OROAREA DE LA OSLO. MIZA, UN PSEUDOCONCEPT INEPT

Foto: Fox News

Maiestuoasa şi prospera Norvegie a fost acoperită de oroare.  Explozie în inima capitalei, atac laş, aparent smintitatentat terorist la adresa instituţiilor guvernamentale, urmat de masacrarea prin împuşcare a unui grup de adolescenţi laburişti.

Derută totală în primele ore – ieri seară şi toată noaptea, când autorităţile i-au invitat pe oameni să nu iasă afară. O ţară liniştită, sigură şi plină de bunăstare îşi vedea aruncate în aer reperele. Capitala în care oamenii politici merg cu bicicleta, iar paza securizată se aplică doar la evenimentele de protocol, mai ales internaţional, a fost pusă în faţa unei oglinzi sparte şi obligată, subit, să se îndoiască de sine ca tărâm invulnerabil, de trăinicia propriilor valori care păreau eterne. De libertatea vieţii, pur şi simplu.

În cazul exploziei, indiciile duceau către un atentat tipic terorismului islamic, excepţie făcând faptul că nu a fost sinucigaş. În cazul împuşcării tinerilor de pe insula Utoya- ironie – sub formă de inimă, de lângă Oslo, masacrul, însă de amploare,  aducea cu precedentele asasinate colective comise de psihopaţi americani, occidentali sau naturalizaţi ca atare, cu diferenţa că şi ele au fost urmate de sinucidere. După cum urmează, conform rememorării BBC:

– aprilie 2007, Seung-Hui Cho, 23 de ani, 32 de victime la campusul Virginia Tech – precizăm noi, printre care Liviu Librescu, profesorul din Israel de origine română care şi-a dat viaţa ca să salveze mai mulţi studenţi;

– aprilie 2002 (întunecatul april, vorba minunatului nostru poet Emil Botta), Robert Steinhaeuser, 19 ani, 16 victime în Erfurt, Germania;

– aprilie 1999, Eric Harris, 18 ani şi Dylan Klebold, 17 ani, 13 elevi ucişi la colegiul Columbine din Littleton, Colorado;

– aprilie 1996, Martin Bryant, 29 de ani, 35 de victime în staţiunea maritimă Port Arthur din Tasmania, Australia;

– martie 1996,  Thomas Hamilton, 43 de ani, 16 copii de şcoală primară (clasa întâi, 5 şi 6 ani!) din Dunblane, Scoţia şi învăţătoarea lor.

Foto: BBC

Deşi datele erau amestecate şi deşi suspectul a fost prins aproape imediat, atât presa, cât şi poliţia, ca şi premierul Jens Stoltenberg (foto 3) s-au hazardat în supoziţii care aveau să se dovedească, în scurt timp, false: atac terorist islamic combinat – hilar – cu o demonstraţie de ură politică atroce şi a cui putea să fie decât a fantasmei stângii dintotdeauna, anume, „extrema dreaptă” – ceea ce a prezumat însuşi primul ministru. Ar fi fost perfect dacă s-ar fi limitat la declaraţia superbă conform căreia va institui doliu naţional, pentru că s-a petrecut un atentat fără precedent în Norvegia de la cel de-al doilea război mondial încoace.

Faptul, însă, că Norvegia e o monarhie democratică în care instituţiile statului funcţionează prompt s-a demonstrat prin modul rapid în care autorităţile au acţionat şi au oferit noile date, actualizându-şi ancheta, în aşa fel încât să se evite consolidarea de zvonuri şi o psihoză naţională.

Suspectul a fost prins suspect de repede, după ce a operat succesiv cu explozibilul în inima centrului guvernamental şi cu inepuizabilu-i armament împotriva copiilor, pe insula paradisiacă devenită iad, cum poetic observa premierul.  Suspectul e posibil să fi acţionat cu un complice, încă un tânăr fiind între timp arestat.

Foto: Scanpix/Reuters

Explozibilul puternic a fost  fabricat, se prezumă, din îngrăşământul pe care autorul ororii l-a cumpărat – 6 tone! – ca fermier. Cu privire la masacrarea tinerilor, cât de perfect de normală şi sigură era viaţa în Norvegia se vede şi din absenţa totală a măsurilor de securitate în jurul reuniunii juniorilor laburişti din insulă, reuniune anuală, o tabără de vară la care participă şi premierul.

Premierul nu era pe insulă când s-a comis oroarea, nici în zona guvernamentală, când s-a detonat bomba. Tristă victimizare a Partidului Laburist, cu preţul secerării a 85 de adolescenţi! Unii nu aveau decât 14 ani şi au fost efectiv vânaţi ca animalele şi împuşcaţi, inclusiv în apă, unde unii s-au aruncat disperaţi să-şi salveze viaţa. Supravieţuitorii sunt în stare de şoc, „speriaţi de moarte”, cum declară un membru laburist, Bjorn Jarle Roberg-Larsen, citat de New York Times.

 

Suspectul principal deja a fost pus sub acuzare. Se numeşte Anders Behrung Breivik (foto 5), divulgat de presă, nu de organe judiciare (pentru că în ţările avansate justiţia nu se face la televizor pe bază de acuzare, ci în instanţă, pe bază de judecare), are 32 de ani, e pasionat de vânătoare, deţine permis port-armă şi armă, şi denunţă pericolul multiculturalismului, mai cu seamă pe cel al imigraţiei islamice, conform unui cont Facebook pe care poliţia i l-a atribuit deocamdată arbitrar, până în momentul în care şi-l revendică sau se dovedeşte. Dar asta nu spune nimeni, nici măcar super-obiectiva instituţie BBC.

La fel de arbitrar, i s-a pus eticheta de „extremist de dreapta”, „neo-nazist” şi – încununarea succesului imbecilităţii – unul din cele mai scandalos de inepte pseudoconcepte fabricate împotriva bunului simţ – „fundamentalist creştin”, conform declaraţiei comise de adjunctul şefului Poliţiei, Roger Andresen, citat de BBC.

Pentru cei cu mintea sumară, „case closed”, cum ar zice şoricii în viaţă. Fără să sesizeze contradicţiile flagrante în termeni. Fără să-şi pună nici un pic de întrebare.  De exemplu, cum să fie neo-nazist, din moment ce se declară un admirator declarat al lui Churchill şi mai ales, al lui May Manus, eroul rezistenţei antinaziste norvegiene?! Şi nu cumva atribuirea naţionalismului – în accepţie negativă, evident –  în monopolul dreptei e un fals stupid, ca orice propagandă împotriva realităţii, ca să nu zic a adevărului? Atunci, Ceauşescu?! O fi fost de extremă dreaptă, te pomeneşti!

Dacă se dovedeşte că tânărul tradus în cauză e autorul, aşa cum, de altfel, între timp a recunoscut, oricine cu o minimă capacitate de judecată îşi dă seama că una din două: ori e un psihopat care s-a situat în centrul atenţiei (inter)naţionale cu preţul unui eveniment de magnitudinea unui cutremur catastrofal, ori e un agent al unei lucrături sinistre.

 

Guvernul laburist e în relaţii precare cu Israelul, se pretinde că atentatorul e anti-musulman. Deci, cum devine situaţia? Şi dacă e anti-musulman, cum de le aplică metodele? Şi mai ales, de ce ţinta n-au fost imigranţii? Ci tocmai guvernul care e pro-palestinian declarativ şi aparent glacial cu Tel Aviv-ul! Deviza taberei de vară a tinerilor laburişti împotriva cărora a fost iniţiat masacrul era: „BOICOTAŢI ISRAELUL!”. Vi se pare absolut logic ca un neonazist antimusulman să facă treaba-asta, nu? Just think about it!

În realitate, deviza extrem de perversă – care, altfel, ar fi doar extrem de stupidă – manipulează în sens contrar. Dintotdeauna stânga, stânga extremă a susţinut extremismul israelian, contrar aparenţelor (care, într-adevăr, cam înşeală, fiindcă sunt şi mulţi). Dreapta este cea care a pledat şi pledează pentru echilibru firesc, pentru normalitate. Preşedintele conservator George W. Bush este cel care a iniţiat campania pro-statul palestinian, contiguu cu cel israelian. A fost primul preşedinte american care s-a pronunţat pentru statul Palestina. Acum, Obama, preşedinte de stânga frizând neocomunismul, aruncă în aer proiectul, din momentul în care s-a pronunţat electoral – că în SUA e foarte greu să reuşeşti dacă nu ai susţinere evreiască – pentru statul Palestina, aşa cum era anterior statului Israel. În treacăt fie spus, recunoscut de ONU. Nu, nu-i nici o contradicţie aici. Dimpotrivă. Mentorilor extremismului conflictual israelian le convine la maximum tensiunea. Normalitatea le-ar ucide obiectul muncii. Repet, detest teoria conspiraţiei, dar nu trebuie să fii teori-conspiraţionist ca să-ţi dai seama că are loc o manipulare planetară împotriva normalităţii.

Un echilibru ar fi atât de simplu, atât de uşor de obţinut, dacă s-ar vrea. Dar tot ce vor cei care se substituie dumnezeirii e să manipuleze conflictual. Ca să divizeze. Şi să stăpânească. Elementar.

Poate că n-are importanţă culoarea politică în cazul de faţă sau nu e de nici o culoare despre opţiuni doctrinare. E vorba despre o crimă împotriva umanităţii şi împotriva rânduielii democratice occidentale, întruchipată până acum exemplar de Norvegia, în majestatea ei cotidiană. Pentru toţi. De la cel mai umil şi până la Suveran. Care, apropo, a fost în mijlocul poporului său la greu. Împreună cu minunea de Regină. Ca să-şi consoleze compatrioţii şi totodată, să prevină o catastrofă, anume, demoralizarea propriului popor, descurajarea democraţiei şi a statului de drept. Şi profanarea valorilor (Europei) creştine.

Pentru că morala îngrozitoare poate fi că nu mai avem voie în normalitate. Nu mai e permisă viaţa firească, liberă ca respiraţia şi trăită în siguranţa pe care ţi-o dă civilizaţia convieţuirii sociale, chiar comunitare. În câteva clipe, s-a spulberat mitul modelului scandinav al liniştii pline de sănătate şi bunăstare. Acum, democraţia e păzită cu armata, în stradă, în plină capitală a libertăţii, până acum, de la sine înţeleasă.

Ţinta ultimă e că se loveşte în inima dreptei creştine. Sau în inima dreptei şi a creştinismului. Propaganda este că asasinul e „de dreapta” – dreapta, asimilată marxist-leninist cu extrema dreaptă, pentru a fi compromisă în rectitudinea ei fundamentată pe valorile creştine. Am arătat mai sus că e pe dos. La fel ca şi preferinţele pretinsului autor al ororii. Propaganda mai este că autorul ororii ar fi „fundamentalist creştin” – de fapt, cheia întregii nemernicii criminale.

Trebuie să fii cretin ca să marşezi la asemenea imbecilitate. E o contradicţie în termeni, dacă raportăm fundamentalismul la „corectitudinea politică”, concept lansat ca să flateze minţile odihnite, deci uşor de furajat. Dacă raportăm termenul la doctrină, atunci conotaţia negativă nu mai are sens, fiindcă ne referim tocmai la fundamente. Adică exact la coloana vertebrală a unei doctrine, convingeri, etc. În cazul creştinismului, nu poate fi ceva mai luminos decât fundamentalismul. Anume, urmarea fără greş a învăţăturii Mântuitorului, privind religia iubirii, conduita genoroasă a creştinului, chiar martirică dacă trebuie, martiriul însemnând sacrificiul pentru celălalt, chiar în detrimentul persoanei proprii. Deci, să fii „fundamentalist creştin” n-ar însemna altceva decât să fii sfânt, pur şi simplu. Pâinea lui Dumnezeu. Crima, genocidul, sunt incompatibile cu fudamentele creştinismului, religia luminoasă a umanităţii. Sensul martiriului în creştinism e mărturisirea lui Hristos, suferinţa necondiţionată pentru adevărul jertfel creştine, care înseamnă iubire de oameni. Chiar cu preţul ultim.

NIMENI, niciodată nu a reuşit o odă perfectă a IUBIRII precum Sfântul Apostol Pavel sau Paul – în funcţie de situarea greografică. Un iudeu fost persecutor nemilos al creştinilor, hulitor al Domnului Nostru Iisus Hristos.

Dar ceea ce au intenţionat mentorii ororii de la Oslo a fost tocmai să compromită caracterul luminos al creştinismului – de parcă ar putea, vreodată, cineva, mai mult decât să-L răstignească la infinit pe Mântuitor, martirizând discipolii Lui, spre gloria umanităţii şi întru salvarea ei eternă.

Morala: să uităm terorismul (anti)semit, care tot aia e. Să me îndreptăm minţile furajate asupra ţintei false, „fundamentalismul creştin”. Concept pentru cretini.

De altfel, mă leşi, ce organul calului „fundamentalist creştin” poate fi un mason?! 😯

P.S. Totodată, evenimentul monstruos de la Oslo acoperă evenimentul zilei precedente, anume, decizia Comisiei Europene de a acoperi astronomic gaura neagră din furtul guvernamental al Greciei, cu un nou împrumut, extins pe 30 de ani şi cu iertarea unei părţi din datoria anterioară: fiindcă falimentul Greciei ar însemna falimentul experimentului euro. Aţi mai auzit vorbindu-se despre asta? Că cică atentatorul e anti-UE. :mrgreen:

UPDATE: Cum de-am uitat? Aţi observat sau poate vă place modul în care presa l-a descris pe suspect? Cică, blond cu ochi albaştri. Sau nu pricepeţi nimic? 😆 

87 răspunsuri to “OROAREA DE LA OSLO. MIZA, UN PSEUDOCONCEPT INEPT”

  1. Marius Mina Says:

    „s-a demonstrat prin modul rapid în care autorităţile au acţionat”- au reactionat dupa 90 de minute . destul de limfatic .
    De ce nu ma mir?

  2. mihailandrei Says:

    „Ţinta ultimă e că se loveşte în inima dreptei creştine.”

    Exact!

    Treaba e clara ,masacrul cu pricina incearca sa ingreuneze polarizarea miscarilor nationaliste, sa le demonizeze nimic mai mult.

    „Crima, genocidul, sunt incompatibile cu fudamentele creştinismului, religia luminoasă a umanităţii.”

    In primele veacuri crestinismul a fost pecetluita cu sange de mucenicii tuturor vremurilor,nici vb de acctiuni „fundamentaliste”.

    „Şi veţi fi urâţi de toţi pentru numele Meu; iar cel ce va răbda până în sfârşit, acela se va mântui. „(Matei 10,22)

    Primul martir şi-a dat viaţa pentru Hristos ,diaconul Ştefan , ucis cu pietre (Fapte 7),nu a fost „fundamentalist”.

    De la Traian (98-117) pana la sfarsitul domniei lui Diocletian (285-305), crestinii au fost persecutati …in genere, la crestini nu se cautau si nu se condamnau anumite crime prevazute si pedepsite de legile in vigoare, ci doar calitatea si numele lor de crestini – pentru nume.( Iustin Martirul, Apologia I-a, 4 ).

    Contrar asteptarilor masurilor luate de imparatii romani contra crestinilor si a urii lumii pagane, cu cat crestinii erau mai persecutati, cu atat numarul lor crestea.

    Curajul martirilor in fata mortii a facut pe multi pagani sa treaca la crestinism. „Semen est sanguis christianorum” – „sangele crestinilor este o samanta”, scria Tertulian (Apologeticum, 50, 13).

    PS: Niciodata nu a incetat ura si batjocora la adresa lui Hristos si a crestinatatii,au schimbat doat strategia, intuita perfect…”ce au intenţionat mentorii ororii de la Oslo a fost tocmai să compromită caracterul luminos al creştinismului „

  3. stejarul Says:

    Modus operandi al masoneriei : „as long as you cut the moral fiber of a nation, is good”

    SimP

  4. OROAREA DE LA OSLO. MIZA, UN PSEUDOCONCEPT INEPT » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 24 July 2011 – Blog « Am jucat in “Predator” […]

  5. Johnson Says:

    21 de ani inchisoare este pedeapsa maxima pe care-ar putea-o lua dezaxatul…Adica un an pentru 4,38 oameni macelariti ! Uaaaau
    😯

  6. Marius Mina Says:

  7. Marius Mina Says:

    @Johnson, se va sinucide in ancheta , nu rezista la stress ;-))

  8. stejarul Says:

    21 de ani (sub protectie) e mult. Eu l-as lasa liber maine si i-as impune domiciliu fortat in Oslo, pe viata.
    SimP

  9. Johnson Says:

    @ Marius Mina.. o sa-l sinucida Jihazii in arestul preventiv ca prea i-a surclasat la faza asta… 😉 De asta sa ne temem,sa nu vrea alde Mohamed sa-si indrepte de urgenta „imaginea sifonata” 😐

  10. Roxana Iordache Says:

    Fraţilor mei albi, negri, maro, roşii şi cum oţi mai fi, păi să zici că autorul masacrului e blond cu ochi albaştri e mai rău decât dacă ai zice că o cioară a comis un masacru în Africa. :mrgreen:

    Au murit cel puţin 85 de copii. 😥 😡

  11. PLANO10 Says:

    Daca apartenenta la o religie sau la o natie este folosita ca vehicul de lansare a unor orientari politice de ce ne miram ca apar forme extremiste sau fundamentaliste de manifestare a politicului nationalisto-religios? Si ateismul in politica poate produce manifestari de extrema stanga la fel de periculoase.
    Nici Biblia, nici Coranul nu indeamna la crima sau ura. Nici crestinismul si nici islamismul nu indeamna la crima.
    Si totusi, printre cei care interpreteaza doctrinar invataturile sfinte de gasesc si habotnici cu mintea ratacita care ucid, pretinzand ca o fac in numele lui D-zeu sau Alah.
    Politicul nu are ce cauta in misionarismul si prozelitismul practicate de culte.

  12. Marius Mina Says:

    o noua etapa se naste cu dureri- terorismul autohton

    http://www.euronews.net/2011/07/24/norwegian-police-defend-their-response-time/

    The Norwegian police have defended the time it took for them to respond to initial reports of the shooting on Utoeya.

    No helicopter was available so the special firearms unit had to make the 45 kilometre journey from Oslo by car.

    The police boat at the shore was too small to take them and began to leak. They then had to commandeer recreational boats to cross.

    The police have revised down their estimate of the time it took to get to Utoya, 90 minutes

  13. motraucs Says:

    Pai si Motraux zice despre el ca e blond cu ochi albastri… 😀

  14. stejarul Says:

    Roxana,
    asta este white-al qaeda.

    „Brian Kilmeade then brought on Mike Baker, a former CIA agent and professional counter-terrorism expert. „Mike Baker’s here – this word that al Qaeda’s building up a white terror army of up to 1500 operatives in the UK:” said Kilmeade. „How soon could they strike us here, and would they be trying to do something similar using convicted criminals?”

    Baker told Kilmeade that al Qaeda looks for operatives who can fit in, just as the CIA does, saying, „If they can recruit a Scandinavian, that’s the holy grail for them.” He
    added, „They need people who can move around freely and do their bidding,” apparently implying that blue-eyed blondes are the people who blend most seamlessly into Western society.

    http://www.rawstory.com/news/2007/Fox_hypes_terror_of_Al_Qaedas_0114.html

  15. Radu Humor Says:

    Se pare ca le-a luat Dumnezeu mintile si incearca prin toate mijloacele sa impiedice recunoasterea statului palestinian.
    E o lupta ajunsa pe ultima suta de metri si s-ar putea ca finishul sa se dea in Iran !
    Portretul amaratului ala, scos in evidenta cu perfidie (cat l-or fi cautat?!) se vrea o dubla atingere a tintei :
    cea principala, de care am amintit, si cealalta (slabirea si discreditarea crestinismului), la care se lucreaza din plin, deoarece reprezinta principalul obstacol in calea NOM !
    Cu alte cuvinte, s-au demascat !
    Si nu cred ca Rusia, China, America, India si alte state (sudamericane, mai ales) nu vor trage de aici concluziile care se impun 🙄
    Se joaca la totul sau nimic si daca ne gandim la posibilul deznodamant, s-ar putea ca rezultatul sa fie in ambele cazuri NIMIC :mrgreen:

    Ti se rupe inima vazand cat de criminal, cu cata ura si inconstienta este lovit un stat ca Norvegia, un mic Paradis , care le statea ca un os in gat sacalilor si hienelor care nu se mai satura decat cu nenorociri si dezastre !

  16. PLANO10 Says:

    motraucs
    Noroc ca „blondul” tau, negru- pana corbului, nu poate invata doctrine si religie.
    Din instinct, tot soareci ucide. Dar nu pentru hrana spirituala.

  17. stejarul Says:

    Oricum eu nu pot crede ca al qaeda asa cum o stim (arabi fanatici etc) l-a angajat pe norvegianul asta sa faca terorism. NU! Ce cred e ca o organizatie de psihopati (masoneria fits the bill and the pic) i-au facut brainwash la acest individ sa comita crimele. Deci daca masoneria este in spatele al qaedei albe de ce nu ar fi tot ei in spatele si celei negre? (bin laden)
    Adica masoneria (CIA) le-au inlesnit atacul din 911.

    SimP

  18. P S Says:

    Multumesc PLAN10, pentru a avea curajul de a exprima deschis parerea multora dintre noi si anume ca extremismul religios de orice tip, fie acesta islamist, sionist, budist, hindu sau crestin este un ingredient quasi-sinequanon cu terorismul. Roxana, imi pare rau, dar criminalul descreierat cu ochi albastri pe care incerci sa-l scuzi este intr-adevar un extremist religios care mai e si crestin, si care nu e cu nimic mai presus decat taraturi ca Bin Laden sau imaginile sale in oglinda percum George Bush sau Ariel Sharon. ca sa dam doar cateva exemple mai convingatoare.

  19. Julia Says:

    speachless!……….
    😦

  20. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. N-ai de ce să te miri, acolo nu era stat poliţienesc. Din păcate, probabil că va începe să devină. 😐

    @PLANO10. Să fim serioşi cu „pacifismul” islamic. Corectitudinea politică e politica struţului. În realitate, e o religie a urii, exclusivistă şi primitivă. 😡

    @mihailandrei. Ai dreptate, dar din păcate au fost suficienţi descreieraţi care au umbrit religia iubirii prin actele şi politica lor criminală. Mai precis, le-au dat pretexte adversarilor să acuze creştinismul.

    @Johnson. S-ar putea să nu ia decât o cură psihiatrică, de unde i se pierde urma

    @Marius Mina. Se poate sinucide civil. :mrgreen:

    @Johnson. Despre asta-i borba, am uitat să scriu în text, ideea e că nu doar islamul …

    @Marius Mina. Serios, să nu te mire, Norvegia chiar era un paradis.

    @motraucs. Te mănâncă. 🙂

    @Radu Humor. Sunt la fel de descreieraţi, nu-i mai căina, că ei s-ar detona cu tine de gât. :mrgreen:

    @PLANO10. Aiurea, sunt suficiente pisici care convie’uiesc cu hamsteri, porcuşori de Guineea, alte şoricanii…

    @PS Adânc!

    @Julia. Da, mare păcat! 😦

  21. motraucs Says:

    @ Plano…sa crezi tu ca ăla mananca şoareci…ghiaaah 😦

  22. Roxana Iordache Says:

    @stejaruL. Eşti prea inteligent pentru simplisme din astea cu CIA. Şi chiar cu masoneria. Ştiu eu o splendoare de om, care n-ar fi intrat acolo dacă ar fi aşa cum se bârfeşte. Ideea lor e perfecţiunea. Şi tocmai ăsta cred că e şi păcatul lor. Nu te poţi substitui lui Dumnezeu. Pe de altă parte, sunt loji diferite, chiar divergente. Şi nu uita că o parte din istoria modernă a României li se datorează. Deci, eu cred că nu-i corect să-i demonizăm. Măcar, nu en gros.

    @motraucs 😆

  23. PLANO10 Says:

    @Roxana
    Crezi ca religia islamica e primitiva ? Eu as zice ca e mai neadaptata la vremurile moderne, desi Profetul Mohamed, un afemeiat s-ar zice astazi, cel care a avut 10 neveste, a trait la anii 600 dupa Cristos.
    @motraucs
    I-ai amortit instinctele motanului! Probabil l-ai indoctrinat pe la vreo Tabara de vara in spiritul tolerantei fata de soricei 🙂
    Nici nu mananca, nici nu prinde soricei… daca i-ai pus clopotei! 🙂

  24. Roxana Iordache Says:

    @PLANO10. Studiaz-o mai atent şi ai să vezi. Nu cred că îţi va mai arde să glumeşti. Oricum, deja ai dat un argument solid în favoarea consideraţiei mele. Şi nu pun nici un emoticon. Condiţia femeii în Islam e incalificabilă. Nu-i vorba doar de asta, dar e o componentă definitorie pentru primitivismul religiei în cauză. Una întunecată, belicoasă şi plină de pământ. Vezi viziunea lor despre rai, imaginat ca un harem cu fecioare, izvoare de băutură şi munţi de mâncare. Sau postul lor – în perioada Ramadanului, postesc toată ziua şi se îndoapă noaptea. Iar ritualul în moschee e un fel de transă, fiindcă habar n-au ce zice imamul.Tot ce nu e musulman e necredincios şi dacă nu poate fi convertit cu forţa, trebuie exterminat. Cam asta e.

  25. Roxana Iordache Says:

    @Tuturor. Dacă urmăriţi presa, mai ales pe a noastră, veţi observa modul nereflectat în care preiau şi vehiculează nonsensuri, ceea ce denotă spălare a creierului. Cazul Oslo se prezintă prompteristic, după textele livrate pe agenţii. Cică, atac antimusulman, fără ca să-şi pună minima întrebare, ce atac antimusulman e ăla, împotriva unei tabere de anti-israelieni?! 🙄

  26. PLANO10 Says:

    @Bravos Roxana!
    Ma pui sa studiez Coranu! Ca sa aflu.. ce? Ce revelatii a avut Mohamen in pestera, cand era bantuit de frisoane? Sau cand comanda ostile de credinciosi pentru a cuceri Mecca?
    Totusi sa nu confundam Coranul cu doctrina partidelor si miscarilor islamiste!

  27. olimpiu Says:

    Blondul cu ochi albastri e fan Vlad Tepes!!!!

  28. Lui băselu i se pregăteşte ceva | Ţara vorbelor în vânt Says:

    […] n-ar strica să aruncaţi o privire şi pe aici: Bloggerii care contează şi care este, Oroarea de la Oslo, Sculptuă în măr, Like a rainbow, Eminescu-i de vină, Gîndeşte gîndul, O comparaţie, […]

  29. Adrian Says:

    Intotdeauna dezaxarile unora vin pe fond religios sau antirasial. E adevarat ca n-am auzit pana acum de fundamentalisti budisti sau shintoisti dar asta e alta poveste. Dar acum cine stie ce-l macina pe asta si de cata vreme? Mai sunt si altii suparati; in urma cu ceva vreme am primit un mail de la cineva care contrapunea poza de grup a echipei nationale de fotbal a Frantei din 1930 cu cea din anii 2000. Cine a fost la Paris intelege despre ce e vorba si de ce unii francezi probabil ca ar cloci aceleasi ganduri. Exista o limita a convetuirii care la unii este foarte jos, mai ales daca „e blond cu ochi albastri” iar in jurul lui incepe sa vada din ce in ce mai multe turbane pe strada. Daca mai exista si „stimulente” ale comportamentului, mai mult sau mai putin grave, mai mult sau mai putin fabricate de media, conditiile sunt coapte. Poate ca niste sociologi ar trebui sa explice de exemplu ce simteau oamenii aia din Hadareni daca va mai amintiti cum au izbucnit intr-o zi. Studii din astea poate ca ar defini mai bine limita la care unii o iau razna precum dezaxatul cu pricina ce n-a mai rabdat sa se ocupe de ferma lui ca sa comita un masacru pe care numai el il poate intelege …

  30. Mâţa Says:

    @Adrian. Nici tu nu te întrebi ce atac antimusulman e ăla, împotriva unei tabere de anti-israelieni?! 👿

  31. Ghita Bizonu' Says:

    Pai in Norvegia blonzii cu ochi albastri sunt comuni ….
    In al doilea rand sa inteleg ca Torquemada nu ar putea face parte dintre fundamentalistii crestini ?! Nici cel care a lasnat celebrul strigat „tuez-les tous ! Dieu reconnaitra les siens ?! Poate nici papa Gorgia nu era crestin saracu de el ….
    Si in ultimul rand confuziile aluia sunt normale intr-o lume confuza in care toti folosesc aceiasi termeni . Si traim intr-o lume cam nebuna . Sa luam ca termen de comparatie far Westul. Unde era realtiv normal sa omori si pistolarii celebri au ajuns legende .. glorificate si azi de Hollyywood. Trageau aia la intamplare ? Nu !
    Se sucareau asa din principiu si intrau intr-o scoala, biserica samd ucigand la gramada copii, femi, batrani ?! Nu ! Biily the Kid recormenul cu 9 ucisi intr-o zi si-a atsbilt recordul impotriva unor barbati inarmati care stiau ca Billy le purta sambetele . Billy si-a inceput cariera se zice ca pe la 12 ani … sigur pe la 15 . Dar nu intr-o clasa de scoala urmarind copii ….
    As zice ca este normal intr-o societate care a preamrit protestu’ ca finalitate… Astia „protesteaza” d’aia fac ce nici macar psihopatu de teh kid nu indraznea sa gandeasca …

  32. Marius Mina Says:

    No Press Allowed – Norwegian court will close custody hearing of mass killing suspect to press -(Reuters)

    Incepe sa-mi placa 😉

  33. Roxana Iordache Says:

    @PLANO10. Sharia se trage din Coran. Oricum, nu strică să-i studiezi, e o religie sinistră. De altfel, condiţiile geografice din care se trag(e) o explică.

    @olimpiu. Vlad Ţepeş era un psihopat sangvinar şi sadic.

    @Ghita Bizonu’. Nici tu nu răspunzi la întrebarea preluată cu exasperare de @Mâţa. Restul sunt diversiuni. Fundamentalism înseamnă urmarea cotidiană a fundamentelor şi am explicat cât se poate de clar că un fundamentalist creştin ar trebui să fie un sfânt, copie a lui Iisus Hristos. Dar tu preferi să amesteci mere cu usturoi. Şi să blamezi cultura protestului. Lasă că e bine la noi, nu se protestează, n-avem nici atentate. Cam asta e logica ta. Nu? :mrgreen:

    @Marius Mina. Partea proastă e că au murit oameni, atâţia copii. 😯 Faptul că audierea e cu uşile închise denotă o societate (încă) sănătoasă, solidă pe principiile ei. O audiere publică era tot ce şi-ar fi dorit mentorii propagandei criminale.

  34. olimpiu Says:

    Imi pare rau dar exista si fundamentalism crestin si cum fundamentalistii islamici interpreteaza spre propirul folos Coranul asa si crestinii ,,fundamentalisti”inca de pe vremea cand initiau cruciadele, bat campii cu voiosie impotriva altor credinte.
    un arhiepiscop din evul mediu indemna: ,,omorati-i pe toti, Dumnezeu ii va alege pe ai sai!” si nu demult cam tot in genul asta predica un pastor tembel din USA. ce are asta cu crestinismul??? nu are , decat adepti eventual ca si fanaticii islamisti cu, Coranul!

  35. iosif boldur Says:

    !/ probabil ca au vrut sa spuna „fundamentalism cretin”
    2/ Proslavirea oricarei religii nu face bine la mansarda! Am intilnit musulmani de mareecaracter si crestini ordinari (uitati-va doar in jur). Cred ca nu e nevoie sa fii declarativ adept al unei religii ( sau nici macar sa crezi in „EL” ) ca sa ai o conduita sociala corecta . Si mai cred ca cele 10 porunci sint rodul unei convietuiri de mai multe mii de ani si sunt chintesenta a ceea ce simtim cam toti de pe planeta ca trebuie sa existe intre noi. Din pacate ne conduc cei care nu cred in ele.

  36. Roxana Iordache Says:

    @papornitacuvorbe. Nu pot posta la tine, nu apare butonul. Bine că măcar pot să votez şi să dau like-uri. Mi-a plăcut foarte mult postarea cu învăţăturile. Păcat numai că realitatea e chiar aşa de naşpa pe cum o arăţi tu. 🙂 😦

    @olimpiu. Nu, nu există. Vezi răspunsul către Bizon. Fundamentele Coranului sunt agresive, violente, exclusiviste. Omul nu contează, e egal cu zero. Femeia, zero barat. Dacă te referi şi la mine când spui despre bătutul câmpilor cu voioşie despre alte credinţe, e dreptul tău. Numai că am încercat să le cunosc religia, convingerile, „civilizaţia” înainte de a mă pronunţa. Iar înainte de a-i studia m-am lăsat păcălită de vrăjeala cu „Islamul, religie a păcii”, o aberaţie.

    Fundamentele creştinismului sunt luminoase, generoase, au în centru comuniunea şi iubirea de aproape ca şi chip al lui Dumnezeu.

    Creştinismul a fost uneori un pretext. Faptul că „a fost interpretat” e altă poveste. Dar în privinţa cruciadelor, ar fi bine să fim atenţi, că erau în apărarea unor teritorii cucerite de Islam. Oricum, nu-i corect logic să fundamentezi o afirmaţie cu un exemplu, respectiv clericul din evul mediu sau pastorul american contemporan. Un principiu valid e că poţi, în schimb, contrazice o afirmaţie cu un exemplu contrar. 🙂 Nu-i corect nici să amesteci confesiunile şi sectele, şi pe urmă să tragi o concluzie alterată din blender. Totuşi, bine că a fost salvată Spania creştină, nu crezi? 🙂

    Revenind, fanaticii islamişti, cum le spui tu, chiar au de-a face cu Coranul, găsesc acolo fundamentele agresiunii lor, li sunt predate în şcoli speciale, în care sunt pregătiţi pentru violenţă şi fals martiriu sau martiriu mincinos – atât ca act, cât şi ca făgăduinţă (foamea şi setea din ei, pentru bunurile carnale promise pe lumea-aialaltă). Coranul conţine precepte ale violenţei şi asasinatului „legitim”, Mai puţin atentatul sinucigaş, dar aici e şi complacerea imamilor lor, care n-au dat o „fatwa” (decret) prin care să le condamne şi să le declare în afara credinţei musulmane.

  37. Roxana Iordache Says:

    @iosif boldur. Bun venit. Şi totuşi simţi nevoia să pui majuscula. 🙂 În rest, de ce crezi că nu face bine la mansardă bucuria creştinismului, religia iubirii? Credinţa o trăieşti sau nu, e libertatea fiecăruia. La fel cum fiecare e liber să accepte şi să conteste, condiţia fiind să rămână la nivel teoretic şi să nu transforme divergenţele în ură faţă de persoană. Este singurul lucru pe care ni-l interzice Iisus, să urâm, deci să ne răzbunăm.

  38. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana

    “fundamentalism” ca notine pplitica are ale sensuri de cat cele presupuse de tine .

    Fundamentalism is strict adherence to specific theological doctrines typically in reaction against the theology of Modernism.[1][2][3] The term „fundamentalism” was originally coined by its supporters to describe a specific package of theological beliefs that developed into a movement within the Protestant community of the United States in the early part of the 20th century, and that had its roots in the Fundamentalist–Modernist Controversy of that time. The term usually has a religious connotation indicating unwavering attachment to a set of irreducible beliefs.[4] „Fundamentalism” is sometimes used as a pejorative term, particularly when combined with other epithets (as in the phrase „right-wing fundamentalists”)
    Sau daca preferi franceza Le fondamentalisme désigne l’attachement strict aux principes originels d’une doctrine, généralement religieuse
    Le terme fondamentalisme désigne l’attachement strict à une doctrine précise, religieuse ou autre. Il est né au début du XXe siècle en terrain protestant nord-américain, en opposition aux développements du libéralisme théologique[2]. Il continue d’être employé dans ce contexte, mais en est venu, en France, à désigner le plus souvent les islamismes radicaux qui occupent dans ce pays plus de place dans les débats que les protestantismes radicaux[3]. Le mot intégrisme ou intégralisme, choisi par les catholicismes radicaux comme le mouvement de la Fraternité Saint-Pie-X pour se désigner, leur est en principe appliqué ; il s’applique également aux islamismes radicaux en alternance avec fondamentalisme.
    Ma rog din Wiki .
    Ca o mica bizarerie daca muscatii de fundamentalism apartin religei mozaice se zice ca sunt “ultraortodocsi” … fara nici o legatura cu religia crestina . Asa cum “dogamtismul” denunatat la comunisti nu are nici o legatira cu dogma crestina – dimpotriva ….
    Ce crezi tu ca ar fi fundamentalist se cheama om pios ….Si te asigur ca “contrabanda” nu inseamna lupta impotriva banditismului ….
    Oricum cestia cu protestul este/era prin anii 60-80 … marota a stangii . Ce arata inca o data amalgamarea ideilor ….
    Cat despre “intrebarea” ta eu imi exprim increderea “că Norvegia e o monarhie democratică în care instituţiile statului funcţionează prompt” . Se pare ca tu ai dubii …

  39. Roxana Iordache Says:

    @Ghita. Nu agreez „corectitudinea politică” şi nici nu mă documentez de pe wiki. :mrgreen: Oricum, n-are rost să-ţi răspund în rest, pentru că intri pe un teritoriu minat şi nu-mi place să profit în situaţii de acest gen. 🙂

  40. papornitacuvorbe Says:

    acuma, sincer, că ne-au spus că are ochi albaştri şi e blond mi se pare irelevant, atâta vreme cât au uitat să ne spună ce mărime are la pantofi 😦

  41. papornitacuvorbe Says:

    @ Roxana: nu am idee de ce nu apare butonul ăla nesimţit, dar poate e doar ceva de moment, de la wordpress, pentru că totuşi alţii au comentat. oricum, o să arunc o privire prin setări, poate am făcut eu ceva aiurea pe acolo.

  42. Scepticul De Serviciu Says:

    @ Roxana: chiar nu am idee ce poate fi, pentru că dacă intru într-un post, după eventualele comentarii apare şi căsuţa în care omul care a citit poate comenta; cum ziceam, o fi fost vreun rateu de moment al wordpress-ului.

  43. papornitacuvorbe Says:

    @ Roxana: scuze, Scepticul e tot una cu paporniţa; e un id mai vechi, pe care nu-l mai folosesc de o veşnicie, nu mai am nici blogul respectiv; doar că dacă uit să mă loghez nu ştiu de ce mă loghează automat cu id-ul respectiv

  44. olimpiu Says:

    @ roxana
    nu m -am referit decat la predicile auzite la multi ,, slujitori ai Domnului” nu aveam intentia sa te jignesc si nici vreun motiv. EU AM TAXAT MODUL IN CARE SE PREDICA SI PUNE IN ,,OPERA” CRESTINISMUL SI NU LA VALORILE LUI( aici cred ca este neconcordanta tu vb de valorile crestine)! avem si in randurile congregatiilor crestine fundamentalism chiar daca nu atat de agresiv(inca) si cu siguranta prea putin mediatizat. eu sunt convins ca a urma invataturile lui IIsus nu te poate duce la ura, cum nici invatatura lui Mahomed

  45. PLANO10 Says:

    De ce o fi amutit fundamentalistul Hotvath? Ala cu bomba nuclearea romaneasca … de „Base”? 🙂
    Si prin comentariile sale belicoase miroase rau, rau de tot, a azotat si a amoniu! 🙄

  46. Adrian Says:

    @Mâţa: Recunosc ca sunt in concediu la mare si nu prea am consumat timpul cu stirile. Desi am aflat si sunt relativ la curent dar nu cu detalii.
    Ce spun eu in acest moment este ca nici nu ma intereseaza aspectul cu pricina. Eu vad ca UN DEZAXAT, care are niste frustrari evidente dar pe care nu le stim noi acum cu adevarat, a facut un macel PRINTRE NISTE OAMENI. Care-i diferenta ca e antimusulman sau antiisraelian – in esenta e vorba despre un masacru comis de un dezaxat. Partea cealalata, de care vorbesti, e un ambalaj politizat de care cei ce vor utiliza stirea nuda pentru a se scuza sau a ataca partea adversa (ideologica, rasiala, cum vrei sa-i spui). Ce ne-am fi facut daca aflam ca e unul ala din miscarea religioasa a Cavalerilor Jedi cum s-au declarat in urma cu niste ani cativa australieni ? :)) Hai intai sa vedem care-s mecanismele psihologice (psihiatrice aici) si sociologice care au condus la crima si pe urma sa detaliem cu politica globala. Zic si eu …

  47. Roxana Iordache Says:

    @olimpiu. Eşti prea delicat, nu era vorba de o jignire, ci de o observaţie, pe care eşti liber să o faci. În ce priveşte predicatul, de predicat, numai preoţii au dreptul să predice şi predică în spiritul scripturilor.

    Termenul de fundamentalism e stupid cu privire la creştinism, îmi menţin afirmaţia. Iar învăţătura lui Mahomed te poate duce la ură. Izvorăşte din ură. E rodul războaielor de supunere şi exterminare. E lumească. El însuşi e doar un om şi consideră toţi profeţii ca atare, inclusiv pe Iisus, ceea ce-i o blasfemie.

    Sigur, libertatea credinţei e inviolabilă. Dar atâta vreme cât o religie şi credinţa în ea nu constituie o agresiune la adresa celorlalte, de fapt, la adresa umanităţii.

  48. Roxana Iordache Says:

    @PLANO10. Dacă ţi-o fi dor, poate să posteze pe blogul tău. :mrgreen:

    @Adrian. Ea a preluat întrebarea mea. Ori nu ai înţeles-o, ori nu vrei s-o înţelegi. O repet, deci. De ce, dacă se pretinde antimusulman şi afirmă că motivul atacului lui a fost iniţierea unei campanii împotriva islamizării Europei, a comis oribilul asasinat împotriva unor tineri care s-au declarat anti-Israel?

    Oricum, nu s-ar fi ajuns aici dacă guvernele europene ar fi acţionat preventiv.

  49. Ghita Bizonu' Says:

    Roxana

    wiki newiki insa asta este intelesul lui „fundamentalism” . Iar tamptii aiai din SUA (fundamentalisti adicatelea extrermisti) uneori au incendiat biserici (ale negrilor) in numele valrilor civilizatiei .. crestine !!
    Si la „mirarea” ta ca de ce ala care se pretinde antimusulman „a comis oribilul asasinat împotriva unor tineri care s-au declarat anti-Israel?” apai ptr ca acei tineri apartin unui partid care nu agreaza isteria unora si da dovada de echilibru , deci este promusulman . O dovada in plus ca tinerii aia erau promusulmani ar ti ca partidul lor cere nitica boicotare a Israelului.per ca ai aflat ca intre fudamentalistii islamici si Israel numaioi iubire nu este …Asa ca s-a gandit ca trebuiesc starpiti de mici simpatizantii musulmanilor. Si nu ar fi chiar asa de ciudata cestia .. ca Sirhan Bishara Shirhan l-a ucis pe Bob Kenedy pe motive ca poporu palestinian samd …
    Oricum indivizoar astora nu prea are rost sa le ceri logica si ratiune ….

  50. Adrian Says:

    @Roxana Iordache: poate pentru ca E DOAR UN DEZAXAT ? Asta spun si eu, ca nu stim cu adevarat, eu cu atat mai putin din intermezzourile de plaja 🙂 Poate ca omu’ o fi aflat din presa ca se strange lume acolo din tari musulmane, ca n-o fi presa si la ei perfecta si o mai da stiri stupide cum e cazul des la noi. N-o fi verificat „din trei surse” informatia si a plecat la vanatoare unde i-o fi zis vreun „jurnalist”. Poate ca sa trezit producand un „friendly fire” cum zic trupetii americani cand trag din greseala asupra lor. De unde sa stiu eu care sunt circumstantele !?
    Ce mi-e clar e ca trebuie sa fie putin (mai mult) dus cu capul si ca circumstantele politice, sociale si economice i-ar fi declansat capsa cumva. As fi curios daca a luat Bacul la el acolo …

  51. Adrian Says:

    Pe de alta parte, ce a spus Ghita Bizonul mi se pare ca are sens. Caci prietenii dusmanilor mei trebuie sa fie dusmanii mei nu? Daca dusmanii mei sunt musulmanii, iar astia sunt anti-Israel, rezulta ca cei ce sunt anti-Israel s-ar putea sa fie prietenii lor de unde ecuatia respectiva. Dar tot dezaxat este …

  52. Radu Humor Says:

    Vad ca mai toti acuza fundamentalismul musulman, altii, mai putini, pe cel crestin dar nimeni n-are curajul sa vorbeasca despre cel mai periculos dintre toate.
    Dupa ce veti citi „Protocoalele Sionului”, o sa aveti o cu totul alta viziune despre lume si veti intelege mai bine cam toate evenimentele care au inceput sa se succeada ametitor de repede.
    Chiar si nationala neagra a Frantei are o explicatie destul de simpla.

    Cineva ma intreba daca am observat modul deadreptul impresionant in care se apara intre ei tiganii ( si trebuie spus ca aceste manifestari se intampla aproape numai in situatii critice, cei aparati fiind vizibil in afara legii !)
    Si totusi sunt aparati pana-n panzele albe 😆 cum se spune pe la noi !
    – Ei, vezi, de asta rezista ei, solidaritatea ii tine la suprafata ( ba as zice chiar ca se inmultesc intr-un ritm ingrijarator! ), ceea ce la noi a disparut si de aceea nu ne aparam semenii nici macar atunci cand se vede cu ochiul liber ca sunt furati, batuti, inselati, mintiti, nedreptatiti :mrgreen: ( ca sa nu mai spun ca nici propria persoana nu suntem in stare sa ne-o aparam si respectam) de au ajuns sa-si bata joc de noi, niste minoritari, nu neaparat etnici, dar sigur numerici ! 🙄
    P.S.
    Primul semn al terenului pierdut in disputa noastra cu ei este nepasarea, tacerea, comentariile tangente si nu la obiect, dar in primul rand pierderea sentimentului de solidaritate nationala !
    Exact ce urmaresc si asteapta ei de secole, dar au gasit acum bresa aceasta facuta in trupul tarii de o guvernare tradatoare, santajabila si lipsita de patriotism !

    Cati bloggeri mai au curajul sa trateze astfel un subiect care s-ar putea sa incalce niste aberante cutume impuse, corect politice doar pentru ei ?! 😉

  53. Serban G Says:

    Vad ca norvegianul a schimbat toate agendele dand portocaliilor timp sa mai respire…asteptam atata rautate si determinare de la voi intr-o cauza mai buna,mai din Romanica ocupata de o gasca de nemernici care mitraliza zilnic sute de batrani,de bolnavi si de familii aflate la marginea prapastiei…Asta se numeste carnagiu daca n-ati aflat inca.

  54. panseluta Says:

    Daca blondul tau ar fi trait in romania ar fi fost un client al blogului tau
    Asa amestec de agresivitate verbala, prostie, crestinism de balci, anti europenism, limbaj de mahala, instigare la violenta nu ar fii avut cum sa nu il intereseze.

  55. Marius Mina Says:

  56. Mâţa Says:

    @Ghita Bizonu’. Fundamentalism e un termen care nu se pretează la creştinism. Dar nu vrei să pricepi. Poţi spune corect din toate punctele de vedere fundamentalism islamic, fiindcă se pretează. Însă e stupid să spui fundamentalism creştin, e o contradicţie în termeni.

    E de comă deducţia ta, cică, partid echilibrat, deci pro-musulman. 😆 😆 😆

    Trebuie să fii deraiat ca european sau american ca să fii promusulman. Rău de tot. Mi se pare inutil să demonstrez de ce, că e la mintea cocoşului, pentru orice om cu instinct de conservare. Trebuie să fii destul de dezechilibrat, de asemenea, ca să susţii fundamentalist Israelul. Şi absolut dezaxat ca să negi dreptul Israelului de-a avea un stat. Şi la fel , ca să negi dreptul palestinienilor la un stat. Echilibrul înseamnă să recunoşti dreptul ambelor părţi la statul lor şi să mediezi de aşa natură încât să nu le mai dai pretexte să se încaiere. Fiindcă ambii veri semiţi se aprind reciproc la fel de profitabil, în sensul că mentorilor lor le convine perpetuarea conflictului. Aplanarea sau stingerea lui le-ar lua obiectul muncii. :mrgreen:

    @Adrian. Am încă o marjă de dubiu, dar mie băiatul mi se pare un agent perfect.

    @Radu Humor. Şi de ce, mă rog, ar fi fundamentalismul evreiesc mai periculos decât cel islamic? Mă leşi cu protocoalele Sionului? Asta denotă impotenţă, să-i tot urâm pe evrei fiindcă sunt atât de deştepţi încât reuşesc să conducă lumea. Mai bine am reuşi să ne punem în valoare calităţile şi să-i concurăm în sensul bun şi inteligent. Nu victimizându-i, aşa cum vor. Sunt atât de inteligenţi încât găsesc pretext de victimizare din orice prostie a noastră tribală. Am mai spus-o şi o repet, deşi nu e corect, fiindcă toate naţiile şi seminţiile sunt de la Dumnezeu, dar dacă ar fi să aleg între cele două seminţii semite, aş alege fără ezitare neamul lui David. Pentru că Noul Testament în cel Vechi se prefigurează şi pentru că au genii artistice, cu precădere muzicale. N-aş simţi lipsa arabilor/musulmanilor, dimpotrivă, ar fi linişte. Măcar pentru că n-ar mai avea evreii cu cine să se arunce în aer. 😆 Dar nu-i de râs. 😐

    Deci, antisemitismul e stupid, denotă complexe de inferioritate. Şi cum bine ştii, antisemitism înseamnă să fii deopotrivă împotriva evreilor şi a arabilor. Dar asta nu se mai (s)pune.

    @Serban G. Eu chiar mi-am propus ca o vreme să nu mă refer deloc la ce se întâmplă în ţară. Fiindcă altfel nu fac decât să le ofer supape de defulare celor care în lipsa „răcoririi” acumulează furie şi trebuie să o descarce în stradă. Nu la oglindă. :mrgreen: Oricum, am să scriu despre Deta, nu de alta, dar pentru că de două zile se macină pe lângă subiect, ba s-a ajuns chiar ca să se facă jocul regimului.

    @panseluta. Te referi la fii-ta din Pleşcoi. Mereu greşeşti adresa. Oricum, blondul făcea o faptă bună dacă în loc să execute nevinovaţi, vă arunca în aer stabilimentul şi vă măcelărea până la ultimul mutant. 😆

  57. Mâţa Says:

    @All. Deci, îmi fac blog. Să aibă şi amica Roxana o concurenţă reală. :mrgreen:

  58. Mâţa Says:

    @All. Acum, pe bune, va merita să citiţi, fiindcă de regulă am să dau din casa portocalie. Gazda nu se supără, oricum mă promovează, că sunt mai mică. 😳 Avem cam aceleaşi valori şi vorba poetului, „acelaşi dascăl”. Succesiv. Pentru cine nu ştie, de exemplu, chivuţa – pardon, panseluţa – asta n-are legătură cu succesurile. :mrgreen:

  59. papornitacuvorbe Says:

    @ Mâţa: îmi venea să-i zic vreo două chivuţei, dar mă bucur că ai făcut-o înaintea mea, pentru că parcă nu mai aveam chef de încă o repriză după ce m-am boxat cu marele şi renumitul regizor, fotograf, artist (şi ce-o mai fi el) din New York 🙂 . aşa că nu pot decât să îţi mulţumesc

  60. Adrian Says:

    @Mâţa: un lucru „ma bucura” insa in povestea asta: ca nu se poate vorbi de fundamentalism ateu :)) Inca o data remarc ca n-am azit pana acum de fundamentalisti Baha’i, Shinto, Budhisti. De hindusi am mai auzit dar numai cand se taie „pe cascaval” cu musulmanii prin Kashmir. Cred sincer ca daca se merge la radacina, coflictele inter-religioase au fost, sunt si vor fi legate de teritorii,ambitii politice ale unor instigatori, orgolii nemasurate ale unor clerici, bani si afaceri. Altfel, conflictele religioase ar fi simpatice precum in „Ianke, Take si Cadar”.

    Am aflat de curand, in mod direct, ca exista cineva religios crestin, persoana ilustra, care daca afla ca esti ateu odata te „excomunica” din lista lui de bloguri (asta e o pedeapsa suprema). Mie mi-a adus aminte de episodul ala din Seinfeld, cu „soup nazi” care le spunea cientilor „no soup for you today!” daca ieseau din rutina lui 🙂 Poate suna amuzant dar tot o foma de fundamentalism poate fi si asta.

  61. Motraux Says:

    🙄 😦 plictisitor ….meaooowww ! 😯

    @motraucs,cand eram pisoi ca tine ma jucam cu soriceii adusi de mama,bunicii tin minte numai din astia mancau altfel nu-i tinea nimeni in gospodarie la paguba…deh,vremuri grele,crezi ca dadea fuga stapana la magazin sa le ia whiskas ? 😐 nici vorba !

  62. Donkeypapuas Says:

    Eu cred că ar cam trebui să privim lucrurile din perspectiva noastră, românească, şi să-i mai băgăm undeva pe „arienii” ăştia blonzi cu ochi albaştri care tot vor să salveze umanitatea de-o bagă în rahat mereu. Ăştia, care tot se proclamă „salvatorii Europei”, la ce fel de Europă se referă? Păi în manualele lor de istorie europeană jumătate cuprinde istoria Franţei, un sfert a Angliei, o cincime cuprinde Spania şi Germania iar restul…. Ce frumos dădeau lecţii germanicii de democraţie, dar cum ştiu să treacă peste vocea popoarelor de aici atunci când vpr să-şi impună stăpânirea!
    Dezaxatul din Norvegia avea o admiraţie şi pentru Vlad Ţepeş. Dar s-a întrebat oare vreodată de ce după aceea românii au preferat să fie aliaţi cu otomanii şi să întoarcă spatele „fraţilor creştini”? De ce să mă intereseze pe mine „islamizarea” Franţei, de exemplu? Nu au vrut ei să fie imperiu? Nu au dus ei, francezii (deşi pe unii îi cheamă Iţic) o politică biseculară anticreştină şi atee (prin strădania lojei Marele Orient, ca şi în Rusia)? Păi acum culeg roadele!
    Eu asta ştiu în schimb: că după ce Dobrogea a devenit românească turcilor şi tătariilor noştri nu li s-a clintit un fir de păr din cap. Unde sunt însă tătarii din Bugeac? Dar turcii din Serbia? Cei din Buda şi Pesta, ce s-a întâmplat cu ei? Dar în Grecia? Şi apoi observăm: în Grecia nu există oficial nici valahi, în Serbia românii din Timoc nu mai au drepturi de peste un veac şi jumătate, ungurii şi ruşii au dus crunte prigoane antiromâneşti. Aşa că să ă scutească marii apărători ai Europei.

  63. PLANO10 Says:

    @Donkeypapuas
    Noi suntem toleranti cu alogenii care s-au aciuat in tara si foarte intoleranti cu noi.

  64. Ghita Bizonu' Says:

    Mâţa

    eu ti-am explicat cat am putut gandirea imbecilului . Ca sa nu te miri de ce ala s-a apucat sa-i macelareasca pre aia . te-ar macelari si pe tine din exact aceleasi motive – ca dupa el esti promusulman
    Cat despre cei considerati fundamentalisti crestini , ei bine fac parte din unele culte neoprotestante .. care cu greu ii poti considera chiar crestini. Oricum Igantiu de Loyola le-ar fi recomandat nitel foc de lemne verzi ….

  65. Ghita Bizonu' Says:

    Mâţa

    ca sa intelegi. Daca ai de-a face cu un apucat intoxicat de propaganda de razboi si te arati cat de cat echilibrat inseamna ca automat il tradezi, pactizezi cu dusmanu samd si risti sa treci pe primul loc pe lista lui ….
    Astora nu are rost sa le ceri logica . Ei au una proprie – ori zici ca ei ori te omoara …
    Si sunt o apa si un pamant indiferent de „cauza” lor

  66. acub123 Says:

    Mai grav e ca probabil cel putin jumate’ din norvegienii care au aparut la TV desi indignati de faptul ca a omorat 100 de conationali, impartasesc opiniile criminalului

  67. stejarul Says:

    @Roxana
    „Ştiu eu o splendoare de om, care n-ar fi intrat acolo dacă ar fi aşa cum se bârfeşte”

    Roxana, stiu si eu o scumpica de „Lady” foarte draga mie care a intrat (a fost bagata, mai corect spus) in FSN. A fost doar „a matter of time” prezenta ei acolo…. ma refer la Doamna Doina Cornea.
    Roxana, prezenta unor oameni adevarati in anumite „structuri” nu garanteaza valoarea acestora (a structurilor).
    Acest individ tulburat sunt convins ca nu a fost „singur” iar mesajele care le-a lasat inainte de atac contin elemente contradictorii atat de multe, caracteristica tipica a minciunii, incat putem spune ca adevarul este exact in directie opusa unde vrea el sa ne indrume.
    Analiza faptelor lui ofera sanse mult mai mari sa descoperim adevarul decat analiza vorbelor.

    CAt despre masoni, eu am o presimtire foarte puternica ca sunt implicati. Ti-am postat anterior o stire de pe FOX, veche de 3 ani in care jurnalistii atentionau ca Al Quaeda cooptreaza „caucasians| care sa faca acte teroriste. De unde stiau ei

  68. stejarul Says:

    @Roxana
    „Ştiu eu o splendoare de om, care n-ar fi intrat acolo dacă ar fi aşa cum se bârfeşte”

    Roxana, stiu si eu o scumpica de „Lady” foarte draga mie care a intrat (a fost bagata, mai corect spus) in FSN. A fost doar „a matter of time” prezenta ei acolo…. ma refer la Doamna Doina Cornea.
    Roxana, prezenta unor oameni adevarati in anumite „structuri” nu garanteaza valoarea acestora (a structurilor).
    Acest individ tulburat sunt convins ca nu a fost „singur” iar mesajele care le-a lasat inainte de atac contin elemente contradictorii atat de multe, caracteristica tipica a minciunii, incat putem spune ca adevarul este exact in directie opusa unde vrea el sa ne indrume.
    Analiza faptelor lui ofera sanse mult mai mari sa descoperim adevarul decat analiza vorbelor.

    CAt despre masoni, eu am o presimtire foarte puternica ca sunt implicati. Ti-am postat anterior o stire de pe FOX, veche de 3 ani in care jurnalistii atentionau ca Al Quaeda cooptreaza „caucasians| care sa faca acte teroriste. De unde stiau ei

  69. stejarul Says:

    (Postez f greu. Textul se imparte singur in doua…. E ceva aiurea cu wordpress)

    Ok, sa inchei: Murdoch, proprietarul lui FOX, se pare ca a intrat recent „la apa” pentru ca asculta telefoanele masonilor din Anglia si ii santaja. Poate fi ca informatia despre Al Qaeda in cautare de teroristi „albi” sa-i fii parvenit lui Murdoch dintr-o „stenograma” de-a ziaristilor lui? (stirea din 2008 chiar mentioneaza „un scandinav)
    Oricum, crimele acestui nebun nu au nici un sens: zeci de copii albi, in numele anti-muslimismului, crime facute de un „arian” care se declara crestin in uniforma masonica…. Daca asta nu e culmea absurdului, atunci nu mai stiu care poate fi. De aia eu cred ca adevarul este in directie opusa… far far away!
    SimP

  70. Roxana Iordache Says:

    @Mâţa. De ce să-ţi mai faci blog, ia-l pe ăsta, că eu nu prea mai am chef de el. :mrgreen:

    @Adrian. Cam aşa e.

    @Motraux. Am plictisit pisu scump! 😳 Noroc cu ăla mic. 🙂

    @Donkeypapuas. N-are cum să nu te intereseze, pentru că te atinge şi pe tine. De acord cu ultimul paragraf.

    @PLANO10. „Alogeni”?! 😯

    @Ghita Bizonu’. Aici sunt pe aceeaşi lungime de undă cu @Mâţa. Tipul joacă un rol.

    @acub123. Şi care sunt opiniile lui? Dacă te referi la opinia împotriva pericolului islamizării Europei, trebuie să fie cineva ori ipocrit, ori inconştinet să nu-şi dea seama. Doar că în nici un caz „războiul” nu-i soluţia. Tocmai de-aia o fi şi comis oroarea, ca să compromită ideea. O campanie fermă se impune, însă. Dacă n-au fost în stare să anticipeze şi să acţioneze preventiv.”Multiculturalismul” e o stupizenie „politic corectă”, prin care, treptat, minoritatea ajunge să inhibe majoritatea şi să-i impună propriile valori. Care, de regulă, neagă valorile majorităţii. Să accepţi la tine-acasă enclave „multiculturale” înseamnă să te sinucizi lent.

    @stejarul. Doamna Cornea nu a intrat nici o clipă în FSN. Cum şi tu spui, dar doar în paranteză, a fost inclusă pe lista CFSN, ca un trofeu, ca să cauţioneze o fraudă. S-a retras imediat şi a denunţat confiscarea care se punea la cale şi în care se încercase să fie luată complice.

  71. Motraux Says:

    😳

  72. Radu Humor Says:

    ” Mă leşi cu protocoalele Sionului? Asta denotă impotenţă, să-i tot urâm pe evrei fiindcă sunt atât de deştepţi încât reuşesc să conducă lumea. ”

    Te las in plata Domnului cum se spune, pentru ca esti maidaneza, nu birmaneza sau aristocrata !
    Evreii sunt majoritatea niste tarati intelectual, doar vreo 3-4 % au intradevar calitati iesite din comun, dar din pacate si astia majoritatea isi pun cunostintele in slujba unor activitati periculoase pentru omenire.
    Daca am face o paralela intre victimele acestui „blond cu ochi albastri” ( s-ar parea ca sintagma sa se dovedeasca valabila si in acest caz 🙄 ) si cele viitoare pe care le au in vedere unii ca Bill Gates care se plange ca el nu poate reduce, prin mijloacele lui (tehnice , medicamente si alte gaselnite aparent inofensive) mai mult de 8oo milioane, cel mult un miliard de locuitori ai planetei albastre, cam in ce categorie (i)l-ai incadra ?!
    Prost(i) sau destept(i) ?!
    Asa ca nimeni n-are nimic cu marea masa de pistruiati , cine a avut, a platit ( si inca pana la nu stiu cata generatie!) si se pare ca arde si acum in flacarile iadului :mrgreen:
    Problema e cu acei extrem de putini si foarte periculosi, fanatici in ultimul hal carora li s-a pus pata pe omenire (vor ca de la 7 mld sa ramana doar cca 1mld) si care nu se dau in laturi de la nimic pentru a-si duce la bun sfarsit planurile diabolice .
    Ca uneori le mai ia Dumnezeu mintile si se dau de gol, inainte de a-si duce la indeplinire planurile e alta treaba ( „Protocoalele Sionului”
    nu mai pot fi contestate deoarece inaintand in timp, toate s-au dovedit a fi exacte, nu facaturi ale unora catre ar vrea sa faca rau si sa discrediteze poporul lui Israel !) .
    Si apoi, daca e clar ca si comunismul si capitalismul au la baza aceleasi minti , ce alte dovezi mai vrei sa apara ?!
    Din pacate noi nici nu vom avea timp sa ne bucuram, cum s-au bucurat altii de ultimul 🙄

  73. Ghita Bizonu' Says:

    Da tipu joaca un „rol” (cam toti idiotii care ies cu arma in strada si ucid la intamplare isi inchipuie ca isi joaca ROLUL.. ca altfel ar sta cuminti)
    Insa ia vedeti niste comentarii de-ale noastre.
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-a-planuit-teroristul-fara-cazier-sa-ucida-zeci-de-oameni-939414.html
    Sunt cateva ale „romansilor” de dreapta absolut incantatoare .mici exemple:
    „Cand incepem sa ii casapim?”
    „Nu mai dezinformati cititorii .
    Ori sunteti bolsevic , ori sunteti platit sa dezinformati si sa insultati pe norvegianul care s-a saturat ( si nu numai el ) de invazia atitor musulmani si negri in toata Europa.”

    deh un adevarat erou .. si poate , prin voia Necuratului vom avea si noi unul ….

  74. virusverbalis Says:

    Off topic..Sa ne mai amuzam ,un pic…
    Variante pentru a doua sesiune BAC
    Subiectul I (Limba și Literatura Română)
    Se dă textul: “Ana are mere”.
    Pe foaia de examen sau pe o altă hârtie pe care o aveți la îndemână, șervețel, ambalaj de ciocolată, etc. scrieți răspunsul la următoarele întrebări:
    1. Ce are Ana?
    2. Cine are mere?
    3. Extrageți cel puțin un fruct din text.
    4. Desenați un măr.
    5. Scrieți un alt nume de fată în afară de Ana. Dacă nu vă amintiți e bun și un nume de băiat.
    6. Alcătuiți o scurtă compunere în care să povestiți ce vă trece prin cap.
    7. Analizați textul în 3-4 pagini, sau la alegere scrieți un banc.

    Subiectul II (Matematică)
    1. Aflați valoarea lui x din ecuația: x = 2.
    2. Suma a două numere este 4. Numerele sunt egale. Aflați măcar unul din cele două numere.
    3. Calistrat avea 10 ani când mama lui l-a ars cu un fier încins pentru că a luat un 9 la matematică. Câți ani are Calistrat la 2 ani după tristul eveniment?
    4. Desenați un pătrat.
    5. Imaginați-vă un trunchi de piramidă triunghiulară regulată.
    6. Puneți în ordine crescătoare numerele: 1,2,3,4,5,6,7,8,9.
    7. Gândiți-vă la două numere la alegere și scrieți-l pe cel mai mare.

    Subiectul III (Istorie)
    1. Asociați următorii șefi de stat cu anii în care au murit: Burebista, Nicolae Ceaușescu – 44 î.Hr, 1989 d.Hr.
    2. Scrieți un scurt text istoric folosind următoarele cuvinte: bătălie, democrație, Ștefan cel Mare, porumb fiert, Decebal, 1600.
    3. Faceți un portret al lui Deceneu așa cum vi-l imaginați.
    4. Ordonați cronologic următoarele evenimente istorice: apariția omului, Unirea de la 1600, majoratul lui Burebista, Unirea de la 1918.
    5. Ce țară s-a format în urma Marii Uniri de la 1918?
    6. Deduceți o calitate a domnitorului Radu cel Frumos analizând cu atenție numele acestuia.
    7. Analizați comparativ în 2-3, maxim 4 cuvinte domnia de 2 luni a lui Ciubăr Vodă și cea de 47 de ani a lui Ștefan cel Mare în Moldova. Încercați să analizați din cel puțin 3 perspective și să construiți un text care să respecte rigorile unei scrieri istorice cu caracter academic. Depășirea limitei de 4 cuvinte duce la excluderea din examen!

    Subiectul IV (Geografie)
    1. Comparați din punct de vedere al altitudinii Vârful Moldoveanu și Marea Neagră.
    2. Enumerați doi vecini ai României. Dacă nu vă amintiți, enumerați doi vecini de-ai dumneavoastră de acasă.
    3. În 7-8 pagini, analizați fauna, flora și relieful complex al statului Vatican.
    4. În ce punct cardinal al României este situată Câmpia de Vest? Dacă nu știți ce este acela un punct cardinal puteți să răspundeți “Vest” și să treceți la subiectul următor.
    5. Pasuri și trecători: Cine a spus “Un pas mic pentru om, un pas mare pentru omenire”?
    6. Alegeți variant corectă: Vârful Negoiu are altitudinea: a. 2535 metri b. 11 metri c. un miliard de metri d. altitudinea variază de la o zi la alta.
    7. Conform unor măsurători, Vârful Omu ar avea altitudinea de 2505m, conform altor măsurători ar avea 2507m. Care credeți că este varianta corectă. Argumentați.

  75. Aliosa Says:

    @ Roxana,
    Bună ziua !
    Sincere coondoleante familiilor indoliate !
    Din păcate, cele intâmplate in NORVEGIA se pot intâmpla oricând si la noi mai ales cu PROFESIONISTII nostri din serviciile secrete dar mai ales din POLIȚIA ROMÂNĂ ! ( http://aliosapopovici.wordpress.com/2011/07/26/POLIȚIA-ROMÂNĂ-INCOTRO ?
    Cu respect si admiratie pentru tine si blogul tău,
    Alioșa.

  76. WhitwWolf Says:

    Mda…. Ce ti-e si cu civilizatia asta ; civilizatia media, vreau sa zic
    Naturelu’ simtitor cand vine vorba de printesa Diana sau de extremistul din Norvegia. Intr-un fel , hai sa zic, totul e ok
    Doar ca in Etiopia foamentea a inceput in 1984. Si in Sudan in 1998. Pot adauga Nigeria, Somalia….
    Primii care mor sunt copii. Copii care nu cred sa aiba vreo vina sa sa fi putut sa isi aleaga tara unde se vor naste.
    Si pe la „cornu Africii” naturelu’ e mai putin simtitor. Ca-i departe, ca nu-i prin Europa civilizata si nici nu prea apare foametea cronica pe la stiri.
    O fi corect ? N-o fi ?

  77. stejarul Says:

    Intrebari:
    -Cum poate un individ cu cunostinte precare de chimie sa transforme 6 tone de fertilizer in dinamita fara sa greseasca?
    -Cum poate un individ sa adune 400 000 lire sterline din companii mici? Una din ele era de muls vaci….
    -A avut 6 -7 angajati: 3 in Norvegia, 1 in Rusia, 1 in SUA si 1 in Romania, 1 in Caraibe. Rusia si SUA mai inteleg, Caraibe isi ascundea banii acolo, dar ROMANIA? Cine este acea persoana din Romania? Breivik a calatorit in peste 20 de tari dar niciodata in Romania desi se pare ca avea cunostiinte vaste despre istoria Romaniei….

    Imi doresc din tot sufletul sa nu iasa la iveala ca Romania a finantat atacul din Norvegia. Cu o tara a carui presedinte insceneaza rapiri in Irak, te poti , totusi, astepta la orice.

    SimP

  78. olimpiu Says:

    @stejarul
    gasesti raspunsul in ,,tezele” tov Basescu ,,sef al statului” . el te invata sa cauti pe Google si afli
    Apropos: imi pare bine ca termenul idiot latrat de media mereu a fost insusit de Base. ,, eu sunt seful statului!” superb!!! l-a egalat pe idolul sau Antonescu ..maresalul… nu crescatorul de porumbei numit Porumbacul!

  79. PLANO10 Says:

    @Stejarul
    Orice barbat care a trecut prin armata stie ce este un explozibil improvizat.
    Tonele de fertilizer pregatit sa faca bau nu sunt dinamita. Poti sa si dormi pe compozitie. Important sa nu te joci pe langa material cu capse de initiere.

  80. Ghita Bizonu' Says:

    stejare

    1) a cautat prin Intenet
    2) a avut .. intr-o companie de outsorucing . Si lucra pe internet ..
    Asta ar putea indica niste conexiuni in vest …
    Si ca cunostea istorie. Cum de stia ? Pai date sunt destule azi. in plus a diocutat cu 2 romani … discutiile erau de ajuns ca sa stie ce sa caute …
    ba da tyu imi aduci aminte de gigel care dorea sa se imbolaneasca de sifilis ca avea oftica pe profu de franceza..
    Si ba Gigele de ce trebuie tu sa iei sifilis daca ai oftica pe ptof ?
    – pai de la mine ia servitoarea, de la servitoare ia tata, de la tata ia mama si de la mama profesorul de franceza ….
    Si sa stii ca nu iiuvesc pe Base .. dimpotriva ,. Da asta nu este motiv sa ma bag in rahat

  81. Roxana Iordache Says:

    @olimpiu. Serios, e degradant pentru noi să vehiculăm termenii stupizi lansaţi de jigodii. Propaganda anti-Crin e stupidă la maximum. 😐 Rezum: infamia cu securitatea, bârfa cu lenea. Ei, şi? Un tip genial reuşeşte în câteva minute ceea ce nu pot alţii într-o viaţă de stahanovism. De altfel, e o minciună şi aia. Aminteşte-ţi cum a ras ţara în campania electorală. Nici nu prea dormea. Eu îl înţeleg pe Crin perfect, la faza asta (cel puţin) semănăm, eu sunt infinit mai comodă decât el. Altfel, eram milionară şi până acum nu mai exista picior de Băsescu. Daţi-mi 3 milioane de euro şi în trei luni e istorie. Trei pentru treaba-asta şi restul, câte-un euro de la toţi care-l vor în bot, pentru mine. 😆

  82. olimpiu Says:

    @roxana
    Crin este incapabil (in umila mea opinie) sa duca o munca sustinuta pt organizarea PNL in teritoriu. USL (tot in opinia mea) este expresia lenii liberale, a spaimei ca sunt partid de mana a doua. sa te bazezi pe activistii comunisti, eficienti de altfel, este o jignire adusa nucleului tau dur! sa nu promovezi masuri liberale economice si sa te inchini cu fsnistii FMI-ului inseamna a renunta la cei care au fost mereu alaturi de tine
    … sunt multe de zis!

  83. ela Says:

    Buna la toata lumea.
    Despe ce s-a intamplat in Norvegia eu personal am multe ganduri dar nu are sens sa le exprim in totalitatea lor, ar fi un praf de nisip in ocean.
    Atat zic: oripilare, groaza, revolta si multe intrebari despre mutatiile genetice din creierele unora ca asta care de 9 ani se hraeste cu ura care nu-si gasesc raspunsul in mintea mea limitata.

    E mult prea mult pentru mine, parca revolta nu este suficienta, teroarea e un sentiment care te poate paraliza daca o constientizezi la adevarata ei monstruozitate.

    Ma mai revolata si politistii de la noi de la Timosoara Deta, care cu probele pe masa, probe care-i incrimineaza de favorizarea batausilor – fii de edil local PL- prin neimplicarea in nici un fel pentru dezamorsarea conflictului, nu recunosc nimic.. si asta este tot o mutagie genetica ? Intreb si eu ca nu ma pricep la oameni de acest fel care mint cu nonsalanta si un tupeu pana la urma „denm” de oamneii PD-ului.
    Roxania zice asa si-mi place:” Faptul, însă, că Norvegia e o monarhie democratică în care instituţiile statului funcţionează prompt s-a demonstrat prin modul rapid în care autorităţile au acţionat şi au oferit noile date, actualizându-şi ancheta, în aşa fel încât să se evite consolidarea de zvonuri şi o psihoză naţională.”

  84. PLANO10 Says:

    @olimpiu
    Aveti varianta, cei din nucleu dur al liberalilor, aliantei cu activistii comunisti de dreapta condusi de Basescu!
    De ce mai incurcati voi lucrurile, compromitandu-va alaturi de PSD?
    Cu nucleul vostru dur a fost reales Basescu! Niste increzuti…ca sa nu zic mai rau.

  85. olimpiu Says:

    @Plano
    da, adevarat! din cauza liberalilor a fost votat a doua oara Basescu nu pt ca Geoana isi merita porecla. nu pt ca in tara sunt acum UNPRisti!
    cat de mult si de departe putei duce voi prostia???
    va puneti baza in USL de al carui program program, Ponta s-a dezis ???
    am si eu dreptul la o opinie???? sau va antrenati cu Nechita in frunte la arestarea oamenilor cu ajutorul civililor????

  86. PLANO10 Says:

    @ol
    Daca te pretinzi liberal , cu cine mama dracu`vrei sa-i dati jos pe portocalii de la putere? Ca singuri nu puteti.
    Prostul nu e prost daca nu e si increzut! Daca va ducea mintea votati cu Geoana. Nu va strica un prost increzut la presedintie si voi la guvernare.

  87. Mâţa Says:

    Plano, eşti infantil. 😀

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: