ZIUA PISICII

La mulţi ani! Minunilor noastre cu blană. Când va fi ziua căţeilor – sper că este – am să le urez şi lor.

Nu dau nici o poză, doar un desen, nu vreau să fac discriminări.

Doar îi nominalizez pe ai noştri – Mişu, Puşa, Jimmy, Toti, Mărgel, Michi, Bobo şi ceilalţi, şi celelalte.

Cu drag! Şi vă mulţumim pentru îngereala voastră în viaţa noastră. 🙂

13 răspunsuri to “ZIUA PISICII”

  1. Abdulah Catli Says:

    In cazul asta La multi ani!

  2. ZIUA PISICII » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 08 August 2012 – Blog « Mall-ul Liberty Center, cumparat la prima licitatie de o firma romaneasca. Vezi la ce pret […]

  3. Motraux Says:

    @motraucs s-a suparat ca nu l-ati scris si pe el acolo si plange 😆

  4. Roxana Iordache Says:

    Musulmane, groaznic mă enervez pentru trimisul tău la spam! 😡

    @motraucs. Nu plânge, pisu scump! La mulţi ani! 🙂

    Motanii, nu vreţi voi să daţi o tură pe la CCR şi pe la Parchete să vedeţi ce mai fac ăia pe-acolo şi să ne spuneţi şi nouă? 🙄

    Şi fără @Mâţa, că are embargo drastic până scăpăm de-ăla care vă sperie pe voi. 😯

  5. Abdulah Catli Says:

    Lasa pisicile (n-am nimic cu ele sa nu ma intelegi gresit), treci la dul judecator Toader Tudorel care este unul dintre singurii judecatori care merita titlul de judecator al CCR (vezi http://www.ccr.ro/default.aspx?page=composition/tt).Eu personal i-am citit majoritatea cartilor si de aceea imi puneam si sperante in domnia sa, iesirea domniei sale de astazi la A3 mi-a confirmat increderea.Sa-i dea D-zeu putere si multa sanatate!De asemenea aceeleaasi urari si domnilor I.Predescu si A.Gaspar.

  6. Abdulah Catli Says:

    @Roxana
    Si eu dar m-am obisnuit cu mizeriile, am trecut prin prea multe, asta e mizilic.
    Poate dupa 31 aug.putem comunica normal.Daca nu pe mail sau prin porumbei calatori…de renuntat nu renunt la lupta decat cand am sa pun mainile pe piept.

  7. Roxana Iordache Says:

    Da, dar s-a întâmplat din seara aia cu @Mâţa. Şi repet, nici măcar n-ai fost banat! 😯

    Referitor la judecători, mai sunt, important e să-şi facă datoria, nu neapărat să intervină public. Deşi ar fi o dovadă de verticalitate dacă ar interveni la rândul lor.

  8. Motraux Says:

    Nu ma inteleg deloc cu el…a zis ca nu mai trece pe aici 😦

  9. Roxana Iordache Says:

    @Motraux. Pisu, dar spune-i tu că nu am făcut nici o altă nominalizare în afară de pisicile familiei mele. Am şi zis că nu vreau să fac discriminări. 😦

  10. tot.eu Says:

    Cum spuneam…. Toxoplasmoza.

  11. Dawson Says:

    Bai, te rog!!!!

  12. Zorina Raducu Says:


    Roxana,
    au furat astia (de iti submineaza blogul) un cearsaf.
    Scoate-l la vedere, te rog.
    maria s.(timisoara)

  13. Franklin Says:

    Pisica e singurul animal de langa noi care mai pastreaza o legatura senzitiva cu alte lumi!
    Ar mai fi si cucuveaua, dar in ignoranta si nimicnicia lor, oamenii au cam indepartat-o de langa ei, desi ea inca mai este indragostita de noi, mai ales de copii.

Lasă un răspuns

