PONTA, AZI, DESPRE POLITICA EXTERNĂ

Ponta, azi, la întâlnirea anuală cu corpul diplomatic al României:

Viziunea despre austeritate a preşedintelui ţării trebuie folosită pentru România.

Dumneavoastră (ambasadorii, n.n.) să vă faceţi treaba, iar noi de aici să nu vă mai încurcăm.

Numai bine ca s-o mai pună de-un FSN.

Sigur, USL trebuie să continue, dar PNL trebuie să aibă antenele cât sateliţii. :mrgreen:

P.S. Ştie, totuşi, cineva ce-i în capul lui Ponta?

25 răspunsuri to “PONTA, AZI, DESPRE POLITICA EXTERNĂ”

  1. mariusnyc Says:

    Stim toti dar unora le vine greu sa recunoasca 😉

  2. virgilvirgil Says:

    In prostia mea eu chiar am crezut ca este ceva de capul acestui Crin Antonescu cind a afirmat public citeva lucrusoare pe care le stiam cu totii , dar cei mai multi nu aveau curajul sa le dea glas …
    Si anume faptul ca suntem colonie .
    Mi-a trecut prin cap ca onorabilul , pentru ca tot a comis-o , o sa se puna in fruntea unei miscari de eliberare nationala si ne va indemna pe cei care am batut drumul sectiilor de votare in ziua referendumului sa iesim in strada spre a ne obtine libertatea nationala mai intii si apoi pe cea individuala .
    In schimb vad cu mare parere de rau ca domnia sa isi ia conced si o taie pe meleaguri straine spre a-si desfata la soare oasele prea slabe si proaste pesemne spre a putea sa-si mentina verticalitatea fara sa si tremure din icheieturi si sa se belegeasca in patru labe .
    Pai domnule Antonescu , te mai asteptam mult , sau chiar iti este al dracului de frica de acel „departament de stat al Statelor Unite” ?
    Incep sa fiu cinvins ca da .

  3. virgilvirgil Says:

    Iar pe Ponta , dati-l dracului . Stim cu totii de unde vine si ce hram poarta . In asta va puneti voi speranta ?!…

  4. mariusnyc Says:

    Incep sa fiu convins ca arestarea lui nastase si punerea sub presiune penala a unor lideri USl face parte din strategia chiorului pentru netezirea caii de acces a lui Ponta , si mai sunt convins ca Ponta va fi Boc 6 pentru Basea

  5. johnson1312 Says:

    PNL daca-si elimina chilimanii si iese din USL sustinandu-l pe Ghise castiga alegerile la toamna.

  6. virgilvirgil Says:

    johnson1312 …

    He-he-heeee ! E riscant . Al dracului de riscant .
    Pentru asa ceva iti trebuie aplecare spre Neam si Tara si in plus tre sa ai si oo …
    Ori , gasca PNL abia asteapta sa se aseze la impartitul cascavalului . Le e lor de Tara si Neam , cum imi e mie de profetul Mahomed la ora asta .

  7. PONTA, AZI, DESPRE POLITICA EXTERNĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 03 September 2012 – Blog « MĂCAR DE AR TĂCEA DEFINITIV […]

  8. Roxana Iordache Says:

    Marius Mina, Ponta e dead meat dacă-l lasă Crin din braţe.

  9. virgilvirgil Says:

    Roxana Iordache …

    He-he-heeee ! Pai are coraj sa-l lase ?!…

  10. Roxana Iordache Says:

    Virgile. Ce să-ţi spun! Nu ţi se pare că i se cere prea mult şi că e mult prea singur? Sau crezi că el şi Ghişe schimbă lumea? Are o fetiţă, care e viaţa lui. Chiar n-are sens să o sacrifice de pomană. Ba să-şi mai ia şi tone de înjurături. Pentru ce? Crezi că îi ridică statuie cineva? Mai degrabă un cuţit în spate. Oricând.

    Eu în locul lui dacă aş vedea un mesaj ca al tău aş zice, atunci, pa! Rămâi şi condu tu eliberarea naţională online. Mi se pare chiar o idioţenie ca un om integru să se expună aşa cum face el – în locul lui plecam şi nu mă mai uitam înapoi. La fel şi eu cu blogul meu am făcut o prostie, ca toţi analfabeţii şi toţi frustraţii să arunce abjecţii. Sigur, e o bucurie comunicarea cu voi, dar e absolut aberantă treaba-asta cu blogurile, să vină postacii şi să te înjure deşi nici nu s-au ridicat la nivel de vertebrate.

    Părerea mea e că ar trebui să ne retragem din mizeria-asta, să-şi vadă fiecare de ale lui.

  11. ioprotestatarul Says:

    Nu Roxana, Crin a ramas cu bratele goale, tradatorul a fugit deja…

  12. Roxana Iordache Says:

    Eu cred că a mers încet, Ioane, iar execuţia tot lentă îi va fi.

  13. virgilvirgil Says:

    Roxi , eu nu m-am vrut presedinte .
    Daca ma vroiam si ma bagam , nu dadeam bir cu fugitii nici mort .
    Cind te bagi nu mai esti al tau , nu ai familie alta decit partidul , care trece chiar si inainte de tine .
    Eu am hotarit sa ies din politica in 2002 , dar am asteptat pina in 2003 si mi-am facut datopria fata de partidul in care eram ca sa nu imi reproseze cineva ceva . Am anuntat din timp , am spus clar motivele si nu am plecat pina nu lasat lcruruile in buna ordine .
    Chiar si in afara am ajutat atunci cind mi s-a cerut .
    In 2006 cind liberalii au vrut sa ma puna in scaun iarasi am refuzat . Io la alt partid nu ma duc chiar dac al meu e mort .
    In 2009 cind Radu Sirbu a insistat , am intrat din nou sa ajut , si nu am parasit baricada decit cind s-a tras ultimul cartus si Radu a facut nazdravania cu predarea la notariat .
    Asa stiu io de la Coposu ca se face politica Roxi .

  14. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Roxana !!!!!!!!!!!
    Sa ne retragem unde ??????????
    Si de ce ??????????????

    BA Nu, acum e momentul sa luptam.
    Sa schimbam ceva in tara asta.
    Daca nu vor face puscarie, daca nu vor disparea, daca …
    Sa le aratam ca ii detestam, ca incet cu pas de melc, ceva ceva se schimba.
    Acum ori niciodata si pana la moarte si dupa moarte sa ii incomodam, sa ii zdruncinam.
    Sa ii invatam pe copii, pe nepoti, pe stranepotii, cine are noroc de asa ceva, ce este drept.
    Si sa vedem Romania unde ii este locul in lume.
    Nu ma retrag, nu am unde, nu am chef si nici nu ma vor infrange niste nevertebrate.
    Si nici tu sa nu te retragi, sa lupti, sa fii cu noi, agramatii si neputinciosii, care te deranjeaza cu ineptiile lor.

    Be strong and fight (am vrut sa scriu lupta daca am scris arzi tot e bine, habar n-am si nici nu mai verific).
    Si sa fii iubita si pretuita, asa cum te iubim si pretuim noi.

  15. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Care cap, pai ce ponta-tonta are cap.
    Daca avea cap si sange in instalatii, nu venea de la Bruxelles cu cvorumul in chiloti, mai bine era bugigai (sau budigai).
    Sa-l auzim si pe Crin Antonescu ce ingaiama cand se intoarce in tara, ca si el e in tarasenia numita USL.

    Forza Romania allez !

  16. stejarul Says:

    „P.S. Ştie, totuşi, cineva ce-i în capul lui Ponta?”

    Ce are si aspazia… pai nu? Un santaj la care a cedat sa-si salveze temporar „pielea”.

    Ce fel de santaj? Greu de ghicit… unele „barfe” legate de nevasta lui marta si „pravalia ei de suflete triste” par cele mai plauzibile mai ales ca nu au scos basistii pe „piata” nici un filmulet.

    Cat de Tonta tre sa fii sa o vezi pe aspazia latrand ca o foca si sa faci prostia ei la „indigo”? Cam cat un copy-lot!

    Pacat de el … A „luat-o” de jos, a trecut prin greutati …. si s-a „vandut” la mal. 😉

  17. johnson1312 Says:

    Roxana insist…In FB elimini pe oricine calca o idee stramb cand vrei dintr-un clik l-ai blocat ever…plus ca discutiile sint mult mai dinamice,lumea se aprinde mai tare etc Plus ca te poti adresa direct la mesagerie privata oricarui om politic doresti in general cam toti au conturi….Astept sa respingi exasperata invitatia 🙂

  18. Roxana Iordache Says:

    Virgile, iar eşti în sevraj. 🙂

  19. Roxana Iordache Says:

    @Johnson. Nu, doar mirată că încă nu ştii că nu suport insistenţa. 😆

    Acum, serios, nu faci decât să confirmi reticenţa mea. FB nu-i decât … 😳

    P.S. Îţi faci iluzii, 1. Că 99% nu sunt oameni politici, sunt cel mult politicieni, 2. Că nu răspund ei. :mrgreen: şi 3. Pe unii nu vreau să-i blochez ever, doar de control. 😆

  20. virgilvirgil Says:

    Sigur Roxi , in raport cu ceea ce denumim indebste astazi „clasa politica” sunt in servaj total .
    De fapt astia pot fi numiti cu totii , fara exceptie si fara frica ca ai gresi citusi de putin „clasa marilor hoti si neispraviti”.

  21. George Cazan Says:

    wwww

  22. George Cazan Says:

    absolut interesant!

  23. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Roxana,
    Bun si eu sunt in sevraj.
    Fb se poarta.
    Cine te pune sa ai treaba cu politicienii pe fb ?
    Ai pagina ta, care e lumea ta, te deschizi spre lume, daca vrei si accepti numai pe cine vrei.
    Dar sa vezi ce imagini circula pe fb, ce lucruri poti vedea acolo.
    Aici, la tine pe blog, eu nu stiu sa pun lucruri faine, care sunt acolo, care circula etc.
    Si riscul de a fi insultat este minim. Se mai intampla, dar cine indrazneste sa o faca este imediat eliminat. Si pus la colt.
    Iar pagina poate fi securizata, astfel incat sa nu patrunda pe ea, decat prietenii.
    Probabil ca intra si dusmani pentru a spiona, riscul exista, dar asta asta-i viata. Nu patrund ei in orice coltisor din viata noastra ?
    Nimeni nu te obliga, doar te rugam.
    Ti-am mai spus:
    Intra pe fb cu e-mailul unui prieten, rudenie, cunostinta, da o raita pe acolo si daca iti place mai fa-o si daca nu iti place nu te obliga nimeni sa iti faci lumea ta acolo.
    Dar sa refuzi, fara sa cercetezi, nu e drept.
    Tu hotarasti !

  24. Marius Mina Says:

    Panicking Spaniards Pull Out Cash, Leave Country…
    Depression, Suicides Rise as Euro Debt Crisis Intensifies…
    MOODY’S Changes Rating Outlook to ‘Negative’…

  25. Marius Mina Says:

    Stiri Interne 😉

    Cata minte sau sange in instalatie i-ar fi trebuit lui Corlatean sa-l lase pe Basescu vorbind singur cand acuza USL si 8.5 milioane de romani de „lovitura de stat”?
    Daca ministrul de externe s-ar fi scuzat in fata corpului diplomatic roman si ar fi parasit sala in semn de protest si in apararea votului majoritatii romanilor, ar fi crescut cu 15 trepte pe scara valorica a politicianului autohton. Aplicand strategia melcului s-a trezit strut , cu capul adanc infipt in mocirla basista > Macar daca ar fi avut Ponta inspiratia sa-i trimita un SMS salvator:” Pleaca de langa infractor ca ai inceput sa te confunzi cu el „. # La Nastase a avut tupeu sa maraie, la Basescu , nu… Rus stie de ce..;-)

Lasă un răspuns

