PROPUN SĂ NU SE CONVOACE PARLAMENTUL PÂNĂ LA ALEGERI

Are cineva sânge?

95 răspunsuri to “PROPUN SĂ NU SE CONVOACE PARLAMENTUL PÂNĂ LA ALEGERI”

  1. virgilvirgil Says:

    Aprob pozitiv .
    Acuma partea proasta e ca nici pe tine si nici pe mine nu o sa ne intrebe nimeni .

  2. Last Says:

    Asa ar trebui, ca daca se convoaca parca vad ca se schimba majoritatea.

  3. Roxana Iordache Says:

    Virgile, de unde ştii? N-ar fi un pic mai înţelept să vorbeşti în numele tău?

    Partea proastă e că e mare lăbăreală pe la PSD. :mrgreen:

  4. Roxana Iordache Says:

    @Last. Nu se convoacă Parlamentul, nu se ia act de ilegalitatea CCR şi Crin rămâne sine die la Cotroceni. Că în aceste condiţii de forţă, poporul chiar iese în stradă şi atunci USL câştigă zdrobitor alegerile parlamentare, îl demite direct pe Băsescu pentru înaltă trădare şi au loc alegeri prezidenţiale anticipate, evident, Crin le câştigă din primul tur.

    O punem? 🙂

  5. Last Says:

    Ce nu inteleg e atitudinea de boi a UE si SUA. Chiar nu pricep ca situatia poate degenera urat si adio la intentiile lor economice ? Si ca se procopsesc cu antiamericanism si adio-europenism ? Parca ar vrea sa faca jocul mamei Rusii. Imbecili.

  6. Roxana Iordache Says:

    Îmi vine să mă întorc în Piaţă, dar o s-o facem mâine, că vă daţi seama, dacă rămân şi eu şi vine şi Mircea Badea, Băsescu e carne moartă. 😆

  7. Last Says:

    Sigur @Roxana, fix asa ar trebui. Ne-au fu.ut aia din UE cu ineptia cvorumului ? Si-au batut joc de milioane de voturi ? Desi stiu: ar trece imediat la sanctiuni. Bucuria Rusiei.

  8. stejarul Says:

    aici am voie.
    Total de acord. Cu cata graba se zgoneau pesedeii sa convoace parlamentul pe vineri! Ia uite la CSMeu, ca nu au nicio prioritate sa avem ministru de justitie. Au zis ca daca vor, poate discuta in prelungiri demisia lui Mona Pivniceru din magistratura.
    Daca nu avem ministru la dreptate ,de ce ne-am grabi cu inculpatu la Cotroceni?

  9. Roxana Iordache Says:

    @Last. Li se rupe. Şi sigur că jocul e pentru Rusia. Chiar crezi că tandemul ăsta. SUA-RUSIA, care şi-a împărţit Europa după al doilea război a fost vreodată divizat? Vrăjeală pentru fraieri.

  10. Last Says:

    Daca mai are neuroni printre valurile de whiskey, basescu ar putea sa dea o lovitura de imagine: sa-si dea ACUM demisia, ridicand cat de cat PDL-ul (prin propaganda aferenta acestei miscari …nobile).

  11. stejarul Says:

    io daca m-as duce in Piata as striga sa se refaca referendumul. De ce nu?

  12. Roxana Iordache Says:

    @Last. Ai postat înainte de a citit mesajul meu. Sancţiuni like shit. Şi le-ar băga în cur. Am trăi infinit mai bine pe cont propriu.

  13. Roxana Iordache Says:

    Stejare, îmi eşti foarte drag, dar eşti paralel cu situaţia.

  14. stejarul Says:

    ok

  15. Roxana Iordache Says:

    @Last. O naivitate mai mare chiar n-am citit pe blogul meu. 😆

  16. Sandi Says:

    o sa navaleasca la noi sute de ” ghitzansteini” !!

  17. Last Says:

    @Roxana 😀 , a fost in linie cu „sperantele” (de fapt indemnuri a a fi bipezi umani) tale exprimate catre aia de la ccr in 2 postari.

    Noi le dam idei optime, dar daca vor a ramane in 4 labe …

  18. Anca Says:

    Rox, nuuuuuuuuuuuuuu pot sa creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!
    Fix asta povesteam de minute bune cu cineva inainte sa-ti vad postul! E clar ca e in aer! E cea mai buna solutie!
    Daca CCR a invalidat referendumul, dar a validat boicotul, atunci boicot sa fie!
    Pe model „CCR, nici tu n-ai cvorum in parlament!” 😀

  19. Last Says:

    Am auzit pe la tv ceva de genul ca ar fi bine sa ne grabim sa numim procu general si sefu DNA, la care Ponta ar fi zis: „daca voiam sa ii schimb ii schimbam io” :O

  20. virgilvirgil Says:

    Partea proasta Roxi e ca toata aceasta tarasenie s-a dovedit a fi o operatiune de resuscitare a lui Basescu si de inlaturare a lui Crin Antonescu din cursa prezidentiala , asa cum de altfel am spus-o inca de la declansarea zanatica si haotica a suspendarii mascariciului de Basescu .
    Evident ca mi-am luat injuraturile de rigoare , dar din pacate viata bate filmul , mai ales cind regizorii sunt niste natarai habarnisti precum cei de la USL .
    Aduceti-va aminte cind spuneam …
    Mai fratilor , ori cineva il minte pe Antonescu sa-si vire capul in latz , ori din naivitate si-l vira singur , ori amindoua la un loc .
    Acuam ramine sa vedem ce zice parlamentul , ca io unul nu m-as mira sa asistam la o regrupare a fortelor care Doamne fereste sa mai si rastoarne gobernul domnului Ponta .

  21. Roxana Iordache Says:

    Stejare, nu cred că e OK. Nu e Ok deloc. Acum se impun măsuri radicale, excepţionale, anticorpi naţionali. Cu mijloace legale, politice. Unul dintre ele este NECONVOCAREA PARLAMENTULUI PÂNĂ LA ALEGERILE PARLAMENTARE LA TERMEN.

    Dar pentru asta-ţi trebuie sânge în instalaţie, or, cele două Camere sunt conduse de PSD, dintre care unul se poate întoarce oricând la PD-L, cum şi coana Aspazia – vă rog să mă iertaţi anticipat pt expresie – i-a supt pula lui Băsescu de frică, din cauză că FSN-ul, tot FSN, adică e numită de PSD care ca şi PD-L reprezintă sistemul securisto-comunist. Asta e realitatea. De-aia cred că propunerea mea n-are şanse de izbândă, din cauză că PD-L plus PSD este egal în nici un caz love, ci interese, că provin tot de acolo. Dacă i-am fi exterminat în decembrie 1989 pe ei cu neamurile lor, bătrâne şi de ţâţă, acum România era liniştită.

    Sigur, sunt radicală, e de naşpa opinia mea, oy-vey!

    Dar vin cu nuanţele, uite ce om demn s-a dovedit domnul Ion Predescu, după multele porcării pe care le-a făcut în viaţa lui, dar acum şi-a dat seama că vine marele decont şi că deci nu-l poate păcăli pe Dumnezeu. În mod sigur absolut toate păcatele i-au fost iertate. Şi sunt mândră că e tot din Olt. 🙂

    Ce minunat, super, înălţător e să fii om liber! Ceea ce vă urez şi vouă.

  22. Roxana Iordache Says:

    Ancuţă, înseamnă că e bun, e de la Dumnezeu! Te iubesc, Fata Moşului! 😆

  23. Last Says:

    @Virgil, nimeni nu putea sa prevada cardasia dintre Mafia romaneasca si UE (la care s-a raliat si imbecilul unchi Sam). Asta a pus capac definitiv. Ezitarea a costat.

  24. Roxana Iordache Says:

    Last, presupun că eşti bărbat şi ştii ce să le faci dacă, aşa cum spui, „rămân în 4 labe”. 😆

  25. Roxana Iordache Says:

    Virgile, toate astea le-am spus mult mai clar şi înaintea ta. 🙂

  26. Roxana Iordache Says:

    Last, ei, lasă-mă! Cum să nu fi putut prevedea nimeni ceea ce era previzibil? 🙂

  27. virgilvirgil Says:

    Sandi …

    „o sa navaleasca la noi sute de ” ghitzansteini” !!”

    He-he-heeee !
    Sunt navaliti de mult . Nu cu sutele , ci cu sutele de mii .
    Pe 6 ianuarie 1990 Ion Ilici Iliescu , nepotul ovreiului Bercovici si al tigantii Maritza , dadea primul decret ( ramas secret ) de restituire a proprietatilor …, a proprietatilor ovreiesti .

  28. Last Says:

    Am un singura mare dubiu. Si Crin si Ponta au spus ca s-au consultat la fiecare decizie. Mie nu imi vine sa cred ca a fost Crin de acord cu plecarea capului in fata cerintelor lu’ barosu’. Cred ca l-a luat gura pe dinainte pe Ponta si apoi …baiat bun, Crin i-a tinut spatele.
    Cel putin sper ca asta a fost scenariul …

  29. fluxnews Says:

    Daca maine se incearca impiedicarea cvorumului la CSM, posibil ca sa nu existe cvorum nici in Parlament…

  30. virgilvirgil Says:

    Ma rog , acuma nu crez io ca sa aibe fro asa mare importanta cine e ala care aspus-o prema data …
    Tu fiind gazda fireste ca iti acord intiietate .
    Numa ca vezi tu Roxi , tot io ziceam ca politichia ie lucrul dracului , nu-i la mintea oricui si nu se face cu „reles Ponta , rules Crin” , nici cu „go Ponta , go Crin” , ca iote …
    Au dat „go” cu oistea in gard .
    Si cum spuneam , cind tot eram injurat pe aici virtos ca sunt vindut imperialismului basinos , nota de plata o achitam noi prostimea .
    In fine , sa asteptam deocamdata sa vedem ce zice USL dupa sedinte …

  31. stejarul Says:

    ….”Ce înseamna înclinarea balanţei? E total nejuridic. Dacă s-a stabilit un prag electoral şi acesta nu s-a întrunit, ce să facem acum? Să încălcăm legea? Eu nu pot să fac aşa ceva. Întrebaţi toţi studenţii mei. Unul singur dacă găsiţi să vă spună altceva, vă rog să mi-l arătaţi. Dacă nu s-a atins pragul care-i problema? Eu nu vreau să fac puşcărie, să încalc legea nu pot! Ce înseamnă „Am luptat şi noi cât am putut”?! Transmiteţi-i domnului Predescu să lupte în continuare singur. Eu nu încalc legea!”, a declarat Aspazia Cojocaru pentru evz.ro, deranjată de cele spuse de colegul ei, Ion Predescu. Judecătorul a fost cel care a afirmat că judecătoarea este „cea care a hotărât lucrurile”……

    Nu va pare ciudat ca toti cei care au tradat la referendum au invocat ca nu vor sa faca inchisoare…..

  32. virgilvirgil Says:

    Last …

    „@Virgil, nimeni nu putea sa prevada cardasia dintre Mafia romaneasca si UE (la care s-a raliat si imbecilul unchi Sam). Asta a pus capac definitiv.”

    Ce spui ?!
    Regret , nu numai ca am prevazut-o , dar stiam de ea de luuuuuunga , foarte luuuuuuunga vreme si am atras atentia .
    Numa ca cine e prostul de Virgil ca sa mai si caste careva ochii la ce spune nataraul de mine , n’asa?

  33. stejarul Says:

    „Stejare, nu cred că e OK„
    ok, adica tu zici ca io is paralel si io zic ok, asa o fi!
    Mi-e si groaza sa-ti mai spun, dar am un coment la spam si acolo vezi ca am fost de acord cu tine . 100%

  34. mert245 Says:

    V-am mai spus ca nicio decizie nu s-a luat fara ca Antonescu si Ponta sa discute.Amandoi au fost de acord
    Dar se pare ca nu vrem sa vedm adevarul. Usl trebuie sa ia masuri impotriva tradatorilor.
    Poate pueti sa-mi spuneti de ce unii pnlisti au batut palma cu pdleii?
    Rus trebuie tras de tot pe tusa
    Oricum trebuie o miscare rapida .

  35. Last Says:

    2 stiri:
    1.FACIAS va înainta la CEDO o plângere împotriva statului pentru INVALIDAREA referendumului de către CCR

    2.titlu in ghimpele:
    TACE pentru că refuză să fie preşedinte la MASA VERDE: îşi scrie Traian Băsescu DEMISIA în aceste momente?

    lol …

  36. mert245 Says:

    91 de intelectuali au sesizat CSM despre abuzul procurorilor in cazul referendumului

  37. Roxana Iordache Says:

    Gitenstein, ce-ai zice dacă te-am fute-n gură, WE THE PEOPLE? Nu mai apuci să zici ceva, băi, jiganie infectă! Dacă ai fi în faţa mea ţi-aş trage un vârf de pantof în gură. Număr foarte mic, dar cu atât mai dureros! Jos labele de pe România, n-o să reuşiţi vreodată să puneţi mâna pe ţara mea! Infecţilor! Vezi, blindează-te bine în ambasadă, că dacă personal aş avea posibilitatea, v-aş detona pe toţi! 😆

    Aţi merita un nine eleven la nivel federal. V-a mai spus cineva chestia-asta, atât de în faţă? Nu cred. Luaţi-o de la mine, am iubit America la maximum. Aţi reuşit să mă faceţi să urăsc SUA la fel ca pe Băsescu, sluga voastră.

    Mi-ar părea rău doar pentru prietenii mei români de pe acolo şi pentru animăluţele lor. :mrgreen:

  38. Last Says:

    @mert, despre ce e vorba cand spui „unii pnlisti au batut palma cu pdleii?”. Public s-a vazut magaria lui Rus. Spune tot …

  39. Last Says:

    Si daca-i p-asa cum zici @mert, a fost o mare, gigantica PROSTIE comuna din pacate. Au acceptat cvorumul de mânuţa, cuminţei. Iluziile mele…

  40. virgilvirgil Says:

    Last

    Ha-ha-ha !
    Cum adica la CEDO ?!
    Pi CEDO e scula a colonoistilor .
    Nu ei au hotarit ce sa se face aici impotriva votului romanilor ?!
    Pai ne ducem tot la ei sa ne scoata din rahat duap ce ei ne-au virit ?!

    CRIN ANTONESCU TREBUIE SA SE PUNA URGENT IN CAPUL LUPTEI DE ELIBERARE NATIONALA SI SA CHEME POPORUL LA LUPTA .
    Cit mai are acces la mijloacele media si cit nu ni-l fac neispravitii oale si ucele .

    CHIAR NU PRICEPETI CA SUNTEM COLONIE ?!

    Restul sunt borbe , borbe si parole …

  41. Roxana Iordache Says:

    @mert, hai siktir! Voi pesediştii sunteţi nişte labagii şi trădători proşti, pentru că vă spulberă Băsescu, proşti ce sunteţi, în frunte cu bebeluşatul prostănac, Ponta!

  42. ioprotestatarul Says:

    Asa ar trebui sa procedeze Parlamentul! Asta ar fi ultima solutie pentru a impiedica intoarcerea dictatorului psihopat la Cotroceni.
    Parlamentarii sunt alesii poporului si au obligatia de a reprezenta si respecta vointa cetatenilor. Macar acum, macar o singura data.

  43. Last Says:

    USL nu are pragmatism si un anume cinism in politica.
    Bulgaria a stiut sa faca vocea groasa si sa le dea peste dejte la Chevron. E si ea colonie ?
    Sa nu cumva sa scuzam neputintele noastre prin eticheta colonie …

  44. PROPUN SĂ NU SE CONVOACE PARLAMENTUL PÂNĂ LA ALEGERI » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 21 August 2012 – Blog « Agentia de turism Paralela 45 – zeci de circuite turistice noi in 2012 […]

  45. virgilvirgil Says:

    Mai fratilor ma …
    Nu prin chitibusuri avocatesti putem sapa de astia .
    E un moamnet prielnic ca sa ne eliberam .
    Cum a facut Islanda .
    Sa ne scapam pe veci de liftele straine care sug Tara si iau piele de pe acest amarit popor .

    CRIN ANTONESCU TREBUIE SA SE PUNA URGENT IN CAPUL LUPTEI DE ELIBERARE NATIONALA SI SA CHEME POPORUL LA LUPTA .

  46. Sandi Says:

    Sandi …

    “o sa navaleasca la noi sute de ” ghitzansteini” !!”

    He-he-heeee !
    Sunt navaliti de mult . Nu cu sutele , ci cu sutele de mii .
    Pe 6 ianuarie 1990 Ion Ilici Iliescu , nepotul ovreiului Bercovici si al tigantii Maritza , dadea primul decret ( ramas secret ) de restituire a proprietatilor …, a proprietatilor ovreiesti .
    ******

    He-he-he !Ai omis sa completezi ca opera e desavarsita de tataro-calmacul Basea cu gordonii si ghttensteinii luiHussein Obama !

    Si apropos, de vad in mare verva, oaresicumvesela, dupa decizia CCR de azi !

  47. Last Says:

    @mert, au iesit enorm de multi la vot, mai ales in conditiile concediilor de peste vara.

    Singura imbecilitate a fost aia cu acceptarea pragului. Aia a fost tot. Au zis sa fie domni si ioropeni. In loc sa fie lucizi, cinici si decisi.

  48. Roxana Iordache Says:

    Virgile, acum e clar că eşti băsist. Unul trist.

  49. Deme Angela Says:

    De ce pula mea trebuie sa ma loghez ca sa pot comenta de la ora pranzului?!!!!!!!!!! Na, futu-va-n-gura basisti imputiti m-am logat! Nemernicilor!

  50. Roxana Iordache Says:

    Angelica, cu cine te cerţi, fată? 🙄 Sau băiete? 🙄

  51. Roxana Iordache Says:

    Ioane, mulţumesc, mă bucur că sunteţi de acord!

  52. acuvio Says:

    Am crezut în puterea votului dar observ că votul poate fi anulat, prin “legi”, “măreţia dreptului”, “scutelnici” şi “defectări” 🙂
    Mai rămâne să vedem ce face Strada şi apoi Parlamentul!

  53. Roxana Iordache Says:

    Vă atrag atenţia că am postat un mesaj către Gitenstein.

  54. olimpiu65 Says:

    asta cu parlamentul e super tare! a vb si Norica la tv despre asa ceva, dar Ponta i-a promis altceva lui Baroso si nu vor face. Zgonea se grabea deja sa anunte sedinta extraordinara de plen. niste kakanari. parca voi vedea in curand alta majoritate

  55. ioprotestatarul Says:

    Decizia ilegala a unor slugi politice, care au nesocotit vointa a 7,4 milioane de romani, nu ar trebui respectata! Poporul a fost tradat, iar singura solutie este o adevarata revolutie!

  56. virgilvirgil Says:

    Sandi …

    Din pacate sentinta de astazi a CCR ti-am adus-o si tie la cunostinta aici cu fro doua luni in urma .
    Pentru mine sentinta CCR , de fapt decizia , ca CCR nu e curte cu juzi , nu este o surpriza precum este pentru cei care tot oracaiau „brava Ponta , brava Crin , rules Ponta , rules Crin” , crezind si sperind ca fac vreo isparava in acest fel .
    Acuma , ca tu nu ai vrut sa casti ochii si ai cascat in continuare gura asteptind sa pice alta decizie malaiata , asta nu mai e problema mea .

    Roxana …

    Din pacate nici in al 48-lea ceas nu te poti dezbara de calificative si etichetari . Si nataraul de mine credeam ca ti-a trecut …
    Si tot din pacate te numeri printre formatorii de opinie care au si ei partea lor de vina pentru ca au tratat lozincard toata aceasta tarasenie .

  57. ioprotestatarul Says:

    Gitenstein?! FUCK HIM! Gordon also!

  58. Deme Angela Says:

    @Roxana,
    Cu cei de la wordpress. De la pranz nu ma mai lasa sa comentez fara sa ma loghez(pe FB, wordpress sau orice altceva). Vroiam sa zic ca nu e momentul a baga soparle in USL pentru ca numai un guvern basalau ne-ar mai lipsi! Sunt una din cele doua fete pe care le iubeste @Dawson. Prima esti tu! 😀

  59. virgilvirgil Says:

    ioprotestatarul …

    Nush cit e de ilegala , DAR NELEGITIMA ESTE SIGUR .
    Cine sa faca rivulutia ?!…

  60. Damayanti The Saint :)) Says:

    buna seara

  61. ioprotestatarul Says:

    Noi Virgile, noi! Dar in strada, nu pe net. Ca de sus nu pica.

  62. Damayanti The Saint :)) Says:

    ei, cum e??? ne pregatim de „prezidentiale”?

  63. mert245 Says:

    vad ca nu a aparut raspunsul meu .S-ar putea sa fie la spam
    @Roxana
    neputinta dvs o mascati prin jigniri
    Se pare ca adevarul va supara enorm
    Pnl are tradatori.Si Crin este lucrat de ai lui.

    Vreti sa-l intrebati pe Crin si sa va confirme ca am dretate?

  64. Damayanti The Saint :)) Says:

    mai aveti putere si disponibilitate sa comentati?? eu cred ca demult nu mai era nimic de spus…

  65. ioprotestatarul Says:

    Ud_rea tu esti?

  66. stejarul Says:

    Pe 11, luni, preşedintele Băsescu m-a sunat deşi până atunci mai vorbisem la telefon şi, pe un ton foarte agresiv mi-a spus: „Gata, s-a încheiat, de azi ies la luptă cu Guvernul şi cu USL”. Rezultatul ? De pe 10 iunie, victoria uriaşă a USL şi probabil rezultatul foarte slab al PDL l-au făcut pe preşedintele Băsescu a doua zi să-mi spună şi, practic, de a doua sau a treia zi a început bătălia”. viktoras ponta

    Oare nu ar fi mai interesant sa ne explice viktoras de ce l-a numit pe ioan rus la MAI decat sa ne povesteasca de „amenintarile” lui basescu?
    Ca nu amenintarile lui basescu au condamnat Romania la dezastru ci „damblaua” ioan rus!

  67. Mircea Goldstein Says:

    Roxana dixit: „Aţi merita un nine eleven la nivel federal. V-a mai spus cineva chestia-asta, atât de în faţă? Nu cred. Luaţi-o de la mine, am iubit America la maximum. Aţi reuşit să mă faceţi să urăsc SUA la fel ca pe Băsescu, sluga voastră.”

    INDUIOSATOR – Cita dragoste crestineasca ..

    Roxana dixit: „Gitenstein, ce-ai zice dacă te-am fute-n gură”
    INDUIOSATOR – CIta gratie..

    Tanti, cindva scriai bine, cu inteligenta, cu sarcasm, cu umor. Ai ajuns sa scrii lozinci, si sa debordezi fiere. Sa stii ca nu face bine la ficat..

  68. Bibliotecaru Says:

    Nu se poate, pentru că se termină vacanţa… dar ar putea ca anumite evenimente să nu intre pe ordinea de zi. 😀 Parlamentul are atâtea legi de făcut… 😆 Glumesc.

  69. johnson1312 Says:

    Gitenstein + Gordon sa dea Dumnezeu sa pierdeti alegerile din acest an ticalosi mici si perversi ce sunteti…sa va zboare din posturi si sa va vad la puscarie acolo la voi mizand ca Justitia functioneaza perfect in USA asa cum in mod arogant ne spuneti in repetate randuri ! Sictir forever !

  70. johnson1312 Says:

    Fata Mare mai putin in gură vezi ca venim peste voi,abia acum se naste miscarea aia nervoasa de care va era frica asta iarna.

  71. Fata Mare Says:

    Sunteti niste rable. Va bateti joc de cuvintele lui Coposu.
    Mergeti dupa mitocanul ala de Crin. Prostalaul ce a aservit PNL-ul prietenului tau Iliescu.
    Johnson, iti miros mainile a rahat. si lasi putoare si pe tastatura!

  72. johnson1312 Says:

    Vrei si degetele sa mi le sugi ? Zi asa de ce o spui pe ocolite mai uratanie penala ! Despre tastatura da,aici ai dreptate trebuie s-o schimb saraca,dar m-am atasat de ea,cred ca ar intra lejer intr-un viitor Muzeu al luptei Anti Basescu ! 😀

    Sictir muisto iti pute gura a sloboz stricat !

  73. Sandi Says:

    @Fata Mare’cu sula intre picioare!

    Daca treci prin Piata sa vii sa-ti facemb un fist fucking ! In care gaura vrei tu schmackule .Si o sa ragai numai Base…Base…

  74. mariusnyc Says:

    Ma pis pe Basescu , tot neamul si suporterii lui incepand cu d-na Maria si terminand pe Dl Gitenstein, Soarta lui va fi cruda, ceausescu a scapat ieftin si fara TVA

  75. Sandi Says:

    Despre ” ANA” turnatoarea la Securitate care l-a salvat pe Nosferat de la esafod prin votul ei murdar cititi aici :

    http://www.cotidianul.ro/ana-a-decis-soarta-lui-traian-basescu-192027/

  76. mariusnyc Says:

    fata mare si pe tine, sa nu te simti frustrata,

  77. Neveu01 Says:

    Bai, Roxana, te inteleg, esti furioasa dar astfel de afirmatii nu sunt de publicat sau de strigat:
    „….Vezi, blindează-te bine în ambasadă, că dacă personal aş avea posibilitatea, v-aş detona pe toţi! ”

    Intreba-la pe Marius Mina ce s-ar intampla aici sau in alta tara in care justitia isi face datoria, cu cel/cea care ar face asa un comment….
    Nu mi-o lua in nuime de rau spune-le sa ne suga caricele, si lindicele dar traba cu detonarea las-o NESPUSA si, mai ales NESCRISA.

    Fa-o cat mai repede, te rog.

  78. mihai444 Says:

    http://www.pesurse.ro/#/2012/08/21/monica-macovei-usl-trebuie-s-opreasc-imediat-proce.html

  79. johnson1312 Says:

    Macovei a dat semnalul…va avea CSM maine cvorum in aceste conditii ?

  80. mihai444 Says:

    l-a dat,scarba 😦 va avea o p…

  81. johnson1312 Says:

    Oricum din ce-am vazut azi nici o figura fericita de pedelist,nervosi cu capsa pusa,mai suparati decat uslaşii…Ceva este in neregula cu ei.Ceva ce noi nu stim (inca)

  82. mariusnyc Says:

    Cand ii aud pe astia cu „respectarea cu sfintenie a deciziei Curtii Constitutionale ” imi vine sa-i leg de tramvaiul 41… Care curte, care sfintenie ? Am ajuns in situatia ca un grup de 6 infractori , relicve ale securitatii comuniste , sa hotarasca soarta majoritatii romanilor dupa cum dicteaza interesele altor infractori, interni sau externi . Daca transpunem situatia intr-o alta tara, tot balcanica, acum strazile erau pline si camarila basista in avion spre Costa Rica sau orice alta tara fara tratat de extradare cu Romania.

  83. mariusnyc Says:

  84. argusdre Says:

    Ce-i chestia asta cu logatul ? De cate ori trebe ?

  85. Neveu01 Says:

    argusdre,
    pana ti se invata pisiu cu usar neimu si cu pas uordu;)

  86. Neveu01 Says:

    sa ne radem ca altfel ne sar si noua plombele.

    http://www.messbook.ro/4fun.php?id=474

  87. acuvio Says:

    Să nu se convoace Parlamentul până la alegeri? Lovitură de Stat! Să se respecte decizia dată de Curtea Constituţională 🙂

  88. Roxana Iordache Says:

    @Florian. Ţi-am răspuns la postarea anterioară. Apreciez ironia , dar nu crezi că e un pic cam mult ce mi se cere?

  89. Roxana Iordache Says:

    Referitor la logare şi eu mă loghez, adică, introduc ID-ul. Nu vă ia decât câteva secunde. E corect pentru salubritatea blogului, că şi aşa tot mai intră uneori şi unele lighioane care n-au altă meserie decât compromiterea blogurilor antibăsiste şi calomnierea titularilor.

  90. Roxana Iordache Says:

    @acuvio. Asta-i foarte tare! 😆 Ţi-am lăsat mesaj pe blogu-ţi. 😛

  91. Roxana Iordache Says:

    @neveu01.Octave, e treaba mea ce mesaj dau. Sau crezi că mă saltă CIA, din moment ce suntem colonie? :mrgreen:

    Referitor la Norica, eram sigură că în legătură cu ea voiai să facem corespondenţă privată, ceea ce nu te onorează. Acum câţiva ani ai elogiat-o nemăsurat pe blogul meu, iar acum o împroşti cu noroi.

  92. Roxana Iordache Says:

    Octave, First Amendment e numai pentru ei. Nu?

  93. Roxana Iordache Says:

    @mert125. Ca să nu te compromiţi, am lăsat la spam alte două mesaje ale tale. Când înjur, să ştii că o fac deliberat, în sensul că e singurul răspuns potrivit.

    Nu marşez la disperările tale. N-are absolut nici o legătură situaţia din PNL cu vina flagrantă a PSD pentru situaţia la care s-a ajuns: prin Rus. E un fapt. Restul ce spui tu n-au relevanţă, se rezolvă la nivel de partid. Spre deosebire de trădarea sau măcar indolenţa PSD, care se decontează la nivel de ţară.

    Deşi nu ne mai ajută cu nimic, Ponta ar putea face măcar o reparaţie morală şi să propună excluderea lui Rus din PSD. Dar n-o va face. Şi cred că ştii asta. Crin, în schimb, nu-i purta tu grija, că ştie ce să facă în PNL. Am scris de mai multe ori că nu apucase să termine curăţenia generală.

  94. Roxana Iordache Says:

    Virgil Ilie, sigur, eu sunt de vină! Că n-am încurajat corul de vituperări şi lamentaţii sterile. Mai lozincard decât tine e greu. Tot timpul ai ţinut-o în clişee. Mesajele tale se rezumă la: neisprăviţii proşti de la USL sunt la fel cu PD-L, n-au fost în stare de nimic, Antonescu e doar mai bun decât Băsescu, singura soluţie e monarhia şi mai nou – Antonescu trebuie să se pună în fruntea luptei de eliberare naţională (unde se află de prin 2009). Atât. Simple lozinci şi clişee.

    Şi e păcat, fiindcă eşti simpatic. 🙂

    Încă o chestie, ai nişte prieteni! :mrgreen:

    @Damayanti The Saint :)). Din moment ce consideraţi că „de mult nu mai era nimic de spus”, atunci, de ce nu vă abţineţi? 🙂

    Şi da, ne pregătim. Oricând pot fi. Dar unii preferă să stea pasivi şi să le reproşeze altora că nu sunt indolenţi ca ei.

  95. Roxana Iordache Says:

    @Mircea Goldstein. Da, domnule, e tradiţională grija talionicilor de a-i învăţa pe creştini dragostea! :mrgreen: Cât despre gingăşie, mai gingaşi decât soldaţii care asasinează copii în Ţara Sfântă chiar nu cred că ar exista comparaţie.

    P.S. Vă recomand o carte, vă asigur că dacă nu o citiţi, riscaţi să muriţi fără pampers: „Jurnalul fericirii”, de Nicolae Steinhardt. Părintele Nicolae.

Lasă un răspuns

