SĂ NE BUCURĂM! AVEM REGINĂ OLIMPICĂ LA SĂRITURI. BRAVO, SANDRA! FRUMUSEŢE A ROMÂNIEI. FELICITĂRI ŞI MUSCHETARILOR!

Foto: cugetliber.ro

Sandra Izbaşa a câştigat medalia olimpică de aur la sărituri!

Îţi mulţumesc şi te iubesc, stelisto, glorie şi frumuseţe a României!

Felicitări, Octavian Belu, mereu un om de onoare!

La mulţi ani, Mariana Bitang, pentru ieri!

Foto: ziarelive.ro

Iar voi, vicecampionilor spadasini, muschetarii mei, să nu credeţi că am fost ingrată dacă până acum nu v-am felicitat! Aşa a fost situaţia, cu toate cele politice. Vă mulţumesc şi vouă, mai ales că i-aţi bătut pe ruşi! Mereu când îi batem pe ruşi e o glorie naţională. Chiar dacă nu luăm totdeauna aurul.

Sandra şi-a permis mai grav, să-i bată chiar pe americani. 🙂 Şi România plus SUA a bătut Rusia. 🙂 Păi când baţi SUA, nu poţi lua decât aurul. 😛

Vă iubesc!

P.S. Iarăşi plâng la Imn. Mincinos cine nu plânge! 😉

13 răspunsuri to “SĂ NE BUCURĂM! AVEM REGINĂ OLIMPICĂ LA SĂRITURI. BRAVO, SANDRA! FRUMUSEŢE A ROMÂNIEI. FELICITĂRI ŞI MUSCHETARILOR!”

  1. SĂ NE BUCURĂM! AVEM REGINĂ OLIMPICĂ LA SĂRITURI. BRAVO, SANDRA! FRUMUSEŢE A ROMÂNIEI. FELICITĂRI ŞI MUSCHETARILOR! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 05 August 2012 – Blog « EU NICI MĂCAR NU DESCHID UŞA […]

  2. Roxana Iordache Says:

    Păcat pentru faptul că nu vă bucuraţi! 😦 Dar e dreptul vostru. Doar că nu înţeleg de ce vă refuzaţi bucuria, am impresia că vă refuzaţi trăirea vie, unii dintre voi. 🙄

  3. Ghita Bizonu' Says:

    Nu ma bucur…
    Azi , acu vreo 2 ore am implinit 60 de ani de „eshece”
    Puteti sa ma injurati ca sunt nostalgic comunist – da babacu’ la 60 de ai era „implinit” . adica respectat cu un venit acceptabil …
    Si majorutatea celor de leatul sau (desi sub venitul lui) aveau motive sa zica ca totusi … sunt oameni repspectati si resoectabili.

    Am o unica satisfactie – dobiBocul care mi-a fost ultim „directore” , cu masterat in Canada si sotul sotiei sale – a fost … concediat (dintai a reusit sa scape de mandel). Asta dupa ce a reusit sa scape de doamna care se ocupa de .. ISO! Bine-nteles inainte sa i se predea lucrarilele privind… ISO!!!!! baiat destept cu studii „afara”!

    Si in general . O sa ma bucur ptr urmatoarele victorii romamesti : campion al firmelor (constructori) la motociclism, raliuri, „prototipuri” (le Mans) si cupa Atlantic (iahturi) indiferent de ce nationalitatee au aia de beau fericiti sampania victoriei! (Schumacher „alerga” ptr Ferari din Italia! Era doar un condotiere angajat de orasul Maranello… )

    (A da aud pre dobiBocu de Radu Tudor facand elogiul pantofillor de comanda … Am avut o pereche de pantofi de comanda :nashpa! „Nu se lasa” . Adica te rod si 10 ani! Sau 15 …Intotdeauna …Mi i-a platit tata: cam 300 lei in 72 … Nu s-au meritat.. insa port niste pantofi bulgaresti , de 200 lei cumparati acum vreo 35 ani …Scromabe , pe langa casa si piata ca sunt f uzati da comozi .. Da costumelele ..costumele sunt de comanda – ultimu din 2004 .Mersoa Adrian , A Nastase)

  4. Roxana Iordache Says:

    La mulţi ani! Sper să te bucuri. În caz contrar, n-ai cum să-mi iei mie bucuria. 🙂

    În rest, te înţeleg.

  5. ioana Says:

    🙂 Eu am plans inca de cand i s-a dat nota pentru a doua saritura

  6. balbeck Says:

    Candva ne bateam intre noi pentru aur,argint si bronz.Americancele si rusoaicele mureau de invidie.3 steaguri identice….acelasi imn,al Romaniei.

  7. balbeck Says:

    Avem si niste antrenori mari care au tradat Romania si le antreneaza pe americance.

  8. Zorina Raducu Says:

    felicitari Sandra !
    Esti gigantica, fetito !
    o gradina cu flori de colt.

  9. Zorina Raducu Says:

    idem pentru spadasini

  10. Dawson Says:

    Bravoooooooo, Sandraaaaaaa!!!!!
    Si galeria Stelei a afisat un banner cu felicitari. Eu am aflat tarziu, dupa ce m-am intors de la inot. De la… Dinamo. 😛

  11. julia Says:

    Felicitari Sandrei! 🙂
    N-am vazut aproape nimic decit gimnastele americane, si alti alteti americani. ;(

  12. La încheierea jocurilor….. « romaniadegaming Says:

    […] – ”Sandra Izbaşa a câştigat medalia de aur la sărituri!” […]

  13. La încheierea jocurilor….. « Platforma Radar Says:

    […] – ”Sandra Izbaşa a câştigat medalia de aur la proba de sărituri!” […]

Lasă un răspuns

