AM PUTEA GLUMI ŞI SĂ SPUNEM CĂ PROCURORUL IACOB O CAUTĂ PE ELODIA PE LISTELE ELECTORALE. DAR NU-I DE GLUMĂ: ÎN CE CALITATE ŞI CONFORM CĂREI DISPOZIŢII A RIDICAT LISTELE DE LA AEP?! SUCCES, DANIEL MORAR!

Parchetul General prin conducerea lui moţată crede că îşi mai poate face de cap multă vreme în România.

În realitate, Kovesi e lăsată la scenă deschisă ca să-şi ridice poalele şi să constate toată lumea ce comite.

Adjunctul Procurorului General, procurorul Iacob, a ridicat aseară listele electorale de la Autoritatea Electorală Permanentă.

Nu ţine fără întrebări: conform cărei dispoziţii – literă, articol de lege – căutătorul etern al Elodiei a luat listele de la AEP? Trebuie să răspundă.

În rest, Codruţa i-a prelungit a treia oară interimatul Procurorului Şef al DNA, Daniel Morar, cu şase luni. OK, asta nu-i o problemă, deşi este. Dar nu e. 🙂 Procurorul Şef al DNA are timp să-şi demonstreze competenţa, pentru că acum e pentru prima dată când Parchetele au libertate absolută de a-şi desfăşura activitatea fără control politic. Folosiţi-vă libertatea, dovediţi-vă calităţile profesionale! Demonstraţi că vă lepădaţi de reflexele dobândite prin politizarea dementă la care v-a supus regimul Băsescu!

Procurori, sunteţi liberi! Slujiţi adevărul şi adevărul vă va face liberi! Inclusiv sufleteşte.

Succes!

Dar adjunctul Codruţei şi Codruţa însăşi trebuie să răspundă pentru treaba cu listele, venită noaptea după ce căpuţul sectei PD-L, Vasile Blaga, a declarat că CCR şi USL dau a doua ediţie de „lovitură de stat” prin „falsificarea datelor”.

Jenant!

UPDATE. Din comunicatul Parchetului de pe lângă ÎCCJ nu rezultă CINE  „s-a constituit o cauză penală” şi care este scopul. CINE a dat dispoziţie? Şi DE CE? Răspunsuri clare, nu abureli!

Anunțuri

71 răspunsuri to “AM PUTEA GLUMI ŞI SĂ SPUNEM CĂ PROCURORUL IACOB O CAUTĂ PE ELODIA PE LISTELE ELECTORALE. DAR NU-I DE GLUMĂ: ÎN CE CALITATE ŞI CONFORM CĂREI DISPOZIŢII A RIDICAT LISTELE DE LA AEP?! SUCCES, DANIEL MORAR!”

  1. adriana popa Says:

    Cum in ce calitate ?

    Sluga lui Basescu , ca si Codruta..Morar.

    Din ciclul Ponta si Antonescu vor sa subjuge justitia , arma lui Basescu si jucaria favorita .

  2. Sandi Says:

    Cred ca este pentru prima data in istoria postdecembrista cand se intampla asa ceva ! Adica implicarea procuraturii intr-un proces electoral ! Cel mai bun motiv pentru Crin s-o zboare pe ” Labutza” din fruntea Parchetului General !!

    Sper ca A3 va ataca aceasta chestiune in forta azi ! Pacat ca Gadea are zi libera .

  3. cineva Says:

    Io am zis si in postul anterior ca daca nu se trezesc usl-istii si-o fura grav si cu ei si noi!

  4. Sandi Says:

    Cu toate ca nu stiu ce hram poarta Botis ala, totusi pare ca a inceput curatenia in servicii :

    ” DGIA – Antonescu a aprobat primele schimbări în serviciile secrete ”

    http://www.ziuaveche.ro/top-secret/servicii-secrete/dgia-antonescu-a-aprobat-primele-schimbari-in-serviciile-secrete-111442.html

  5. Xen Says:

    Test

  6. Xen Says:

    Presupun ca e intotdeauna bine de stiut (in avans pe cat posibil) care sunt urmatorii pasi ai inamicului/adversarilor, ziceti-le cum vreti. Unul din „consilierii” basisti/pdl de la distanta a fost dintotdeauna Dragos Aligica, „strategul” si propagandistul cu inalte scoli. Dupa amanarea CCR – stranie, dupa mine, datorita acestui interval de timp atat de lung – bashitii vor marsa si pe ideea fraudei electorale. Dar e mai bine s-o auziti chiar de la sursa, din gura bouleanului. Practic li se traseaza punctual strategia urmatoarei etape, fapt pentru care va recomand sa cititi tot articolul. USL a fost prinsa de prea multe ori deja cu izmenele-n vine, ambuscata, derutata, incapabila sa anticipeze, cu cateva miscari in avans, posibilele mutari ale adversarilor.

    „2. Tema fraudei trebuia sa fie tema saptamanii. Tema estimarii dimensiunilor fraudei. Tema numarului real al DA-urilor fata de cel fictiv si fraudulos. Tema pedepsirii faptuitorilor. Tema identificarii punctuale a celor ce distrug esenta procesului democratic: procesul de votare.(…) Din estimarile mele, numarul de DA-uri ar trebui sa fie cu 10% mai mic decat cel formal inregistrat. (…) Este normal si firesc sa verificam care este numarul real al DA-urilor? E el sau nu mai mic cu cel putin 10%, asa cum sugereaza evaluari statistice elementare. Cate voturi voturi multiple sunt? Cate masluiri? Cati detinuti fara drept de vot au votat? Etc.

    E important sa avem pe masa aceasta tema din mai multe motive:
    E legitim si firesc sa clarificam asta.
E o contra-reactie strategica la presiunea relativ la numar si tensiunea dintre real si formal pusa de USL si teoretizata si raspanita in lume de simpatizantii lor de la Moscova.
E o metoda de a stavili elenul USL pentru renumarari si reevaluari. Daca e sa o facem lata cu renumararea, atunci sa fie clar ca ptr USL-isti chestiunea are implicatii penale.
    Cel mai important motiv este insa altul:
    Daca in urma deciziei Curtii Constituionale, Doamne fereste, se ajunge ca problema numerelor sa devina o problema majora, va exista o supapa prin care se va putea administra tensiunea creata pe amble parti. Conflictul nu va degenera si exploda. Atat timp cat vor fi in discutie si disputa numere si interpretarea lor, ramanem inca intr-un spatiu controlabil si administrabil, chiar daca este unul conflictual. Castigam timp.
    Acestea fiind spuse, sa notam ca ele se refera la un scenariu extrem. Convingerea mea este ca la Curtea Constitutionala se gandeste in termenii regulilor si formelor statului de drept si domniei legii, nu in termenii realismului Moscovit.”
    http://www.blogary.ro/2012/08/sa-facem-pe-desteptii-vorbind-despre-boicot-frauda-si-dragos-paul-aligica/

    Blogary a adunat tot ce putea avea mai stricat, mai otravit Romania – din tara si dinafara ei. Pentru mine acolo e un fel de Cloaca Maxima a groparilor Romaniei. Dar sunt printre ei unii sociologi, statisticieni si politruci de profesie care se pricep la manipulare

  7. cineva Says:

    Botos, fost procuror general al Romaniei pe vremea lui Nastase.

  8. Sandi Says:

    cineva spune:
    vineri 3 august 2012 la 9:21:00 am
    Io am zis si in postul anterior ca daca nu se trezesc usl-istii si-o fura grav si cu ei si noi!

    ***

    In legatura cu implicarea Parchetului in alegeri cred ca Roxana si ceilalti cu legaturi in mass-media trebuie sa traga urgent un semnal de alarma !

    Rog. cine poate sa-mi comunice emailul la emisiunea Danei Grecu,Razvan Dumitrescu, Mihai Gadea ? Mersi

  9. Roxana Iordache Says:

    Mulţumesc că v-aţi grăbit să răspundeţi, dar postasem, din greşeală, doar începutul. Vă rog să citiţi textul meu integral, nu e mult de data asta. Sed multum. Sper. 😛

  10. Xen Says:

    Incerc sa public, dar nu trece cand mesajul e mai lung. Exista o limita numerica de caractere? Mi-a cam ajuns mizeria asta cu uite-o nu e la publicat mesaje.

  11. cineva Says:

    @Roxana,
    Iluzii grave cu privire la danel! Parerea mea.

  12. Sandi Says:

    cineva spune:
    vineri 3 august 2012 la 9:31:17 am
    @Roxana,
    Iluzii grave cu privire la danel! Parerea mea.

    ***
    Urasc tradatorii ,dar iubesc tradarea !:)

  13. Xen Says:

    Partea I

    Presupun ca e intotdeauna bine de stiut (in avans pe cat posibil) care sunt urmatorii pasi ai inamicului/adversarilor, ziceti-le cum vreti. Unul din „consilierii” basisti/pdl de la distanta a fost dintotdeauna Dragos Aligica, „strategul” si propagandistul cu inalte scoli. Dupa amanarea CCR – stranie, dupa mine, datorita acestui interval de timp atat de lung – bashitii vor marsa si pe ideea fraudei electorale. Dar e mai bine s-o auziti chiar de la sursa, din gura bouleanului. Practic li se traseaza punctual strategia urmatoarei etape, fapt pentru care va recomand sa cititi tot articolul. USL a fost prinsa de prea multe ori deja cu izmenele-n vine, ambuscata, derutata, incapabila sa anticipeze, cu cateva miscari in avans, posibilele mutari ale adversarilor.

  14. AM PUTEA GLUMI ŞI SĂ SPUNEM CĂ PROCURORUL IACOB O CAUTĂ PE ELODIA PE LISTELE ELECTORALE. DAR NU-I DE GLUMĂ: ÎN CE CALITATE ŞI CONFORM CĂREI DISPOZIŢII A RIDICAT LISTELE DE LA AEP?! SUCCES, DANIEL MORAR! » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 03 August 2012 – Blog « Cum arata cel mai scump apartament din New York […]

  15. Sandi Says:

    Geoana in New York Times

    http://www.dcnews.ro/2012/08/geoana-in-nyt-basescu-juca-pe-cartea-austeritatii-romania-cadea-in-haos/

  16. J o h n s o n Says:

    Nu neglijati totuşi capacitatea lui Ioan Rus de a da viaţa morţilor de pe liste…Ia sa vezi cum din 18 devenim 19 milioane cu drept de vot pana in 12 sept….

  17. Roxana Iordache Says:

    @cineva. Nu obişnuiesc iluzii, credeam că te-ai convins, cel puţin în ultimele 8 luni. 🙂

    Mai e o lună şi democraţia din România va naşte cel mai sănătos copil. 😛

  18. Roxana Iordache Says:

    Al lui Ionescu, păi Rus trebuie pa! :mrgreen:

  19. olimpiu65 Says:

    mai crezi in Mos Morar??? si in procurori??? daca citesti statistica promovarilor in procuratura in epoca basista, iti va scadea entuziasmul instantaneu. eu remarc doar ca in cabinetul lui Ponta , cu el in frunte, nu exista minsitri cu cojonnes!
    tace ca porcu in cucuruz fatalaul plangacios, Marga este o catastrofa in materie de management de personal la externe si probabil in general nu se muleaza pe acel post
    iar Ponta face ca maimutzica vb chiorului dar nu fata de Johny Zambello , ci fata de nemtzoteii din PE!
    din iarna si pana acum doar societatea civila cu vf ei de lance presa(atata cat e nebasista) zdruncina sistemul , in niciun caz USL…

  20. Kinjiru Says:

    Se poate ca base sa lucreze ceva inca de prin ce butoane mai are, dar e posibil ca si astia sa intoarca macazul, ca nu au cum sa nu vada ca 7 milioane jumatate sunt multe cifre. Poate cineva sa spuna cati au iesit efectiv in strada in ’89 sa schimbe ceva intr-o tara ingenuncheata, cat timp altii se uitau la TVR sau notau pe liste studentii care ies in strada (aka MRU) ? Au fost, dragii de ei, milioane? Nu poti ignora vointa exprimata prin vot real numarabil, fata de numarul virtual, care chiar daca ar exista printr-o aberatie, nu inseamna ca e de alta opinie.

  21. Roxana Iordache Says:

    @Xen. Te-am găsit la spam, nu ştiu de ce. Oricum, după ce ţi-am eliberat mesajele lungi, cred că va merge de la sine. Ca dovadă că ai şi postat.

  22. Sandi Says:

    Kinjiru spune:
    …. (aka MRU) …

    ****
    Exceptia care confirma regula :

    Nu toti cei taiati la putza sunt kusher !!

  23. Kinjiru Says:

    @Sandi : 🙂 good one, mate!

  24. Sandi Says:

    Din ciclul : ” Romanica – balamuc ! ”

    ” Giovanni Becali, decis să candideze la prezidenţiale ”

    ” ….dorește ca fiecare român să dețină un yaht la Nisa şi un avion privat la Munchen….. )

    http://www.dcnews.ro/2012/08/giovanni-becali-vreau-sa-candidez-la-prezidentiale/

  25. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, eu cred în oameni. Asta nu înseamnă că îmi fac iluzii, dimpotrivă. Cred în binele din om, care este de la Dumnezeu şi dacă omul se leapădă de răul din el, binele se eliberează. Binele atrage binele. La nesfârşit. Răul e limitat. Până la urmă, răul e spre bine, pentru că binele e nelimitat. Când ni se pare că nu mai există binele, de fapt, el e reprimat. Dar şi când e eliberat! S-a văzut şi la vot ce înseamnă eliberarea de frică, bucuria libertăţii.

    Vă mai spuneam şi repet ce cred eu, că nu există nimic mai sublim pentru un om decât să fie liber şi să respire liber, şi să-şi dea seama cât de profitabilă e libertatea pentru viaţa lui, pentru împlinirea lui personală şi profesională.

    Fără libertate, totul e minciună. Eu cred că procurorii ştiind că sunt pentru prima dată liberi, chiar vor fi liberi. E absolut superb şi e e cel mai mare păcat pentru o persoană umană să-şi refuze binefacerea libertăţii. Răul nu mai are putere asupra binelui când crezi în bine şi îl slujeşti. Sunt sigură că procurorii atât de tracasaţi, şantajaţi şi reprimaţi vor să-şi valorifice libertatea şi să-şi afirme verticalitatea.

    Şi mai cred în lumina de pe drumul Damascului. Eu chiar cred, voi poate că n-aţi înţeles.

  26. Sandi Says:

    Roxana Iordache spune:
    vineri 3 august 2012 la 9:57:10 am
    …, eu cred în oameni. …..

    Şi mai cred în lumina de pe drumul Damascului. Eu chiar cred, voi poate că n-aţi înţeles.

    ****
    E bine ca tu crezi. Ca ne mai urnesti oleaca din pesimismul asta ucigator !!

  27. Kinjiru Says:

    ZIc asa: Parchetul numara, alea is voturile si toate is valabile. Apoi vine ala seriosu’ si competentu’ de la MAI, numara si ies 1.700.000 de alegatori pe liste. Este ca suntem de circ? Baselu demisia si circu ia sfarsit, mai salveaza ce poate din obraz, si astia de la pdl mai au de ce se agata ca sa le creasca un pic electoratul spre un 15 la suta cred, ca daca Pora zice 30 tre luata jumatate la cum umfla basistii toate cifrele

  28. Sandi Says:

    Cum sa fii optimist cu actiunile astea banditesti ?!

    ” , actiuni anti-fraudă: alegeri 2009- nimic, referendum 2012 – acţiune blitz ”

    http://www.dcnews.ro/2012/08/parchetul-actiuni-anti-frauda-alegeri-2009-nimic-referendum-2012-actiune-blitz/

  29. Roxana Iordache Says:

    Sandi, nu e vorba de pesimism sau optimism. E vorba de realism. Şi mai mult decât atât: de credinţă. Dumnezeu nu lasă ca România să fie distrusă la masa verde a intereselor oculte. A pătimit destul în istorie. Anul ăsta de graţie, poporul român a devenit vertical. Şi-a dobândit libertatea, şi-a profilat destinul liber.

    Deci, realist privind, situaţia e radical diferită de cea din 2009. Radical.

  30. Bibliotecaru Says:

    😀
    Ce bună ar fi fost o lege a încălcării jurământului solemn. Domnul Băsescu nu ar fi fost numai suspendat, dar şi arestat preventiv pentru încălcarea jurământului.

    „Jur sa-mi daruiesc toata puterea si priceperea pentru propasirea spirituala si materiala a poporului roman, sa respect Constitutia si legile tarii, sa apar democratia, drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor, suveranitatea, independenta, unitatea si integritatea teritoriala a Romaniei. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!”.

    Indemnul la neprezentare la vot ar fi fost flagrant, deci arestarea preventivă permisă… dacă nu obligatorie. Nu mai stăteam noi să aşteptăm CCR să se pronunţe.

    Dar dacă nu e, nu e.

  31. Kinjiru Says:

    Foarte buna caracterizarea Cristinei Topescu. Am vazut si interviul ei cu base la Prima. Bun jurnalist. http://www.dcnews.ro/2012/08/ce-fel-de-om-este-traian-basescu-scrisoare-deschisa-catre-basisti-dar-nu-numai/

  32. Roxana Iordache Says:

    Şi să vă mai spun ceva: deja presa internaţională mare a dobândit o curiozitate VIE pentru România. Au început să dea drumul la articole libere, deci nu după dictare, ci din documentare – deocamdată, parţială, dar bună şi-aia pentru etapa asta. Până acum vreo săptămână au fost articole cu P, dar fără să apară P. Acum încet-încet încep să ne cunoască şi să reflecte realitatea. DW deja a spus-o, şocant pentru mine, fiindcă aşa am scris şi eu, în nenumărate rânduri.

  33. Marcus Says:

    Traienele, Ia Calul Meu si Duuuuuuu-teeee!

    Jale mare, lume buna. Intra portocalimea in doliu si la turnat cenusa in cap. Nici in cel mai negru cosmar al lor nu cred ca si-au imaginat sa si-o vor lua vreodata in maniera in care si-au luat-o. Si de la cine? Tocmai de la Curtea Constitutionala care pana la bomba de ieri i-a indeplinit chiombalaului cele mai nastrusnice fantezii, mergand pana la hilara decizie de a-i permite sa refuze doar o singura data numirea unui nou ministru. Nu stiu cu ce i-a avut anticristu la mana (daca i-a avut) cert este ca s-a terminat benzina si l-au lasat cu chilotii in vine tocmai cand ii era lumea mai draga si se pregatea sa infunde puscariile romane cu autorii “loviturii de stat”. Sa mori de ras nu alta, mai ales daca ai putina imaginatie si realizezi ca suspendarea chiombului se soldeaza cu singura fapta buna facuta de acesta in opt ani de mandat, in sensul ca doar asa avem si noi posibilitatea sa aflam pe bune cati romani vietuim atat in spatiul carpato-danubian, cat si aiurea in lume.
    Ar fi foarte multe de spus despre aceasta desprindere istorica a Curtii Constitutionale de sub tutela si influenta malefica a chiombalaului, cat si despre decizia cu adevarat epocala luata si care ne da ca popor sansa redevenirii noastre istorice insa, desi inca circumspect, sunt totusi prea bucuros in fata acestei victorii a democratiei in fata urii, dezbinarii, razbunarii si a stetei necontrolate de invautire prin orice mijloace pentru a mai despica firul in patru.
    Asa ca o las asa cum a cazut, ca a cazut bine si astept increzator data de 12 septembrie cand sper ca factorii responsabili din aceasta tara se vor prezenta in fata Curtii, dar mai ales a natiunii cu lectiile bine facute in sensul ca vom sti exact pe cati romani ne bazam daca-o fi sa declaram razboi chinezilor.

    Deplangeti ahei a lui Zeus destin
    Ce fu intrerupt din maretu-i festin.
    Cand sub torta aprinsa, simbol prometeic,
    Dedica Curtii ode, inspirat fiind homeric.
    Chiar Curtea fu ceea ce-l taie la avant
    Si la vrere de plebe ii lua din cuvant,
    Lansandu-l pe craca atarnat sus in aer
    Ramas fara vorbe cu-o mutra de fraier.
    Tinut va fi Zeus suspendat inca-o luna
    Si-apoi la fapta-i o va lua drept in mana.
    Speranta si vrerea-i de-a veni iar pe tron
    Spulberate sunt astazi de vointa de domn.
    Caci domn e poporul ce l-a dat jos prin vot
    Oferindu-i la masa doar o mana de mort.

  34. Roxana Iordache Says:

    @Kinjiru. O ştiu pe Cristina de mult, de când era studentă şi eu, la liceu. Mi-a fost foarte dragă bunica ei paternă, o vizitam des într-o vreme şi ştiu că sentimentul era reciproc. Cu domnul Ţopescu mă ştiu de pe la 15 ani, când mi-a răspuns la o scrisoare de stelistă şi pe urmă, ne-am cunoscut. A fost o colaborare constantă, fiindcă eu pe vremea lui Ceauşescu n-am publicat decât articole despre sport, mai ales, despre fotbal, inclusiv în programele de la meciurile de pe Ghencea – interne şi internaţionale. Era grozav să te citească atâţia oameni în adolescenţă. Atunci mi-am câştigat şi primii bani, din munca mea.

    Cristina a fost cu mine şi în acţiunile pentru libertatea TVR. E jurnalistă pur-sânge, a avut de unde învăţa. Şi să ştii că a lucrat foarte, foarte mult cu ea. Fetiţele de azi ar trebui să înveţe – Cristina în 1990-1991 lucra ore în şir, fără exagerare, pentru dicţie, de exemplu. Pe urmă, pentru ţinută, prezenţă publică, etc. A tras fără milă de ea însăşi. Fiindcă a vrut performanţă de la ea însăşi.

  35. Roxana Iordache Says:

    @Bibliotecaru. Bun revenit! Îmi era dor. Şi am şi o datorie, cea cu dezbaterea parlamentară privind poliţia politică. 😳

    Fină observaţia dv. 🙂

  36. Kinjiru Says:

    Multumesc de lamuriri, pentru ca eram satul de opinia generala manelista, gen taica-su o propteste fara sa aiba valoare.

  37. Abdulah Catli Says:

    1)Faptul ca le-a ridicat nu e condamnabil, poate a primit plangeri si atunci omul isi face datoria daca exista vot multiplu, daca exista acte ce ar intruni elem.constitutive ale infractiunilor de fals intelectual si uz de fals….asta intr-un stat de drept.
    2)La noi in schimb problema se pune altfel:de ce acum si nu cand a fost aleasa EBA spre ex.?daca nu cumva dupa inumaratoarea PICCJ asistam ca si in cazul dnei Udrea care a primit NUP inainte sa se fi sesizat parchetul, asa poate si Iacob sa ne spuna ca listele sunt minunate si ca mortii au inviat!?de ce in miezul noptii, imediat dupa decizia CCR si discursul lui Blaga (lansatorul Codrutei)?
    3)Aceasta actiune constituie o amenintare voalata,mascata si pentru judecatorii CCR.
    4)Daca lumea nu va iesi in strada sa-si apere votul, o sa traim cu Basescu, Morar, Macovei, Kovesi pe viata.Sa nu mi spuneti ca nu v-am spus.Nu va bazati pe Ponta s.a.Crin are doar un rol interimar iar presedintele oricum e mediator, fraiele sunt la d’alde Ponta,Rus,Corlatean,Marga(jos palaria pentru prof.si omul AM, ptr.ministrul de externe AM cam slabut)….si cu ei luminita de la capatul tunelului nu se vede.

  38. olimpiu65 Says:

    m-as mira sa coboare gratia divina asupra lui Morar cum a coborat asupra apostolului Paul!! mai potrivita mi se pare judecata pamanteana a concetatenilor. de fapt sa dam cezarului ce e al cezarului si lui Dumnezeu ce-i a lui Dumnezeu.il invocam prea mult in disputele noastre pamantene

  39. Abdulah Catli Says:

    @Sandi:
    „DGIA – Antonescu a aprobat primele schimbări în serviciile secrete”.
    Numirea lui Botos nu prea-l onoreaza sa fim sinceri.Domnul in cauza ca profesionist nu s-a remarcat decat la ninjutsu, la judecatorie, parchetul militar si ca procuror general a fost 0,sa ne reamintim de Hayssam (fara acceptul procurorului general, Nastasiu nu cerea liberarea), cel care l-a promovat a fost generalul izmene Oprea, apoi l-a infiat Monica…..deci nu prea inspira nicio incredere omul.Aaa, ca e un bun executant al ordinelor pe linie de partid(oricare ar fi la butoane), asta e alt criteriu….

  40. Argusdre Says:


    ”Procurorul general al României, Codruţa Kovesi, a dispus, vineri, prelungirea pentru şase luni a delegării lui Daniel Morar în funcţia de procuror şef al DNA.”
    Ei bine aceasta ultima cedare prosteasca a USL fata de nesimtitul matroz este o mare, mare greseala si ca atare cred ca acest USL doreste din rarunchi sa piarda tot ceea ce a castigat pana acum.pacat de cei 8.5 milioane de romani care s-au starduit sa iasa la Referendum….

  41. Sandi Says:

    Roxana Iordache spune:
    vineri 3 august 2012 la 10:31:49 am
    … fiindcă eu pe vremea lui Ceauşescu n-am publicat decât articole despre sport, mai ales, despre fotbal,

    ****
    Da ? Pai atunci cand s-o termina Olimpiada asta sa zici ceva despre cel mai mare dezastru al sportivilor romani la o Olimpiada ! Gimnastica s-a dus… canotajul asisderea… boxul nimic…. ce-a mai ramas ? Atletismul… slabe sperante !

    Cred ca rezultatele acum vor fi sub nivelul celor de la Melbourne, Olimpiada din 1956 ! Trist. Foarte trist.

  42. Roxana Iordache Says:

    @Abdulah Catli. După logica-asta, dacă eu depun plângere că Băsescu mi-a furat banii, adjunctul procurorului general ar trebui să-l ridice. Nu? 😆

    În rest, logica e corectă, dar ultimul paragraf, fals. Ai circumstanţe, eşti departe de realitatea românească.

    @olimpiu65. Cred că nu Îl invocăm suficient. 🙂

    @Abdulah. NU este Botoş, ci Botiş. Ce poa-să facă o literă! 😛

  43. Roxana Iordache Says:

    Sandi, am terminat-o de aproape 23 de ani cu presa pe teme de sport. Am mai publicat doar pe blog.

  44. Sandi Says:

    Roxana,

    Stau si ma intreb de ce nu apari pe la A3 ? Ca doar sunt sigur ca D.G.,R.D.,M.G, etc , fie te cunosc personal fie iti citesc comentariile de aici. Nu vrei ? Sau nu te invita ca te considera prea radicala si le frica ca-i arde javra de Narcisa Iorga ?

  45. Abdulah Catli Says:

    @Roxana
    1)Spuneam ca intr-un stat de drept ar fi normal, dar Romania nu stat de drept.Si oricum Iacob nu a mai fost la fel de promt si la frauda din 2009, mai ale ca diferenta era minuscula.
    2)Botos e, ca i-am vazut poza in ziua veche si el era adjunct la DGIA l-a pitit Basescu acolo dupa scandalul cu domnu’profesor.

  46. Ică Şt. O. Victor Says:

    Cum mama lui scaraotchi, n-au cautat si in decembrie 2009? De ce n-or fi cerut listele din strainatate, mai ales pe cele de la Paris?
    Jegoasa treaba! Miroase a putred!

  47. Sandi Says:

    Cica a fost totusi un vot in CCR cu scorul : 5-4 !
    Putem sa aflam sau sa ghicim din astia cine asa sau asa ?

  48. Dixit Says:

    zegrean, motoc,aspaziacojocaru,, ,puskas si lazaroiu pentru anulare

  49. Abdulah Catli Says:

    Pai putem tinand cont ca s-au respins toate sesizarile PSD si PNL, mai putin cea legata de listele electorale, deci cei 5 au fost grupul PD-L+UDMR (Puskas, Motoc, Minea, Zegrean, Lazaroiu).Adica foarte nasol pot spune!

  50. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „În rest, Codruţa i-a prelungit a treia oară interimatul Procurorului Şef al DNA, Daniel Morar, cu şase luni. OK, asta nu-i o problemă, deşi este. ”
    _______________________________________________

    Daca il schimbau pe Morar ar fi zbierat toata lumea basista (din Romania si din… SIE 🙂 )ca „lovitura de stat’ pune mana pe justitie .Stim asta ,insa chiar nu vad de ce naiba ar trebui sa conteze rahatul pe care l-ar fi mancat ei ?…

    Parca si astia de la USL sunt loviti de un fel de timiditate bolnavicioasa 🙄 .Care-i problema ca zbiara derbedeii lui Basescu ?! Ei mereu zbiara ,mereu acuza,orice ai face tot nu se vor opri ! De frica scandalurilor astora si a poalelor puse in cap, nu pot schimba USListii desi au dreptul perfect legal ,un sef al DNA ?… Vor cumva sa-l pastreze pe viata ca sa nu ii banuiasca cineva, aiurea in tramvai ,ca interfereaza cu justitia ?

  51. Franklin Says:

    @Simpa

    Corect!
    Basistii tipa mereu, acuza fara dovezi, in general au o abordare eminamente populista.

    Exista o lege nescrisa in societate, singura metoda sa restabilesti egalitatea atunci cand cineva te acuza pe nedrept de un anumit lucru este aceea sa i-l faci, cu adevarat, chiar daca nu nu te lasa constiinta. Cu alte cuvinte, daca acum acuza ca listele vor fi fraudeate, pai fraudati-le dracului odata.

    Ce-or sa mai spuna? Oricum o vor spune. Aceasta reactie de strategie in lupta politica este sustinuta de insasi criteriul etic, cel mai important criteriu, asta e no discuss.
    Asa merita pedelistii, asa este corect si asa trebuie procedat! Mingea e la fileu si lovitura este la mana noastra.

  52. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Pai putem tinand cont ca s-au respins toate sesizarile PSD si PNL, mai putin cea legata de listele electorale, deci cei 5 au fost grupul PD-L+UDMR (Puskas, Motoc, Minea, Zegrean, Lazaroiu).Adica foarte nasol pot spune!
    ___________________________________________
    @Abdulah Catli

    Si Aspazia Cojocaru ?…Nu prea se pupa ,deja ies 6 🙂

  53. Abdulah Catli Says:

    Blaga:putem cere CCR un termen mai scurt,drept urmare Zegrean:CCR se reuneste pe 31 august……..va repet asteptand de la altii sa apere democratia inlocul nostru, se pisa cu stropi Basescu pe noi astia 7mil.de papagali.

  54. Abdulah Catli Says:

    @simpatizant
    aspazia a spus clar ca ea a vrut ANULAREA(deci nu invalidarea), ceea ce e altceva decat ceea ce a iesit.

  55. Roxana Iordache Says:

    @Sandi, nu mai sta să te întrebi, că degeaba stai. Dacă voiam televiziune, făceam din 1990-1991. N-am vrut niciodată. Şi am refuzat politicos invitaţiile la emisiuni. Televiziunea nu e pentru mine.

    Referitor la scor, nu putea fi aşa, pentru că atunci nu se lua decizia amânării.

    @Abdulah Catli. Mă crezi că nu mai suport atitudinea-asta şi asemenea termeni murdari? Cu ei, pur şi simplu TU ÎŢI BAŢI JOC de mine, de noi toţi, de tot ce facem. Chiar m-am săturat! Nu vă mai suport cu atitudinea-asta! Puteţi scrie orice, orice simţiţi sau eventual mai şi gândiţi, dar NU ÎN ASEMENEA TERMENI şi am ridicat tonul. Ca să fie clar. 👿

  56. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule, eu am scris acum câţiva ani că Morar e cel care va face supershow-ul. 😛

  57. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Exista o lege nescrisa in societate, singura metoda sa restabilesti egalitatea atunci cand cineva te acuza pe nedrept de un anumit lucru este aceea sa i-l faci, cu adevarat, chiar daca nu nu te lasa constiinta. Cu alte cuvinte, daca acum acuza ca listele vor fi fraudeate, pai fraudati-le dracului odata.

    Ce-or sa mai spuna? Oricum o vor spune. Aceasta reactie de strategie in lupta politica este sustinuta de insasi criteriul etic, cel mai important criteriu, asta e no discuss.
    Asa merita pedelistii, asa este corect si asa trebuie procedat! Mingea e la fileu si lovitura este la mana noastra.”
    ________________________________________
    @Franklin

    Eu n-as fi de acord ca USLul sa utilizeze metode ilegale ,si din simplul fapt ca mai devreme sau mai tarziu ,in mod inevitabil,se vor intoarce impotriva celor care le folosesc .Este exact ce a inceput sa se intample cu PDLul …In al doilea rand,imi este frica ca,daca incep, se vor obisnui asa 🙂 si n-as vrea sa schimb un PDL cu un PDL2 ,ci doar sa am o altfel de Romanie,una corecta cum o dorim toti .

    Schimbarea lui Morar insa este perfect legala,perfect morala ,si nici macar nu ingrasa pe cineva 🙂 . Asta dupa mine trebuia facuta ,chiar daca le inteleg oarecum reticenta si chiar daca nu am toate detaliile asupra consecintelor posibile ale acestei schimbari ,cum probabil au ei …

    Pe scurt n-as vrea sa joace incorect ,insa chitibusurile avocatesti si legislative sau curajul de a actiona ferm intr-o anumita directie ,nu inseamna actiuni incorecte .Pe toate acestea ar trebui sa le faca fara probleme, din punctul meu de vedere si ignorand zbieretele oricum inevitabile ale basistilor .

  58. Abdulah Catli Says:

    @Roxana
    Scuze dar stau prost cu nervii cand vad ca se intampla niste lucruri si noi doar comentam pe net,pe de alta parte nu pot sa vorbesc in metafore cand vine vorba de marinar.
    Dar ….mii de scuze!

  59. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Simpaticule, eu am scris acum câţiva ani că Morar e cel care va face supershow-ul.”
    _________________________________________
    @Roxana

    Da,dar eu nu iti dau dreptate chiar in tot ce spui ci asa ,doar in 99,99% din ce spui 🙂 .Daniel Morar este in acel rest de 0,01% pentru mine.

  60. Dupa ce occidentul a pus botul cu inconstienta Says:

    Unde e Ciprian Nastasiu ?
    Unde e E Ciurea ?
    Ponta ori e prost ori tradator !

  61. Franklin Says:

    Cred ca nu stim care este, de fapt, problema. Problema este, deocamdara, Traian Basescu! E ridicol sa discutam despre asteptarile USL atata timp cat asta ne ameninta pe toti cu raspunderea penala.
    Odata rezolvata aceasta problema, mai discutam. Deocamdata, problema este departe de a fi rezolvata.

  62. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    @simpatizant
    aspazia a spus clar ca ea a vrut ANULAREA(deci nu invalidarea), ceea ce e altceva decat ceea ce a iesit.
    ________________________________________
    @Abdulah Catli

    „Dupa mine, referendumul ar fi trebui invalidat . Totul se bazeaza pe date false”, a declarat Aspazia Cojocaru.

    Asta este ce am gasit eu pe internet ca fiind ce a spus ea .Nu am vazut la TV ,deci habar nu am daca a spus „anulare” sau „invalidare”, desi tot cam dracul ala este in fond….Pe internet insa citatul apare cu invalidare ,nu cu anulare .

  63. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Cred ca nu stim care este, de fapt, problema. Problema este, deocamdara, Traian Basescu! E ridicol sa discutam despre asteptarile USL atata timp cat asta ne ameninta pe toti cu raspunderea penala.
    Odata rezolvata aceasta problema, mai discutam. Deocamdata, problema este departe de a fi rezolvata.”
    _______________________________________________
    @Franklin

    Da,stiu ca ai dreptate .Sper insa ca se poate rezolva problema cu Basescu si perfect legal . Stii pe ce ma bazez in cazul lui Basescu ?pe o chestie extrem de simpla ,uite aici linkul :

  64. Franklin Says:

    Vezi tu, Simpa, caricatura ii reprezinta si pe cei din „popor” tot cu nasul mare. E-adevarat, nu atat de mare ca al mincinosului, dar …
    Oare de ce?

  65. Abdulah Catli Says:

    @simpatizant
    .”Cu privire la celelalte sesizări, în urma deliberărilor, Curtea a respins, cu unanimitate de voturi, ca neîntemeiate …i”.Deci aici ne-am lamurit a fost unanimitate (sesizarile se refereaau la boicot si neretroactivitatea legii promulgate de Crin).Daca a existat vreun vot de 5-4 in ceea ce priveste amanarea hot.greu de pronosticat deoarece dna.Aspazia a zis ca a dorit anularea deci a avut o opinie separata sau divergenta de majoritate, dna Motoc care face apologia „lasitatii”pe facebook inclin sa cred ca s-a pronuntat ptr.invalidare (adica nici ea nu prea ar fi fost de partea majoritatii)….e greu de prognozat ce si cum s-a votat.

  66. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Abdulah Catli

    Daca Astazia este citata exact in presa,atunci ea a dorit invalidarea,nu anularea cum spui tu .In acest caz ne putem gandi la Puskas ca a avut alta opinie…

  67. Abdulah Catli Says:

    @simpatizant
    asa a pus titlul EVZ dar este o dezinformare crasa, pe A3 a zis clar ca trebuia ANULAT ceea ce insemna repetarea referendumului. si refacerea listelor.Din pdvd juridic avea dreptate deorece niste documente (listele electorale) care contin date false, nereale nu pot produce efecte juridice.

  68. Abdulah Catli Says:

    scuze : Romania Libera a spus ca ar fi zis „invalidarea”, dar am vazut-o in direct pe A3, nici vorba

  69. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    @simpatizant
    asa a pus titlul EVZ dar este o dezinformare crasa, pe A3 a zis clar ca trebuia ANULAT ceea ce insemna repetarea referendumului. si refacerea listelor.Din pdvd juridic avea dreptate deorece niste documente (listele electorale) care contin date false, nereale nu pot produce efecte juridice.
    _______________________________________

    @Abdula Catli

    Da,eu am luat primele 2-3 site-uri gasite pe Google eliminand din start surse ca B1 ,EvZ etc .M-a pacalit insa o pagina la care nu m-am uitat atent pana sa imi spui tu despre porcaria asta si care parea Antena … 🙂

    http://www.antena.ro/stiri/aspazia-cojocaru-referendumul-ar-trebui-anulat-se-bazeaza-pe-date-false

    Ai dreptate in ce spui !Scarboasa treaba si penibili au ajuns .Sincer sa fiu chiar nu ma asteptam la asa o porcarie ,desi am vazut destule din partea lor…

  70. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    @Abdulah
    Pe Antena 3 se confirma ce spui tu,ca a vorbit despre anulare nu invalidare.

    http://www.antena3.ro/politica/aspazia-cojocaru-referendumul-trebuia-anulat-pentru-ca-s-a-bazat-pe-date-false-178540.html

  71. Donkeypapuas Says:

    Tehnica asr’ta a depersonalizării este specifică sovieticilor.

    Dar mă întreb de ce ministrul Justiţiei nu îşi intră în atribuţii şi să propună EL numele procurorului Şef de la DNA? Doarme în cizme (precum Rus) ori face pe el?

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: