AM SCANDAT, AM CÂNTAT, AM STRIGAT, AM HUIDUIT DIN ULTIMA FIBRĂ CU BRIANA ÎN FAŢĂ LA MODROGAN, SUNT FERICITĂ, SUNT UN OM LIBER. CEEA CE VĂ UREZ ŞI VOUĂ, TRIŞTILOR FIGURANŢI

Da, am fost în Piaţa Universităţii. Şi da, am fost la marş. Şi da, mi-am folosit timbrul de la Dumnezeu până la cer. Şi da, eram nestrigată şi la cât am scos azi din mine, în loc să mă epuizeze, m-a sporit. Am voce, nu-s nici măcar un pic răguşită, deşi am strigat din adâncuri. Cu bucurie. Cu revoltă. Cu joie de vivre. Nimeni nu îmi poate lua bucuria vieţii. Sunt altistă, sunt inepuizabilă, dreptatea e de partea mea. Îi iubesc pe toţi participanţii, de toate vârstele. Am fost trei generaţii acolo. Chiar patru, că erau şi câţiva bebei în braţele celor care erau minori în decembrie 1989 dar au fost la Jilava.

Superb! Absolut superb să fii actor! Actorul vieţii tale. Actor în propria viaţă. Decident. Nu figurant, nu indiferent, nu laş. Superb sentiment, superbă senzaţie! Sunt absolut fericită, mă simt minunat, fizic, psihic, moral şi în toate felurile posibile de bine.

E dumnezeiesc să participi la asemenea evenimente. E dumnezeiesc să fii liber, să te manifeşti ca atare. E dumnezeiesc să trăieşti, pe deplin, vertical, în lumină. E dumnezeiesc să nu-ţi fie frică, să nu dai doi bani de forţa iluzorie a răului. Care crede că te poate strivi. De fapt, nu poate. Nu poate. Noi am biruit răul.

OK. Deci, să vă povestesc ce-aţi pierdut, nevolnicilor care n-aţi participat şi vreţi totul de-a gata.

Uau, ce voce senzaţională am! Ce timbru puternic! Uitasem. Eram ingrată în faţa lui Dumnezeu dacă nu le foloseam. Altădată, azi şi în continuare. Atât cât va fi nevoie. Nu s-au supărat pe mine că am făcut notă separată, în negru ca de obicei, din cap până în picioare, de la pălăria cu boruri mari, la pantofii înalţi. Şi-au dat seama că sunt în doliu. De altfel, au mai fost şi alţii în negru. Restul, aşa cum se stabilise, în albastru, galben şi roşu. Dar şi alb – şi de fapt, toate (non)culorile şi nuanţele. Viaţă! Şi cu steaguri. Cu drapelele naţionale – imense şi mai mici. Şi unele cu stema regală. Dragilor, ce fericită am fost să particip şi ce fericită sunt în continuare! Adică, au participat şi cuţi, şi să nu participe oamenii?!

Deci, hai să vă spun ce-am scandat. Din adâncuri. Evident, „Jos Băsescu”. Şi alternativ:

Băsescu Traian, trădător de neam.

Băsescu şi CCR, aceeaşi mizerie.

Marş afară, javră ordinară!

Javră ordinară, trădător de ţară!

Băsescu judecat, pentru ce-a furat!

Eşti un ticălos, Băsescu – jos, jos, jos! Eşti un mincinos, Băsescu – jos, jos, jos!

PD-L, partid fascist!

PD-L, partid de hoţi, criminali şi mafioţi!

Bişniţare, lasă-ne!

Unu, doi – Băsescu, la gunoi! Trei, patru – să se ducă dracu!

Băsescu şi clica lui, să se ducă …

Cianură pentru dictatură!

La puşcărie, Băsescu la puşcărie – ne-am alintat cu acest cântecel. 😛

După suspendare, urmează condamnare.

Afară, afară, cu javrele din ţară!

Summum bonum în faţă la Modrogan. Stabilimentul central al PD-L, conacul Duduii Lupeasca. Uau! Ce energetică manifestare. Da, am fost în faţă. Lângă Briana. Îmi pare rău doar că n-am avut şi eu tricolor ca ea. Am huiduit amândouă într-o veselie. Huiduia toată lumea. Se zgâlţâiau geamurile stabilimentului. Erau acolo câteva forţe de ordine – şi-au dat seama că ne pot lăsa să facem tot ce vrem, pentru că ne autoguvernăm. Avem control responsabil, indiferent cât de furioşi suntem. Ne-au lăsat chiar să ne apropiem mult mai mult decât era permis, mai ales, la un miting spontan. Ştiau că suntem salon. Ştiu şi ei că apără nişte infractori, doar ca să-şi facă meseria.

Era acolo unul care filma pe trepied, din stabiliment, de la Securitate, din aia a mamii lui. I-am arătat arătătorul. Şi pe urmă, degetul mare de la dreapta, în jos.

Şi am scandat din bojoci şi din toate alea: Jos Băsescu! Şi toate alea contra PD-L. Hoţii, hoţii! ASASINII, ASASINII! Strigam noi până la cer. Şi cele mai senzaţionale scandări, cele mai tari, în opinia mea, cică, noi către laşii de ei, din Modrogan, crima organizată care n-are curajul să iasă când e confruntată cu viaţa reală, liberă, puternică:

BĂSESCULE, NU REZIŞTI, NICI CU MII DE SECURIŞTI!

Şi la fel de magistral:

POPORUL A DECIS, BĂSESCU E DEMIS!

Mamă, cât am huiduit în faţă la Modrogan! Şi ce le-am zis! Cu vocea mea pe care mi-a dat-o Dumnezeu, e clar, pentru aşa ceva – ar fi fost un păcat de moarte să n-o folosesc pentru ţara mea. 🙂 Le-am strigat drept exemplificare după huiduieli – huuuuoooo, criminalilor! Huuuuooooo, hoţilor! Huuuuuooooo, mafioţilor! Huuuuoooo, trădătorilor de ţară! Huuuuuuuuoooooo! Ce eliberare! Ce fericire deplină de om liber!

OK şi pe urmă când ne-am întors şi ne apropiam de Guvern, şi ne-am oprit un pic, la fel, din adâncuri:

ASTA E TRĂDARE, NU COABITARE!

BĂSESCU ÎNCHISOARE, NU COABITARE!

Toate astea cu drag pentru Ponta. Din solidaritate. Ca să-l ajutăm, aşa ziceau oamenii. Crede-mă, Victore, nu eu am pus-o la cale. A fost spontaneitatea oamenilor şi eu am preluat-o puternic, recunosc, cu vocea mea pentru care chiar n-am nici o vină. La fel cum n-am nici o vină faţă de ţara mea pentru votul meu la referendum. Dimpotrivă. Am adus un omagiu României prin votul meu DA.

Şi a rămas ca luni, la ora 10, să fim la Parchetul General. Facem multe chestii pe-acolo. Dacă tot a zis Ciuvică, o facem şi pe-aia cu autodenunţul, deşi iniţial n-am fost de acord cu aşa ceva. Dar pe lângă denunţ, facem şi denunţ. Adică, eu în denunţul meu am să scriu aşa, un mic eseu, dacă şi rechizitoriile parchetarilor tot eseistice sunt. Adică, am să-i aduc epitele lui Băsescu în sprijinul votului meu. Şi evident, am să declar, susţin şi semnez. După care am să fac plângere penală contra lui Kovesi, Morar, Băsescu, Macovei şi alţii. Şi să-i văd că mă iau în fiare. N-au sânge să facă asta. De-abia aştept! 😛 Ei, jigodiile laşe se iau fie de oameni neajutoraţi, fie de demnitari care, în raport cu pretinsa independenţă a sistemului judiciar şi ei tot neajutoraţi sunt! Deci, eu nu sunt neajutorată, arestaţi-mă, jigodii infecte! Şi dacă mă arestaţi, eu tot un om liber am să rămân, iar voi, tot nişte larve.

M-am întors acasă înaintea lor, care au revenit în Piaţa Universităţii. Eu când am ajuns cu ei în Piaţa Victoriei eram lângă casă, deci, m-am grăbit să vă povestesc.

Ieşiţi în stradă, nu fiţi nesimţiţi! 😛

91 răspunsuri to “AM SCANDAT, AM CÂNTAT, AM STRIGAT, AM HUIDUIT DIN ULTIMA FIBRĂ CU BRIANA ÎN FAŢĂ LA MODROGAN, SUNT FERICITĂ, SUNT UN OM LIBER. CEEA CE VĂ UREZ ŞI VOUĂ, TRIŞTILOR FIGURANŢI”

  1. Dante Says:

    Nu te credem…Poze ai ? Dovada ! 😀

  2. radu c Says:

    prima remarca: ai scandat cu „dracu”?
    a doua: unde au fost cei sase cai frumosi?
    a treia: ai stat langa o lesbiana?
    a patra: mama cati cacarai ati fost
    a cincea: pai nu e dictatura? cu dreaqu de ati dat una spontana?

    si ultima: fa dar chiar esti proasta

  3. Dawson Says:

    Macovei, muie Macovei!!!!!!!!!
    http://hristea.wordpress.com/2012/08/16/no-church-tells-me-how-to-vote/
    Rox, te iubesc!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Dante Says:

    Radu Cacat mars la vizuina aurolacule ! 😆

  5. sandi Says:

    Laba , ti-a expirat biletul de voie de la Socola ? Stai ca ii anuntam pe aia cu camasa si haloperidonul sa te ia !

  6. sandi Says:

    Cacat il cheama ? Atunci sa tragem apa !!

  7. sandi Says:

    Bravo Roxana. Din pacate io nu-s din Bucale !

  8. Last Says:

    @radu c
    marsh mah natarau oligofren, intra la loc in cocina securistului si turnatorului bashescu

  9. Florian Says:

    Ai uitat sa zici de cantecul ala haios, in care se spune la un moment dat ca, de la colectivizare, n-a mai fost asa teroare.

  10. AM SCANDAT, AM CÂNTAT, AM STRIGAT, AM HUIDUIT DIN ULTIMA FIBRĂ CU BRIANA ÎN FAŢĂ LA MODROGAN, SUNT FERICITĂ, SUNT UN OM LIBER. CEEA CE VĂ UREZ ŞI VOUĂ, TRIŞTILOR FIGURANŢI » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 16 August 2012 – Blog « Veniturile Impact s-au redus de 3,3 ori in primele sase luni […]

  11. Florian Says:

    Iar eu am uitat sa spun ca erai tare misto in costumul ala 🙂

  12. Donkeypapuas Says:

    O să postez şi eu mai spre noapte nişte imagini. Cu maşinile securiştilor care ne monitorizau. Şi mai ales cea cu BMW -ul Poliţiei. Cadou de la tante merkel. „Că e damă bună” (Caragiale dixit).

  13. Dawson Says:

    @Sandi
    Sper ca nu pe mine ma injuri. 😉

  14. Florian Says:

    A, si a mai fost o strigatura: Poporul a decis: Basescu, demis!

  15. sandi Says:

    Nu nene Dawson ! Pe nenorocitul ala care se masturbeaza si stropeste pe ecran ori de cate ori citeste mesajele gazdei noastre .

  16. radu c Says:

    ca sa nu mai pierd vremea adresandu-ma individua, ramane cum am stabilit: o adunatura de cacarai smintiti. si in strada si pe aici

  17. Florian Says:

    Pardon, vad ca pe asta cu „Poporul a decis…” ai amintit-o si tu, dar undeva mai jos.

  18. Donkeypapuas Says:

    Mai bine smintit decât lingău cretin

  19. Semantica protestului o lasă cu ochii în soare pe Lady Gaga | Teologie pentru azi Says:

    […] Cred că clujenii trebuie să învețe de la olteni cum să voteze. Asta pentru: un spor de demnitate. […]

  20. Florian Says:

    @radu c
    De obicei, exhibitionistii fac laba in locuri publice, iar cand vad ca sunt observati ejaculeaza de placere. Tu faci laba pe aici, si iti dai drumul cand iei suturi in cur. Da-te mai aproape de ma-ta, sa o stropesti in bot.

  21. PELERIN ORTODOX » Semantica protestului o lasă cu ochii în soare pe Lady Gaga Says:

    […] Cred că clujenii trebuie să învețe de la olteni cum să voteze. Asta pentru: un spor de demnitate. […]

  22. Marius Mina Says:

    E de bine, lumea se misca, am inteles ca incepand de maine se vor amplifica . Hidra trebuie decapitata si numai poporul o poate face iesind in strada !

  23. Florian Says:

    @Donkeypapuas
    Apropo de politisti, era unul tanar si gras, care ne-a insotit pe tot traseul. La un moment dat, discutand cu cativa dintre noi, a spus ca este de partea noastra. Din acea clipa mi-a fost foarte simpatic si, cand am revenit in PU, mi-a fost mila de el ca l-am carat dupa noi atata drum.

  24. Florian Says:

    Roxana, acum m-am prins de ce insistai ieri sa mergem in Piata Victoriei. Ca sa te conducem acasa 😀

  25. Dante Says:

    Tipa de la Facias spunea ca Antonescu poate s-o demita pe Kovesi.Probabil ca nu e de acord Ponta care a facut in pantaloni de frica Comisiei Europene…Halal

  26. Dawson Says:

    @Florian
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  27. Florian Says:

    @Marius Mina
    Din pacate nu cred ca de maine se va amplifica, pentru ca manifestatia de astazi n-a fost mediatizata. In afara de cei care am fost azi, nu mai stie nimeni ca a reinceput dansul.

  28. Florian Says:

    @Dawson
    De Roxana zici, ca era misto in toalele alea?

  29. cristina Says:

    Rox, te iubesc!

  30. J o h n s o n Says:

    Eu nu inteleg de ce mamaligile de tarani nu pun mana pe furci si pe topare sa-i puna pe fuga pe ticalosii aia…Apar seara la Gadea si plang pe umarul lui ca niste colivarese in depresie…

  31. Dawson Says:

    @Florian
    Eu pur si simplu o iubesc. Clar?

  32. mert Says:

    Pasul 2 impotriva Monei Pivniceru
    Tinta era clara. Niste fotografii nevinovate livrate dimineata de SRI catre RTV si doamna judecator trebuia sa inteleaga mesajul – trebuie sa nu mai vrei sa fi ministru al Justiei. Daca la inceput a ezitat… mai pe seara a anuntat ca NU cedeaza si ca isi doreste in continuare sa fie ministru. La doar cateva ore apare al doilea avertisment – trebuie sa te retragi pentru ca vor urma convorbiri telefonice! Mesajul a fost transmis prin acelasi organ de presa si (surpriza) acelasi jurnalist – Romania Libera. Iata ce este anuntata Mona Pivniceru ca se va intampla daca nu se retrage mai repede:

    Surse judiciare spun ca exista interceptari in dosarul de coruptie al fostului procuror-membru CSM, George Balan, al unor convorbiri ale acestuia cu Mona Pivniceru, din care ar rezulta strategia de subordonare a Justitiei.

    Potrivit surselor noastre, din convorbiri ar rezulta caMona Pivniceru urma sa fie numita ministru al justitiei, functie din care ea sa-l propuna procuror general pe George Balan, iar pe Marcel Sampetru, supranumit „doctorul de dosare” in alte rechizitorii de coruptie, sef la DNA.

    Dupa aceaste miscari, urma revocarea presedintelui si vicepresedintelui CSM Alina Ghica, respectiv Oana Schmidt-Haineala, apoi revocarea presedintelui Inaltei Curti, Livia Doina Stanciu si inlocuirea acestora cu oameni de incredere. Apoi, Mona Pivniceru urma sa fie recompensata cu functia de judecator la Curtea Constitutionala, pe un mandat de 9 ani, dupa care se pensiona cu o pensie de peste 150 de milioane de lei pe luna. Din toate acestea, Mona Pivniceru a recunoscut doar ca i s-a propus functia de judecator la Curtea Constitutionala. Pana acum, s-a ajuns in faza in care Mona Pivniceru a fost propusa pentru functia de ministru al Justitiei, dar pentru posturile de sefi la Parchete trebuie sa caute alte persoane deoarece Balan si Sampetru au fost pusi deja sub invinuire

    Reamintim ca doi importanţi oficiali ai Consiliului Superior al Magistraturii- procurorul George Balan şi consilierul Marcel Sâmpetru – sunt anchetaţi deoarece si-au folosit influenţa pe lângă oameni politici din USL ( inclusiv pe langa Victor Ponta ) pentru ocuparea posturilor de Procuror General al Romaniei si cel de sef al DNA.

    Din dovezile strânse de anchetatori mai reiese faptul că George Bălan şi Marcel Sâmpetru, ajutaţi de Mirela Plăpcianu (soţia lui Marcel Sâmpetru) şi de Marian Petrache (preşedintele CJ Ilfov) au pus la cale un plan de intoxicare a presei cu informaţii false despre numirile care trebuie făcute la Parchetul General şi DNA. In plus, Balan si Sampetru s-au folosit si de informatii-secrete de stat, furnizate de un sef de serviciu secret din Ministerul de Interne, invinuit si el in dosar. Cu aceste informatii, grupul intentiona sa obtina posturi inalte din care apoi sa obtina avantaje materiale. De asemenea, intentionau sa-l santajeze pe ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, pentru a obtine numirea unui prieten de-al lor ( Remus Span) pe functia de sef de cabinet al ministrului, pozitie din care grupul infractional urma sa controleze atribuirea de contracte de zeci de milioane de euro.

    Din convorbirle lui Balan ar rezulta ca si Mona Pivniceru era aliata lor, spun surse judiciare.

  33. florentin Says:

    @ Florian …pe Antena 3 a fost ,am vazut eu …

  34. Marius Mina Says:

    ……Mona Pivniceru coboara din autoturismul lui Adrian Nastase. Pe intelesul tuturor, se traduce cam asa: postul TV apropiat USL si personal lui Ponta, arunca in spatiul public, in scopul terfelirii imaginii unui demnitar propus de aliatul PNL pentru functia de ministru, un sir de fotografii, provenite de la unul din serviciile secrete ce-l slujesc pe Basescu, din care rezulta ca persoana in cauza ar fi apropiata lui Adrian Nastase…….

  35. neveu01 Says:

    Bravo Roxanoooooooooooooo!!!!!!!!!!!!

  36. Neveu01 Says:

    Cu litere de schioapa, cotidianul.ro publica o ” Plangere penala pe numele lui Traian Basescu pentru tradare si numai…”
    Care dintre voi stie cata greutate are in acest moment aceasta plangere:

    http://www.cotidianul.ro/plangere-penala-pe-numele-lui-traian-basescu-pentru-tradare-si-nu-numai-191571/

    Sper ca astia sunt diferiti de alde „Catavencu”….;)

  37. Marius Mina Says:

    Mariana Alexandrescu explica facatura filmului cu Mona Pivniceru: „Habar n-avea in ce masina s-a urcat. Mi s-a dat masina cu soferul de catre Dana Nastase sa ma duc acasa si pe drum am sunat sa o iau pe Mona. Eu am sunat-o sa coboare la masina, inseamna ca eram urmarite”. Pivniceru a fost urmarita de serviciile secrete, care filau locuinta familiei Nastase!
    http://www.luju.ro/opinii/interviu/interviu-exclusiv-mariana-alexandrescu-explica-facatura-filmului-cu-mona-pivniceru-habar-n-avea-in-ce-masina-s-a-urcat-mi-s-a-dat-masina-cu-soferul-de-catre-dana-nastase-sa-ma-duc-acasa-si-pe-drum-am-sunat-sa-o-iau-pe-mona-eu-am-sunat-o-sa-coboare-la-masi

  38. Dawson Says:

    http://hristea.wordpress.com/2012/08/16/nowhere-man-please-listen/

  39. Roxana Iordache Says:

    @Dante. Păi dovada e la ei, că dacă n-au filmat şi n-au fotografiat de le-a venit rău! 😛 Televiziunile n-au dat nimic? O fi şi pe la Antena3 vreun Datchievici? Păi aşa le trebuie fraierilor, că au îndopat un securist, o nulitate jurnalistică. :mrgreen:

    @radu c. Viaţa ta sunt eu. Asta e singura remarcă. Băi, mortificatule în lumea virtuală, sifiliticii lumii pe dos, căcărăii sunteţi voi, care n-aveţi legătură cu viaţa reală, sunteţi nişte slugi proaste, laşi care se ascund sub anonimat. Deci, hai siktir de-aici, voyeur prost! 🙂

    N-ai tu, Băsescule, acces la femei rafinate, ai să mori fără să cunoşti vreuna. Orice ai face, orice femeie adevărată te-ar trata aşa cum am făcut noi azi la miting şi marş. 😛 Nici nu mă obosesc să te banez, nu-mi mai pierd timpul cu voi, mai încolo am să mă culc, am să dorm, în timp ce proştii ca voi îşi vor irosi viaţa ca să profite de absenţa mea şi să posteze abjecţii stupide şi pe care oricum le şterg într-o secundă. 😆

    @Dawson. 😳 Love U back. 😛

    @sandi. Păi ieşi unde eşti şi scoate-i şi pe alţii. Şi nu mai zice „bucale” că mă enervez îngrozitor. 👿

    @Florian. Nu-mi amintesc. În rest 😳 Şi nu te-am văzut, de ce n-ai venit să-mi spui că eşti pe-acolo? Poate fiindcă m-ai înjurat când eram rea cu Crin? 😛

    @Donkexpapuas. Super! Că poze n-am! Dar erau ăia mortali în hârbul ăla flancat de două maşini oficiale. 😆

    @Florian, păi bre, n-ai citit până la capăt, tocmai despre asta am spus că a fost cea mai tare, alături de aia cu miile de securişti. 😛

    @Florian. Da, ai terminat de citit. 🙂

    @Marius Mina. Dorm pe ei uslaşii, lasă totul pe popor. 😡 :mrgreen: 😛

    @Florian. Te-ai prins! Nimic nu-ţi scapă! 😆 Acum, serios, nu eu am organizat, au tot postat unii mesaje inclusiv pe blogul meu şi atunci n-am făcut decât să popularizez anunţul. A făcut-o şi Sabina Iosub de dimineaţă. Era singura modalitate să ţii un miting neautorizat, sub formă de marş. 😛

  40. J o h n s o n Says:

    De ce n-o pune pe Norica la Justitie ca sa inchidem balciul….Sau o pastreaza pt procuror sef ?

  41. Donkeypapuas Says:

    Gata, am postat. Făcute cu telefonul, că n-am avut aparatul foto cu mine.

  42. Roxana Iordache Says:

    @Dante. Păi asta scriam şi eu ieri, că să-i trimită Victoraş propunerea lui Crin şi el n-are greţuri să semneze decretul de demitere a lui Kovesi. Pe-urmă, Ponta poate să-i spună lui Barosu că l-a torturat Antonescu şi a trebuit să-i trimită hârtia. 😛

    @Florian. Chiar aşa, la jurnale n-am văzut nimic, ai noştri au zis că nu s-a transmis. Dar nu-i nimic.

    @cristina. Înseamnă că ai sentimente. Mulţam. 🙂

    @jOHNSON. Eşti obscen! Chiar n-ai ruşine, bre! 😛 Adică, ăia sunt neînfricaţi, nu doar că nu se lamentează, dar chiar ne dau clase şi tu aştepţi să-l ia ţăranii în furci pe Băsea! Mai bine şi-ar mişca Mazăre manechinul şi ar trage un miting pe litoral. :mrgreen:

    @Dawson. 😳

    @mert, Marius Mina. V-aţi gândit că de fapt Mona le-a făcut-o, ca să poată să-i atace cu filajul? 😛

    @florentin. Şi ce-au dat pe Antena 3 de la manifestaţie?

  43. Ochiu Says:

    @marius mina
    va place la nebunie sa-i blamati pe ponta si psd-ul
    dar daca v-ati uita mai bine ati vedea niste dusmani si tradatori in pnl
    nu mai incercati sa bagati strambe.ca sa se destrame usl
    Sunt lucruri care nu va fac cinste

  44. Roxana Iordache Says:

    @Johnson. Las-o, bre, pe Norica, ia bani frumoşi de la PE. Şi să mai candideze şi la următoarele europarlamentare. Şi poate ne spune şl ce i-a răspuns Barosu, că au trecut 30 de zile de când l-a întrebat cum de şi-a permis alea 11, că unde scrie în documentele CE? 🙂

    @Donkeypapuas. Vin să văd.

  45. Roxana Iordache Says:

    @Ochiu. Ai aşa un damf de băseală. 🙂

  46. Dawson Says:

    Evident ca Ochiu e basistŞ
    http://hristea.wordpress.com/2012/08/17/when-the-day-breaks/
    Please watch it!

  47. Roxana Iordache Says:

    Staţi cretinilor, cu ochii după fundul oamenilor, filaţi-i ca proştii! Asta-i viaţă pe voi? Imbecililor! Habar n-aveţi de câte ori sunteţi driblaţi, chiar sub nasul vostru! Dar să vedeţi peste o săptămână ce-o să vă mai iasă pe nas toate astea. 😛

    Proştilor! 😆

  48. Dawson Says:

    Uita+te la film. 😉

  49. Dawson Says:

    Uite atat te iubesc:

  50. vida Says:

    deruta la postacii PD-L …
    http://www.blogary.ro/2012/08/mru-intreaba-poporul-raspunde/#comments

  51. Marius Mina Says:

    @Ochiu maron, n-am blamat PSD ul, l-am blamat pe Ponta pentru acceptarea slugarnica a aberatiei cvorumului impusa de un troglodit comunist , Manuel Barroso si pentru atitudinea mai mult decat dubioasa pe care a adoptat-o . Nu sunt singurul , numarul celor care il banuiesc, pe buna dreptate, de blat , se tripleaza de la o zi la alta . Ramane sa-mi demonstreze contrariul

  52. stejarul Says:

    Marius Mina, de cand a aparut informatia ca masina in care s-a urcat Pivniceru era „masina cu suflet” (avea sofer) imi e greu sa mai cred ca Mona nu a intrebat de unde e masina.
    Cum adica ,te urci intr-o masina cu sofer si nu intrebi cine e tipu?
    Ciudat…..
    Sa fie ca MP s-a vrut afara din intelegerea cu USLul sa preia Ministerul Justitiei ?

  53. stejarul Says:

    Roxana, ati inceput ceva magnific. Sa dea Domnul sa fie intr-un ceas bun!

  54. POPORUL A DECIS, BĂSESCU E DEMIS! BĂSESCU ÎNCHISOARE, NU COABITARE! « Sfinxul Says:

    […] IORDACHE AM SCANDAT, AM CÂNTAT, AM STRIGAT, AM HUIDUIT DIN ULTIMA FIBRĂ CU BRIANA ÎN FAŢĂ LA MODROGAN, S…IMPERTINENŢĂ FĂRĂ PRECEDENT A CSM, CARE SFIDEAZĂ PREŞEDINTELE CONSTITUŢIONAL ŞI PROCLAMĂ […]

  55. ihdsimmeu Says:

    Un filmulet ceva? Din cate am urmarit eu pe A3 (si am urmarit postul pe data de 16) n-am vazut asa ceva! Pentru ca din relatarea ta inteleg ca a fost ceva! Cineva dintre voi nu a imortalizat momentul?

  56. ihdsimmeu Says:

    Doar ce-am scris si am vazut ca la A3 au dat in emisiunea Oanei Stanciu (realizatorul Panoramei) care este pe emisiunea Danei Grecu (care-i plecata in concediu)… deci undeva in jurul orei 19.40… eu am vazut emisiunea in reluare undeva la 04.00… Asa ca cine se pricepe, poate sa posteze acel filmulet, de vreo 5 minute…Toate cele bune!

  57. abdulah catli Says:

    Felicitari Roxana.Ati ajuns la vorba mea cu iesitul in strada pana la urma.Asta e singura solutie!

  58. Ion Olteanu Says:

    http://www.romani-in-lanturi.blogspot.ro/2012/08/1-din-cei-7403836-de-romani-in-greva.html

  59. cineva Says:

    Eu m-am uitat pe webcam-ul de Jurnalul National si v-am vazut in fata Teatrului National, dupa care dintr-o data toata lumea a disparut! N-a trecut mai mult de o jumatate de ora, 40 minute max. si Antena 3 a intrat pe galben cu voi de la sediul pedeleprelor! Sentimentul pe care l-ai incercat aseara Roxana l-am incercat eu in iarna! E absolut demential!

  60. mert Says:

    Dupa cate stiu eu Ponta a discutat cu Antonescu inainte de a accepta cererea lui Barosso.
    Crin a promulgat legea care era f. bine facuta dar au fost driblati in parlament la comisia juridica. Ca sa nu ziceti ca sunt rau nu va spun cine a absentat de la usl(?) si s-a distrus tot.
    Si eu chiar stiu ce spun.

  61. cineva Says:

    Iata dovada: http://videonews.antena3.ro/video/romania/protest-in-fata-sediului-pdl-din-capitala.html

  62. florentin Says:

    da …eram intru-un magazin ,am vazut ca dadeau breaking news cu voi la sediul pedeleilor …

  63. mert Says:

    Din cauza contractelor cu statul si a multor afaceri dubioase, Ghita a devenit un personaj santajabil, gata oricand sa faca un joc dublu.
    Acest fapt a fost sesizat chiar de Victor Ponta care, chestionat pe tema imaginilor cu Mona Pivniceru, a tinut sa sublinieze ca ”RTV si B1 TV coabiteaza foarte bine in ultima perioada”.
    Se pare ca pozele au fost furnizate-n plic, postul RTV fiind ales special, avand in vedere ca Sebastian Ghita, este cunoscut ca un apropiat al lui Victor Ponta si astfel se impuscau doi iepuri.
    Din cate am aflat pdl va mai livra si alte mizerii la RTV si nu numai
    Pentru asta trebuie distrusa celula de falsificare si intoxicare de la Centrul de surse deschise , care este o unitate a SRI

  64. J o h n s o n Says:

    @Roxana,parca acum o saptamana am spus „Basescu n-a iesit azi la discurs…semn rau,ma astept la nasoale”…mi-ai sarit in cap,ca sunt defetist,ca nu ma recunosti ” etc ….Buuuun ….OK,a doua zi nu s-a intamplat nimic dar din a treia a inceput jihadul procurorilor,al stenogramelor iar scandalul eratei s-a finalizat cum a vrut Zegrean…Cam atat….Adica nu,a mai venit si coate goale ala,omul lui Obama sa-l insurubeze si mai bine pe alcoolic in scaun,din pacate nu unul electric….Ce vreau sa spun ? Ca Basescu e previzibil trebuie doar sa-i citesti bine comportamentul…nimic mai mult.

  65. Atentie Says:

    gurile rele spun ca se pune la cale arestarea unor membrii ai guvernului Ponta.
    vor mai aparea si niste stenograme cu discutii avute la usl

  66. Roxana Iordache Says:

    Bre, spuneţi-mi şi mie de ce nu dau protestul nostru la jurnale? Reiau în schimb prostia de declaraţie a lui Frizerică Preda, e drept că e atât de idioată încât merita mediatizată ca teslă. 🙂

  67. Roxana Iordache Says:

    @Johnson. Eşti mincinos, eu am spus mereu că Băsescu e previzibil. Şi mai ales, eşti mincinos, nu ţi-am sărit în cap! Tu ştii ce-nseamnă să-ţi sară în cap o pisică? 😆

  68. J o h n s o n Says:

    Stiu ! 🙄

  69. Roxana Iordache Says:

    @Johnson. 😆

  70. Roxana Iordache Says:

    @cineva. Nu se deschide nimic la linkul tău. 🙄

  71. Roxana Iordache Says:

    @florentin. Păi, să-ţi fie ruşinică! Tu ai postat primul anunţul pe blogul meu privind marşul, eu am strâmbat din nas, după care, eu am mers şi tu ai stat prin magazine. :mrgreen:

  72. Radu C ( Lyon) Says:

    Roxana, obrazul pe care viermele basist de mai sus radu c ti-l scuipa, da-mi voie mie sa ti-l sarut, pentru tot ceea ce ai facut ieri si in general pentru intreaga ta atitudine de roman caruia-i pasa de Romania.

  73. mert Says:

    http://inregistrari.antena3.ro/view-Editie_speciala-170.html
    emisiunea Onei si protestul vostru la min 55

  74. mert Says:

    http://inregistrari.antena3.ro/view-Editie_speciala-170.html
    min55:56

  75. Last Says:

    @Roxana, se deschide linkul ala, daca ai adblock activat dezactiveaza-l

  76. 16 august 2012 Says:

    La 55:56 mitingul
    http://inregistrari.antena3.ro/view-Editie_speciala-170.html

  77. Franklin Says:

    Daca in locul intempestivului proiect al suspendarii, USL i-ar fi preferat un plan secret de izolare a lui Basescu, de deposedare pas cu pas de justitia aservita, de servicii, de tot felul de acoperiti, etc. probabil ca acum tara ar fi aratat cu mult mai bine.

    S-a preferat un blitzkrieg care a provocat numeroase pierderi colaterale si a avut o eficacitate indoielnica fiind parat printr-o contraofensiva europeana devastatoare a suspendatului.

    Castigul cel mare al demersului suspendarii a fost acela ca am aflat cu precizie dimensiunea uriasa a hidrei securiste, anatomia si fiziologia sa intima. Am aflat ca, de fapt, Traian Basescu este cel care a dat o lovitura de stat si nu USL, preluand puterea reala in stat in numele unei organizatii securiste oculte extrem de bine organizate. Puterea o detineau oricum, numai ca suspendarea si referendumul i-au obligat sa faca uz si abuz de ea.

    Afrontul pe care, probabil ca CCR i-l va aduce saptamana viitoare romanilor prin invalidarea referendumului nu va ramane nepedepsit. Populatia va vota masiv la toamna impotriva aliantei electorale basiste ai carei membri, pedeleni, ungureni, nemteni si dan-diaconeni-directi, vor ajunge probabil sa se bata cu totii pe vreo 10-15 procente. Sa nu ne facem insa iluzii, multi dintre ai nostri sunt, de fapt ai lor, asa incat, victoria ramane, deocamdata, un vis.

  78. Emy Says:

    Hai ca se POATE !!!!

  79. Franklin Says:

    Urmatoarea suspendare a lui Traian Basescu se poate face astfel incat referendumul de demitere sa se tina odata cu alegerile parlamentare de la toamna. In acest fel se va realiza si cvorumul necesar, probabil. Ca doar nu-l vor boicota din nou!
    Beneficiul cel mai mare pentru USL va fi acela ca alegerile organizate odata referendumul de demitere vor atenua din componenta economica a dezbaterilor si vor radicaliza populatia impotriva PDL si aliatilor acestuia.

  80. sandi Says:

    J o h n s o n spune:
    vineri 17 august 2012 la 12:08:28 am
    De ce n-o pune pe Norica la Justitie ca sa inchidem balciul….Sau o pastreaza pt procuror sef ?
    ****

    Pentru ea trenul a trecut de mult prn gara ! Si apoi e cam… hahalera dupa cum am vazut-o la emisiunile unde este invitata .

  81. sandi Says:

    @ Franklin
    Am auzit. Ar fi o idee buna

  82. sandi Says:

  83. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    SUNT UN OM LIBER. CEEA CE VĂ UREZ ŞI VOUĂ, TRIŞTILOR FIGURANŢI
    _________________________________________
    Hm,multumesc mai Roxana,esti o draguta… :mrgreen:

  84. Roxana Iordache Says:

    Unii nu pot deschide prostiile-alea, mai bine face unul din voi un clip şi-l pune pe youtube.

    @Franklin. Părerea mea e că ar fi bine să terminăm cu prostiile. Astea sunt ipoteze infantile, nu te supăra – ai fisuri grave de altfel în raţionamentul tău, care porneşte de la premise false. USL nici nu mai exista acum. Era oale şi ulcele. Iar noi, primii reprimaţi. Asta e realitatea.

    Strategia a fost perfectă, s-a gripat din cauza ezitărilor lui Ponta, mai precis, a prostiei cu Rus.

  85. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, îmi era dor de tine. Asta e situaţia. 😆

  86. Roxana Iordache Says:

    @Franklin. Ulea mai vine la alegeri, prietene! :mrgreen:

  87. Roxana Iordache Says:

    Ar fi frumos din partea voastră să postaţi mesaje de solidarizare cu domnul Olteanu, am o postare nouă de peste o oră, cred. 😡

  88. Roxana Iordache Says:

    @Radu C (Lyon). Bun venit! Mulţumesc pentru pupic, dar e un pic greţos să credeţi că obrazul meu ar putea fi atins de un limbric virtual şi pe urmă dv. să pupaţi. 😯

  89. Roxana Iordache Says:

    @Neveu 01. Octave, chiar m-am enervat, pentru că mi-am pierdut timpul să urmez link-ul trimis de tine şi nici n-am citit mai mult decât o diagonală scurtă, plângere penală like shit, frecţie penibilă! Mai zic că sunt şi jurişti. 👿

  90. Radu Humor Says:

    http://www.cotidianul.ro/plangere-penala-pe-numele-lui-traian-basescu-pentru-tradare-si-nu-numai-191571/

    Găsești acolo o inventariere exactă a tuturor fărădelegilor acestui
    individ, care în orice țară democratică ar fi stat după gratii !
    Numai la noi, ca la nimeni !
    E îngrozitor, câte a putut face dementul ăsta ( inclusiv crime!) călcând în picioare absolut totul !
    Nebunie curată !

  91. bmarinescu41 Says:

    PICĂTURA CHINEZEASCĂ=CHEIA SUCCESULUI!!!
    TREBUIE „PICURAŢI” FĂRĂ RĂGAZ PÂNĂ CEDEAZĂ NERVOS ŞI PLEACĂ ÎN CROAZIERĂ PE MARTE,DAR CU MOTORINĂ DOAR PENTRU DUS,CĂ E CRIZĂ 😀 😀 😀 !!!!!!!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

