INIŢIATIVA GHIŞE E LEGITIMĂ. BĂSESCU A DAT ADEVĂRATA LOVITURĂ DE STAT PRIN CCR, SERVICII ŞI PARCHETE, IAR PARLAMENTUL TREBUIE SĂ O DEJOACE. ASTĂZI, PRIN LIPSĂ DE CVORUM. PESTE O SĂPTĂMÂNĂ, PRIN CONSTATAREA DEMITERII LUI BĂSESCU DE CĂTRE POPOR LA REFERENDUM

CONSTITUŢIA ROMÂNIEI, Articolul 2:

(1) Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum.

(2) Nici un grup şi nici o persoană nu pot exercita suveranitatea în nume propriu.

Aberaţia maximă a fost acuza lui Băsescu şi a PD-L – preluată, o vreme, în mediile internaţionale – privind lovitura de stat dată de o majoritate, USL, cu voinţa populară în spate şi pe cale parlamentară, care reprezintă suveranitatea poporului – de altfel, deciziile au fost luate împreună cu foştii aliaţi parlamentari ai PD-L, aspect insuficient sau deloc speculat de premierul Ponta în raporturile explicative pe care le-a avut la Bruxelles şi la Bucureşti, cu emisarul SUA.

O adevărată lovitură de stat a dat Băsescu, împotriva voinţei naţionale, deci, împotriva majorităţii populare care l-a demis la referendum. Lovitura de stat a dat-o prin intermediul Curţii Constituţionale, a serviciilor secrete şi a Parchetelor.

Lovitura de stat a aparatului securistic care-l ţine pe Băsescu prin ventilaţie artificială trebuie dejucată de Parlament, în favoarea poporului român suveran.

Băsescu e Neica Nimeni ciuruit prin referendum şi pe care şase politruci au decis în mod discreţionar să-l întoarcă la Cotroceni. Decizia lor e nulă de drept chiar şi numai dacă vom constata că unii judecători, printre care însuşi preşedintele Zegrean, sunt infracţionali.

Şase politruci nu pot fi mai presus de voinţa naţională, nu pot transcende suveranitatea poporului.

CCR îşi arogă atribuţii de putere parastatală. Conţinând (pseudo)judecători şantajabili, politruci lamentabili, Curtea Constituţională a comis abuzuri de drept în lanţ.

Este evident că iniţial Curtea Constituţională a luat o decizie corectă, aceea de a constata demiterea, motiv pentru care au solicitat liste electorale actualizate până la 31 august, urmând ca decizia să o anunţe pe 12 septembrie. Au urmat presiunile publice ale lui Băsescu şi răzgândelile politice aberante ale CCR. Timpul a fost folosit pentru presiuni asupra celor şantajabili. Fapt dovedit indenegabil prin declaraţia Aspaziei Cojocaru că nu vrea să facă puşcărie, în condiţiile în care legea Curţii Constituţionale prevede că decizia judecătorilor nu intră sub incidenţă judiciară.

Decizia CCR este nulă de drept, nu doar pentru că a fost luată sub presiune şi prin intermediul unor personaje infracţionale, ci şi pentru că ea excede atribuţiile constituţionale ale Curţii. CCR nu are dreptul să ia decizii politice, ci să constate constituţionalitatea. Respectiv, nu are dreptul să se pronunţe asupra demiterii, ci doar asupra valabilităţii referendumului – pe care, de altfel, au constatat-o!

Există, aşadar şi o contradicţie în decizia CCR şi care, de altfel, reflectă aparenta contradicţie din legea referendumului, respectiv, art.5.2 şi art.10, care prevede în mod expres DEROGAREA de la art.5.2. Aplicarea art.10 revine Parlamentului, pentru că implică o decizie politică. CCR, de altfel, aşa cum însuşi Zegrean a declarat, a constatat că REFERENDUMUL ESTE VALID, sub aspectul desfăşurării. În acelaşi timp, însă, decizia CCR, în loc să confirme, pe cale de consecinţă şi conform atribuţiilor prevăzute de lege, rezultatele referendumului, le infirmă, pe motivul lipsei de cvorum (dedusă din date artificiale). E un abuz de drept, pentru că nu poţi să validezi un referendum ca desfăşurare şi să-i invalidezi rezultatele! Adică, să anulezi voinţa poporului, 7,4 milioane de voturi pentru demitere, la o prezenţă de aproape 8,5 milioane, exact cvorumul de participare conform căruia a fost adoptată Constituţia actuală.

Legea Curţii Constituţionale Art.47. – „(1) Plenul Curţii Constituţionale decide cu o majoritate de două treimi asupra valabilităţii referendumului.
(2) Hotărârea Curţii Constituţionale stabileşte dacă a fost respectată procedura pentru organizarea şi desfăşurarea referendumului şi confirmă rezultatele acestuia.

Ergo, nu se poate constata, simultan, valabilitatea referendumului şi infirma rezultatele acestuia. Decizia CCR contravine legii înseşi a Curţii Constituţionale. CCR nu-i revine decât să constate, pur şi simplu, rezultatul: albă sau neagră.

Acest fapt de drept este demonstrant, de altfel, prin opinia separată, convergentă şi clară, a trei judecători, care s-au pronunţat pentru validarea rezultatelor.

ARTICOLUL 10: „Prin derogare de la art. 5 alin. (2), demiterea Preşedintelui României este aprobată dacă a întrunit majoritatea voturilor valabil exprimate ale cetăţenilor care au participat la referendum” – aşa cum s-a întâmplat şi la referendumul din 2007, câştigat de Băsescu mult mai puţin relevant decât acesta în care a fost demis. Şi a fost demis pur şi simplu pentru că pentru demitere au votat 7,4 milioane, anulând calitatea de preşedinte ales conferită în 2009 prin numai 5.2 milioane de voturi (apropo, conform logicii boicotului, nici n-a fost ales). Aberaţia impunerii unui arbitrariu face – repet – ca dacă s-ar fi îndeplinit cvorum raportat la date false, rezultatele referendumului de demitere ar fi fost validate chiar şi dacă erau mai puţine voturi decât cele cu care a fost ales, adică, erau suficiente 4,5 milioane. 7,4 milioane, în schimb, sunt anulate, pentru că au lipsit mai puţin de 700 de mii, conform fraudei promovate de CCR. O aberaţie este şi menţinerea cetăţenilor români rezidenţi în străinătate pe listele permanente – balast contra cvorumului (chiar de-ar fi şi pentru simplul fapt că n-au votat niciodată decât cel mult 150 de mii, din aproximativ 2,5 milioane cu drept de vot). La fel de aberantă şi menţinerea jumătăţii de milion cu actul de identitate expirat – tot balast contra cvorumului, din moment ce fără act actualizat nu pot, efectiv, vota.

Argumentaţia din proiectele de hotărâri parlamentare iniţiate de către senatorul liberal Ioan Ghişe este impecabilă juridic, logic şi moral. Le voi reda ca atare într-o postare separată. Cu menţiunea că domnul Ghişe merită tot respectul şi toată afecţiunea. În mod sigur toţi cei 7,4 milioane de votanţi se simt reprezentaţi de el şi l-ar vota oricând la uninominal pur. Personal, pentru asemenea parlamentar care se bate pentru dreptul meu merg orcând la vot. Pentru indolenţi şi trădători, niciodată.

USL trebuie să-l demită parlamentar pe Băsescu. Dacă PSD are sânge şi onestitate, se face. Adică se face dreptate poporului român, căruia nu-i pot fi furate voturile, expresia suveranităţii.

Parlamentul reprezintă suveranitatea poporului. Puterea care nu provine de la suveranitatea poporului e ilegitimă şi nulă de drept. CCR a instrumentat o lovitură de stat de catifea (plus serviciile şi parchetele – scenariu clasic). Parlamentul are obligaţia să dejoace ilegalitatea. S-o denunţe ca atare. Şi s-o anuleze. Decizia CCR e un atentat la democraţie şi la statul de drept.

PNL şi PSD au reuniuni separate, urmate de una comună. Preşedintele interimar a şi declarat că nu are dreptul de a interveni în treburile Parlamentului, iar premierul, la fel (el fiind şi plecat la congresul internaţional al familiei politice a PSD).  Deci, totul ţine de voinţa grupurilor parlamentare ale USL. Şi ea trebuie să coincidă cu voinţa naţională. În caz contrar, consecinţele ar fi dramatice în plan electoral pentru sfârşitul anului (dezamăgire, neîncredere, absenteism este egal rezultat de sub 50 de procente, ceea ce vizează aparatul securistic băsist). Dimpotrivă, validarea voturilor poporului atrage după sine un curent electoral uriaş. Mai ales cu locomotivă prezidenţială la alegeri simultane.

USL să boicoteze, azi, cvorumul. Este o obligaţie categorică faţă de alegători. Dacă PSD trădează, înseamnă că manevra Rus a fost premeditată special ca să lovească în Crin Antonescu şi în PNL, încălcare flagrantă a angajamentelor USL, spre deosebire de cel privind premieratul lui Ponta, pe care PNL l-a susţinut cu onestitate.

Teama de sancţiuni externe este fără obiect. Faptul împlinit va duce la normalizarea relaţiilor internaţionale. În contextul crizei euro şi a intenţiilor de război ale SUA, nici Bruxelles-ul, nici Washingtonul nu şi-ar permite să destabilizeze o ţară parteneră şi aliată de care au nevoie. SUA, chiar absolută nevoie, fiindcă planurile de atac aerian asupra Siriei şi a Iranului prevăd capătul de pod România. De-asta îl susţine actuala Administraţie a SUA pe Băsescu, de teama că preşedintele Antonescu nu va permite antrenarea ţării într-un război cu consecinţe extrem de periculoase asupra securităţii României, în condiţiile în care n-ar fi vorba de o misiune NATO, ci de acţiune unilaterală.

Cert e că Băsescu e demis, poporul a decis că trebuie să plece. Acum! Adică, peste o săptămână; dacă parlamentarii USL adoptă o strategie rapidă s-ar putea face şi azi, dacă nu, atunci se boicotează cvorumul şi se pregăteşte victoria poporului, inclusiv prin demersuri diplomatice preventive – de această dată, argumentate, ferme şi fără cedare la şantaje fără obiect. De altfel, la şedinţa cu pricina ar fi bine să fie invitat tot corpul diplomatic acreditat la Bucureşti şi să aibă locuri, totodată, la balcoane, reprezentanţi ai votanţilor din 29 iulie.

Iar dacă după ce Parlamentul constată că a fost demis de popor, Băsescu – previzibil – recurge din nou la stăpânii lui de la Washington şi Bruxelles, va fi un flagrant de înaltă trădare.

Cu determinare, tact, diplomaţie şi fermitate, ne impunem voinţa în lume. Dacă nu, e grav pentru destinul naţional.

Anunțuri

61 răspunsuri to “INIŢIATIVA GHIŞE E LEGITIMĂ. BĂSESCU A DAT ADEVĂRATA LOVITURĂ DE STAT PRIN CCR, SERVICII ŞI PARCHETE, IAR PARLAMENTUL TREBUIE SĂ O DEJOACE. ASTĂZI, PRIN LIPSĂ DE CVORUM. PESTE O SĂPTĂMÂNĂ, PRIN CONSTATAREA DEMITERII LUI BĂSESCU DE CĂTRE POPOR LA REFERENDUM”

  1. mgabim2009 Says:

    Si mie mi s-a parut articulat tot ce spunea Ghise. E adevarat ca va fi momentul decizii: izolarea Romaniei (iti dai seama ce vor face/spune loazele de la EU impitul de ambasador US) vs. scaparea de basescu. Problema insa este cine va lua decizia? In acest moment important si Ponta si Antonescu sint plecati din tara! Ponta in Africa de Sud, si Antonescu in Italia. Cine decide ce va face miine parlamentul (azi la voi)???? Eu personal as spune ca a scapa de basescu e mai important. Si mai spun ceva (stiu ca o sa sune rau, si imi cer scuze daca jignesc pe cineva), a scapat Romania de plaga mineriadei, va scapa si de toate acuzarile ce le au pe teava sustinatorii basisti.
    Imi doresc ca miine (azi la voi) cind voi deschide televizorul sa aflu ca basescu este deja istorie…

  2. stejarul Says:

    >>>Totuşi, preşedintele PSD, premierul Victor Ponta, declara marţi că parlamentarii USL nu vor întârzia şi nici nu vor boicota citirea deciziei Curţii Constituţionale de invalidare a referendumului în plenul celor două Camere şi nici nu vor invoca existenţa cvorumului de plen, deşi formal cvorumul este obligatoriu.

    HREBENCIUC: „Va fi cvorum”>>>
    Deci victoras nu va invoca existenta cvorumului. Ce frumos! Cata generozitate! Cam tot atata cat si musamalizarea auditului de la ministerul turismului. 😉

    Zgonea
    „Deschidem şedinţa, grupurile parlamentare pot să dezbată un anumit interval de timp, citim această decizie, ea este trimisă automat la Monitorul Oficial, dar grupurile pot să continue dezbaterile pentru că totuşi sunt aproape 8,4 milioane de români care au venit la vot ”

    Cu alte cuvinte, ii lasa pe PNListi sa vorbeasca 2 minute, doar nu o sa-i tina pe distinsii 6 ccristi sa astepte prea mult, va citi probabil unul din cei 3 onesti „hotararea” si apoi trimite la MO spre publicare. Nu vor termina parlamentarii dezbaterile pe initiativa lui Ghise ca basescu deja e in patucul de la Cotroceni razand in barba!
    Oricat de revoltator este, eu zic ca tot raul e spre bine. Am incercat sa scapam doar de o fantoma politica (basescu). Nu s-a putut. Acum cerem mai mult. Si vom obtine. Cum? nu stiu dar sunt absolut sigur ca vom scapa si de serpii de la Cluj, in proces…..

    http://www.realitatea.net/camera-deputatilor-si-senatul-se-reunesc-luni-pentru-citirea-hotararii-ccr-privind-referendumul_995578.html?utm_source=Cub-Homepage&utm_medium=Clicks&utm_campaign=trkweb

  3. Roxana Iordache Says:

    @mgabim2009. Gabi, au atâtea probleme încât nu şi-ar mai face cu mâna lor încă una, prin izolarea României. Imposibilă, de altfel, pentru că România e Aliat NATO şi membră a Uniunii Europene – cu misiuni şi cotizaţii la zi. Inclusiv cu prima tranşă din datorie plătită către FMI. Deci, să fim serioşi!

    @stejarul. N-ai de unde şti ce va fi.

  4. stejarul Says:

    Roxi, stii tu, „pe maine”!
    (inca e „ieri” aici)
    Imi musc limba, sperand sa fiu mai gresit ca nici odata! …dar nici nu imi fac sperante in zadar. Urasc sa ma amagesc.

  5. INIŢIATIVA GHIŞE E LEGITIMĂ. BĂSESCU A DAT ADEVĂRATA LOVITURĂ DE STAT PRIN CCR, SERVICII ŞI PARCHETE, IAR PARLAMENTUL TREBUIE SĂ O DEJOACE. ASTĂZI, PRIN LIPSĂ DE CVORUM. PESTE O SĂPTĂMÂNĂ, PRIN CONSTATAREA DEMITERII LUI BĂSESCU DE CĂTRE PO Says:

    […] Original Blog » 26 August 2012 – Blog « Cazare in Timisoara – apartamentele in regim hotelier Vidican […]

  6. stejarul Says:

    Indiferent ce se intampla azi in Parlament. eu va rog sa nu puneti la suflet. Ganditi-va ca si „relele” au rostul lor. Cand ceva rau se intampla ganditi-va ca e timp de schimbare. De progres. Cautati schimbarea. Oare care ar fi ea?

    Cum bine spune Roxi, nu putem stii niciodata! Vom vedea.

  7. Roxana Iordache Says:

    @stejarul. Atunci, stai tot timpul cu otrava-n tine? Teama e o otravă.

    Mulţumesc pentru date, le ştiam şi eu, şi după cum ai observat, le-am luat în calcul. Am vizat PSD. Ştiu că acolo e undeva o şerpărie. Sau sunt chiar mai multe. În PNL e doar o mică viermuială, se rezolvă scurt – şi elegant – pe 6 septembrie. 😛

    Oricum, amăgirea e cu totul altceva decât speranţa. Amăgirea e o otravă la fel ca şi obiceiul de a anticipa răul. Amăgirea e o iluzionare a raţiunii. Speranţa, în schimb, ţine de domeniul afectiv, iar inima are nu doar dreptul, ci şi datoria să spere, ca să pompeze sănătos. 🙂

    Somn uşor!

  8. stejarul Says:

    Roxi, nu te supara pe mine. Mi-am pus asa mari sperante in faptul ca daca fac galagie cu serpii de la Cluj de atata timp sigur vom reusi sa evitam capcana.
    Ce ma demoralizeaza pe mine e tupeul lui ponta. Desi vedea ca sunt suspiciuni foarte mari in ce il privea pe rus, totusi cu tupeu si-a impus „damblaua”. Nici macar nu a avut acel minim bun simt sa incerce sa mimeze o marunta jena sau justificare pentru aducerea lui rus in guvern si nu in orice post, in cel mai important pentru alegeri si referendum. Ba mai mult, l-a felicitat la plecare!
    Declaratiile recente lui ponta si ale lui hrebenciuc legate de ziua de azi in parlament, doar amplifica tupeul.

    Acum citesc ” Incertitudine în Parlament: unii vor demitere, alţii nu ştiu ce vor”. Nu stiu ce vor! Pai nu sunt acolo sa reprezinte vointa electoratului?
    Tupeu maximal!

    Totusi eu cred ca Dumnezeu ne da ce ne trebuie si nu ce dorim!
    Orice vine, e de la el. Stie el ce planuri are cu noi.
    Cu Dumnezeu inainte si ne va fi bine!

    PS „somn usor” … 🙂 Sa fie somn, ca usor e deja lux! Nu am crezut ca voi ajunge vreodata sa fiu asa de afectat de ce e acasa!

  9. Lovitură finală. Lui…sau nouă… | Teologie pentru azi Says:

    […] Roxana Iordache: „Cert e că Băsescu e demis, poporul a decis că trebuie să plece. Acum! Adică, peste o săptămână; dacă parlamentarii USL adoptă o strategie rapidă s-ar putea face şi azi, dacă nu, atunci se boicotează cvorumul şi se pregăteşte victoria poporului, inclusiv prin demersuri diplomatice preventive – de această dată, argumentate, ferme şi fără cedare la şantaje fără obiect. De altfel, la şedinţa cu pricina ar fi bine să fie invitat tot corpul diplomatic acreditat la Bucureşti şi să aibă locuri, totodată, la balcoane, reprezentanţi ai votanţilor din 29 iulie. Iar dacă după ce Parlamentul constată că a fost demis de popor, Băsescu – previzibil – recurge din nou la stăpânii lui de la Washington şi Bruxelles, va fi un flagrant de înaltă trădare. Cu determinare, tact, diplomaţie şi fermitate, ne impunem voinţa în lume. Dacă nu, e grav pentru destinul naţional”. pr. dorin picioruş psa. gianina picioruş teologie pentru azi […]

  10. Roxana Iordache Says:

    Stejar drag! Eu nu mă supăr în general, cum aş putea să mă supăr tocmai pe tine? Şi de ce? 🙂

    Nu, eu nu vreau de la Ponta să mimeze nimic. Corect ar fi ca dacă PSD nu-i dă afară, măcar să se delimiteze de băsiştii de la Cluj. Sunt destui în PSD care ar vrea să-i vadă excluşi din partid.

  11. Dan Te Says:

    Omul zilei : Ghişe ! *Sa-l sustinem* !

  12. acuvio Says:

    @Roxana Iordache – Avocatul Poporului, sună frumos, dar nu am auzit o soluţie, Strada nu poate decât să-şi arate nemulţumirea, nu are şi soluţia, presupusa amânare prin Parlament sau demisia ulterioară a dlui Traian Băsescu nu oferă satisfacţie, trebuie demis, nu se poate accepta să se ofere puterea pe tavă unui preşedinte ilegitim, după câteva scamatorii, trebuie să existe şi o cale democratică pentru a se stopa aşa ceva! Iniţiativa Ioan Ghişe poate fi o încercare, aseară am auzit de ea, încă nu sunt decişi, astăzi ne lămurim, pentru moment şi lipsa de cvorum poate fi un semnal.

    Sau… Alea iacta est! Or fi măsluite?

  13. harlau625 Says:

    Imi place optimismul dvs. Asta noapte am visat ca Basescu venit in parlament isi anunta demisia, varsa cateva lacrimi si spunea ca a inteles ca nu este dorit de popor, Vise… doar atat. Cartile se fac in alta parte! Basescu este pe telecomanda! Sa aveti sanatate doamna Iordache!

  14. ioprotestatarul Says:

    @Roxana Iordache
    Astazi este ziua adevarului, vom afla daca USL-ul a dorit sa guverneze sau doar sa fie la putere. Antonescu a fost si este de buna credinta, ramane de vazut daca intelegerea cu PSD-ul mai e valabila, daca au tradat in masa sau doar o parte. Cert este ca basescu si slugile lui au calcat in picioare vointa poporului suveran si trebuie sa plece de la putere. Durerea e ca romanii nu vor sa realizeze gravitatea situatiei si sa actioneze ca atare. Daca in acest moment romanii ar reusi sa-si impuna vointa legitima de a-l inlatura pe basescu de la putere, soarta lor, a Romaniei si a modului cum se face politica s-ar schimba pentru totdeauna, daca nu, statul de drept si democratia vor ramane doar niste simple notiuni. Acum, chiar daca vine ploaia, plec sa-mi fac datoria….

    Apropo de Grivei, nu cred ca a plecat sa faca politica si nici sa fie catelul lui basescu, mai curand cred ca a plecat pe strada sa protesteze in numele romanilor, ori a aflat ca se intoarce basescu si a apucat calea pribegiei. Asa ca, DESTEAPTA-TE ROMANE!

  15. argusdre Says:

    „INIŢIATIVA GHIŞE E LEGITIMĂ. BĂSESCU A DAT ADEVĂRATA LOVITURĂ DE STAT PRIN CCR, SERVICII ŞI PARCHETE, IAR PARLAMENTUL TREBUIE SĂ O DEJOACE…”
    Sunt de acord ca Ghise are dreptate si se (va) zbate, dar in USL exista acum vreo trei curente : unii vor sa absenteze de la Parlament pentru a lovi in …cvorum, altii vor sa dezbata si sa trimita inapoi Hotararea CCR,cu observatii, iar a treia grupare vrea sa se citeasca Hotararea CCR in Parlament, sa se publice apoi in MO si sa ….coabiteze cu deraiatul…
    Din cate am vazut, se pare ca va avea castig de cauza ultima grupare deoarece parerea ei coincide cu cea a lui Ponta ( o mamaliga bleaga care cica a promis UE-ului „caca-pul taiat sabia nu-l taie, ci-i aranjeaza doar freza”) si Zgonea care cica-i disciplina intruchipata…De, daca asa inteleg astia sa lupte cu un derbedeu, cu siguranta ca vor pierde mereu, asa dupa cum logic decreta Ponta mai deunazi.
    Deci ..COABITARE, cuvant sfant pe care fiecare-l intelege dupa numarul de creturi din bibilica…Era perfect adevarat cand se zicea despre unii ca s-au nascut perdanti, pentru ca le si place al dracului chestia asta.Amintiti-va cat de galant a fost acest Ponta cu toate leprele care-l injurau, incepand cu boul ala de utecist MRU…

  16. argusdre Says:

    Mi-a sutit Gutanstein ultima postare…Sau ala de la WikiLeaks ?

  17. Marcus Says:

    Sa Ne Fie Tarana Usoara!

    E seceta in toata tara si bate crivatul in buzunare,
    La Cotroceni se-ntoarce fiara cu gand la crunta razbunare.
    Prin slugi docile si venale el umilit-a un popor,
    Cand votul dat de milioane a fost furat de un judecator.

    E zi de doliu’n plaiul mioritic, de jale, bocet si suspin
    Prin judecata stramba si slugarnicie vom fi din nou supusi la chin.
    Degeaba ies romanii-n strada clamandu-si dreptul la democratie,
    Cand niste juri argati platiti de voda dadura liber la hotie.

    Nu-i bai ca nu avem ce pune-n oala, ne da tatuca din nou circ,
    Preludiu, consolare la prostime pentru calatoria ce-o asteapta-n dric.
    Ba, chiar mai mult, motiv de veselie avem regala si mareata nunta
    Prilej de bucurie pentru popor, chiombila, SIDA si beizadeaua tuta.

  18. virgilvirgil Says:

    Hai ca nu mai e mult pina departe …
    Trei , patru ceasuri si ne lamurim .
    Necazul e ca USL a pierdut parca 16 sau 17 parlamentari care au devenit primari si sefi de CJ .
    UDMR s-a sucit .
    Ramine de vazut cum se vor pozitiona minoritatile , UNPR , dar mai ales PSD .

  19. Last Says:

    Iar Crin A. i-a eliberat din functie pe consilieri. Demersul lui Ghise nici nu e luat in calcul …

  20. virgilvirgil Says:

    Last …

    Declaratiile publice ale unor lideri ai PSD spun ceea ce ai scris tu , dar sa asteptam pina la intrunirea Parlamentului , sa vedem si faptele nu numai vorbele .

  21. Matei Florin Says:

    Toată stima pentru Ghişe! Îl urmăresc de ceva timp pe acest parlamentar. Are logică. A avut şi atunci când cu iniţiativa legislativă privind presa, numai că au sărit unii de fund în sus fără să deceleze proiectul de lege. Ghişe este un încăpăţânat la modul cel mai pozitiv cu putinţă. Aşa trebuie să arate reprezentantul poporului. Nu ca pesedistul ăla molâu, de-i ministru de externe acum… tot uit cum îl cheamă. Alo, băăă, pesedist fricos, nu mai fă tu pe împăciuitorul cu şleahta Băsescu în numele votanţilor. Dacă ţie îţi convine situaţia, spune-i socrului lu’ Ponta s-o mai pună încă o dată de-o guvernare PDL – PSD. Da’ scoate-mă pe mine, cetăţeanul-votant la referendum, din ecuaţiile voastre de mizerie… Auzi la ăsta, că Băsescu poate coagula energiile naţionale…

  22. Matei Florin Says:

    Toată stima pentru Ghişe! Îl urmăresc de ceva timp pe acest parlamentar. Are logică. A avut şi atunci când a avut iniţiativa legislativă privind presa, numai că au sărit unii de fund în sus fără să deceleze proiectul de lege. Ghişe este un încăpăţânat la modul cel mai pozitiv cu putinţă. Aşa trebuie să arate reprezentantul poporului. Nu ca pesedistul ăla molâu, de-i ministru de externe acum… tot uit cum îl cheamă. Alo, băăă, pesedist fricos, nu mai fă tu pe împăciuitorul cu şleahta Băsescu în numele votanţilor. Dacă ţie îţi convine situaţia, spune-i socrului lu’ Ponta s-o mai pună încă o dată de-o guvernare PDL – PSD. Da’ scoate-mă pe mine, cetăţeanul-votant la referendum, din ecuaţiile voastre de mizerie… Auzi la ăsta, că Băsescu poate coagula energiile naţionale…

  23. Mihai Hristea Says:

    Parlamentari, mai stati la plaja! 😀

  24. Last Says:

    Rezista ungurul orban bine-merci (pe niste chestiuni cu adevarat grave: limitari de drepturi, libertatea presei sugrumata etc) in fata UE, iar „noi” ne speriem ca de bombe. Trist. Sper sa gresesc, iar parlamentul sa repare pe ultima suta.

  25. Last Says:

    da Gili, se trezeste cate un amarat din PSD sa dea aiurea din gura („nu se mai poate face nimic” zice unu Iordache, vice pe la una dintre camere, si altii ca el). Ponta trebuia sa lase nainte de plecare ordin clar. Ti-ai gasit …

  26. Mihai Hristea Says:

    @Last
    Orban le-a dat muie alora de la UE. Culmea e ca nu-l suport! Tocmai pt. ca pe plan intern a nenorocit natiunea maghiara. Dar macar a avut coaie s-o faca, sa spuna ca Ungaria nu depinde de jeguri. Astia ai nostri nu au. Ba, mai mult, se leaga de singurul politician de varf care are oo, Antonescu.

  27. johnson1312 Says:

    Ia sa mai asteptam…din tot spectacolul asta lipseste exact Andreea Marin

  28. Maria Savescu (@MariaSavescu) Says:

    Articolul tau este fara cusur.
    In final apar, totusi, „daca psd tradeaza …” si alti cativa daca.
    Acesti daca ne zgaltaie rau.
    Chiar nu simt (vad), cum se va termina totul.
    Mai sper, ca va fi, asa cum gandesti tu, ca ar trebui sa se sfarseasca povestea asta.
    Nu-mi ramane altceva de facut.

    Ne aflam intr-un paradox, sa fii cu dreptatea in mana si sa nu ti se dea.
    Sau sa ti se ia.
    Si cine sunt cei care au tupeul sa o faca.
    Sa vezi cum institutiile merg (chiar merg ?) aiurea si/sau stramb.
    Sau/si sunt represive, vezi cruciada parchetarilor si nerusinarea si marsavia interlopilor oranj.

    Ma opresc.
    Incertitudinea, agonia, sfarsitul asta de regim, chiar doare.

    Dumnezeu cu noi.

    P.s.
    Nu pot sa nu intreb:
    Nu trebuia scris in loc de ”insusi”, infractorul, aratarea, ipochimenul sau orice altceva in propozitia „aşa cum însuşi Zegrean a declarat” ? Cine este el sa fie „insusi”, ca o autoritate, nu e.
    E o nedumerire, dar si o nemultumire infinita fata de personaj,
    Si nu numai fata de personaj ci si fata de tot ce traim.

  29. Mihai Hristea Says:

    @johnson1312
    Andreea Marin este o duduie chiar ok. Iar daca te iei de mine ca elita intelectuala, ma pis pe tine si pe toti basistii tai analfabeti!

  30. mariusnyc Says:

    Parlamentul Romaniei este pus in fata unei decizii istorice fara precedent, are de ales intre tradarea poporului si demiterea tradatorului de tara .

  31. Mihai Hristea Says:

    Evident, Marius. Eu deja mi-am afirmat intentia de renuntare la cetatenie:
    http://hristea.wordpress.com/2012/08/27/i-pledged-an-oath/
    Daca nici Parlamentul nu sustine votul a 9 milioane din 16, atunci chiar nu am de ce sa ma mai consider cetatean roman.

  32. virgilvirgil Says:

    Daca PSD boicoteaza sedinte de astazi , aud ca PNL o va face , mai sunt ceva sanse , daca nu … s-a dus pulii de suflet .

  33. argusdre Says:

    „johnson1312 spune:
    luni 27 august 2012 la 12:28:52 pm

    Ia sa mai asteptam…din tot spectacolul asta lipseste exact Andreea Marin”
    Vezi ba puta de maimuta, cum irosesti tu hartia pentru nimic ? Si mai si gresesti…lipseste doar ma-ta…

  34. virgilvirgil Says:

    Iote o initiativa demna de toata lauda , care chiar m-ar face sa ies in strada acuma ca USL tot nu ne cheama …

    http://www.pesurse.ro/#/2012/08/27/femeile-togoleze-n-greva-sexului-pentru-a-l-demite/

  35. virgilvirgil Says:

    Declaratiile lui Zegrean de acum un minut arata clar ca nu CCR ci GUVERNUL ESTE VINOVAT DE INGROPAREA REFERENDUMULUI .
    Una au cerut la guvern si alta au primit .
    In plus li se raspunde negru pe alb de la INS ca numarul populatiei poate si stabilit numai in martie 2013 .

  36. virgilvirgil Says:

    Oki !
    PSD nu participa la plen .
    Circusul continuua !!!

  37. Mihai Hristea Says:

    Bai, Virgil, mai du-te-n pula noastra!
    M-am abtinut cat m-am abtinut, dar tu esti un cretin care are boala pe PNL din cauza ca Basescu a futut PNT (partid socialist dintotdeauna!!!!) si acum te-ai dat cu jegul de Pavelescu.
    Mai da-te-n gatii ma-tii!

  38. virgilvirgil Says:

    spam

  39. virgilvirgil Says:

    Machidoane , esti prost rau de tot .

  40. virgilvirgil Says:

    De aia si o lascati gura in loc de sa cascati ochii .
    Si cu gura cascata nu se vede , iti intra doar musca si atit .

  41. Last Says:

    Boicot parlamentar se pare. Adica solutia mai proasta. Solutia optima este solutia Ghise. Sau vor doar in prima faza sa testeze reactiile …externe ?

    Doar sa nu profite PDL si sa zica ca nu e nevoie de cvorum si sa citeasca hartia sclerozatilor CCR.

  42. virgilvirgil Says:

    De aia o luati in freza mereu , cascati gura in loc de sa cascati ochii .
    Si cu gura cascata nu se vede , iti intra doar musca si atit .

  43. Last Says:

    Virgile lasa dracului si tu orgoliile prostesti („am zis io”, „cand io va ziceam”, „nataraii”, „io am vorbit cu toti” ).

  44. virgilvirgil Says:

    Last …
    Ai rabdarica .
    Boicotul e bun ca nu se poate citi astazi decizia CCR si astfel se amina revenirea mascariciului .
    Pina lunea viitoare , daca PSD e de buna credinta , au timp sa se pregateasca si sa rastoarne situatia .
    Adica sa aplice planul Ghise .

  45. virgilvirgil Says:

    Last …

    Da , dar dupa cum vezi eu nu fac altceva decit sa spun adevarul si in schimb in loc ca unii sa caste ochii , ma aleg cu injuraturi ca as fi basist sau mai stiu eu ce dracu .

  46. virgilvirgil Says:

    Last …

    Nasulia e ca iote ungurii sunt in plen cu totii , sa speram ca UNPR si minoritatile nu se prezinta …
    Altminteri geba lipsesc PSD si PNL ca sunt mai putin de jumatate .
    Sa vedem peste 30 de minute …

  47. Mihai Hristea Says:

    Virgile, nu sunt machidon, ci grec ca origine. Dar ma consider roman, asa cum ar trebuii sa se considere toti romanii.

    PS
    Plus ceva evreu, dar asta e alta discutie si pun pariu ca ma vei injura.

  48. stejarul Says:

    Boicot parlamentar! 🙂 Inceput bun… sa vedem cum evolueaza…
    aspazia sta incuiata in casa! Asa da! Acolo sa ramana pentru tot restul vietii. Puscarie la domiciliu. Nu e nevoie sa mearga la puscarie ca vine puscaria la ea! 🙂 🙂

  49. virgilvirgil Says:

    Mihai Hristea …

    Sa fii sanatos , nu am a injura pe nimeni care nu ma injura .
    Eu deja am uitat ce ai spus .
    M-ai injurat , te-am injurat , suntem chit .
    Nu tin dusmanie , dimpotriva .
    Nu sunt aici ca sa ma injur cu cei care comenteaza , dar cred ca am dreptul sa injur orice politician poftesc fara ca vreunul dintre cei care comenteza sa ma injure pe mine pentru asta .
    Sa pofteasca sa ma injure si califice NUMAI CEI PE CARE II INJUR SI II CALIFIC .

  50. virgilvirgil Says:

    Cine stie , aud ca si neispravitii de la UNPR sunt in par la sedinta …
    Asa este ?
    Ca daca asa , nu e bine …

  51. virgilvirgil Says:

    Mihai Hristea …

    Bravo !
    Daca tu te consideri a fi roman, NIMENI NU ARE DREPTUL SA SPUNA CA NU ESTI .

    In ceea ce ii priveste pe evrei , sustin evreii sionistii , dar sunt total impotriva jdanilor internationaisti .
    Chiar daca ai fi 100% evreu , din ce ai scris pe aici ai dovedit ca nu faci parte din tagma jidanilor .

  52. ioprotestatarul Says:

    Asta da senator si aparator al vointei poporului!
    Felicitari si respect domnule Ghişe!

  53. Mihai Hristea Says:

    Virgil, nu-mi place cum bagi strambe, Atat.
    Ia de la mine:

  54. virgilvirgil Says:

    Mihaie , nu bag
    strimbe deloc .
    E opinia proprie si mi-o sustin .
    Ceea ce spun acum , am spus dintotdeauna .
    Nu sunt fan al cuiva , sigur simpatizez in general USL in aceasta batalie si in secial PNL , dar pentru mine nu reürezinta un capat de tara nici unii nici altii .
    Astept schimbarea , dar nu imi pun sperante deloc in ea .

    PS

    PNTCD nu ma iexista si nici nu va mai exista vreodata . Cu atit mai putin sub acel maaaaaaare neispravit care este Pavelescu .

  55. virgilvirgil Says:

    Multumesc !
    Frumos imnul .
    Din pacate Grecia este acum tinta principala a jidovimii internationaliste .
    Apreciez foarte mult pozitia poporului grec si a bisericii grecesti .
    Dumnezeu sa ii ajute sa izbindesca !

  56. Last Says:

    Virgile, ceea ce ti se reproseaza este tentatia ta perpetua de a pune in aceeasi oala si USL si grupul mafiot PD-basestii-udmr.

    In plus un comentator asiduu ca tine, amestecand (poate ne-voit) apele, induce in spiritele mai slabe un defetism melanjat cu scarba. Tot in sensu ala: „usl sau pdl tot o mizerie”. Facand – involuntar – jocul oligofrenului. Apoi te-ntrebi: aia de ce nu mai ies la vot ? De ce lumea prefera sa stea acasa ? Si altele asemenea.

    Ori, cat putem, tre sa scoatem la iveala ceva energii pozitive.

    Toti avem caderi, dezamagiri, dar las sa fie doar evenimente singulare si nu regula diurna.

  57. Last Says:

    PSD se intoarce in plen. A telefonat Ponta ? In felu asta se alege prafu si de initiativa lu’ Ghise. Urata treaba.

  58. virgilvirgil Says:

    Last …

    Bina ma , io-s un timpit , dar tu chiar nu vezi ce fac astia ?!…
    Pina acum 5 minute au anuntat ca refuza sa se prezinte , acuma se suceste PSD , pesemne o sa urmeze si PNL si vor asigura cvorumul .

  59. Mihai Hristea Says:

    Se reface FSN.

  60. mert245 Says:

    Am impresia ca vor incerca o noua suspendare in octombrie-noiembrie pentru ca referendumul sa coincida cu alegerile parlamentare

  61. Last Says:

    Au respins si demersul lui Ghise. Lasi. Sunt curios cum o sa mai ceara votul in decembrie.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: