MAXIMA ABSOLUTĂ CU MĂDĂLIN VOICU. :) PE BUNE!

Foto: rtv.net

Eu cred că Traian Băsescu trebuie arestat„.

La Antena 3, cu Sandra Stoicescu

P.S. Victore, până vine Mona, îmi pasezi mine interimatu-ăla? 😉

Anunțuri

71 răspunsuri to “MAXIMA ABSOLUTĂ CU MĂDĂLIN VOICU. :) PE BUNE!”

  1. Roxana Iordache Says:

    Evident că nu vă băgaţi. Eu da. Pentru că aşa este. Pentru că un infractor recidivist trebuie pus la respect. Mai mult, trebuie să se dea un exemplu. Pentru ca crima organizată să fie pusă cu botul pe labe, din momentul în care li se arestează căpetenia.

    OK. dacă nu mai există bărbaţi şi vă trebuie un pretext ca să-l umflaţi, merg şi îl provoc eu, la curticică. Luni sau marţi, încă nu ştiu sigur. 🙂

  2. Radu Humor Says:

    Merkel nu mai are curajul să-l apere pe Băsescu, care-i promisese că dacă revine el la putere va avea grijă să nu se deschidă nici un contencios privind datoria Germaniei, deoarece își dă seama că individul este urât nu numai la propriu, ci și la figurat de peste 90 % dintre români. Este din ce mai evident că susținătorii lui Băsescu sunt doar cei un milion care l-au votat, și javrele astea speriate de moarte care scheaună pe la TV sau se smiorcăie prin ziare. Este incredibil ce sistem de șantaj și teroare, bazat pe faptele penale ale amărâților ăstora portocalii, a putut să instituie matrozul , ajutat de servicii românești și străine ! !

  3. Releniki Says:

    Mi-a placut cand l-am auzit, dintre putinii de bun simt, care pot exprima o evidenta fara ifose de partid si de politically correct.

    Problema e: mai e cineva in tara asta capabil s-o faca?

  4. Roxana Iordache Says:

    Radule, păi tanti e pa, aproape la fel de pa ca şi el.

    Eleni, îmi era dor de tine. Mă temeam că te-ai supărat, din cauza jigodiei de Rus. 😛

    Da, nu neapărat să-l aresteze, dar să-l facă să regrete că nu a fost arestat, da. 😛

  5. Virgil Ilie Says:

    Eu unu sunt CONVINS ca trebuie arestuit .
    Si nu de acuma , de muuuuuulta vreme ar fi trebuit .
    Ma rog , dar Kahalul …, Kahalul ce zice ?
    E de acord ?
    Ca daca da , atucni nici nu apucam sa ne stergem la ochi si este deja coleg cu Bombonelu .
    Ce mi-ar place ! Ce mi-ar place !
    Sa ii puie in aceeasi celula .
    Moaaaaaaamaaaaaaa , ce ar fi la curul lui Baselu …

  6. Bibliotecaru Says:

    Eu spun asta de dinainte de referendum şi nu mă ia nimeni în seamă.

    Chestiunea cu „lovitura de stat” a fost o infracţiune flagrantă, pentru că a fost făcută la TV şi continuată. Ştiţi de ce nu au fost arestaţi, şi Traian Băsescu şi PDL-iştii? Poate nu veţi crede, dar „au fost plânşi penal” pe un articol din Codul Penal care nu mai există… 😀

    Plângerea penală a fost depusă pentru defăimarea ţării.

    Legea 278/2006, articolul I, punctul 56
    „56. Articolele 205, 206, 207 şi 236 indice 1 se abrogă.”

    Respectiv insulta, calomnia, proba verității și defăimarea țării sau a națiunii… Ştergerea acestor articole a fost declarată neconstituţională de către CCR, dar nici nu au fost reintroduse de către Parlament… deci nu sunt valabile.

    Nu este prima dată când politicienii se lovesc cu plângeri penale care nu au acoperire în Codul Penal. Eu mă îndoiesc că este o „scăpare”.

    Putea fi totuşi alt articol, care ar fi pus în mişcare plângerea penală şi, cum spuneam, fiind „flagrant” şi „continuat”, însemna arestarea întregului grup.

    Codul penal, Capitolul IV INFRACŢIUNI CONTRA DEMNITĂŢII

    Art. 215
    Înşelăciunea
    Inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obţine pentru sine sau pentru altul un folos material injust şi dacă s-a pricinuit o pagubă, se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 12 ani.
    (…)
    (http://legeaz.net/cod-penal-actualizat-2011/art-215-cpen)

    Tot grupul PDL putea fi ţinut la închisoare până, şi dacă, Traian Băsescu revenea la Cotroceni.

  7. MAXIMA ABSOLUTĂ CU MĂDĂLIN VOICU. :) PE BUNE! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 10 August 2012 – Blog « Zell am See / Kaprun din Austria – ce sa faci, unde sa te cazezi, ce sa vizitezi? (2) […]

  8. Virgil Ilie Says:

    Bibliotecaru …

    Si cind io spun ca baietii de la USL sunt diletanti , urechisti si papagali sunt luat la injuraturi .

  9. Bibliotecaru Says:

    Chiar aşa, acesta nu este un subiect de investigaţie… de ce politicieni se tot plâng la procurori pe baza unor articole care nu mai sunt în Codul Penal… în special pe calomnie. Nu poate fi o întâmplare… Mai mult, se ajunge la tribunal şi aud tot felul de ziarişti spunând că este un proces de calomnie… şi nu poate fi adevărat (confuzie mare, pentru că procesul este civil şi nu penal… cum poate face un ziarist o astfel de confuzie?).

  10. Bibliotecaru Says:

    @ Virgil Ilie

    Mă îndoiesc că este vorba despre diletantism, cred că e ceva mai profund. USL-ul este plin de jurişti, este foarte greu să faci o astfel de confuzie. Eu nu sunt jurist dar ştiu asta încă de la început. Ba am şi scris de sute de ori despre asta.

  11. Roxana Iordache Says:

    @Bibliotecaru. Calomnia trebuie reintrodusă penal. E absolut necesar. Ceea ce-i acum pe civil e chiar noaptea minţii, vorba lui Ciutacu şi Badea.

    Dar dincolo de asta, să nu ne facem că n-avem ce face. Există – cât cuprinde – ÎNALTĂ TRĂDARE. 😛

    iar până acolo, există DREPTUL COMUN- uau, câte infracţiuni are şi câte recidive! 😉

    @Virgil Ilie, tu ai înţeles ce spune omul sau doar profiţi ca să ataci din nou USL aflându-te în treabă? Serios, pentru tine şi cei ca tine mi-aş dori să mergeţi într-o rezervaţie cu Băsescu şi băsiştii. PE VIAŢĂ. 😆

  12. Virgil Ilie Says:

    Bibliotecaru …

    Eu nu am indraznit sa spun mai mult , pentru ca daca e sa-mi dau drumul la gura …

  13. Virgil Ilie Says:

    Ia fa-mi si mie o traducere Roxi , ce spune omul ?
    Hai , astept !

  14. PLANO Says:

    Cu regret subscriu ca sunt diletanti cei de la USL.
    Daca au fost in stare sa modifice, in Parlament, legea referendumului si sa nu observe ca au lasat pragul de 50%+1 neschimbat, asa cum fusese reglementat in 2003, este dovada de neprofesionalism in tehnica de legiferare.
    CCR a plusat cu pragul, in Decizia 731/10 06 2012, pe prostia USL-istă.

  15. Virgil Ilie Says:

    Io inteleg ca omul spune ca niste neisporaviti de la USL , care nu au nicio scuza , fiind parlamentari , au facut plingere penala baseilor taman pe articolele din Codul Penal pe care tot ei le scosesera din Codul Penal .
    Acuma , urmeaza sa stabilesti tu cine s-a aflat in treba …
    Astia care au facut plingerea ?…
    Eu care spun ca-si bat joc de noi acesti neispraviti ?…
    Sau tu care ma ei pe mine la bastoane ca am spus adevarul despre dragalasii tai de parlamentari ai USL ?

    Ce are a face cimpii pe care ii bati cu inalta tradare si alte alea ?!…

    SUBIECTUL ESTE PLINGEREA PE CARE DEJA AU FACUT-O NEISPRAVITII PE ARTICOLE CARE NU MAI SUNT IN CODUL PENAL .

  16. Virgil Ilie Says:

    test

  17. Virgil Ilie Says:

    Roxana , nu o tot lua pe cimp de dragul de a ma mai injura pe mine ,
    SUBIECTUL E CA NEISPRAVITII NU SUNT NUMAI DILETANTI ; PAPAPGALI ; HABARNISTI ; URECHISTI CI SI TRADATORI CARE-SI BAT JIOC DE NOI PROSTIMEA .

    ASTIA DEJA AU DEPUS PLINGERE PENALA PE ARTICOLE CARE TOT EI LE-AU ELIMINAT DIN CODUL PENAL .

    Te faci ca nu intelegi ?!

  18. Virgil Ilie Says:

    Il bag in ma-sa pe domnul Sova daca crede ca sunt bataia lui de joc cind se face el ca se lupta cu baseii .

  19. Radu Humor Says:

    Incearcă cineva să-și închipuie cum ar fi arătat Germania dacă nu se lăsa păcălită să intre în făcătura asta iudeo-masonică ?!
    Când i-am văzut că renunță la marcă, am știut că-și merită soarta ! Pe care i-o monitorizează cei ce n-au uitat și nu uită niciodată ce li s-a întâmplat, dar nu vor să recunoască că în bună parte din vina lor 🙄
    Dovadă că și astăzi sunt foarte aproape de a provoca dezastre !
    Sedusă și abandonată, Germania mai are multe de tras în urma capcanei în care a fost atrasă , iar dacă Merkel va fi iertată pentru dezmembrarea zonei euro, cu siguranță nu va fi iertată de compatrioți pentru scoaterea din prim plan a Germaniei, iluzia că ea conduce UE i-a fost alimentată doar pentru a o stoarce de bani, pe care cu fudulia tipic germană s-a oferit să-i dea de la gura nemților !
    Care în curând vor simți pe propria piele dezastrul produs de fuhrerița care a golit visteria țării pentru visul ei de mărire, perfid cultivat de ovreiașii din umbră, deocamdată ca ușoară razbunare !

  20. neveu01 Says:

    Da, Radule, ai spus totul in cateva propozitii.
    Sigur, ovreiasii nu stau cu mainile-n san,mai ales cand e vorba despre gologani, la masa de afaceri, zic mereu da, zambesc si ard la portofel, fara sa simti.
    Pe oricine.
    Si pe greci, si pe rumuni, si pe spanioli.
    Despre nemtii ai spus tu ceea ce era de spus:)

  21. Argusdre Says:

    „“Eu cred că Traian Băsescu trebuie arestat“.”
    Daca un tigan smecher si laudaros se da hartist si crede ca-i in spizdacol, sar imediat niste poale lungi si obsedate aiurea de misoginism si declara cu emfaza mai ceva decat Jana d’Arac : „Evident că nu vă băgaţi. Eu da. Pentru că aşa este. Pentru că un infractor recidivist trebuie pus la respect. Mai mult, trebuie să se dea un exemplu” crezand ca noi am si uitat deja ca Justitia lucra doar la comanda impricinatului, epuizatului si jambatului.
    Da’ mai stii poate vime armata, ca si ea ar putea arestui in caz de forta majora…Ca uitai sa precizez, blogul asta-i cetit de Obama, Uslama, Putina, Putinica si….Pasarica…Ţâţă de mâţă ce mai….

  22. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Eu nu am indraznit sa spun mai mult , pentru ca daca e sa-mi dau drumul la gura …”
    ____________________________________
    @Virgile

    Daca iti dai drumul la gura ,atunci pica imediat licuriciul portocaliu in extaz 🙂 …N’asa Gile ?! 🙂 .

  23. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „SUBIECTUL E CA NEISPRAVITII NU SUNT NUMAI DILETANTI ; PAPAPGALI ; HABARNISTI ; URECHISTI CI SI TRADATORI CARE-SI BAT JIOC DE NOI PROSTIMEA .”
    _____________________________________
    @Gile,

    Acum nu ca zic,da’ vreau sa spun Gile 😎 ….Tentatia de a-si bate cineva joc de tine (ca intr-adevar reprezinti prostimea ,aici ai dreptate) este asa de mare, incat aproape ca le gasesc scuza … 🙂 .

    Heh,ou sont les taranisti d’antan ?…. 🙂 .De priceputi ce erau si-au facut zob propriul partid 🙂 iar de onesti ce erau, sug si acum prin Pavelescu la licuriciul care si-a batut joc de ei . Eh…taranistii lui Gilica ,ce oameni,ce vremuri, nu ca nenorocitii de acum, care se lupta cu Basescu … 🙂

    PS:Gile,hai bai recunosate ca este un lucru ciudat rau si o ironie teribila faptul ca un taranist ca tine, al carui partid a fost luat la …pardon de expresie 😎 de Basescu si transfromat intr-un fel de curvistina cumintica ,da sfaturi de barbatie ,demnitate ,onoare si inteligenta USLului … 🙂 .Hai pe bune ,este chiar ciudat 🙂 .

    Pai mai Gilica,astia din USL ncearca sa salveze tara de Basescu .Voi taranistii (cel putin astia ca tine si Pavelescu) ,nici macar partidul nu l-ati salvat, ci doar ati stat cu cracii in sus asteptand cuminti sa vedeti in ce gaura v-o mai trage Basescu 🙂 ….

  24. Franklin Says:

    Multi vor spune ca arestarea lui Basescu nu e altceva decat inca o glumita reusita a la Medelin. In realitate este mult mai mult decat atat si poate avea un impact mediatic mai puternic decat toata strategia USL, ma refer la strategia de imagine.
    Cu totii trebuie sa rostim „Arestati-l pe nebun!” din ce in ce mai des. Este o necesitate

  25. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Acum inapoi la subiect ca prea mi-am pierdut vremea cu Gilica …:)

    Eu mi-as dori o Romanie normala ,cu o justitie independenta ,care sa isi salte vinovatii fara indicatii de sus si fara justitie proletara facuta pe la TVuri . Asta este de fapt si motivul pentru care sunt impotriva lui Basescu ! NU IMI PLACE ROMANIA LUI ,nu imi place „reforma” lui golaneasca ,nu imi place modul incorect cum joaca „jucatorul „,nu imi plac furturile lor ,deturnarile de bani numite aiurea „investitii”,ma dezgusta tupeul cu care fac din negru alb si din alb negru si modul cum scuipa arogant peste poporul roman…

    N-as vrea ca acest sistem sa existe si dupa Basescu ,simt nevoie de o schimbare si de normalitate ,atata cat se poate ea in Romania noastra. Personal sunt convins ca sub Antonescu si Ponta vom avea o altfel de Romanie ,mult mai apropiata de ce dorim toti .

    Ca urmare deci nu ma intereseaza daca Basescu trebuie sau nu trebuie sa fie arestat ,asta nefiind treaba mea ,eu nefiind nici judecator si nici procuror…

    Ca cetatean insa ,vreau ca sa se respecte democratia iar Basescu sa nu mai fie presedinte ! Asta este treaba mea si unui numar record de romani care s-au strans sa il demita ! Este un moment de rascruce si depinde si de noi romanii sa scapam definitiv de Basescu de pe scena politica .Nu depinde doar de parlament,guvern ,CCR ,etc,ci de fiecare din noi .Daca nu suntem o masa amorfa ,obisnuita doar sa astepte si sa fie ignorata ,vom schimba lucrurile .Daca insa doar suntem doar chibiti (si unii chiar cretini,facandu-i toate jocurile lui Basescu si PDL) si spectatori ai propriului nostru destin ,ne vom merita soarta

  26. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Cu totii trebuie sa rostim “Arestati-l pe nebun!” din ce in ce mai des. Este o necesitate
    _______________________________________
    @Franklin

    De cand este Basescu presedinte, am ajuns toti sa dorim arestari peste arestari ,sange pe pereti ,sa simtim adrenalina urii …

    Daca facem ce spui tu,riscam sa ajungem ca sustinatorii lui Basescu (ma rog,nu prea avem cum sa ajungem in asa hal, dar exagerez retoric) 😉 …La ei calitatea unui conducator se judeca in functie de arestarile facute ,de scandalurile avute si de poalele puse in cap .Din cauza asta si le place Basescu ,le ofera ura si minciuna din plin ,adica exact le rasunde unor necesitati sufletesti de jos nivel .

    Eu cred ca din ce in ce mai des ar trebui sa spunem „SA-L DEMITEM PE BASESCU !” .Des,din ce in ce mai des ,pana cand reusim .Este dreptul nostru,este perfect legal si democratic ,si nu este vorba de ura, ci de salvarea tarii !

  27. Bibliotecaru Says:

    @ Roxana Iordache

    Vă dau o veste foarte proastă, noul Cod Penal nu are nici el calomnia….

    Ba am una şi mai proastă, nici acuzaţia de înaltă trădare nu prea există în Codul Penal încă în vigoare… (asta dacă între timp nu a intrat în vigoare cel nou, că aşa se auzea într-un timp) În cel nou există (dar degeaba există)… dar să vedeţi la ce se referă.

    Art. 398 Inalta tradare
    Faptele prevazute in art. 394 – 397, savarsite de catre Presedintele Romaniei sau de catre un alt membru al Consiliului Suprem de Aparare a Tarii, constituie infractiunea de inalta tradare si se pedepseste cu detentiunea pe viata sau cu inchisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.

    Şi acum să vedem ce e pe la art. 394 – 397.

    Art. 394 Tradarea
    Fapta cetateanului roman de a intra in legatura cu o putere sau cu o organizatie straina ori cu agenti ai acestora, in scopul de a suprima sau stirbi unitatea si indivizibilitatea, suveranitatea sau independenta statului, prin:
    a)provocare de razboi contra tarii sau de inlesnire a ocupatiei militare straine;
    b)subminare economica, politica sau a capacitatii de aparare a statului;
    c)aservire fata de o putere sau organizatie straina;
    d)ajutarea unei puteri sau organizatii straine pentru desfasurarea unei activitati ostile impotriva securitatii nationale,
    se pedepseste cu inchisoare de la 10 la 20 de ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.

    Ce faptă a preşedintelui ar putea fi aici… De exemplu contactul cu FMI pentru subminare economică, politică, aservirea faţă de o organizaţie străină. Negocierile cu UE şi NATO pun poziţia României într-o poziţie de servilism, deci de pierdere a suveranităţii… Sesizaţi cât de greu de demonstrat este aşa ceva?

    Art. 395 Tradarea prin transmitere de informatii secrete de stat
    Transmiterea de informatii secrete de stat unei puteri sau organizatii straine ori agentilor acestora, precum si procurarea ori detinerea de documente sau date ce constituie informatii secrete de stat de catre cei care nu au calitatea de a le cunoaste, in scopul transmiterii lor unei puteri sau organizatii straine ori agentilor acestora, savarsite de un cetatean roman, se pedepseste cu inchisoare de la 10 la 20 de ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.

    Şi aici este complicat… Poate dacă reiese că domnul Băsescu este spion al unei puteri străine, altfel cetăţeanul de unde să poate avea imaginea asta cu fortul informaţiilor de stat? Greu de condamnat şi aici…

    Art. 396 Tradarea prin ajutarea inamicului
    Fapta cetateanului roman care, in timp de razboi:
    a) preda teritorii, orase, pozitii de aparare, depozite ori instalatii ale fortelor armate romane sau care servesc apararii;
    b) preda nave, aeronave, masini, aparate, armament sau orice alte materiale care pot servi purtarii razboiului;
    c) procura inamicului oameni, valori sau materiale de orice fel;
    d) trece de partea inamicului sau efectueaza alte actiuni care sunt de natura sa favorizeze activitatea inamicului ori sa slabeasca puterea de lupta a fortelor armate romane sau a armatelor aliate;
    e) lupta sau face parte din formatii de lupta impotriva statului roman sau a aliatilor sai,
    se pedepseste cu detentiune pe viata sau cu inchisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.

    Nici aici nu prea văd o acţiune… Cel puţin nu ştiu de ea.

    Art. 397 Actiuni impotriva ordinii constitutionale
    (1) Actiunea armata intreprinsa in scopul schimbarii ordinii constitutionale ori al ingreunarii sau impiedicarii exercitarii puterii de stat se pedepseste cu inchisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.
    (2) Intreprinderea de actiuni violente impotriva persoanelor sau bunurilor savarsite de mai multe persoane impreuna, in scopul schimbarii ordinii constitutionale ori al ingreunarii sau impiedicarii exercitarii puterii de stat, daca se pune in pericol securitatea nationala, se pedepseste cu inchisoare de la 10 la 20 ani si interzicerea exercitarii unor drepturi.

    Tocmai aici unde ne puteam agăţa, ordinea constituţională, iată că trebuie să fie cu violenţă… deci nici aici.

    Eu nu văd cum ar fi putut fi condamnat Traian Băsescu dacă aceste lucruri ar fi fost în vigoare (sau poate că sunt, uite că asta nu mai ştiu… Chiar aşa, când intră în vigoare noul cod penal?). Sigur, nu-i musai să fie condamnat pentru ceva ce ştim noi, probabil că sunt miliarde de lucruri pe care Traian Băsescu le face şi noi habar nu avem… Vreau să spun doar că „Dar dincolo de asta, să nu ne facem că n-avem ce face. Există – cât cuprinde – ÎNALTĂ TRĂDARE.” nu mă entuziasmează prea tare.

  28. Bibliotecaru Says:

    @ Virgil Ilie

    Nu cred că se supără cineva dacă ceea ce spuneţi este argumentat. Din păcate români cam obişnuiesc să vadă ceva spus de un politician la televizor şi să preia informaţia ca şi cum ar fi adevărat. Şi jurnaliştii de TV fac cam acelaşi lucru, iau ceva banal şi absurd spus de un politician şi îl studiază de parcă ar fi disciplină de BAC. Când se dovedeşte că politicianul a manipulat şi a minţit, acesta ridică din umeri şi spune că are imunitate şi libertatea cuvântului. Cam de prin 2008 am luat decizia să nu mai las politicienii să mă manipuleze. Şi mai mult, am luat decizia să nu-i mai cred apriori mai deştepţi şi mai informaţi decât mine, pentru că numărul celor informaţi şi deştepţi este foarte, foarte mic. Mai bine să mă supra-apreciez eu decât să-i supra-apreciez pe ei.

  29. Radu Humor Says:

    Halal anal iști !
    În ce țară din lume mai intervine Parchetul în alegeri ?
    Or ăsta, DNA, s-a umflat ( în pene 😉 ) că i-a dat Bruxellesul apă la moară ?!

  30. Zorina Raducu Says:

    Mai dragilor,mai
    Vorbiti despre noul cod penal.
    Dar se si aplica ?
    Nu uitati, suspandatul va fi judecat dupa legi speciale.
    Asa ca oricum nu scapa.

    Voua nu va miroase a fulgi de oratanii jumulite si arse ?
    Atunci indraznesc o alta intrebare:
    un plastograf poate fi luxat ? Si sa fie inlocuit. Doar, doar se schimba compozitia orataniilor !
    Si inca una: unui plastograf nu i se face si un dosarel doua acolo, pentru avertizare.
    Avertismentul l-a dat Crin Antonescu, acu cateva zile, mai in gluma, mai in serios.
    Asadar,
    Sa se reuneasca orataniile, inainte mars !
    Acum ori ori, sau il luxeaza cu zgaltaieli pe plastograf sau orataniile anuleaza plastografia.
    Nu va mai necajiti, sigur ca si uslasii dau luft. Cu atatia tradatori in jurul lor, nici nu-i de mirare.
    Si intr-o democratie „fragila, originala, unica”, e de mirare ?
    O concluzie:
    Jihadul e aproape.
    O intrebare retorica, pentru final:
    ce ii asteapta pe slugoii suspandatului, dupa ce scapam de el ?
    Mai ce-or mai juca !
    Noi le-o zicem din fluier si ei vor tine:
    Sarba tot pe loc !
    Hop, hop, hop, hop !
    maria s.(Timisoara)

  31. Virgil Ilie Says:

    Bibliotecaru …

    Iata un moid foarte sanatos de a privi lucrurile .
    Si asta v-o spune un fost politician .

  32. Roxana Iordache Says:

    @Bibliotecaru. Vestea v-o dădusem eu, ştiu că nu există. 🙂 De-asta şi ziceam că ar trebui reintrodusă.

    În rest, dacă vrei, poţi. Cineva îmi spunea că la dumneavoastră, bărbaţii, e chiar invers. 😳 😛

    @Virgil Ilie. Ce eşti aşa acritură? Tu nici când te tachinez nu mai pricepi? 🙂

    În rest, să generalizezi la infinit nu ţi se pare stupid? Şi urli că suntem co-lo-ni-e, fără să observi că unii chiar se gândesc la demersuri pentru a evita, categoric, condiţia-asta pe care tu o denunţi resemnat din vârful patului. :mrgreen:

    @PLANO. E mai rău, pentru că proiectul iniţial a fost revenirea la forma legii care a fost aplicată la referendumul din 2007 – formă pe care o ştia Crin. Dar cineva a introdus prevederea de la 5.2. Caută la PSD. Şi nu te umfla, că dacă nici eu n-oi fi apărat PSD-ul în ultimele luni, atunci nici măcar PSD-ul nu s-a apărat aşa. Şi observă că nu colegi ai lui s-au solidarizat cu Mazăre, ci autorităţi locale şi lideri PNL clujeni.

    @Franklin. Cred că totuşi ar fi preferabilă internarea lui la balamuc. N-ar mai avea ce să zică nici mama Barosului lui Gitenstein. 😀

    @Simpaticule, sunt mai de acord cu tine decât oricând. Doamne ajută-ne să ne ajutăm!

    Cu un amendament: noi l-am demis. CCR trebuie să ia act. Atât.

    Iar de arestat, unii chiar trebuie obligatoriu. Dar conform unui sistem judiciar normal. Şi aş minţi să-ţi spun că pe unii n-aş vrea să-i văd în cătuşe. Merită şi poporul ăsta măcar atâta compensaţie. Nu crezi? 😉

    Referitor la PNŢCD, nu-i chiar aşa cum spui. Există ceea ce se numeşte juridic acum PNŢCD AUTENTIC. Sigur, Virgil Ilie nu mai crede nici în ăsta. Pentru că ei sunt autodistructivi, sinucigaşi, incapabili de a face echipă, ciudoşi, ranchiunoşi. Era şi un banc cu ţărăniştii, scos în 2000. Cică, ştiţi de ce nu fac ţărăniştii SIDA? Pentru că nu-i iubeşte nimeni şi nu se iubesc nici între ei. :mrgreen: Evident că bancul l-a scos un ţărănist. 😛 De-asta îi susţin, totuşi, să revină. Şi mai ales, pentru Maniu şi Coposu. 😐

  33. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. Am dovedit că suntem un popor, trebuie să dovedim în continuare că nu se poate face cu noi ceea ce ar vrea unii. Şi vom reuşi. E un nou moment crucial în istoria României. Şi când zic crucial, mă refer la ACEL SEMN.

  34. Cârcotaşu Says:

    Păi dacă la Trădare ne uităm la al. c, putem ceti:

    c)aservire fata de o putere sau organizatie straina;

    i-ar fi uşor procurorilor lu’ Kovesi (Băsescu) să-l acuze pe Ponta de trădare, că ăsta a mers până la executa ordinele trasate de coana Merkel prin Barosso (ordonanţa aia o anulezi, legea aia o dai cum spun io, aia ai voie să faci, aia nu etc). Păi unde poţi vedea aservire mai a dracului? L-ar înfunda de nu s-ar vedea!

  35. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Referitor la PNŢCD, nu-i chiar aşa cum spui. Există ceea ce se numeşte juridic acum PNŢCD AUTENTIC. ”
    ______________________________________________
    @Roxana

    Eu inca mai cred in PNTul lui Ciorbea ,singurul dupa mine care mai are legatura cu fostul PNTCD si cu valorile acestuia . Daca exista o speranta pentru PNT,doar din aceasta directie poate veni .

    Despre restul „taranistilor” chiar nu am ce discuta ,este ca si cum am vorbi despre „liberalii” din actualul PDL si i-am considera chiar liberali, nu jigodii ,cum de fapt sunt…

  36. Roxana Iordache Says:

    @Tuturor: daţi pe Eurosport, sunt sărituri băieţi la Olimpiadă, probă absolut superbă, băieţi superbi, execuţii superbe. Două comentatoare inteligente. Îmi place, e totul la superlativ acolo. 🙂

    @Cârcotaşu. Eşti cinic. 🙂

    @Simpa. Deci, ştii. 😉

  37. Virgil Ilie Says:

    Roxana , in prostia mea am crezut prin 2010 ca PNTCD poate sa revina pe scena politica romaneasca .
    Am si actionat in coinsecinta acceptind propunerea lui Radu Sirbu de a deveni Secretar General Adjunct al PNTCD se gasise si o solutie de a scapa de neispravitul de Pavelescu si a reunifica ramurile taraniste .
    Din pacate a intervenit Ciorbea impreuna cu o gasca masonica condusa de Popescu Kala si au salvat pe Pavelescu de la a fi aruncat pe scari de proprii oameni .
    Intre timp , in paranteza fie spus , au fost redeschise procese ale lui Sirbu cu privatizarea hotelului Bucuresti si lui Ciorbea cu sindicatele .
    Dupa stricarea incercarii de reunifiare din iarna lui 2010 si incheierea operatiunii de distrugere defnitiva a PNTCD , procesele aveau sa fie lasate in lincezeala si pesemne au smurit la ora asta de la sine .
    Sa revenim …
    Au pus-o de un asa-zis „Protocol Ciorbea-Pavelescu” si urmareau sa puna partidul la picioarele lui Basescu .
    Sirbu ne-a vindut , vinzind partidul la notar .
    Daca poti sa crezi …
    A mers pur si simplu la notar impreuna cu Grigoriu si printr-un act notarial a cedat sefia PNTCD lui Ciorbea .
    Ca si cind partidul ar fi fost proprietatea ma-sii .
    Au incetat procesele impotriva lui Pavelescu , iar acesta avea sa cistige un proces cheie prin omisiunea neispravitului de Grigoriu de a se prezenta in fata instantei .
    S-a pornit scandalul intre Pavelescu si Ciorbea , care sa fie ala care stie sa faca mai sluj la picioarele lui Basescu .
    Iti amintesti ce discursuri fulminante si abjecte tinea Ciorbea impotriva lui Antonescu si Ponta ?
    Basescu l-a rejectat totusi si a oferit increderea mai vachiului lui aliat Pavelescu .
    In momentul asta Ciorbea , ramas far de coledzi , a sarit in barca USL care a facut presiuni asupra lui Ciuhandu sa iasa din carti spre a-si putea instala propriul primar la Timisoara si a promis lui Ciorbea doua locuri pe listele sale .
    Cam asta ar fi pe scurt situatia .
    Sigur e greu de inteles din citeva cuvinte , dar cind ai timp iti stau la dispozitie , incusiv cu arhiva PNTCD care acum este in pastrarea mea .
    Refuz sa o predau reunuia dintre neispraviti , chit ca au cerut-o toti , pina cind nu se clarifica situatia cel putin legal si nu se organizeaza un congres de reunificare cu acordul tuturor taranistilor . Care mai sunt si pe unde mai sunt .

  38. Bibliotecaru Says:

    @ Virgil Ilie

    PNŢ-CD-ul este astăzi partidul de maximă nevoie pentru România. Întrebarea este cum se poate smulge de sub tutela unor măscării pro-contra Traian Băsescu, epurat de elementele politicianiste, şi revenirea la sensul iniţial al partidului, şi anume problema agriculturii ca ramură economică a României în sens modern (asta pentru că astăzi nu mai putem vorbi despre marii moşieri, s-a trecut la un alt tip de agricultură). De 22 de ani de la revoluţie România nu a avut nici un partid care să ţină partea agricultorilor României, PNŢ ar putea face asta modernizându-şi doctrina spre miile proprietari de pământ de toate tipurile şi mai puţin „politică de guvernare”, adică latura „creştin-democrată”. Din păcate PNŢ-CD-ul, chiar şi după ce a ieşit din prim-planul scenei politice (repet, tocmai când este mai multă nevoie de un partid ţărănesc), nu pare să poată renunţa la politicianismul de tip Aurelian Pavelescu, care are pe la TV o atitudine slugarnică incompatibilă cu demnitatea umană. Nu-i vorbă, că nici aripa Ciorbea nu este mai brează…

    Ar fi o soluţie şi reînfiinţarea Partidului Ţărănesc.

    Cât de dor îmi este de domnul Raţiu! Ce România am fi avut astăzi dacă ar fi fost ales preşedinte!

  39. Bibliotecaru Says:

    @ Roxana Iordache

    … dacă vrei, poţi…

    Nu, nu sunt „torsion”. Dimpotrivă…

  40. Basile Says:

    Eu cred ca t.b. nu ar trebui arestat. Isi va pierde buletinul de Bucuresti(asta ca sa vada ca mai are multe de pierdut), dar sa nu plece prea departe, pentru ca va trebui sa raspunda la multe intrebari. Cum Medellin arata cu mana undeva spre est, cred ca ar fi normal sa aiba domiciliul fixat toamnai in orasul de la tarm de mare al ‘prietenului’ sau ce-guevarez… Dar sa nu plece nici pe mare; a incercat si vara trecuta, cand s-a plimbat cu salupa(ehei, unde este independenta sau biruinta d’antan!) chiar de ziua marinei si a constatat ca nici macar marea nu il mai primeste…

  41. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Ar fi o soluţie şi reînfiinţarea Partidului Ţărănesc.”
    _________________________________________
    @Bibliotecarule

    Ia legatura cu Basescu sau MRU ,vezi ca astia fabrica partide pe banda rulanta 🙂 .Le zici doar ca partidul trebuie sa aiba doctrina de „adevarata dreapta” ,sa puna poza lui Coposu prin birouri si sa se pretinda cu tupeu mostenitorii lui ca da bine, si sa aiba si cuvantul „taran” sau „taranesc” prin denumire .Te rezolva ei si iti fac un nou PNT ,desi in principiu si asta al lui Pavelescu tot nou este, din moment ce nu are deloc legatura cu vechiul PNT … 🙂

    Sa stii Bibliotecarule ca eu am iubit vechiul PNT ! Astea noi sau eventual reinfiintate ,nu m-ar interesa insa deloc …

  42. Virgil Ilie Says:

    Bibliotecaru …

    He-he-heeee ! PNTCD nu are nevoie de o noua docrtrina pentru intrajutorarea taranimii , a micilor fermieri , pentru simplul motiov ca PNT ESTE INVENTATORUL ACESTEI DOCTRINE .
    Ion Mihalache este propotorul acesteia inc din perioada interbelica.
    Pe scurt este vorba de cea de a treia cale .
    O tara a micilor proprietari .
    La prezent doctrinei ii spune distributism , dar repet , e inventata de Mihalache .
    Exista si o Liga distributista cu radacini in America si care spre cinstea ei si-a luat numele de Liga Distributista Ion Mihalache , recunoscund astfel pe Mihalache ca si initiator ai ideii distributismului .
    Apoi , dovada ca taranistii stiu sa-si aplice programele si ca programele lor sunt santoase este ministeriatul agriculturii sun Ioan Avram Muresan .
    Orice s-ar spune despre electronistul nostru , a stiut sa fie ministrul agriculturii care a ajutat cel mai mult agricultura romaneasca .
    Pe vreme lui se subventiona suprafata cultivata cu 17-18 milioane de lei cind dolarul era sun 8 mii de lei vechi .
    ATUNCI ROMANIA A OBTINUT CEA MAI MARE RECOLTA DIN ISTORIA EI , lucrusor iata irepetabil pina in ziua de astazi .
    Astazi subventia se ridica la 140 de euori pe ha in conditiile in care media europeana este de 240 de euro , iar state precum Olanda platesc 460 de euro , Germania 380 si asa mai departe .
    UE ne interzice sa dam mai mult de 140 de euro , in marinimia lor ne dau voie sa ajungemla 190 de euro prin 2018 .
    Pai cum mama dracului sa ajungi sa te pui cu astia la concurenta ?!
    Cum sa nu importi tu tara agrara peste 80% din ce maninci ?!
    Si mai poate crede cineva ca nu suntem colonie ?!…
    Hai sa fim seriosi !

    PS

    Am sa pup in cur un guvern care ne va scoate din mizeria denumita UE , pe rind , incepind cu premierul si terminind cu ministrul de la agricultura , ziua in amiaza mare , la ceas de maxima audienta si in piata publica .

  43. olimpiu65 Says:

    barbatii de stat adevarati isi arata valoarea in perioade grele de criza politica, sociala, in razboaie si sub presiune maxima. noi nu avem.singurul care a mai tinut steagul, dar vb aia cu o floare nu se face primavara, a fost Crin
    greselile imense facute de guvern si cu directa responsabilitate a primului ministru ne pot costa acest razboi in care oamenii de buna credinta s-au implicat, au sperat, au pus tot sufletul
    daca noi aici nu putem avea lideri adevarati care sa mearga in fruntea noastra, cerem degeaba intelegere buna credinta la UE sau unchiul Sam. sunt convins ca acolo e sprijinit psihopatul chior. doar noi puteam schimba nenorocirea in speranta, dar ce am castigat prin mobilizare la vot au pierdut liderii pe care-i sustinem din lasitate , prostie si uneori rea-credinta

  44. Roxana Iordache Says:

    @Virgile, vrei tu să nu-mi mai spui cum a fost, că ştiu mai bine?! Dacă vrei să te plângi de Radu Sârbu, eşti sigur că ai nimerit adresa? 😛

    Şi mai lasă tu angajamentele cu pupatul în dos, ţi-am mai spus că şi-aşa pupinbăsiştii fac coadă la Crin. :mrgreen:

    @Bibliotecaru. N-aţi răspuns la partea a doua. Cea pe care mi-a spus-o un domn superb. 😳 😛

    @Basile. Super-tare observaţia cu rudele … UE. 😛

    @Olimpiu. Ai greşit timpul. Este Crin. Sau, cum vrei, rămâne. 🙂

  45. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, cine-a pus poza lui Coposu şi unde? 😯 Că dau cu vitrion. 👿

  46. Kiliman Says:

    Rox, m-ai scos din minţi cu Radu Sârbu. M-am consolat că e acelaşi tip somatic cu mine. 😆

  47. Virgil Ilie Says:

    Cum adica sa ma pling ?!
    Eu ti-am spus ca a facut .
    Nu-l credeam in stare , dar din pacate asta e realitatea .

  48. Roxana Iordache Says:

    @Kili, ce-ai făcut, mă?! Iar începi cu tâmpeniile? N-aş vrea să te banez, pentru că eşti un amic simpatic, doar că prea artist cu fantezii debordante. Foloseşte-ţi imaginaţia în arta ta. Radu Sârbu a fost şi rămâne un prieten drag, un camarad. Încearcă să fii un pic decent sau chiar te banez. Şi chiar fără regrete. Că eşti băiat mare, te descurci tu. No mercy. Ştii prea bine.

  49. Virgil Ilie Says:

    Cit despre stiut ce a fost si cum a fost …
    NU STII !

  50. Roxana Iordache Says:

    Virgile, Radu a greşit copilăreşte. Pur şi simplu a avut prea mare încredere. Are încă o candoare colosală. Şi va avea mereu. Îl ştii prea bine şi ştii că niciodată n-ar fi făcut ceva rău contra PNŢCD, dimpotrivă, şi-a pierdut suficient timp pentru partidul ăsta. Partea proastă e că atunci când i-a fost preşedinte, n-am mai fost eu acolo. 😛

  51. Roxana Iordache Says:

    Virgile, crede-mă că ştiu mult mai bine decât tine. Cel puţin istoria-asta. Cu toate consecinţele ei. Dacă mă întreba, l-aş fi sfătuit să nu facă tâmpenia. Poate că n-am răspuns la telefon, înjură-mă pe mine. :mrgreen:

  52. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Au pus-o de un asa-zis “Protocol Ciorbea-Pavelescu” si urmareau sa puna partidul la picioarele lui Basescu .
    Sirbu ne-a vindut , vinzind partidul la notar .
    ____________________________________________
    @Gile ,draga pseudo -taranistule…

    Despre ce „protocol Ciobea -Pavelescu” vorbesti ? …Il ai tu in arhiva ta din Urziceni ? 🙂 . Durule caraghios 🙂 ,cum poti pretinde ca ai tu arhiva PNT ?! Cat de jenant poti ajunge ?…Ai actele pentru hartia igienica a prefecturii? 🙂

  53. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, din păcate, Virgil Ilie are dreptate. Ciorbea s-a fript cu Pavelescu. Înţelegerea cu Radu Sârbu era cu totul alta. Radu niciodată nu l-a băgat în seamă pe limbricul de Pavelescu. L-a flituit continuu. Şi te rog să ai respect faţă de Virgil Ilie.

  54. Kiliman Says:

    Nu vreau să te supăr şi recunosc că am ceva la bord, dar toată lumea ştie că Radu Sârbu era în limbă după tine.

  55. Roxana Iordache Says:

    @Kili. Ştiu că eşti cinic şi că te banez degeaba, pentru că ai IP dinamic şi revii la infinit, dacă vrei – deja am la spam mesajul de mai sus de 7X, sub IP-uri diferite. Revino-ţi! Tu chiar nu poţi vreodată să ai responsabilitate? Maturizează-te, totuşi, social, la vârsta ta e penibil ce faci. Păstrează-ţi erupţiile pentru artă 👿

  56. Roxana Iordache Says:

    Nu mai înţeleg nimic! Cum naiba am ajuns la nebunia-asta, pornind de la citatul din Medelin, care cerea arestarea lui Băsescu?! 🙄 😳 👿

  57. sandi Says:

    Pentru weekend, una tareee ! :):)

    „Ayatolahul si talibanii ”

    Colonelu’ Tuciurescu aproape ca s-a urcat in capul lui „frizerica” Preda ! 🙂

  58. Virgil Ilie Says:

    Mai Simpatizantule dobitoc .
    Te-am rugat frumos , si nu o data , te-am tot lasat , te-am tot ocolit , m-am tot facut ca nu vad …
    Contitui dobitocule habarnist sa ma jignesti .
    Ca ti-ai da prosteste cu presupusul crezind ca stii tot , nu ar fi o problema , dar nu uiti deloc neispravitule sa ma si jignesti .
    Ia mai du-te ma in pizda ma-ti aia proasta cate te-a facut fara pereche !
    Tu crezi ca toti cei care se preumbla pe aici sunt niste neica nimeni cretini ca tine , care se mai si ascund viteji nevoie mare dupa nush ce nume de imprumut , rahatule ?
    Ma prostule , iote cum facem …
    Vii si-ti arat arhiva boule din 2008 incoace , dar in schimb o aduci si pe ma-ta .
    Daca am arhiva o futi .
    Poate mai face un prost ca tine sa ai pereche .
    Daca nu o am , te pup io si pe tine si pe ma-ta aia proasta care te-a facut , in cur .
    E bine boule ?

  59. Virgil Ilie Says:

    Roxana am un comentariu la spam la adresa Simpaticului .
    Imi pare rau , dar baiatul isi merita scarmaneala .
    Te rog sa il trimiti personal daca nu vrei sa-l afisezi aici dupa cum merita de altfel .
    Rahatii astia nu se invata minte decit cind le-o spui verde in fata .

  60. Bibliotecaru Says:

    @ Un simpatizant poate neutentic …

    Păi nu vedeţi că cele vechi sunt blocate de „lideri” care nu au nici o treabă nici cu doctrina şi nici cu partidul? Eu vor să iasă în faţa cumva, eventual să câştige o sinecură…

    Mă gândeam că membrii PNŢ care sunt în partid pentru o istorie venită de la Maniu şi Virgil Madgearu, şi nu pentru a servi de argument PDL sau USL, ci care chiar doresc un drum propriu politic în România… ar putea fonda un partid nou, ca să spun aşa, cinstit, pe bune.

    Vă mai amintiţi ţintele PNŢ?

    – dezvoltarea agriculturii prin pluricultură (diversificare)
    – trecerea la o agricultură intensivă cu sprijinul statului
    – misiunea ştiinţelor agricole care trebuia să creeze diverse tipuri de cooperative (de credit, de consum).

    Priviţi cât de actuale sunt. Trăim într-o ţară care a uitat şi ce sunt acelea irigaţii…

    Îl vedeţi pe avocaţii Ciorbea-Pavelescu cu agricultura în ochi? Nu au ei nici o treabă cu agricultura, când văd ţărani se scutură instinctiv de colb, ei se folosesc de o structură de partid ca să apară la TV, să fie băgaţi în seamă de alţi politicieni… să fim serioşi.

    Domnia voastră aţi înţeles că eu atac partidul când eu atac decăderea acestui partid. Nu aţi înţeles nici interesul meu în toată treaba asta, pentru că nu am spus că aş vrea să fac eu un partid… eu spuneam că România are nevoie de un partid care să apere agricultura românească, mereu lăsată la urmă.

  61. Bibliotecaru Says:

    @ Virgil Ilie

    Stimate domn,
    Puneţi cumva carul înaintea boilor. OK, subvenţiile sunt bune… dar ele ar trebui să fie consecinţa unei politice agricole. Problema nu este, aşa cum pare în aparenţă, faptul că PNŢ nu are un guvern pe care să-l conducă, problema este că PNŢ nu provoacă în parlament un Guvern care să considere că România trebuie să redevină o ţară agricolă (Guvernul, ca executiv, ar trebui să aplice politica şi nu să o fabrice), pentru că este evident că România nu mai este nici ţară industrial-agrară şi nici ţară agrar-industrială, pentru că toată industria României este astăzi cu capital străin, şi nu trebuie să ne mai batem capul cu ea.
    România trebuie să redevină o ţară agrară şi să o ia de la început cu industria pe seama unor venituri stabile şi mari din agricultură. Numai aşa pot fi refăcute cu capital românesc uzine de tipul Tractorul, Semănătoarea, Autocamioane, Vagoane, CFR Marfă, industria agro-alimentară… şi aşa mai departe.

    Partidele româneşti îşi doresc Guvernarea, asta le strică. Ele ar trebui să-şi dorească succesul unor parlamentari care provin din partid şi care exercită politica României în urma unei inteligenţe şi unei conştiinţei superioare (nu comandaţi de un trepăduş care este lider pe la partid şi se gândeşte el cum să pună ţara la cale şi care transmite prin telefon cum să ridice şeful grupului degetul în timpul votului).

    Un partid are câteva scopuri definite de Constituţie şi legea partidelor. Astăzi nici un partid nu îndeplineşte nici măcar unul din aceste scopuri, ele sunt absolut inutile societăţii, sunt armate de oportunişti care slujesc unor lideri alături de nişte idealişti care cred că la un moment dat va fi bine. Din păcate legea nu se respectă şi ele nu sunt dizolvate de către Tribunalul Bucureşti aşa că ne-am căptuşit cu ele pentru totdeauna.

  62. Bibliotecaru Says:

    @ Roxana Iordache sâmbătă 11 august 2012 la 12:25:53 pm

    Mă scuzaţi, de la o vârstă memoria şi atenţia nu mai sunt ce erau odată… Care parte a doua?

  63. Virgil Ilie Says:

    Bibliotecaru …

    Evident , chestiunea subventiilor este numi o fateta a problemei .
    Am dat-o ca exemplu pentru a arata diferenta dintre modul de gindire si actiune de atunci si … inactiunea de astazi , ca sa nu ii zic altfel .

    PS

    Pe vremea cind se discuta despre oportunitatea restitutirii proprietatilor de pina la 50 ha , participam la o intilnire cu sefi de IAS si directori de prin minister si directiile agricole .
    Mai toti isi vedeau sinecurile atacate si se opuneau restituirii …
    Dumneavoastra sustineti ca daca restituim 50 de ha , astia intrati in posesie nu or sa aibe cu ce lucra pamintul , nu ?
    Daaaaa , au rapsuns …
    Ok ! Atunci trebuie sa le dam si un tractor sa are , nu ?
    Daaaaaa !
    Daca le dam tractor , trebuie sa le dam si un plug , nu ?
    Daaaaaa !
    Basca cite o combina sa adune recolta mai trebie data , nu ?
    Daaaaaa !
    Pai daca le dam combina , atunci musai sa le dam si cite un tekalemit sa unga cu el , nu ?
    Pai cum tekalemite nu avem, nu le mai dam dracului nimic si am rezolvat problema si nici bataie de cap nu mai avem !

  64. Roxana Iordache Says:

    V-am găsit pe unii la spam.

  65. Roxana Iordache Says:

    Virgil Ilie. Exagerezi grav. Grav de tot.

  66. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, te rog să nu te superi, ai exagerat şi tu. A ripostat disproporţionat, dar se întâmplă, uneori. Eşti prea de calitate şi ai prea mult umor ca să nu treci şi peste asta. Deşi, recunosc, e foarte greu. Dă-i replica!

  67. Bibliotecaru Says:

    @ Virgil Ilie

    Eu nu aş fi retrocedat nimic, nici un centimetru. Mereu mi-am atras oprobriul public cu afirmaţia asta, dar nu mi-o schimb.

    Legile astea au produs mult rău României pentru că s-au dat şi tot modificat fără ca nimeni să ştie cu ce se confruntă în realitate. Ele au fost făcute de nişte politicieni care aveau multe de recuperat şi au făcut-o interesant, să se îmbogăţească… nu s-au gândit neapărat la popor.

    Eu nu cred că putem despăgubi astfel victimele istoriei. Poate că şi Vlad Ţepeş a luat averile nu ştiu cărui boier pe care l-a urcat în ţeapă, să-l despăgubim acum pe urmaş pentru că a fost un act nedrept? Ba totul s-a făcut şi în grabă ajutând samsarii politici şi imobiliari să jefuiască pe cei în drept să ia ceva mai mărunt. Retrocedările acestea au fost ceva între o pleaşcă şi o afacere. Eu unul am rămas cu un gust amar. Preferam să am ca ţară IAS-uri şi CAP-urile funcţionale până astăzi şi acum m-aş fi putut gândi poate că despăgubirile să fi fost cu banii scoşi de aceste capitaluri după care să le privatizez către ţăranii români.

    Cei care au primit pământul nu l-au lucrat. Sau l-au dat în administrate cuiva („la asociaţie”) sau l-au vândut (şi l-au băut). Am ajuns ca ţăranii să vândă pământul străinilor… Nu prea mai seamănă astăzi situaţia cu dilema lui Moromete… Foarte mulţi s-au întors la calul înhămat la plug şi la coasă şi seceră, foarte mulţi nu cumpără sămânţă selecţionată, o pune pe cea de anul trecut că e mai ieftină… totul decade, nimeni nu se mai face după ştiinţă… se bate cap în cap cu dezvoltarea agriculturii prin pluricultură şi trecerea la o agricultură intensivă cu sprijinul statului.

    Statul ar trebui să se implice nu numai prin lucruri scumpe, cum sunt subvenţiile… dar şi cu lucrurile gratis, cum este informaţia.

    Privesc la televizor cum unii specialişti vorbesc despre îngrăşământul foliar, mărirea rezistenţei la îngheţ prin creşterea conţinutului de potasiu, bactericide, fungicide, erbicide, insecticide, acaricide, nematocide, moluscocide, raticide… Brusc ţăranul român devine agronom. Lui nu-i dă nimeni o informaţie uşor de înţeles şi sintetizată pe fiecare dintre culturi, astfel încât să ştie ce trebuie să pună în pământ, adaptat zonei şi prognozei, pentru a fi bine şi nu rău. El a fost membru CAP şi inginerul îi spunea… pune Ioane sacul ăla în tractor şi dă-l pe câmp. Este lipsit de ştiinţa pe care nu i-o dă şcoala, dar nu a mai avut nici înţelepciunea milenară transmisă „de la moşul lui”… Şi i s-a spus, ia bre 5 hectare de pământ şi fă ce vrei cu ele? Timpul a arătat că cel care se opunea retrocedărilor a avut dreptate, ţăranul nu a primit nici tractorul, nici plugul şi nici combina. Tecalemit s-ar mai găsi… Li s-a dat doar pământul, acolo unde s-a dat şi pământul şi acum sunt tot ei învinovăţiţi pentru fenomenul de deşertificare lucrat de câte o mamaie cu sapa, dar şi pentru pământul lăsat nedesțelenit.

    Scuzaţi că vă spun, dar astfel de politici, făcut pe picior şi fără nici un fel de simulare de aplicare, au dus ţara asta în halul în care este.

  68. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Mai Simpatizantule dobitoc .
    Te-am rugat frumos , si nu o data , te-am tot lasat , te-am tot ocolit , m-am tot facut ca nu vad …
    Contitui dobitocule habarnist sa ma jignesti .
    Ca ti-ai da prosteste cu presupusul crezind ca stii tot , nu ar fi o problema , dar nu uiti deloc neispravitule sa ma si jignesti .
    Ia mai du-te ma in pizda ma-ti aia proasta cate te-a facut fara pereche !
    Tu crezi ca toti cei care se preumbla pe aici sunt niste neica nimeni cretini ca tine , care se mai si ascund viteji nevoie mare dupa nush ce nume de imprumut , rahatule ?
    Ma prostule , iote cum facem …
    Vii si-ti arat arhiva boule din 2008 incoace , dar in schimb o aduci si pe ma-ta .
    Daca am arhiva o futi .
    Poate mai face un prost ca tine sa ai pereche .
    Daca nu o am , te pup io si pe tine si pe ma-ta aia proasta care te-a facut , in cur .
    E bine boule ?”
    _____________________________________________
    @Gilica ,

    Ca sa zic Gile ,sunt impresionat cand vad ca o iei pe aratura si ca esti incapabil sa te mai controlezi 🙂 .Este limpede ca doar faci ce stii tu in lipsa de argumente sa faci ,adica injuri de zor,doar ca in locul USLului ai inceput sa ma injuri aiurea pe mine .Era de asteptat intr-un fel ,chiar stiam ca asta iti este nivelul Virgile …

    Acum hai sa iti explic cum stau lucrurile ….”Am fumat” indivizi mult mai zmei decat tine pe banda rulanta,cu amenintari teribile legate de viata reala ,de copii ,sotie ,de profesia mea ,cu injuraturi adevarate , nu ca prostioarele astea ale tale de gradinita 🙂 .Nu m-au impresionat absolut deloc ,ci mai mult simt compatimire fata de astfel de reactii, deoarece cand omul ajunge sa procedeze ca tine , inseamna ca s-a blocat pe totate caile logice si nu mai are ce spune . Te asigur Virgile ca singura lectie pe care mi-ai dat-o tu acum ,este sa am grija ca niciodata sa nu ajung asa de slabut psihic si intelectual ,incat sa ajung sa procedez ca tine… 🙂 .

    Sincer,esti chiar de compatimit daca la varsta ta ajungi sa ai astfel de reactii penibile, de adolescent scolit la profesionala 🙂

    PS:

    Iti spun cu modestie Gile ca pot proceda si eu ca tine,doar ca mult mai temeinic si mai profesionist 😎 . Daca o sa ma apuc de asa ceva, tu pur si simplu vei vedea imagini si vei auzi sunete de la toate persoanele de sex feminin din familia ta ,ordonate frumos ca intr-o revista porno, dupa categorii de varsta ,pozitie sexuala ,tip de perversiune , numar de participanti si decibeli de gemete de durere sau strigate de indurare.Pentru morti ai avea o rubrica speciala de „spiritism sexual” cu aventuri in cripta in care se afla si cu mesajele lor pentru tine. Intelegi Gile ce iti spun ?! 😎 .

    Nu procedez insa ca tine din doua motive :

    1)Sa ajung sa procedez ca tine imi pare semn de impotenta intelectuala .

    2)Nu cred ca Roxana asa ceva doreste pe blogul ei .

  69. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Mai Simpatizantule dobitoc .
    Te-am rugat frumos , si nu o data , te-am tot lasat , te-am tot ocolit , m-am tot facut ca nu vad …
    Contitui dobitocule habarnist sa ma jignesti .
    Ca ti-ai da prosteste cu presupusul crezind ca stii tot , nu ar fi o problema , dar nu uiti deloc neispravitule sa ma si jignesti .
    Ia mai du-te ma in pizda ma-ti aia proasta cate te-a facut fara pereche !
    Tu crezi ca toti cei care se preumbla pe aici sunt niste neica nimeni cretini ca tine , care se mai si ascund viteji nevoie mare dupa nush ce nume de imprumut , rahatule ?
    Ma prostule , iote cum facem …
    Vii si-ti arat arhiva boule din 2008 incoace , dar in schimb o aduci si pe ma-ta .
    Daca am arhiva o futi .
    Poate mai face un prost ca tine sa ai pereche .
    Daca nu o am , te pup io si pe tine si pe ma-ta aia proasta care te-a facut , in cur .
    E bine boule ?”
    _____________________________________________
    @Gilica ,

    Ca sa zic Gile ,sunt impresionat cand vad ca o iei pe aratura si ca esti incapabil sa te mai controlezi 🙂 .Este limpede ca doar faci ce stii tu in lipsa de argumente sa faci ,adica injuri de zor,doar ca in locul USLului ai inceput sa ma injuri aiurea pe mine .Era de asteptat intr-un fel ,chiar stiam ca asta iti este nivelul Virgile …

    Acum hai sa iti explic cum stau lucrurile ….”Am fumat” indivizi mult mai zmei decat tine pe banda rulanta,cu amenintari teribile legate de viata reala ,de copii ,sotie ,de profesia mea ,cu injuraturi adevarate , nu ca prostioarele astea ale tale de gradinita 🙂 .Nu m-au impresionat absolut deloc ,ci mai mult simt compatimire fata de astfel de reactii, deoarece cand omul ajunge sa procedeze ca tine , inseamna ca s-a blocat pe totate caile logice si nu mai are ce spune . Te asigur Virgile ca singura lectie pe care mi-ai dat-o tu acum ,este sa am grija ca niciodata sa nu ajung asa de slabut psihic si intelectual ,incat sa ajung sa procedez ca tine… 🙂 .

    Sincer,esti chiar de compatimit daca la varsta ta ajungi sa ai astfel de reactii penibile, de adolescent scolit la profesionala 🙂

    PS:

    Iti spun cu modestie Gile ca pot proceda si eu ca tine,doar ca mult mai temeinic si mai profesionist 😎 . Daca o sa ma apuc de asa ceva, tu pur si simplu vei vedea imagini si vei auzi sunete de la toate persoanele de sex feminin din familia ta ,ordonate frumos ca intr-o revista porno, dupa categorii de varsta ,pozitie sexuala ,tip de perversiune , numar de participanti si decibeli de gemete de durere sau strigate de indurare.Pentru morti ai avea o rubrica speciala de „spiritism sexual” cu aventuri in cripta in care se afla si cu mesajele lor pentru tine. Intelegi Gile ce iti spun ?! 😎 .

    Nu procedez insa ca tine din doua motive :

    1)Sa ajung sa procedez ca tine imi pare semn de impotenta intelectuala .

    2)Nu cred ca Roxana asa ceva doreste pe blogul ei.

  70. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Simpaticule, te rog să nu te superi, ai exagerat şi tu. A ripostat disproporţionat, dar se întâmplă, uneori. Eşti prea de calitate şi ai prea mult umor ca să nu treci şi peste asta. Deşi, recunosc, e foarte greu. Dă-i replica!
    __________________________________________
    @Roxana

    Nu ma supar absolut deloc ,astfel de chestii chiar trec pe langa mine ,mult in spatele meu pot zice 🙂

    Mai mult,sunt sigur ca nu ti-ai dori sa ii raspund lui Virgil in maneira lui …

  71. Huhu Says:

    ROMANI, DACA VRETI SA SCAPATI DE DICTATORUL BASESCU SI HAITA LUI DE MARI TICALOSI ZEGREAN, KOVESI, MORAR, VIDEANU, BERCEANU, BLAGA…IESITI ZILNIC IN STRADA NCEPIND CU JOI ORA 18. ZILNIC LA ORA 18!!!!!!!

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: