MAXIMA ZILEI, NIELS DESPRE MONA ŞI BĂSEA :)))

Foto: niels.schnecker.ro

Lui Traian Băsescu îi e frică cu F de această doamnă„.

Niels Schnecker, Antena 3, Previziunile zilei de azi

14 răspunsuri to “MAXIMA ZILEI, NIELS DESPRE MONA ŞI BĂSEA :)))”

  1. Dawson Says:

    Gand la gand, shoulder to shoulder – Niels si Je. Doar ca eu am vorbit de ceva morcov. 😀

  2. Roxana Iordache Says:

    Reiterez aici un mesaj de la o postare anterioară:

    Virgile, păi, du-te, mă şi dă-le-n cap lui Ponta şi lui Antonescu! Du-te repede! Dacă tot n-ai fost în stare să i-o faci lui Băsescu. De ce nu te duci să-l iei de guler de-acolo din Piaţa Galaţi şi să-l faci să riposteze, să-l laşi să te umple de sânge ca pe urmă să-l aresteze? Îţi spun eu de ce: fiindcă n-ai sânge. Preferi să te grozăveşti pe net şi să-i înjuri pe Crin şi Ponta. Asta e realitatea.

    Sau poate vrei să mă duc eu să-l provoc? Deşi m-ar mânca, ar face eforturi şi s-ar abţine, fiindcă nu-i aşa de prost. Dar de ce n-o faceţi voi, toţi ăştia, băieţii care criticaţi puterea actuală? Doar nu vreţi să facă puterea politică şi ceea ce doar voi aveţi dreptul, ca putere civică?

    De ce nu-i faceţi, măi dragilor, miting nesimţitului, în faţă la curticică? De mâine încolo se răcoreşte pentru o vreme. Deci? 😛

  3. Roxana Iordache Says:

    Virgil Ilie, ţi-am răspuns mai sus, spuneai că să zică mersi Ponta şi Antonescu pentru că nu te duci să le dai la cap. Du-te şi dă-le la cap! Şi pe urmă mergi şi închină-i lui Băsescu marile succesuri. :mrgreen:

  4. Roxana Iordache Says:

    @Dawson. Cineva îl numea iepuroi. 🙂

  5. Roxana Iordache Says:

    Gata, aţi amuţit? Când e vorba de pus curu la bătaie? :mrgreen: Merg şi eu cu voi, ca să ştiu sigur că se oftică. Dar să văd că organizează cineva, repet, de mâine încolo, că altfel, ar fi o demenţă să ieşi la 50 de grade pentru un cadavru politic. Ah, ce rea sunt, mi-a venit o idee de postare virală…

  6. Dawson Says:

    Baga postarea si-o facem virala. 😉

  7. Virgil Ilie Says:

    Roxana , ca de obicei esti pe linga subiect .
    Pentru mine toti acesti mascarici nu valoreaza la un loc nici cit o ceapa degerata .
    Asta ti-o tot spun si nu vrei sa intelegi .
    Ma rog , dreptul tau …
    Ce nu inteleg io , e de ce tii tu neaparat sa ma scoti pe mine basel pentru ca io nu pot cadea lat cum o faci tu in fata unor papagali de doua parale precum cei de la USL ?!

    Hai sa ne lamurim un pic cu ce fel de papagali avem de a face .

    DE CE NU MAI VREA DOMNUL PONTA MINIRECESAMINT ?

    Pentru ca e un tradator a lui Antonescu ?!
    Nu cred asta .

    DOMNUL PONTA NU MA VREA RECESAMINT PENTRU CA AR INTRA TOTAL IN RAHAT :

    Asta nu ca am fi 19 milioane de votanti ….
    Nuuuuuuuu . Nici pe departe .

    Dar neispravitii nostri politicieni , de la consilieri si primari pina la deputati , senatori si ministri , AU INTERESUL SA FIM MUUUUUULTI !
    Si au acest interes nu numai pedeii ci si USL-eii .

    ASTA E MOTIVUL PENTRU CARE PONTA NU MAI VREA MINIRECESAMINT .
    Ii doare in cur pe baietii de toate culorile de imperativul schimbarii lui Basescu , ii doare in cur de Antonescu sau Ponta cind interesele lor sunt afectate cit de cit .

    Si atunci , CARE E AIA DIFERENTA INTRE PD , PSD , PNL ?!

  8. Virgil Ilie Says:

    Roxana , termina cu prostiile .
    Nu e treba mea si a niciunuia de aici sa fac .
    E treba celor natarai de doi bani care s-au aflat in treaba si care si vor sa fie la putere .
    Sa zica merci frunos ca am fost la votare .
    E deja prea mult .

  9. Virgil Ilie Says:

    Cind am spus ca decizia CCR de a muta discutia pe forma , eludind fondul chestiunii , cind ti-am spus ca asta e o capacana , m-ai injurat ca nush ce vorbesc , neuitind evident sa tot indemni „Brava Ponta , brava Crin , rules Ponta , rules Crin !”.
    Iote ca lui Ponta i s-au gripat rolmentii de la roate de atita … rules .

  10. Roxana Iordache Says:

    Virgile, stai acasă, băiete, că n-ai votat nici pentru mine, nici pentru ei. Pentru tine ai votat.

    Ai stat bot în bot cu Băsescu la guvernare. Sigur, ai să-mi spui că ai făcut şi te-ai opus. Băi, fratele meu, eu când mă opun, mă delimitez, nu colaborez. Asta-i diferenţa. Şi asta-i şi diferenţa esenţială între Crin şi ceilalţi. Şi nu e singurul. Sunt foarte mulţi oameni de ispravă, şi în PSD, şi în PNL şi în PC.

    Dar tu eşti tipic ţărănist frustrat şi ciudos că nu moare şi capra vecinului. Asta e realitatea. 😛

  11. Roxana Iordache Says:

    Virgile, du-te şi plângi cu Rus că i s-a ruinat opera „mini-recensământului” ca să-i adauge 1 milion lui Băsescu, în loc să scadă 3, cât e realitatea. Să ştii că pot fi foarte rea. Până acum şi chiar acum sunt extrem de bună. 🙂

  12. MAXIMA ZILEI, NIELS DESPRE MONA ŞI BĂSEA :))) » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 07 August 2012 – Blog « MESAJUL PREZIDENŢIAL LA REMANIEREA GUVERNULUI PONTA: NIMENI ÎN ROMÂNIA NU TREBUIE SĂ SE MAI TEAMĂ DE AMENINŢĂRILE IRESPONSABILE ALE UNUI OM CONDAMNAT DE VERDICTUL POLITIC AL POPORULUI […]

  13. sandi Says:

    Roxana Iordache spune:
    marți 7 august 2012 la 3:06:34 pm
    Virgile, du-te şi plângi cu Rus că i s-a ruinat opera “mini-recensământului” ca să-i adauge 1 milion lui Băsescu, în loc să scadă 3, cât e realitatea.
    *****
    Sa stii ca la chestia asta nu m-am gandit ! Dar se poate sa ai dreptate ca prea a trantit-o Ponta imediat dupa demisia cripto-sefului coloanei a V-a in interiorul USL !

  14. Roxana Iordache Says:

    Sandi, era clar că-l umflă. Tu n-ai auzit declaraţia lui de cât a fost obligat să-şi dea demisia? Crin e prea fin, eu în locul lui îi ceream să răspundă în justiţie pentru declaraţia că „a făcut presiuni asupra lui”. Adică, cum? I-a dat UE sau ce? 🙂

Lasă un răspuns

