DIN NOU CĂTRE CURTEA CONSTITUŢIONALĂ. EU CRED CĂ SE VA DOVEDI O INSTITUŢIE NAŢIONALĂ

S-a scris mult şi s-au spus atât de multe despre responsabilitatea care apasă pe umerii Curţii Constituţionale.

S-a spus, printre altele, că nouă oameni decid destinul României şi că ei nu pot decide împotriva voinţei naţionale, care a fost exprimată puternic la referendum, cu 7,4 milioane de voturi.

România e o ţară cu oameni demni, care s-au eliberat de frică şi au decis că vor libertate, democraţie, stat de drept, normalitate – nu robie, nu regim discreţionar, nu înstrăinare de ţară, nu conflict permanent, nu demenţă instituţionalizată şi hoţie nelimitată, aşa cum a fost regimul Băsescu. Împotriva acelui regim au ieşit oamenii masiv la vot, în plină perioadă de concedii, vacanţă, caniculă. Această voinţă nu poate fi nici ignorată, nici anulată.

Oamenii au dovedit că îşi apără cu dârzenie voturile.

Legea fără spiritul ei e literă moartă. Scriam asta pe 2 august, în dimineaţa zilei în care Curtea Constituţională avea să decidă să solicite Guvernului actualizarea evidenţei alegătorilor cu drept de vot pentru constatarea cvorumului. Am salutat cu entuziasm acea decizie, semn că judecătorii au decis în favoarea vieţii. Nu a birocraţiei moarte.

N-are sens să mai amintesc toate accidentele de parcus, toate tensiunile, toate presiunile – şi toate din aceeaşi parte, preşedintele suspendat şi demis de popor zdrobitor. El şi adepţii lui au făcut presiuni continue asupra Curţii Constituţionale. Ei şi numai ei. Şi tot ei i-au acuzat pe cei care n-au făcut decât să respecte şi să aplice decizia CCR, respectiv, guvernanţii şi preşedintele interimar. S-au făcut şi presiuni externe, pe care nu le putem considera decât un atentat la adresa fiinţei naţionale. Un atentat la suveranitate. Suveranitate prevăzută în Constituţie ca aparţinând poporului român şi care a fost exprimată la referendum.

Curtea Constituţională e ţinută să apere suveranitatea poporului. Sunt sigură, am credinţa pe care nimeni nu mi-o poate clinti, că judecătorii Curţii Constituţionale vor decide, poate chiar în unanimitate, să valideze voinţa poporului român.

Am să trec în revistă, telegrafic, câteva date:

Numărul participanţilor la referendumul din 29 iulie, 8,5 milioane, este similar cu numărul participanţilor la referendumul în care a fost validată Constituţia în vigoare a României, pe parcursul a două zile.

Dacă ar fi fost cvorum conform hârtiilor care s-au dovedit literă moartă, referendumul era validat imediat şi cu numai 4,5 milioane de voturi. Ar fi fost absurd să fie ignorată voinţa a 7,4 milioane.

Din moment ce Băsescu a fost ales cu 5,3 milioane de voturi şi pentru demitere au votat peste 2 milioane în plus, este evident că poporul a decis: Băsescu e demis.

Ştiu că e o decizie de-o solemnitate excepţională. O decizie istorică. Şi ştiu, n-am nici cea mai mică îndoială, că judecătorii Curţii Constituţionale îşi vor face datoria. În raport direct cu poporul român.

Ei sunt în plus ajutaţi de faptul că pot constata cvorumul.

Va fi sărbătoare în România. Va fi o explozie de bucurie. După care normalitatea se va aşterne într-o ţară atât de mult încercată. Şi cu o guvernare populară, care are atât de multe de făcut pentru redresare, pentru oameni.

Curtea Constituţională face posibil ca în noiembrie să aibă loc simultan alegeri parlamentare şi alegeri prezidenţiale. Un nou început.

Toată lumea vrea detensionare, linişte, înţelegere, convieţuire normală. Libertate. Politeţe. Responsabilitate.

De toate acestea vom avea parte prin eliminarea factorului de tensiune şi conflict continuu în România: cel demis.

Aş avea o rugăminte către judecătorii CCR: poate înainte de a începe dezbaterea, să supună la vot propunerea ca şedinţa să fie publică. Iar dacă vor decide contrariul, pentru a nu fi tulburaţi de gândul că sunt priviţi în direct, să fie oricum conştienţi că răspund în faţa atâtor milioane de oameni. Aproape cât populaţia Ungariei.

Le mulţumesc anticipat pentru faptul că în mod sigur vor fi cu totul altceva decât trişti politruci: judecători naţionali.

Anunțuri

89 răspunsuri to “DIN NOU CĂTRE CURTEA CONSTITUŢIONALĂ. EU CRED CĂ SE VA DOVEDI O INSTITUŢIE NAŢIONALĂ”

  1. Marius Mina Says:

    Intr-o emisiune de 90 de minute , Gadea vrobeste 87. M-a luat capul „in aceasta seara”… ;-))))

  2. J o h n s o n Says:

    Singurul lucru la care sper…votul sa fie secret ca sa poata taica Gusti sa voteze pe bune…Sa fie un 7-2 cu blonda si Minea de partea binefacatorilor… ?

  3. Ionel Says:

    Eu nu am nici o indoiala: Base este deja demis! 🙂

  4. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. Astă seară a vorbit puţin. 🙂

    @J o h n s o n. Votul secret, dezbaterea publică. 🙂 Poate să nu fie publică dezbaterea, presiunea probabil că ar fi prea mare, să aibă camerele-alea în jur. De votat, votează deschis sau secret – se cunosc prea bine. Cred că vor decide destul de repede. Şi clar. Despărţirea de trecut. Şi se vor simţi oameni liberi. E marea şansă a vieţii lor.

  5. Roxana Iordache Says:

    @Ionel. Normal! De la 5,3 la minus 7,4. 🙂

  6. J o h n s o n Says:

    http://www.dcnews.ro/2012/08/223013/

    Miting la Bistrita ? Hmmmm….interesant oras….Zegrean ce faci,pui boticu ?

  7. DIN NOU CĂTRE CURTEA CONSTITUŢIONALĂ. EU CRED CĂ SE VA DOVEDI O INSTITUŢIE NAŢIONALĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 20 August 2012 – Blog « Impresii din Copenhaga – cazare, transport si un tur de oras, by Paravion.ro […]

  8. Marius Mina Says:

    La Zegrean in poarta 😉 …Daca verdictul va fi stramb , tovarasii de la CCR vor fi nevoiti sa mearga la munca prin canale cu garzi de corp de la Gordonel si Gatunstein

  9. Tudic Ioan Says:

    Base ramane! Secu inca mai e printre noi! Despartirea de Base ar fi incheiat cei 20 de ani ai lui Brucan. Din pacate nu sunt suficienti 20 pentru a trece aceasta populatie de la mamaliga la icre negre….

  10. Radu Humor Says:

    Ce emoții bine gândite cu privire la un Referendum care ar fi trebuit să fie edificator prin prezența mare la vot, dar mai ales prin rezultatul zdrobitor în favoarea demiterii nedemnului uzurpator !
    De o nesimțire monumentală !
    Bazată pe manopere criminale și în 2004 și în 2009, ca și la Primăria Generală !
    Un caz tipic de paranoie dictatorială, un biet cu mințile rătăcite, în stare să vândă pe nimic toată România doar pentru a le face pe plac unora care-l susțin fără rușine și fără rezerve :mrgreen:
    Sunt sigur că românii vor fi cu siguranță printre primii care se vor bucura de prăbușirea acestei făcături iudeo-masonice (UE), mai ales că vor fi dintre cei care-i vor grăbi deznodământul !

  11. ilecaragiale Says:

    Base nu mai ramane: e complet anacronic. Tot sistemul lui si-a atins limita anacronismului, asa ca in mod obiectiv T.B. nu mai poate ramane, iar sistemul lui nu mai poate supravietui. Ii expulzeaza istoria. Iar istoria nu se-mpiedica de balarii si carpe care-si zic „oameni”. Ea se exprima prin popoare si liderii lor. Mie si altor milioane de romani T.B. nu ne e contemporan.

  12. Base! Says:

    Cordela, dar daca maine e ca noi, ce faci? Bagi de o manifestatie de protest? Io recomand sa fie la pasarica goala, ca in Ucraina!
    Pastreaza flegmele pt maine seara…! 🙂

  13. Base! Says:

    Sunt băsist şi sug pula.

  14. Ion Olteanu, protestatarul de la Drobeta Says:

    Intamplator am aceiasi opinie ca Mugur Ciuvica. Sper, dar nu cred in minuni. De aceea am considerat ca CCR trebuia pichetata masiv pentru a le aduce aminte numitilor politici care este menirea lor acolo. Mai ales ca cererea unor cetateni catre o institutie a statului de a respecta legea si vointa poporului nu poate fi considerata ca presiune politica. Acesta este motivul pentru care am preferat sa raman la Drobeta, iar maine voi afla deznodamantul tot in strada.
    Am totusi o problema, nu pot intelege cum de romanii vor o tara ca afara, dar asteapta sa le cada democratia de sus. Se duc cu zecile de mii la Gaga, la meciuri, la moaste, la Mare, barurile si cafenelele sunt pline, dar spirit civic, curaj si demnitate nexam. Din aceste motive am inceput sa vad Romania ca pe o mare puscarie, plina de tot felul de condamnati, aflata sub stapanirea unor grupuri mafiote. Puscarie in care, din pacate, se afla si multi nevinovati.
    Si totusi, sper ca maine sa celebram cu totii ziua libertatii!

  15. Roxana Iordache Says:

    Domnule Olteanu, pichetarea n-are sens, după părerea mea. Miting în Piaţa Universităţii, da. Felicitări pentru tot ceea ce faceţi!

    Eu nu doar sper. Chiar cred.

  16. Base! Says:

    Promit să vă sug pulele şi vouă la fete să vă dau limbi daca mă primiţi la voi după ce CCR îi dă muie lu Băse.

  17. augustinradescu Says:

    Jane, ma dezamagesti! „Va fi sărbătoare în România. Va fi o explozie de bucurie.” Presupunind ca Zegrean & cie se dau cu poporu’ (ceea ce sint foarte sceptic ca se va intimpla), tu chiar crezi ca garajistul va accepta infringerea?
    Asta e in stare sa sara gardul Cotrocenilor, intr-o noapte, sa-i faca „bau” lui Antonescu. Si daca spun ca Mari Nelu e in stare de orice, asta inseamna ceva mai mult decit ceea ce noi ne putem imagina.
    Mai vorbim!

  18. Hrebenciuciu Says:

    Base, nu vrei sa faci o avanpremiera cu Udrea , sa vii cu ea in Piata Universitatii , sa ne stoarca de vlaga , O sa-i duca dorul la Targsor …

  19. Base! Says:

    Augustineradescu care Jan? Ce eşti prost aşa? Ăsta e muci, Băse, noi ne căutăm de lucru una-alta, oriunde, postacii din Modrogan că e jale mare o-aci şi tu te gândeşti că face şi drege chioru. Aşa va speriat bă cretinilor atâţia ani! E mort bă tâmpiţilor! Proşti mai sânteţi uslaşilor, mai ales labagii ăia de la PSD. Aici în Modrogan erau căcaţi pe ei azi când au auzit că o unge Antonescu pe Pivniceru ministră. Au răsuflat uşuraţi de prostia lu Ponta mare papagal. CSM putea să ia act sexual şi după ce jura tăriciunea-aia ca ministră, da sînteţi proşti, de-aia am stat călare pe situaţie atâta timp, de proşti ce sânteţi voi. Oricum eu nu mai vreau cu morţii ăştia ai mamilor lor, dacă mă primiţi fac ce am promis. Pe bune! Am experienţă că aici în Modrogan o luăm din toate poziţiile facem de toate şi oral şi anal şi senvişuri şi mixte, tot-tot-tot. Sigur o să vă satisfac. 😉

  20. Ion Olteanu, protestatarul de la Drobeta Says:

    @Roxana Iordache
    Sper din tot sufletul sa ai dreptate!
    Apropo, am reusit sa vorbesc cu directorul de stiri de la Antena3, dar inainte am stat de vorba cu Prefectul si mi-a spus ca era sigur ca afirmatia reporterului e falsa si se astepta la o astfel de actiune de discreditare fiindca astazi l-a demis din functia de consilier local pe fiul fostului ministru Stanisoara.
    http://tele2drobeta.ro/stiri/5158-andrei-stnioar-demis-din-funcia-de-consilier

  21. stejarul Says:

    „Erata” validata cu 6 la 3. Zegrean a zis ca se va lua o decizie maine, asta numai ca „erata II” poate fi.

    Fratilor, in strada!

  22. Base! Says:

    @Hrebenciuciu. Bă boule vrei un sifilis de la Băse? 🙂

  23. Base! Says:

    Stejărel prost mai eşti taicule! Frate când vă văd aşa proşti mă ia de jos! Tâmpitule aici în Modrogan era turbare cu erata pulii mele când s-au prins că şi-a bătut joc ăia de la Curte de ei. 😆

  24. Dupa ce occidentul a pus botul cu inconstienta Says:

    Ponta e duplicitar chiar triplicitar .Astept decizia de maine pt a urmari reactia sefului PSD !

  25. Base! Says:

    Ăla cu botu. Iar mă ia de jos de prostia uslaşilor. Frate ăla vorba lui Badea e bebeluşat. Ce duplicitar mă, că e doar copilaş.

  26. Base! Says:

    Da voi ştiţi de ce vreau să plec? nU Ştiţi! Dacă vin la voi poate mă lăsaţi să-i fut muma-n cur lui Gordon de căcărău! I-aş da muie cu toporu şi lu jigodia-aialaltă de Vitănstin. I-au dat bani la zdreanţa de băsea, e dator vândut – Băsescu Căcărău e puţin zis! După ce-l pică CCR e futut cu tot neamu. 🙂

  27. stejarul Says:

    Base!

    Veste proasta pentru tine. Daca basescu se intoarce la Cotroceni, pontica pierde sefia PSDului. Karma, ce sa-i faci! Sau poate damblalele…

  28. stejarul Says:

    abcdef

  29. Base! Says:

    Stejărel cum spuneam eşti prost rău taicule! Da rău! Şi altfel eşti băiat bun da ca să reuşeşti îţi trebuie şi un pic de minte. Normal că ai dreptate cu ce spui da când am spus eu că se întâmplă asta? Eu vă spun să nu vă fie frică fiindcă n-aveţi de cine că e mort şi de-aia am venit aici fiindcă îmi place pizdoasa-asta de Roxana e mai tupeistă şi mai tare decât o armată de pule.

  30. Hrebenciuciu Says:

    Base, da-te dreacu’ ca te dai mare, nici de-o muie nu esti capabila, zdreanto

  31. stejarul Says:

    Base tu te balbai (repeti acelasi lucru) si io am tot al doilea mesaj in spam. Forte inegale. E frustrant. Nu-ti pot tine de urat. Sorry!

  32. Neveu01 Says:

    „Roxana Iordache spune:
    luni 20 august 2012 la 2:18:23 pm

    @Last. A fost bună pisica pe care am scos-o cu Norica. Nu? 😛 ”

    Sa fi fost pisica sau ai intors-o ca la Ploiesti;?
    Dama asta ar fi fost al cincilea AS din maneca lui Baselu;)

    Asta era problema despre care voiam sa vorbesc.

  33. Abdulah Catli Says:

    Eu cred, tu crezi, noi credem „CĂ SE VA DOVEDI O INSTITUŢIE NAŢIONALĂ”.Insa credinta care conteaza in aceasta tara batuta de soarta este cea propovaduita de secta Basescu (Basescu,PD-L,SRI,DNA,PICCJ, Zegrean-Minea-Motoc-Lazaroiu,DGIPI, CSM, Gitenstein) sa speram ca se va intampla ca in cazul Piedone din gura santajat fiind i-a zis Udrei ca este candidatul lor si a candidat si castigat din partea USL.Doamne ajuta!Daca nu doar noi ne putem ajuta:

  34. vivi Says:

    Nu-ti fa iluzii ca sa nu ai deziluzii. Zegrean a zis ca orice lege e interpretabila. Iti dai seama ce idiotii decid soarta unei tari!?

  35. BlueEyes Says:

    Ma tot intreb de ce Crin (macar el) nu si-a asumat riscul organizarii unui referendum fara cvorum … Pentru ca dupa ce spui raspicat ca ai promulgat legea in ideea respectarii deciziei CCR si pentru a nu face mai mult rau Romaniei pe plan extern, nu poti sa vii ulterior si sa sustii ca referendumul TREBUIE validat fara cvorum, aruncand intreaga raspundere pe umerii CCR. Ca sa fie clar, imi doresc ca astazi sa fie ultima zi in care mai vorbim despre basescu. Insa la fel de mult imi doresc ca peste 5 ani sa nu vorbim in acelasi ton de Victor Ponta sau de Crin Antonescu. Cu alte cuvinte, as vrea ca daramarea lui basescu sa reprezinte cu adevarat inceputul revolutiei bunului-simt … In fine, sa dea Dumnezeu ca astazi Romania sa aiba in sfarsit noroc !

  36. Franklin Says:

    Exista mai multe aspecte care converg, toate, catre un vot politic. Cel mai evident este episodul rusinos cu „erata” urmat de halucinanta scrisoare catre Comisia de la Venetia. Cine se asteapta la unanimitate, la momente astrale ale istoriei si alte bazaconii este un naiv sau nu stie ce vorbeste. Acelora care cunosc multe dar vorbesc putin sau deloc despre dedesubturile statului roman nici nu le trece prin minte ca Basescu va fi debarcat. Oare de ce?

    Cel mai probabil vot este de 5:4 pentru valabilitatea referendumului si implicit pentru demitere, blocata, insa, prin lipsa de cvorum de nucleul dur Zegrean, aghiotantul Minea, girafa Loreal si discretul Lazarila. Aseara am mai primit ceva sperante atunci cand Zegrean a afirmat ca el nu are decat un singur vot (sa fie o scuza sau un indiciu ca ar putea defecta cineva, el insa nu, doamne fereste?). Posibil este si 5:4 pentru invalidare in situatia in care UDMR primeste avansuri oculte, iar Puskas, instructiuni la potou. Personal as miza pe un scor favorabil USL.

    Oricum ar fi, 5:4 pentru validare ar fi inca bine deoarece ar legitima o decizie a parlamentului in cazul in care CCR va pasa problema. Asadar miza votului este atingerea scorului de 5:4 care permite luarea oricaror „alte” decizii decat validarea sau invalidarea, inclusiv decidenta parlamentului.

    Este surprinzator ca foarte putina lume realizeaza ca ambele tabere joaca, de fapt, la doua capete. USL isi pune sperantele in CCR dar si in Parlament, la nevoie, acolo unde Traian Basescu va fi declarat mort, politic. La randul lui,Traian Basescu se bazeaza pe CCR unde are oameni devotati, dar si pe guvernul american. Din acest motiv ne putem astepta la evolutii foarte neplacute care nu au nimic de-a face cu democratia.

    Avem si explicatia tupeului incredibil al lui Traian Basescu precum si motivul pentru care acesta nu a demisionat si probabil ca nici nu va demisiona pana la sfarsit. Arma lui secreta este Licuriciul, tara „democratiei si a libertatii”, trebuie sa recunoastem ca Traian Basescu a fost inspirat in luarea deciziei, daca ar fi supt doar la Viena, la Paris sau Berlin …

    In concluzie, pronosticul meu este 5:4 pentru validare, demitere de catre Parlament, contestare si opozitie activa din partea lui Traian Basescu, departamentul de stat si serviciile secrete. Cine controleaza parchetul, mai ales cel militar, ar putea inclina balanta decisiv.

  37. Adevărata dreptate e a celor mulți | Teologie pentru azi Says:

    […] „Ştiu că e o decizie de-o solemnitate excepţională. O decizie istorică. Şi ştiu, n-am nici cea mai mică îndoială, că judecătorii Curţii Constituţionale îşi vor face datoria. În raport direct cu poporul român. Ei sunt în plus ajutaţi de faptul că pot constata cvorumul. Va fi sărbătoare în România. Va fi o explozie de bucurie. După care normalitatea se va aşterne într-o ţară atât de mult încercată. Şi cu o guvernare populară, care are atât de multe de făcut pentru redresare, pentru oameni. Curtea Constituţională face posibil ca în noiembrie să aibă loc simultan alegeri parlamentare şi alegeri prezidenţiale. Un nou început. Toată lumea vrea detensionare, linişte, înţelegere, convieţuire normală. Libertate. Politeţe. Responsabilitate. De toate acestea vom avea parte prin eliminarea factorului de tensiune şi conflict continuu în România: cel demis”. pr. dorin picioruş psa. gianina picioruş teologie pentru azi […]

  38. olimpiu65 Says:

    observ din nou pareri fataliste gen: indiferent de decizie trebuie ..etc etc, problemele de zi cu zi bla bal bal!. nu bai ! demiterea psihopatului si nimic altceva. nu acceptam de ,,dragul” asa zisei stabilitati sa inghitim o zi in plus a acestui nemernic la Cotroceni!
    iar carlanul daca nu are sange in instalatie cum nu a avut ieri s-o numeasca pur si simplu pe Mona, sa-si dea demisia , sa ne lase ca si asa ne-a facut destule cu damblaua lui Rus si conferinte de presa unde vb mult , prost si fara rost si se pune in polemici cu jurnalistii!!!

  39. faruk Says:

    @Base!
    Gresesc oare daca spun ca esti aceeasi persoana cu PMT de pe blogul http://mhblogonline.blogspot.fr/ ? Oricum, aveti acelasi stil…militaresc. Nu sari cu baioneta, camarade,vreu sa spun ca imi plac interventiile tale. Era nevoie si de putine condimente pe blogul asta, pentru a fi si mai atragator decat a fost pana acum. Sper sa nu opresti postarile.

  40. BlueEyes Says:

    @olimpiu65
    Ce inseamna „nu acceptam” ? De noi, de popor, a depins totul in ziua referendumului. Acum depinde de CCR. Si nu e vorba de fatalism aici, pentru ca nu ne raportam la ce a stabilit destinul pentru noi, ci la faptul ca nu avem posibilitatea de a prevedea viitorul. Eu, cel putin, nu am capacitati paranormale. Inca :).

  41. olimpiu65 Says:

    lasa ba filosofiile!!
    singura filososfie este nesupunerea civica! afara cu dictatorul. ma pish pe CCR si pe toti fatalistii si cretinii care se ascund dupa litera legii basiste!!!

  42. BlueEyes Says:

    @olimpiu65
    nesupunerea civica va urma dupa decizia CCR. si asta doar daca decizia il va avantaja pe basescu. astazi insa, conduita logica, normala, este de a astepta solutia curtii. te deranjeaza „fatalistii” dar faci trimitere la revolte. Crezi cumva si tu , exact ca acei fatalisti, ca CCR va invalida referendumul 🙂 ?
    PS: nu vreau sa intru in polemica (virgula) cu tine. doar ma bucur ca inca exista libertatea de exprimare, „bai” 🙂

  43. Atena Says:

    21 AUGUST 2 1925 – TOMA CARAGIU

  44. Franklin Says:

    Cu totii discutam numai despre scenarii si pronosticuri dar nu dezbatem problema principala, cum ar fi corect sa decida curtea?
    Eu as spune ca referendumul ar trebui validat chiar si in absenta cvorumului, cu justificarea ca s-a facut apel masiv la boicot, caz in care conditia de indeplinire a cvorumului nu ar mai fi fost, ea insasi, constitutionala. Sa nu uitam ca termenul din lege este acela de “valabilitate”, deci cum poate cineva sa spuna ca referendumul de demitere nu ar fi fost valabil? Pe ce temei? Curtea poate gasi usor un subterfugiu la solicitarea anterioara cu cvorumul.

    Din pacate vom avea un vot politic, nu unul constitutional, aproape sigur 5:4, care se va solda cu o amanare sau cu o pasare a problemei catre parlament. Nicio tabara nu va renunta la votul ei.
    Ai nostri, pentru ca au dreptate si au poporul de partea lor.
    Ai lor, de frica lui Traian Basescu.

  45. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „nesupunerea civica va urma dupa decizia CCR. si asta doar daca decizia il va avantaja pe basescu. astazi insa, conduita logica, normala, este de a astepta solutia curtii. te deranjeaza “fatalistii” dar faci trimitere la revolte. Crezi cumva si tu , exact ca acei fatalisti, ca CCR va invalida referendumul ?
    PS: nu vreau sa intru in polemica (virgula) cu tine. doar ma bucur ca inca exista libertatea de exprimare, “bai” ”
    _________________________________________

    Olimpiule,te lasi umilit in halul asta ? 😎 :mrgreen: ….Vezi ca te ia Blue Eyes repede cu logica si cu vorbele, ca sa iti adoarma tentativa prematura de nesupunerea civica 🙂 .

  46. D a n t e Says:

    Azi in timpul dezbaterilor CCR nu e binesa se adune acolo multa lume.Se va spune,se vor plange la inaltele porti ca CCR a decis sub presiunea strazii si de frica manifestantilor care i-au amenintat cu moartea(asa vor minti,n-ar fi nimic nou)…Bun,daca sint 200 persoane in varsta asta n-ar fi mare lucru.Dupa o eventuala decizie a CCR in favoarea lui Basescu este musai sa iesim in strada,sa iasa cei tineri,cei de varsta a doua,sa iasa exact ca in ziua votului.Milioane in toata Romania.Dumnezeu sa le dea azi magistratilor CCR mintea cea de pe urma…

  47. Atena Says:

    uitati aici pe cine nu a lasat Ciorbea sa moara
    http://www.dcnews.ro/2012/08/vezi-cum-il-injura-aurelian-pavelescu-in-direct-pe-mihai-voicu-video/

  48. olimpiu65 Says:

    referendumul a fost invalidat! pana la urma tot strada e de baza
    nu dau doi bani pe logicile voastre kakanarilor!!! dati a_mpulea din gura! Base se intoarce la Cotroceni!!!

  49. cineva Says:

    Suntem PA!

  50. dorut Says:

    Asa se intampla cand visezi cu ochii deschisi si nu gandesti.

  51. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Era absolut clar ca sa se va intampla .Sperantele sunt ceva omenesc si de inteles ,insa nu mereu au de-a face cu realitatea…

  52. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Suntem PA!
    ________________________
    @Cineva

    Nu suntem pa deloc ! Tot el o sa fie „pa” ,insa mult mai urat.

  53. dorut Says:

    Ceea ce nu inteleg multi dintre voi e ca Romania se ‘occidentalizeaza’. Un stat mafiot, pervers, mult mai perfid ca cel sovietic.

  54. adriana popa Says:

    Cum a zis unul Napoleon ??

    Sa ne masuram visele cu compasul realitatii ????

    Ni le-a masurat ZEGREAN … de ne-au mers fulgii …..

  55. Atena Says:

    IN STRADAAAAAAAAAAAAA

  56. Virgil Ilie Says:

    Moamaaaaaaaaaaa !
    Am stiut tot timpul ca verdictu va fi in favoarea mascariciului , dar la o asa „celeritate” nu ma asteptam .
    Asta inseamna ca lucrurile sunt mult mai grave in Romanica decit le banuiam .
    E putin spus colonie …

  57. adriana popa Says:

    MULT mai rau decat pe vremea lui ceausescu… traiasca RUS …PONTA

  58. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Moamaaaaaaaaaaa !
    Am stiut tot timpul ca verdictu va fi in favoarea mascariciului , dar la o asa “celeritate” nu ma asteptam .
    Asta inseamna ca lucrurile sunt mult mai grave in Romanica decit le banuiam .
    E putin spus colonie …”
    _________________________________________

    Bantustan Virgile,bantustan adminsitrat de stapanul Basescu .

  59. Franklin Says:

    Ne mai ramane versiunea aia lansata dupa vizita lui Gordon ala, care ar fi impus scenariul reintoarcerii urmat de demisie, ca sa iasa si Base basma curata.

    De data asta, chiar depinde numai de noi!

  60. Last Says:

    Marea prostie a fost sa facem pe placul Europei corporatiste, interesate in jocurile economice si in sluga basescu. S-au cacat pe ei si au acceptat cvorum desi aveau parlamentul, aveau legile. Si daca s-au consultat MEREU, atunci si Crin si Ponta au gresit. Din pacate. O singura speranta. Iesirea masiva in strada.

    Daca si Antonescu se retrage, e jale.

  61. dorut Says:

    Nu visati la demisie din partea lui base, nu va exista asa ceva. de azi incepe razboiul impotriva poporului.

  62. ALM Says:

    Eu cred că honvedul a fost a şasesea mână ridicată. De, doar le-a promis autonomie …

  63. Atena Says:

    toader a zis ca nu a spus ca a fost 6-3 dar ca a fost majoritate legala?????????

  64. Last Says:

    Aceeasi mare naivitate ca pe timpul lui Emil Constantinescu. A crede ca ciurucurile securiste si mafiote pot sa dea dovada de fairplay (tu le dai cvorum ei iti dau muie cu boicotul) e o mare, imensa prostie.

  65. Virgil Ilie Says:

    Da Simpaticule …
    Dar nu de Basescu …
    Basescu este doar mizerabilul vataf . Altii sunt stapinii .

  66. dracu Says:

    ba ha ha ha ha
    :))))))))))))))))))))))))))))))))

    revin cu intrebarea daca va amintiti cum se pune la loc dopul sampaniei
    😀

  67. olimpiu65 Says:

    honvedul si Aspazia au rupt echilibrul. ma pish pe ei de securuisti santajabili si de extremisti!!!

  68. Last Says:

    @cordela, bai cretinatate, cu mintea aia oligofrena nici nu stiti ca de abia acum nu mai aveti nicio cale de retragere in liniste. Nici tu – creatura idioata din nastere – nici papusarii mafioti din PDL si servicii, nu o sa doarma linistiti.

  69. Atena Says:

    De unde stii ca afost Aspazia?
    Ti se pare normala veselia lui Toader?

  70. adriana popa Says:

    Au fost toti niste jeguri.

  71. Hrebenciuciu Says:

    Sa vina Gitenstein sa-l taie imprejur pe Schizofrenic si pe Ponta tradatorul

  72. olimpiu65 Says:

    Aspazia a fost colaboratoare asecuritatii, avea dosar,era santajabila, iar bozgorul viseaza ca Base da neamurilor lui din pusta autonomie. UE la toti baaaaa!!!!!!

  73. Franklin Says:

    @ALM

    Honvedul a fost a cincea

  74. olimpiu65 Says:

    basistilor voi sugeti la greu si nu vedeti ca-s pline de kakao cicurile portocalii!!!
    dar nu mi-e grija voastra sunteti intre 0 si 1 asa ca nu se merita efortul, grija mea e cei doi Antonescu si mai ales carlanul, am boala pe el!!!!

  75. dorut Says:

    Ce urmeaza? Marea refacere a FSN-ului. PNL va fi scos din Parlament. Bravo Crin, ai reusit sa distrugi ultimul partid istoric. Crin rules.

  76. Ghita Bizonu' Says:

    Unui simpatizant poate neutentic

    Satrapia Procuratoriala Babuistan….

    Si acu va prindeti ca alegerile din toamna sunt doar asa flori pe mormantul alegerilor libere …. caci Revenitu’ va pune premier p[e cine vrea muschii lui ca el e „sprijinit” de 14 milioane care au refuat sa participe la lovitura de stat. Unica nelamuriele este cine va fi Alegerea Sa Constitutionala : MRU ?! Boc for ever ? va promova Femeia?! Sau va inoproduce la incalzire pre Neamtu? Specilaistu Croitoru?! Ca lucrarea sa Jaful vs. Dreptul de a nu minti. Libertatea politica nu poate exista fara libertate economica poa fi interpretata ca o „aplicatie” …

    Adio Ponta …. meri langa Adrian … Crin arata=-te om e cuvant si retrage-te din politica …

    Prostii nu au decat sa se bucure …. democratia a murit!

    Cu larga contributie a UE , in special a crestin democratiei conservatoare si a lu O’Laba personal , mersoa Uncle Sam ,,,

    Si ma gandesc libidonos la curul neamului lor de intectuali care abereaza In orient, de la inceputul istoriei, faraonul, imparatul, secretarul general PC, presedintele este „rege si preot“ (Geneza 14, 17-24), de natura divina. si care p[rin aste idiotiii papistase sustim de fapt autoritarismul din zona noastra si manca cacat ca cum O departajare a puterilor, ca in occident, e de neimaginat in orient cand de fapt occidentul se arata adept al autocratiei. De fpat azi apusul s-a aratat liberticidar (nici o mirare din partea Nemtiei a carei culminatie in materie de gandire politica a fost der III Reich)

  77. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Hai sa nu mai pierdem timpul,acum chiar ca trebuie iesit in strada !

  78. D a n t e Says:

    Daca lumea va iesi masiv in strada Boicotacul va fi alungat ! Aici vorbim de milioane de oameni furiosi si nu de 9 infractori in robe.

  79. Afara cu tradatorii din pnl Says:

    Ce faceti daca cel care a tradat este toader?

  80. Virgil Ilie Says:

    Simpaticule ,

    USL tre sa scoata lumea in strada .
    Din pacate nu iese singura . Sau daca iese , nu ies suficient de multi .
    Acum trebuie o actiune sustinuta , de mare amploare si pe termen lung care sa ceara demisia mascariciului .
    Nu cu 5-600 de oameni aunati pe net se face asta .
    Nici cu 6000 .

  81. Afara cu tradatorii din pnl Says:

    acum basescu va da unda verde la arestarea membrilor psd si a guvernului

  82. Franklin Says:

    Virgile, USL se kk pe dansa, nu scoate nicio lume in strada, nu a declarat ca respecta decizia CCR? Le este frica de cancelarii, niste piseciosi in scutece. Cand pleci la drum cu alde astia, ajungi unde-am ajuns. Sa iesim noi singuri, si sa vezi ca pana la urma Basea o sa demisioneze.

  83. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Simpaticule ,

    USL tre sa scoata lumea in strada .
    Din pacate nu iese singura . Sau daca iese , nu ies suficient de multi .
    Acum trebuie o actiune sustinuta , de mare amploare si pe termen lung care sa ceara demisia mascariciului .
    Nu cu 5-600 de oameni aunati pe net se face asta .
    Nici cu 6000 .
    ___________________________
    @Virgile

    Eu ies in strada doar din cauza ca simt nevoia deoarece verdictul CCR imi pare nedrept ,nu ma intereseaza daca ma cheama sau nu USLul …Sa stii ca daca imi parea verdictul corect ,nu aveam de zis nimic, chiar si daca nu imi convenea acest verdict .Este insa vorba de un verdict incorect,nedemocratiic,abuziv ,care arata ca s-a dus cu statul de drept in Romania .Ca sa protestez impotriva unei astfel de porcarii ,nu trebuie sa ma cheme cineva in strada ,merg eu singur …

  84. Johnson Reloaded Says:

    Acum la cald nu prea vad niciun PDL-ist jubiland cred ca si stiu de ce 😆

    Singurii care exulta sunt puscariabilii portocalii si media subordonata a carei existenta styatea exact in aceasta decizie

    Hai la smardoiala finală !

  85. Roxana Iordache Says:

    Dragilor, am o postare nouă. Va trebui să faceţi un mic efort ca să puteţi comenta în continuare. Am instalat embargo pentru lighioane. Voi facem aşa, când veţi vedea mesajul pentru logare, vă scrieţi numele sau pseudonimul, adresa de mail, dacă aveţi şi adresă de net şi vreţi să o precizaţi sunteţi liberi, după care sunteţi logaţi şi veţi putea comenta nestingheriţi, fără riscul de a mai ajunge la spam.

    Sita e deasă, comentează doar cine se loghează. Nu-i greu. Lighioanele nu o vor face, fiindcă ar trebui să o facă de mii de ori. 🙂

    Deci, vă aştept la noua postare cu comentarii. Acolo vă rog să răspundeţi şi la întrebarea dacă trebuie să rămână Crin sau să-l lăsăm să-şi vadă de viaţa lui şi să scrie cărţi.

  86. virgilvirgil Says:

    Simpaticule ,

    Sigur ai tot dreptul . Si eu as fi fost acuam in Piata daca eram din Bucuresti , dar asta nu inseamna ca fara o miscare ampla , sustinuta , am si reusi sa facem vreo isprava .
    Iata ca atunci cind io criticam actiunile USL stiam ce vorbesc si nu-mi doream altceva decit binele lor .
    Acum , a venit vremea unei mature si bine chibzuite analize si tragerea de concluzii …
    Ca daca nici acuma …

  87. Roxana Iordache Says:

    @dracu. Chicoteşti degeaba, am băut-o la timpul ei. Şi vin şi altele, niciodată n-are nichipercea ultimul cuvânt. 🙂

  88. Roxana Iordache Says:

    Virgile, poţi să te loghezi şi ca Virgil Ilie, cum vrei tu. Hai să comentăm dincolo!

  89. acuvio Says:

    Curtea Constituţională 🙂

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: