says:

    @Roxana. Bun, să zicem că greşesc profund. Posibil, că vârsta nu iartă! Dar eu tot nu ştiu cam ce trebuia să facă ca să mulţumească toţi „licuricii”. Cel puţin, din câte ştiu eu, altcineva şi-a luat nişte angajamente în numele României. În mod normal, schimbarea unui guvern nu trebuie să afecteze angajamentele României. La fel, n-ar trebui să omitem că Cehia nu are economia făcută praf şi nu este în situaţia să depindă de împrumuturi externe.

    Oricum, nu desnădăjduiţi. S-ar putea ca încrucişătorul să facă niste manevre care să ne „scape” de Ponta şi USL. Că doar nu vă închipuiţi că şapte milione juma’ de voturi contează? Dar, la atâtea critici fără soluţii, s-ar putea ca alegătorii să ne pună un guvern DDTV. În cazul cel mai bun …

  35. Roxana Iordache Says:

    @ALM. Care angajamente?! Şi de ce trebuie „să mulţumim” pe cineva?

    Ironia finală e gratuită, nu e nevoie să facă nimeni eforturi din afară, Ponta distruge USL din interior. Alegătorii nu-s chiar aşa de tâmpiţi. Tâmpiţi sunt cei care şi-au bătut joc de 7,4 milioane.

  36. Ileana Andersson Says:

    Nu cred ca are rost ca Ponta trebuie sa fie prea incisiv acum ci dupa alegeri cand o sa aiba mai mare legitimitate. In loc de Barroso mai bine ar pune tunurile pe Basescu care a angajat Romania in tratatul acela bancar si pe care il dezavueaza si-l respinge pana si micuta Suedie. Basescu iar si-a bagat picioarele in parlament si guvern si nu trebuie inghitit asta. Trebuie semnalat asta si facut taraboi pentru ca este motiv de suspendare. Si aia de la UE trebuie sa inteleaga ca nu pot conduce Romania prin Basescu. Daca se tace acum la abuzul asta al lui Basescu cu greu mai poti sa il pui in contul suspendarii mai tarziu.

    Roxana@ nu am vrut sa fiu fatalista dar, din pacate, Romania nu are sanse sa se elibereze decat intr-un context international de nemultumire si de revolta impotriva acestor comisari obraznici din UE care sufoca tarile membre. Si revolta va veni cat de curand pt ca treaba asta cu controlul bancar nu o sa-l inghita tari stabile economic precum Suedia, Polonia, Finlanda, Olanda, Cehia si poate chiar nici Germania dupa schimbarea tanticii Merkel. Basescu a fost malefic cand a legat Romania prin imprumutul nenecesar (conform spuselor lui Mircea Cosea) ca sa conduca apoi tara prin FMI si comisarii UE. Asta este unul din aspectele pe care nu i le iert lui Basescu, ca a fragilizat Romania in fata institutiilor internationale in loc sa o intareasca. De aceea ministrul actual de finante, Florin Georgescu, trebuie sa faca un audit al finantelor Romaniei la momentul preluarii guvernarii dupa alegerile din 2008 fara teama, caci ministrul de finante a fost pdl-ist parca Pogea, daca nu ma insel. Si dat de pamant cu Isarescu si cu Basescu. Basescu impreuna cu Isarescu trebuie adusi in fata parlamentului cu cifre si date concrete prin care sa fie acuzat de tradare nationala. Exista parca in parlament si un raport al unui parlamentar psd-ist daca nu ma insel, Ion Stan care arata ca PIB Romaniei a fost falsificat cu 20% ca sa se justifice incheierea unui acord dr imprumut masiv cu FMI. http://saccsiv.wordpress.com/2012/03/01/sri-prin-ion-stan-presedintele-bnr-si-fmi-au-falsificat-in-minus-datele-economice-cu-20-pentru-a-se-justifica-imprumuturile-de-la-fmi/
    Dintr-o tara care nu avea nimic de a face cu FMI, perioada Tariceanu, a ajuns acum prin negocierile facute de Basescu sa-i fie impusa politica financiara si mai ales privatizarile si ultimelor puncte cheie din economia Romaniei.

    In situatia asta de agresiune maxima guvernul Romaniei ar trebui sa invete nitel din politica lui Ceausescu care a stiut sa contrabalanseze agresiunea Moscovei prin incheirea de acorduri cu China. Trebuie incercat sa se ia imprumut de la chinezi, platit imprumuturile de la FMI cat mai repede cu putinta si rupt toate acordurile privind privatizarile. Altfel nu mai avem nici o sansa in viitor.

    Pana la alegeri Ponta este legat de maini si de picioare, noi contrari cu cei de la UE nu ar conduce decat la fragilizarea pozitiei sale interne. Poate nu o sa-mi dai crezare dar nemernicul de Isarescu manevreaza rata de schimb dupa cum dicteaza interesele lui Basescu si ale acolitilor lor sin strainatate. Isarescu este pionul central al marii finante din Romania. Nu uita cum a luat-o leul in jos dupa suspendarea lui Basescu si cum si-a revenit apoi dupa revenirea lui la Cotroceni. Isarescu va trebui inlocuit la momentul potrivit.

  37. Roxana Iordache Says:

    @Ileana, @ALM. Nici acum nu vă e clar că Ponta a făcut tot timpul jocul lui Băsescu?

    Ia să-i ameninţe cineva pe nemernicii de la Bruxelles cu retragerea României din UE? Cât îl priveşte pe Isărescu, el ar trebui să răspundă PENAL pentru 10 miliarde de euro aruncate pe menţinerea artificială a leului.

    România are toate şansele să se elibereze, dacă are conducători patrioţi. Dacă nu, ce rost are să mai merg la vot, din moment ce toţi – în afară de Crin Antonescu – mă anunţă că România nu mai are viitor ca stat suveran?

  38. Marius Mina Says:

    Nigel Farage condamnat să plătească 3000 de euro pentru că l-a facut”cârpă” pe Rompuy. | Observator.
    observatoreuropean.radioromania.ro

  39. Marius Mina Says:

  40. Marius Mina Says:

  41. Valeriu Balan Says:

    Treaba cu Ponta e-nchisa, pana la alegeri. Ramane de vazut ce se va intampla …dupa.
    Cat despre Hercules Antonescu (sa-si lase pletele la loc ! 🙂 ), oricat se zbate RoXena, sa-l impinga de la spate, iata ca el nu vrea sa treaca strada ….:D:D

    Ce ne facem acum ?
    Acu’ serios … degeaba ne zbatem noi , ne agitam; cainii latra .. ursul merge, si vine iarna, si-o sa intram in hibernare … si-a mai trecut un an 😦

  42. Ileana Andersson Says:

    Ba da, dar nu a avut incotro. Romania este o tara datoare si de aceea nu este libera. Parerea mea este ca trebuie pornit cu economicul. Si sigur ai dreptate Roxana ca Isarescu a folosit imprumuturile pentru tinerea leului in frau si in favoarea bancilor straine.
    Pana la alegeri nu se poate face nimic. Trebuie doar adus Basescu in parlament si tras la raspundere pentru angajarea Romaniei in tratatul ala fiscal fara acordul parlamentului. Treaba asta nu trebuie trecuta cu vederea ca este foarte grava. Trebuie facuta public urgent.

    Apoi in ce priveste alegerile prezidentiale, de ce spun eu ca Crin nu are sanse. Stiu ca iti place de el ca presedinte, si mie imi place dar nu uita sa serviciile STS sant in mainile lui Basescu si deci si ale americanilor. Serviciile romanesti sunt demult penetrate de cele ale NATO. Si cand zici NATO zici America. Parca Stalin a zis ca „nu conteaza cine voteaza ci cine numara”. Americanii sunt rusi cu bani, nu dau doua parale pe democratia lor. Sunt la fel de internationalisti ca si rusii cand e vorba sa calce in picioare alte natiuni. Crin nu este agreat la Washington pentru nationalismul sau. Si nu degeaba a spus ca nu-i este cel mai tare frica de Oprescu sau de MRU ci de administratia Statelor Unite. Prin asta Crin a spus totul. Globalistilor nu le plac nationalistii. Speranta Romaniei este modificarea Constitutiei. Romania sa fie transformata in republica parlamentara astfel incat presedintele sa fie ales de parlament. Atunci americanii nu mai au nici o sansa sa manipuleze parlamentul.

    Apropo, stii ce s-a strigat duminica seara la demonstratia din jurul palatului Cotroceni? „Iesi afara javra ordinara” si „Lunetistul, sa vina lunetistul” :-))

  43. olimpiu65 Says:

    ,,Cota unica de 16% ramane neschimbata, dar vom cauta solutii de crestere a incasarilor la buget” dixit carlanul Ponta!
    deci una din promisiuni si din pctele programului de guvernare se duce pe apa sambetei sacrificata pe altarul acordului cu FMI
    ma astept ca tot programul lor sa fie caduc si ca FMI si Comisia Europeana sa le faca programul de guvernare…atunci de ce i-as mai vota??? la 60% in parlament vor cumpara mai multe balsamuri si unghere decat a facut-o MRU!!!

  44. Marius Mina Says:

  45. Ileana Andersson Says:

    Inca ceva ce am impresia ca s-a trecut prea repede cu vederea. Basescu a spus cu cinism si hahaind ca am intrat intr-o noua perioada cand puterea este trecuta de la guverne la banci. O chestie care ar trebui sa trezeasca fiori. Speranta mea e sa se intample trei lucruri in UE.

    1. Popularii sa fie maturati de la putere, dar asta mai dureaza pana in 2014

    2. Merkel sa piarda puterea anul viitor

    3. Un mare scandal in UE pe tema tratatului fiscal si cedarii de suveranitate bancii centrale a UE.

  46. Sandi Says:

    Marius Mina spune:
    marți 18 septembrie 2012 la 12:53:57 pm
    Nigel Farage condamnat să plătească 3000 de euro pentru că l-a facut”cârpă” pe Rompuy. | Observator.
    observatoreuropean.radioromania.ro

    *****

    Ha-ha-ha !! Da doua interviuri la Fox Channel si ii recupereaza inzecit !

    N-am putea sa-l rugam pe Nigel sa faca nitzel lobby pentru USL ?!?

  47. Sandi Says:

    Nigel Farage: „Cine dracu’ va credeti voi?”

    Uitati-va cu atentie la fata nemernicilor din fruntea UE. Sunt negri-pamantii la fata pentru ca Nigel sterge cu ei pe jos !!

  48. Ileana Andersson Says:

    Sandi@ trebuie investigat poate Farage o fi nitel peten cu Watson si atunci nu e exclus sa ne intarim echipa prin PE. 🙂

  49. Sandi Says:

    Un ” alunecos” despre care s-a mai vorbit pe aici pe undeva :

    ” Chireac lauda comertul cu armament ”

    http://www.cotidianul.ro/chireac-lauda-comertul-cu-armament-194405/

    Individul asta e parsiv ! Noroc cu Ciuvica care-i mai trage cate una peste bot in emisiuni !

  50. Valeriu Balan Says:

    Nici mie nu-mi place Chireac. Mai tineti minte cum se dadea el sarac la gandul … si cum la „uimit” pe CTP, cand a aflat ca e milonar ? Jenant …
    E clar ca „targheteaza” si el ceva – vreun post de ambasador prin China … sa mai faca si el „saracu” niste afaceri … cu profit 500%

  51. Ghita Bizonu' Says:

    Sandi

    Ia nu te mai idigna atat de tare ca la sedinta PCR . Este comert si basta. Si de nu il faci tu il face altu… Odata – prin 83-84 am avut ocazia sa pun mana pe cateva reviste Jane’s (aruncate de un atasat militar , recuperate de unu care colecta hartie veche si mai vindea cestiile interesante) …. si crezi sau nu aveau si publicitate.. Si sa vezi si sa nu crezi o firma spaniola de stat vindea munitie „7,72 x 39 (AK 47)” . Ce era mai normal decat ca o tara membra NATO sa vanda munitie ptr AKM? Sau alta buna rau – la inceputul incurcaturii din Nicaragua sandinistii erau inamrmati cu G3(produsa de RFG) si FN FAL (belgiana) iar contras aveau la inceput AKM nuri (cumparate nu stiu de unde .. da sigur mai ieftine!!)

  52. Sandi Says:

    Nene Bizonachi

    bre io ma indignam pentru ca Chireac ( exchiuzemoa ptr caco :)) aducea un fel de laude (indirecte) oamenilor lui Basea pentru comertul cu arme.Bani ce mergeau/merg in buzunarele lor si nu ale Romanicai ! Ma intreb daca macar plateau/platesc impozite acesti shmenarii ai lui Basea ?!?

  53. Roxana Iordache Says:

    Ileana, nu ei votează.

  54. Roxana Iordache Says:

    Ilieana – am uitat să precizez: şi nici nu numără.

Lasă un răspuns

