UN INFRACTOR INTERNAŢIONAL. AZI, PREŞEDINTELE ROMÂNIEI. DE CE A RĂMAS ROMÂNIA SINGURUL STAT EURO-ATLANTIC CARE NU-I CERE DEMISIA TIRANULUI AL-ASSAD

Video de expertpostdecembrist

Băsescu a spus că nu-şi dă demisia fiindcă „ştie ce-are de făcut”, pentru că e căpitan de navă şi „a ajuns mereu la destinaţie”. Tiranozaurul însuşi s-a lăudat că e piroman şi în general, borfaş internaţional, bişniţar, el şi cu fratele Mircea, traficant de arme, etc.

Foc pe 3 kilometri, 38 de nave în flăcări, falsificare şi ascundere de probe, răpire de cetăţeni străini (sirieni). Cât de uşor am putut trece peste toate astea? Mărturisirea publică a făcut-o înainte de a fi ales prima dată. Şi nici echipa lui Năstase, nici echipa lui Geoană, nici echipa lui Crin – nimeni n-a fost în stare să facă din pasivul lui Băsescu motiv nu doar de zdrobire electorală, ci şi de anchetă penală. Ca şi cum ar fi ceva din categoria „cap în gură” – oricum dezonorant pentru un candidat prezidenţial.

Băsescu e şantajabil la maximum pe plan internaţional. Toate cancelariile ştiu că au de-a face cu un infractor şi judecă în consecinţă poporul român de pretutindeni pentru faptul că a putut fi (re)ales preşedinte. Lui Băsescu i se poate cere orice, el consimte, în detrimentul intereselor naţionale ale României. Iar legătura cu Siria  i se trage de la ostaticii pe care i-a luat el în calitate de căpitan de vas sau de la ostaticii români din Irak? Bashar-al-Assad îl şantajează doar cu Omar Hayssam?

Video de: marcnyc

Băsescu s-a dat cocoş faţă de Moscova, dar s-a făcut găină docilă la pintenul Rusiei, raliindu-se Kremlinului în refuzul de a condamna regimul Assad. Rusia şi China şi-au exercitat dreptul de veto în cadrul CSONU, în aşa fel încât Consiliul de Securitate să nu poată adopta o rezoluţie care să-l oblige pe tiranul de la Damasc să plece sau îşi expune ţara unei intervenţii militare din partea comunităţii internaţionale. Plenul ONU, însă, a adoptat o rezoluţie prin care se cere imperativ demisia amicului lui Băsescu.

Rusia şi China nu vor să creeze precedente defavorabile lor şi totodată îşi protejează interesele comerciale, cu preţul sângelui de om. Moscova a refuzat să sisteze exportul de armament cu care asasinul sirian îşi căsăpeşte poporul revoltat. Băsescu alimentează la rândul lui terorismul de stat prin simplul fapt că nu-l condamnă, ceea ce e un blam oribil pentru România. Băsescu reprezintă statul român, pe care l-a solidarizat tacit cu un stat-infractor. Sper că în arsenalul genocidar al lui Bashar nu sunt şi arme din România – ar fi sinistru.

Foto: Ovidiu Micsik

Cum se explică poziţia devertebrată a diplomaţiei de la Bucureşti faţă de problema siriană? Cum se explică tăcerea complice a lui Băsescu? În problema Libiei, a reuşit să-l enerveze la culme pe preşedintele francez, al cărui demers a fost stricat doar de stupidul asasinat orchestrat de cine nu avea interesul ca Ghadaffi să fie judecat. Ne amintim că atunci Băsescu s-a solidarizat cu defunctul libian. Acum, nu delimitează România de cadavrul politic Bashar-al-Assad. N-a convocat nici CSAT şi nici n-a invitat partidele parlamentare să se poziţioneze faţă de tirania din Siria. Ghici ghicitoarea mea.

Iar ambasadorul SUA – probabil, cel mai lamentabil ever – scoate porumbelul cu Siria, mustrându-ne că ar trebui să zicem mersi că nu suntem împuşcaţi de pe acoperişuri când protestăm, într-o ţară membră a NATO. În loc ca domnul Gitenstein să se trezească vorbind neîntrebat, mai bine ar observa că preşedintele pe care-l tot dă cu talc e amic cu inamicul SUA, şef al unui stat aflat pe lista neagră a terorismului internaţional. Sau i se trece cu vederea tăcerea, în schimbul achiziţionării de avioane americane depăşite? F-32 ar face toţi banii, dar nici opoziţia n-are forţa să o afirme.

Există cumva opoziţie politică pe la noi? Îl întreabă cineva pe Băsescu de ce izolează România în problema Siriei? Îl întreabă cineva pe ministrul de Externe, Cristian Diaconescu, de ce nu-l retrage pe ambasadorul României de la Damasc? Evacuarea cetăţenilor români e un pretext, o puteau face preventiv sau măcar în ultima lună, dacă Baconschi n-ar fi avut treabă să înfiereze protestatarii anti-Băsescu.

N-am auzit pe nimeni din USL să-l atace pe Băsescu pe teme letale, cât se poate de concrete – cum sunt cele oferite pe tavă de către infractor însuşi. Ponta face lugu-lugu cu puterea, Crin e pus într-o situaţie delicată, din care doar prin contraatacuri fulgerătoare poate ieşi, în favoarea USL. Opoziţia e cazul să pună Siria pe agenda lui Băsescu. Unii vor contraargumenta, politicianist, că ar fi fără impact electoral intern. Oare? N-au observat că şi protestatarii anti-Băsescu din România s-au solidarizat cu poporul masacrat din Siria? Oare nu-i vorba tot de un tiran care refuză să plece, diferenţa, ager observată de ambasadorul SUA, fiind că al lui Niels Schnecker nu şi-a scos lunetiştii să ne zboare creierele: că-s periculoase, pot sesiza, printre altele, genul proxim şi diferenţa specifică.

Din toată opoziţia, doar Corina Creţu a solicitat autorităţilor române să ia poziţie. Cu atât mai imperativă cu cât europarlamentarii reuniţi în plen la Strasbourg au adoptat o rezoluţie prin care cer, printre altele, încetarea relaţiilor diplomatice cu Siria din partea statelor membre ale Uniunii Europene.

P.S. Tot aşa cum Crin Antonescu a angajat USL în încetarea relaţiilor diplomatice cu regimul infractor de la Bucureşti, pentru ca să le reia Victor Ponta, prin discursul despre care aceeaşi amică menţionată mai sus afirmă că „trebuie aplaudat”. Disonanţă cognitivă, vorba fostului preşedinte al PSD sau ce? Cumva e Corina Creţu de acord cu excelenţa sa, domnul Gitenstein? :mrgreen:

38 răspunsuri to “UN INFRACTOR INTERNAŢIONAL. AZI, PREŞEDINTELE ROMÂNIEI. DE CE A RĂMAS ROMÂNIA SINGURUL STAT EURO-ATLANTIC CARE NU-I CERE DEMISIA TIRANULUI AL-ASSAD”

  1. UN INFRACTOR INTERNAŢIONAL. AZI, PREŞEDINTELE ROMÂNIEI. DE CE A RĂMAS ROMÂNIA SINGURUL STAT EURO-ATLANTIC CARE NU-I CERE DEMISIA TIRANULUI AL-ASSAD » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 19 February 2012 – Blog « KEVIN COSTNER DESPRE WHITNEY HOUSTON […]

  2. Huhu Says:

    Dictatoru’ la dictator nu-si scoate ochii, BLESTEMATI
    SINT IN VECII VECILOR TOTI DICTATORII!!!!!!!!

    ROMANII NU STATI CA BLEGII IN FATA TELEVIZOARELOR.
    DACA NU VENITI TOTI, ZILNIC IN PIETE DOAR PESTE 40
    DE ANI VOM SCAPA DE DICTATORUL BASESCU!!!!!!!

  3. Huhu Says:

    CITESTE SI DA MAI DEPARTE PE INTERNET MESAJUL MEU PRECEDENT, DACA IUBESTI ROMANIA SI PE ROMANI!

  4. bmarinescu41 Says:

    În ceea ce priveşte „regimul criminal” de la Damasc,eu nu aş fi chiar atât de ferm!Ar trebui să analizaţi ipoteza că şi în Siria,la fel ca în Irak,Egipt,Libia,Tunis,Maroc,Iran,şi-a vârât coada „unchiul” SAM!
    Toate ţările care au încălcat directiva „unchiului” SAM de a vinde petrol doar pe dolari au fost trecute pe lista neagră şi s-au regizat „proteste” dure ale populaţiei împotriva regimului.Dacă vedeai manifestaţia de prietenie a sirienilor la sosirea lui Lavrov la Damasc,câte sute de steaguri ruseşti fluturau sirienii şi ce declaraţii au făcut („revoltaţii” pe regim scoteau forţat populaţia în stradă şi apoi trăgeau în ei zicând că au tras forţele de ordine ale regimului!!!).SUA a instaurat o regulă clară:Cine nu face ce spunem noi va muri!!!Rusia şi China ştiu ele ce ştiu!!!
    Alt exemplu năucitor!SUA a declanşat „războiul sfânt” împotriva al-QAEDA (Ben Laden),înscenând atacul din 11.9.2001!L-au lichidat pe Ben Laden.Pretextul a fost folosit şi pentru invazia din Irak şi lichidarea lui Sadam (Sadam începuse să vândă petrol şi pe monedele naţionale ale importatorilor)!!!Mubarak a făcut la fel şi a fost dat jos!!!
    Şi acum surpriză-mare-surpriză!!! al-QAEDA nu mai este grupare teroristă,a devenit AJUTORUL DE NĂDEJDA al „UNCHIULUI” SAM ca să-l dea jos pe Bashar-al-Assad!!!
    Încă o „dilemă” care mă pune pe gânduri!!!
    ISRAEL ARE BOMBA NUCLEARĂ!!!DE CE NU VREA S-O AIBĂ ŞI IRAN???
    DE CE NU-ŞI VEDE FIECARE DE PĂTRĂŢICA LUI ŞI-ŞI VÂRĂ COADA ÎN PĂTRĂŢICA ALTUIA?????PENTRU CĂ SUNT PE DUCĂ ŞI NU SE POT REFACE DECÂT PE SPINAREA ALTORA!!!
    Citiţi (sau recitiţi) MĂRTURISIRILE UNUI FOST ASASIN ECONOMIC!!!Le găsiţi în articolul meu „România în capcana asasinilor economici”!!!
    Citiţi şi analizaţi punctele de vedere ale tuturor părţilor implicate şi trageţi concluzia corectă sau cât mai aproape de adevăr!!!

  5. Roxana Iordache Says:

    Bogdane, tu n-ai înţeles că eu sunt filoamericană. Din punctul meu de vedere, e preferabil ca petrolul să fie pe mâna americanilor, nu al tiranilor. Şi nu pot uita cum era pe vremea lui Ceauşescu. Şi nu pot uita că unii îl blamau pe Reagan pentru iniţiativa care viza eliberarea noastră. Restul depinde de inteligenţa şi demnitatea noastră. Aş vrea oameni politici cu vocaţie de oameni de stat, care să aibă eleganţa preşedintelui Constantinescu.

    Revenind, mi se pare un infantilism periculos să justifici înarmarea nucleară a unor state criminale, pe seama faptului că şi Israelul are. Alimentezi un cerc vicios, le faci jocul chiar al celor pe care crezi că îi combaţi. Încearcă să să observi care e interesul nostru – în nici un caz de a fi prinşi la mijloc ca şoriceii în capcana unora care se joacă de-a conflictul. Cu preţul a mii de vieţi. Iar Rusia şi China sunt state criminale, atâta vreme cât îşi reprimă propriile popoare.

    Dacă vreau să cadă Băsescu, vreau să cadă şi ceilalţi nemernici.

    Nu prea cred că tu cunoşti America şi poporul american – aliat strategic, fiindcă trebuie să optezi clar pe lumea asta, altfel, rămâi în aer. Şi eu prefer să fim aliaţi cu SUA, cea mai mare şi efectivă democraţie a lumii, decât să iau partea statelor infractoare.

    Urmăreşte mişcarea TEA PARTY şi ai să vezi ce înseamnă un popor puternic, născut şi crescut patriot.

  6. Deveanu Silviu Says:

    Bine venita aceasta re-aducere aminte a „faptelor de vitejie” ale eternului si fascinantului comandant de vapor- un raufacator notoriu. Mi-am reamintit si grimasa pe care a facut-o, nebunul, la anuntul reducerii salariilor si pensiilor(chit ca acestea din urma au fost, doar amputate). Asta nu-i normal la cap! Locul sau este, fie la puscarie, fie la casa de nebuni. Dar, anormali si/sau infractori sunt si jurnalistii (chipurile!) de-i canta in struna pentru niste mangoti furati de la gura celor mai necajiti cetateni.Nu pot sa nu mentionez niste nume ale unor derbedei de jurnalisti si analisti: Turcescu, Bichir, Pora, Patrasconiu, Andronic, Gusa, Marean, Fati, Boda si a maestrului (in arta culinara?! , a carui gaina face pui vii?!) Cristoiu alias Piticul Utecila. Asta pentru ca daca n-ar exista aceste otrepe, si altele asemenea, cuibarite la diverse publicatii, n-ar exista nici acest personaj ce se pretinde presedinte jucator, in realitate fiind un presedinte infractor. Pana cand?

  7. J o h n s o n Says:

    Cautarile noastre insistente au facut sa avem si un presedinte infractor altfel nu ne gaseam linistea ca popor iata ca la a treia incercare in sfarsit l-am gasit,ne-a mai ajutat si el de ce sa nu recunoastem !?! 😐

  8. Argusdre Says:

    ”Foc pe 3 kilometri, 38 de nave în flăcări, falsificare şi ascundere de probe, răpire de cetăţeni străini (sirieni). Cât de uşor am putut trece peste toate astea? Mărturisirea publică a făcut-o înainte de a fi ales prima dată. Şi nici echipa lui Năstase, nici echipa lui Geoană, nici echipa lui Crin – nimeni n-a fost în stare să facă din pasivul lui Băsescu motiv nu doar de zdrobire electorală, ci şi de anchetă penală…….”
    Basescu a facut marturisirea respectiva tocmai pentru ca, pe de o parte stia ca nu mai avea ce sa pateasca din partea legislatiei
    franceze (cu siguranta ca fapta era prescrisa), iar pe de alta parte fiindca omul cunostea modul de gandire al bolovanilor care urmau sa-l voteze si care, in loc sa analizeze utilitatea lui pentru viata lor, l-ar fi socotit de-a dreptul erou, ca „le-a tras-o-n barba frntujilor”! Ca atare, nici Nastase, nici Geoana, nici Crin si nici chiar Mama lui tata lui Stefan cel Mare nu puteau face din chestia asta „motiv de zdrobire electorala ori de ancheta penala”. Si chiar asa au decurs lucrurile.Trist Roxana, dar asta-i adevarul gol-golut…

    ”Băsescu e şantajabil la maximum pe plan internaţional. Toate cancelariile ştiu că au de-a face cu un infractor şi judecă în consecinţă poporul român de pretutindeni pentru faptul că a putut fi (re)ales preşedinte. Lui Băsescu i se poate cere orice, el consimte, în detrimentul intereselor naţionale ale României. Iar legătura cu Siria i se trage de la ostaticii pe care i-a luat el în calitate de căpitan de vas sau de la ostaticii români din Irak? Bashar-al-Assad îl şantajează doar cu Omar Hayssam?
    Din nou consider ca te inseli.De ce sa fie Matrozul santajabil la maximum pe plan international ? ToateCancelariile din lume stiu ca au de-a face cu un infractor numai atunci cand JUSTITIA declara asa ceva, iar pana atunci <b.”hotul neprins e negustor cinstit.”Mai trebuie spus ca aceste Cancelarii nu judeca lucrurile in mod cinstit precum le vedem noi, ci doar prin prisma intereselor lor.De aceea de ex. Gitenstein „il vede” pe marinar ca pe un bun presedinte si un merituos conducator, deoarece „caraghiosul nostru” face jocurile politicii externe americane (Iraq, Iran, Afganistan, avioanele F-16, etc).Si atunci de ce sa se lanseze mesaje incurajatoare pentru o eventuala schimbare a lui ?Din contra, poporul trebuie sa se simta multumit ca nu e impuscat precum in Siria…Noua trebuie sa ne fie clar : americanii sunt si vor fi totdeauna preocupati de interesele lor si nu de traiul poporului roman.Idem si in cazul Cancelariilor europene : era o vreme cand multe societati frantuzesti aveau mari „succesuri” financiare in Romania iar Sarkozy nu mai tinea cont de incendierea Senei, se simtea bine la Bucuresti, colectiona stilouri prezidentiale de la mamaligari, zambea artistic si se pupa pe dinti cu matrozul. Chiar si madama Merkel a avut momente de zambete seducatoare atunci cand venise pe-acilea sa se faca Dr. Honoris Cauza de Cluj si sa puna si un umar pentru firmele germane care aveau de recuperat ceva creitari de prin zona noastra.
    In concret in privinta santajului de care vorbesti, ei bine eu nu cred ca l-ar putea santaja oricine. Singurii care cred ca-l pot santaja si el cunoste treaba asta, sunt americanii, care ii speculeaza practic dorintele sale exacerbate de putere si imbogatire si posibil germanii, prin puterea de decizie si forta pe care o au in Europa..In rest, daca sarlatanul se afla in tandreturi cu USA, numeni nu-i poate face nimic.
    Refuz sa cred ca daca Haisam l-ar fi avut cu ceva la mana, „don. Profesor” i-ar fi creat conditii sa-l scape din ochi si sa ajunga undeva departe…Am putea presupune ca re-pozitionarea lui fata de Siria poate fi pusa in legatura eventual cu un zambet de prietenie vizavi de China (fata de care a fost mereu ostil, pana la festivitatea din toamna asta de la Ambasada), sau fata de Rusia (vezi pret la gaze, sau alte aspecte legate de Basarabia, poate).

  9. serban g Says:

    Norocul sirianului e ca in acest moment Iranul i-a luat prima pozitie pe lista de prioritati a Washingtonului … pe asta mizeaza si scula bleagă de la Cotroceni

  10. bmarinescu41 Says:

    @Roxana
    Citeşte,te rog,cu multă atenţie,”Adevărul despre „revoluţiile” arabe şi războiul din Libia” aici:
    http://www.agentia.org/teoria-conspiratiei/adev-rul-despre-revolu-iile-arabe-i-r-zboiul-din-libia-34321.html
    şi „Adevărul despre „revoluţiile” arabe şi războiul din Libia, partea a II-a. Petrolul, aurul, americanii şi Irakul” aici:
    http://fatanevazutaalumii.blogspot.com/2011/08/adevarul-despre-revolutiile-arabe-si.html
    Despre acelaşi lucru din 2 surse diferite,surse bine documentate şi fără umbră de bănuială de manipulare!!!
    Sunt tare curios ce părere o să ai!
    Nu sunt nici filoamerican,nici filorus,nici filochinez,nici filoiranian,nici filoisraelian!Dar e timpul ca omenirea să se elibereze de sub robia Federal Reserves,a clanului Rothschild,Rockfeller,Soros,pe scurtătură ,eliberarea de sub robia „stăpânilor lumii”!!!Stii că America a emis peste 16.000 de miliarde de dolari fără nici o acoperire???De câte sute de miliarde aveţi nevoie,se rezolvă,porniţi matriţa!!!Nu mai ţine vrăjeala!!!Li s-a apropiat funia de par!!!Şi eu i-am aşteptat pe americani,dar dacă au venit nu înseamnă să-i pup în cur indiferent de ceea ce fac!!!Mărul discordiei pe planeta Pământ este „UNCHIUL” SAM !!!

  11. Roxana Iordache Says:

    @bmarinescu. Tigruţ alb, faci confuzii între America vie, a unui popor minunat şi celelalte expuse de tine. Ştii ceva? E preferabilă „robia stăpânilor lumii”, dacă te lasă în democraţie şi stat de drept, decât orice formă de tiranie care îţi distruge viaţa de om. Îl confunzi pe Unchiul Sam cu entitatea etnică pe care o urăşti, iar ura nu e niciodată bună. Nimic bun şi adevărat nu se naşte din ură. Numai din iubire. Te laşi amăgit de propaganda anarhistă lansată chiar de cei împotriva cărora crezi tu că lupţi muşcând, rând pe rând, momelile lor.

    Soros e detestabil, dar nu uita că America e bipartizană şi el susţine Partidul Democrat. Tot nu mi-ai răspuns dacă preferai sclavia sub comunism sau eliberarea din partea SUA, prin dreapta (magnificu)lui Reagan.

    În rest, pupatul în cur e detestabil, dar nici atacurile oarbe nu-s mai breze. Noi n-am învăţat încă să ne depăşim complexele, n-am priceput nici până în ziua de azi că suntem Aliaţi, nu subordonaţi. Doar Regele Mihai, Corneliu Coposu şi Emil Constantinescu au ştiut să fie deopotrivă loiali şi demni faţă de SUA, promovând demnitatea naţională – sigură pe sine şi deci, senină.

    Ţin foarte mult la tine şi îţi mulţumesc pentru fidelitate. Îţi mulţumesc mult şi pentru sinceritate. Înţelegi că şi eu expun sincer părerea mea. Cu drag. 🙂

    @Deveanu Silviu. Da, presa l-a făcut mare. Mai precis, l-a gonflat. Avantaj de partea cui îi bagă un ac. 😀

    @Johnson. La turul al doilea a fost fifty/fifty, în ţară, 10000 de voturi au fost contra lui Băsescu, dar a prevalat maşina de vot de la Paris. :mrgreen:

    @Argusdre. Consideră cele două răspunsuri către @bmarinescu, valabile şi pentru tine. Nota bene, el e liberal. 🙂

    @serban g. Corect teoretic, dar, practic, prioritatea e Siria, fiindcă loveşti unde e vulnerabilitatea.

  12. serban g Says:

    Francezii nu l-au actionat pe Basescu in instanta pentru incendiere nici pana azi pentru ca el a declarat incidentul ca fiind la „RUAN” ori ei stiau ca nu au un port pe acest nume deci nu se legau „probele” 😦 🙄

  13. Argusdre Says:

    „Roxana Iordache spune:
    duminică 19 februarie 2012 la 10:18:50 pm

    @bmarinescu. Tigruţ alb, faci confuzii între America vie, a unui popor minunat şi celelalte expuse de tine. Ştii ceva? E preferabilă “robia stăpânilor lumii”, dacă te lasă în democraţie şi stat de drept, decât orice formă de tiranie care îţi distruge viaţa de om. Î
    @Argusdre. Consideră cele două răspunsuri către @bmarinescu, valabile şi pentru tine. Nota bene, el e liberal.”

    Cine „te lasă în democraţie şi stat de drept” ? Cum faci de reusesti sa ascunzi atat de bine faptul ca nu m-ai inteles ? Printre altele, eu exact asta am evidentiat : ca pe americani ii doare-n cur de democratia din Romania, important e ca lor sa le iasa pasienta cu Besinescu, adicatelea caruta romaneasca cu coviltir sa stea remorca la tancul american Sherman prin cele tari arabe/musulmane…Deci exact oropsitii -care au ajuns sa fie intreaga natie romana- nu se aleg decat cu ce-i mai rau, cu ingaduinta si sub privirile Jandarmului Mondial pe care-l doare-n cur…

  14. Deveanu Silviu Says:

    Roxana, nu presa l-a facut mare pe Basescu. Toti cei pe care i-am insirat nu sunt presa. Ei sunt activisti ai Sectiei de propaganda si agitatie a C.C. al PDL, ei de acolo isi iau tainul. Dar, culmea este ca acesti pupinbasisti au fost, cu totii, aplaudacii lui Nastase, aplaudacii lui Roman si ai tuturor celor ce le aruncau ciosvarta din banul public.

  15. Radu Humor Says:

    @Bogdan Marinescu
    La inteligenta ei, Roxana nu poate sa-ti nu-ti dea dreptate, dar frica asta de a nu-i supara pe niste pistruiati care au pus stapanire pe tara asta si cu ajutorul unor asemenea analisti ce n-au curajul sa duca o concluzie la bun sfarsit, daca stiu ca ajung sa declare ca Itzic e gol, s-a demascat si nimeni nu mai crede in bunele intentii ale Unchiului Sam din moment ce acel popor minunat care a facut America mare a ajuns sa fie la cheremul unor evrei care o conduc spre dezastru !
    Daca America pe care am asteptat-o noi este cea pe care o vedem in spatele unui Gittensteian si a altor ovreiasi trimisi sa o reprezinte inseamna ca mare tzeapa am luat.
    Niciodata expresia cu soricelul care duce de nas un elefant nu s-a potrivit mai bine ca in situatia Israelului cu America, din care nu a mai ramas mare lucru, fiind tara cu cea mai mare indatorare si care traieste din PR pe care-l fac niste smecherasi.
    China a priceput prima cu cine are de-a face si a cerut garantii de acoperire a dolarului afirmand clar :
    Stop tiparnitei de bani !
    Ce se intampla acum cu Iranul este o obraznicie fara margini !
    SUA au vreo 2700 de focoase nucleare, Israelul e bucsit si el de armament atomic si daca o alta tara vrea sa-si dezvolte o industrie pe baza acestei energii, n-are voie ca nu vrea soricelul . Sa nu uitam ca-i vorba de vechea Persie si chiar daca ar obtine si arme nucleare n-ar fi decat un contrabalans la amenintarile tot mai agresive ale Jandarmului mondial, dupa care sta pitit aceasi fatza hidoasa a celor care au compromis deja si capitalismul nu numai comunismul 🙄
    Saraca America pe mana cui ai incaput :mrgreen:

  16. Argusdre Says:

    @Deveanu Silviu,
    De acord cu ce ai scris mai sus.

  17. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Bogdane, tu n-ai înţeles că eu sunt filoamericană. Din punctul meu de vedere, e preferabil ca petrolul să fie pe mâna americanilor, nu al tiranilor. Şi nu pot uita cum era pe vremea lui Ceauşescu. Şi nu pot uita că unii îl blamau pe Reagan pentru iniţiativa care viza eliberarea noastră. Restul depinde de inteligenţa şi demnitatea noastră. Aş vrea oameni politici cu vocaţie de oameni de stat, care să aibă eleganţa preşedintelui Constantinescu.

    Revenind, mi se pare un infantilism periculos să justifici înarmarea nucleară a unor state criminale, pe seama faptului că şi Israelul are. Alimentezi un cerc vicios, le faci jocul chiar al celor pe care crezi că îi combaţi. Încearcă să să observi care e interesul nostru – în nici un caz de a fi prinşi la mijloc ca şoriceii în capcana unora care se joacă de-a conflictul. Cu preţul a mii de vieţi. Iar Rusia şi China sunt state criminale, atâta vreme cât îşi reprimă propriile popoare.

    Dacă vreau să cadă Băsescu, vreau să cadă şi ceilalţi nemernici.

    Nu prea cred că tu cunoşti America şi poporul american – aliat strategic, fiindcă trebuie să optezi clar pe lumea asta, altfel, rămâi în aer. Şi eu prefer să fim aliaţi cu SUA, cea mai mare şi efectivă democraţie a lumii, decât să iau partea statelor infractoare.
    _________________________________________________
    Da,nici nu mai am ce adauga ,ai dreptate Roxana .Si ma stii ,sunt zgarcit cand este vorba sa dau cuiva dreptate ,parca dau ceva pretios de la mine 😉 😎 .

  18. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. Consideraţie nevoie mare! Eu nu ştiu ce-i frica, amice. Doar de Dumnezeu, în sensul că e o taină atât de nemărginită – dar frica se topeşte în iubire şi atunci ştiu că sunt apărată. Deci, e o prostie ce-ai spus. Cum prostie e toată agitaţia-asta cu teoria conspiraţiei. Ca şi cum ar trebui să stăm tot timpul la pândă şi să lovim cu ghioaga resentimentelor umbrele unor personaje şi structuri care lucrează soft şi îşi râd de toată revolta tribală pe care chiar ei o instrumentează, iar voi nu vă daţi seama cum le faceţi jocul. Inteligenţa înseamnă să fii cu nişte mutări înaintea adversarului. Or, teoriconspiraţioniştii nu propun nimic, absolut nimic în afară de inflamarea pornirilor rasiste care se află, poate, undeva în fondul instinctual genetic al omului. Dar credinţa în Hristos, educaţia cultivă ce e înalt şi aruncă la gunoi tendinţele viscerale, manipulate de cei cu inteligenţă rece. Deci, ce propui? Antievreismul e cea mai perfectă – ca să augmentez americăneşte – pasă la adversar. A considera Israelul, duşmanul umanităţii nu înseamnă altceva decât a justifica mania persecuţiei, victimizarea oy-vey cu excelente rezultate. Cunosc evrei pâinea lui Dumnezeu – din păcate, unii s-au dus – cu un umor cuceritor şi de-o inteligenţă caldă, adesea autoironică. Ar trebui să învăţăm de la ei – perseverenţa, tenacitatea, capacitatea de a-şi susţine cauza pretutindei în lume şi asta – nu te grăbi! – nu pentru că stăpânesc finanţa, ci pentru că o stăpânesc datorită faptului că sunt inteligenţi. Ca să nu-ţi mai spun de ce fac ei în muzică. Dacă tu acolo nu-l simţi pe Dumnezeu, trage tu concluziile. Oricum, atitudinea pe care o manifeşti favorizează haosul şi anarhia. Exact ceea ce intenţionează să provoace pe plan mondial cei pe care îi urâţi că vizează „o nouă ordine mondială” – deci îi urâţi şi îi slujiţi, vă trag de sfori ca pe nişte fraieri.

    @Argusdre. E aberant să reduci totul la Băsescu. La fel cum e aberant să dai vina pe cineva că-şi urmăreşte interesul. De vină e vulnerabilitatea noastră autoprovocată, nu strategia lor. Vezi raporturile SUA cu Polonia şi Cehia – de aliaţi egali, pentru că harnici şi demni. Ăsta-i patriotismul, să ai o strategie clăditoare pentru ţara ta. Că doar cu iubirea de ţară în suflet, alterată de rasism şi xenofobie, nu facem nimic altceva decât să ne perpetuăm neputinţa. 😐

    @Deveanu Silviu. Presa cât cuprinde. Vezi patronii şi vezi decidenţii.

    @Simpatizant. OK. Ţi-am răspuns pe la postările anterioare. 🙂

    @serban g. 😆

  19. Roxana Iordache Says:

    @Radu Humor. Uitasem să-ţi amintesc faptul monumental că figurez în raportul privind holocaustul pe lista antisemiţilor, absolut aberant. Denaturarea unor afirmaţii ale mele dintr-un editorial publicat în „România liberă” n-a putut fi altceva decât ticăloşie. Unii dintre ei, ca de exemplu, Radu Ioanid, sunt de-a binelea odioşi. La fel cum şi unii dintre noi sunt la fel – de exemplu, Sadoveanu. Nu? Sau noi suntem îngeri şi ei sunt diavoli? De ce nu suntem în stare să facem din creştinism, un mod de viaţă? Pe când ei îşi respectă cu stricteţe datinile. Şi îşi urmăresc obiectivele. Pentru că le şi au. Noi le-avem pe-ale noastre? În afară de varză, brânză, viezure şi alte idioţenii prin care dovedim că nu suntem în stare nici măcar să punem în valoare fondul latin, ca să nu mai fim confundaţi cu ţiganii. N-am auzit un singur român capabil să le-o întoarcă-n faţă cu simpla remarcă: dacă noi suntem ţigani, atunci Roma e capitala noastră. :mrgreen:

    Capisci? 🙂

  20. bmarinescu41 Says:

    Unui consilier financiar de prestigiu,i s-a solicitat să explice (pe înţelesul tuturor)criza financiară, astfel încât oamenii de rând să-i înţeleagă cauzele şi mecanismul.
    Prestigiosul consilier a explicat această criză într-un mod foarte simplu:
    „Un om s-a dus într-un sat unde nu era cunoscut şi a oferit sătenilor câte 100 $ pentrufiecare măgar vândut. O mare parte a populaţiei şi-a vândut urgent animalele tipului respectiv.
    A doua zi, a venit din nou şi a oferit un preţ mai bun: 150 $ pentru fiecare măgar, şi alt număr important de săteni şi-au vândut animalele.
    A treia zi a oferit 300 $ … şi aşa lumea a vândut toţi măgarii …
    Văzând că nimeni nu mai are animale, a oferit 500 $ pentru un măgar, dând a înţelege că săptămâna viitoare va reveni ca să achiziţioneze alţii … după care a plecat.
    A patra zi, şi-a trimis asistentul cu măgarii cumpăraţi chiar din sat pentru a-i oferi cu
    400 $ bucata. Având în vedere câştigul potenţial pentru săptămâna următoare, sătenii au cumpărat proprii lor măgari cu 400 $ … cei care nu au avut bani, s-au împrumutat la cămătari. În final, sătenii au cumpărat toţi măgarii din regiune …
    Cum era de aşteptat, acest asistent a dispărut… fără a mai fi văzut vreodată.
    Rezultatul : satul s-a umplut de măgari şi datornici…
    Să vedem ce s-a întâmplat mai departe: cei care au împrumutat bani, şi nu au reuşit să-şi revândă măgarii (măcar cu 400,nu cu 500 $), nu au putut rambursa împrumutul. Cămătarii s-au plans Primăriei spunând că, dacă nu vor fi plătiţi, se vor ruina, pentru că nu mai pot împrumuta pe nimeni şi atunci se va distruge tot satul. Ca să nu ajungă cămătarii la ruină, primarul (în loc să dea bani oamenilor de rând pentru a-şi plăti datoriile) a hotărât să confişte măgarii de la datornici şi să-i dea cămătarilor!!!
    Astfel oamenii de rând au rămas şi fără măgari şi cu datoriile neachitate integral!!!”
    Legendă:
    Omul care a cumpărat măgarii=Stăpânul lumii (SUA vi se pare logic?) ;
    Cămătarii= FMI,BM,FED,etc.;
    Oamenii de rând= Ţara subjugată financiar;
    Primarul=Guvernul ţării subjugate.
    O fi vreo asemănare între « satul » din explicaţia consilierului şi România ???

  21. Argusdre Says:

    ”Roxana Iordache spune:
    luni 20 februarie 2012 la 11:45:23 am
    @Argusdre. E aberant să reduci totul la Băsescu. La fel cum e aberant să dai vina pe cineva că-şi urmăreşte interesul. De vină e vulnerabilitatea noastră autoprovocată, nu strategia lor. Vezi raporturile SUA cu Polonia şi Cehia – de aliaţi egali, pentru că harnici şi demni. Ăsta-i patriotismul, să ai o strategie clăditoare pentru ţara ta. Că doar cu iubirea de ţară în suflet, alterată de rasism şi xenofobie, nu facem nimic altceva decât să ne perpetuăm
    neputinţa.”

    Ba eu nu cred deloc ca-i aberant, ci foarte realist, atata vreme cat matrozul s-a declarat de la inceput jucator si si-a bagat nasul in absolut toate sectoarele, nimic neavand voie sa se miste fara incuviintarea sa. Nu-mi aduc aminte sa se fi vorbit de slugarnicie in fata „licuriciului cel mare” pe timpul lui Iliescu, ori Constantinescu… Iar vulnerabilitatea aia a noastra de care pomenesti, nu-i cumva reprezentata foarte elocvent de bocetele matrozului pe la Ambasada americana, atunci cand ii tremura scaunul sub cur de teama suspendarii (vezi Wilkilix si marturia unui fost functionar la ambasada) ?Desigur ca nu poti invinui pe cineva (USA-in speta) ca-si urmareste cu tenacitate scopul, dar il poti cu siguranta trata mult mai circumspect si mai rece si sunt solutii de a-i bate obrazul, cata vreme desi avem cu el o intelegere mutuala, partenerul isi urmareste doar propriul interes…si in plus nu ne mai cunoaste dupa ce-si vede sacii-n caruta…Deci, draga Roxanica, decat sa generalizam la toata natia,(”de vină e vulnerabilitatea noastră autoprovocată, nu strategia lor.”), hai mai bine sa reliefam ca avem de suferit in principal de la viermii astia din fruntea tarii, care intra perfect in pielea slugoilor, se lasa santajati, scuipati, unsi cu rahat, etc, doar ca sa-si mentina fotoliile inalte si sa poata fura.
    Ce, papitoiul asta ratacit pe uscat a intrebat poporul daca sa se apuce sa imprumute zeci de miliarde de la FMI ? Rahatul alalalt de la Comunicatii ne-a intrebat daca sa semneze ACTA ? matrozul ne-a intrebat daca e bine sa semneze documentele fiscale UE ale celor din Shengen ? Nu-i clar ca poporul este exclus de la toate cele ? Si atunci de ce sa-l implicam in „vulnerabilitatea autoprovocata” ?

  22. Huhu Says:

    Roxana eu am fost cel mai prosemit pina am aflat
    adevarul despre evreii escroci care sint cele mai necinstite si viclene fiinte din Infinit, prin imensa necinste, viclenie, escrocherie au pu stapinire pe lume, daca esti oarba acum si nu poti vedea adevarul il vei vedea sigur dupa ce iti parasesti corpul fizic si vei pleca in Lumea Spirituala!

    Un evreu cinstit din New York mi-a povestit ca des are certuri cu neamurile lui pentru ca-s necintiti tot timpul si-n afaceri si-n viata!

  23. Roxana Iordache Says:

    @Argusdre. Eu vorbeam de SUA şi de raporturile cu ţări demne. Fiecare popor are conducătorii pe care îi merită. Atunci când nu ştie să aleagă. Partea proastă e când nici nu prea are de unde.

    Întrebările cu pricina le-am pus şi eu, de nenumărate ori. Din păcate, opoziţia nu le pune oficial, ca să obţină răspunsuri şi e clar de ce, fiindcă PSD era la guvernare şi a salutat acordul cu FMI – inclusiv Adrian Năstase. Din păcate, e cam previzibil că se va reface alianţa de atunci. Sunt aproape toate datele. Dacă n-ar fi „istericul” Antonescu, s-ar face „dialog raţional”. Reîntregirea familiei. Ţie îţi e foarte greu să recunoşti toate astea, pentru că eşti fesenist. Adică, e clar că ai votat cu FSN. Pe urmă, probabil cu PDSR. Pe urmă, cu PSD. Greşesc? 🙂

    Abordarea ta din mesajul de mai sus e, oricum, emoţională (bătut obrazul, etc. – poate n-ai citit consideraţiile mele despre Gitenstein din chiar postarea pe marginea căreia comentezi). Şi faci abstracţie de natura administraţiilor. Sunt două Americi – ele coabitează cotidian şi intră în conflict puternic în campaniile electorale. PD-ul lor a fost mereu lamentabil în politica externă şi ironia pentru tine e că are aceeaşi părere, merge sub deviza „blame America first”. Republicanii au fost mereu fermi în politica externă şi sunt identificaţi cu patriotismul misionar american.

    @bmarinescu. Bogdane, nu ştiu dacă a mai scris cineva atât de anti-acordul cu FMI ca mine pe blog. Dar SUA nu-i nici FMI, nici FED. Asta-i doar partea întunecată. America e şi rai, şi iad. E însăşi viaţa.

  24. Roxana Iordache Says:

    @Huhu. E uşor să fii manipulat. Eu nu sunt nici anti, nici filosemită. Cu atât mai mult cu cât semit este o referire la două ramuri: evrei şi arabi. 🙂 Detest totalitarismul islamic. Iar Israelul evident că e expert în conflicte. Extremiştii celor două ramuri semite sunt la originea conflictului alimentat continuu, iar fraierii sunt prinşi la mijloc şi fac galerie câte unei părţi, împotriva propriilor interese.

  25. Huhu Says:

    No draga Roxana, recunosc ca nu esti proasta deloc, pacat ca nu nai scri la nici un ziar, articolele tale din „Ziua” ma ungeau la suflet!

  26. Radu Humor Says:

    Roxana
    Stiu si eu multi compozitori si autori de texte de revista memorabile care sunt, mai bine zis au fost (Dendrino, Maximilian s.a.) printre cei mai renumiti intr-o perioada in care nu trebuie sa uitam insa ca toata elita noastra intelectuala a fost exterminata de catre Ana Pauker, Draghici, Brucan sau babacii unor Tismaneanu, Patapievici, Roman, Baconschi ( ultimii cu totii aflati la butoanele puterii !) :mrgreen:
    Eu nu spun ca au facut-o intentionat pentru a ramane doar ei pe piata cultural-artistica a Romaniei, dar le-a convenit de minune 😉
    Si apoi nici eu nu judec decat cazuri particulare, pentru ca am avut si am prieteni evrei ( lui Yoshi ii urez si pe aceasta cale multa sanatate deoarece mai ieri a fost ziua lui si cum el nu vine in Romania decat mai rar nu exista data sa nu ma caute pentru a ne intalni). Dar nu pot admite ca niste clar rauvoitori ai neamului romanesc precum acest ambasador american sa insulte si sa ia in zeflemea poporul meu, fara a fi imediat retras de la post.
    Si fiindca veni vorba, cum se face ca toti cei trei presedinti post decenbristi au cate o spitza iudaica, toti ambasadorii americani la fel, plus alte hibe ce incalca grav credinta unui neam ortodox, iar noi ne limitam a tacea, sau a bate apropouri, in cel mai bun caz !

    Faptul ca esti pe acea lista ma scuteste de a spune mai multe 😉
    Esti pentru ca trebuia sa fii si astfel sa nu-ti spui deschis toate parerile si concluziile la care un ziarist inteligent si periculos (pentru ei !) ca tine poate ajunge!
    Si mai ales poate influenta opinia publica.
    Te-au scos din joc inainte de a incepe balul 😉
    Pacat !

  27. Radu Humor Says:

    Iar felul in care procedezi tu (stiu sigur ca nu pentru a le recastiga increderea, deorece stii sigur ca acest lucru nu se poate, toti cei care incearca asta sfarsesc prin a fi cumparati si folositi in cel mai abject mod; de altfel pe ei ii inteleg : ura aceasta si comportamentul extrem de egoist l-au mostenit genetic si prin tot felul de protocoale, dar cei care accepta sa tradeze propriul popor si sa li se alature in tentativa de desfiintare a lui, sunt cu mult mai „demni” nu numai de dispret, dar si de rasplata pe masura :mrgreen:
    Ai vazut meciul lui Vladimir Hlitscho cu ultimul lui adversar ?!
    Ar fi multe de comentat 😉

  28. Huhu Says:

    Excelenta e ultima ta postare, si cea precedenta Radu Humor!

  29. Un simpatizant poate neutentic ... Says:

    Un evreu cinstit din New York mi-a povestit ca des are certuri cu neamurile lui pentru ca-s necintiti tot timpul si-n afaceri si-n viata!
    ___________________________________
    @Huhu ,

    De la un roman crezi ca nu puteai afla acest lucru banal si caracteristic tuturor popoarelor ? 🙂 Necinstea in afaceri si in viata este cumva caracteristica unui singur popor ?! Marturisirea unui evreu are o alta valenta decat ar avea a unui roman ?… 😎

  30. Huhu Says:

    Si cea de mai sus a ta postare e excelenta Radu Humor!

  31. Huhu Says:

    Simpatizantule, daca un roman zicea ca evreii-s necinstiti
    ar fi sarit evreii ca nebuni sa strige ca-i antisemit!

    Poti sa blamezi un evreu care spune adevarul despre evreii lui ca-i antisemit? Ar trebui sa fi nebun sa afirmi despre un
    evreu ca-i antisemit!

  32. Huhu Says:

    Nu cumva si Isus era antisemit pentru ca i-a criticat de evrei?

  33. Huhu Says:

    Isus a criticat pe evrei….!

  34. Argusdre Says:

    ”Roxana Iordache spune:
    luni 20 februarie 2012 la 2:49:47 pm
    @Argusdre. Eu vorbeam de SUA şi de raporturile cu ţări demne. Fiecare popor are conducătorii pe care îi merită. Atunci când nu ştie să aleagă. Partea proastă e când nici nu prea are de unde.
    Întrebările cu pricina le-am pus şi eu, de nenumărate ori. Din păcate, opoziţia nu le pune oficial, ca să obţină răspunsuri şi e clar de ce, fiindcă PSD era la guvernare şi a salutat acordul cu FMI – inclusiv Adrian Năstase…..”

    Si eu vorbeam exact de acelasi lucru, de SUA si de….conducatorii nostri, care nu sunt demni.E foarte adevarat ca nici poporul nostru nu a stiut si nici nu stie sa aleaga.
    Intrebarile cu pricina nu stiu de ce nu le pune opozitia, probabil tot din teama de a nu se strica la gat cu Jandarmul Mondial.E drept ca Nastase a dus la bun sfarsit un acord cu FMI, insa nu stiu cat de tare o fi salutat noua intelegere, de asta data a lui Basescu, eu n-am gasit nicaieri asa ceva.Ceea ce stiu sigur e ca aliante cu PDL-ul nu va mai face nimeni de azi inainte, insa constat ca tu esti totusi guvernata de o marota in sensul asta ” Din păcate, e cam previzibil că se va reface alianţa de atunci.” si nu reusesti sa scapi de dansa…
    Te inseli si-n privinta votului meu : initial, de cateva ori am votat cu PRM-ul pentru ca stiu multe aspecte legate de suferintele indurate de romani din partea maghiarilor, iar atunci dupa 89 , dupa Raportul HarCov( in care taranistii si-au bagat prosteste capu-n jug si-au pierdut simpatii la greu), Romania a scapat haturile in fata maghiarimii si n-a mai putut interzice partidele etnice ca in tarile civilizate, dupa care am votat ultima oara cu PSD-ul, deoarece Vadim pactizase cu Bese, cu care, de bucurie, ai votat tu.Am mai spus-o nu sunt PSD-ist, nu sunt regalist, nu tin sa fiu neaparat republican, dar sunt de partea celui care-i cu adevarat cu tara.
    Si pentru oca faci trimitere la politica externa americana, o sa spun doar atat : un jandarm mondial n-are nevoie de diplomatie, el doar impune, fara sa-i pese de consecinte..

  35. Huhu Says:

    Inca ceva simpatizantule, evreii care au reusit sa se faca stapini pe lume-s de mii, milioane de ori mai necinstiti si escroci decit alti escroci din alte popoare, E LOGIC, DOAR ASA AU REUSIT!

  36. Huhu Says:

    Imi pare rau ovreilor, imi cer scuze ca-s obligat sa va critic, e vina voastra NU A MEA!

  37. Radu Humor Says:

    @ Huhu
    Daca vrei sa-ti primeasca scuzele, inveleste-le intr-o bancnota macar de 1 dolar !
    Se vor grabi s-o bage repede in buzunar 😆

  38. Maria Buse Says:

    Rusine !!!!!
    Rusine sa va fie!
    Ce democratie spuneti ca promovati ? Sunteti o batjocura a democratiei!.
    Vreti exemple ?
    Cu Romania v-ati purtat ca niste teroristi., fapt pentru care romanii va urasc .
    In Iulie 2012 ati nesocotit vointa poporului roman care a votat la referendumul pentru suspendarea prasedintelui Basescu in procent de 80% ( Basescu a boicotat referendumul spunand pe toate posturile TV ca romanii sa nu vina la vot , care presedinte din ce lume, de pe ce planeta a spus un astfel de lucru ?), ceea ce pentru voi nu a contat si ca sa-l protejati ati impus pragul electoral de 50+1 %, lucru care in tarile voastre nu-l aplicati, dar trebuia sa –l tineti in continuare pe Basescu ( un infractor cu dosare penale si dosare de coruptie si spalare de bani, dar care nu poate fi judecat pentru ca are imunitate, si nu are nici decenta sau bunul simt sa-si dea demisia ).
    Basecu un fost securist comunist instruit la Moscova de KGB, care si la Anvers ce facea oare ? (dosarul lui de securist a disparut subit. Oare cum ?)
    Ati manevrat opinia internationala prin declaratiile voastre la fel ca teroristii ca au fost fraudate alegerile cu 2.5 milioane de voturi (asa v-a informat Basescu si Monica Macovei – procuror comunist ).
    Unde sunt cele 2.5 milioane de voturi fraudate? Sunt doar cateva zeci de dosare , care nici macar nu sunt finalizate. Nu v-ati informat , ca doar au fost observatori internationali care au declarat ca referendumul s-a desfasurat normal , fara probleme ?
    La nivelul functiilor voastre poti aruca asemenea informatii?
    Iata ca poporul roman si-a mai spus o data cuvantul in decembrie 2012 si a ales majoritatea parlamentara aproape de 80 % USL -ul , partidul lui Basescu PDL piezand cu 11 % voturi, zdrobitor nu ?.
    Acest Basescu fost securist comunist a stiut ca daca tine in mainile lui serviciile secrete , procuratura si CSM- ul va putea domina Romania.Si asta si face. Cum il supara careva, imediat apare un dosar penal inventat sau dosar de incompatibilitate. Iata ca din cei 4 ministri pe care i-a atacat, pe doi nu a reusit sa- i doboare pentru ca s-a dovedit ca erau false dosarele , iar ceilalti doi se judeca inca.
    Iarasi voi cum am mai spus ca si teroristii veniti cu tot felul de declaratii mincinoase , ba chiar va ameste4cati in treburile noastre interne spunand ca justitia este amenintata.
    De cine ? De Basescu da , care da ordine justitiei ce sa faca si ce decizii sa ia, ba chiar mege cu Constitutia Romaniei in mana la CSM si le da lectii procurorilor (un fost marinar ) cum sa interpreteze articolele din Constitutie .S-a mai vazut asa ceva ?.
    Nu v-ati intrebat cand toata lumea a asistat la descinderile facute de procurorii trimisi de la Bucuresti de Basescu ( sa sperie lumea ) in satele unde s-a votat in procent mare impotriva lui, si fara sa prezinte vreo legitimatie acesti procurori i-a scos pe oameni din biserici intr-o zi mare pentru noi romanii “ Sfanta Maria, “stiin ca in asa mare sarbatoare toti oamenii sunt la biserica, si i-a pus sa jure cu mana pe Biblie daca au votat si pe cine, stiind ca romanii sunt foarte credinciosi.
    Nu v-ati intrebat oare cum este posibil sa fie luati oamenii cu dubele si dusi la declaratii la DNA (Directia Nationala Anticoruptie ) din orasele in care s-a votat impotriva lui Basescu ( au fost luate cu forta de acasa femei care a trebuit sa-si lase copii singur sau cu vecinii pentru ca sotii erau la servici )
    .Asta este justitia pe care o sprijiniti ? Semana cu a voastra nu ?
    Nu v-ati intrebat de ce in fruntea CSM (Consiliul Superior al Magistraturii )sunt procurori cu dosare penale (pentru ca sunt pusi de Basescu ca sa-l sprijine in schimb el le-a inchis dosarele ) ? Toata presa si toata populatia stie asta . Ba chiar toate judecatoriile din tara si-au retras sprijinul pentru aceste persoane .
    Iar voi ati dat declaratii mincinoase ca sa dezinformati ca si teroristii ca guvernul Ponta ar fi facut asta .DE ce ?
    Minciuna, minciuna ….!!!!!!!!!!!!!
    Ati facut asta tot pentru a-l sustine pe Basescu si al discredita pe PREMIER, pe care noi poporul roman il sustinem (credem ca s-a vazut de atatea ori – la alegerile locale, la referendum si la alegerile parlamentare ?) ZDROBITOARE REZULTATE Nu este de ajuns ? De fiaecare data au fost fraudate voturile ?…….Ce ziceti ?……..
    Si un copil , daca vede azi majoritate , maine majoritate, poimane majoritate , gandeste singur ca de fapt cei cu majoritatea au dreptate, ca nu degeaba o au ………Ori ganditi ca poporul este o masa de oameni prosti care nu stiu sa voteze. Asa considerati poporul nostru ? Poate asa considerati si popoarele voastre ……….Trebuie si ei sa stie cum ganditi voi . Iata exemplu nostru este graitor , nu ati sustinut alegerile poporului ci pe cei cu dosare penale. Ati desconsiderat optiunile poporului ba chiar i-ati bagat pumnul in gura cu acel prag electoral si cu declaratiile defaimatoare la adresa democratiei noastre.
    Ce fel de oameni sunteti ? Ce fel de democratie este cea promovata de voi ? ……..
    Stiti , noi avem o fabula a lui Grigore Alexandresu in care un dulau spune “ Vrem dreptate dar nu si pentru catei “………………….Asta este nu ? Asta este deviza voastra ?….. Ce conteaza poporul si alegerile lui, prostime … . O sa comunicam asta si popoarelor voastre ca sa vada ce fel de oameni sunteti si cat de “ democrati sunteti “ !……….
    Ba acum veniti sa puneti pumnul in gura si presei si televiziunilor care ne arata cate si ce fraude a facut Basescu si ai lui , cate furturi , santaje si escrocherii, furturi din “ Fonduri Europene” ,spalare de bani si amestec in deciziile justitiei, cati oameni nevinovati au fost condamnati. …… Aceste lucruri nu va sperie, nu sunt lucruri antidemocratice ,nu ? Nu v-ati gandit ca daca nu ar fi corecte cele spuse de presa si TV , cei descoperiti de asemenea fapte au dreptu sa-i dea in judecata. De ce nu o fac ? Pentru ca este adevarat tot ce s-a descoperit , dovedindu-se cu documente reale si autentice cele descoperite. Sunt ziaristi si reportei de investigatii de mare clasa si ne mandrim cu ei (au primit chiar premii internationale ), care desi au fost amenintati si li s-au inscenat chiar mici accidente, sau li s-au dat tot felul de amenzi nelegale, ei continua sa-si faca meseria .Ii iubim si suntem alaturi de ei.
    Va intrebam acestia nu va intereseaza ce spun, ci doar presa platita de Basescu ?
    Este un Dumnezeu acolo sus si va va plati si voua ceea ce meritati.
    Lasati-ne in pace !
    Avem un guvern nou ,tanar cu dragoste de popor, care acum se lupta din rasputeri sa acopere , sa indrepte si sa aduca la viata tot ce au daramat , furat si stricat Basescu cu ai lui Nu zicem ca nu se vor mai face si graseli, dar vointa lor este de a face bine pentru acest popor jevuit de Basescu si ai lui .
    Daca nu puteti sa ne ajutati, macar lasati-ne in pace si nu mai dati tot felul de declaratii mincinoase sau sa ne defavorizati voit .

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat: