BADEA ŞI CIUTACU, UN ACT MINUNAT, PENTRU UN OM NEAJUTORAT

Foto via ciutacu.ro

Felicitări, Victore, ţie şi lui Mircea Badea! Chiar dacă sunteţi voi supăraţi pe mine pentru că v-am troznit pentru blasfemia de Paşti 😛 , luaţi de la mine o strângere de mână. Şi un pupic. Ce faceţi voi e mai creştinesc decât gesturile fariseice. Îmi sunteţi dragi, necondiţionat, chiar dacă am să vă mai critic, uneori – dacă meritaţi. Dacă nu, nu. 🙂

Iarăşi criminalul de Badea m-a făcut să râd azi-noapte de să mă prăpădesc, când a povestit despre el şi despre tine la şedinţa foto pentru eveniment. Şi a mai arătat şi pozele 🙂  Adică, el încerca să pozeze serios, ca boxeurii care se cocoşesc înainte de meci, iar tu te hlizeai tot timpul, ceea ce l-a molipsit irezistibil.

Acum, serios, poate încercaţi şi un număr de teledon, e cel mai la îndemână mijloc de a dona. Sărmanii donează cu milioanele, ştii bine. Şi cel mai la îndemână le e să doneze prin intermediul facturii de fix. Câte 2 euro de la 1 milion de oameni, îţi dai seama cât se poate strânge? Poate faceţi o fundaţie special pentru campionii aflaţi în nevoi. Succes!

Multă sănătate doamnei Lavric, toată dragostea şi recunoştinţa mea pentru tot ceea ce a făcut pentru România!

8 răspunsuri to “BADEA ŞI CIUTACU, UN ACT MINUNAT, PENTRU UN OM NEAJUTORAT”

  1. Marius Mina Says:

    da , au facut treaba buna

    vezi si bonus
    CSM: Numirea lui Pivniceru ca ministru al Justiţiei fără avizul Consiliului, ilegală

  2. Roxana Iordache Says:

    Jigodia care dă comunicate în numele CSM să ne pupe! 🙂

  3. Roxana Iordache Says:

    Victore, am văzut ce ai spus tu la Sandra Stoicescu acum, dar ideea era că puteţi strânge mult mai mult şi nu doar pentru doamna Lavric, de-aia ţi-am scris şi pe blogul tău de dimineaţă în acest sens, şi am reluat acum pe blogul meu – ideea cu teledonul şi fundaţia.

    Sub nici o formă n-am vrut să vă alterez iniţiativa. E foarte frumos ce faceţi. Doar că eu la bancă nu merg să donez şi probabil că nici multe alte sute de mii de oameni. Despre asta era vorba. 😐

  4. Roxana Iordache Says:

    Să vă spun ce mai face WordPress secţia română, prin lacheii lui Băsescu. Îmi trimite comentatorii la spam şi spamurile mi le postează pe blog. Bun aşa, bravo-bravo! O să vedeţi voi. 😛

  5. BADEA ŞI CIUTACU, UN ACT MINUNAT, PENTRU UN OM NEAJUTORAT » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 08 August 2012 – Blog « Mall-ul Liberty Center, cumparat la prima licitatie de o firma romaneasca. Vezi la ce pret […]

  6. Victor Ciutacu Says:

    prin sms dureaza cateva luni pana la decontare. iar timpul nu mai are rabdare

  7. Roxana Iordache Says:

    Victore, am înţeles. Am înţeles. Of, Doamne! Hai să donăm!

  8. Marius Mina Says:

    Un cont Paypal ar fi ajutat , puteau contribui si cei de peste garla fara sa plateasca comisioane d etransfer la camatari

Lasă un răspuns

