CÂT DE TEMBELI POT FI UNGURENII, NEMŢENII, PAVELENII, PEDELENII CU ALIANŢA LOR ELECTORALĂ. ALIANŢA DE CENTRU DREAPTA – ACD – ESTE, JURIDIC, ALIANŢA PNL-PC! :)))

Foto: Evz

Mare tam-tam azi cu MRU, Neamţu, Pavelescu, Blaga, strâns uniţi în băseala unei alianţe electorale pe care au intitulat-o ACD. Într-un plagiat cât ei toţi la un loc – plus mall-ul lui Videanu. 🙂

Atât sunt de tembeli încât au uitat că Alianţa de Centru Dreapta, ACD, are personalitate juridică în calitate de alianţă a PNL cu PC.

Prostia nu doare, memoria au mâncat-o etnobotanicele. 😆

P.S. Plus că de fapt ei se detestă sincer. 😛

Anunțuri

87 răspunsuri to “CÂT DE TEMBELI POT FI UNGURENII, NEMŢENII, PAVELENII, PEDELENII CU ALIANŢA LOR ELECTORALĂ. ALIANŢA DE CENTRU DREAPTA – ACD – ESTE, JURIDIC, ALIANŢA PNL-PC! :)))”

  1. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Un lucru incredibil de amuzant si absolut inofensiv , haios prin intentia lor disperata de a face si ei ceva, ca sa nu zica ,ca, au stat degaba asteptand catastrofa de la alegeri …..O culoare noua,un nume nou ,o sigla noua, poate mai pacalesc si ei pe cineva care isi lasa mintea acasa atunci cand merge la vot 🙂 .

    Disperare mare , jalea unor oameni care s-au „separat” fara sa se desparta ,iar apoi „se unesc” fara sa fie despartiti ! 🙂

    Orice roman,cu un IQ putin peste 10 , nu poate decat sa se amuze de tentativa lor penibila 🙂 .Toti sclavii lui Basescu s-au „unit” intr-o alianta, de parca pana acum nu erau uniti in alianta celor care i-o sug neconditionat lui Basescu . 🙂 .

  2. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, dar va trebui să-şi zică altfel. 🙂 De exemplu, Dreapta lui Livache. 😛

  3. ALM Says:

    Mi-au umplut adresele de e-mail cu un fel de chemare-adeziune: Sus inima români! România poate fi … urmat de un fel de capitol din Congresul XIV!
    Mai interesantă mi-a părut acea ştire-presupunere despre planul de incendiere a „Reichtag-ului”, pigmentat cu de toate: Nacht der langen Messer, Kristallnacht, Nacht und Nebel … Heil Base!

  4. Sandi Says:

    ACD? Se poate pronunta ” Acid ” !

  5. Sandi Says:

    Sa radem cu Dr. Spin :

    ” ■Mai mulţi soldaţi şi fani ai forţelor armate au postat poze nud în sprijinul Prinţului Harry, care a trăit un calvar după ce au apărut poze nud cu el după minunata vacanţă în Las Vegas. Ştiţi cine nu va posta niciodată – dar niciodată! – poze de solidarizare cu Harry? Robert Turcescu, colonelul pe şestache al lui Oprea. Câţiva colegi care au apucat să facă pipi cu Turcescu la vechiul pisoar de la Realitatea TV pot depune mărturie că Turcescu, deşi tuciuriu, ar avea cea mai mică – dar cea mai mică – puţică din audio-vizualul românesc. Se vehiculează cifra 6 (cam cât Napoleon ieşind din Lacul Como într-o dimineaţă de iarnă), dar nu e exclus să fie vorba de o exagerare. Asta, aşa, în caz că n-aţi văzut “În gura presei” aseară… ”

    ( sursa : „Ghimpele”)

  6. Roxana Iordache Says:

    @ALM. E nesimţire crasă furtul dintr-un cântec patriotic sfânt. Jigodiile-astea antinaţionale. 😡

    @Sandi. Nu se poate pronunţa în nici un fel pentru ei, că e deja adjudecată. 🙂

  7. CÂT DE TEMBELI POT FI UNGURENII, NEMŢENII, PAVELENII, PEDELENII CU ALIANŢA LOR ELECTORALĂ. ALIANŢA DE CENTRU DREAPTA – ACD – ESTE, JURIDIC, ALIANŢA PNL-PC! :))) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 29 August 2012 – Blog « GHIŞE SCOATE PROTESTUL LA PLIMBARE 🙂 […]

  8. virgilvirgil Says:

    Nu-s tembeli , sunt doar jidovi , iar altii jidoviti .
    Noi suntem tembeli ca ii suportam .

  9. ALM Says:

    Poate v-am facut curioşi cu mesajul de mai sus! Hai să vedeţi hal de manipulare, semnată inclusiv de Blaga cel frecventabil (scuze pentru spaţiul consumat cu inepţii):

    „Români, sus inima! România are viitor.”

    Fundația Creștin-Democrată va găzdui miercuri, 29 august 2012, la ora 16:00, ceremonia de lansare a manifestului „Români, sus inima! România are viitor”. Vasile Blaga (PDL), Mihai Răzvan Ungureanu (ICCD), Aurelian Pavelescu (PNȚCD), Mihail Neamțu (PNR) și Adrian Papahagi (FCD) vor semna documentul prin care forțele politice și civice pe care le reprezintă se unesc pentru a construi alternativa la forțele trecutului, regrupate în USL.
    Din textul manifestului:
    „Am ascultat glasul societății, am înțeles nemulțumirile și năzuințele cetățenilor români, am luat notă de exigențele partenerilor noștri occidentali, și suntem gata să ne asumăm imperativul acestui moment istoric.
    Propunem societății românești o platformă politică articulată în jurul valorilor de centru-dreapta.
    Vom coagula energiile reformatoare, vom reclădi încrederea în domnia legii şi în democraţie, vom reda speranța în viitorul României europene.
    Suntem animați de orientările doctrinare ale dreptei populare europene, în pluralitatea sa de opțiuni creștin-democrate, conservatoare și liberale.
    În centrul platformei se află o alianţă electorală între partide.
    Aceasta este sprijinită de organizaţii neguvernamentale menite să capteze suflul civic de centru-dreapta existent la toate nivelurile societății românești.
    Scopul nostru imediat este câștigarea alegerilor parlamentare.
    Pe termen mediu și lung misiunea dreptei unite este consolidarea statului de drept, justiție pentru toți și prosperitate pentru fiecare.
    Facem apel la toți oamenii vrednici care se recunosc în principiile de centru-dreapta să vină alături de noi și să susțină această platformă.
    Construcția noastră rămâne deschisă pentru partide, organizații și persoane care se revendică de la valorile noastre.”
    Presa este așteptată începând cu ora 15:30. Pentru informații și confirmări: office@fc-d.ro; 021.312.51.55.

  10. Dan Te Says:

    I-a crescut Ceausescu la CC AL UTC iar dupa 89 i-a racolat Plesu,scuze fesenistul Plesu…Plus fesenistii Blaga si Pavelescu….In afara lui Blaga impostori pe linie.Concluzia ? Dreapta…care ?

  11. mariusnyc Says:

    Injuram larvele pedeliste dar cei 7.4 milioane injura la greu pe cei care i-au trimis la vot si n-au fost in stare sa-l securizeze , sa-l apere…
    Ma intreb , daca Barroso si Gordon Blue ne amenintau cu razboi economic daca 9.2 milioane de romani nu se lasa violati de o echipa de experti ONU, accepta, Ponta ?

    Dar daca acum dupa ce ne-au pus-o la cur cu ambele maini, vin si cer : rezervele de aur , gazele de sist, tot cuprul si tot terenul agricol , pe gratis, de frica razboiului economic ( pe care il latra inept Ciuvica seara de seara) , le vom da sau ba, eu cred ca nu avem incotro, precedentul s-a comis, suntem arsi . Macar nebunul de Orban e patriot in comparatie cu loazele romanesti …

    Se mai duce cineva la vot in decembrie? Eu si cei pe care ii cunosc , nu

  12. virgilvirgil Says:

    Marosica , le-au dat deja si astia ma …
    Nu facem nicio isprava cu rotirea cadrelor , dar taaaaare vreau sa ii vad fata mascariciului cind nu o mai fi a Cotroceni .

  13. Sandi Says:

    Tetio, mascariciul o sa primeasca o fonctie cu imunitatea de la onanistii UE !

  14. mariusnyc Says:

    A fost un efort extraordinar , la +40 de grade , oamenii au iesit la vot si cvorumul cerut si acceptat in genunchi de un iresponsabil, a fost indeplinit . Vina o poarta cei care nu au putut securiza votul oamenilor.Majoritatea romanilor si-au facut datoria, cei responsabili cu restul procedurilor s-au lasat angrenati in jocuri perverse si cei 7.4 milioane au dreptul sa se simta tradati. Sa vdem cati vor mai iesi la vot de acum incolo cand sunt constienti ca ies degeaba…

  15. virgilvirgil Says:

    eeeeeeeeeee , o sa primeasca o pula in cur sa nu ii caza izmenele cind nu o sa mai aibe aia nevoie e el …

  16. Sandi Says:

    Uitati-va in poza de mai sus cum se uita slugoiul Bleaga la Itzik !

  17. Sandi Says:

    @ Marius
    Trimite-i bre o injuratura zdravana lui coroiatul ala de Gordonache !

  18. virgilvirgil Says:

    Cum sa se uite ?!
    Ca sluga la stapin .

  19. mariusnyc Says:

    i-a fortat Barrosu ;-)) Orban al Ungariei le-a umplut gura cu UE si l-au aplaudat, ala da barbat de stat …face c evrea acum si Barrosu intoarce capul ca si cum totul ar fi superb. Asa trebuie tratate lighioanele de la Bruxelles si de oriunde. Ei incearca daca esti prost te-au incalecat daca le spargi botul , se smiorcaie putin si apoi de aplauda ca niste curve bolnave de sifilis 😉

  20. Sandi Says:

    Drept noapte buna , v-o dau p-asta :

    ” ■Ce nu înţelegem noi: de ce se îmbracă Raluca Turcan ca o curvetă mai de soi – gen Raddison Blu? N-are niciun sens ca o femeie cât de cât inteligentă, cu urme de gust, mamă (!), politician (!) să se boiască ca o baragladină porno: blonzie, înecata în fond de ten, cu sandale high heels “fuck me” stiletto, pensată ca violatoarea din Tulcea, cu fuste “uite ce cur am”, cu gene inadmisibil de false, cu ochii înnegriţi, cu genţi de cocotă. Ce complexe tâmpite au măcinat-o pe fata asta care, cândva, când abia o descoperise Stolo, era o apariţie discretă şi tonică? Pizmă pe Udrea? Bărba-su ala greţos, despre care Naţional a scris că ar fi poponete şi s-ar iubi pasional cu primarul din Sinaia, Vlad Oprea? ”

    ( sursa : „Ghimpele”)

  21. virgilvirgil Says:

    Sau mai bine zis se uita ca musca la cacat !

  22. Roxana Iordache Says:

    @Dan Te. Dreapta stângii.

    @mariusnyc. Asta cu securizatul şi înjuratul am spus-o şi eu, alaltăieri. 🙂 Aia cu datul – din cauză că e Ponta slab. Doar nu-l vezi tu pe Sandu Athanasiu luând poziţia de drepţi în faţa lui Schulz? :mrgreen:

    Apropo de Isaac, băieţii cu RNC nu primiseră buletinul meteo sau ce? 😛

    @Virgile, n-aş avea nimic cu ei, dacă n-ar avea ei ceva cu noi.

  23. mariusnyc Says:

    Romania e in metastaza, e dusa, e pa

  24. mariusnyc Says:

    Isaac si RNC ? who gives a shit ? 😉 Eu m-am vindecat , nu ma mai prosteste nimeni, nimeni …

  25. Sandi Says:

    o fi ceva adevar in zvonurile alea cum ca MRU ar fi… pidosnic ?!?
    Ca daca e asa , atunci omu’ e santajabil en gross !!

  26. Roxana Iordache Says:

    Marius, Orban e cu ei în cooperativă. Ponta e cu Schulz, care e cu Barosu. :mrgreen:

  27. Sandi Says:

    L-am auzit in seara asta pe Eugen Mihaescu la A3. Mi-a placut comentariul lui. Intr-adevar Uniunea Sovietica n-a murit ci traieste acum la Bruxelles !

  28. Roxana Iordache Says:

    @ALM. Mulţam! V-am scos de la spam. 🙂

  29. Roxana Iordache Says:

    @Sandi. Asta e situaţia.

  30. mariusnyc Says:

    Schulz, alta specie de oligofren , ca si Barrosu

  31. Roxana Iordache Says:

    Chiar acum a trecut convoiul cu Băsescu. Cu şapte. Crin trecea, de regulă, cu antemergător şi escortă. Chestie de clasă. Şi de lipsă de frică.

    Realitatea e că românii sunt prea toleranţi. Dezaxatul a stat 50 de zile în bătaia lunetei şi nu s-a îndurat nimeni. :mrgreen:

  32. virgilvirgil Says:

    Roxi , ce te fae sa crezi ca io as avea ceva cu ei daca ei nu ar avea ceva cu noi ?!…
    Doamne fereste !
    Dai dracului de neispraviti !

  33. stejarul Says:

    @mariusnyc

    „Sa vdem cati vor mai iesi la vot de acum incolo cand sunt constienti ca ies degeaba…”

    Au feseneii solutia magica!

    ioan rus a radiat 26 000 de decedati de pe listele electorale… ponta a plusat si a mai gasit inca 36 000… pana la un milion jumate e cale lunga!
    De aia nu le pasa daca vor iesi sau nu oamenii la vot. Doar PNL are de suferit… asa e cu cinstea! Boala grea!

  34. Roxana Iordache Says:

    @stejarul. Cinstea nu înseamnă neapărat prostie. 🙂

  35. Mihai Hristea Says:

  36. Mihai Hristea Says:

    Am invins!!!!!!!!!!!!!!

  37. Mihai Hristea Says:

    M-am indra:
    http://hristea.wordpress.com/2012/08/30/still-you-dont-regret-a-single-day/

  38. argusdre Says:

    ”.. Atât sunt de tembeli încât au uitat că Alianţa de Centru Dreapta, ACD, are personalitate juridică în calitate de alianţă a PNL cu PC…”
    Adunatura asta pestrita de talhari caraghiosi mananca rahat despre crezuri politice, dar in realitate pe toti i-a unit doar dorinta si inclinatia catre hotie si sarlatanie la adresa valorilor materiale ale statului roman. Si nu sunt tembeli deloc, deoarece n-au uitat de ACD-ul din USL, ci special si-au „tras” aceasta sintagma, sau tocmai de aceea…

  39. mgabim2009 Says:

    Doua lucruri vreau sa spun.
    1. L-am vazut astazi pe senatorul Ghise la emisiunea Laurei (RTV) – cu Tatoaica. Printre sutele de ironii (majoritatea extrem de subtile!), am vazut un om integru si cu principii clar definite. Nu stiu dacaGjise are sau nu o functie in PNL, dar merita una! Are o minte exacta (matematician!) si desi in politica de mai bine de 20 ani, ne pervertit la „cutume”. Bravo domnule Ghise, tot respectul!
    2. Cu toate frustarile, (inca) cred ca USL este solutia. Deci cred ca sa ne atacam adevaratul adversar (apropos l-a urmarit cineva pe Preda si Papahagi cum au atacat-o pe Doamna Cimpeanu astazi? jigodiile au impresia ca Doamna Cimpeanu poate fi echivalenta cu Udroaica lor!) este mai important, decit sa cautam tapi ispasitori in USL (probabil ca sint multi, dar hai sa aminam inventarul pentru ianuarie).
    PS. 3 Si definitiv Ponta trebuie sa faca ceva sa-l excluda pe Rus din PSD!!!!! Nu stiu care este procedura, dar declaratiile de astazi ale lui Rus sint impardonabile! (daca il pune si pe Dincu la pachet cu atit mai bine!)

  40. mgabim2009 Says:

    @Rox poate ma scoti de la „moderare” (nu ca as fi emis judecati de valoare…).

  41. mgabim2009 Says:

    @Julia
    Sper sa ai vreme buna in Romania, si sper sa te simti bine.
    Si eu am imi zisesem ca daca basescu se intoarce la Cotroceni imi desfiintez abonamentul pentru IPTV (car imi aduce 40 de canale romanesti), ca nu am sa mai citesc nici un ziar, ca nu .. dar asta inseamna ca ajung si eu sa fiu dintre cei care iii pun cununa victoriei javrei basciene! asa ca “reevaluez’ si te rog si pe tine sa faci la fel. 7,4 milioane de voturi ne OBLIGA sa nu dezertam!
    Julia, they need us! (more then ever!)

  42. mgabim2009 Says:

    PS la mesajul de la „mediere” (spam) – fara incriminari, doar sumar a ceea ce citesc – vad ca ciuca batai, principalul vinovat si probabil singurul este Ponta. Nici o problema, si PDL-ul zice acelasi lucru.(daca nu credeti inseamna ca nu cititi ziarele PDL-iste, si rau faceti, ele reprezentind probabil 90% din presa romanaeasca) Deci eu zic sa faceti front comun si sa dati jos guvernul Ponta. PDL o sa va accepte ajutorul cu bratele deschise! (deja speculeazaa maximum tot ce circula pe blogurile pro USL – eu zic foste ca ce afl acum sint toate PRO BASESCU &CLICA).
    Acum chiar Basescu ne-a ciuruit, ne-a impis la sinucidere in masa!!

  43. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Injuram larvele pedeliste dar cei 7.4 milioane injura la greu pe cei care i-au trimis la vot si n-au fost in stare sa-l securizeze , sa-l apere…
    ……………………………..
    Se mai duce cineva la vot in decembrie? Eu si cei pe care ii cunosc , nu”
    __________________________________________
    @Americane

    Ce spui tu este absurd.Este ca si cum tu ai incerca ,facand tot ce puteai ,sa salvezi o femeie de la un viol ,iar apoi victima s-ar supara pe tine deoarece nu ai reusit sa o salvezi ,nu pe violator….

    Da,eu ma duc la vot in decembrie si votez cu USLul! Tu stai acasa ca esti suparat aiurea pe USL, in loc sa te superi cum este normal si logic,pe Basescu si gasca lui si sa-l arzi la vot …. 🙄 .

  44. mgabim2009 Says:

    @Rox am un al doilea mesaj la „mediere” (spam). Cred ca de fiecare data scriu ceva impotriva lui Basescu se duce la spam!
    Asta chiar as vrea sa il „share” cu prietenii tai. Este opinia mea de cum se vede la distanta..

  45. Roxana Iordache Says:

    @mgabim2009. Gabi, eu zic să fim realişti. Am avut dreptate atunci cu discursul, avem şi acum. Nu-mi face nici o plăcere treaba-asta, dimpotrivă. Credeam că Ponta s-a lecuit de prostie din slăbiciune. Din păcate, nu. E extrem de slab. Şi nu-i decât un contraargument ceea ce aduci tu, anume că îl critică şi PD-L – tot aşa au încercat cu disperare PD-L şi Băsescu să-l ajute pe Rus să rămână în Guvern, cerându-i demisia. Astea-s manevre infantile. Din păcate, aparatul securistic este cel care conduce în continuare. Altfel, Băsescu e zero şi împreună cu adunătura asta, clientelă penală prioritară.

    P.S. Nu-i va da afară pe Rus şi pe Dâncu. E prea slab. Abia dacă o face demonstrează că nu face parte din lucrătura împotriva lui Crin.

    @Poale scurte :). Referitor la ACD, juridic, e adjudecată. Iar dacă şi-au zis ei aşa, şi-au dat cu tesla, fiindcă le-au dat ocazia comunicatorilor PNL-PC să puncteze cine e adevărata alianţă de centru-dreapta. Asta cu condiţia să existe comunicatori, evident. :mrgreen:

    @Hristea, dacă tu iubeşti poligamia, noi de ce n-am avea drept la harem? De regulă, nici mulţi nu fac cât unul singur, dar bun. 😆

    @Simpaticule. Ce spune Americanul nu-i deloc absurd. E exact realitatea de acum. Dacă nu pornim de la datele exacte ale problemei, nu o rezolvăm.

    De unde ai dedus tu că el nu votează? V-am mai spus că unii faceţi greşeala de a considera tot electoratul USL în funcţie de voi. Dacă noi mergem şi votăm – deşi ştim că unii n-ar merita – asta nu înseamnă că o vor face prea mulţi, dacă USL nu schimbă radical atitudinea asta de loser prost. 😡

  46. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule – unii au atitudine de loser vesel, aş da de pământ cu Şova! 👿

  47. Un simpatizant poate neautentic Says:

    ” fara incriminari, doar sumar a ceea ce citesc – vad ca ciuca batai, principalul vinovat si probabil singurul este Ponta. Nici o problema, si PDL-ul zice acelasi lucru.(daca nu credeti inseamna ca nu cititi ziarele PDL-iste, si rau faceti, ele reprezentind probabil 90% din presa romanaeasca) Deci eu zic sa faceti front comun si sa dati jos guvernul Ponta. PDL o sa va accepte ajutorul cu bratele deschise! (deja speculeazaa maximum tot ce circula pe blogurile pro USL – eu zic foste ca ce afl acum sint toate PRO BASESCU &CLICA).
    Acum chiar Basescu ne-a ciuruit, ne-a impis la sinucidere in masa!!”
    ___________________________________
    @Mgabim2009

    Da,si eu tot asa vad lucrurile cu o singura obiectie….

    Nu doar Ponta este ciuca batailor,ci doar la el lucrurile merg mai usor deoarece este premier, iar PDListii si lingaii lor,se pricep de minune sa injure guvernele care nu sunt ale lor ,dupa cum stim din experienta guvernului Tariceanu . De mers insa ,ei merg cu atacurile pe toate variantele posibile care pot aduce tensiuni in cadrul USLului sau dezamagiri in randul votantilor acestei uniuni .Se merge cu atacul si pe Antonescu,si pe Tariceanu ,si pe PNL si pe PSD in ansamblu,se invoca tradari ,conspiratii etc .

    Este limpede a cui mana este in aceste atacuri ,insa unii refuza sa inteleaga lucrurile, sau din prostie ,sau deoarece asta le este menirea …

  48. Un simpatizant poate neautentic Says:

    De unde ai dedus tu că el nu votează?
    ________________________________________
    @Roxana

    Am dedus asta fara mare greutate,din postarea lui mariusnyc ,miercuri 29 august 2012 la 10:17:11 pm,pe care o poti verifica si tu ,in care spune :.

    „Se mai duce cineva la vot in decembrie? Eu si cei pe care ii cunosc , nu”

  49. virgilvirgil Says:

    Simpaticule …

    Daca USL gindeste ca tine , si eu cred ca din pacate asa gindeste , atunci de Craciun purceaua va fi sacrificata cu surle si trimbite , conform traditiei stramosesti , dar cel care o va pirli si ii va minca soricul o sa fie Mos Gerila Basescu sa stii .

  50. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Simpaticule …

    Daca USL gindeste ca tine , si eu cred ca din pacate asa gindeste , atunci de Craciun purceaua va fi sacrificata cu surle si trimbite , conform traditiei stramosesti , dar cel care o va pirli si ii va minca soricul o sa fie Mos Gerila Basescu sa stii .
    __________________________________
    @Gile

    Gile,m-ar bucura sa iti raspund, da’ nu inteleg ce naiba vrei sa spui … Am doar impresia ca iti este dor de Sarbatorile de Iarna 🙂 ,altfel chiar nu inteleg care este ideea .

    Poate nu ai inteles clar ce vreau eu .Eu vreau ca USLul sa fie unit si sa nu se fragmenteze deoarece este singura varianta prin care putem scapa de basism ,sa nu il injuram noi aiurea facand jocul PDLului si dand ochii peste cap ca niste fecioare dezamagite,sa nu inventam aiurea tradari si conspiratii deoarece asta inseamna in mod limpede „a-ti da foc la valiza” si sa ne concentram atacurile pe dusmanul real,Basescu si gasca lui …

    Crezi ca nu este bine ce gandesc eu ?Ok,ce anume nu iti pare corect in ce spun ?…

  51. argusdre Says:

    „@Poale scurte 🙂 . Referitor la ACD, juridic, e adjudecată. Iar dacă şi-au zis ei aşa, şi-au dat cu tesla, fiindcă le-au dat ocazia comunicatorilor PNL-PC să puncteze cine e adevărata alianţă de centru-dreapta. Asta cu condiţia să existe comunicatori, evident. „
    E o dovada de istetime….

  52. virgilvirgil Says:

    Simpaticule …

    Ceea ce vrei tu , vreau si eu , fie si din lipsa unei alte alternative , numa ca …
    Chestiunea nu se trateaza asa simplu .
    Modul in care judeci si actionezi tu nu va duce la rezolvarea problemei si anume inalaturarea lui Basescu si a pedeilor .
    Atita timp cit noi , sau mai precis USL ne consideram infailibili si gresitii sunt toti , dar numai noi nu , o vom lua pe coaja .
    Ne lamentam si sarim in sus , ba ca boborul e prost si nu stie sa voteze , ba ca nush ce tevereu ne critica , ba ca iote pina si Virgil Ilie aici de fata ne injura , dar numai noua nu ne vedem greselile .
    Ori chestiunea e foarte simpla …
    Avem o problema cu un rezultat pe care il dorim , eliminarea de la putere a lui Basescu si a pedeilor ( C ) .
    Avem si UN DAT , un fix al problemei … Corpul electoral ( A )
    Ei bine , ne ramin doua variabile si anume , noi , USL (X )si Basescu cu ai lui ( B )
    Adica avem urmatoarea ecuatie electorala :
    A ( X – B ) = C
    Pai atunci tre sa umblam la X (USL) spre a obtine rezultatul C ( gonirea pedeilor si a lui Basescu ) astfel incit ce scade Basescu si ai lui ( B ) din noi USL ( X ) sa ramina suficient spre a ne atinge obiectivul , rezultatul dorit .

  53. Roxana Iordache Says:

    @Simpaticule, unora le-o fi menirea să băsească, dar ţie uneori îţi iese involuntar. 🙂 Pui problema sofistic, elimini ce nu-ţi convine, ca să cenzurezi premisele şi să tragi concluzia favorabilă cocoloşirii USL în prostiile lor. Cine incriminează PSD în ansamblu? Dar atunci când un partid are o conducere tembelă, riscă să fie considerat în ansamblu tembel, pentru că doar singur şi-a ales conducerea. În cazul ăsta – ca şi în cel din 2009, ca şi cel din 2004 – păpuşarii au fost – guess who? – grupaţii de la Cluj. 👿

    În rest, tensiunile în USL nu trebuie să le aducă nimeni din afară, e marfă suficientă în interior ca să detoneze două-trei alianţe ca ea. Iar dezamăgirea faţă de eşecul lamentabil trebuie să fie cineva (auto)iluzionist ca să n-o constate.

    În rest, stai liniştit câtă campanie a făcut omu-ăsta, Marius Mina, împreună cu echipa lui! Ar avea tot dreptul să-şi bage piciorul în ei de nesimţiţi care îşi bat joc de munca oamenilor! Muncă patriotică. Chiliman nu mai pupa primăria la alegerile anterioare. Şi e numai un exemplu.

    @Virgile – biata purcică, n-are nici o vină! Totuşi, mai sunt şi nişte minţi lucide pe-acolo.

    @Simpaticule – şi dacă vrei tu ca „USL să fie unit”, ai pescuit peştişorul de aur? 😛 Crezi că problemele se rezolvă cu gunoiul sub covor? Niciodată. E momentul unei analize la sânge, cu măsuri dure, extreme chiar, în consecinţă. Şi când zic extreme, zic: excluderi.

  54. virgilvirgil Says:

    Ori Simpaticule , daca am stabilit ca altundeva decit la USL si sa vrem nu putem umbla , atunci prima chestiune care trebuie sa o faca USL este un BILANT AMANUNTIT SI REAL al ultimelor evenimente prilej cu care sa stabileasca UNDE SI CU CE A GRESIT , CUM A GRESIT , CE MASURI SE IMPUNE SPRE A NU MAI REPATA GRESELILE , CINE SUNT CEI GRESITI SI CUM VOR PLATI EI GRESELILE .
    A pune si acuma batista pe tambal de frica sa nu se rupa USL e catastrofa .
    Pai hai sa fim seriosi , daca nici macar la o analiza nu rezista , atunci chiar trebuie rupata si aruncata la gunoi .
    USL nu poate iesi intarita din aceasta aventura nastrusnica , decit in urma unei purecari corespunzatoare Simpaticule .
    Daca o va face va iesi intarita fii fara griji , daca nu …
    Daca nu e oale si ulcele .

  55. Roxana Iordache Says:

    Virgile, am postat în acelaşi timp mesaje similare. 🙂

  56. virgilvirgil Says:

    se impun … masurili , ca … ie mai multe , scz …

  57. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Adica avem urmatoarea ecuatie electorala :
    A ( X – B ) = C
    Pai atunci tre sa umblam la X (USL) spre a obtine rezultatul C ( gonirea pedeilor si a lui Basescu ) astfel incit ce scade Basescu si ai lui ( B ) din noi USL ( X ) sa ramina suficient spre a ne atinge obiectivul , rezultatul dorit .”
    ____________________________________
    @Virgile

    Si eu din ce cauza crezi ca vreau din toata inima sa creasca X -ul (sau macar sa nu scada) ,si fac tot ce pot in sensul asta ?… 🙂

    Adica da ,de acord cu tine Virgile ,trebuie umblat la X .Insa trebuie crescut sau macar mentinut,in nici un caz scazut …. 🙂

    PS: Nu prea sunt eu de acord cu modul in care a fost formulata ecuatia asta electorala, dar oricum,am inteles ideea ta si am trecut peste amanunte …

  58. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Altfel,Virgile,logic vorbind ,sa stii ca se poate foarte bine umbla si la B …Dar ma rog,am zis ca nu ma intereseaza amanuntele . 🙂

  59. virgilvirgil Says:

    Roxi , tu stii bine , de altfel si io , ca mai mereu gindim la fel …
    Diferenta e ca tu te-ai aflat in campanie pentru usl si le-ai trecut pina acuma cu vederea , dar iata ca a venit vremea despaducherii .
    Daca vor sa fie nu o mai pot evita .
    Pai daca sunt baieti destepti , poate e mai bine ca au pierdut jocul asta , asta ii poate intari si tabaci bine pina in iarna cind sa nu ii mai uneasca doar obiectivul inlaturarii lui Basescu ci si binele public .
    Poate tot raul e spre bine , nu ?
    Tarasenia are marele merit ca a scos la vedere adversarii din exterior , inclusiv pe cei nevazuti pina acua , dar si pe cei din interior .
    Ori , in interior USL are necesitate grabnica de a pune ordine si apoi pot sa se puna pe treba si sa elaboreze un plan de anihiare a celor din exterior .
    Cel putin io asa vad treaba …

  60. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Crezi că problemele se rezolvă cu gunoiul sub covor? Niciodată. E momentul unei analize la sânge, cu măsuri dure, extreme chiar, în consecinţă. Şi când zic extreme, zic: excluderi.
    __________________________________________
    @Roxana

    Masurile dure vrei sa le iei tu personal pe blog ,sau ii lasi pe ei sa stabileasca ce au de facut ?

    Spre exemplu PNLul,care stiu ca iti este drag ,ii lasi pe ei sa stabileasca ce fac in relatiile cu PSDul sau in eventualele sanctiuni asupra unor membrii ? Crezi ca sunt suficient de inteligenti liberalii sa ia masurile corecte, sau te gandesti ca „poporul” nostru de pe blog are o viziune mai corecta si ar trebui sa influenteze lucrurile prin diverse mesaje ,multe din ele pline de ura ilogica si absolut asemanantoare cu cele Basiste ?

  61. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Pai daca sunt baieti destepti , poate e mai bine ca au pierdut jocul asta , asta ii poate intari si tabaci bine pina in iarna cind sa nu ii mai uneasca doar obiectivul inlaturarii lui Basescu ci si binele public .
    _______________________________
    @Virgile

    Inlaturarea lui Basescu este o chestiune care tot de de binele public tine …

  62. virgilvirgil Says:

    Simpaticule …

    In ecuatia asta nu poti umbla la B . Acolo umbla Basescu si ai lui si fii sigur ca vor face tot ce pot sa creasca .
    Singurul lucru pe care il poate face X ( USL ) e ca aventuala crestere sa nu aibe la baza prostia lor . Cum s-a cam intimplat in ultimul timp .

    Pe de alta parte cresterea USL nu se poate obtine fara acel BILANT CU MASURI DRASTICE de care-ti tot spun .
    Si inca ceva fff important .
    Bilantul tre sa fie la vedere , cu rastigniri publice , astfel incit A ( boborul ) sa vada si sa poate intelege ca nu se va mai duce la vot de pomana cum spunea „Americanul” .
    Altimiteri exista pericolu ca A sa steie pe cuptor si atunci devine din fix dat , variabila negativa in favoarea lui Basescu .

  63. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Roxi , tu stii bine , de altfel si io , ca mai mereu gindim la fel …”
    _____________________________________
    @Virgile

    Ma’ Virgile,bag de seama ca tu vrei sa te pui bine cu Roxana 😉 🙂

  64. virgilvirgil Says:

    Simpaticule …

    „@Virgile

    Inlaturarea lui Basescu este o chestiune care tot de de binele public tine …”

    Posibil , depinde ce va urma .
    Vezi tu , asa se spunea si pe vremea lui Nastase ca inalturarea lui este nimic altceva decit „interesul national in persoana” …
    Eu atrageam atentia atunci ca Basescu ne va face sa-l regretam pe Ilici .
    Departe inca de mine gindul ca Antonescu sau Ponta ne vor face sa-l regretam pe Basescu care vai , a devenit un virtuoz al nenorocirilor care se pot abate pe capul acestui neam , dar …
    Dar experienta cu Basescu m-a facut sa devin al dracului de pesimist …
    Si e greu sa devii peste noapte din pesimist optimist .
    Asta pentru ca vezi tu , pesimistul e un optimist informat , n’asa?
    Sa speram totusi ca ai dreptate .

  65. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „In ecuatia asta nu poti umbla la B . Acolo umbla Basescu si ai lui si fii sigur ca vor face tot ce pot sa creasca .”
    ______________________________________
    @Virgile

    Daca citesti blogurile si Facebookul si alte chestii de genul asta ,atunci sigur vei inelege ca Basescu umbla si el la X .Umbla rau si fara jena ,asa cum ar trebui sa umblam si noi la B !

    Ai vazut ce s-a intamplat cu Bogdan Duca ,nu ?… Probabil stii ca asta nu este nici primul ,nici ultimul care incearca din partea lui Basescu sa …umble la X 🙂

    Daca ei pot,noi nu putem ? 😎 .Eu te asigur ca da,si noi putem umbla la B ,asa cum si Basescu poate umbla la X . 🙂

  66. Sandi Says:

    Sado-masochista asta are o placere desosebita sa trancaneasca despre Romanica. Nu ca asa avea ceva contra S-M , dar sa ne lase pe noi in pace si sa-l plezneasca pe Barossu peste buci !

    http://www.cotidianul.ro/viviane-reding-am-oprit-derapajele-din-romania-trebuie-sa-le-dam-o-sansa-sa-i-ajutam-192792/

  67. virgilvirgil Says:

    Simaticule , eu sunt bine cu Roxana de luuunga vreme .
    De aceea ne si permitem sa ne injuram fara sa punem la suflet .
    Ne iubim .
    Si cine se iubeste se tachineaza , n’asa?

  68. Sandi Says:

    Atentie ! Un breaking news ! De importanta nationala si nu numai !

    Poponetz cavaler de onoare la nunta lui Syda cu Elena !

    http://www.pesurse.ro/#/2012/08/30/popone-va-fi-cavaler-de-onoare-la-nunta-elenei-bas/

  69. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Vezi tu , asa se spunea si pe vremea lui Nastase ca inalturarea lui este nimic altceva decit “interesul national in persoana” …
    Eu atrageam atentia atunci ca Basescu ne va face sa-l regretam pe Ilici .
    Departe inca de mine gindul ca Antonescu sau Ponta ne vor face sa-l regretam pe Basescu care vai , a devenit un virtuoz al nenorocirilor care se pot abate pe capul acestui neam , dar …
    Dar experienta cu Basescu m-a facut sa devin al dracului de pesimist …
    Si e greu sa devii peste noapte din pesimist optimist .
    Asta pentru ca vezi tu , pesimistul e un optimist informat , n’asa?
    Sa speram totusi ca ai dreptate .
    ____________________________________
    @Virgile

    Da,asa este,nu poti avea niciodata certitudini in politica si nici nu cred ca este normal sa ne face zei falsi din anumite personalitati politice .Asta nu inseamna insa ca obligatoriu trebuie trecut la scepticism si ca trebuie sa fim banuitori chiar si intr-un mod neintemeiat,doar asa, ca am luat frica trecand prin multe dezamagiri.

    Fara sa am certitudini insa ,aleg mereu varianta care imi pare mie cea mai buna . Nici asta insa nu o pot face mereu ,deoarece intre Iliescu si Vadim sau intre Basescu si Nastase ,nu am avut ce alege,toate variantele erau ingrozitor de proaste .

  70. virgilvirgil Says:

    Simpaticule …

    Pai de aia spuneam ca e necesar BILANUL si masuri drastice .
    Ala de zici tu , Duca ala , e rahat cu perje , un bob de sare in mare .
    Dar prost nu e …
    Vezi tu , una din greselile mari ale USL a fost campania agresiva si lozincarda pe net care a facut jocul pedeilor .
    Cei neutri v-au receptat ca din acelasi aluat fixist si violent ca si al pedeilor si au stat pe cuptor in ziua votului scirbiti .

    Cit despre umblatul basescului sub fustele USL …
    Sigur , era si este de asteptat . Mai ales ca USL desface cu placere picioarele cind asta vira mina .
    Vezi , ne intoarcem iarasi la bilantul de ziceam .
    Trebuie eliminati cei care desfac picioarele USL si nu cu Duca ala trebuie inceput . Sunt alte piese muuuuult , cu mult mai grele .
    Duca e de competenta ta daca vrei .
    Fa-l sa amuteasca .
    Dar nu injurindu-l ca ii maresti cota , ci provocindu-l la discutii inteligente si de substanta . Cu argumente .

    PS

    Poti sa-l iei si peste picior o leaca , dar ai grija … fa-o finesco …

  71. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Vezi tu , una din greselile mari ale USL a fost campania agresiva si lozincarda pe net care a facut jocul pedeilor .
    Cei neutri v-au receptat ca din acelasi aluat fixist si violent ca si al pedeilor si au stat pe cuptor in ziua votului scirbiti .”
    ___________________________________________
    @Virgile

    🙂 .Mda,si eu care ma gandeam ca vorbesti serios …

    Tu ai vazut cum fac aia de la PDL campanie pe net ? 🙂 Aia sunt un fel de „ceata lui Pitigoi ,dai intr-unul tipa doi „.Nu o sa vezi tu niciodata de la aia critici „constructive”(cum propui tu sa procedam noi fata de USL ) la adresa PDLuli ,Noii Republici sau altor rahaturi de acest gen . Nu o sa vezi decat injuraturi ,ura la adresa oricarui USList ,fie el cat de neimportant , la adresa oricarui om de presa care indrazneste sa il critice pe Basescu ,mereu atac neobosit la adresa inamicului .Sunt toti indoctrinati si fanatici ,gata sa moara pentru Basescu daca trebuie 🙂 ,poti spune ca propaganda lor chiar si-a atins scopul .

    Ei ,sa-ti spun ceva .Eu nu stiu pe acest blog sau asa ,pe tot internetul ,sustinatori ai USLului care sa poate sa tina pasul cu astia la fixism sau violenta . Nu ma acuza pe mine de asa ceva ,este chiar o chestie nedreapta ! Faptul ca nu injur USLul cot la cot cu tine ,pe motive multe din ele pur si simplu false si rau intentionate 🙂 ,nu ma face deloc nici „agresiv” si nici „lozincard” cum spui tu …

    De altfel sa stii ca si Bogdan Duca tot asa spune candva ca tine ,ca trebuie facuta o analiza lucida,ca asa nu mai merge,etc . Nimeni din USL nu mai avea sapca pentru baiatul asta ,in permamenta nemultumit … 🙂 Asa te gandesti si tu ca ar trebui procedat spre binele USLului ,cu analize „lucide” de tipul Duca ?…

    PS:Eu nu am treaba cu Duca si chiar nici prin cap nu imi trece sa discut ceva cu un astfel de individ .Nici macar despre vreme …

  72. virgilvirgil Says:

    Simpaticule …

    Toti alegem varianta care ni se pare mai buna .
    Fireste ca varianta Antonescu e net superioara , numai ca …
    Numai ca vezi tu , Antonescu nu este un „face tot” , are o echipa in spate .
    Ori cind ma uit la „echipa” imi vine sa pling . Si nu de bucurie sa stii …
    Marea calitate a unui conducator este aceea de a alege si aduce in jurul sau oameni care sa ii faca treaba .
    Daca te uiti la interimatul asta vei vedea ca Antonescu a adus consiieri la Cotroceni oameni care nu numai sa ii fie fideli , ci sa si fie ceva de capul lor .
    Lucrusor pe care la partid nu prea l-a facut , dimpotriva as zice .
    Regulile le partid sunt altele .
    Promovezi pe ala care te tine in scaun si car are ceva in spate la rindul lui .
    Antonescu a ajuns sef de partid sprijinindu-se pe o multitudine de indivizi .
    Zic „mutitudine” pentru ca nu era nici pe departe o echipa , ci doar oameni care doreau sa urce in ierarhie .
    Ei bine nici acuma nu sunt o echipa .
    Poate situatia din PNL , framintarile de aici si lupta pentru putere din interior nu i-au permis sa formeze o echipa , dar mie-mi pare ca nici nu s-a straduit prea mult .
    Trebuia sa o faca cind era pe val inainte de a porni suspendarea mascariciului .
    Din pacate nu prea a facut-o , iar acum o sa-i fie si mult mai greu .
    Va trebui sa-si mentina scaunul .
    In concluzie va apela iarasi la o „multitudine” de oameni .
    Situatia e al dracului de incurcata sa stii .
    Pentru ca din despaduceherea asta va rezulta capacitatea de lupta a armiei PNL si necazul e ca suntem in plin rezbel .

  73. virgilvirgil Says:

    Ma Simpaticule ma …

    Ma gresesti .
    Hai uita-te mai bine . Vad ca incepi sa intelegi si ar fi pacat sa nu intelegi pina la capat .
    Modul de propaganda fixista si lozincarda al pedeilor a facut ca Basescu sa ia un vot din zece .
    Asta se chema dezastru .
    Basescu a cistigat razbelul pierzind toate luptele .
    Pe aceea electorala nu a pierdut-o , aici a fost decimat complet .
    El a cistigat rezbelul prin chitibusarii Simpaticule .
    Ori USL nu are capacitatea si nici putinta de a face chitibusarii mai tari decit ale lui Basescu .
    Au incercat si ei , printre altele eu si de asta ii criticam pentur ca intrau pe un teren unde pierderea era sigura din capul locului , , dar vai … Nu le-a reusit .
    Iata de ce USL TREBUIE SA FIE ALTFEL .
    NU TREBUIE SA LUPTE CU ARMELE LUI BASESCU .

  74. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „Modul de propaganda fixista si lozincarda al pedeilor a facut ca Basescu sa ia un vot din zece .Asta se chema dezastru .”
    ___________________________________
    @Virgile

    Nope ! Comportamentul si politica dusa de el si gasca lui l-au facut sa mai ia un vot din zece ,nu propaganda ! Aia a produs o adevarata minune,o performanta incredibila .A dus la faptul ca inca mai are un vot din zece 🙂 .Trebuie sa recunosti ca este o mare performanta,dupa tot comportamentul lui …

  75. virgilvirgil Says:

    Simpaticule …

    Ti-am mai spus-o si am sa o repet …
    Cind vreau sa ma montez impotriva lui Basescu , dau tevereul pe B1 .
    Nu-mi trebuie nici cinci minute ca sa ma apuce toti dracii si sa-mi vina sa merg pe pereti .
    Tre musai sa fie cineva prin preajma sa il inchida ca altminteri drumul lui e pe geam in curte .
    Le fel , daca dau pe A3 imi vin dracii pe USL . Aici nu dupa 5 minute ci dupa fro 20 de minute . Astia umbla cu argumente cel putin .
    La fel aici .
    Cind tu te pui sa ma injuri zicind ca-s omul lui Basescu , nu faci altceva decit sa nasti in mine revolta si ma pun si mai virtos pe USL .
    Iata , daca discutam frumos si cu argumente m-ai bagat deja in cofa ta de votanti , dar daca iarasi ai sa incepi sa ma categorisesti si ´tratezi drept ce nu sunt , nici dracul nu ma mai scoate la vot .
    Si asta e in avantajul lui Basescu .
    Deci noi , ( He-he-he , iata zic noi daca esti baiet de isprava ) tre sa fim altfel .
    Nu cu lozinci si nici cu injuraturi .
    Ca oricum nu il lamuresti tu pe al acare e chitit deja cu baselu .
    Nici nu tre sa te ostenesit aici .
    Tre s avii cu argumente si frumos sa lamuresti pe ala care inca e nehotarit .
    E , acuma intelesu-m-ai ?

  76. virgilvirgil Says:

    Nu ai inteles si nici nu vrei sa intelegi Simpaticule .
    Mai , un vot din zece are si Scaraoski daca sta vremelnic in scaunul puterii .
    Sub asta nu se scade niciodata .
    Indiferent daca Scaraoski asta scoate cite un enorias zilnic in piata publica si in vazul lumii, il beleste de piele , ii bea singele si il frige la rotisor sa-l rontaie spre oprobiul public .
    Ramine cu 10% si dupa asta .
    Si referendumul asta ne-a spus , ca Basescu e la limita de jos .
    Eeeee , acuma daca faci un sondaj , si unii cea ca l-ar fi faut , dupa referendum , dai de Basescu cu 23 % .
    Da , DAR ASTA SE DATOREAZA PROSTIEI USL care nu a stiut sa securizeze voturile de la referendum cum spunea „Americanul” .
    Intelegi ?

  77. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Si stii la ce a mai dus propaganda lor „fixista si lozincarda” ? La faptul ca dupa toata prosperitatea guvernului Tariceanu ,dupa ce a trimis ala FMIul acasa cu jucarii cu tot ,dupa o situatie financiara a romanilor cum nu au mai avut niciodata si cum probabil nici nu vom mai avea prea curand ,dupa ce aveam cea mai mare crestere economica din Europa si dupa ce veneau investitorii garla in Romania ,PNL ul a obtinut un scor electoral mai mic decat cel al PDLului, care nu a facut altceva decat sa minta si sa injure …

    Nu poti spune ca a fost o propaganda ineficienta atunci ,nu ? Mai tii minte ? „Afacerea sterling”,”nu vrea sa mareasca salariile dascalilor nostri ” 😎 ,”nu a construit suficiente spitale ” ,”economia duduie fals” (asta de la boul ala de Serbanescu o stiu ,o repeta mereu cu tenacitate) ,”nu a construit autostrazi ” (desi Taridceanu a facut toti pasii necesari -proiectare,studii de fezabilitate,asigurarea traseului-„baietii” au taiat panglicile ) ,”coruptia sta la masa cu guvernul” ,etc .

  78. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Eeeee , acuma daca faci un sondaj , si unii cea ca l-ar fi faut , dupa referendum , dai de Basescu cu 23 % .
    Da , DAR ASTA SE DATOREAZA PROSTIEI USL care nu a stiut sa securizeze voturile de la referendum cum spunea “Americanul” .
    _______________________________________________
    @Virgile

    Se pare ca ne-am intors in punctul initial …Ti-am spus ca ce a spus Americanul este absurd si am si explicat din ce cauza .Vrei sa repet iar ? As face si asta ,insa stiu ca nu duce nicaieri …

  79. virgilvirgil Says:

    Adica ma revolt …
    Pi io-ti incredintez votul meu sa te duci si sa ii dai in cap neispravitului cu el si tu bati berbunca prin tari straineze taman in ziua cind trebuia sa te lupti pe viata si pe moarte cu mascariciul ?
    Acel ultim cartus al lui Ghise care spuneam ca trebuia tras Simpaticule …
    Si asta e doar un exemplu …
    Si atunci sa nu zic ?!…
    Ia mai du-te ma in pizda ma-tii ca m-am saturat de toti !
    Sa va ia dracu cind o sa mai vin io la votare ca vreti voi !
    Prostia se plateste …

  80. virgilvirgil Says:

    Mai Simpaticule , nu are decit sa ti se para absurd .
    Ei si ?!
    De aia nu mai poate „Americanu” ca ii spui tu ca e absurd .
    Chestia e ca el nu se mai duce la vot .
    E ?
    Ce facem noi in aceasta situatie ?

    PS

    „Americanu” ie …, ie multi Simpaticule .
    Aici e buba .

  81. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Adica ma revolt …
    _____________________________
    @Virgile

    Adica faci circ basist …

  82. virgilvirgil Says:

    Simpaticule , nu vrei in ruptul capului sa intelegi .
    Situatia din 2008 nu e identica cu asta de astazi .
    USL acum nu a facut nimic sa ii pice in gura para malaiata a puterii .
    ABSOLUT NIMIC !
    A DORMIT LINISTITA SI PENTRU EA AU LUCRAT BASEII SI BASESCU .
    Iata de ce acuma votul pentru USL este UN VOT EMINAMENTE IMPOTRIVA LUI BASESCU .
    Ori , daca USL , fie si prin micii ei propagandisti precum esti tu , NU DEMONSTREAZA CA E ALTCEVA DECIT BASESCU SI AI LUI , e oale si ulcele la iarna Simpaticuleeeeeee .

  83. virgilvirgil Says:

    Adica ma revolt …
    _____________________________
    @Virgile

    Adica faci circ basist …

    ADICA SIMPATICULE AI EXACT ATITA CAPACITATE DE INTEEGERE CA IO UNUL MA DECLAR INVINS SI RENUNT .

    Din pacate TU AI NUMAI CONVINGERI , INDOIELI DELOC .

    Oki , ramine ca tine , sunt basist si fac circ basist .
    Astazi ai mai pierdut un vot care era deja contabilizat la USL pe linga al „Americanului” …

  84. Un simpatizant poate neautentic Says:

    „ADICA SIMPATICULE AI EXACT ATITA CAPACITATE DE INTEEGERE CA IO UNUL MA DECLAR INVINS SI RENUNT .”
    ____________________________________________
    @Virgile

    Zau ca iar te intinzi si te magaresti … 🙂 .Sa-mi spui daca vrei sa discutam altfel ,putem oricand reincepe .

    Pe bune acum,sa stii ca n-ar trebui sa te preocupe capacitatea mea de a intelege corect lucrurile ,serios nu este cazul sa ma analizezi ,deoarece nu esti in masura sa faci asta cu gandirea si informatiile tale .Ai fi ca un pacient necalificat ,care ii recomanda el un tratament doctorului la care a mers ca sa fie vindecat .

    Ar trebui sa te preocupe nu capacitatea mea de a aintelege lucrurile ,ci doar faptul ca ce faci tu pe aici este destul de evident ,iar asta cred ca iti scade mult din eficienta . 🙂

  85. virgilvirgil Says:

    He-he-heeeee !

    „Din respect pentru Natiune si din ratiuni economice” , domnul Voicuescu ne anunta ca vrea sa i-o puna din nou lui Basescu la finele lui octombrie astfel incit un nou referendum pentru demitere sa aibe loc in aceeasi zi cu alegerile parlamentare .

    Acuma ideea nu e rea deloc .
    Rau e doar modul in care se vrea adusa la cunostinta publica .
    Nu de alta , dar iar o sa-l aud pe ala afurisind mogulii , pe Felix si alte alea cu pusul miinii pe justitie ca i s-a propiat Voiculescului funia de par .
    In plus jidanii de la FMI , Inatele porti ale amerlocilor si UE sunt acuma atentionati si vor face tot ce pot ca bietul Ponta sa nu aibe parale de pansii si salarii .
    Cum dracu functioneaza USL-ul asta ?!
    Acolo fiecare se trezeste sa se afle in treba de cum ii iese un zbenghi in frunte ?!…
    Ma rog , daca era asa stringent anuntul , nu putea sa fie facut de unul dintre liderii USL si nu de persoane private cum se vrea de fapt domnul Voiculescu ?!
    Ia sa vezi dezbateri acuma la final de saptamina pe aia de la A3 …
    Exact ce ii trebuia mascariciului dupa nunta fi-sii .
    Sa mai spuna careva ca USL nu e capabila sa faca agenda zilei .
    Doaaaaamne mare e gradina Ta si iote ca ii mai si lasi poarta descuiata !!!

  86. Un simpatizant poate neautentic Says:

    Adevarule este ca de cate ori deschide gura Iliescu sau Voiculescu,se da apa la moara lui Basescu .Astia doi chiar ar trebui sa taca si sa nu mai dea declaratii ,daca intr-adevar vor sa faca ceva destept …

  87. Ileana Andersson Says:

    http://www.cotidianul.ro/ungureanu-nu-poate-sa-stranga-semnaturi-pentru-infiintarea-partidului-192852/

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: