SCHIMBAREA LA FAŢĂ

Foto: expertvoyage.ro

La mulţi ani! Această sărbătoare e despre inima noastră. Fericiţi cei curaţi cu inima! Să încercăm să curăţăm petele de pe ea.

În această zi de sfântă sărbătoare m-am revăzut cu cineva foarte drag, pe care nu-l mai văzusem de cel puţin 12 ani, dacă nu chiar 15. A fost o bucurie.

Şi tot o bucurie a fost să aflu despre un lujer de tânăr de 22 de ani că e trup şi suflet cu Crin.

Cum altfel? Nu-l întrebasem niciodată care e viziunea lui politică, a trebuit să-mi spună unchiu-său, cel pe care l-am revăzut azi, cu bucurie – el trăieşte la Paris. 🙂 Referitor la opţiunile tânărului său nepot, e greu, de altfel, să întrebi politic  pe cineva pe care-l ştii de când era pisoi de lapte. 😛

Poate o să întrebaţi ce legătură au toate astea cu sărbătoarea de faţă?

Oameni frumoşi.

5 răspunsuri to “SCHIMBAREA LA FAŢĂ”

  1. anca-rovena lacatusu Says:

    Dragă Roxana

    De când a început suspendarea lui Băsescu am intrat pe blogul tău cu frenezie, din oră in oră. De cele mai multe ori vibrez până la identitate cu tine, cu gândurile şi mai ales cu sentimentele tale. Pentru mine a fost si încă este o perioadă de emoţie insuportabilă, de speranţă dureroasa fizic că poate Dumenezeu ne va ajuta să spargem oglinda vrajită care ne deformeaza realitatea de atâţia ani.
    Am avut neşansa să înţeleg foarte precoce nesimţirea şi forţa brutală a Securităţii, când, la 16 ani după ce a murit tatăl meu, fost fruntaş ţărănist, deţinut politic 15 ani, ne-a devastat casa şi sufletele în căutarea de înscrisuri rămase şi în dorinţa de a ne înfricoşa definitiv şi supune pe mine şi pe mama.
    Închipuieţi ce bocanc în stomac am primit eu in noaptea Referendumului, cand, atunci când Băsescu îşi proclama victoria închipuită se iţea din spatele lui „puradelul” lui Fota, colonelul de Securitate care a batut-o pe mama în faţa mea. El care s-a inconjurat de toate odraslele securiştilor poartă stindardul luptei anticomuniste. O curva de pe centură care şi-a atârnat de gât o icoana cu Fecioara Maria şi militează împotriva prostituţiei.
    Azi, când instinctul meu ca Rus e un trădător s-a adeverit, vreau sa te rog draga mea, lasa tonul optimist si victorios, si reintră in haina vigilenţei.
    Noi chiar nu suntem in stare sa facem campanii de presă puternice in afara tării? sunt atâtea personalităţi puternice şi curate care ar putea sa ia atitudine, să acopere urlătoarea de la Comăniţa. Parcă suntem nişte tâmpiţi. Numai vocile lor se aud, mereu, mereu, obraznic, tare, strident.
    Mi se pare ca ni s-a tras preşul de sub picioare, chiar în acest sfârşit de săptămână, si noi stam prostiţi si ne uimim.

    Te îmbrăţişez cu sufletul

    Anca

  2. Ghita Bizonu' Says:

    anca-rovena lacatusu

    spre stiinta dvoastra campania din presa straina se vazeaza ope cehci relatii .. De ex asrtoclele din Le Monde par a aprtine unuia Mirel Branc care de ani de zile debiteaza tampenii in leagtura cu Romania si tiganii ei.
    in plus .. European Council of Foreign Relations. Adica Soros …
    D;aia se auz numa vocile lor …

  3. anca-rovena lacatusu Says:

    Asta poate insemna ca nu mai avem nici o sansa?

  4. Hristosul cu Cezarul (1) Crin şi Schimabarea (la Faţă) « romaniadegaming Says:

    […] (Welcome to Roxania) […]

  5. Hristosul cu Cezarul (1) Crin şi Schimabarea (la Faţă) « Platforma Radar Says:

    […] (Welcome to Roxania) […]

Lasă un răspuns

