AM FOST ÎN PIAŢA UNIVERSITĂŢII

Când am plecat eu, venea Mircea Badea.

Voi ce faceţi bas?

11 răspunsuri to “AM FOST ÎN PIAŢA UNIVERSITĂŢII”

  1. tiberiu2009 Says:

    Voi ce faceţi là-bas?
    Eu fac bine.Sau nu asta voiai sa afli?

  2. Roxana Iordache Says:

    Numai tastatura e de voi!

  3. Roxana Iordache Says:

    Eram sigură că nu ziceţi nimic. Când e vorba să faceţi ceva concret, faceţi pe voi.

  4. stejarul Says:

    aici n-am voie.

  5. ALM Says:

    Aţi rămas numai în grija bătrânilor bolnavi? Parcă eram 7,4 milioane cei care am votat împotriva lui Băsescu. Înţeleg că cel puţin 7 milioane sunt là-bas? Regret că vă manifestaţi aşa …

  6. ioprotestatarul Says:

    Si eu am „muncit” astazi de unul singur, ca de obicei, timp de 5 ore in fata Prefecturii la 40C. As face mai mult daca as putea …

  7. AM FOST ÎN PIAŢA UNIVERSITĂŢII » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 21 August 2012 – Blog « Agentia de turism Paralela 45 – zeci de circuite turistice noi in 2012 […]

  8. Roxana Iordache Says:

    Ioane, dumneavoastră aţi făcut deja mai mult decât foarte mulţi.

  9. florianflorian Says:

    „Eram sigură că nu ziceţi nimic. Când e vorba să faceţi ceva concret, faceţi pe voi.”
    Pai ce sa mai zic, daca m-am tot uitat prin Piata dupa Zorro, dar n-am vazut-o 😉
    Tu ai plecat dupa trecerea lui Mircea Badea prin Piata, pe cand eu am ramas in continuare acolo. Asa ca nu te mai da mare 😛

  10. mihai444 Says:

    am fost ieri la ccr,ma duceam si azi daca nu dura sedinta doar 3 ore.am fost si in piata insa n-am stat mult

  11. Roxana Iordache Says:

    Florian, în nici un caz n-aş face asta faţă de voi. Dar eu am fost, n-am stat ca alţii acasă. Despre asta-i vorba şi ştii prea bine. Mesajul era şi rămâne către cei care doar cer să se facă totul pentru ei, dar ei nu participă.

    Chiar nu înţeleg de ce totdeauna cei drepţi trebuie să se simtă nedreptăţiţi şi să răspundă pentru ceilalţi. 😦

Lasă un răspuns

