Valentin Stan a debutat, aseară, ca realizator de emisiune-one man show, la Antena 3.
Emisiunea lui, „Conexiuni”, a fost superbă. Mă tem că mult prea deosebită ca să dureze.
Despre minorităţi şi drepturile lor, în viziunea complementară a doi prim-miniştri giganţi ai României, Iuliu Maniu şi Ionel Brătianu, oameni de stat care au făcut România mare şi de care ne batem joc.
Despre fiinţa naţională abandonată, despre lipsa de recunoştinţă faţă de repere, despre pigmeii care batjocoresc Armata şi ideea de erou, despre monarhie şi măreţie, despre naţiunile care merită, pentru că oamenii lor sunt „inimi înfipte în drapel” – adică anglo-americanii.
Şi despre altele, conexe.
Pe scurt: despre ceea ce am fost ca popor şi n-avem nici o scuză că nu mai suntem.
O delectare. Valentin Stan şi-a ridicat ştacheta atât de sus cu prima ediţie, încât s-a condamnat la excelenţă.
Superb!
Sâmbătă 27 martie 2010 la 12:28:27 am
[…] Original Blog » 26 March 2010 – Blog « 7 greseli pe care sa le eviti daca vrei sa iti vinzi casa repede […]
Sâmbătă 27 martie 2010 la 5:23:57 am
Nu am nici o indoiala ca Domnul Stan a facut o emisiune la superlativ. Ma tot chinui sa descopar cum pot sa vad aceasta emisiune de debut, si evident ce urmeaza…
Rox da-mi un hint cum fac sa-l vad!
Sâmbătă 27 martie 2010 la 8:07:25 am
Valentin Stan este un reper moral al timpurilor noastre si un excelent cunoscator al realitatilor romanesti, atat in plan intern , dar mai ales extern.
Un astfel de ministru de externe ar scoate Romania din ceata 🙄
Sâmbătă 27 martie 2010 la 9:05:02 am
adevarata emisiune din care multi au ce invata si care indeamna la reflectie.
toata stima pt domnul Stan si sunt convins ca macar vom asculta cateva ,,conexiuni” inteligente in loc de circoteca mediatica Voicu
Sâmbătă 27 martie 2010 la 11:15:59 am
Eu am urmarit putin din emisiune si am schimbat canalul.
Mi s-a parut prea „emotionala”, si cum am inceput sa fac alergie la manipulari de tipul lu TRU, nu le mai suport nici in tabara cealata.
Referitor la militari, cand serviciul militar era obligatoriu, numarul militarilor platiti de stat era relativ mic si numarul pensionarilor militari la fel.
Dupa reducerea varstei de pensionare la jumatatea vietii unui om, si dupa profesionalizarea armatei, numarul pnsionarilor militari a crescut si va creste in continuare, pentru ca profesionistii inca nu au iesit masiv la pensie.
Stan spunea ca pensile militarilor nu sunt suportate din fondurile sociale.
De unde sunt suportate? Toata armata este finantata din fiscalitatea sectorului privat. Daca sectorul privat nu este dezvoltat nu poate suporta un numar de bugetari in crestere, sau ii finanteaza dar cu venituri reduse.
Este o lege economica naturala pe care Stan o eluda cu buna stinta.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 11:51:03 am
E un inceput dar mai e mult pana departe.Pentru vremurile astea trebuie ceva mult mai dinamic.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 12:06:58 pm
Ceva de genul asta:
Sâmbătă 27 martie 2010 la 12:07:15 pm
Gheorghe, am dubii că tu ai putea să faci ceea ce face un militar profesionist. Dar comunismul a lăsat dâre adânci, chiar şi în mentalitatea celor care se pretind non-fesenişti. Sau chiar sunt.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 12:20:35 pm
Sâmbătă 27 martie 2010 la 12:38:21 pm
@Deceneu
Fiscalizarea privatilor are rostul de a-i obliga, astfel, sa contribuie si ei la sustinerea financiara a serviciilor publice care,la randul lor, ii deservesc si pe ei.
Pensiile militare se platesc de la Bugetul statului si nu din Fondurile constituite prin contributii sociale. Pensile speciale ale magistratilor si parlamentarilor se platesc numai partial din Fondurile de asigurari sociale.
Portocaliii nu prea urmaresc emisiunile de pe A3.
Sa nu se imbolnaveasca de ficap.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 2:00:38 pm
@Plano10 – Bugetul statului de unde se alimenteaza? Nu din impozite si taxe?
Eu stiu care-i diferenta intre Fondurile de asigurari sociale si Buget, dar se pare ca Stan nu stie.
Nu am contestat necesitatea fiscalizarii, dar am afirmat ca exista o limita de suportabilitate. Daca vrei sa ai pensionari cu pensii mari trebuie sa ai economie care sa „duduie”.
Daca nu s-au facut investitii in afaceri de unde economie ?
@Roxana eu care am facut armata nu am dubii. As fi putut fi un militar profesionist, si chiar ma vrut sa merg la liceul militar, dar tata a spus „fa liceul, apoi faci armata si daca-ti palce poti sa ramai in armata”.
Cum nu mi-a placut ce am vazut acolo am preferat viata civila.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 2:56:46 pm
@Deceneu
Lasa ca si privatii, ma refer la cei care au facut afaceri cu statul, si-au bagat banii la tescherea in loc sa faca noi investitii si sa creeze locuri de munca. N-au investit nici banii care le-a ramas in plus dupa introducerea cotei unice.
Cati bani a papat bugetul de stat din fondurile de pensie si de sanatate prin scutirile pe care guvernele Romaniei le-au acordat cu de la ele putere societatilor de stat care s-au privatizat? Unii vorbesc de zeci de miliarde de Euro.
Ca sa nu mai punem la socoteala ca Bugetul de stat s-a imprumutat ani de-a randul din fondul de pensii… excedentar pana mai acum un an.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 3:14:41 pm
@ De ce nG eu? (sâmbătă 27 martie 2010 la 2:00:38 pm)
Amice, esti i … nteligent, cum spunea nemuritorul Caragiale. Ai facut armata? Vai de capul tau, ai mancat fasolea poporului si ai lins ciolanul privatilor!
Zici ca ai facut liceul? Probabil impreuna cu Eba, undeva la fara frecventa si fara examene. Apucai sa auzi din ce se formeaza bugetul unui stat. Pe urma il bateai pe umar pe Stan numai daca aveai tupeul lu’ Boc …
Sigur ca as fi curios sa aflu la cat evaluati (voi, portocaliii) o pensie normala si ce inseamna o pensie mare? Sau, o pensie este mare oricum?
Dar sa revenim la Armata. Eu cred ca sunteti multi care n-ati auzit ca Armata presteaza un serviciu, concept universal acceptat , mai putin de „privatii” care traiesc cu impresia ca ei sunt „alfa si omega”, cu ei incepe si se sfarseste lumea. Asa ca puneti de o initiativa legislativa prin care sa cereti urmatoarele:
– Reducerea MApN la o garda elvetiana ca la Vatican, formata din voluntari care sa-si suporte singuri costurile pe viata;
– Retragerea din NATO si organisme ONU care cer contributie militara umana;
– Desfiintarea SIE si SRI si inlocuirea ofiterilor cu babele care iscodesc si clevetesc toata ziua pe scarile bisericilor;
– Desfiintarea Jandarmeriei si inlocuirea cu dorobanti voluntari, cu varsta de la 65 de ani in sus;
– Desfiintarea pompierilor militari, concomitent cu obligatia ca fiecare cetatean sa aiba casca, galetusa, ladita cu nisip si altele care va pot fi indicate de Toma Caragiu;
– Organizarea prin Ministerul Turismului, direct de catre doamna privata Udrea, a unei actiuni de masa, prin care toti pensionarii militari sa fie dusi in vizita la complexele SPA (formate din dusuri si crematorii) de la Auschwitz, in contravaloarea biletului de intoarcere intrand demonstratii „pe viu” ale Holocaustului.
Evident ca, doar atat nu va fi deajuns, asa ca mai puteti face o initiativa prin care sa desfiintati invatamantul de stat, actiune cu care si eu sunt de acord vazand ce de tinichigii au aparut in ultimii 20 de ani; sau matale esti ospatar?
Acolo da economii! Ar mai fi Sanatatea! Aici, sfatul meu este sa nu-ti faci probleme fiindca se usuca si cade! In maximum doi ani, cu actualul guvern, Sanatatea va fi mai depopulata decat Cernobâlu’! O sa ramana aia care au facut liceul (aici as face cu ochiu’) si cei in pragul pensiei, dar incapabili sa se tarasca pana in Austria.
Si uite asa, voi privatii, nemuritori si nepensionabili, o sa fiti fericiti precum un stol de gugustiuci …
Sâmbătă 27 martie 2010 la 4:53:28 pm
Plano. Curat că-i deservesc. 😆
Sâmbătă 27 martie 2010 la 5:03:43 pm
mda… balmajeala aia despre lupta ptr pace si antimilitarism a lasat urme adanci in creierele deficitare ale intelectualilor
1) pensia militara este la pachet cu servitutile militare . Sa modifici din mers regula este cam nasol si arata jmecherie gretoaza . Pna si comunistii auinteles aiasta ( am cunsocut cateva cazuri cand li se calcula pensia unor „burgheji” inclus anii din razboiul antisovietic care asa cum se zicea era imperialist si dornic de jaf …
2) militarii – volintiri ori recruti – nu sunt asa cum se zvoneste printre deficientii intelectual niste jeguri cu porniri ucigase, insi care nu au nici un rost in viata , jumatate cretini samd. Militarul nu-si permite sa fie cretin patent ( sau daca este are viata scurta ! ) fata de intelectuali .
3) da si Deceneu s-ar putea sa poata sa faca toNtu ca un meletar profesionist . Insa daca maine dimineata primeste un telefon : impacheteaza mergi la Lugoj ( sa nu zic in foc ! ) va tipa Sa traiti ! ‘ntes ?
Si mai uita ca multi guitau nu de mult ca de ce sa faca ei armata ( ca bunicii si parintii lor ) ? La ce buna este ?
4) privatii si privatizatii tipa ca cum bujetu. De acord. Ce ati zice daca maine vi s-ar zice : ba io nu iti platesc decat juma din ce-ti datorez?
5) Ma rog armata este – de acord – bujetivora si in gnl cam inutila . Asa ca putem renunta la ea si sa punem la granita anunturi:
Dragi invadatori bine ati venit ! Cereti si va vom da bunurile noastre, nevestele noastre , tot ce veti dori. Ne scuzati dar nu va vom oferi ocazia sa primiti decoratii ptr vitejie si nici glorie. Numa ficele si baietii nostri sa va distreze !! „
In mai multe limbi. Rusa cea dintai . Apoi malorusa ( ucraineana ) . Bulgara. Ungara la rand . Nepotii sigur vor avea nevoie sa le cunoasca ca sa poata executa ordinele stapanilor lor … intocmai precum chelnerii din bistrouri ( Paris , 1816 cazacii intrau in carciumi tipand Za pit ! Biststro! si folosind nagaicele ca interpreti. De aici se trage vorba bistrou )
Da era sa uit .
Intelctual = persoana educata cu mult peste capacitatile naturale ( A C Clarcke )
Sâmbătă 27 martie 2010 la 6:35:13 pm
@Plano de acord cu tot ce ai scris la ultimul post. Nu am luat apararea privatilor. Am afirmat ca trebuie sa existe un raport intre fiscalitate si redistribuire, pentru ca fiscalitatea sa nu sufoce economia reala.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 6:37:10 pm
@ALM. De data, exageraţi. Ca să zic aşa. „Privaţii” nu doar că ţin, ei chiar sunt economia ţării. Fără de care nici bugetarii nu şi-ar lua leafa. Nici ocupaţionalii. Deci, să fim rezonabili. @Deceneu numai portocaliu nu-i. Dar tentaţia catalogării expeditive şi a evaluării în clişee joacă feste chiar şi unor persoane cu pregătire, ca dv.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 6:55:25 pm
Referitor la armata ca ea trebuie sa fie o elita sunt de acord, dar din pacate nu a fost o elita nici pe timpul raposatulu si nu este nici acum.
Si in armata ca si in viata civila se promoveaza pe baza de loialitate.
Uitativa numai la promovarile si la decoratile pe care le-a dat Bsasescu pentru tradare si va dati seama unde-i elita.
In armata am cunoscut maistrii militari in fata carora imi ridicam palaria, si mi s-a intors stomacul pe dos, cand seful de stat major al unitatii, cu grad de colonel, a venit la un atelier de reparatii si intretinere aparatura electronica cu un intrerupator, probabil luat de la gunoaie dupa cum arata, sa intrebe daca se mai poate repara. Eu care aveam salaiu 1/3 din salariu lui, nici nu m-as fi gandit sa repar un intrerupator de 3 lei (la vremea respectiva).
In ce priveste plecarea si impachetarea la ordin, am trait vremuri chiar mai grele. Eram trimis in delegatie pe o zi sau pe mai multe, daca era pe o zi plecam dimineta la 5 si ma intorceam la 22, si a doua zi eram din nou la servici, si asta la un salariu de 250 euro/luna net.
Dupa teoria ca „Sa modifici din mers regula este cam nasol si arata jmecherie gretoaza”, salarile tortionarilor pot ramane mari pana intra in mormant, si veniturile vetereanilor de razboi sau ale fostilor detinuti politici sa fie de mizerie, ca nu are statul bani sa le mareasca din cauza ca trebuie sa plateasca servicile ofiterilor de securitate, care au trait bine pe timpul comunismului si pentru au fost inca o data jmecheri, au profitata de putere si au luat pensie dupa veniturile umflate artifical ale ultimelor trei luni de munca.
Noi ce rasplatim prin pensii?
Loialitatea fata si excesul de zel pentru mentinerea comunismului?
Asta nu provoaca greata?
Sâmbătă 27 martie 2010 la 7:47:58 pm
Deceneu le amesteci numa asa ca m-o apuca ameteala …
deci sa incerc sa descalcesc.
1) eu ziceam de pensiile militare . In gnl nu de basisme ( de ex gradul ala stupi de gnl de armata ptr unu de ata … nu afecteaza penzia ).
2) „Dupa teoria ca “Sa modifici din mers regula este cam nasol si arata jmecherie gretoaza”, salarile tortionarilor pot ramane mari pana intra in mormant, si veniturile vetereanilor de razboi sau ale fostilor detinuti politici sa fie de mizerie, ca nu are statul bani sa le mareasca din cauza ca trebuie sa plateasca servicile ofiterilor de securitate, care au trait bine pe timpul comunismului si pentru au fost inca o data jmecheri, au profitata de putere si au luat pensie dupa veniturile umflate artifical ale ultimelor trei luni de munca.
Eu zic decat ca acum se cam pune in discutie pensia militara . Cica contributivitate . Naspa este ca o pesnie data acordata ramene tovule comunist ( dupa maniere chiar trotzchist ) . Daca nu iti plage meri la Strasburg si discuta cu judecatorii de la CEDO . Nu glumesc.
Ce are asta cu pensiile veteranilor de rezbel ? Cel mult se va taia pensia nesintita a unui ofiter superior care a apucat sa lupte 2 luni pe frontu de V ( varsta … cu scaderea cum o duci ? 2010-1945 = 60 ani . Plus inca 20 gagii au cam 80 – sa fie sanatosi ! ).
Apoi care tortionari ? Multi is cu flori pe pept din acelasi motive ( varsta) . Sper ca nu faci confuzia intre anii 50 ( represiune in toi ) si anii 80 .
Si vezi ca amu in „servicii” is de 3 ori mai multi ca-n sicoritate !
Eu vorbesc despre pensii militare si ma gandesc in special la cei din MApN. Si ma mmai gandesc la cei care sunt azi in MApN …. care isi pot pune intrebarea – si eu maine ?!
3) cestia cu reparatu intrerupatorului. Deh cestie de caracter. Zgarciob. Lasa dragule ca am vazut asa cazuri si cu cercetatori stiintifici II sefi de colectiv … Nu le are cu tivilia ori militaria ci cu omu’ ( acu trage concluziile si despre cercetatorii stintifici !)
4)In ce priveste plecarea si impachetarea la ordin, am trait vremuri chiar mai grele.
tipic. Ce imi „place” la nebunie este nebunia unora care in civiloe dorec „ordine” si in armata „democratie”. Insa este o mica mare diferenta – sefului tau civil ii poti spune „da-te-n @@-ta” si sa pleci tantind usa. Daca faci asa ceva in armata …. uf ! Tribonelu te mananca ! SI la o condamnare de 2 ani peirzi si dreptul la pensie !
Si nu te victimiza. Ti s-a ordonat sa te muti in alta localitate ? vezi matale ca in armata se intampla ….
Daca nu iti place „privatule” intra in sindicat si lupta ptr dreprtul de a fi tratat ca civil in civilie .
Si la mica barfa de acord ca fiscalitatea model bocciu o cam ia razna si beleste oaia nu o tunde ! Insa asta este o alta cestiune ! Armata nu are voie sa faca politica – tu ai !
Ah da . Cam mult din domeniul privat se cam sprijina intr-un fel sau altul pe buget, fie local, de stat ori CNAS . Si nu prea am simpatie fata de importatori …..
Oricum sarcina lu gubernu ar fi ca sa creeze conditii ptr activitatile economice esentiale ( nu importuri de lux ! ). Isna nu face asta, Apropos daca in loc sa tipe prostii gubernu s-a preocupa de agricultura numa 1/3 din cat se ocupa ala francez …. ar fi ceva mai multi bani in tara !!
Sâmbătă 27 martie 2010 la 8:42:59 pm
@ Roxana Iordache (sâmbătă 27 martie 2010 la 6:37:10 pm)
Stimata Roxana, habar n-am ce culoare are amicul, dar, ca la orga, suna in registrul portocaliu.
Vreau sa va reamintesc ca 16 ani am fost si eu „privat”. Asa ca nu scriu in necunostinta de cauza. Am platit impozite de toate felurile si in toate cantitatile posibile la o microintreprindere. Ei si? M-ati auzit (vazut) vreodata pornit pe „nesimtitii” de bugetari? Ei da, m-am exprimat in sensul ca ar trebui sa-si faca treaba pentru care-i platim, atunci cand m-am referit la functionarele de la ghisee, la justitie si „fortele de ordine” obediente, cantarete la drâmba Puterii. Dar n-am „apreciat” niciodata daca drepturile lor sunt corecte decat in sensul cel mai transant: unii dintre ei nu merita nici macar un leu!
Sigur ca nu pot sa nu constat ca amicul o tine gaia-matzu precum alde Hoara sau Toader. E bine sa-ti dai cu parerea atunci cand nu stii despre ce este vorba. Dar macar cateva reguli ale economiei de piata ar fi trebuit sa le stie. Si una dintre ele, poate cea mai importanta, o reprezinta respectul fata de Contractul semnat de parti, de bunavoie. Numai bomba atomica poate interveni la clauza de forta majora in cazul militarilor, Contractul lor cu Tara fiind, de la primul pana la ultimul articol, un cumul de forte majore.
Ca n-a fost niciun razboi, cum bine zicea alt portocaliu (ciuperca Prigoana)? Pai norocul tuturor! Doar intr-un razbel cu ungurii sau bulgarii ne-am fi descurcat fara masive „pierderi colaterale”! Asa ca, baietica ar trebui sa fi aflat pana astazi ca pensia nu este o rasplata! Multi, extrem de multi au murit inainte de a fi „rasplatiti”! Este tragic pentru viitorul Romaniei daca locuitorii ei gandesc in astfel de termeni! Azi sunt militarii in vizor! Maine vor fi „privatii”, ca exploatatori nesimtiti, evident nu cei care sunt in „afaceri” oneroase cu statul …
As avea o intrebare la baietica: Daniel Morar (DNA) o sa-si merite pensia?
Sâmbătă 27 martie 2010 la 9:47:35 pm
BASESCU A OPRIT ANCHETA SRI, CARE PUTEA DESCONSPIRA PE AGENTUL RUS VLADIMIR TISMANEANU. !
Serialul meu intitulat ” Desconspirarea spionului rosu Volodya Tismanetsky ” se bucura de atentia asteptata, Primesc zilnic comentarii, documente
si incurajari. Am primit astfel un numar de mesaje din partea unor ofiteri ai servicilor de informatii care sunt ingrijorati de „conspiratia tacerii” in vederea acoperiirii adevarului . Iata unul primit in cursul zilei de azi :
Domnule Horvath
Nimeni din cadrul serviciilor romanesti contesta faptul ca Vladimir Tismaneanu este un spion al strain infiltrat in Romania. Exista numeroase inregistrari si documente in aceasta privinta.
Serviciile au luat cunostinta de semnalele CIA directe si indirecte ,in legatura cu activarea reteli NKVD dupa revolutie. Intalnirea secreta in 1990 intre KGB Chief Evghenii Primakov si Magureanu sef SIE a fost semnalul reactivarii retelei ruse din Romania
Ca urmare a memoriul dumneavoastra, SIE a deschis o ancheta oficiala
in cazul Tismaneanu. Un raport de informare preliminar a fost trimis Presedintelui Basescu. Acesta informa printe altele :
” Dumitru Mazilu (singurul om de incredere al americanilor la acea vreme) in 1990, cu ocazia unei vizite oficiale la Washington in calitate de prim-vicepresedinte CPUN (sau cum se numea) l-a denuntat pe T ca fiind trimis si legendat de aripa cominternista pt actiuni de intoxicare, dezinformare, atacuri coordonate impotriva adevaratilor oponenti ai comunismului-destinatia Washington. ) Dupa 89 protectia principala la Buc a luit T a fost Magureanu, In perioada 90-96 au auvut loc 16 intilniri monitorizate intre T si M. Un alt sustinator crucial al lui t la Buc si la Wash in perioada 88-93 a fost seful statiei CIA la Buc, Harold Nicholson, arestat in 96 pt spionaj in favoarea sovieticilor.
In ancheta seful statiei CIA din Buc a dezvalui intreaga retea rusa activand in Romania „Agentul Volodea” era seful retejei de infiltrare a diasporei si a altor activitati in SUA.
Materialul a fost respins de Basescu fara nici o explicatie.
Va doresc succes. Deasemenea va asigur ca marea majoritate a celor care lucreaza in serviciului nostru, apreciaza efortul dumneavoastra.
G.J.- Serviciul Roman de Informatii.
Robert Horvath Deva ziarist SUA
http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com/
PS CITITI PE BLOGUL MEU SERIALUL DE 12 ARTICOLE- DESCONSPIRAREA SOBOLANULUI ROSU TISMANEANU.
Sâmbătă 27 martie 2010 la 10:16:28 pm
@Roxana
Vezi ca faci deservicii celor care deservesc Patria si presteaza servicii in folos public.:mrgreen:
Daca n-ar fi deserviti de bugetari…. privatii n-ar putea sa faca niciun leut pentru ei, si cu atat mai mult nici pentru bugetul statului.Asta e diviziunea muncii intr-o societate moderna .
Avantaj pentru privatii serviti cu comenzi de stat de catre inalti functionari ai statului 🙂
Duminică 28 martie 2010 la 3:00:08 am
ATACUL BANDITESC IMPOTRIVA ANTENEI 3 IN ATENTIA FBI !
(UN WATERGATE ROMANESC )
ATAC BANDITESC ORDONAT DE BASESCU IN SUA In urma cu doi ani Basescu a ordonat spargerea studioului meu de film din New York. Pentru a deruta politia banditii lui Basescu au facut 8 spargeri similare in cartierul galeriilor de arta Chelsea. Observand ca lipsesc cateva fotogtefii din seif ca si carnetul de telefoane am realizat imediat despre ce este vorba. In stanga acestui articol se vede fotografia sustrasa din seiful studioului meu de film din New York. Dupa o saptamana de la incepererea scandalului ICR New York pentru a fi discreditat ( conspiratie cu Antena 3 ) fotografia apare trucata, pe un blog special creiat de servicii. – Desteptarea lu’ Horvath http:iiroberthorvath-cineast.blogspot.com DE PRIN BLOGURI ADUNATE SI LU’ BADIN DATE. – Se poate observa montajul fotografic unde apar alaturi de ziaristul Andrei Badin. Trebue mentionat ca nu m-am intalnit cu aceasta persoana niciodata. Fiind jurnalist de investigatii ma fotugrafiez extrem de rar. De la venirea in USA nu cred sa posed mai mult de 6-8 fotografii. Fotografia pe care sa executat triucajul a fost facuta pe Aeroportul Louis Amstrong din New Orleans de sotia mea Kiyoko. Am pastrat fotografia intr-un plic in seiful studiolului si am notat disparitia ei imediat fapt relatat detectivilor politiei. ( Negativul fotografiei a fost gasit in Osaka la sediul studioului meu din Japonia. In momentul in care fotografia furata a aparut pe un blog strain am cerut o ancheta la FBI. In cursul acestei zile am fost anuntat de aparitia unor noi probe si ca o echipa speciala de detectivi a plecat spre Bucuresti. Un atac de asemenea amploare pe teritoriul SUA nu putea fi efectuata fara aprobarea la cel mai inalt nivel. In afara de un scandal diplomatic de proportii se profileaza punerea conducatorului statului roman dupa gratii. CONTINUARE : http://devanewyork.blogspot.com/
Duminică 28 martie 2010 la 3:02:28 am
BANDITUL BASESCU ATACA LA NEW YORK
ATACUL BANDITESC IMPOTRIVA ANTENEI 3 IN ATENTIA FBI !
2
Serviciul de Informatii Extern
Domnule Director Razvan Ungureanu Acum doi ani a avut loc o spargere la studioul meu de film din Manhattan. Pagubele materiale au fost grele (furtul a 4 computere), iar cele artistice irecuperabile, reprezentand munca a mai multe luni de productie. Faptul ca mi-a disparut carnetul de telefoane si cateva fotografii din sertar, a facut sa realizez imediat ca talharia a fost mana serviciilor. Pentru a deruta politia au avut loc spargeri similare la diferite etaje si chiar la diferite adrese din Chelsea, cartierul galeriilor de arta, unde se afla studioul meu. Protestul meu adresat consulului Pavoni nu a avut nici un rezultat, pentru ca nu am avut nici o dovada palpabila in sprijinul afirmatiilor mele. Spre surprinderea mea si a detectivilor politiei, dovada a venit prin aparitia pe internetul romanesc a unei fotografii, sustrase din studioul meu. Pe una din blogurile deschise pe numele meu de noua securitate pentru a creea deruta, apare un colaj fotografic in care eu sunt plasat alaturi de cunoscutul jurnalist Badin de la Antena 3. Remarcabil este faptul ca nu am intalnit niciodata aceasta persoana si nu am avut cu ea nici o relatie profesionala sau de alta natura. Singurul lucru care ne uneste este faptul ca suntem tinta cotinua a atacurilor institutiei conduse de dumneavoastra si a faptului ca suntem mereu desconspirati ca spioni. Nu se dau informatii pentru cine spionam, dar acest colaj primitiv este prezentat ca un document al intalnirii noastre subversive. Va rog deschideti la: Desteptarea lu’ Horvath http:iiroberthorvath-cineast.blogspot.com DE PRIN BLOGURI ADUNATE SI LU’ BADIN DATE. Deoarece cazul de mai sus depaseste nivelul politiei metropolitane am contactat FBI caruia i-am cerut protectia. Pentru ca sotia mea este cetatean japonez s-a atentionat serviciul de specialitate nipon. Realizand imediat caracterul de gansterism politic, absolut toate persoanele cu care am discutat subiectul, au facut referiri la WATERGATE, pentru ca o operatie de aceasta anvergura trebuie sa aiba aprobarea la cel mai inalt nivel. Este vorba de o miscare disperata de a salva pe Patapievici si clanul din jurul presedintelui. Un scandal politic de asemenea factura se stie cum ar incepe dar nu se stie cum se termina, dar precis aduce prejudicii interelor si imaginii Romaniei. Vorbind despre bloguri trebuie sa atrag atentia ca furtul de identitate este o infractiune serioasa, care este pedepsita de lege. Pentru ca s-au deschis cinci bloguri pe numele meu, va rog sa le inchideti cat mai repede, pana cand nu va fi tarziu pentru libertatea dumneavoastra si bugetul institutiei pe care o conduceti. Trebuie sa mentionez ca nu posed si nu am deschis nici un blog. Site-ul meu de arta este http:iiwww.devagallery.com. Domnule director Stiu ca ii dispretuiti pe romani in general, iar pe cei din afara granitelor in special, considerandu-i ca un fel de cetateni de mana doua. Inteleg ca va considerati deasupra legilor si aveti convingerea ca atat cat Basescu este presedinte, nu veti pati nimic, indeferent de nemernicia pe care o faceti. Totusi este greu de inteles cum o persoana sofisticata si cunoscatoare a uzantelor internationale (fost ministru de externe) sa coordoneze o actiune care a inceput cu un jaf pe teritoriul Statelor Unite, un stat suveran si considerat aliat. Oare nu ati fost informat ca sunt de 30 de ani cetatean american si ca daca spargeti o companie americano-japoneza veti pierde imunitatea diplomatica. Poate avocatii din jur va vor explica faptul ca sustragerea de documente si intrebuintarea lor in scopuri politice este considerata aici, ca o actiune criminala. Sunt convins ca la fel ca toti sefii de banda prinsi asupra faptului, veti declara ca sunteti inocent. Totusi trebuie sa explicati coerent si logic cum o fotografie inchisa in sertarul meu, din studioul meu din New York a strabatut oceanul, ajungand pe un blog-ul creat de serviciul special. Faptul ca SIE serviciul condus de dumneavoastra, a fost involvat in desfasurarea expozitiei AL-QUEDA a cetateanului arab Amar Marvan ANBAKI sub pretextul unei expozitii ICR face ca situatia sa fie cu totul exploziva. Domnule director Vreau sa va dau in incheiere un sfat folositor. Deschideti o ancheta, dati vina pe ceilalti si imediat demisionati sub motivul propriei incompetente. In cazul contrariu nu ramane decat sa va doresc o puscarie usoara. Va rog sa confirmati primirea scrisorii si numarul de inregistrare. Astept raspuns in termenul legal.
Robert Horvath Deva Cineast SUA
http://devanewyork.blogspot.com/
http://www.devagallery.com/
Duminică 28 martie 2010 la 10:02:07 am
Bun, dar in niciun caz excelent.
Duminică 28 martie 2010 la 5:55:26 pm
Mi-as dori sa aiba inregistrarea pe Antena. 😦 Tare rau imi pare ca am ratat emisiunea.
Marți 30 martie 2010 la 11:10:41 am
Una peste alta…ar fi corect daca societatea civila, ar intelge ca la ora actuala (fara intentia de a fi dramatic sau sarcastic …ci doar realist), cu sau fara voia politicienilor sau a altor structuri externe, MApN este totusi un factor de stabilitate. Deasemenea ar trebui scos in evidenta (de catre presa bineinteles) faptul ca ARMATA este singura structura a oricarei Natiuni de pe planeta care are ca obiect de activitate apararea securitatii si sigurantei unei natiuni. Practic acesta este SERVICIUL pe care il presteaza Armata Romana. Ei nu sunt „paraziti” asa cum au fost numiti.
Despre fondul de pensii al Armatei trebuie spus ca este separat de cel de pensii civile. Exista o institutie care se numeste Casa de Pensii unde militarii contribuie diferit. Deasemenea pensiile miltare trebuiesc sa fie diferite de pensiile civile…pentru ca militarii au avut cu totul alt regim.
Personal nu sunt deacord nici cu sistemul unic de salarizare. Cum adica sa fiu catalogat la fel ca un inginer civil?… pai ce eu am dreptul sa am sindicat care sa sara la gitul angajatorului atunci cind acesta se distreaza cu militarii si le dau concediu fara salariu…cine doamne iarta-ma a mai auzit de asa ceva? sau el isi pune viata in primejdie cu buna stiinta?
Si multe altele pe care nici nu are sens sa le discutam.
Ca un punct de vedere personal…ceea ce pot afirma este ca dupa ’89 Romanii au fost atit de prosti (vezi Silviu BRUCAN) incit nu au observat schimbarea scalei de valori a societatii (stiinta si scoala versus banii, rezultind valori morale ca Adrian Copilul Minune in locul unui profesor sau om d estiinta), nu au fost in stare sa contracareze macar cele trei mari lovituri asupra:
1. sistemului de invatamant – viitoarele generatii fiind foarte slab prgatite adica timpiti.
2. sistemul medical – viitorele generatii = timpiti si bolnavi;
3. sistemul de aparare – viitorele generatii =timpiti, bolnavi si fara aparare.
Daca incerci sa te detasezi si sa te uiti putin de sus ai sa realizezi ca societate nu este condusa de elite asa cum ar trebui, sau mai corect ca sunt considerati elite toti neavenitii.
Sâmbătă 3 aprilie 2010 la 1:12:40 pm
una din emisiunile si unul din oamenii care apar pe sticla si pot face atatea conexiuni politice, culturale si educative. o emisiune care-ti pune mintea la lucru. imi place. nota 10!
Luni 5 aprilie 2010 la 9:33:21 pm
Domnule Valentin Stan va apreciez pentru aparitiile din emisiunea Sinteza zilei, unde va urmaresc cu atentie si de unde cred ca am invatat pe langa o multitudine de cuvinte noi pentru vocabularul meu dar si metode de exprimare si dorinta de a certifica orice opinie am. Nu scriu ca sa va fac complimente chiar daca mi-as dori sa va fi fost student sau macar un apropiat deoarece cred ca aveti un dar aparte de ai invata pe oameni. Va scriu acest post doar ca un REPROS la limita pana la care ati dus analiza reala a lucrurilor. Adevarat ca un om care are curajul sa-si apere tara si care face sau a facut sacrificii imense din patriotism este un om care ar trebui sa fie apreciat si sa aibe un loc al lui in societate insa va rog sa mergeti cu verificarea adevarului si solidificarea opiniei dumneavoastra dincolo de limitarea la cele doua razboaie mondiale sau la cele cateva zeci de lupte duse de asa zisi soldati romani in cele 20 de secole sau 92 de ani de existenta. Sa ucizi un om, un seaman al tau, este una din incalcarile de nedescris a oricaror legi care conduc omenirea, in nici o religie si in nici o oranduire uciderea oamenilor nu era ceva admirativ, poate doar la canibali. Deci gestul de a ucide un alt om e incalificabil indiferent de scop( nici macar razbunarea sau legea sangelui a vechilor triburi )si nu cred sub nici o forma ca cei care ucid oameni merita ceva special, chiar nimic nici macar o pedeapsa, singura pentru ei fiind constiinta incarcata cu acel lucru. Va rog deasemenea sa va ganditi cum ar arata o societate condusa de singura lege universala IUBIREA promovata de la Dalai Lama pana la cele mai mici si extremiste secte. Cum ar arata o asemenea societate bazata doar pe cunoastere, acceptabilitate, intelegere, dragoste, liniste si multe alte termene toate citate din exprimarile dumneavostra in diversele emisiuni in care v-am urmarit.
Da este o utopie insa in aceste timpuri pe care le traim si aici ma refer la ultimele doua secole va pot da un exemplu de natiune de tzara care a gasit varianta moderna la ceea ce v-am scris o tzara care are unul din veniturile pe cap de locuitori cel mai mare si in care primeaza dragostea cunoasterea si munca si unde dorinta de perfectionare pentru a face bine semenilor este incredibila. Aceasta tzara este Elvetia, ei au gasit o varianta superba in care intr-o perioada lunga de timp au reusit sa ajunga sa aibe o armata doar de forma, o armata de parada, dar au reusit sa aibe si o politie exemplara si un nivel de trai si liniste generatoare de cunoastere si invatatura iesita din comun.
Stiu ca imi veti spune ca iubirea de tzara si de copii si femeile lasate acasa ii manau pe acei soldati la lupta dar va rog sa ganditi dincolo de o psihologie de turma (dincolo de o competitie zilnica intre oameni si nu o competitie a fiecaruia cu el insusi ) sa ganditi daca merita sa ucizi un om. Eu mi-am pus in acesta seara intrebarea daca as fi un Elvetian si tzara mea si modul meu de viata si al copiilor mei m-ar face sa iau o arma in mana si sa ucid un om si cautand sa vad dincolo de prima imagine am concluzionat ca ei, au tot ceea ce au, pentru ca nu ar ucide nu ar fi in stare sa omoare un om ci ar renunta cu drag la tot ce au doar ca sa nu-si incarce constiinta cu o asemenea fapta, ei ar stii ca viata unui om indiferent cine este el costa mai mult decat confortul si bunastarea lor. Si asta domnule Valentin Stan este motivul pentru care ei au tot ceea ce au si noi il avem pe BOC si aici imi cer scuze pentru cat de sec suna ceea ce avem. Da ei au inteles ca trebuie sa treaca dincolo de competitia nefireasca cu semenii lor si sa mearga mai departe pe drumul evolutiei. Doar faptul ca in lume e nevoie de un echilibru mai face ca azi in Romania sa existe si oameni destepti si asa zisa lasitate sau lipsa de lupta pe altarul imaginii cotidiene este ceva firesc pentru ca un initiat nu va incerca niciodata sa judece ci doar sa inteleaga. Daca dumneavoastra sau altcineva a reusit sa citeasca tot va multumesc. Nu in Afganistan si nu in Irak si nici in vechea Iugoslavie au ceva de facut soldatii romani ci ar trebui sa fie aici si sa-si apere tzara asa cum au jurat sa o apere de guvernul asta care o distruge si de presedintele asta care o vinde la rusi sa o apere chiar si de coloneii burtosi care traiesc doar viata de protocol si nu fac nimik pe pamantul asta. Cu stima un oarecare care invata cum sa moara ca un om.
Luni 5 aprilie 2010 la 9:47:28 pm
PS nu am facut armata asa ca rog pe cei care au facut sa lase un post cu juramantul soldatului roman ca sa intelegem si noi nepriceputii ce jura ei acolo .