CRIN, LOVITURĂ FULGERĂTOARE. STRATEGIE DURABILĂ

Video de liberalii1

E prima mişcare strategică de amploare, constructivă, adică, pe termen lung şi totodată, cu efecte pragmatice imediate, pe care o face un lider politic din România postcomunistă, mă refer la Crin Antonescu.

Idealistul pragmatic Corneliu Coposu spunea că politica nu se face cu îngeri. De la Maniu citire. Din nefericire, spre deosebire de Crin acum, Seniorul nu prea a avut cu cine. Nici preşedintele Emil Constantinescu nu prea a avut cu cine.

Dacă vrem viaţa noastră înapoi, de oameni normali, dacă vrem ţara noastră înapoi din înapoierea în care a tras-o cu ură regimul Băsescu, atunci trebuie să ne eliberăm raţiunea din orice captivitate emoţională manipulabilă de către duşmanii vieţii (noastre).

Vom avea, în sfârşit, criterii doctrinare în ţara noastră atât de depreciată de impostură: deci, electorate elevate, motivate superior. Şi responsabile, capabile să motiveze, la rândul lor, oamenii simpli şi buni ca pâinea caldă: de care îşi bate joc la modul criminal puterea actuală.

Până la vremea competiţiei doctrinare – care defineşte o democraţie consolidată -, vom avea o alianţă cinstită, dreapta-stânga, pe principii paritare, care va funcţiona, o vreme, pentru a scoate ţara din nenorocirea în care a înfundat-o un regim antinaţional. După care liderii îşi vor strânge mâinile şi o va lua fiecare pe drumul lui, într-o competiţie de nivel euro-atlantic. Competiţie dură, dar legitimă şi cu finalitate naţională.

Deocamdată, acum, cei care ţineţi cu stânga şi cei care suntem de dreapta avem şansa istorică de a ne salva ţara şi viaţa. Regimul Băsescu e pe ducă şi tot ce avem noi de făcut e să fim împreună, ca să le dăm lovitura de graţie impostorilor: un simplu bobârnac.

P.S. Regimul Băsescu e pe ducă, dar încă nu e terminat, mai are resurse. Vine detracatul din Coreea şi trebuie ajutat să piară pe limba lui. Dumnezeu să-l ierte! Politic, fireşte.

41 răspunsuri to “CRIN, LOVITURĂ FULGERĂTOARE. STRATEGIE DURABILĂ”

  1. Virgil Ilie Says:

    Sigur ca politica nu se face cu ingeri , dar nici Maniu nici Coposu nu au spus ca POLITICA SE FACE CU HOTI DE TEAPA LUI FRUNZA INGELBENIATA ASTA .

    http://www.pressalert.ro/2012/03/un-ayatollah-portocaliu-pentru-un-pcr-ros-galben/

  2. Roxana Iordache Says:

    Dragule, trezeşte-te! Ai idee de proporţiile PPE? :mrgreen:

  3. Roxana Iordache Says:

    Sau poate nu vrei să scăpăm dracului, Doamne iartă-mă!, de ăştia. 😯

  4. Radu Humor Says:

    Chiar daca n-o sa fie asa cum visezi tu @Roxana, principalul e ca nu va mai fi ca acum !
    Cand suntem la un pas de disolutie ! :mrgreen:
    Cu noua putere va trebui sa fim fie implicati direct, fie mult mai atenti spre a opri din faşă inevitabilele derapaje.
    Sa nu uitam ca ceea ce fac acum Antonescu si Ponta este un veritabil dans pe sarma fara plasa de siguranta a UE ( si sa speram ca nici nu va fi nevoie de vreuna) 🙄
    @Virgil
    Orice ploitician inteligent n-ar putea refuza oferta Frunzaverde cu toate avantajele ei de moment, de dragul principiilor pe care pana la urma nu punem pret decat prea putini dintre noi, pentru a avea un eventual castig electoral in caz de respingere.
    Molocul trebuie daramat cu orice pret si de abia apoi putem vorbi de principii !
    Ca pana la urma daca ai „norocul” sa te nasti intr-o familie care te trimite de mic la furat nu prea ai de ales!
    Si multi din PD-L au fost in situatia asta !

  5. Radu Humor Says:

    Bai , liniste ! Ce naiba ? Ca s-a micsorat si formatul blogului !
    Ce s-a intamplat ?!
    Ori e numai la mine ….

  6. CRIN, LOVITURĂ FULGERĂTOARE. STRATEGIE DURABILĂ » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 28 March 2012 – Blog « Revista Travel Advisor – dedicata profesionistilor din industria calatoriilor […]

  7. Roxana Iordache Says:

    Radu Humor – jigodiile de la secţia română a WordPress promovează doar articolele de propagandă politică favorabilă regimului Băsescu. Dar vine marele tsunami. 🙂

  8. Virgil Ilie Says:

    Roxi , de mai bine de douazeci de ani ne tot facem ca ii schimbam … A doua zi dupa alegeri constatam ca de fapt sunt tot aia … Iar astia de acuma iote ca ne arata inca inainte de alegeri ca de fapt nu e mare brinza sa schimbi pedeii cu useleii . Tot un drac ! Ceea ce s-a intimplat astazi demonstreza fara tagada ca am dreptate cind spun ca PNL este FSN 3 si nimic mai mult .

  9. Radu Humor Says:

    Jigodii ai zis ?!
    Si javre ordinare ! :mrgreen:

  10. Roxana Iordache Says:

    Virgil Ilie, măi dragă, poate ţie nu-ţi pasă, dar eu chiar vreau să-i văd pe-ăştia la DNA show. 🙂 Probabil tu n-ai pierdut pe nimeni ca să vezi cum e. Nici o pedeapsă omenească nu ţi-i poate aduce înapoi. Regimul Iliescu a avut nenorocirile lui dar, în afară de mineriada din iunie 90, n-a omorât oameni. Am scris de ani de zile despre scindarea strategică a FSN şi tocmai de-aia, acum când putem să punem capăt guvernării lor perpetue, tu te dai fată mare? (Să) ştii că virginitatea atunci când nu te călugăreşti e dăunătoare sănătăţii. 😐

  11. A 76-a zi pentru România | Teologie pentru azi Says:

    […] Roxana Iordache: „acum, cei care ţineţi cu stânga şi cei care suntem de dreapta avem şansa istorică de a ne salva ţara şi viaţa. Regimul Băsescu e pe ducă şi tot ce avem noi de făcut e să fim împreună, ca să le dăm lovitura de graţie impostorilor: un simplu bobârnac”. psa. gianina picioruş teologie pentru azi […]

  12. barbarul Says:

    Exista multe situatii im viata reala cand scopul scuza mijloacele ,cand te faci frate cu Dracula ,cand te intovarasesti dar numai la disperare si afectezi conjuctural putini oameni . Ulterior fiind om normal regreti si -ti propui abstinenta !
    In politica toate aceste derapaje morale au aparente de normalitate uzitate la puterea n , afectand o natie naiva si usor inconstienta in pragul extinctiei prin infometare si teroare financiara si chiar psihotronica [razboi asimetric ?]
    PUTEREA FLORILOR sa fie calea si arta posibilului pentru salvare nationala ? E posibil ?
    Pentru cei prezenti si viitori sanatate !

  13. Huhu Says:

    R. Humor ai dreptate, intii Bestematul dictator Basescu trebuie darimat si gasca lui de hoti si abia apoi putem discuta de principii, Roxana are dreptate privitor la fata mare Virgil I. care tre’ sa astepte pina la distrugerea Nebunului chior, chel, betiv si abia dupa aceea sa vorbeasca de principii de virginitate!

  14. Huhu Says:

    Crin daca ar fi mai inteligent decit acum ar invita public pe toti primarii PDL si UNPR sa vina la PNL(USL) inainte de alegeri, SA-I AVERTIZEZE CA DUPA ALEGERI NU VA MAI FI PRIMIT NICI UNUL IN USL!!!!!!!!!!!

  15. Argusdre Says:

    ”…Până la vremea competiţiei doctrinare – care defineşte o democraţie consolidată -, vom avea o alianţă cinstită, dreapta-stânga, pe principii paritare, care va funcţiona, o vreme, pentru a scoate ţara din nenorocirea în care a înfundat-o un regim antinaţional. După care liderii îşi vor strânge mâinile şi o va lua fiecare pe drumul lui, într-o competiţie de nivel euro-atlantic. Competiţie dură, dar legitimă şi cu finalitate naţională.
    Deocamdată, acum, cei care ţineţi cu stânga şi cei care suntem de dreapta avem şansa istorică de a ne salva ţara şi viaţa. Regimul Băsescu e pe ducă şi tot ce avem noi de făcut e să fim împreună, ca să le dăm lovitura de graţie impostorilor: un simplu bobârnac….”

    Da, acum parca mai vii de-acasa..Se pare ca te-ai hodinit mai bine, nu te mai doare burta si vezi lucrurile mai clar, mai aproape de realitate. Crin si USL-ul sunt mai utili, mai adecvati scopului propus…Sunt curios sa vad cat te tine starea asta totusi normala.

  16. Zorina Raducu Says:

    De scapat vom scapa oricum si sigur.
    Lighioanele s-au strivit sub propria lor greutate.
    Si nu vor putea fura.
    Mai ales nu vor putea fura electronic, la alegerile care se apropie.
    Ca un tunami.
    Controlul electronic a fost pus la punct si taratoarele vor fi monitorizate din tara si din exterior.
    Dragnea dixit cu ceva vreme in urma.
    Vor folosi alte tertipuri.

    Strategie si doctrina exista.
    Le simtim pe pielea noastra.

    Doar ca strategia folosita de doi ani, ca si doctrina de care nimeni nu este interesat, nu tin loc de mancare.
    Si nici cei care tin locul ingerilor nu conving.
    Mai mult nemultumesc.
    Multi dintre ei.

    Pana aici totul este clar.
    Ce nu este clar, vine dupa alegeri.
    Si mai ales cum se vor tine de cuvant, fata de mujicii care au votat.
    Pe cei care nu sunt ingeri.
    Sau sunt.
    Unii dintre ei.
    Pe cei ai carei strategie au suportat-o.
    Si care au o doctrina de care habar nu au, nefiind accesibila lor sau nefiind interesati de ea.

    Imediat dupa alegerii va fi loc de mult bucurie.
    Pret de ceva timp, pana la Craciun.
    Poate si mai putin timp.
    Dupa care vom trai si vom vedea.

    Si vom mai inghiti mult amar.
    Maria S.(Timisoara)

  17. Marcus Says:

    In Post, Un Gand De Bine Pentru Dom’ Presedinte De Tara Si Partid

    Trecut-a ceva timp de cand, un derbedeu sui si boland
    Dupa ce cu dracu semna pact, isi vandu sufletu-n pacat,
    Si cu-mprumut sau prin vanzare, mai nou uzand si de tadare
    Ne scoase tara marfa-n piata, indatorandu-ne pe viata.

    Bucata cu bucata dadu glia, s-acum e graba mare-n Romania,
    Sa dam ce-a mai ramas in sol, in urma sa ramana doar parjol.
    Pe verestie sau pe doi pitaci, ne e vanduta tara-n draci,
    Ce ne-au lasat strabunii mostenire e-nstrainat de zor de carmuire.

    O sleahta de golani si suti, cu japca si minciuna azi avuti,
    In frunte cu un staroste dement, ne puse neamu’ amanet,
    Si in oborul marilor finante ca niste vite suntem trasi de ate
    Vanduti per capita, la ordin de straini, suntem tratati ca babuini.

    Blestem pe capul tau chiombila, sa nu ai parte de vreo mila,
    Sa crapi talhar, intins pe cruce, la groapa n-aiba cine a te duce,
    Fara mormant sa fii lasat in veci, ca masa viermilor reci,
    De hrana fiarelor in crang, sa-ti fie dat cadavrul had.

    Si ca Herostrate in antichitate, damnat sa-ti fie numele in carte,
    Istoria in dreptu-ti sa aiba o lacuna, neconsemnand prezenta ta nebuna.
    Poate-n ast’ fel gasi-vom alinare, pentru domnia-ti marcata de-alienare,
    Incet in timp noi vom uita de toate si vom reface tara in pace si dreptate.

  18. Radu Humor Says:

    @Marcus
    Subscriu !
    Sa fii iubit!

  19. Marcus Says:

    @All: va rog sa ma scuzati pentru viteza, poezeaua a devenit:

    In Post, Un Gand De Bine Pentru Dom’ Presedinte De Tara Si Partid

    Trecut-a ceva timp de cand,
    Un derbedeu sui si boland
    Semnand cu dracu un tratat
    Isi vandu sufletu-n pacat.

    Si cu-mprumut sau prin vanzare,
    Mai nou uzand si de tadare
    Ne scoase tara marfa-n piata,
    Indatorandu-ne pe viata.

    Bucata cu bucata dadu glia,
    S-acum e graba mare-n Romania,
    Sa dam ce-a mai ramas in sol,
    In urma sa ramana doar parjol.

    Pe verestie sau pe doi pitaci,
    Ne e vanduta tara-n draci,
    Ce ne-au lasat strabunii mostenire
    E-nstrainat de zor de carmuire.

    O sleahta de golani si suti,
    Cu japca si minciuna azi avuti,
    In frunte cu un staroste dement,
    Ne-au scos pe post de amanet.

    Si in oborul marilor finante
    Ca pe papusi ne manuie de ate
    Vanduti la ordin de straini,
    Azi suntem luati de babuini.

    Blestem pe capul tau chiombila
    Sa nu-ai parte de vreo mila,
    Sa crapi talhar, intins pe cruce,
    La groapa n-aiba cin-te duce.

    Fara mormant sa fii lasat in veci,
    Sa fii mancat de viermii reci,
    De hrana fiarelor pe damb,
    Sa-ti fie dat cadavrul stramb.

    Si ca Herostratus in antichitate,
    Omis sa-ti fie numele in carte,
    Istoria sa consemneze o lacuna,
    Mascand asa prezenta ta nebuna

    Poate-n ast’ fel gasi-vom alinare,
    Pentru domnia-ti marcata de-alienare,
    Incet in timp noi vom uita de toate
    Si treaba iar va mege ca pe roate.
    sa fiti iubiti
    marcus
    Multumesc Radule!

  20. Roxana Iordache Says:

    @Argusdre. N-aţi înţeles nimic, dar asta e ceva scuzabil. 🙂 În rest, vă bătea mult mama dv. când eraţi mic? :mrgreen:

  21. Argusdre Says:

    „Virgil Ilie spune:
    miercuri 28 martie 2012 la 8:08:53 pm

    Sigur ca politica nu se face cu ingeri , dar nici Maniu nici Coposu nu au spus ca POLITICA SE FACE CU HOTI DE TEAPA LUI FRUNZA INGELBENIATA ASTA .”
    D-le Ilie Palarie, din moment ce mai porti si numele lui „Vergiliu” ar trebui sa mai pui mana pe carte bre si sa te mai documentezi. Cauta si citeste spre exemplu despre Afacerea Skoda pentrecuta inainte de razboi (afacere de 7 miliarde de lei incheiata in 1930 de catre guvernul Maniu) si vei vedea acolo cum stimata clasa conducatoare, in speta PNT-ul, a furat paralele armatei, a lasat oastea romana neinarmata, dar s-au bagat nitel si-n actiuni de tradare de patrie…Te vei dumiri de asemenea si cum stimabilii au musamalizat totul.Asa ca nu-i mai fetisiza atat pe unii ca gresesti amarnic…In general se doveste a nu stiu cata oara ca marile averi sunt facute numai prin mijloace necinstite, indiferent de oranduire
    Deci mai usor cu pianul pe scari, pentru ca oricum Frunzaverde Foaielata e un inger pe langa multi altii…Si-n comportament a dovedit inclusiv educatie aleasa..

  22. Argusdre Says:

    „Roxana Iordache spune:
    joi 29 martie 2012 la 12:40:46 pm

    @Argusdre. N-aţi înţeles nimic, dar asta e ceva scuzabil. 🙂 În rest, vă bătea mult mama dv. când eraţi mic? „
    Da, sa traiti duduie Roxana….Aşa-i n-am înteles, dar deoacamdată întâplările din realitate îmi dau mie dreptate.Desigur că domnia voastră a înteles totul şi în mod special a susţinut ceea ce a scris, chiar dacă in viaţă era altfel, pentru derutarea adversarului prin diversiune..Adversarul a luat leapşă, a căzut in plasă dar s-a răzbunat încurcand iţele la Worldpress..Răi d-le, da cu apropitara blogului ăsta nu le merge…
    Da , mă batea mama când eram mic…Mă batea şi tata, Dumnezeu să-l ierte şi-mi dădeau numa-n cap că de aia mereu greşesc acum.Când oboseau, ca am fost vanjos de mic, chemau si pe secretarul de partid din cartier sa dea si el, că şi-aşa freca ţiparul de pomană…Mă băteau cu toţii deoarece yiceau ei, mă născusem prea deştept, iar in viaţă, ca să supravieţuieşti, e bine să fii mai nătărău.De aia îmi iau angajamentul să…. aşa şi pe dincolo…şi să…

  23. Radu Humor Says:

    S-a rezolvat cu WordPressul.
    Mai ramane de rezolvat ceva, care sper sa se rezolve de la sine 🙄
    Nu-i asa @Argusdre si @ Roxi ?!
    Hai sa le-o tragem portocaliilor ! :mrgreen:
    Si daca mai avem chef si timp…..

  24. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    http://wwwzoepetre.blogspot.com/2012/03/sfirsitul-erei-basescu.html?spref=fb

    Are doamna Zoe Petre dreptate in fond….

    „Ahturile și ohturile” mele cel putin ,nu erau legate atat de moralitatea sau imoralitatea acceptarii unor oameni din PDL , cat de avantajele sau dezavantaje obtinute de USL in urma acestor acceptari . Se pare insa ca pana la urma eu am exagerat problema, gandindu-ma ca se va specula puternic tampita idee cu „PDL-USL acceasi mizerie” .Lucrurile insa nu par deloc sa stea cum m-am temut eu, iar cine injura USLul il injura in continuare si cine il sustinea il sustine in continuare 🙂 .PDLul insa a luat o palma zdravana peste bot si scheauna toti de mama focului ,tristi jalnici si penibili .. :mrgreen:

  25. Virgil Ilie Says:

    Argusdre , afacerea Skoda ca si contract in cadrul Micii Intelegeri , a fost de fapt un aranjament al camarilei regale condusa de jidovca Elena Lupescu contra lui Maniu care s-a opus revenirii lui Carol II in Tara de mina cu neispravita dupa cum bine stie toata lumea .
    Comisia Parlementara avea sa stabileasca nevinovatia taranistilor , iar mai apoi instanta avea sa e dea dreptate .
    Vezi ca talica ai o palarie cam mare pentru capul cel mic pe care-l afisezi .

  26. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    „Deci mai usor cu pianul pe scari, pentru ca oricum Frunzaverde Foaielata e un inger pe langa multi altii…Si-n comportament a dovedit inclusiv educatie aleasa…”
    _________________________________________
    @Argusdre

    Al dracu’ manierat cu educatiune aleasa 🙂 .Imi vine in minte nuvela lui Caragiale , „Educatiunea sentimentala la vite” …

    Mai usor,ce naiba Argusdre, ca ne obisnuim rau 🙂 ….Mai lipseste sa il laudam si ca se apala pe dinti de doua ori pe zi 😎 .

    Bun,a trecut la PNL ,nu era chiar ca ceilalti ,dar mai da-l si-n beepzda masii, ca pana mai ieri il slujea pe Basescu, ca tot restul pramatiilor din PDL !

  27. Roxana Iordache Says:

    @Argusdre. Îmi cer scuze, e greşeala mea, ştiam că nu veţi înţelege nici întrebarea. N-am să vă mai deranjez, calmaţi-vă! 🙂

    @Virgil Ilie. Astea sunt grele! E greu după noaptea minţii comuniste. 😛

  28. Roxana Iordache Says:

    Simpaticule. Ne! Băsescu îl slujea pe el. E singurul. 😆

  29. Argusdre Says:

    ”Virgil Ilie spune:
    joi 29 martie 2012 la 3:06:39 pm
    Argusdre , afacerea Skoda ca si contract in cadrul Micii Intelegeri , a fost de fapt un aranjament al camarilei regale condusa de jidovca Elena Lupescu contra lui Maniu care s-a opus revenirii lui Carol II in Tara de mina cu neispravita dupa cum bine stie toata lumea .
    Comisia Parlementara avea sa stabileasca nevinovatia taranistilor , iar mai apoi instanta avea sa e dea dreptate .
    Vezi ca talica ai o palarie cam mare pentru capul cel mic pe care-l afisezi .”

    Vergilius, ceea ce baigui tu acilea despre Afacerea Skoda e o creatie poporala bre, sau o legenda lansata de vinovati –pentru ca au fost destui- ca sa creada prostii. Parodie turnata dupa Basinescu….Pune mana pe carte si nu zvarli cu invinuiri masonice.Adicatelea vrei sa-mi explici ca s-a razbunat Helena Lupescu pe Maniu ca l-a tinut pe Carol departe de ea, sau ca s-a opus revenirii diliului in tara ca sa distruga Regenta ? Pai confundezi amice , deoarece mai al dracu a fost in directia asta Bratianu…
    Si apoi cum o fi aranjat Helena Lupescu asta bre afacerea de spionaj, din moment ce s-a gasit acasa la reprezentantul fabricii din Brano, polonezul Bruno Seletzky, taman planul secret de mobilizare a ostirii romane ? Pune ba mana pe carte si nu mai veni cu legendele Olimpului.Din toate studiile si cercetarile efectuate opana acum si studiate de mine, aud pentru prima oara balivernele cu Elena Lupescu…Si adica de ce trebuia sa se razbune eam cata vreme Carol II ajunsese iarasi cel mai mare din parcare, el fusese oropsitul, iar elena se simtea acum ca in Sanul lui Avram ?
    Dar ca sa justific si mai bine cele afirmate in prima postare referitor la averi si cum se fac ele, te indemn sa citesti si despre toate „Marile tunuri” trase intre cele doua razboaie mondiale : AFACEREA „BANCA MARMOROSCH BLANK”, AFACEREA „PAVAJUL”, AFACEREA „SPIRTUL NEGRU”, etc. In toate acestea partidele burgheze si-au avut partea lor de prada , asa ca fii atent la pian.
    PS
    Am vazut ca te-ncurca palaria mea…N-ar trebui, cata vreme ma fac a nu vedea ochii tai mari, umezi, blanzi si plini de musculite…

  30. Argusdre Says:

    @Un simpatizant…,
    „@Argusdre

    Al dracu’ manierat cu educatiune aleasa 🙂 .Imi vine in minte nuvela lui Caragiale , “Educatiunea sentimentala la vite” …
    Mai usor,ce naiba Argusdre, ca ne obisnuim rau 🙂 ….Mai lipseste sa il laudam si ca se apala pe dinti de doua ori pe zi 😎 .
    Bun,a trecut la PNL ,nu era chiar ca ceilalti ,dar mai da-l si-n beepzda masii, ca pana mai ieri il slujea pe Basescu, ca tot restul pramatiilor din PDL !”

    D-le, eu il consider manierat cata vreme la romani toata lumea se astepta sa apara S.F. in conferinta de presa si sa-i unga cu rahat pe deja fostii sai colegi…Lucru pe care nu l-a facut, fiind deci o exceptie…ce e bine sa fie popularizata. Apoi l-am vazut in diverse inregistrari facand mereu nota discordanta de intreaga conducere PDL-ista, ceea ce spune multe.Era totusi un fel de autoexilat…
    Si ….cred ca lumea inca nu realizeaza EXCEPTIONALA IMPORTANTA A GESTULUI LUI FRUNZAVERDE PENTRU CADEREA LUI BASESCU SI A PDL.

  31. Roxana Iordache Says:

    @Argusdre. Vă entuziasmaţi degeaba, v-am spus că nu pricepeţi. Mutarea lui Crin e începutul sfârşitului abordării ideologice a istoriei naţionale. Mai precis, spălarea spălării creierului naţional. Am promis că nu vă mai deranjez, totuşi, nu m-am abţinut. Ştiu că nici pe-asta n-o veţi înţelege. 😆

  32. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Si ….cred ca lumea inca nu realizeaza EXCEPTIONALA IMPORTANTA A GESTULUI LUI FRUNZAVERDE PENTRU CADEREA LUI BASESCU SI A PDL.
    _________________________________________________
    @Argusdre

    Eu categoric nu sesizez aceasta importanta exceptionala …Daca sesizam asa ceva, chiar nu mai aveam nimic de carait ! Dupa mine Basescu poate pica doar daca USLul invinge zdrobitor in alegerile parlamentare, sau daca pana in alegeri,pleaca un numar suficient de parlamentari, astfel incat sa se schimbe majoritatea .Cu o frunza verde insa,nu se face primavara …

  33. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    ” Vă entuziasmaţi degeaba, v-am spus că nu pricepeţi. Mutarea lui Crin e începutul sfârşitului abordării ideologice a istoriei naţionale. Mai precis, spălarea spălării creierului naţional. Am promis că nu vă mai deranjez, totuşi, nu m-am abţinut. Ştiu că nici pe-asta n-o veţi înţelege. ”
    ______________________________________
    @Roxana

    Categoric ai dreptate ! Ai dreptate in sensul ca eu unul chiar nu am priceput deloc ce au vrut sa spui .

    Imi dau seama insa ca pare „de bine”, 🙂 asa ca felicitari Crin pentru mutarea magistrala pe care a sesizat-o Roxana, dar pe care nu o inteleg eu exact … 😎 .

  34. Argusdre Says:

    Ma si mir cat de prost pot fi ca nu inteleg. Si asta sa fie oare din cauza faptului ca n-am avut taranisti in familie, ci doar liberali ? Totusi parca intrezaresc ceva….parca se face ca taranistii incep sa creada ca-s liberali, dupa ce l-au tot ponegrit pe Crin, acum il iubesc.Dupa ce l-au tocat, zi de vara pana-n seara(de multe ori alaturi de Putere), ca-i putoare si doarme odata cu intreaga opozitie, acum, dupa venirea lui Frunzaverde (desi si asta era socotit initial soparla lui Bese?!), taranistii astia, care de fapt sunt niste falsuri, sustin despre Crin ca va face si va desface
    omenirea…si-l adopta ca idol principal. Precum zicea Lenin : „un pas inainte , doi pasi inapoi”, sau ca la tangou, un pas la dreapta, doi la stanga…Sau dupa cum se scoala fetele : cu fata-n sus sau cu fata la cearceaf…Ori ca la Romania Libera, ca Sabina Fati, sau ca ….Totusi e bine ca de acum inainte Crin a mutat si…se va tine de spalat, spalarea spalaturii, exact ca „La Crinul”…
    Si am inteles ca de acum incolo, ca sa nu se prinza dusmanii (care iaste multi, rai, foarte vigilenti si dastepti), vom comunica prin tele-empatie in limbajul surdo-mutlor cu simt olfactiv dezvoltat.

  35. Argusdre Says:

    Ma si mir cat de prost pot fi ca nu inteleg. Si asta sa fie oare din cauza faptului ca n-am avut taranisti in familie, ci doar liberali ? Totusi parca intrezaresc ceva….parca se face ca taranistii incep sa creada ca-s liberali, dupa ce l-au tot ponegrit pe Crin, acum il iubesc.Dupa ce l-au tocat, zi de vara pana-n seara(de multe ori alaturi de Putere), ca-i putoare si doarme odata cu intreaga opozitie, acum, dupa venirea lui Frunzaverde (desi si asta era socotit initial soparla lui Bese?!), taranistii astia, care de fapt sunt niste falsuri, sustin despre Crin ca va face si va desface omenirea…si-l adopta ca idol principal. Precum zicea Lenin : „un pas inainte , doi pasi inapoi”, sau ca la tangou, un pas la dreapta, doi la stanga…Sau dupa cum se scoala fetele : cu fata-n sus sau cu fata la cearceaf…Ori ca la Romania Libera, ca Sabina Fati, sau ca ….Totusi e bine ca de acum inainte Crin a mutat si…se va tine de spalat, spalarea spalaturii, exact ca „La Crinul”…
    Si am inteles ca de acum incolo, ca sa nu se prinza dusmanii (care iaste multi, rai, foarte vigilenti si dastepti), vom comunica prin tele-empatie in limbajul surdo-mutlor cu simt olfactiv dezvoltat.

  36. Argusdre Says:

    Chiar ma si mir cat de prost pot fi ca nu inteleg. Si asta sa fie oare din cauza faptului ca n-am avut taranisti in familie, ci doar liberali ? Totusi parca intrezaresc ceva….parca se face ca taranistii incep sa creada ca-s liberali, dupa ce l-au tot ponegrit pe Crin, acum il iubesc.Dupa ce l-au tocat, zi de vara pana-n seara(de multe ori alaturi de Putere), ca-i putoare si doarme odata cu intreaga opozitie, acum, dupa venirea lui Frunzaverde (desi si asta era socotit initial soparla lui Bese?!), taranistii astia, care de fapt sunt niste falsuri, sustin despre Crin ca va face si va desface omenirea…si-l adopta ca idol principal. Precum zicea Lenin : „un pas inainte , doi pasi inapoi”, sau ca la tangou, un pas la dreapta, doi la stanga…Sau dupa cum se scoala fetele : cu fata-n sus sau cu fata la cearceaf…Ori ca la Romania Libera, ca Sabina Fati, sau ca ….Totusi e bine ca de acum inainte Crin a mutat si…se va tine de spalat, spalarea spalaturii, exact ca „La Crinul”…
    Si am inteles ca de acum incolo, ca sa nu se prinza dusmanii (care iaste multi, rai, foarte vigilenti si dastepti), vom comunica prin tele-empatie in limbajul surdo-mutlor cu simt olfactiv dezvoltat.

  37. Argusdre Says:

    Chiar ma mir cat de prost pot fi ca nu inteleg. Si asta sa fie oare din cauza faptului ca n-am avut taranisti in familie, ci doar liberali ? Totusi parca intrezaresc ceva….parca se face ca taranistii incep sa creada ca-s liberali, dupa ce l-au tot ponegrit pe Crin, acum il iubesc.Dupa ce l-au tocat, zi de vara pana-n seara(de multe ori alaturi de Putere), ca-i putoare si doarme odata cu intreaga opozitie, acum, dupa venirea lui Frunzaverde (desi si asta era socotit initial soparla lui Bese?!), taranistii astia, care de fapt sunt niste falsuri, sustin despre Crin ca va face si va desface omenirea…si-l adopta ca idol principal. Precum zicea Lenin : „un pas inainte , doi pasi inapoi”, sau ca la tangou, un pas la dreapta, doi la stanga…Sau dupa cum se scoala fetele : cu fata-n sus sau cu fata la cearceaf…Ori ca la Romania Libera, ca Sabina Fati, sau ca ….Totusi e bine ca de acum inainte Crin a mutat si…se va tine de spalat, spalarea spalaturii, exact ca „La Crinul”…
    Si am inteles ca de acum incolo, ca sa nu se prinza dusmanii (care iaste multi, rai, foarte vigilenti si dastepti), vom comunica prin tele-empatie in limbajul surdo-mutlor cu simt olfactiv dezvoltat.

  38. Grigore Muru Says:

    Trădătorul dacă nu-i fudul („de dreapta”!) parcă nu e trădător destul. SF(!) „politician de calibru”? „Sînt onorat să fiu coleg de partid cu SF!” spune CA. Mi-amintesc o declaraţie televizată a d-lui Ciuhandu, cînd era preşedintele PNTCD, cu privire dorinţa d-lui Pavelescu de a fi primit în partid: „M-aş simţi onorat!” Şi pe urmă P a devenit preşedinte iar PNTCD n-a mai putut scăpa de el, drept care unii au bătut sau se pregătesc să bată palma cu el, desigur pentru a putea candida sub sigla partidului, căci „P are ştampila!” (CA). Iar dacă SF va mai fi şi vp cu relaţiile internaţionale, având în vedere că e artizanul devierii de dreapta a PD, desantat în PPE, să vezi faze la ALDE. Domnule G. Watson, sau succesorul la preşedenţia ALDE, vi se pregăteşte ceva! Vin băieţii ăştia pregătiţi de la PD, SF, Falcă, Videanu, Ungureanu să construiască dreapta! Păzea! Dar cu candidaţii PNL CS cum rămâne dacă primarii şi consilierii PDL care-l urmează pe SF au „drept de preemţiune”(D. R. Ruşanu)?

  39. Argusdre Says:

    „Grigore Muru spune:
    vineri 30 martie 2012 la 9:19:21 am

    Trădătorul dacă nu-i fudul (“de dreapta”!) parcă nu e trădător destul. SF(!) “politician de calibru”? “Sînt onorat să fiu coleg de partid cu SF!” ….”
    Scuza-ma, dar n-ai putere de discernere…

  40. Argusdre Says:

    Roxana Iordache spune:
    joi 29 martie 2012 la 10:25:37 pm
    @Argusdre. Vă entuziasmaţi degeaba, v-am spus că nu pricepeţi. Mutarea lui Crin e începutul sfârşitului abordării ideologice a istoriei naţionale. Mai precis, spălarea spălării creierului naţional. Am promis că nu vă mai deranjez, totuşi, nu m-am abţinut. Ştiu că nici pe-asta n-o veţi înţelege.
    Ma si mir cat de prost pot fi ca nu inteleg. Si asta sa fie oare din cauza faptului ca n-am avut taranisti in familie, ci doar liberali ? Totusi parca intrezaresc ceva….parca se face ca taranistii incep sa creada ca-s liberali, dupa ce l-au tot ponegrit pe Crin, acum il iubesc.Dupa ce l-au tocat, zi de vara pana-n seara(de multe ori alaturi de Putere), ca-i putoare si doarme odata cu intreaga opozitie, acum, dupa venirea lui Frunzaverde (desi si asta era socotit initial soparla lui Bese?!), taranistii astia, care de fapt sunt niste falsuri, sustin despre Crin ca va face si va desface omenirea…si-l adopta ca idol principal. Precum zicea Lenin : „un pas inainte , doi pasi inapoi”, sau ca la tangou, un pas la dreapta, doi la stanga…Sau dupa cum se scoala fetele : cu fata-n sus sau cu fata la cearceaf…Ori ca la Romania Libera, ca Sabina Fati, sau ca ….Totusi e bine ca de acum inainte Crin a mutat si…se va tine de spalat, spalarea spalaturii, exact ca „La Crinul”…
    Si am inteles ca de acum incolo, ca sa nu se prinza dusmanii (care iaste multi, rai, foarte vigilenti si dastepti), vom comunica prin tele-empatie in limbajul surdo-mutlor cu simt olfactiv dezvoltat.

  41. Roxana Iordache Says:

    @Argusdre. Poate că totuşi puteţi mai mult.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: