BĂSESCULE, DU-TE LA BALAMUC! TENTATIVE DISPERATE DE A-L SALVA PE RUS

Băsescu a ieşit la o declaraţie de presă mai penibilă decât oricând, scopul fiind salvarea lui Rus ca ministru, prin atacarea lui pentru proşti. Şi atacarea chestorului de la Evidenţa Populaţiei, care şi-a făcut datoria. Şi atacarea CCR, în esenţă – judecătorii Curţii în mod sigur s-au prins că îi atacă decompensat.

O ţine cu măsluirea referendumului şi alte imbecilităţi. Şi îi ameninţă pe primari! Cu închisoarea.

A muşcat sinistru la momeală. Sinistru. Mai prost decât oricând.

S-a luat de prostia pe care n-o pricepea femela de la B1, cum v-am semnalat în postarea anterioară. Sigur că au dreptul la vot cetăţenii români de peste hotare, dar, psihopatule, n-au dreptul să figureze pe lista electorală permanentă din ţară.

A muşcat mai prost ca oricând momeala!

Doamne, cât e de bolnav! Iarăşi cu lovitura de stat şi alte aberaţii!

Şi cu mascarada disperată de a încerca să-l salveze pe Rus, atacându-l. Că despre asta a fost intervenţia. Despre asta şi despre nimic altceva. Ba a mai fost şi despre felaţia Codruţei Kovesi. Ultima.

P.S. Măiii, plagiatorule! Demantelarea e termenul pe care l-ai preluat de la mine! Şi nu-i singurul lucru, preiei multe, dar în gura ta totul se depreciază. Şi ascultă ce-ţi spun: Generaţia mea are ultimul cuvânt. Şi mai mult, mult mai mult, poporul român care n-are de-a face cu sistemul tău hoţ şi asasin.

7,5 milioane îţi spune ceva? 🙂

P.S. Un psihiatru voluntar, ceva?

UPDATE: Băsescule, CRIN LA COTROCENI. Asta e moartea ta. 😛

113 răspunsuri to “BĂSESCULE, DU-TE LA BALAMUC! TENTATIVE DISPERATE DE A-L SALVA PE RUS”

  1. olimpiu65 Says:

    poate sa vina la el mama psihiatrilor.e dus!!! nici Manolea nu-l mai reanima cu flacara violet cu tot!!

  2. Roxana Iordache Says:

    Olimpiule, dar, bre, ăsta şi-o caută! Pe bune, că nu pot opri oamenii să meargă să-i spargă faţa. 😯

  3. De veghe Says:

    Crin ar tebui sa desigileze biroul lui basescu. cine stie ce dosare cu santaje tine pe acolo

    poate se gasescsi ceva acte care dovedesc tradarea tarii

  4. adriana popa Says:

    Daca TOT amentinta si in ceausl al 12 lea.

    Daca TOT NU are imunitate pina la 31 August , DE CE NU IL INTREABA NIMENI DE LA PARCHET DE CE AMENINTA LUMEA CU PUSCAR

  5. Abdulah Catli Says:

    „Un psihiatru voluntar, ceva?”C or e c t ! amenintarea chestorului, lovitura de stat, amenintarea primarilor, flacarica democratiei……e nebun de legat!Desi mai bun ar fi „un psihopat voluntar” sa-l reduca odata la tacere ca ma face cu nervii, dupa referendum o sa incep sa intreb cat e halatul?
    „Ba a mai fost şi despre felaţia Codruţei Kovesi” – si te-ai suparat pe mine?Hmm – ce caracter!? 🙂

  6. Roxana Iordache Says:

    Musulmane! Deci, pe bune, orice puteţi spune, până la caracter. Să fie clar. Îmi place totul vertical. 😳

  7. BĂSESCULE, DU-TE LA BALAMUC! TENTATIVE DISPERATE DE A-L SALVA PE RUS » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 03 August 2012 – Blog « Cum arata cel mai scump apartament din New York […]

  8. Abdulah Catli Says:

    ce caracter frumos…vroiam sa spun.E clar ai ceva cu mine.Insa injura-ma dupa ce pica Base, pana atunci lasa-ma sa ma delectez cu postarile tale.

  9. Abdulah Catli Says:

    Interesant BEC a dat dispozitie scrisa catre primarii sa nu reactualizeze listele.Tocmai a declarat primarul pitestiului la A3.
    Si in aceste conditii remember:
    http://www.luju.ro/dezvaluiri/anchete/atentie-usl-presedinta-bec-judecatoarea-iccj-gabriela-bogasiu-are-sotul-implicat-in-dosare-de-milioane-de-euro-alaturi-de-inculpatul-stefan-radulescu-avocatul-mihai-bogasiu-a-fost-urmarit-de-sri-oncpsb-piccj-si-are-un-dosar-blocat-la-dna-in-premiera-filmu

  10. De veghe Says:

    primarul din Pitesti a spus ca aprimit un ordin de la Bec din data de 23.07 in care se cerea primarilor sa nu faca modificari in listele electorale

  11. Roxana Iordache Says:

    Musulmane, ce naiba de n-ai priceput! N-ai priceput sau nu vrei să pricepi? Bun, o să fac o porcărie de filologie fără precedent: ce ai tu mai vertical de mândru pe lumea asta? 😳

    Băsescule, ştiu că eşti dependent de acest blog, deci, ia-o pe-asta: bietul de tine, nu te-ar fute-n gură Crin din cauză că îi e scârbă de tine. Dar ţi-a tras-o din toate poziţiile şi ai să primeşti impactul final în curând. Ştii asta. Îl urăşti pur şi simplu fiindcă există. Nimeni, nici măcar eu, nu te-a devastat în asemenea hal. Dar hai că şi eu, fiindcă picioare ca ale mele n-a văzut neamul tău. 😆

  12. Abdulah Catli Says:

    @Roxana
    am glumit (sa ti ma treaca supararea si sa nu mai tipi la mine), nu trebuia sa-mi explici ca era sa mor inecat cu cafeaua.

  13. Abdulah Catli Says:

    http://www.luju.ro/opinii/editorial/basescu-si-a-pus-procurorii-la-treaba-sa-stie-daca-demisioneaza-sau-nu

  14. Kinjiru Says:

    Daca numai o zi a tacut, ganditi-va intr-o saptamana cate o sa mai spumege, cat o sa se mai faca de cacao. SI ca fosta pedelista de la bec, cred ca o sa mai apara cativa de astia bine proptiti care s-au folosit de institutii publice la boicot si editare liste. Aud vorbindu-se de zvonuri cu CNP emise asa, pe banda, din perioada 2009 cu ” Mihaela, dragostea mea”

  15. Roxana Iordache Says:

    Musulmane, n-am obiceiul să ţip, dar uneori n-am încotro. 😳

  16. Ghita Bizonu' Says:

    Pai ticmai asta incearaca ala sa manipuleze. Ca nu au fost chiar 7,4 mil contra lui … a fost frauda cum sa voteasca poporul care il iubeste contra lui?!
    Apoi trebe corectata cestia .. nu au fost 84% voturi contra lui .. ci doar 48

  17. Roxana Iordache Says:

    Sigur-sigur, pentru cretini. 🙂

  18. Kinjiru Says:

    Fantastic lupta baietii la spada sa prinda finala mare la echipe!

  19. Roxana Iordache Says:

    Japoneze, chiar mi se rupe, mai ales că nici n-am ce. 🙂

  20. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, chiar aş fi vrut să-ţi răspund din nou pe forum, dar nu înţeleg regulile tale. Unde e întrebarea?!

  21. Diana Says:

    E inca foarte periculoasa tzopishtina bogasiu care da parzturi in continuare la BEC. La cratitza cu gospodina!

  22. J o h n s o n Says:

    Madama cu breton plangacioasa pe la Bruxelles vad ca-l ţine om la om pe adolescentul cu funia de usturoi…poate ca stie s-o manuiasca high tech erotical vorbind 😉

    Chiar asa…la fereastra toaletei din casa cu zabrele tot impreuna erau,ea scoţand niste icnituri interpretate initial a fi de bucurie ca nu s-a facut asazisul cvorum…Pentru edificare cerem imagini din interiorul toaletei cu partea de sub fereastra 😯

    Scena plina de tandrete cu stransul la umar data aseara de Badea nu presupune solicitarea unor filmari din alte unghiuri…Bretonata era in plin orgasm political sau poate nu numai 😐

  23. Ghita Bizonu' Says:

    Pai daca zici ca tot der Baßesk pe aici … acum se poa pune intrebarea : cat de ilegitim era Legitimu’?
    Adica chiar a castigat vreo alegere de dupa ce se facu primare?
    Ca se ne aducem aminte – in 2004 scorul era strans. Da strans. El si-a proclamat victoria .. A fost reala sau a fost presiune cu amentiiarea cu Maidanu’?*
    Apoi cestia cu telefonu special cu fir scurt. Nu cumva a contat in obtinerea a 75% de Nu la suspendarea precedenta ?! Chiar asa mare a fost vctoria sa atunci sau doar un amarat de 51%?!
    Si nu cumav a contata si la numararea voturilor din 2009? Plus se pare ca listele erau deja umflate cu morti. Cu cine au votata decedatii? Nu cumva cu cineva „crestin democrat” ?

    Ein Baßesk! Ein Wort!! Ein Parlament mort!!!
    Sieg Hölle heil!!!

    * piata Maidan din Kiev**

    ** am a injura obiceiul cretyinoidal al desteptilor nostri de a cauta funduri de pupat ,adulmecat si admirat. Funduri straine. Atuinci (2004) unii dobitoci de aici doreau sa faca „Maidan” ca la Kiev in loc sa zica ca Maidanu a fost precedat de Piata cu Golani.
    Da vorba aia sa nu fim protocronisti ci sa jopalizâii la 360 grade imprejurul granitelor. iei pe malorusi, azi pe Viktataor , intitdeauna pe gatiimas-si poimarti poa putin mai la est (jopa lizâii – a linge in cur)

  24. Roxana Iordache Says:

    Diana, e periculoasă pe dracu, doar pt proşti, nu o meriţi, dar ţi-o livrez.

    Al lui Ionescu, eşti sănătos. 🙂

  25. Kinjiru Says:

    Pai nu face procuroarea aia securista lobby in lume nici cat face rezerva echipei de spada la Olimpiada:))

  26. Abdulah Catli Says:

    Bogasiu nu mai conteaza, si-a facut treaba fata de partid: a dat dispozitii sa nu se reactualizeze, a respins contestatii, a semnat procesele verbale….nu mai are nimic de facut!CCR-ul e problema si e problema mare dar nu detaliez ca o vituperez pe Roxana cu atitudinea mea.
    @J o h n s o n
    Dna Macovei daca pisca ceva e dispusa la dixtractie, da Neamtu trebuie sa fie chior definitiv si cu ficatul beton sa nu dea in hepatita instantaneu.Acu fiecare cu norocul lui!

  27. Kinjiru Says:

    Good one: http://constantingheorghe.blogspot.ro/2012/08/puscarie-puscarie-puscarie.html 🙂

  28. Roxana Iordache Says:

    Abdulah. Gata cu tine. Că aşa vreau. Şi e dreptul meu. 🙂

  29. Dawson Says:

    Inca o medalie pentru Romania! Baietii i-au pisat pe rusi la sabie in semifinala:
    http://hristea.wordpress.com/2012/08/03/bancuri-politice/
    Rox, baga articol! 😉

  30. Roxana Iordache Says:

    Mihai Hristea, prea puţin îmi pasă de tot. Mai e un pic şi şterg blogul şi vă las singurei, băieţi mari, indiferent de sex. Mereu fac doar ce vreau, asta am făcut mereu.

    Şi să nu credeţi că am să fac asta până nu obţine Crin victoria deplină, binemeritată. Dar, pe urmă, învăţaţi-vă să vă trăiţi viaţa, fiecare, pentru că să vă pierdeţi timpul pe net e o prostie.

  31. Roxana Iordache Says:

    Adică, am constatat că trebuie să vă traduc. şterg blogul după ce Crin e preşedinte ales. Nu vă mai păsa că nu mai sunt pe net. Sigur asta.

  32. Dawson Says:

    @Rox
    Nu e nevoie sa stergi blogul, doar trebuie sa te bucuri ca Romania s-a pisat pe Rusia. 😉

  33. Kinjiru Says:

    Pai, ar trebui tinut bogul, ca nu iti inchipui ca o sa fie brusc totul in regula. Cum il pisti acum amical pe primarele capitalei, unde o sa o faci atunci?

  34. Roxana Iordache Says:

    Mihai Hristea, nu-mi spui tu ce e nevoie şi ce nu. Eu de-acum aş şterge blogul, dar n-o fac decât imediat după ce e ales Crin la Cotroceni. Dar sigur. Şi sigur, niciodată n-am să-mi mai pierd timpul pe net. Ceea ce vă urez şi vouă. Ok, nu vreau să fiu decât cinstită până la capăt, deoarece îmi permit. Aş vrea să vă permiteţi şi voi. Evident că am să stau cu ochii pe net ca să-mi apăr preşedintele ales. Dar fără blog. NU mă reprezintă. Stilul meu e elegant. Şi vorba lui Crin, Băsescu ne-a tras pe toţi în jos. Pentru asta am să-mi şterg blogul şi am să-mi văd de viaţă frumoasă. Când am să-l văd pe Crin ales chiar nu-mi va mai păsa. Pentru că va însemna elevaţia maximală a poporului român. Mai mult, mult mai mult decât la referemdum. Este şi motivul pentru care mai stau. 😛

  35. Ghita Bizonu' Says:

    O stire delicioasa:

    Cum se duc dragii de ei, mana de mana… Madam Angela Merkel, prietena lui Basescu, nu-l mai poate apara pe boicotistul sef, intrucat, daca nu stiati, aflati ca Guvernul Merkel cu Bundestagu si Bundesratul a primit o palma de la Curtea Constitutionala din Germania din cauza neconstitualitatii legii alegerilor. Ce seamana cu verdictul dat joi de Curtea noastra Constitutionala, care a decis ca listele electorale sunt cam false si trebuie verificate! Vestea loviturii primite de cabinetului Merkel va reduce simtitor presiunile care s-au facut asupra Guvernului de la Bucuresti, prin Uniunea Europeana. Mai multe aflati aici, daca stiti germana: http://menschenrechtsverfahren.wordpress.com/2012/07/29/bundesverfassungsgericht-brd-als-rechtsstaat-schon-seit-1956-ohne-bestand-alle-gesetze-nichtig/

    din …http://www.luju.ro/culise/vorbe-de-fumoar/vorbe-de-fumoar-2-08-2012-basescu-si-a-pierdut-propteaua-merkel-prin-curtea-constitutionala-a-germaniei

    Vai di mini coana Angelika? germanii ?!?

  36. stejarul Says:

    „Guvernul: toti cetatenii au dreptul la vot si trebuiesc inclusi in listele electorale”

    O tampenie mai mare nici ca se poate! Cum sa am dreptul la vot cand guvernul/BEC a stabilit ca imi pot exercita dreptul de vot NUMAI pe baza unor documente PERISABILE????? Ipocritilor!

    Dreptul meu la vot a fost suspendat temporar de leguitori in perioadele in care documentele imi sunt expirate. Nu mi se da voie sa votez dar ma pun pe listele electorale, ipocritii!

    Ca si cetatean canadian POT VOTA DE CATE ORI SUNT ALEGERI pentru ca legiuitorii canadieni au stabilit ca document cu care ma legitimez la vot UN DOCUMENT FARA DATA DE VALABILITATE! Deci e normal la canadieni sa fiu listat pe listele electorale.

    Ca cetatean roman pot vota doar cand am documentele valabile. Deci ce caut eu PERMANENT pe listele electorale in Romania? Ipocritilor! Trebuia sa ma fi dus la vot cu documentele expirate si sa fac scandal ca IMI ESTE INCALCAT DREPTUL CONSTITUTIONAL si nu ma lasa sa votez! Atata timp cat sunt pe listele electorale si sunt cetatean roman am dreptul sa votez! pai nu?

    Daca sunt permanent pe listele electorale atunci TREBUIE SA AM DREPTUL DE A VOTA PERMANENT, DECI SA NU FIE ACEST DREPT CONDITIONAT DE DOCUMENTE CARE EXPIRA!

    Daca vor sa imi conditioneze dreptul la vot de valabilitatea unor documente, ATUNCI SA NU MA PUNA PE LISTELE ELECTORALE IN PERIOADA NEVALABILITATII ACELOR DOCUMENTE PENTRU CA ESTE IPOCRIZIE CURATA!

  37. Diana Says:

    @Roxana: Spune-ne, ameninta-ne ca-l stergi, dar nu-l sterge! Cum adica nu ne va păsa?! Noi suntem ai tai si tu esti a noastra. Crin e al tuturor.

  38. Dawson Says:

    @Rox
    Chiar nu inteleg de ce te-ai suparat pe mine.

  39. Kinjiru Says:

    Daca asa stau lucrurile, poti sa il tii o luna ca sa fii sigura, desi poti sa il stergi de acuma, ca nu ies 18 milioane jumate de alegatori si nu prea are Crin contracandidati la anticipate. Poate Becali sa ne scuipe pana il votam, ca altfel…

  40. Roxana Iordache Says:

    Am greşit grav când mi-am făcut blog, nu m-am supărat vreodată pe cineva, eu nu mă supăr!

    Diana, fii fericită, dacă şterg blogul e victorie ireversibilă şi unii se bucură, nu vorbesc aici de lighioane, ci de oameni liberi. Iar victoria ireversibilă nu poate fi decât dacă e ales Crin preşedinte. Eu nu pot sta cu voi în cloacă, pricepeţi asta!

  41. Roxana Iordache Says:

    Diana, ce dracu cauţi la guvern?

  42. Roxana Iordache Says:

    Japonez pe dracu, e momentul adevărului, când ies la suprafaţă toate jidodiile. 🙂 Oricum am învins, sunteţi pa, bine că v-aţi dus dracului peste hotare. 😆

  43. stejarul Says:

    Listele electorale trebuiesc refacute si
    -exclusi temporar cei cu documente expirate,
    – exclusi definitiv decedatii.

  44. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Adică, am constatat că trebuie să vă traduc. şterg blogul după ce Crin e preşedinte ales. Nu vă mai păsa că nu mai sunt pe net. Sigur asta.
    _________________________________________
    @Roxana

    Vorbesti prostii ! (si scuze ca o spun asa brutal ,si eu mai vorbesc prostii si oricine) .Toti tinem la tine,tuturor ne pasa de tine si te iubim ,toti iubim si acest blog ,altfel nu eram aici . Mai mult,oricand,oricare din noi te va sustine in orice situatie,la fel si multii tai simpatizanti de care nu ai macar habar (eu citeam regulat acest blog cu mult timp inainte sa postez ceva) . Tine-o tot asa ! Romania intreaga de fapt ar trebui sa iti multumeasca ,nici nu iti dai seama cat de des te-au citat oamenii pe forumuri,in replici pe bloguri ,in toate lupta asta ca Romania sa isi recastige demnitatea .

    PS:Sa stii ca Romania nu se opreste in momentul in care este ales Crin presedinte !

  45. Roxana Iordache Says:

    Stejare, trebuie pe dracu. Nu trebuie nimic. M-am săturat de voi, repet, de-aBia aştept să vină ziua ca să şterg blogul şi să-mi văd de viaţa mea, fără altă raportare la net decât una tehnică, rece pt neamul trădătorilor. Atât. 😛

  46. Dawson Says:

    @Rox
    Vreau sa cred ca nu esti tu cea care posteaza cu mov!

  47. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, te duci dracului, dar de şters blogul nu o fac decât atunci când vreau eu, adică, Crin preşedonte ales. Te duci dracului încă o dată cu România ta artificială! 😛

  48. Roxana Iordache Says:

    Mihai Hristea, postez cum vreau eu, n-aveţi decât să mergeţi şi să vă luaţi oxigenul din altă parte, cel mai probabil, toxine de la impostori, care vă domină oricum. 🙂

  49. Dawson Says:

    @Rox in mov
    Ai luat-o pe aratura. Da’ rau de tot, nu asa… 😆

  50. Roxana Iordache Says:

    A milioana oară, acest blog va fi şters, dar doar când vrea stăpâna.

  51. Sandi Says:

    @ Roxana
    Esti de neoprit ! 🙂 Mai lasa-ne si pe noi sa zicem cate ceva 🙂

  52. Dawson Says:

    @Rox in moc
    Tot nu cred ca este Roxana Iordache cea care face magariile astea.

  53. Roxana Iordache Says:

    @Sandi. Cine v-a oprit? Ştiu că sunt de neoprit, dar nu mi-aş fi permis altfel decât personal, dacă n-aş şti ce poate Crin, deoarece el poate infinit mai mult decât mine. 😳

  54. Sandi Says:

    Alo ! Relax o clipa ! Priviti aici tzatzele si cracii madamei ot Pleskoi cand era tanara si mireasa 🙂

    http://www.dcnews.ro/2012/07/cum-arata-udrea-in-rochie-de-mireasa-acum-9-ani/

  55. stejarul Says:

    „Stilul meu e elegant. Şi vorba lui Crin, Băsescu ne-a tras pe toţi în jos. Pentru asta am să-mi şterg blogul şi am să-mi văd de viaţă frumoasă”
    Roxi, gresesti!
    Blogul asta e parte din viata ta si a blogerilor tai. E parte din amintire.
    Cum sa stergi amintirile? Cum sa stergi trecutul? De dragul “stilului”?
    Nu stilul conteaza ci continutul. Stilul e doar o forma… si se adapteaza vremurilor.
    Amintirile vremurilor comuniste cand golaneam prin Cluj incaltat intr-o pereche de tenisi chinezesti, cheap si rapciugosi si toate distractiile si intamplariile prin care am trecut nu sunt cu nimic inferioare distractiilor care le-am avut in perioada in care imi puteam permite sa imi iau “papuci de marca” de la magazinul din colt! “Stilul” meu de atunci si de acuma e doar un ambalaj adaptat imprejurarilor . Continutul e acelasi.
    Cum sa iti stergi blogul Roxana? Nu putem nega continutul din cauza ambalajului.
    Continutul acestui blog e parte din tine. E ceea ce vremurile nu pot altera. Esti luptatoarea Roxana Iordache! Ba sa lasi sa ramana si “stilul” marturie a vremurilor prin care am trecut. Altfel ramanem doar cu “cicatricile” vremurilor si uitam de ce le avem. Uitam cat de rau a fost. Uitam cat de jos am fost tarati de josnicia unor parveniti condusi de un nebun!
    Roxi, sunt vremuri nebune, ce stil crezi ca merita aceste vremuri?

  56. Sandi Says:

    Se intampla in tara balamucului basescian :

    ” Generalul Pacepa, pe lista electorală de la Liceul Caragiale ”

    http://www.ziuaveche.ro/top-secret/servicii-secrete/generalul-pacepa-pe-lista-electorala-de-la-liceul-caragiale-111550.html

  57. Dawson Says:

    @Sandi
    Arata bine atunci, de ce sa ne cacam pe noi? 😉

  58. olimpiu65 Says:

    ce-i aici Tzirkus????

  59. Diana Says:

    @Roxana: Am inteles inca de la inceput rationamentul si starea ta, chiar daca nu as vrea sa fie si puse in practica.

    La guvern… am facut parte dintr-o echipa liberala, din care, de-a lungul timpului, am ramas doar eu. N-am vrut sa parasesc proiectul pe care l-am pus pe picioare in 2005 si care se va incheia in 2014. Macar (sper ca) voi ramane cu satisfactia de a fi fost demarat si finalizat de liberali.

  60. Virgil Ilie Says:

    Sezi blind Stejarea ca nu sterge nimica .
    Pi daca sterge , noi la anu pe vremea asta unde dracu mai facem basici la deste injurind la noii gobernanti ai USL ?!…
    Ce , vrei cumva Doamne feri , sa te duci pe bloguri la basei ?

  61. stejarul Says:

    Roxi,
    sterge blogul si le dai apa la moara detractorilor tai. Sa scoata din context frazele tale sa faca ce vor cu ele?

    Roxi, te mai gandeste…. Io, daca as fi in locul tau l-as lasa ca o pata murdara pe obrazul lor de porc.

  62. Roxana Iordache Says:

    Şterg blogul acum, am crezut prosteşte mai mult despre voi.

  63. Abdulah Says:

    @Roxana
    Te-am iubit precum Eminescu pe Micle, Romeo pe Julieta….si tu sa-mi faci beleaua asta.
    Libertatea de exprimare si de gandire este garantata de Constitutie si tratatele internationale iar cu referire la internet sunt si aici z acte internationale (Declaratie privind libertatea comunicarii pe Internet – Consiliul Europei; Recomandarile de la Amsterdam – Libertatea Media si Internet-ul OSCE, etc.) deci esti libera sa-mi spui ceea ce doresti, sa gandesti ceea ce vrei despre mine, si sa-mi dai eject de la tine din casa pentru „Că aşa vreau. Şi e dreptul meu.”
    Am inteles si respect sentinta (nu am sa mai revin decat sa citesc), iti doresc multa sanatate, sa-ti se implineasca toate nazuintele si sa ai parte de liniste sufleteasca! Sper (tu faci ce vrei bineinteles) ca blogul tau sa nu fie sters, esti o jurnalista admirabila si publicul tau iti va simti lipsa.

  64. Roxana Iordache Says:

    Stejare, poate că murdar eşti tu cu tot neamul tău, nu eu cu blogul meu. :mrgreen:

  65. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Mda,sa asteptam sa vina Roxana 🙂

  66. Roxana Iordache Says:

    Virgile, ţi-am mai spus că te duci dracului! 🙂

  67. Roxana Iordache Says:

    Proştilor, m-am săturat de voi, mi-am pierdut timpul la fel ca şi cu imbecilii de ţărănişti.

  68. Roxana Iordache Says:

    Deci, repet, aşa cum repet şi urarea să vă duceţi la dracu care sunteţi impostori: nu închid blogul decât atunci când e ales Crin la Cotroceni. Dar, pănă atunci, ignor orice comentariu, nu mai răspund, că nu mai am timp nici cât nu aveam până acum. Atât. Voi puteţi posta, faceţi ce vreţi. Doar atât că v-am anunţat, day after Crin elected President, şterg blogul. Că nu mai e nevoie, ce naibii e atât de greu de înţeles?

  69. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana Iordache

    Stejaru s-a exprimat gresit . Corect ar fi fost ca un petec curat oe un rat ingodat! Da a mers pe varianat comuna – ca e mult mai comuna o pata ( de cerneala, de sis, de ruj) pe un obraz curat.. oetel ce curatenie fiind ceva mai rare !

  70. Radu Humor Says:

    Nu sunteți obligați să comentați, că e clar ca lumina zilei .
    1. Băsescu zice că fiind suspendat, nu poate să-și dea demisia !
    Numai că în lege scrie clar că poate să-și prezinte demisia și toate demersurile încetează în acel moment !
    2. Să admitem că la Referendum veneau 10 milioane de alegători, depășind cu mult cvorumul impus de 9,2 milioane.
    Dacă dintre aceștia 5 milioane +1 votau DA, Băsescu era demis ?!
    Sigur că DA !
    Ei, atunci cu 7,4 milioane de voturi DA, nu poate ?!

  71. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, şi ce ce dacă? Ştii prea bine că tot aia e.

  72. Roxana Iordache Says:

    Stejare, mereu te-am bănuit că eşti băsist. Şi încă unul prost, manipulat. 🙂

  73. Roxana Iordache Says:

    Vreţi să vă demonstrez că eu sunt, pentru proştii care credeau contrariul? Imediat activez pisica. Mai precis, motanul. Duceţi-vă şi postaţi unde vreţi, chiar n-am nevoie de voi, dacă n-aveţi nară.

  74. stejarul Says:

    „Stejare, poate că murdar eşti tu cu tot neamul tău, nu eu cu blogul meu. ”

    In Ardeal asta e considerata o jignire mare…. O spunem doar cand interlocutorul ti-a facut un rau imens.
    Oricum, e exact ce spuneam cu frazele luate din context si cineva sa le interpreteze gresit. Daca as fi considerat si pentru o secunda blogul tau „murdar” nu as fi stat aici pentru ca nu imi arde de balacareala.

  75. Roxana Iordache Says:

    Stejare, n-ai cum să o dregi şi oricum, problema se pune invers, cum mă raportez eu la aroganţele voastre. Ai spus mizeria, n-ai cum nega.

  76. Roxana Iordache Says:

    Ardeal pe naiba, doar nişte slugi fără demnitate. Degeaba îţi spui tu stejar.

    Eu am să fac ce vreau, deci e vorba de libertate. Prea puţini o au.

  77. olimpiu65 Says:

    Matza activeaza Matza, imi placea cum le-o tragea la fletzi!!!

  78. Dawson Says:

    @Diana
    Nu esti singura, sunt si eu pe-acolo. 😉

    @Rox
    Nu cred ca esti tu. Hop si-asa. 😛

  79. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana

    iarta-ma da esti prea pasionala.
    Un pic de ratiune nu ar strica. Hop! Nu inca asteapta sa iti mai zi ceva.
    Uite eu l-am sustinut mereu – din 2001 – pe Nastase dpv politic. Char daca uneori aveam rezerve fata de unele din actiunile lui (ma refer la unele privatizari si cedari). Particular l-am …. cam luat peste picior ptr unele cestii gen cravatele pe care le purta (el si Tariceanu ..dovedeau un prost gust desavarsit!) .
    Insa azi se pare ca tu esti mai aprinsa de „cauza” lui decat sunt io!
    Cu Ponta risti sa ajungi la fel ….
    Si imi e frica ca atunci cand dl Ilescu nu va mai fi …. vei fi mai indurerata decat mine! Desi politic ii tin partea ..
    Pai este normal?!

    Politica se mai face si cu capul (aviz unor barbati : cu ala de pe umeri! asta apropos de poza cum arata Blonda Nationala acu 9 ani)

    Si ptr totii :calmi copii calmi. Ca se bucura stiti voi cine si asta ma intristeaza pre mine .. si pre voi va va intrsita de se va intoarce!

    Partida asta se joaca pana la capat .. pana il faci mat ca el incearca sa se bage intr-un pat (de sah nu de dama sau spital). Calm si atentie – aveam un amic .. cu care jucam sah. Ani de zile m-a scos din minti reusind sa evite matul … il alergam cate 20 de minute si el intra in pat! Pana am invata :calm , gandire .. fara graba. Da fara mila (alte dati i-am zis ca jucam pana la final si sa nu zica ca cedeaza …. si il lasam fara nici o piesa asta ca sa se invete minte sa nu mai incerce sa lupte dincolo de ratiune. Adevarul este insa ca de la el am invatat sa joc ceva mai bine … nu ca as stii. Si ca per total el mi-a luat 6 partide din 10).

    Deci calmi si fara mila. Partida se joaca pana cand i se da sah mat. El nu va ceda si daca noi vom gresi …nu va fi victoria lui ci prostia noastra. Cea mai dezgustatoare varianta! (una e sa castige ca este mai bun si poa inveti ceva si alta este sa fii prost si sa ii dai victoria!)

  80. stejarul Says:

    Roxana,
    Am spus exact asa cum stiu eu sa ma exprim. Ti-am mai spus ca nu e chiar „o plimbare in parc” sa ma exprim cu exactitate in romaneste dupa ce de 20 de ani folosesc in lb romana doar vreo 100 de cuvinte uzuale.
    Deci nu astepta precizia unui literat in postarile mele. Mai ales ca si in perioada in care am stat acasa eram o persoana interesata mai mult de profilul real decat cel uman. Deci nu am fost „perfectiunea” to start with…
    Am spus „pata murdara” exact cum detinutii politici care ieseau din inchisorile comuniste, fiind adevarate schelete ambulante , erau o pata murdara pe obrazul calailor lor.
    O rana de a mea o consider ca o pata murdara pe obrazul celui care mi-a facut-o.
    Asa ma exprim si asa m-as bucura sa fiu luat in seama. Interpretari poti fi foarte multe. In functie de interlocutor.
    Ca sunt basist de ala mascat whatever, nu am timp sa argumentez asta mai ales ca realizez ca va pierdeti mult timp cu jiginiri si lupte charaghioase intre voi in loc sa dezbateti problemele reale.
    Numai ieri am fost acuzat ca panichez lumea cand am spus ca PDLul vrea sa scada numarul de 7,5 milioane de Dauri. Azi s-a adeverit ce am spus!
    Eu mi-as fii folosit timpul sa insist ca valabilitatea buletinelor de identitate sa fie crteriul apartenentei la listele electorale. E foarte important.
    Cand colo, guvernul, prin rus, isi bate joc si vor un minirecensamant acuma vara, in vacanta. Isi bat joc ca vor ajunge la rezultate eronate si vor da apa la moara basistilor sa conteste noua numaratoare a celor inscrisi pe noile liste electorale. Vor sa impinga totul sa ramanem cu cifra de 18 milioane in 31 august.

    Ok, nu am timp de altceva decat de lupta impotriva celor care au facut genocidul din Romania.

  81. Huhu Says:

    Handicapatule mintal Dawson io-s de o mie de ori mai antibasist decit dictatoarea blogului Roxana!!!

  82. Branzaru Says:

    HU HU OOOOO ! Pleaca-n pizda matii de aici basist ordinar…Mars pe ce blog vrei si asteapta-ma si pe mine sa vin…Ia-l pe Anus si incinge-ti un 69 sanatos fraierilor 😆

  83. Sandi Says:

    Ghitzanstein isi da iar cu parerea ! Shmuck !!

    http://www.cotidianul.ro/ambasada-sua-isi-da-din-nou-cu-parerea-in-chestiuni-care-nu-o-privesc-190448/

  84. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Simpaticule, te duci dracului, dar de şters blogul nu o fac decât atunci când vreau eu, adică, Crin preşedonte ales. Te duci dracului încă o dată cu România ta artificială! ”
    ______________________________________________
    @Roxana

    Oricum vei sterge blogul doar cand vrei tu,nu am ce discuta despre asta ,ci doar mi-am expus parerea ca nu trebuie sa il stergi nici dupa ce ajunge Crin presedinte ….

    Romania „mea” ,recunosc ca este artificiala, deoarece nu exista de fapt acum in modul cum o vreau eu .Din cate am vazut eu insa ,Romania „mea” este si a ta ,si a multor altora ,este si a celor din trecut care au iubit tara asta ,este si a celor din viitor care o vor iubi.Va exista candva acea Romanie dorita de noi ,si ma doare undeva de cine crede altceva !

    In rest stim,sunt oameni manipulabili pe internet ,oameni care manipuleaza pe internet ,josnicia si prostia vor exista mereu ,in mod sigur si dupa ce ajunge Antonescu presedinte ! Putem sa tacem,putem sa actionam ,putem sa facem ce vrem ….Romania insa va depinde de ce vrem noi sa facem din ea!

  85. Sandi Says:

    Alo ! Stati cu ochii aici mai jos :

    http://www.cotidianul.ro/cum-poate-pierde-traian-basescu-presedintia-din-cauza-lui-emil-boc-190449/

  86. Branzaru Says:

    Lua-mi-ai tiganca la limbi muistule ! Sictir forever 😆

  87. Kinjiru Says:

    Mda, se da in prosteala in exprimarile de mai sus. Vorbim cand ne calmam. In regula, fratilor ? 🙂

  88. Roxana Iordache Says:

    Bizoane, tu nu înţelegi!. Chiar nu pricepi nimic. Mă bucur, de altfel.Chiar nu-mi pasă.

    Simpaticule, eu nu ţi-am pus nimic în vedere, deci nici tu nu-mi pui mie. Oricum un blog sau toate alea de pe net sunt idioţenii. Viaţa contează. De-aia am şi fost aşa de dură cu toţi, ca să vă vedeţi de viaţa voastră, să nu vă mai pierdeţi timpul pe net.

  89. Roxana Iordache Says:

    Sigur, japonezii sunt deştepţi, aşa de deştepţi încât uneori îşi taie burta şi zic că asta e din onoare. O prostie, de fapt. 🙂

    Pa!

  90. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Mda, se da in prosteala in exprimarile de mai sus. Vorbim cand ne calmam. In regula, fratilor ? ”
    _______________________________________
    @Kinjiru

    Iti pare ca nu suntem calmi sensei ? 🙂 .In postarile de mai sus, indiferent daca oamenii au vorbit sau nu cu Roxana ,fiecare a spus ce a avut de spus .Ce anume iti pare tie „prosteala”, exceptand vesinicile injuraturi care apar pe aici de la oamenii care il iubesc pe Basescu si care asa inteleg ei sa isi manifeste dragostea ?

  91. Roxana Iordache Says:

    V-am impus condiţii pe care numai cei cinstiţi le pot îndeplini.

  92. Johnson Reloaded Says:

    Hai ca m-am logat pe FB sa vedem ce iese 🙂

  93. virgilvirgil Says:

    Ai putintica rabdare Roxi …
    Ai putintica rabdare ca ma incurcalesc dracului de tot , mi se limba plimba in gura , s-a palarit si turtia , nu mai stiu unde ma aflu si ce drum sa apuc …
    Cum vine aia „sa ma duc dracului ” , cu alte cuvinte ma rog frumos ?
    Pi aicea unde sunt ?!
    Ca io ma tzineam ca deja ma ajuns , si tu vrei sa ma pui iar pe drumuri ?!
    Eeeeeeeeee …

  94. virgilvirgil Says:

    Aaaaaa , satai ca acuma pricep .
    AI BANAT „Virgil Ilie” ….
    Okidoki !
    Pa , pusi si au revoir .

  95. Ghita Bizonu' Says:

    hei s eruiose filmu?

  96. Radu Humor Says:

    S-a pornit greșit din titlu, cu balamucul și uite că nu suntem nici noi departe de el …..

  97. Radu Humor Says:

    @Sandi
    Dar ce te faci atunci când unul dintre ăștia pe care-i apără cu atâta nesimțire acest individ adăpostit temporar la Ambasada Americană din București execută prostește o comandă politică anticonstituțională, cum a făcut adjunctul lui Koveși, ridicând listele electorale înainte de terminarea alegerilor ( mai este necesar verdictul CCR !!!).
    Cu asemenea ambasadori, nici nu mai miră că USA începe să devină tot mai mică și ridicolă ca-n chestia cu Elefantul și șoricelul ! De la tigru la șoricel…
    Un pas mic, cu ambasadori atât de penibili :mrgreen:

  98. Mihai Hristea Says:

    Muie!!!!!!!!!!!
    http://hristea.wordpress.com/2012/08/03/ma-pis-pe-radu-f-voi-nu/

  99. Radu Humor Says:

    Și eu !!!!

  100. neveu01 Says:

    Roxanico….
    Ia-ti un puisor de perna si trage-ti …un puisor de somn.
    Sau fa altceva care sa-ti spele sangele ca a-nceput sa bolborosesca.
    Sterge-ma/baneaza-ma daca vrei, asa cum ai mai facut-o dar tine minte ce ti-am zis.

    Chiar ersti arzoiaca?
    Atunci de ce-ti bati joc de viata ta?
    Vezi-ti de viata aia pe care-ai pus-o in cui.
    In podu casei;)

    Daca e sa-l stergi fa-o si lasa gargara.

  101. Roxana Iordache Says:

    Ce s-a întâmplat aici? 😯

    Virgil Ilie, nu am banat pe nimeni. Pseudo-administratorul a repus obligativitatea logării ca să poată posta comentatorii. Am mai avut aşa ceva în urmă cu doi ani, pentru că intram rar pe net şi nu voiam să fie liber accesul lighioanelor. Am să revin la postare liberă.

    Vă rog să primiţi scuze din partea mea, deşi imprecaţiile nu-mi aparţin. De data asta, o nebunatică mi-a sbustituit chiar şi avatarul.

    Ca şi cum timpul meu nu ar fi şi aşa limitat, mă pune în situaţia de a da explicaţii pe propriul meu blog.

    Am să o fac într-o postare specială, care urmează.

    Şi aveam cu totul altceva de postat ca prim text în dimineaţa asta! 😡

    Simpaticule, mulţumesc pentru starea de spirit. Şi al lui Ionescu, pentru camaraderia necondiţionată – el ştie mai multe despre mine şi câte ceva despre zăpăcita care a comis-o. 😳

  102. Roxana Iordache Says:

    Uitasem să precizez, mesajele nu sunt ale mele, de la cel de „vineri 3 august 2012 la 2:11:03 pm” până la cel în care mi-am prezentat scuze pentru ceva ce n-am comis, dar am comis-o în momentul în care mi-am încălcat un principiu, anume, acela de a nu permite altcuiva accesul la parola blogului meu. Am foarte mare încredere în ea, dar n-ar fi trebuit să-i permit. Ca dovadă, situaţia. 😳

  103. Dan Te Says:

    Buna Dimineata ! Ne-auzim ?

  104. Roxana Iordache Says:

    @Dante. Sigur! Dar nu-i nevoie să le loghezi, am anulat pragul de participare introdus de @Mâţa. Sper ca puteţi posta liber.

  105. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    @Roxana
    N-ai pentru ce sa imi multumesti ,iti multumesc eu in schimb pentru acest blog .

    Acum o sterg la tara intr-o zona de munte ,fara TV, radio, ziare, internet .Doar cantec de pasarele,greieri,o groaza stele pe cer asezate frumos in constelatii 😉 si carti citite in hamacul din gradina …Ne revedem luni pe blog ! 🙂

  106. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, bravo, să te simţi bine, împreună cu cei dragi şi să te bucuri de binefacerile vieţii reale! 🙂 Am doar o rugăminte, înainte de a pleca, dacă apuci, trimite un mesaj şi la noua mea postare. E important pentru mine. Acum aş fi avut deja altă postare şi sunt pusă în defensivă, ceea ce nu suport. Iar aia mică e o nemernică, fiindcă ştie asta. :mrgreen:

  107. Roxana Iordache Says:

    Nu modific avatarul, fiindcă din acest moment, pufoasa nu mai are acces la el, deci, să ştiţi că dacă îi mai vine cuiva idiotul chef să mă substituie, proba este că nu are acces la avatar. Sper să nu se mai întâmple, atunci când nu sunt pe blog. Dar dacă, din nemernicie, se mai întâmplă, contez pe discernământul vostru. Va fi uşor să vă daţi seama pentru că băsiştii sunt proşti, spre deosebire de @Mâţa care e brici, mă cunoaşte şi în plus, printre altele, meseria ei e discreditarea profesională.

  108. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, constat că tu te-ai prins! Mulţam cu drag. 😛

  109. Dawson Says:

    Rox, si io m-am prins. 😉

  110. Sandi Says:

    Ia uitati-va ce zice „papusa Barbie” cu fata parca tumefiata de alchool !

    http://www.dcnews.ro/2012/08/judecatoarea-iulia-motoc-nu-am-de-gand-sa-mi-dau-demisia/

  111. Sandi Says:

    Una off – topic, de weekend ,

    Se intampla in tara balamucului !

    Cardurile de sanatate nu vor avea imprimat pe ele cuvantul
    ” card ” pentru ca daca e citit invers devine ” drac ” ! 🙂

    http://www.cotidianul.ro/cardurile-de-sanatate-nu-vor-avea-inscriptionat-cuvantul-card-pe-motiv-ca-citit-invers-devine-drac-190490/

    Cu seria incluzand „666 ” s-a rezolvat mai demult. 🙂

  112. Dawson Says:

    @Sandi
    Apropo de card nu pot spune decat atat: LOOOOOOOOOOOOOOOOL!!! 😆

  113. Sandi Says:

    Alta de weekend :

    Dezastru….jale mare…disperare….dezamagire totala !
    Bianca Dragusanu nu ar primi mai mult de 400 de euroi pentru un rol intr-un film porno !

    Ca sa mareasca cota cred ca Bote va interveni pentru o scena in trei ! 🙂

    http://www.dcnews.ro/2012/08/cat-ar-castiga-bianca-dragusanu-pentru-un-film-porno/

Lasă un răspuns

