DE CE A INTRAT UDMR RAPID ÎN GUVERNUL PROSTITUŢIEI

Ungurii au intrat la guvernare în decembrie 1996, Guvernul Ciorbea I şi s-a vorbit elogios în cancelariile marilor democraţii despre „modelul românesc” privind minorităţile. Participarea UDMR la guvernare e bună, în principiu, mai ales că au şi oameni competenţi şi educaţi, dar cu condiţia să participe la un proiect constructiv – Guvernul Tăriceanu II a mers foarte bine, liberalii şi ungurii s-au înţeles, au susţinut împreună un program articulat, a fost o guvernare onestă, partenerială. Ungurii au calitatea că sunt parteneri loiali.

De data asta, însă, au intrat la guvernare strict egoist şi ultrapragmatic, din interese nu doar materiale, ci şi de reprezentare a intereselor minoritarilor maghiari – legitimă, să recunoaştem, din punctul lor de vedere. Ei în mod cert vor forţa autonomia – dar nu cred că o fac şi ca să o obţină, ci ca să pluseze maximal, în vederea obţinerii altor drepturi importante, pe care chiar le vizează, privind educaţia, administraţia, etc.

Autonomia administrativă o vor obţine şi e normal, pentru că orice judeţ trebuie să aibă autonomie administrativă, asta neînsemnând şi una teritorială. Ungurii joacă la interes, ei ştiu că nu se erodează electoral, ci dimpotrivă, cresc în ochii propriilor alegători, pentru revendicările dure pe care le vor formula. Iar calitatea miniştrilor unguri surclasează românii. De fapt, e super-hilar să vezi rafinaţi ca Loţi Borbely şi Hunor, lângă periferici ca Oprea şi Udrea. Ca să nu mai amintesc şi dimensiunea psihiatrică.

Marko şi Kelemen sunt şi scriitori, au materie primă pentru producţii  Si-Fi de succesuri. Ferma Animalelor România, varianta 2009 spre 2010. Au suficient umor ca să se includă.

P.S. Hilar modul în care Verestoy Attila blamează PNL pentru neintrarea la guvernare, pe motiv că ar fi trebuit să ţină balanţa, împreună cu UDMR, contra lui Băsescu şi PD-L: ca şi cum guvernarea ar fi un nou Front al Salvării Naţionale, în care opoziţia se face din interior. :mrgreen:

Demenţială, în schimb, justificarea de ieri (Antena 3) a savurosului Lakatos, care a spus că moţiunea de cenzură contra guvernului Boc II a fost foarte bună, pentru că a dus la proiectul Johannis, după care, pentru că n-a fost posibil proiectul Johannis, a dus la Guvernul Boc cel dat jos inclusiv de UDMR, dar acum, întregit cu UDMR, ceea ce e foarte bine pentru ţară, fiindcă abia în momentul de faţă, când situaţia obligă la opoziţie puternică, Parlamentul îşi va spune cuvântul şi va dobândi o imagine pozitivă. 😆

Acum, serios, sunteţi băieţi faini şi n-are sens să justificaţi curvăsăria, prin imperative morale.

25 răspunsuri to “DE CE A INTRAT UDMR RAPID ÎN GUVERNUL PROSTITUŢIEI”

  1. mirko Says:

    nu ma pun cu curvele, ca s-ar putea sa-mi ia banii pina la coada!
    eu ti-am pregatit pe blog, un post mai deontolog, vezi si tu chiar de craciun, daca-i prost sau daca-i bun!

    craciun fericit cu toti apropiatii!

  2. m. Says:

    imi pare rau pt tine….tu alta treaba n-ai in ajun de Craciun, decat sa improsti cu noroi?

  3. Lilick Says:

    Cum deontologii PD-L s-au si apucat sa-i spurce, nu vom avea altceva de facut decat sa ii sprijinim. Noroc ca sunt niste domni, asa cum spui, iar curvasaria e una de lux cand vorbim de ei. Si, pe deasupra, si ei ii privesc pe pedelisti ca si noi. Cu greata. 😆

    Craciun fericit, draga Roxana! 🙂

  4. theodora0303 Says:

    Craciun fericit tie, familiei si celor dragi!

  5. olimpiu Says:

    UDMR cu greu putea gasi o conjuctura mai buna ca cea de acum. PD-L aproape izolat pe scena politica , dispus la mari compromisuri pt a se mentine la anumite ministere , fabrici de bani pt partid si clientela va ceda ce nici in visurile lor liderii moderati maghiari nu sperau. la negocierile pt formarea guvernului maghiarii au cerut minsiterul Elenei Udrea si li s-a rapuns sa ceara orice in schimb. in afara de posibilitatile lor de maximiza castigul, liderii UDMr aveau o problemea in acdrul propriului electorat, ori tocmai legi ca cea aminoritatilor cu drepturi extinse ii va revitaliza. si nu in ultimul rand sunt politicieni romani cu state vechi si membrii UDMR si cu scoala pe malul Dambovitei
    Craciun fericit!!!

  6. Doru T Says:

    Intai de toate, Un Craciun fericit si fie ca Nasterea Domnului sa mai lumineze putin mintea romanilor! Despre UDMR, sunt mai occidentali decat noi, multa spoiala sau imagine si destul de multa putreziciune in interior. Nu ma mira nimic, cu atat mai putin la ei. Sunt putin surprins, in sens pozitiv, de PNL, au reactionat neasteptat de bine, cu cele cateva exceptii. Reconstructia acestei tari va pleca de la liberali. Sa le dea Dzeu intelepciune si forta in fata prostiei, rautatilor si tentatiilor.

  7. George Serban Says:

    @R M-a rugat Mos Craciun – el este ocupat sa duca alte daruri! – sa-ti aduc doua clipuri. Zice ca te-ar fi auzit spunand ca iti doresti asta. Daca este asa, ma bucur sa-ti fac o bucurie. Sarbatori fericite, un Craciun frumos, linistit, aducator de forta si intelepciune!

  8. Ovidiu Says:

  9. Chat Noir Says:

    Sărbători fericite, Roxana !

  10. Ovidiu Says:

    Pentru acest video pesedista lui ilici CORINA CRETU MI-A DAT BAN!Asta inseamna libertatea pesedistilor RUSINE COMUNISTI CE SUNTETI!

  11. Ovidiu Says:

    nu am jignito pe d-na Cretu, sunt convins ca patronul corinei, ilici i-a dat ordin sa nu-mi publice mesajele de critica la adresa domiei sale.

    Valentin Ceausescu a zis la un interviu BBC ca el prefera ca tatal sau sa moara imediat fara tribunale doar ca sa se salveze victimile 1000 de morti din diversiunea complotistilor CFSN

  12. DIOGENE Says:

    O abordarea profesionista , curajosa si onesta !FELICITARI .

    BASESCU OMUL ANTIREFORMA IN TRANSPORTURI,,ADMINISTRATIE,POLITICA

    Revoluţia în transporturi
    Este legată de posibilitatea parcurgerii în timp scurt a unor distanţe enorme, permiţând astfel oamenilor să intre în contact mult mai des şi, astfel să stabilească alte tipuri de relaţii.
    Există însă, un adevărat război al propagandei pentru şi împotriva diferitelor mijloace de transport. Totul se reduce la războiul pe viaţă şi pe moarte dintre companiile de transport.
    Între Italia şi Sicilia există o strâmtoare ( a Messinei ) care are o lăţime de 20 de km. Există în lume poduri mult mai lungi ( exemple : Turcia, Japonia ). Cu toate acestea, deşi există de zeci de ani un proiect de construire a unui astfel de pod, niciodată nu s-a luat serios în discuţie. şi acest lucru se datorează propagandei făcute de companiile de transport naval care au folosit o paletă largă de tehnici de manipulare a opiniei publice din Italia pentru a o convinge de inutilitatea punerii în practică a unui astfel de proiect : costurile imense, pericolul reprezentat de curenţii acvatici şi aerieni extrem de puternici, poluarea strâmtorii, etc.

    A existat o adevărată propagandă de convingere a oamenilor că automobilele electrice nu sunt fiabile şi nu dau randament. Nu sunt străine de acest lucru guvernele statelor a căror principală sursă de venit o reprezinte extragerea, prelucarea şi vinderea petrolului. Iată că astăzi, marile companii de construcţii de maşini sunt orientate spre producerea unor automobile ecologice, electrice. În primul rând, se pregătesc pentru momentul în care rezervele de ţiţei vor ajunge atât de scăzute încât preţul benzinei va face din maşină un obiect de lux. Al doilea motiv este de natură politică. Ţările arabe, extrem de bogate, tind să monopolizeze pieţele de capital mondiale şi, astfel să capete o importanţă din ce în ce mai mare în jocurile politice mondiale. Guvernele occidentale care conduc economii dependente în proporţie de 60 la sută de petrolul arab ( imaginaţi-vă situaţia în care ţările arabe ar opri distribuţia petrolului spre occident ), doresc să schimbe situaţia şi, astfel, stimulează producţia de autovehicole electrice, prin adoptarea de legi anti-poluare şi acordarea de facilităţi fiscale. Nu este întâmplător faptul că Japonia, o ţară fără nici o resursă naturală subterană, este în avangarda revoluţiei tehnologice care să impună pe piaţă automobilul electric.

    CLEPTOCRAȚÍE s.f. Guvern ai cărui membri caută, în primul rând, să obțină avantaje personale (materiale, sociale, politice etc.), pe seama celor în numele cărora guvernează. (cf. engl. kleptocracy < gr. klepto- (< kleptein = a fura; cf. got. hlifan = a fura, lat. clepere = a fura) + lat. -cratia (< gr. -kratia < kratos = putere, forță))

    Cleptocratie in Romania

    Alesul si-a inceput discursul cu faptul ca acum 20 de ani a castigat un drept pe care nu vrea sa i-l mai calce nimeni in picioare, dar se vede nevoit sa priveasca cu profunda dezamagire spre situatia in care a ajuns Romania. Moisescu a precizat ca ar trebui sa le fie rusine celor care, din prostie sau nepasare, au acceptat acest regim, despre care a sustinut ca va fi \"unul de trista amintire, regim care se bazeaza pe frica, hotie si minciuna\" si a precizat ca democratia in Romania s-a transformat in cleptocratie. \"Nu am crezut ca o sa mai ajunga vreodata sa strig "Jos tiranii!\", a incheiat Moisescu. Pentru prima data, dupa foarte mult timp, alesul nu a fost intrerupt chiar daca ce avea de spus nu era defel pe gustul Puterii. Dupa ce si-a incheiat declaratia, Ovidiu Mosneag, presedintele de sedinta, i-a subliniat subtil colegului ca macar de sarbatori ar trebui sa fim mai buni, intelegatori \"si sa privim cu incredere spre viitor\".

    Kleptocracy, alternatively cleptocracy or kleptarchy, from Greek kleptes (thieve) and kratos (rule), is a term applied to a government that takes advantage of governmental corruption to extend the personal wealth and political power of government officials and the ruling class (collectively, kleptocrats), via the embezzlement of state funds at the expense of the wider population, sometimes without even the pretense of honest service. The term literally means "rule by thieves". Not an "official" form of government (cf democracy, republic, monarchy, theocracy) the term is a pejorative for governments perceived to have a particularly severe and systemic problem with the selfish misappropriation of public funds by those in power.Characteristics
    Kleptocracies are generally associated with corrupt forms of totalitarian governments, particularly dictatorships, oligarchies, military juntas, or some other form of autocratic and nepotist government in which no outside oversight is possible due to the ability of the kleptocrat(s) to personally control both the supply of public funds and the means of determining their disbursal. A kleptocratic ruler typically treats their country's treasury as though it were their own personal bank account, spending the funds on luxury goods as they see fit. Many kleptocratic rulers also secretly transfer public funds into secret personal numbered bank accounts in foreign countries in order to provide them with continued luxury if/when they are eventually removed from power and forced to flee the country.
    Effects
    The effects of a kleptocratic regime or government on a nation are typically adverse in regards to the faring of the state's economy, political affairs and civil rights. Kleptocracy in government often vitiates prospects of foreign investment and drastically weakens the domestic market and cross-border trade. As the kleptocracy normally embezzles money from its citizens by misusing funds derived from tax payments, or money laundering schemes, a kleptocratically structured political system tends to degrade nearly everyone's quality of life.
    In addition, the money that kleptocrats steal is often taken from funds that were earmarked for public amenities, such as the building of hospitals, schools, roads, parks and the like – which has further adverse effects on the quality of life of the citizens living under a kleptocracy.[1] The quasi-oligarchy that results from a kleptocratic elite also subverts democracy (or any other political format the state is ostensibly under).[2]
    Examples
    Historical
    According to one source, an old case of a kleptocratic governed state was Kievan Rus' where the alliance between Varangians and Slavic élites set up this type of government which resisted all attacks until 1240 when the Tatars conquered Kiev.[3]
    Transparency International ranking
    In early 2004, the anti-corruption Germany-based NGO Transparency International released a list of what it believes to be the ten most self-enriching leaders in recent years.[4]
    In order of amount allegedly stolen (in USD), they are:
    1. Former Indonesian President Suharto ($15 billion – $35 billion)
    2. Former Philippine President Ferdinand Marcos ($5 billion – $10 billion)
    3. Former Zairian President Mobutu Sese Seko ($5 billion)
    4. Former Nigerian President Sani Abacha ($2 billion – $5 billion)
    5. Current Ugandan President Yoweri Museveni ( $1 billion – $1.7 Billion )
    6. Former Yugoslav President Slobodan Milošević ($1 billion)
    7. Former Haitian President Jean-Claude Duvalier ($300 million – $800 million)
    8. Former Peruvian President Alberto Fujimori ($600 million)
    9. Former Ukrainian Prime Minister Pavlo Lazarenko ($114 million – $200 million)
    10. Former Nicaraguan President Arnoldo Alemán ($100 million)
    11. Former Philippine President Joseph Estrada ($78 million – $80 million)
    Narcokleptocracy
    A narcokleptocracy is a society ruled by "thieves" involved in the trade of narcotics.
    The term has its origin in a report prepared by a subcommittee of the United States Senate Foreign Relations Committee, chaired by Massachusetts Senator John Kerry.[5] The term was used specifically to describe the regime of Manuel Noriega in Panama. The term's construction builds on the already existing pejorative term "kleptocracy"- which is a government run by thieves. That is more precisely, a government run expressly for the financial benefit of those who govern [6] / [7].
    Statement by the George W. Bush Administration
    In 2006, the Bush Administration, consistent with promises made at the prior G8 Summit, enunciated a policy specifically intended to internationalize an effort to resist, pursue, and prosecute kleptocracies.[8]. The White House stated intended commitments to: denying safe haven, bringing together major financial centers vulnerable to exploitation in order to develop preventive anti-corruption practices, enhance international information sharing on corrupt officials, uncover, seize, and return stolen funds and prosecute those criminals involved, and ensure greater multilateral action in helping to develop and repair those areas of the world stricken by high-level corruption.[9]
    Cleptocrazia
    Da Wikipedia, l'enciclopedia libera.
    Vai a: Navigazione, cerca
    Cleptocrazia (letteralmente governo dei ladri) è un termine informale peggiorativo, per indicare una forma di governo che rappresenta il culmine della corruzione politica e che rappresenta una forma estrema dell'uso del governo per la ricerca della rendita.
    In una cleptocrazia il governante e i suoi accoliti usano i meccanismi di governo per tassare pesantemente la popolazione allo scopo di ammassare delle fortune personali. I "Cleptocrati" possono impiegare diversi metodi (riciclaggio di denaro, conti bancari anonimi, falso in bilancio e altri) come sistema per proteggere e nascondere i loro guadagni illeciti.
    Le "Cleptocrazie" tendono a essere "stabilmente instabili". Ovvero, si ha una successione di "ladri" che si susseguono scalzando i predecessori, senza risolvere i veri bisogni della popolazione. Haiti, per gran parte della sua storia, ne è un esempio.
    Poiché la corruzione impone una tassazione massiccia sulle imprese e persone che non ritornano come servizi per i cittadini e imprese, le cleptocrazie tendono ad avere un'economia dagli scarsi risultati. I cleptocrati comprendono che possono ottenere di più da una grossa fetta di una torta che si riduce, piuttosto che da una piccola fetta di una torta che si espande. Le economie basate sull'estrazione di risorse naturali (ad esempio diamanti e petrolio, come in pochi casi esemplari) sono particolarmente soggette alla cleptocrazia, poiché i cleptocrati semplicemente tassano la rendita ricardiana.
    Inoltre, i politici corrotti ignorano i problemi economici e sociali sottostanti, per via della loro ricerca del benessere e del potere. Siccome non vogliono cercare di costruire uno stato funzionante, né possono mettere in piedi delle grandi forze repressive, a causa del pericolo di subire un colpo di stato, i governi sono spesso incompetenti di fronte alle crisi sociali. Quindi, alcune cleptocrazie sono sprofondate nella guerra civile e nell'anarchia, nel migliore dei casi in indebitamento pubblico eccezionale.
    Tra gli esempi più infausti di "governo cleptocratico" si annoverano lo Zaire di Mobutu Sese Seko, la Guinea Equatoriale di Francisco Macìas Nguema, l'Indonesia di Suharto, l'Iraq di Saddam Hussein, la Repubblica Federale di Jugoslavia di Slobodan Milošević e la Romania di Nicolae Ceausescu.
    Esempi più antichi comprendono gli stati barbareschi del Nordafrica dal XVII all'inizio del XIX secolo.
    Esempi meno estremi sono la Cina Nazionalista di Chiang Kai-shek, le Filippine di Ferdinand Marcos e quelle di Joseph Estrada e il Kazakistan di Nazarbayev.
    A metà anni '90 alcuni critici e scrittori denunciarono come anche l'Italia fosse avviata verso la cleptocrazia[1]
    Alcuni osservatori hanno preso ad utilizzare il termine per etichettare dei processi politici democratici che permettono alle grandi imprese di influenzare la politica, ma sono sotto accusa tutte le lobby di potere. L'uso del termine cleptocrazia in questo contesto privilegia una forma di ricerca della rendita su tutte le altre che sono normalmente concomitanti in democrazia. Ralph Nader denunciò gli Stati Uniti come cleptocrazia durante la sua campagna per le presidenziali USA del 2000.
    Note [modifica]
    1. ^ Giulio Sapelli. Cleptocrazia. Il "Meccanismo unico" della corruzione tra economia e politica. Feltrinelli, 1994. ISBN 8807090406.
    Voci correlate [
    • Economia del saccheggio
    • Plutocrazia

    Plutocrazia
    Da Wikipedia, l'enciclopedia libera.
    Vai a: Navigazione, cerca
    Il termine plutocrazia (dal greco πλουτοκρατία, "πλούτος", ricchezza, e κρατείν "kratòs" potere) indica il predominio nella vita pubblica di individui o gruppi finanziari che, grazie all'ampia disponibilità di capitali, sono in grado d'influenzare in maniera determinante gli indirizzi politici dei rispettivi governi.
    Il termine fu spesso usato in senso dispregiativo, per esempio, dal fascismo, per indicare le potenze industrialmente avanzate: Gran Bretagna, Stati Uniti, Francia, soggiogate all'usurocrazia di banchieri internazionali.
    Cenni storici
    Plutocrazia ha acquisito col tempo un'accezione di faziosità e di moralità contrapposte. Alcune massonerie ed alcuni partiti socialisti-dirigisti ritenendo che alcune aziende di utilità pubblica, nazionale o strategica per le loro finalità elettorali, o per controllare il mercato e l'occupazione, dovessero essere dirette da loro esponenti politici, idealisti, ma con l'intento di impedire il formarsi di un capitalismo indipendente dalla loro politica e dalle istituzioni.
    Un esempio di legge orientata alla determinazione ed istituzione della plutocrazia, in forma palese ed ufficiale costituzionalizzata è lo spoilt system: letteralmente "sistema-bottino" consente a chi vince le elezioni di presidiare tutti gli ambiti istituzionali, della società civile e di mercato.
    In Italia il sistema plutocratico si applica nelle relazioni tra Banca d'Italia e nel network delle Camere di Commercio, dell'Industria e dell'Agricoltura (CCIAA)
    Difatti la Banca Centrale d'Italia, a seguito dell'entrata della Repubblica Italiana nell'Unione Europea e l'istituzione della Banca Centrale Europea (BCE), ebbe diverse mutazioni, fino ad aprirsi a capitali privati ed ad aziende (plutocratiche), ossia banche italiane e società partecipate da istituti bancari privati italiani e nazionalisti.
    Nel caso inerente la formazione del direttivo delle CCIAA c'è da far notare che detti rappresentati sono nominati dalle giunte regionali di pertinenza, previa consultazione con le massime associazioni di imprese ed imprenditori, in genere "apparentate" durante precedente campagna elettorale.
    Altro caso di utilizzo e determinazione del sistema plutocratico lo si riscontra, in Italia, in seno al Cnel, l'organo avente funzioni anche di centro studi, volto a dar visibilità ed a promuovere l'economia di mercato e del lavoro, composto – difatti – da associazioni della società civile e rappresentanti l'imprenditoria accreditata.
    In genere, nel linguaggio politico, il termine viene assimilato a quello di "partitocrazia", ritenendo da parte di chi lo pronuncia che – a seguito dell'avvento del bipolarismo, prima, e del bipartitismo, dopo – le due principali coalizioni si siano poste in modo autoreferenziali verso se stesse ed ognuna verso l'altra, in modo che questi partiti (ed i loro plutocrati) si possano spartire il potere economico e politico, controllare il mercato ed i mass-media.
    Il termine, talvolta con qualche variante (es. "plutomassonico", "plutomassocomlottistico") viene spesso usato da partiti e movimenti politici di origine civica e/o apolitica, per rivendicare pari condizioni durante la campagna elettorale (par condicio) oppure per denunciare brogli avvenuti a loro danno, oppure la non-applicazione di leggi referendarie, democraticamente votate e volute dalla maggioranza degli aventi diritto.
    Partiti politici che in seno al loro programma pongono la questione plutocratica e la loro avversione sono:
    • Lista Civica Cinque Stelle (di Beppe Grillo)
    • Partito Radicale Transnazionale\Lista Bonino-Pannella
    • Italia dei Valori
    • Partito Illuminista Unitario, che tuttavia si pone favorevole alla cooptazione e riconoscimento delle lobby trasparenti, al fine di riequilibrio pre-istituzionale e pro-mercato e per la meritocratizzazione dei processi di globalizzazione e di modernizzazione
    Israelul va cere despăgubiri de un miliard euro de la Germania pentru Holocaust
    2009 decembrie 21
    tags: Germania, Holocaust, Israel
    by bătăiosu
    Ministrul israelian de finanţe Yuval Steinitz va cere între 450 milioane şi un miliard de euro ca reparaţii morale de la Germania în numele evreilor obligaţi la muncă forţată în timpul Holocaustului, Antena3.ro.
    Steinitz va prezenta cererea guvernului german în numele celor 30.000 de israelieni supravieţuitori ai ghetourilor naziste, în timpul unei şedinţe comune programată pentru începutul anului 2010 la Berlin.
    Oficialii israeleni apreciază că potrivit unui act privind munca forţată adoptată de parlamentul german în 2002, fiecare din cei 30.000 de supravieţuitori are dreptul la o plată compensatorie de circa 15.000 euro.
    Totuşi, conform oficialior israelieni, se pare că un calcul făcut la Berlin arată că plata ar putea fi mai mare decât cea calculată de Israel, pentru a ajunge la un total de un miliarde de euro.
    Pe lângă plata aceasta, supravieţuitorii mai au dreptul la o pensie lunară, care ajunge la un total de circa 100 milioane pe an.
    Comisia Europeană va negocia un acord de cooperare nucleară cu Rusia
    2009 decembrie 22
    tags: cooperare nucleara, Rusia, UE
    by bătăiosu
    Bruxellesul va negocia un acord de cooperare privind ‘utilizarea paşnică’ a energiei nucleare cu Rusia, după ce marţi a primit un mandat în acest sens de la guvernele ţărilor membre ale Uniunii Europene, relatează AFP, citată de Agerpres.
    Rusia este un furnizor important de combustibil nuclear şi de servicii legate de ciclul de combustibil nuclear pentru exploatarea centralelor nucleare în spaţiul UE.
    ‘Este vorba de o etapă importantă, care va da un nou elan relaţiilor între UE şi Rusia în domeniul energetic’, a comentat comisarul european pentru energie Andris Piebalgs într-un comunicat.
    Acordul vizează echivalarea normelor de securitate şi tehnice şi este destinat să faciliteze schimburile comerciale legitime între părţi, a mai spus acesta.
    Mai multe ţări europene exploatează în prezent reactoare de concepţie sovietică şi alte reactoare sunt prevăzute, aminteşte Comisia Europeană, subliniind că ‘neproliferarea nucleară’ constituie unul din aspectele importante ale relaţiilor bilaterale UE-Rusia.
    Energia nucleară reprezintă aproximativ o treime din electricitatea şi două treimi din energia alternativă în UE (hidraulică, eoliană, solară etc), cu 146 de centrale nucleare în exploatare, menţionează Bruxellesul.
    În Rusia, 40 de centrale nucleare se află în regim de exploatare sau în construcţie, iar până în 2030 autorităţile ruse plănuiesc construcţia a 44 de noi centrale atomice.
    Comunitatea europeană de energie atomică (Euratom) a încheiat deja acorduri de cooperare nucleară cu SUA, Canada, Australia, Kazahstan, Uzbekistan, Ucraina şi Japonia şi China.

    Statele Unite anunţă prelungirea negocierilor pentru START II şi în 2010
    2009 decembrie 23
    tags: dezarmare nucleara, Rusia, SUA, Tratatul START
    by bătăiosu
    Statele Unite ale Americii au confirmat că nu vor putea încheia cu Rusia până la sfârşitul anului un acord succesor al Tratatului de control al armelor nucleare (START), expirat în decembrie, relatează miercuri AP, citată de AGERPRES.
    Misiunea SUA din Geneva a anunţat miercuri într-o declaraţie de presă că delegaţia americană s-a întors în Statele Unite şi va reveni la Geneva pentru continuarea negocierilor în luna ianuarie a anului viitor.
    Comunicatul precizează că ambele părţi speră într-o finalizare a noului tratat în cursul lunii următoare.
    Preşedintele american Barack Obama şi omologul său rus Dmitri Medvedev au sperat să semneze noul acord până la sfârşitul anului 2009.
    Tratatul de Reducere a Armelor Strategice (START) a fost încheiat în 1991 şi a expirat la 5 decembrie a.c.
    Ambele puteri, Rusia şi SUA, au decis totuşi să continue onorarea obligaţiilor şi prevederilor principale din START, până la intrarea în vigoare a unui START II.

    09 SEPTEMBRIE 2002Debka dezvaluie intentiile Teheranului, asa cum au fost ele culese de serviciile de spionaj
    Planul iranian de razboi
    – Acesta urmareste deschiderea unui al doilea front in cazul unui atac aliat asupra Irakului si represalii asupra Israelului * In prima faza, ayatollahul Ali Khamenei va constitui un consiliu de securitate pentru blocarea atacului american asupra Bagdadului * Hezbollahul are ca sarcina atragerea Israelului intr-un conflict cu Siria si Liban * Ministrul iranian Mohammad Sadr a avut deja contacte cu oficiali sirieni si libanezi * Teheranul mizeaza pe faptul ca americanii nu vor risca un conflict cu Egipt, Arabia Saudita, Algeria, Maroc si alte tari din Golf, care se vor grabi sa ajute Siria si Libanul in opinia strategilor iranieni
    Expertii militari si politici ai Occidentului, citati de agentia de presa Debka, atrag atentia opiniei publice mondiale despre pericolul iminent in care se va afla statul Israel in cazul in care SUA si aliatii lor vor ataca Irakul. Potrivit sursei, Iranul a elaborat un vast plan de razboi pentru a contracara demersurile facute de Aliati impotriva regimului de la Bagdad. Analistii considera ca masurile punitive ale aliatilor Teheranului, Siria si Libanul, dar si temuta organizatie terorista Hezbollah, se vor indrepta impotriva Israelului cu intentia de a provoca un conflict masiv in zona care sa contribuie la deschiderea unui nou front, in afara celui irakiano-aliat, din Orientul Mijlociu.

    Ingrijorare la Teheran si Damasc
    In sprijinul acestei teorii, specialistii occidentali se bazeaza pe surse autorizate din zona de conflict, care au scos la iveala dedesubturile unor vizite secrete a ministrului iranian de Externe insarcinat cu probleme arabe si africane, Mohammad Sadr, in Siria si Liban, intalniri ce au avut loc in saptamana care tocmai s-a incheiat. Diplomatul sirian care a purtat discutiile cu Sadr, Bashar Assad, a impartasit temerile Iranului cu privire la inlocuirea regimului lui Saddam Husein cu unul pro-american, din cauza amenintarii directe fata de puterea ayatollahului de la Teheran, regimului Baath de la Damasc, dar mai ales fata de libertatea operatiunilor gruparii Hezbollah care reprezenta principalul brat al Teheranului pentru operatiuni externe si spionaj.
    Planul iranian
    Prestigioasa agentia Debka dezvaluie pas cu pas planul de razboi iranian, asa cum a fost el "interceptat" de expertii in spionaj:
    1. Liderul spiritual iranian, ayatollahul Ali Khamenei, va organiza un consiliu suprem de securitate in vederea blocarii atacului american asupra Bagdadului. Din consiliu de securitate iranian va face parte comandandul Garzilor Revolutionare, general-locotenent Yahya Rahim-Safavi, Ali Akhbar Velyati, fostul ministru de Externe, dar si unul dintre primii fondatori ai Hezbollahului, Ali Akhbar Mohtashemi-Fur.
    2. Pentru ca principalii rivali – SUA si Israelul – sa se simta amenintati, planurile iraniene prevad atacuri masive ale organizatiei hezbollah asupra statului evreu la o scara destul de periculoasa incat sa atraga Israelul intr-o operatiune militara de represiune impotriva Siriei si Libanului. Tacticienii iranieni cred ca in acest fel actiunile de pedepsire ce vor fi ordonate de israelieni vor sista pregatirile de razboi americane. Specialistii cred ca aceasta actiune a Hezbollahului va fi eficienta chiar daca va avea loc dupa atacul aliat asupra Irakului, un razboi siriano-israelian avand rolul de "frana" pentru masina de razboi aliata. Iranienii se bazeaza pe acelasi gen de contraatac folosit de Saddam Hussein in 1991, atunci cand a incercat sa provoace Israelul prin lansarea rachetelor Scud. Se pare ca strategii de la Teheran considera ca SUA nu vor risca producerea unui conflict direct cu Egipt, Arabia Saudita, Algeria, Maroc si alte tari din Golf, care se vor grabi sa ajute Siria si Libanul, dupa atacurile Hezbollah, in conlictul cu Israelul.
    3. La mijlocul saptamanii trecute, Khamenei a aprobat acest plan cu executare imediata.
    4. Acelasi consiliul de securitate iranian a desemnat drept raspunzatori de executia acestor operatii pe Sadr care se va deplsa de urgenta in Siria si Liban. Conform surselor Debka, trimisul iranian l-a contactat deja la Damasc pe presedintele Assad si pe anumiti responsabili ai armatei siriene. Surse din spionaj, citate de Debka, sustin ca pe data de 3 septembrie a.c., Sadr a avut o intalnire, in Liban, cu secretarul general al Hezbollah, Hassan Nasrallah, si cu doi seniori ai organizatiei, Hashem Saffi-e-din si Naim Kassem.
    5. Pe aceeasi agenda de razboi, Iranul a invitat pe data de 04. septembrie a.c., la Teheran, reprezentanti ai palestinienilor si Libanului. Se pare ca strategul care a coordonat aceasta adunare este Abdallah Safi-Id-a-Din, unul dintre secunzii teroristului Imad Murghniyeh, cel care in cursul acestui an si-a mutat cartierul general in sudul Libanului.
    Bogdan GALCA Petre NITEANU
    Cleptocratie
    De Wikiberal.
    Aller à : Navigation, rechercher
    La cleptocratie (ou "kleptocratie") est le gouvernement (ou le pouvoir) des voleurs. Ce terme désigne habituellement un pouvoir où règne de façon visible la corruption politique, la seule finalité du gouvernement étant l'enrichissement des dirigeants et la perpétuation de leur pouvoir dictatorial.
    Pour les libertariens, tout gouvernement est une cleptocratie, puisqu'il vit du vol de ses sujets (par cette spoliation qu'est l'impôt) en s'appuyant sur la loi du plus fort (éventuellement dans sa variante démocratique).
    Citations
    • C'est en cela que le libéralisme s'oppose à l'étatisme : pour lui, un voleur, un assassin ne sont pas ceux qui ne passent pas par les procédures étatiques reconnues pour dépouiller leur prochain ou l'expédier ad patres : pour le libéral, à l'inverse du démocrate-social qui se fait souvent passer pour lui, le voleur est celui qui s'empare du bien d'autrui sans son consentement ; quels que soient l'agresseur, la victime, le motif du vol, la destination du butin, les "besoins" des receleurs, ou encore le nombre de personnes qui approuvent ce vol ou nient qu'il en est un. (François Guillaumat)
    • Il n'y a pas beaucoup de chances que les imbéciles, même s'ils forment la majorité, soient systématiquement plus malins que la minorité des individus brillants et énergiques et parviennent à s'enrichir à leurs dépens. Bien plutôt, la plus grande partie de la redistribution se fera à l'intérieur du groupe des "non-pauvres", et il arrivera souvent que ce soient les plus riches qui arrivent à se faire subventionner par les plus pauvres. Pensez seulement à la pratique quasi-universelle des études universitaires quasiment "gratuites", grâce auxquelles la classe ouvrière, dont les enfants fréquentent rarement l'enseignement supérieur, est amenée à subventionner la formation des enfants de la bourgeoisie. (Hans-Hermann Hoppe)
    • Une société qui vole un individu du produit de son effort n'est pas à strictement parler une société, mais une pègre régie par un gangstérisme institutionnalisé. (Ayn Rand, La vertu d'égoïsme)
    Liens externes
    http://www.wikiberal.org/wiki/Cleptocratie
    http://www.cotidianul.ro/verificarea_instalatiei_de_gaze_naturale_operatiune_necesara_si_obligatorie-104803.html Verificarea instalaţiei de gaze naturale – operaţiune necesară şi obligatorie
    04 Dec 2009 3 comentarii
    Confortul şi liniştea în locuinţă depind, în mare măsură, de siguranţa instalaţiei interioare de gaze naturale, iar verificarea şi revizia acesteia constituie obligativitatea legală a fiecăruia dintre noi. GDF SUEZ Energy România vine în întâmpinarea clienţilor cu oferte adaptate de revizii şi verificări ale instalaţiilor de utilizare a gazelor naturale. (P) Justiţia de sub Băsescu a întâmpinat-o pe noua Udrea cu NUP

    Recent, Goma a intrat într-un clinci, pe care un ziar central îl relevă într-un lung articol, cu următorul şapou: Paul Goma a depus la Judecătoria Sectorului 1 Bucureşti o plângere împotriva Administraţiei Prezidenţiale şi a mai multor reviste şi intelectuali Scrisoare de susţinere a unui proiect legislativ pentru majorarea alocaţiilor pentru copii
    Miercuri, 11 Noiembrie 2009
    Un grup de organizaţii non-guvernamentale pro-familie au remis liderilor grupurilor parlamentare din Senatul României o scrisoare de susţinere a unei propuneri legislative pentru majorarea alocaţiilor pentru copii.
    Propunerea nr. 408/2009, iniţiată de cinci senatori PD-L, prevede modificarea Legii nr. 61/1993 privind alocaţia de stat pentru copii, prin creşterea cuantumului alocaţiei pentru copiii care au depăşit 2 ani până la 200 de lei.
    Scrisoarea a fost semnată de Federaţia Organizaţiilor Ortodoxe Pro-vita din România, Asociaţia “Alianţa Familiilor din România”, Asociaţia Familiilor Catolice “Vladimir Ghika”, Asociaţia “Familia şi Viaţa” şi Alianţa Antidiscriminare a Tuturor Tăticilor – T.A.T.A.
    “Susţinerea noastră se bazează pe argumente de ordin juridic, pe semnalele de alarmă existente în raportul Comisiei Prezidenţiale Pentru Analiza Riscurilor Sociale şi Demografice, pe necesitatea contracarării tot mai evidentei crize demografice din România, dar în primul rând vizează susţinerea unui prim pas dintr-o strategie de eficientizare a politicilor sociale pe termen mediu şi lung”, se menţionează în scrisoare. Semnatarii propun şi o soluţie concretă pentru uşurarea efortului bugetar care ar rezulta din punerea în aplicare a noii legi.
    Constituţia României, dar şi tratate internaţionale la care ţara noastră este parte, obligă statul să ia măsuri de dezvoltare economică şi de protecţie socială, acordând copiilor un regim special de protecţie şi de asistenţă în realizarea drepturilor lor.
    Totodată, raportul Comisiei Prezidenţiale pentru Analiza Riscurilor Sociale şi Demografice – “Riscuri şi inechităţi sociale în România” atenţionează că “alocaţiile pentru copii (…) au fost ignorate complet pentru anumite perioade (…), prin programe cel mai adesea ineficiente şi/sau nesustenabile. Ca o consecinţă logică, ineficienţa politicilor sociale a contribuit suplimentar la procesele de scădere a natalităţii şi a ratei căsătoriilor”.
    Organizaţiile neguvernamentale mai atenţionează că este necesară luarea de măsuri urgente pentru prevenirea unui derapaj demografic profund. La 20 de ani de la Revoluţie, realităţile demografice sunt îngrijorătoare. România are o populaţie aflată în al 20-lea an de scădere numerică, într-un accentuat proces de îmbătrânire demografică, cu toate consecinţele sale demografice şi, mai ales, socio-economice. Declinul demografic, care se manifestă deja cu putere, ar putea fi stopat doar în a doua jumătate a acestui secol şi numai dacă natalitatea ar creşte rapid şi ferm. În acest sens, esenţială este componenta stimulativă, economică, orientată spre copil, mamă, familia tânără.
    În ce priveşte sursa de finanţare, semnatarii scrisorii propun acoperirea parţială prin aplicarea Legii Şeitan privind legea unică a pensiilor precum şi o sumă care se poate obţine prin restructurarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi eficientizarea cheltuielilor administrative.
    PAUL GOMA ARE DREPTATE! (1)
    Vasile Zarnescu
    Motto: Cei mari nu sunt mari decât pentru că noi suntem în genunchi. Să ne ridicăm!
    Maxime Pale
    Inadmisibila intenţie a guvernanţilor de a ridica un monument al holocaustului în Capitala României face necesară republicarea studiului de mai jos, pentru a lărgi perspectiva opiniei publice privind falsa problemă a holocaustului „unic“ şi a consecinţei sale politice: impunerea criminalei O.U.G. nr. 31/2002, a cărei „gestaţie“ şi apariţie am analizat-o în studiul anterior, „Problema holocaustului“.

    Sarbatori Fericite!

  13. Plano Says:

    @ovidiu
    Acum, nu inteleg ce vreti sa spuneti cu videoclipul acela, il laudati or il blamati pe Iliescu pentru ca l-a inlaturtat de la putere pe Ceausescu?
    Cred ca Ceausila ar fi mandru de voi daca v-ar citi!
    De ce nu aveti curajul sa spuneti ca ati vrea sa va reintoarceti la vremurile din care Iliescu a luptat sa evadeze?

  14. Marius Mina Says:

  15. Marius Mina Says:

    Roxana iti dau eu raspunsul:
    Au intrat la guvernare ca sa aibe de unde iesi in foooarte scurt timp. Asteapta s ainceapa impartirea cascavalelloro , ciorditorii basexului obisnuiti din tata-n fiica sa fure ei totu’ ii vor sari pe ungurei din portie si carutza va exploda in drumul oaselor rupte. Sa vezi caterinka dupa…
    Februarie martie, tulburari sociale , sa vezi atunci bulibashimea care l-au votat pe infractorul stramb si shukarit de ochiul stang , or sa ia strazile cu asalt , cu barda in mana sa le numere ouale la im-potentati.
    Va imaginati cum ar arata Boc, Videanu si Blaga tunsi la zero si castrati?

    Dar Basesxu si Udrea goniti in pielea goala pe strazi, unsi cu pacura si inveliti in fulgi de gaina zapacita?>

  16. tibi Says:

    Intrebarea dumneavoastra are doua interpretari:
    1.-De ce a vrut UDMR-ul sa intre la guvernare? La aceasta interpretare a intrebarii ati raspuns in comentariul dumneavoastra.
    2.-Ce a facut posibila situatia ca UDMR-ul sa intre la guvernare? La aceasta interpretare am o opinie. Eu sunt de parere ca PNL-ul si-a fidelizat atat UDMR-ul cat si grupul minoritatilor din camera prin proiectul Iohannis.Si nici UDMR nici grupul minoritatilor nu puteau renunta la proiectul Iohannis pentru ca implica un PM minoritar.Cel care a renuntat la acest proiect este Iohannis care in 07.12. dimineata a anuntat ca proiectul Iohannis nu mai este actual.El a anuntat acest lucru unilateral,fara sa motiveze si fara sa se consulte nici cu Antonescu,nici cu Geoana.Asta desi nici cu un cuvant inainte nu s-a anuntat ca proiectul Iohannis presupune ca nu este valabil daca Basescu iese presedinte.Chiar mai mult, teoretic Basescu putea sa-l numeasca pe Iohannis premier desemnat (la solicitarea majoritatii PNL-PSD-UDMR-minoritati)inca inainte de turul 1.
    Deci atunci Iohannis nu excludea varianta Basescu presedinte,Iohannis premier.Deci renuntarea lui Iohannis la proiectul conceput de Antonescu a creat premizele intrarii UDMR la guvernare alaturi de PDL si a sustinerii acestui guvern de catre grupul minoritatilor.Eu nu inteleg cauza renuntarii lui Iohannis si mai ales nu inteleg de ce nu il intreaba nimeni pe Iohannis de ce a renuntat asa usor la candidatura sa.Credeti ca ar fi fost un premier bun?

  17. Plano Says:

    Cum…de ce au intrat iarasi la guvernare?
    Nu v-am spus ca ei „este ude mereu”?

  18. Radu Humor Says:

    @ Tibi
    Johannis a anuntat din timp ca nu accede in functie cu Basescu presedinte. asa ca el ramane, ca si noi in asteptare 😉
    Si se pare ca nu-i va fi prea lunga 🙄

  19. octopus Says:

    La multi ani !

    Mari,multe si intortochiate sint caile Domnului,insa , sa stam si astazi sa vorbim si sa ,,desfacem,, politica…………??? Sa nu ne mai vaitam atit , sa asteptam anul ce vine cu mai mult optimism si mai multa pofta de viata. Mai buna-i ameteala de la un pahar de vin decit betia politicii sau a puterii. Sus paharul, cu masura !

  20. Filip G Says:

    Sa vedem cum va face restructurarea promisa si amanata din cauze multiple.PD-L are toate parghiile.
    Va fi un guvern competent si responsabil?
    Daca PDL i-si va frange gatul UDMR nu pierde nimic.

  21. DE CE A INTRAT UDMR RAPID ÎN GUVERNUL PROSTITUŢIEI » Bloogle Says:

    […] Original Blog » 24 December 2009 – Blog « Impozitele pe cladiri nu se vor majora in 2010 […]

  22. razvanrc Says:

    Pai pentru o bucata de ciolan au intrat, nu e clar. Pana una alta, delectati-va si voi cu asta. Merita ascultata.

  23. Mateo Says:

    Pentru ca stiau si ei la fel de bine ca au toate sansele sa faca un guvern reusit, mai ales ca este si doamna Elena Udrea in guvernare care este cel mai competent dintre ministri!

  24. Ghita Bizonu' Says:

    Diogene ,
    unele dintre explicatiile tale mi se par trase de par din motive semipolitice. Uite sa ma leg daor ce afirmatia cea mai neutra politic. AIa cu masina electrica care bla bla a fost sabotata de magnatii petrolului sa isi vanza ei productele …
    Dragul meu pesemne ca sicoritatea si PCR ti=au ascuns micul amanunt ca acu 11- ani automobilele nu erau numa pa benzina cu erau si multe electrice … ba erau si cu abur ! ( cauta Serpollet ). Automobilele lelctrice erau preferate … datorita simplitatii si fiabilitatii . Primul automobil care a depsit 100 km/h a fost unul electric ( cauta Jamais Contente Camille Jenatzy). Insa aveau o mica problema : acumulatorii. Scumpi, voluminosi, grei si care se incarca greu . S-a impus motorul Otto in specila fiindca per total era mai usor ( per total, adica motorul si rezervorul plin ) avaea autonomie mai mare si se realimenta rapid . Fara interventia lui Standard Oil
    In anii 60 ni s-a mai promis odata automobilul electric . Bateriile cu sulf topit erau solutia minune . Problemele nu au fost rezolvate – sulful, mai ales topit este extrem de activ chimic si impune materiale extrem de scumpe . Nici o legatura cu ESSO .
    Acum vi se flutura sub nas propunerea cu noile baterii folosite de calculatoare si telefoane mobile . Mi se pare ca au preturi cam mari si ca totusi timpii de incarcare sunt prea lungi . SI mai ramene problema masei . Aud ca exista o noua promisiune – acumulatori de polarizare , usori si care ar putea fi incadrati chiar in portierele masinii !! Sa vedem.
    Totul depinde de acumulatori …
    Insa as mai observa ca nepoluanttele motoare cu hidrogen si electricitate polueaza si ele. Ntz. Electricitatea trebuie obtinuta . Si cam 60 % se obtine din centrale termice ( cu aburi !!! pentru puteri mari turbina cu aburi ramane suverana . Ca si submarinele atomice sunt tot cu aburi …. obtinuti prin arderea uraniului 235). Si hidrogenul se obtine prin electroliza ….Restu is promisiuni fanteziste ( am mai vazut . Apropos acu 40 de ani se zicea ca in 2000 vor fi statii permanente pe Luna , ca ar trebui sa fie minim 2 expeditii pe Marte . Prezumtii foarte serioase ca deh motor atomic ptr rachete urma sa fie obtinut pronto …)
    Si in final mai obser ca trecerea la automobilul electric nu va busi ata de rau pre cele 7 surori cat va bnusi economia in ansamblul ei . Ma refer la aia care produc ambreiaje , delcouri, bujii , segmenti saa.
    Vezi cat trebe sa scrii despre un fleac precum sustinerea eronata ca masina electrica a fost omorata de cupiditatea lu JR Ewing ?! Daca ma apuc de cele cu substrat politic …

  25. Laura Says:

    Au intrat pentru a face o guvernare buna. Au desemnat ministri buni care vor face treaba. Si pe langa cei de la UDMR, ar mai fi si Elkena Udrea, care in mod sigur va avea un mandat plin de realizari

Lasă un comentariu