ANTONESCU E PREFERABIL PENTRU SUA. SUSŢINERE POPULARĂ MASIVĂ, STABILITATE POLITICĂ, MULŢUMIRE SOCIALĂ, REDRESARE ECONOMICĂ PRIN MĂSURI SOCIAL-LIBERALE

Americanii sunt pragmatici şi e numai firesc să-şi securizeze interesele strategice (economice, comerciale, militare, etc.).

E bine să judecăm şi noi pragmatic. Singurul lucru care nu se negociază din perspectiva noastră, a celor care am votat zdrobitor pentru schimbare, deci, implicit, pentru Crin Antonescu, ţine de independenţa, suveranitatea şi integritatea naţională.

Vrem demnitate, vrem să fim reprezentaţi cu cinste, vrem ca resursele naturale să fie exploatate în parteneriat strategic, dar nu înstrăinate, ci să contribuie substanţial la bunăstarea poporului român. Vrem privatizare în avantaj naţional, nu vânzare pe nimic a obiectivelor strategice. Şi nu în ultimul rând, vrem respect. Respect de sine şi deci, respect din partea Aliaţilor NATO şi a partenerilor europeni.

Sunt sigură că preşedintele Crin Antonescu reprezintă aceste deziderate. A demonstrat-o în repetate rânduri, dar acum e proba de foc: s-a angajat să ne aducă victoria deplină, să consacre voturile noastre masive, care sunt suverane, indenegabile şi inalienabile.

Preşedintele Antonescu va şti să-i comunice emisarului SUA faptul că e o dovadă de mult prea mare democraţie atitudinea Guvernului USL faţă de atitudinea anarhică a conducerii Parchetului General în raport cu principiile şi normele statului de drept. Spune-i americanului că în România Procuratura atentează la dreptul cetăţenesc fundamental, definitoriu pentru o democraţie, dreptul la alegere liberă, spune-i americanului că în România Procurorul General execută ordinele unui particular care o şantajează cu poliţie politică asupra vieţii personale, spune-i americanului că în România Procuratura anchetează procesul electoral, care e sacrosanct în Constituţia SUA, Întâiul Amendament şi va înţelege exact ce se întâmplă în România: o grupare infracţională patronată de preşedintele suspendat şi demis de facto de popor terorizează statul român, după care face delaţiuni în Vest exact pe dos, victimizându-se şi acuzând Guvernul de propriile ilegalităţi. Metodă tipic stalinistă, pentru care fondatorii CEKA ar jubila, fiindcă discipolii şi-au întrecut magiştrii de la Moscova. Totodată, prin reprimarea presei, deci, a libertăţii de exprimare – singurul reper de libertate a cuvântului în România fiind Antena 3, la a cărei boicotare a îndemnat Băsescu, nu doar fără succes, ci cu un eşec usturător.

Cred că preşedintele Antonescu va onora limba română şi va avea un interpret care să-i onoreze nuanţele. Sunt sigură că preşedintele Antonescu îl va face pe oaspete să-şi dea seama că e o onoare să fie primit de către preşedintele României, care ar fi putut să-l paseze unui consilier, doar că n-ar fi fost frumos în raport cu ospitalitatea românească. Şi mai ales, cu interesele strategice comune, româno-americane.

Sunt sigură că preşedintele Antonescu va etala cărţile. Full. Spre deosebire de cacealmaua din Piaţa Galaţi.

Poporul român are nevoie să fie apărat şi reprezentat cu demnitate. Elegant şi ferm. Diplomaţie suplă şi verticală.

Vă mai sunt datoare un răspuns cu privire la titlu. Pragmatic, Obama n-are cum să rateze al doilea mandat, din pricină că republicanii au dat cu piciorul imensei şanse pe care le-o dăduse mişcarea „tea party”, prin faptul că nu au desemnat un contracandidat cu şanse reale. Mit Romney, din păcate, n-are. Cred că numai Condi Rice îl putea bate, azi, pe Obama, dar n-a avut interesul. Revenind, Partidul Democrat din SUA e coleg de familie politică internaţională cu PNL. Asta e realitatea. Şi dacă afilierea se armonizează cu acordurile pragmatice, se face linişte în România. Scăpăm de Băsescu.

Dar, repet: asta depinde NUMAI de noi. De verticalitatea noastră inteligentă. De responsabilitatea uriaşă faţă de 7,5 milioane de voturi. Şi nu în ultimul rând, de conştiinţa legitimităţii uriaşe cu care eşti motivat, tu, Crin Antonescu, să ne reprezinţi şi să convingi că dreptatea e de partea noastră şi nimeni nu poate anula voinţa naţională.

Repet: nu suntem o ţară câştigată la jocuri de noroc. Băsescu şi clica trebuie să răspundă pentru angajamentele oculte şi onoroase pe care e clar că le-au făcut, ilicit, în numele României. Să plătească ei.

România nu e de vânzare.

Dar toate astea sunt clare.

Relaţiile comerciale cu SUA sunt de dorit, iar la Washington se ştie prea bine că, de exemplu, cel care a adus Ford în România este premierul liberal Călin Tăriceanu. Guvernarea USL continuă linia. La urma urmelor, Washingtonul are suficiente precedente, ştie cum au sfârşit unii măscărici pe care i-a susţinut când se cramponau de putere. După care SUA a trebuit să recunoască schimbarea.

Să-i punem în faţa faptului împlinit. Washingtonul nu riscă să susţină întoarcerea la haos dement cu consecinţe impredictibile. În schimb, o situaţie politică şi socială stabilă, armonioasă, favorizează mediul de afaceri. USL are o mare legitimitate, reprezintă peste 60% din voinţa naţională. Iar preşedintele constituţional, Crin Antonescu este, la ora actuală, reperul încrederii naţionale. Administraţia Antonescu este garanţia stabilităţii netulburate în România.

P.S. Mă enervează la maximum fatalismul celor care susţin – cârcotaş sau aprobator, dar mereu pasiv – că jocurile se fac în exteriorul ţării. O resemnare stupidă. Când ai în spate voinţa poporului, nimic nu te mai poate opri să o afirmi. Mereu în momentele de graţie ale istoriei României i-am pus în faţa faptului împlinit: prin voinţă naţională. Acum e un moment crucial. De fermitatea inteligentă a preşedintelui Antonescu depinde însuşi viitorul României, destinul liber al ţării noastre. În caz contrar, nu peste multă vreme, România nici n-ar mai exista ca stat.

UPDATE. Halul în care se află sistemul judiciar post-Băsescu trebuie relatat fără menajamente. De exemplu, aberaţia ca inspecţia judiciară a CSM să se autosesizeze ca să cenzureze declaraţii politice!

UPDATE 2. Trebuie şi un pic de curăţenie prin servicii. Acum.

Anunțuri

101 răspunsuri to “ANTONESCU E PREFERABIL PENTRU SUA. SUSŢINERE POPULARĂ MASIVĂ, STABILITATE POLITICĂ, MULŢUMIRE SOCIALĂ, REDRESARE ECONOMICĂ PRIN MĂSURI SOCIAL-LIBERALE”

  1. Franklin Says:

    Ghitza si Gordonstein in vizita la Garaj.
    Apoi intalnire cu ONG-uri basiste la ambasada. Faptul ca nu au fost invitati antibasisti pare de bine. Probabil ca le explica astora ca e cazul s-o lase mai moale cu idolul lor. Ca doar nu credeti ca i-a chemat acolo ca sa-i asculte el pe ei. I-a chemat ca sa le dea sarcini.

  2. Bibliotecaru Says:

    Eu i-aş fi întrebat pe oficialii ăştia americani cum stă treaba cu HAARP-ul şi recentele cutremure din Iran şi China… Tare m-ar fi mâncat limba.

  3. Roxana Iordache Says:

    @Franklin. De acord. Pentru că ei sunt cei care prestează în genunchi.

    @Biblitecaru. N-aveau interes să fie cutremur în Iran, asta le amână atacurile. :mrgreen:

    Eu zic să nu exagerăm.

  4. adriana popa Says:

    Am ajuns mai rau ca la Inalta Poarta.

    De ce nici un „democrat ” din asta al americnailor cat si NEBUNA si Betiva de MACOVei , nu-i cer Lui Comandante sa plece ….Sa salveze frumoasa nostra tara de lighioane???

    Cat sunt toti de lasi … de ce sa cedere ala cu 7,4 milioane in spate si Nu martoag acu 0,92 mii voruei..

    E lumea cu susu-n jos….

  5. sandi Says:

    Cine i-a intampinat la garaj pe cei doi trimisi ai Licuriciului ? Presupusul fost amant al moderatoarei aleia de la RTV . Un frustrat ex-pesedist , devenit ober-slugoi al Nosferatului ! Cristian Diaconescu , pe numele lui . In timp ce tovarasii lui uneperisti s-au repliat rapid si au intrat in alianta cu PSD, acest C.D. a considerat ca-l aranjeaza mai bine pozitia de ober-slugoi . E la concurenta cu Blaga !

  6. olimpiu65 Says:

    curierul unchiului Sam s-a antepronuntat, dar vad ca in dorinta vesela de a pastra sus steagul si moralul activistilor nu se aminteste acest episod
    eu chiar sunt curios sa vad pana la ce nivel de dispret este tratata Romania in calitatea ei de colonie!
    si daca vor reactiona cetatenii……

  7. Franklin Says:

    In ipoteza ca acest Gordon a venit sa transeze disputa politica de la Bucuresti, ar fi normal ca mai intai sa comunice uneia din tabere sa se retraga si abia dupa ce se asigura de asta sa discute adevaratele probleme cu castigatorul (vorba cuiva, „sa le spunem cine suntem si ce vrem”).
    In concluzie, inca odata e de bine ca americanul se intalneste la matineu, in garaj, cu Basescu. Daca scopul vizitei ar fi fost reinscaunarea lui Basescu proabil ca ar fi procedat invers, s-ar fi intalnit mai intai cu Ponta si Antonescu, urmand ca intalnirea cu Basescu sa aibe loc la sfarsit.

    Pe mine nu m-ar mira deloc ca Basescu sa demisioneze in aceaste zile, e posibil chiar sa-si negocieze in aceste momente propria retragere. In siguranta, in liniste, fara zanganituri, fireste. Pe aceasta idee e logica si consecventa toata campania sa de amenintari. Pur si simplu omul nu a facut altceva decat sa se dea cocos, sa se prezinte cat mai tare cu putinta posibil. Nu a contat ca e terminat, trebuia sa para cat mai amenintator, mai problematic. In vreo doua randuri s-a cam scapat insa pe el atunci cand a spus ca ne pregatim de alegeri prezi si ca nu lupta pentru scaunul de la Cotroceni ci pentru democratie si justitie (a se citi, nu ma intereseaza puterea, vreu doar sa scap cu bine, eu, lasati-ma sa plec liber daca vreti liniste)

  8. Virgil Ilie Says:

    Ha-ha-ha !
    Sandi m-ai dat pe spate .
    Esti pervers .
    Nu-i deloc rea ideea cu dragostea de Putin .
    Dar la o chestie d’asta chiar ar fi nevoie de barbati de stat .
    De unde sa ii luam pe seceta asta ?!…

  9. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Este si normal ca Gordon sa mearga intai la Basescu .Cand stii ca omul pleaca , vrei prima data sa iti iei adio si abia apoi iti vezi de business. Este o chestie de obraz …Ala saracu’ pierde puterea si naiba stie ce mai pateste pe langa asta 😎 ,iar tu nu ii faci nici macar o ultima vizita ca esti ocupat cu afacerile tale ,cu businessul ? 🙄 .

    Acum gata,si-au luat adio,poate Gordon sa treaca si la chestiile serioase pe care le are incepand cu ora 13.

  10. Voința strategică a unei națiuni | Teologie pentru azi Says:

    […] Roxana Iordache: „Mă enervează la maximum fatalismul celor care susţin – cârcotaş sau aprobator, dar mereu pasiv – că jocurile se fac în exteriorul ţării. O resemnare stupidă. Când ai în spate voinţa poporului, nimic nu te mai poate opri să o afirmi. Mereu în momentele de graţie ale istoriei României i-am pus în faţa faptului împlinit: prin voinţă naţională. Acum e un moment crucial. De fermitatea inteligentă a preşedintelui Antonescu depinde însuşi viitorul României, destinul liber al ţării noastre. În caz contrar, nu peste multă vreme, România nici n-ar mai exista ca stat”. […]

  11. Franklin Says:

    @Virgil,
    Nu e nevoie de nicio declaratie de dragoste! Ajunge doar sa te indepartezi putin cat sa parem disponibili pentru ca Putin are mereu scula gata pregatita 😉

  12. sandi Says:

    Uneltele lui Basea lucreaza intens !

    (…) Toate drumurile duc în aceeaşi direcţie: Serviciile secrete ale statului român. Ele continuă să-l servească pe fostul preşedinte. Unele chiar mai intens decît înainte. Iar între cei mai zeloşi se numără Florian Coldea şi Silviu Predoiu. Din aproape în aproape, am izbutit să conturăm imaginea acestui centru suplimentar de putere ce operează în aceste zile în spatele lui Traian Băsescu. Două dintre sursele noastre ne-au confirmat acelaşi lucru. În interiorul SRI a fost constituită o celulă de criză. În orele premergătoare suspendării, Traian Băsescu s-a întîlnit cu generalul maior Florian Coldea şi cu generalul de patru stele de la SIE, Silviu Predoiu şi au stabilit modalităţile de lucru. Toţi ofiţerii au fost rechemaţi ca şi în situaţie de alarmă. La funcţionarea acestei celule de criză contribuie şi Laura Codruţa Kovesi. Si ea a primit sarcină de la Traian Băsescu ”să pună la dispoziţia domnilor generali resursele specifice ale instituţiei”. Şi, astfel, la Serviciul Român de Informaţii a fost constituită o celulă de criză condusă de prim- adjunctul directorului SRI, generalul maior Florian Coldea, general cu trei stele, umflat de Traian Băsescu după demisia lui Radu Timofte din fruntea SRI şi după marele dosar ”Răpirea jurnaliştilor români în Irak”.

    http://www.jurnalul.ro/observator/basescu-servicii-secrete-sri-florian-coldea-620923.htm

  13. sandi Says:

    Off-topic . Pentru ca este ” Stejar, extrema urgenta ! ”

    In atentia turistilor amatori de o partida de sex pe litoral !

    „ŞOCANT: 1000 de turişti ar putea fi infectaţi cu HIV după ce au întreţinut relaţii sexuale cu o prostituată pe litoral ”

    http://www.antena3.ro/romania/socant-1000-de-turisti-ar-putea-fi-infectati-cu-hiv-dupa-ce-au-intretinut-relatii-sexuale-cu-o-prostituata-pe-litoral-179974.html

  14. Virgil Ilie Says:

    Faptul ca amerlocul s-a dus intii si intii la mascarici mie unuia nu-mi place .

  15. sandi Says:

    @ V.I.
    Protocolul ii cere asta !

  16. Virgil Ilie Says:

    Pai aia e Sandi …
    Cind respecti ptotocolul , INSEAMNA CA RESPECTI SI PE CEI CARE SUNT PARTE IN EL SI LE RECUNOSTI POZITIILE .
    Protocolul nu se respecta cu cei pe care ai de gind sa ii mazilesti .

  17. sandi Says:

    Important de citit !

    „Florian Coldea, generalul Securității în politica și presa română”

    http://www.cotidianul.ro/florian-coldea-generalul-securitatii-in-politica-si-presa-romana-191209/

  18. Argusdre Says:

    1.„ANTONESCU E PREFERABIL PENTRU SUA. SUSŢINERE POPULARĂ MASIVĂ, STABILITATE POLITICĂ, MULŢUMIRE SOCIALĂ, REDRESARE ECONOMICĂ PRIN MĂSURI SOCIAL-LIBERALE”
    Desigur, asa gandim noi, asa ne-ar placea, asa ar fi optim pentru noi, dar important e ce cred americanii si ce au ei de gand …Deci ne gadilam singuri cu pana pe buric si ne tratam cu apa chioara, autosugestionandu-ne ca-i nectarul zeilor….

    2.„P.S. Mă enervează la maximum fatalismul celor care susţin – cârcotaş sau aprobator, dar mereu pasiv – că jocurile se fac în exteriorul ţării. O resemnare stupidă. Când ai în spate voinţa poporului, nimic nu te mai poate opri să o afirmi….”
    Si pe mine ma enerveaza si tot la maximum…Cei mai multi istorici sustin sus si tare ca inclusiv Unirea romanilor de la 1859 s-a aranjat in afara tarii si cred ca-i adevarat.Dar recastigarea Transilvaniei ? Desigur ca s-a facut acilea dupa casa , la salonu lu Trianon…
    Si desigur ca tot asa, inainte de Referendum Ponta s-a dus nitel la Bruxelles ca sa-si ia portia de palme, tot de aia noi am acceptat baremul de 50%+1, dupa care ne tot uitam zilnic in zare catre UE sa vedem daca e vreunul balonat pe acolo…Fiindca facem si hotaram lucrurile acasa la noi….
    De aia asteptam si ordinele lui Gordon asta care vine intai la matroz-ca asa a fost programat- tot la noi dupa casa…..

  19. Virgil Ilie Says:

    Argusdre …

    Din pacate geaba ai in spate votantii cind tu faci sluj la Inaltele Porti ale UE si te asezi in genunchi in fata Marelui Licurici .
    Pentru asta mai e nevoie si de barbati de stat cu aplecare spre interesele poporului si nu spre interesele proprii , barbati care sa aibe oo in pantaloni .
    Altminteri vezi si tu ce se intimpla …

  20. Zorina Raducu Says:

    Intr-un cuvant, americanul aduce si mazilirea.
    Binecuvantata fie ea.
    Apoi demisia, si alegeri toamna.
    Spre iarna
    Si asugurarea ca toate institutiile statului sunt curatate rapid de virusi.
    Vor aparea sume bunicele din reducerea procentului economiei subterane, un 10 % inseamna ploaie de miliade cu care ar putea fi platite transele de imprumut, ar putea fi facute investitii reale.
    Lumea ar duc-o mai binisor.
    Si daca ar putea fi controlata inflatia, oprita cresterea preturilor, stopata vinderea resurselor strategice am sta pe roze s.a.
    Totul e posibil, cu o guvernare de bun simt.
    Pe grasii regimului suspandatului ii las in grija „justitiei independente” a noilor alesi.
    Se poate.
    Dar fara ezitari, si tinandu-si promisiunile din perioada premergatoare alegerilor locale.

    Reiterez intrebarea va fi luxat plastograful sau va vota pentru demisie ?
    Intrebare retorica.
    In fond decizia orataniilor ar trebui sa fie consultativa pentru parlament, de ce sa ne facem griji.
    Am spus ar trebui nu trebuie.
    Sunt sigura ca o solutie va exista.
    Parlamentul hotaraste, nu noua dezorientati, de fapt cam trei, patru cinci.
    9 contra 16 milioane, nu e cam mare disproportia ?
    Le-am dat si lor doua milioane plus trei din omenire, desi nu sunt atatia.
    Si inca e mare disproportia.
    Mai ce-or mai juca, si ce-om mai juca si noi.
    De bucurie adevarata si sanatoasa.

    Adios, regim tortionar, criminal, inept, tradator, mafiot … adios !

    Restul e vanare de vant.
    Dar si eliberare. si libertate.
    maria s. (Timisoara)

  21. Ghita Bizonu' Says:

    Argusdre

    insa mai trebuie si actiune locala. la 1859 unirea s-a „aranjat” si in afara … cu mare scarba din partea unora. Insa s-a „aranjat” ca era dorita de tara… ca ar fi cazul sa iti aduci aminte ce „ni s-a dat” si ce ne-am luat! Adica ?”ni s-au dat” Principatele Unite si noi am „luat”
    Romania …
    Trianon . pardon ni s-a luat nu ni s-a dat! Uiti micul amanunt ca armata romana ocupase Budapesta .. de fapt p[utea ocupa intreaga Ungarie dar am fost rugati sa lasam un teritoriu unde sa se poa reconstitui o autoritate ungureasca (mai bine ocupam toata decat sa lasam pe Miklos). Da … si gen Mosoiu in mars spre Budapesta a fost ajuns de un ofiter american care ii da scrisoare cominativa sa se opreasca . Scriosare de la „aliati”. In particular ofiterul a zis „succes domnule general” care a zis mersi si la trap pana nu ne incurca „aliatii”!!! (la trap .. ca erau cavaleristi. Si trapul este pe distanta lunga!). Asa ca ne-au „dat” ca sa ne ia! Si ca Ionel zis-a „dorobantu si tractatu” da dorobantu a fost baza .. ca „aia” au incalcat tratatu. Fata dorobant granita se prea poa sa fi fost pe Somes ,.
    Cu Basarabia nu am cerut nimanui. Dar in 1918 am fost prea finuti si nu am luat si Modopva de peste Nistru!

    D’aia unii il urasc si azi pe Maresal. Nu ptr crime de razboi ci ptr ca a indraznit!! Ca azi cam nimeni nu mai zice de Ante Pavelici (poglavnick al Croatiei, criminal de razboi) , Horthy este „democrat” samd.. insa astia nu au indraznit…. Au fost miluiti.

  22. ANTONESCU E PREFERABIL PENTRU SUA. SUSŢINERE POPULARĂ MASIVĂ, STABILITATE POLITICĂ, MULŢUMIRE SOCIALĂ, REDRESARE ECONOMICĂ PRIN MĂSURI SOCIAL-LIBERALE » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 13 August 2012 – Blog « Cat au scazut preturile apartamentelor de la inceputul anului […]

  23. Ghita Bizonu' Says:

    Zorina Raducu

    mazilirea cui ?

  24. Huhu Says:

    ROMANI DACA NU IESIM ZILNIC IN STRADA LA ORA 18 INCEPIND DE MIERCURI, JOI PINA DUPA 31 AUGUST, NU VOM SCAPA DE DICTATORUL BASESCU.

    ROMANI IESITI IN STRADA, IESITI PENTRU VOI SI COPII VOSTRI!!!!!!!!!!!!!

  25. Huhu Says:

    CITESTE SI PROPAGA MAI DEPARTE MESAJUL DE SUS!!!!!!!!

  26. stcip Says:

    ha lu’ adormitu’! sau aveti, inca, vreun dubiu?!
    LOL

  27. stcip Says:

    pisi, dai si tu o cafea, in limita timpului tau disponibil?
    la irish pub ar fi perfect.

  28. stcip Says:

    dar nu vii cu matzele in cos, faci un dus inainte, si te mai aranjezi si tu pe ici pe colo…! nu de alta, dar ma mai cunoaste lumea pe acolo….

  29. stcip Says:

    dar astazi iubire pt ca de maine incolo, lipsesc cateva zile.
    alooo, luzarii, ce ziceti, iese obectivu’ national la aer curat…?
    exprimati-va dorintele repede!

    vreti poze? din fata, profil…?
    filmulete?
    pareri, opinii de la monoment?

    Jos Basescu!

  30. stcip Says:

    Pisi, faptul ca vei plati cafeaua nu inseamna ca beneficiezi de vreun favor. Ramane cum am stabilit. Emiti inca un articol dupa decizia CCR.

  31. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „dar astazi iubire pt ca de maine incolo, lipsesc cateva zile.”
    _______________________________________
    @Ciprian Stanescu

    Ti-au zis ei la oha ca doar cateva zile. 😎 In realitate vor sa te tina acolo pana te faci bine …

  32. stcip Says:

    hai simpatizantule, nu pune la suflet! iti promit ca nu voi ceda avansurilor ei, bine? o las nepangarita, asa ca baga tare! fa frumos! auzi, cat dai pe o poza cu monomentu obiectiv national…?

  33. Franklin Says:

    Oare ce i-o fi raspuns Basescu la intrebarea lui Gordon despre relatiile sale cu Bashar al- Assad?

    „Aa… aa… eu l-am avertizat, i-am spus, cam asa, adica, aa…, aa, nu stiu daca-i bine, domnule presedinte, ma tem ca i-o vi l-am trimis inapoi pe Hayssam, nu stiu daca-i bine”

  34. olimpiu65 Says:

    http://www.dcnews.ro/2012/08/de-ce-ambasada-sua-devine-partizana-cu-traian-basescu/
    WTF asta e defetism curat n-asa????

  35. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Cipriane ,adevarul este ca nu pot sa inteleg cum naiba de te-au adus astia in halul asta de ura incat ajungi sa mergi pe pagini de bloguri doar ca sa jignesti in numele ideilor tale politice ….Stiu ca si printre USListi exista astfel de oameni,insa nici pe aia nu ii scuz si nici nu ii inteleg …

    Roxana nu intre pe FB tau sa te jigneasca .Tu insa faci asta pe blogul ei,doar din cauza ca nu gandeste ca tine.Nu-i normal lucrul asta ,foarte serios iti spun .

  36. Releniki Says:

    Sceleratul e MANCAT.
    Parerea mea.

  37. sandi Says:

    ia uite aici cine sta „in capul” lui Ponta la tribuna oficiala in timpul inchiderii JO de la Londra !

    http://www.dcnews.ro/2012/08/langa-cine-a-stat-ponta-la-finala-turneului-olimpic-de-baschet/

  38. sandi Says:

    Franklin spune:
    luni 13 august 2012 la 1:50:13 pm
    Oare ce i-o fi raspuns Basescu la intrebarea lui Gordon despre relatiile sale cu Bashar al- Assad?
    *****
    Fata de rusi, americanii sunt curve rafinate ! Nu pun astfel de intrebari unui inghesuit la colt . Pe care vor sa-l scoata de acolo !

  39. J o h n s o n Says:

    Care aveti cont pe FB uitati-va cu cine discutati si dupa aia plangeti in hohote :

    http://www.facebook.com/stanescu.ciprian1

  40. Radu Humor Says:

    SUA vor avea în curând atât de multe de rezolvat în propria curte, care se întinde nepermis de mult, încât să-i mai intereseze prea mult ce se întâmplă prin România, de ex. !
    Gordon ăsta nu pare atât de tâmpit încât să pună botul la toate văicărelile unor escroci opriți să mai fure, sau a unei menopauzate ce intră în criză, mai des decât la budă !
    Tipul a fost trimis aici ca să se vadă mai clar cine-i stăpânul, mai ales în urma valului de indignare provocat de reprezentanți ai UE, prin amestecul lor, ce prea amintește de foștii comisari sovietici, în treburile interne ale unui stat care a crezut că intră într-o asociație prietenească, egalitaristă, și nu una de tip dictatorial, stalinistă.

    Se pare că procurorii încearcă deja să-și justifice acțiunile securistice de implicare brutală și nedemocratică într-un proces electoral care nici măcar nu s-a încheiat !
    Confiscare listelor electorale, fapt penal, este acum aplicată și asupra altor documente de la alte instituții 😉
    Deși vremea-i în răcire, pe unii începe să-i frigă la degete executarea prostească a unei comenzi venite pe căi ilegale.

  41. sandi Says:

    Asta-i mascalzzonul sigur ? Pentru ca mai sunt vreo doi cu acest nume !

  42. Dee Says:

    parchetul ridica acte de la CCR

  43. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    @Sandi
    Asta-i mascalzzonul sigur ? Pentru ca mai sunt vreo doi cu acest nume !
    _____________________________________
    Ala este ….

  44. raduraul Says:

    vrei sa -i scuzi pe cei care vin pt vanzare a ceea ce a mai ramas!nicio tara nu-si vinde resursele(cum spui tu in parteneriat,cam ca petrom-omv),sau companiile si regiile rentabile!cu oameni ca tine care au incurajat vanzari,privatizari,di pozitia de ziaristi- s-a ajuns la jaful romaniei!afara americanii care vin ca-ntr-o colonie sa dea ordine!si nu sunt doar ei!voi formatorii astia de opinii sunteti mai vinovati chiar decat politicienii!moarte lui basescu si tradatorilor,care ne -au vandut si ne vand!

  45. sandi Says:

    In ce tara din UE ( si chiar alta din Europa ) procurorii se implica in procesul electoral prin ridicarea listelor electorale, a buletinelor de vot, etc , etc ?
    Cine incearca sa dea acum o adevarat lovitura de stat ? !?

  46. raduraul Says:

    cum sa avem politicieni normali si cu coloana ,cand tie ti se pare normal,faptul ca vine secretarul secretarului american,sa le dea firman!care va fi pt basescu desigur!te arati increzatoare ca acest firman il merita crin!nu!daca vom avea alt conducator care ia muie de la americani,mai bine sa se retraga!basescu si pdl la puscarie!

  47. D a n t e Says:

    http://www.cotidianul.ro/sportivii-romani-medaliati-la-jocurile-olimpice-decorati-de-crin-antonescu-191257/

    Sportivii români medaliaţi la Jocurile Olimpice, decorați de Crin Antonescu

  48. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Dom’le pana la urma ce face nenea Gordon asta pe aici ?Numeste el pe viitorul presedinte ? Nu ! Voteaza el in locul celor de la CCR ?Nu ! Voteaza apoi in locul parlamentului ?Nu ! Ii convinge pe romani ca Basescu este baiat bun si ca nu ar mai trebui sa il urasca ?Nu !Ii face pe romani sa voteze abureala lui MRU-Neamtu-Macovei-Basescu ?Nu !Semneaza ceva acte de vanzare cuparare a unor bogatii ?Nu !

    In concluzie este mai inofensiv si decat Pora ,asa ca nu vad ce atata agitatie ca a venit si el pe aici .Poate a venit sa cumpere amintiri cu Dracula pentru nepotii lui ,sa vada gacigi misto cand trece cu masina pe Magheru (americancele sunt grase rau asa ca il inteleg ) ,poate l-au trimis Hilara Clinton sa vada daca la Deveselu au cultivat aia pepeni pe terenul bazei sau nu ,etc .

    Ce dracu atata agitatie pentru Gordon ala ?!Noi il facem sa fie mai important decat este de fapt …

  49. D a n t e Says:

    @ Un sipatizant…

    Nu,dar poate da liber asaziselor servicii secrete si parchetelor sa continue munca inceputa pentru a-l intoarce pe „protejat” la Cotroceni ori dimpotriva poate sa le dea semnalul de retragere.
    Sigur ca in final tot furia a 7,4 milioane conteaza dar asta e ceva ipotetic,eu nu garantez ca in afara celor max 10.000 de persoane de la Universitate ar mai iesi si altii.

  50. Ghita Bizonu' Says:

    Crezi crezi ?
    ia sa vedem din Cotidianul :
    Doar ONG-urile favorabile lui Băsescu convocate la întâlnirea cu emisarul SUA adica sa le dea instructiuni!
    Ca să-l slujească pe Băsescu, Kovesi nu-și impune nicio limită
    Procurorii iau la numărat toți românii și-i verifică pe cei care au votat
    Am niste dubii ca musiu Gordon chiar nu stie!! Stie ca nu ii pasa!!
    Plus si cestia din Jurnalul indicata de sandi sla 11:41:28 am (ca tot din Coti este!)
    Ati vrut Europa ? Ia promiti niste America Latina ca pre vemea lu Pinochet !!! Apropos Augusto a belit si cativa liberali traditionalisti ,, prea „moi” … fiindca stiti ce? Strictura economica este mai aproape de Amerila latina anii 60-70 decat de UE !!!

  51. olimpiu65 Says:

    http://www.pesurse.ro/#/2012/08/13/traian-bsescu-a-dat-un-interviu-pentru-vocea-rusie/
    l-au mituit cu vodka pe psihopat muscalii!!!!!

  52. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Nu,dar poate da liber asaziselor servicii secrete si parchetelor sa continue munca inceputa pentru a-l intoarce pe “protejat” la Cotroceni ori dimpotriva poate sa le dea semnalul de retragere.”
    ____________________________________________
    @Dante

    Aia n-au treaba cu Gordon si semnalele lui ,ci cu Stapanul care ii hraneste si cu scaunelul lor comod .Sa stii ca dictatorii astia de pe la noi si serviciile lor cu mentalitati de fosta Securitate, nu sunt foarte ascultatori cand cineva ii sfatuieste sa cedeze puterea din ghearele lor .Nu le place deloc sa auda sfatul asta 🙂 .Sunt cam ca Ceausescu de refractari cand este vorba sa paraseasca scaunul …

    La cum il vad eu pe Basescu si serviciile secrete, ii doar drept in spate de ce spune Gordon cand este vorba de puterea si de soarta lor viitoare .Daca pot sa-l imbarlige zdravan sau sa il faca fericit prin supt este ok ,daca nu, il vor injura sau in cel mai fericit caz pentru el , il vor ignora .

    Daca Gordon ar da un semnal de retragere ,daca textual ar spune chiar ca parerea lui si a Americii este ca Basescu este o catastrofa pentru Romania si USA ,ce crezi ca ar face Basescu ? I-ar pune pe cateii lui sa latre si sa spuna ca America ne-a lasat la rusi ca in 1947,ca Antonescu si Ponta au vandut tara americanilor ,etc. Te-ai mira cum toti fanii basesiti ar incepe brusc sa injure America si sa povesteasca despre atrocitatile din Afganistan,Iraq,Vietnam etc. 🙂

    Deci daca Gordon le va lua partea, atunci vor face exact ce faceau oricum si fara Gordon,daca Gordon nu le va lua partea ,vor ignora ce spune ala si isi vor vedea inainte de tras cu dintii de putere .Ce anume face deci spectaculos acest Gordon in afara de o spectaculoasa „aflare in treaba” ?

  53. Virgil Ilie Says:

    stcip …

    Ai poze zici ?
    Ai facut tu poze cu mascariciul cela in garaj cind i-o suge trimisului amerlocilor ?
    Proaspete …
    Brava !
    Acuam io stiu ca o suge , da de vazut inca nu am vazut cum o face .
    Punele aici sa cascam si noi gura la ele te rog .

  54. Franklin Says:

    Ceva, ceva face el acest Gordon, pe-acilea. Doar n-a batut atat drum pana aici doar ca sa bea o apa plata intr-un garaj cu Base, Fota si Cristi Acoperitu.

  55. Virgil Ilie Says:

    Ce sa faca ?…
    Is va lua tainul si apoi capugiul amerloc va rosti „mazil” scotind firmanul Marelui Licurici .
    Sa vedem ce nume are scris pe firman .

  56. stcip Says:

    Ala sunt!
    Bagati mare! Dati cu laic!
    Repede ca apoi bag poze si cu ruxi. Nu va opriti! Lista de pretini se ocupa repede…!
    Pisi, ai facut rezervare?

  57. sandi Says:

    @cipulica
    Vezi ca Rudotelul nu mai e eficient. Incearca cu Haloperidon. Da’ sa nu inghiti prea mult ca-l vezi pa Basea numai in negru ! I intreaba-l pe WCTudor )

    Schmuck !

  58. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Ceva, ceva face el acest Gordon, pe-acilea. Doar n-a batut atat drum pana aici doar ca sa bea o apa plata intr-un garaj cu Base, Fota si Cristi Acoperitu.”
    ________________________________________
    @Franklin

    Probabil ca o sa spuna in conferinta si ce il apasa pe sufletel 🙂 insa spusele lui, chiar nu imi dau seama pentru cine ar putea conta si cum ar putea cat de cat sa influenteze ceva .

    Daca vrea sa ii spuna „pa” lui basescu, nu inseamna ca asta isi va da demisia sau ca nu va continua sa traga cu dintii de putere .Daca ii va lua partea lui Basescu ,nu inseamna ca USLul si poporul roman vor spune cuminti si resemnati „bai ce nasoala viata,uite nu ne lasa Licuriciul asta nasparliu si pe noi sa scapam de dictator ,asa cum am votat la referendum fara sa-i cerem voie ” …

    Deci in afara de apa plata in garaj, 🙂 sper ca isi mai clateste ochii cu gagicile de pe Magheru,ca isi cumpara ceva amintiri cu Dracula si ca a rontait ceva fursecuri pe la Crin Antonescu …N-as vrea sa aiba o vizita chiar inutila si sa nu se simta bine in Romania . 😎

  59. Franklin Says:

    @Virgil
    Asta e intr-adevar o mare problema. Mai toata lumea se teme de Crin, atat clica basista cat si cea pesedista. Americanii ar prefera sa discute cu un singur om, nu sa aibe o veritabila separatie si impartire a puterii in stat. De aia l-au si protejat atat pe Basescu, le era mai comod sa discute cu o marioneta decat sa convinga un guvern si un parlament. Ma tem pentru Crin ca nu are un lobby suficient pentru functia de presedinte, sa nu uitam ce a zis si Base „Antonescu nu va ajunge niciodata presedintele Romaniei”. Basescu stie cat de greu i-a fost si lui. Vreau doar sa spun prin asta ca drumul va fi lung!

  60. Branzaru Says:

    Cipane a zis ţiganca-mea ca ai limba cam scurta si nu te simte deloc acolo dar ca ai spalat-o suficient cat sa o faci sa-si schimbe chiloţu

    Hai Sictir scarbosule,ai coaie sa ne vedem la spelunca aia de pe Titulescu unde-ai zis ca te duci ?

  61. stcip Says:

    sandica tata, tu consumi aerul degeaba. macar ruxi e urata si proasta, dar merita studiata….
    branzica, ia intreaba-ti femeia daca am coaie…?! legat de speeclunca…la care dintre ele te referi? la crasma lau la pisi? la crasma te lasi sa platesti nota si sa stai la o masa alaturata. despre pisi…dupa ce pleaca, ti-o las tie. bacsis.
    alte intrebari…?

  62. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Americanii ar prefera sa discute cu un singur om, nu sa aibe o veritabila separatie si impartire a puterii in stat. De aia l-au si protejat atat pe Basescu, le era mai comod sa discute cu o marioneta decat sa convinga un guvern si un parlament. ”
    ___________________________________
    @Franklin

    Mai mult ca sigur ca asa stau lucrurile !!!

    Acum insa ,este clar ca marioneta lor este cam avariata 🙂 iar reconditionarea ei este un proces imposibil .Una este ca omul tau sa aiba parlamentul ,guvernul si ,cum avea candva, si poporul,alta este sa o aiba doar pe Udrea,Berceanu ,Morar si Macovei si cativa fanatici dusi cu pluta .

    Pot pune pariu ca la conferinta aia de presa, reprezentantul licuriciului nu va spune absolut nimic concret .Isi va arata evident ingrijoararea pentru democratie (fara sa precizeze exact cine o ataca si cum ) ,ne va ura toate cele bune si ne va ruga sa fim pe axa si pe viitor ,ca ei ne iubesc mult .”Hasta la vista baby” si va pleaca apoi acasa ,ca nu-i place nici lui sa-si piarda vremea aiurea prin tarile de la marginea imperiului ,doar ca vrea un dilau sa ramana in scaun , desi il uraste propriul popor !

  63. Ghita Bizonu' Says:

    Unui simpatizant poate neutentic

    daca Gordon ar zice ca base e nasol atunci o parte din propaganda probasescu ar amuti brusc. Fiindca unii depind de Gordon.

  64. silicon_v Says:

    ” iar la Washington se ştie prea bine că, de exemplu, cel care a adus Ford în România este premierul liberal Călin Tăriceanu. ”

    Tot la Washington se ştie prea bine că, de exemplu, cel care anuntat de capul retragerea trupelor romanesti din Irak fara sa treaca prin CSAT si fara sa isi informeze aliatii este premierul liberal Călin Tăriceanu. Anul de gratie 2006.

    Cam nasol, nu?

  65. few ideas Says:

    http://www.luju.ro/dezvaluiri/anchete/fals-cu-premeditare-iata-un-document-oficial-care-confirma-ca-presedintele-augustin-zegrean-se-afla-la-ccr-in-data-de-6-august-2012-cand-judecatorul-stefan-minea-si-a-permis-sa-semneze-in-locul-lui-falsul-erata-care-a-aruncat-in-aer-decizia-ccr-din-2-augu

  66. Huhu Says:

    ROMANI, INCEPIND CU JOI 16 AUGUST 2012 ORA 18 IESITI IN STRADA, DOAR ASA VOM SCAPA DE DICTATORUL BASESCU SI HAITA LUI DE MARI HOTI, PDL!!!!!

  67. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Unui simpatizant poate neutentic

    daca Gordon ar zice ca base e nasol atunci o parte din propaganda probasescu ar amuti brusc. Fiindca unii depind de Gordon.
    ____________________________________________
    Ghita

    Da?.. Posibil,mereu exista unii care depind de cate cineva si admit ca poate si de Gordon depind unii .Nu-i nimic insa ,marea majoritate depind tot de Basescu ,asa ca nu s-ar schimba nimic esential …

  68. Roxana Iordache Says:

    Lighioana profită de faptul că am dezbanat-o. I-am dat azi 1 leu, de-o cafea. E un biet psihopat, cum să-l bat? 🙂

    Era pe o bancă într-un parc, ditamai animalul. Şi mi-a zis, sărumâna, n-aveţi să-mi daţi şi mie un leu?

    I-am zis, să vedem. Şi i-am dat. Că aşa e coana Joiţica, Domina Bona. 😛

    Voi vă daţi seama ce balamuc e suita lui Băsea? 😀 Nişte împuţiţi nesimţiţi, pute locul sub ei, vorba bunică-mii. Ăştia habar n-au nici măcar cine sunt. 🙂

    Simpaticule, da, sigur îl vor ţine până se face bine. Adică, indefinit. 😛

    Virgile, tu-ţi foloseşti neuronii? Era absolut normal să meargă întâi la lăcrămantul mincinos. În rest, continuaţi voi cu grozăvelile din casă. Bine că aveţi voi, chestiile-alea. Vă termin de numărat înainte de-a mă apuca. 😆

  69. Roxana Iordache Says:

    Silicoane, mănânci necomestibil. Atanasiu a propus. Crin s-a opus. E de notorietate. Şi Călin a spus că ministrul Apărării a vorbit neîntrebat.

  70. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, m-ai făcut să-mi pierd timpul, articolaşul la care faci trimitere e o idioţenie. 😛

  71. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, personal, i-aş trage un toc subţire în mufă lui Gordonel ăsta. Şi la tot neamul lor. Chiar dacă sunt obligaţi să recunoască voinţa noastră. Sau tocmai de-aia. 😀

  72. Argusdre Says:

    „Huhu spune:
    luni 13 august 2012 la 4:34:49 pm

    ROMANI, INCEPIND CU JOI 16 AUGUST 2012 ORA 18 IESITI IN STRADA, DOAR ASA VOM SCAPA DE DICTATORUL BASESCU SI HAITA LUI DE MARI HOTI, PDL!!!!!”
    Da , e unica solutie garantata 100%….inclusiv in fata Occidentului.
    Daca nu se va proceda astfel, matrozul si PDL-ul vor fi mereu la conducerea Romaniei, deoarece acum s-a devoalat foarte clar o mica particica din hotiile puse la punct de astia pentru a fi vesnici si a nu-i mai infrange nimeni…Ticalosii au perfectionat pana la extrem hotia voturilor, iar poporul nu mai conteaza.De aceea nici n-au mai pus mare pret pe imaginea lor in tara….I-a durut la basca stiind ca oricum vor castiga in permanenta.

  73. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Tot la Washington se ştie prea bine că, de exemplu, cel care anuntat de capul retragerea trupelor romanesti din Irak fara sa treaca prin CSAT si fara sa isi informeze aliatii este premierul liberal Călin Tăriceanu. Anul de gratie 2006.

    Cam nasol, nu?
    _______________________________________________
    @Silicon

    A exprimat doar vointa PNL de a sprijini retragerea trupelor romanesti din zonele de conflict ,unde nu se aflau sub mandat al ONU, NATO sau Uniunea Europeana. …

    Asta era de fapt situatia, iar aceasta actiune era una absolut normala ,noi neavand alte obligatii de a trimite militari romani decat cele NATO si UE .

  74. Roxana Iordache Says:

    E antipatic ca moartea. 🙂 Sigur că sunt rea, dar aşa este. Tâmpitul de Clinton cel puţin e simpatic. 😛

  75. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, Crin s-a opus, a făcut gălăgie atunci pe tema asta, a salvat onoarea PNL. Nu aşa se face când eşti aliat, cum a făcut Atanasiu şi a zis că ne luăm jucăriile şi plecăm. Asta i-a făcut rău lui Tăriceanu.

  76. Roxana Iordache Says:

    @Johnson. Nu ţi-am răspuns la articolul anterior. Ai dreptate, ca de obicei. 🙂

  77. Roxana Iordache Says:

    Crin, declaraţie despre întâlnirea cu trimisul Hilarei. Decorare olimpici români. Mesaje la Antena 3, Sinteză. Cineva turbează. 😛

  78. Roxana Iordache Says:

    Iarăşi vă rog să mă iertaţi pentru limbaj: îl futem pe Coldea? Cine este pentru? Se abţine cineva? Da să vă puneţi prezervativ, că e de naşpa la cât herpes a luat de la Băsea. 😛

  79. Roxana Iordache Says:

    Of, n-aş vrea să vă inhib. 😳

  80. Roxana Iordache Says:

    @raduraul. Nu m-ai ascultat, nu ţi-ai luat calmant.

  81. stcip Says:

    ma ruxi, numai la carne te gaandesti…! tot cu ea in gura….

  82. Roxana Iordache Says:

    Lighioană, iarăşi mă confuzi cu mă-ta, o hoaşcă bătrână, grasă, urâtă şi proastă, care suge tot ce i se pune. 😆

  83. Roxana Iordache Says:

    Uitasem, mă-ta e aia din reclama cu January, February… La chiloţi. E o onoare super-nemeritată pentru tine, cred că te pupi în fund că ţi-am acordat atenţie. Acum, hai, marş! Ţi-am dat ban, de 1 leu, te-am scos din mizerie, te-am trimis la baia comunală şi tu nimic, tot în mocirlă cu hoitul Băsescu. Din partea mea e OK, să putreziţi împreună! Partea proastă e cu ecologiştii, au şi ei dreptate. 😆

  84. Branzaru Says:

    Ciprică pai dak io intru acolo la Pub pe tine te programeaza patronu la alta dată n-ai ce cauta in acelasi loc cu barbatii curlangiu mic si pervers 😆

  85. Roxana Iordache Says:

    Brânzare, păi cum crezi, bre, că lasă ăia boschetarii să intre? 😆

  86. Roxana Iordache Says:

    Încă o chestie, lighioană: recunoaşte că a meritat când tac-tu a părăsit-o pe mă-ta pentru o bunăciune. S-a întors doar fiindcă l-a stors fetiţa, a venit la mă-ta impotent. De-aia s-a şi îngrăşat hoaşca în asemenea hal. 😆

  87. sandi Says:

    Roxana,
    Fa ceva si scapa-ne de onanistul asta caruia ii curg balele dupa tine !

  88. sandi Says:

    Un amic mi-a pasat urmatorul comentariu :

    ” Tonul pe care Gordon i-a spus la intalnirea de azi lui Base „our friends should leave the room before we begin our conversation” poate insemna doua lucruri: 1. „Prietene, ai bulit-o”, sau 2: „Te sustinem in continuare dar esti in mare rahat. Deci trebuie sa mai iesi cu ceva la interval, altfel…”. !!

  89. Radu Humor Says:

    Normal, orice stăpân ar prefera varianta cu Antonescu- Ponta, adică aceea în care slugile se împacă între ele și dau randament maxim în atingerea scopului propus !
    Varianta Băsescu-Ponta ar duce la neînțelegeri grave și la întârzierea atingerii obiectivului, care înclin să cred că e participarea noastră la operațiunile militare ce urmează a se dezlănțui cât de curând pe frontul iraniano-sirian ! Dacă stăpânul se alătură pe față uneia dintre părți, încăierându-le și mai tare înseamnă că urmărește distrugerea uneia dintre ele 😉
    Și s-ar putea să regrete, deoarece timpul nu prea mai are răbdare,
    și s-ar putea ca până la clarificarea învingătorului dintre cei doi, să apară un alt stăpân 🙄
    O altă ofertă, poate mult mai în folosul celui condus până la urmă de slugi : poporul !

  90. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Simpaticule, Crin s-a opus, a făcut gălăgie atunci pe tema asta, a salvat onoarea PNL. Nu aşa se face când eşti aliat, cum a făcut Atanasiu şi a zis că ne luăm jucăriile şi plecăm. Asta i-a făcut rău lui Tăriceanu.
    ___________________________________
    @Roxana

    M-ar bucura sa mai am ceva de comentat referitor la asta ,dar chiar nu mai am ,dupa clarificarile tale…Si chiar daca as avea ce comenta ,n-ar avea rost sa o fac, deoarece evenimentele acestea tin de fapt trecut ,nu de prezent si nici de viitor .

  91. Radu Humor Says:

    Să-i spună cineva, preferabil în scris, emisarului american , precum și celor de la UE, că ceea ce face acum parchetul este ilegal, anticonstituțional, dar mai ales foarte tardiv !
    La alegerile din 2009, în care ne-am trezit pe cap cu Băsescu au fost depistate 19.000 de persoane cu vot multiplu, dar nimeni nu s-a sesizat, deși ghinionul lor, erau exact aceiași oameni la conducerea instituțiilor abilitate !
    Și să nu uităm că atunci bestia asta, a fost aleasă doar cu vreo 40.000 de voturi și alea venite din străinătate, cu o viteză complet nefirească ( la Paris se vota la fiecare 10 secunde 🙄 )), deoarece în România pierduse alegerile.
    Ei, atunci 19.000 de persoane cu voturi multiple (3-4 de persoană) puteau hotărî învingătorul, dar atunci nimeni nu s-a sesizat !
    Chiar ne iau ăștia de proști ?!
    Chiar așa să fie, e bine să știe că nu e bine să te pui cu prostul 😉

  92. Roxana Iordache Says:

    Sandi, păi îi banasem neamul şi mi s-a făcut milă, am dat liber. Lasă-l, săracul! E şi-aşa bătut de soartă.

    Referitor la celălalt mesaj al tău, ai dreptate, eu ţi-am spus cum a fost. Şi orice administraţie onestă a SUA ar fi reţinut asta. Am spus, onestă.

  93. olimpiu65 Says:

    sotul coanei Motoc de la CCR si apropiata parasutei Nutzi este ambasadorul al UE…deci cineva ma convinge pe mine ca guvernul carlanului imi apara votul???
    conform unei investigatii jurnalistice este o celula de criza cu securisti activati( eu stiam din sursa sigura ceva unde erau implicati ,,soldatei ” cu grade si functii in multinationale) si care fac si desfac la greu iar Crin premiaza olimpici sportivi si eu sa cred ca vom defila spre victorie???
    ce scriu confratii Roxanei sunt idiotenii..o fi stie ea mai bine, dar propaganda asta desantata meniat sa ma spele pe creier nu-mi ridica moralul cum nici argumentele stupide gen: care critica sunt defetisti, care il merita pe Base, etc
    asa ca sunt pregatit ca razboiul sa continue si nu mi-e teama dar ma siktireste entuziasmul asta ilogic!!!

  94. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „sotul coanei Motoc de la CCR si apropiata parasutei Nutzi este ambasadorul al UE…deci cineva ma convinge pe mine ca guvernul carlanului imi apara votul???
    conform unei investigatii jurnalistice este o celula de criza cu securisti activati( eu stiam din sursa sigura ceva unde erau implicati ,,soldatei ” cu grade si functii in multinationale) si care fac si desfac la greu iar Crin premiaza olimpici sportivi si eu sa cred ca vom defila spre victorie???
    ce scriu confratii Roxanei sunt idiotenii..o fi stie ea mai bine, dar propaganda asta desantata meniat sa ma spele pe creier nu-mi ridica moralul cum nici argumentele stupide gen: care critica sunt defetisti, care il merita pe Base, etc
    asa ca sunt pregatit ca razboiul sa continue si nu mi-e teama dar ma siktireste entuziasmul asta ilogic!!!”
    ___________________________________
    @Olimpiu

    Chiar ma intrebam cand dracu’ incepi iar sa iti faci numarul 🙂 .Imi era sincer DOR RAU DE TINE ! :mrgreen:

    Mi-a fost chiar teama ca te-ai convertit dracu’ la democratie si nu stiu eu 🙂 .Haiosule 🙂

    Nu prea are logica numarul tau de circ, dar important este efortul . 🙂 .Servesti „patria” si faci si tu ce posti ,deh … 😉

    Trecerea de la Motoc la Nuti este fireasca ,dar apoi fortezi prea brusc cu guvernul . 🙄 Ca sfat sincer cred ca iti mai trebuia un mesaj intermediar si puteai rezolva mai decent treaba … 😎 Poate nu ai primit tot ce trebuia sa primesti,poate ai uitat tu ceva ,nu stiu inca.

    Apoi chestia cu „celula de criza cu securisti activati” de care tu „stiai” ceva din „surse sigure” ,este haioasa pentru oamenii normali la cap si INFORMATIE pentru ceilalti . 🙂

    Incheierea ta cu „idioteniile” probabil se vrea o ofensiva dura 😎 .Brrrr, pe mine unul m-a apucat frica si nu mai indraznesc sa te contrazic daca esti „siktirit de entuziasmul asta ilogic”.

    Vezi ca ai nevoie de ajutor si ajutoare,singur esti penibil si nu faci deloc fata ! Poate te vor trimite astia le reciclare daca pica Basescu ,altfel ramai absolut necalificat !Somer scrie pe tine !

    PS:Ca varianta, poti sa spui ca nu tu ai scris mesajul ci …”dusmanul” . Eu unul sunt dispus sa te cred ,pari baiat bun dar cam plapand intelectual 🙂 .

  95. Ghita Bizonu' Says:

    Radu Humor

    ei nu ne iau de prosti. Sunt convinsi ca suntem!
    De unde convingerea asta ?

    Pai dintai ca am fost prea draguti si i-am luat de destepti sau ne-am abtinut sa le zicem prostovani samd. Stii cestia aia ca pana nu e fudul .. si astia su nt fuldule si fudului!!
    Al doilea este ca ei au bani.. deci e destepti !
    Al treilea este ca au fonctii. Ca de nu erau desteoti de ce nua r fi fost promovatio asa de tinerei?! (ptr unii ami purisanu mai ar fi o cestie in p[lus „inainte nuaveau focntii ca deh atunci er a „mediocratie” si deci daca nu au avut e dovada ca erau capabili si faptu ca au azi e dinc cauza ca e meritocratie!!)

    Si cu convingerea asta o sa moara chiar de vor mai trai 100 de ani!
    Insa acu se mau iteste o idee in capul lor : suntem rai! Si comunisti!!! Ca suntem rai cam suntem comunisti sau ca suntem comninistica suntel prosti si rai .. e un mister!

    Apropos revista parerilor bahiste despre cei care au votata Da este graitoare: betivi, inculti, piturosi, hoti , alcoolici, nescoliti samd samd samd . Fiindca in ultima instanta merge si cesrtia aia mai veche : esti post daca votzei cu ailalti! Este o firumula foarte simpla ptr a castiga adepti – le zici prostilor ca devin despteti daca te voteaza!

    Uite chiar aici ai un specimen : cipst, aceasta propaganda ambulanta in favoarea eutanasiei!!

  96. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Cipriane,

    De curiozitate…Te mai dai doctor si acum ca in 2009, sau ti-a fost intre timp frica de lege ? 😎 🙂

    Sa stii ca daca nu te gasesc baiat cuminte cand ma mai uit pe aici,nu o sa iti fie bine deloc .

  97. cipst Says:

    Putica, ai tel meu….! Ce zici, ma suni…?! 🙂

  98. sandi Says:

    cipst spune:
    luni 13 august 2012 la 8:18:31 pm
    Putica, ai tel meu….! Ce zici, ma suni…?!
    ****
    La buci primesti schmuck-ule ? Iti pot aranja un pluton ! Free of charge !

  99. Scrie opinia ta Says:

    Nu, Nu e preferabil lui Basescu pentru ca n’a facut cu SUA ce a facut Basescu timp de 8 ani. Si nu ma refer numai la inchisoriile CIA. La muult mai multe.

    Dealtfel Antonescu a dat clar semnalul astazi ca pe de o parte este el si cu cei 7.5 milioane de romani, pe de alta parte Basescu si cu principalul lui sustinator: ambasadorul american. E cam clar ce urmeaza. Ceea ce si asteptam, atitudine de forta pt ca intre 7.5 milioaqne de romani si ambasadorul SUA e clar ce directie trebuie sa alegi in Romania.

  100. Radu Humor Says:

    Gitenstein ăsta poate fi judecat pentru amestec obraznic în procesul electoral ?!
    Sau trebuie luat cu lopata, că dovada-i gata ?!
    Ce jigodii umane !
    Auzi, da noi n-avem dreptul să ne opunem acreditării la ambasada SUA doar a unor jidani sau homosexuali ?!
    N-au și americanii un negru ceva,,,?
    Că de jagardelele astea ne-am săturat până peste cap !

  101. Bibliotecaru Says:

    @ Roxana Iordache

    Un cutremur care implică oameni prinşi sub dărâmături, şi încă cu nemiluita, implică mobilizarea a unei bune părţi a armatei, atât ca efective şi tehnică, cât şi ca structură de comandă. Mai mult, există şi o evidentă problemă a costurilor care se întinde pe o perioadă mai mare de timp, necesar reconstrucţiei. Evident că în vederea iminentei acţiuni americane, toate aceste lucruri slăbesc puterea de apărare a Iranului.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: