RUS, DEMISIA! DUIOS DÂNCU SE TÂNGUIA

Ioan Rus, foarte frumoasă organizare, impecabilă, motiv pentru care v-am şi felicitat.

În rest, să vă felicite „preşedintele morţilor”!

Şi eu zic să luaţi avionul şi să mergeţi să-l consolaţi pe Vasile Dâncu.

Strategul distrugerii electorale a lui Adrian Năstase din 2004 s-a lamentat că Transilvania nu s-a mişcat la referendum pentru că e o damă neglijată. Noroc cu premierul Ungariei, Orban Viktor, în faţa căruia a lipit călcâiele în papuci de casă. Ca să nu spun ceva mai urât.

Deci, vrem Clujul fără clujeni! :mrgreen:

P.S. Noroc că amicii mei de pe-acolo au umor. Dar chiar şi-aşa, ştiu că şi nevinovaţi, îi doare. Îmi pare rău pentru ei.

Ciudaţilor!

19 răspunsuri to “RUS, DEMISIA! DUIOS DÂNCU SE TÂNGUIA”

  1. Așteptăm la mijlocul verii | Teologie pentru azi Says:

    […] „În rest, să vă felicite “preşedintele morţilor”!”. pr. dorin picioruş psa. gianina picioruş teologie pentru azi […]

  2. olimpiu65 Says:

    Demisia clar!!! iar tov prim ministru sa poarte grija gurii, caci vb dreak fara el in multe cazuri si nu de alta dar da munitie basistilor si se face penibil. poate nu stie ca electoratul lui e net diferit de cel al tatucului sau spiritual Iliescu!!! si poate ar fi bine sa mai lase naibii guvernul epistolele spre birocratii europeni si sa se bata in documente si argumente pt o decizie favorabila celor care sunt activi civic nu ,,morti” portocalii!!!

  3. raduraul Says:

    eox!sper ca nu te superi pt aceasta familiaritate,dar te-am citit in anii 90 cand scriai la RL,cea libera de verdad,asa ca am considerat ca-mi pot permite!daca urmaresti ultimele mele postari(postez rara),o sa observi ca-l fac pe rus responsabil imediat ce-a aparut el neintrebat sa spuna ca masa de alegatori e formata din 18,3mil de piese!in rest deplang prostia si frica de europa a lui ponta si naivitatea lui crin.pierderea lui crin ,cantareste mult mai mult decat tot aurul moscovei!chiar daca pana la urma il lisam pe basescu,pierderea lui crin e mult prea mare.sfarsitul chiorului ” la musolini”n-ar compensa aceasta pierdere!raul e facut,nu poate fi evitat decat de curtea constitutionala,care ar da out lui basina!dar asta e greu sa se intample!ccr,il repune pe basescu si asta e!cei numiti de usl sunt tot niste lasi si tradatori,aspazia,predescu sigur sunt basisti!pt a evita aceasta decizie a ccr,ar trebui ca 100mii de romani sa stea de veghe la poarta ccr!numai acest fapt ar baga, in acesti tradatori de romanie,o frica mai mare ,decat cea de basina!asa ca fa in asa fel sa chemi lumea la o monitorizare a ccr ,ante portas!asta daca poti,si ma indoiesc ca poti!astazi nimeni nu poate sa adune asa multime decat un meci,un concertmori niste moaste!

  4. Virgil Ilie Says:

    Aha !
    Ai inceput sa vii acasa … Si la vorba mea .

  5. abdulah catli Says:

    De votat am cam votat cu totii/Pe Base l-au votat doar mortii

  6. stejarul Says:

    Curtea Constituţională recunoaşte că suntem doar 16 milioane!

    Descoperire bomba! O decizie a CCR in care recunoaste ca nu mai suntem 18 milioane!

    http://www.dcnews.ro/2012/07/curtea-constitutionala-recunoaste-ca-suntem-doar-16-milioane/

    Eu spun ca CCR nu are ce face decat sa recunoasca validitatea referendumului.
    E clar!

  7. Roxana Iordache Says:

    Olimpiu, de acord.

    @raduraul. Nu-i problemă, atâta doar că scrieţi cumva ilizibil, îmi e greu să vă urmăresc. Am reţinut ceva cu naivitatea, eu zic să fim serioşi.

    @Virgil Ilie. Ţi-am mai spus că tu te citeşti numai pe tine. Sincer, m-am cam plictisit să trimiţi mesaje fără să citeşti ce scriu. Sau eşti amnezic? N-a trecut atât de mult timp de când aveam meciuri cu Ponta din cauza lui Rus. Mi-am luat o mulţime de înjurături de la peluzele PSD.

  8. J o h n s o n Says:

    Cu Rus ar trebui si Dobre sa plece la pachet.

  9. Roxana Iordache Says:

    Stejare. Şi eu cred. Am spus de la început că va fi o decizie clară. Poate doar Motoc să mai presteze la Băsescu, dacă n-o fi ameninţat-o bărbatu-său cu divorţul între timp.

  10. Roxana Iordache Says:

    @J o h n s o n. Asta e situaţia.

  11. RUS, DEMISIA! DUIOS DÂNCU SE TÂNGUIA » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 31 July 2012 – Blog « Situatia politica descurajeaza investitiile in retail […]

  12. Adriana Popa Says:

    Roxi este cea mai tare

    CRIN RULES

    CCR este in chingi puternice … CHIORUL E PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    RUS.. alt trador

    CINE NU INVATA NIMIC DIN ISTORIE .. E CONDAMNAT SA O REPETE

    MARIA dragostea lui..e pierduta ( Nu pot avea nici o mila pentru ea , tot o PROFITOARE inculta )

    Batranul edec ( cum l-a jignit loaza lui Matolul ) a avut dreptate cu privire la RUS.

    UN jeg…si mari IDIOTI cei ce l-au acceptat la Interne..

    Numai CRIN mai merita voturi…

  13. stejarul Says:

    pa rus, io l-as baga in penal! Fals in acte. Declara 18 milioane cand e atentionat ca nu-i cifra reala!
    si-a batut joc de o tara intreaga. un ceapist ,bagat in facultate de securitate, pentru care omenirea e compusa doar din plagiatori de la Aristotel si Platon incoace! Absolvent tomnatic de mecanica agricola ajuns ministru … conducator de doctorat… atat e tot ce a inteles el de prin scolile prin care a trecut.
    In ciuda faptului ca nu as fi avut nici macar un dram de motive sa am incredere in el, totusi mi-am pus sperantele ca va face IN SFARSIT un lucru demn. Sa organizeze un referendum PERFECT! Se pare ca doar aparentele sunt de el. Cifre incorecte, usile sectiilor de votare s-au inchis in nasul alegatorilor, multa lume nu stia unde sa voteze ( in Poiana Brasov parca) pentru ca nu a popularizat destul locatia sectiilor de votare. Urna mobila a fost asteptata degeaba de multi alegatori (citea mde spitale in care nu a ajuns)
    NE MAI TREBUIAU 600 000 de voturi sa atingem cvorumul ala gigant… O organizare impecabila in tara si mobilizarea la vot a diasporei din spatiul Schengen , ne-ar fi adus voturile lipsa…
    Cand ma gandesc ca suntem doar 16 milioane si am “scos” 8 milioane jumate de voturi… voi va dati seama de amploare urii impotriva lui basescu! ESTE IMENSA! Numai nebunii se pot pune de-a curmezisul unei uri asa mari!
    Da! IOAN RUS , DEMISIA! NE-AI PANGARIT VOTUL DESTUL LA LOCALE SI LA REFERENDUM!

  14. Virgil Ilie Says:

    Vezi Roxi , tu nu citesti ce scriu io …
    Cind zic ca vii acasa , nu ma refer la faptul ca nu ai fi atras si tu atentia asupra lui Rus , ci la faptul ca sper ca incepi usurel sa te dezmeticesti si sa nu mai tratezi pe toti cei care critica o traznaie sau alta a USL drept dusman al poporului .
    Critica prietenilor indrepta Roxana , asta e scopul ei .

  15. Roxana Iordache Says:

    Virgil Ilie, te repeţi. Îmi atribui mizerii mai mari decât îmi atribuie băsiştii. Imaginea pe care mi-o faci tu e de idioată, băsiştii te pot decora. 😛

  16. Donkeypapuas Says:

    În lunile din urmă am avut un tablou clar al diferenţei de mentalitate între „mitici” şi ăi de sunt mereu cu nasul pe sus. Dacă la Vaslui au ieşit cu mic, cu mare, de la vlădică la opincă împotriva unei crime ecologice (extragerea gazelor de şist), în Ardeal opoziţia contra cianurării Apusenilor a strălucit prin absenţă.

  17. bmarinescu41 Says:

    Răzvan Dumitrescu,”subiectiv” a pus o întrebare de mult bun simţ:
    CALUL TROIAN AL LUI băshescu,IOAN RUS,TREBUIE DEMIS SAU DEMISIONEAZĂ?????

  18. barbarul Says:

    LOBBY cu o componenta semnificativa evreiasca [auriferii stiu de ce] a facut ravagii la U E ! Acum nu mai stiu cum s-o drega europenii dupa ce au pus botul la prima strigare !
    Tepele basului efect maxim la U. E. !

  19. un fost clujean Says:

    Un proverb spune sa ai grija ce-ti doresti. Clujul e asa cum vrei (fara clujeni), cucerit de cohortele de tarani dezradacinati care l-au strivit sub tropaitul lor nesimtit si puturos in ultimii treizeci de ani.
    Mai e un proverb care spune: cand esti la Roma te porti ca romanii. Ei bine, astia si-au adus Roma lor de acasa si chiar si imperatorii lor, ca cineva trebuia sa si oficializeze vointa si stilul lor de viata. Tot ce aveau ei bun au lasat acasa si tot ce au gasit bun aici au dat afara. Si-au impus valorile lor si au luat furat numele valorilor noastre. Pentru fiecare clujean care a plecat, ingretosat fie de duhoarea lor, fie de duhoarea comunismului, fie de duhoarea a ceea ce a urmat, au venit zece.
    Am semnat „un fost clujean” nu pentru ca am plecat din Cluj ci pentru ca a plecat Clujul de la mine. Ala pe care mi-l amintesc din anii ’60-’70, cand eram scolar. Acum locuiesc in Jnapoca, capitala europeana a subculturii. Sunt concitadin cu Rus. Profesor doctor inginer. El, nu eu.

Lasă un răspuns

