CULTUL LUI OBAMA, O IMPOSTURĂ CÂT MILENIUL DE MARE

obama-suporteri-batjocura-steag

Fotografie preluată de pe blogurile lui Marius Mina şi al Cristinei

Zeci şi sute de milioane de oameni sunt în orgasm planetar pentru instalarea de azi a lui Obama-Mesiah la Casa Albă. Milioane de americani au plătit ca să stea în frig şi să devină corp-ansamblu în faţa alesului şi a sinistrei sale soţii (sinistra – stânga în italiană).

Cei care salută, azi, într-o sminteală colectivă, instalarea lui Barack Hussein Obama vor avea timp să constate că au celebrat o impostură. Cât mileniul de mare.

Unii vor fi satisfăcuţi, în continuare, mai precis, cei care l-au votat pentru că neagă valorile conservatoare, înseşi valorile constitutive ale statului american şi cei care au salutat alegerea lui Obama pentru că urăsc fundamentele eclesiale ale lumii creştine şi militează pentru batjocorirea lor.

Simptomatic pentru boala morală pe care o patronează Obama este faptul că la învestitura lui a oficiat un episcop homosexual, sfidare a Bisericii şi a bunului simţ. Statul este laic, drepturile homosexualilor în intimitatea lor sunt recunoscute, dar a defila cu un episcop gay înseamnă batjocorirea Bisericii.

Obama se crede Lincoln şi a parcurs drumul până la Washington cu trenul, ca ilustrul preşedinte american.

La Baltimore, suporterii înflăcăraţi ai lui Obama au afişat, fără jenă şi fără frică, drapele americane profanate penal, pentru că este interzisă prin lege federală amplasarea de înscrisuri sau imagini pe drapelul naţional.

Infractorii fanatici sunt siguri pe ei, pentru că se cred nu în SUA, ci în Republica Obama. Dar tot răul, spre bine: poate că o parte din misiunea pentru care a fost instalat Obama va fi să pună cu botul pe labe asemenea lighioane fără riscul să fie acuzat de rasism.

UPDATE. Discursul de mesia pe care l-a rostit la învestitură e pentru cei care nu (prea) au ureche muzicală. Oricum, poate îl învaţă cineva să scape de accentul ăla periferic.

113 răspunsuri to “CULTUL LUI OBAMA, O IMPOSTURĂ CÂT MILENIUL DE MARE”

  1. Karina Says:

    Am urmarit si mi s-a parut un mare fas. Si oamenii aia par dezamagiti. Nu stiau cand si daca sa aplaude.. Spre sfarsit plecau pe capete…

  2. Roxana Iordache Says:

    @Karina. Sincer, nu mi s-au părut dezamăgiţi. Sunt încă în extaz. Probabil că se grăbeau ca să vadă decolarea avioanului cu George W. Bush şi Laura. 🙂 Cât o să-i regrete!

  3. FuckYouTovarasi.blogspot.com Says:

    Americanii aveau nevoie de o iluzie. Ei au pus toata criza pe seama lui Bush. Obama deja le-a zis ca le trebuie mai multi ani sa-si revina. Cred ca si el spera intr-un noroc, nu se bazeaza pe certitudini.

  4. Plano Says:

    Si-au tras americanii un presedinte cu carisma de pastor. Pe vreme de criza, oare, o prinde bine o predica despre noul razboi ideologic?

  5. garcea Says:

    with all do respect, impostura este sa predai presedintia unei tari pe care ai falimentat-o moral si politic de parca ar fi America succesoare celui de-al doilea razboi mondial. Nu sunt fan Obama nici proamerica, dar sa-i plangi de dor cimpanzeului „W” mi se pare exagerat. Cer scuze pe aceasta cale tuturor cimpanzeilor de pe planeta. Sa ma iertati de v-am lezat la simtaminte.

  6. Marius Mina Says:

    Nu-i mai bine de mine ca nu m-am uitat?
    Circul de-abia incepe la Washington DC, sa-l vedeti pe pacalici la treaba….
    Discursul „cliche” fara niciun gust, o flescaiala ieftina pentru aia cu steagurile contrafacute.

  7. Roxana Iordache Says:

    @FYT. El se bazează tot pe Israel. :mrgreen:

    @Plano. Care nou război? :mrgreen:

    @garcea, La faza asta nu te recunosc. Ştiu că nu eşti superficial. O pun pe seama faptului că n-ai timp şi ai preluat nereflectat propaganda stângii mondiale. 🙂

    @Marius Mina. Cum, bre, ai ratat istoria mileniului? Poţi să te uiţi acum, să-i vezi la dineu. :mrgreen: Atâta e de proastă nevasta lui Biden, chiar n-a fost nimeni să-i spună că nu vii în cizme la dineul inaugural? În cizme şi cu mânecă scurtă. Iar maimuţa-aialaltă, cu mâinile unde le ţinea şi Ceauşeasca. :mrgreen:

  8. Marius Mina Says:

    @Roxana , hai c-avem treaba…

    „Acuzaţie extrem de gravă la adresa lui Traian Băsescu lansată de fostul consilier prezidenţial şi fost şef al SIE, Claudiu Săftoiu. Săftoiu a susţinut că şeful statului ştia ce vorbeau Ion Iliescu şi Mircea Geoană la telefon. Mai grav, Săftoiu susţine că Băsescu îi povestea şi lui ce afla din acele convorbiri. Până în acest moment, administraţia prezidenţială nu a comentat afirmaţia, iar la o oră de la declaraţii, Săftoiu a revenit telefonic, precizând că a aflat de telefoane din surse publice.”

  9. Vasi Says:

    Bravo Roxi!

  10. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. Un nou episod din filmul „Bolşevicii şi menşevicii”. :mrgreen: Pupă-l pe prezidentul vostru, complimente pentru Michelle. First lady. 😯

  11. Karina Says:

    Da, @Rox

    Probabil ca o sa-i regrete curand.

  12. Roxana Iordache Says:

    @Vasi. Bun venit!

    @Karina. Dap. 🙂

  13. Marius Mina Says:

    @Roxana, ti-l las tie sa-l pupi , I’m so fuckin’ proud, yhaaaaa 🙂

  14. Marius Mina Says:

    @Roxana, tinea femeia mainile sa nu o traga curentul , sti ce frig e la Washington….?

  15. Marius Mina Says:

    L-ai vazut ce mandru era de el? Cum isi tine el nasucul in vant sa-si amplifice profilul ….E un dulce….
    Plesneste de aroganta tambalagiul, numai are loc in vesta antiglontz deja.

  16. Marius Mina Says:

    A lui Biden nu e proasta deloc…asa e ea !

  17. Plano Says:

    @Roxana
    Cand a vorbit despre amenintarile teroriste a tinut sa precizeze ca razboiul impotriva comunismului a fost castigat cu mijloace ideologice nu cu armele.

  18. Marius Mina Says:

    S-a mai si incurcat la juramant….multi spun ca era aranjat sa se spuna Barack H. Obama nu Barack Hussein Obama .Motiv pentru care si-a inghitit putin limba de lemn.

  19. Marius Mina Says:

    Si un briefing discret din momentul suprem
    Awaiting the Obamapotheosis, the massive crowd on the mall has broken out into chants of “Obama! Obama! Obama!”

    But remember: It’s not about him.

    11:43am Eastern. Obama is announced: “The president of the United States, Barack H. Obama.”

    Chanting in full force now: OBAMA, OBAMA, OBAMA!

    ***

    11:50am Eastern. Rick Warren gives the invocation prayer. No audible boos, smattering of applause. People cheer during the prayer as Warren praises the first African-American president. He prays for “humility.”

    Humility and the Obama administration do not compute.

    11:56am Eastern. Ok, Aretha Franklin just melted my heart. Truly transcendent rendition of “My Country ‘Tis of Thee.”

    Oh, no. Back to the Democrat leadership.

    Wonderful performance by Perlman, Yo Yo Ma, and quartet members.

    12:06pm Eastern. Obama bungles the oath. The visible nervousness is humanizing.

    (Update: Justice Roberts flubbed, too.)

    Obama takes the podium. Again with the “humble” stuff.

    He thanks President Bush for his service to the nation. Scattered applause.

    He’s back in his rhythm with help from the teleprompter.

    12:15pm Eastern. Obama calls for “remaking America.” Chill up the spine.

    “Transform” this and that. Wallet feeling emptier by the second.

    12:19pm Eastern. And again with the “humility” thing.

    Obama says he’ll leave Iraq, win in Afghanistan, AND defeat the terrorists: “You cannot outlast us and we will defeat you.”

    How? By relying on the diversity of America, of course! Obama gives shout out to Christians, Jews, Hindus, Buddhists, Muslims, and non-believers.

    Speech fizzles out.

    12:33pm Eastern. Poet Elizabeth Alexander does a poor Maya Angelou imitation.
    Reminder: She’s the magic vagina poet.

  20. octavpelin Says:

    Acesta este presedintele pe care si l-au ales americanii,au vrut schimbare au parte de schimbare ?!:)

  21. Julia Says:

    Marius, nu s-a incurcat el…..tipul a schimbat intentionat fraza, punind faithfull la sfirsit ca sa-l deruteze…..si a reusit….Hussein a asteptat ca judecatorul sa se corecteze inainte de a repeta…..iar chestia cu Hussein si H nu se poate sti exact………http://www.latimes.com/news/opinion/la-ed-oath30-2008nov30,0,4632300.story ……ce isterie publica! ……

    ……..urmeaza vremuri groaznice pentru America………..Saint Mary mother of God, pray for us!……..

  22. Julia Says:

    uite cum e juramintul…
    http://washingtontimes.com/news/2009/jan/20/obama-roberts-fumble-oath/

  23. Marius Mina Says:

    @Julia, calm down….it’s party time 😉

  24. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. Chiar aşa ţi-am greşit? :mrgreen: Eu nici n-am ţinut seama de poticneala lui de 2x la jurământ. Dimpotrivă, :mrgreen:

    @Plano. E remarcabil pt tine că pui semnul egalităţii între comunism şi terorism. :mrgreen:

    @Marius Mina. 😆 Dar mie serios că-mi e milă de el. 😦

    @octavpelin. And you ain’t see nothing yet. :mrgreen:

    @Julia. Bun revenit! Nici nu ştii cât îmi era de dor de tine. 🙂

  25. Marius Mina Says:

    Din ciclul Obamedia in orgasm

    “Amazing peaceful transition of power:” 1,009

    “First black president in American history:” 957

    “We are witnessing history:” 576

    “This is Barack Obama’s moment:” 322

    “The world is watching:” 214

    “My leg is tingling beyond all control:” 2

  26. Marius Mina Says:

    @Roxana, mie nu mi-e mila de nimeni, fiecare plateste ce consuma, n-asa?
    N-as vrea sa stiu ce va fi la poponetul lui incepand de maine dimineata, prima incercare „stimulus/furaciunea mileniului” de inca 820 miliarde pe care republicanii au jurat sa nu-l voteze.In 2010 vom avea din nou congres majoritar republican. in 2012 presedinta republicana…Wow.

    Ti-aduci aminte de expresia:”ai luat ariciul in brate”?
    Cam asta s-a intamplat cu Obama.

  27. Julia Says:

    Roxana, multumesc de buna primire.

    Marius, multumesc de sfat. Incerc. Dar cum cred ca nu am nici-o sansa sa ma calmez any time soon, mai bine ma tin departe de politica 4 ani…..

    In ce priveste Hussein, MAD magazine mi-a furat ideea si a scris: Obama in ziua inaugurarii: „si cind te gidnesti ca totul a inceput cu un pariu de un dolar la o berica!”

  28. Marius Mina Says:

    @Julia, you know…..shit happens .
    Nu-ti face probleme, va fi mai injurat ca Bush la final de mandat. In rest, va continua aceeasi politica.Poate cu mai multe scandaluri de coruptie si gafe diplomatice.

  29. tony Says:

    Au cheltuit 150 milioane de dolari aiurea pe ceva care seamana cu Planeta Maimutelor

  30. Marius Mina Says:

    Do you know which special interest gave more money to the Obama campaign than any other?

    If you guessed „trial lawyers” – well, okay, that’s too easy. But can you guess which special interest came in second?

    Labor unions? Nope. The Green Lobby? Nope. AARP? Wrong, again. NEA? Nyet.

    Give up? Okay, here’s the answer: Wall Street.

    That’s right. According to CNNMoney.com, Wall Street securities and investment firms gave over $35 million to Democratic candidates this election cycle. And the amount they gave to the Obama campaign was nearly five times the amount they gave to McCain.

    If you’ve been wondering why the financial industry is in meltdown – and taking your 401(k) or investment portfolio down with it – now you know.

    Let’s face it: The former frat boys who populate Wall Street today understand economics about as well as the pinko professors whose courses they snored through.

    That’s why betting their entire industry on „subprime” loans to people with no jobs and no collateral made sense to them – and why betting the entire U.S. economy on the likes of Obama makes sense to them now.

    These jokers don’t even know what’s in their own self-interest, much less yours. Trusting them with your money is like trusting Bill Clinton to babysit your underage niece.

    But I know someone you can trust to manage your investments – or rather, to help you do it yourself, without paying a nickel in commissions to some Wall Street frat boy.

    His name is Dr. Mark Skousen – that’s „Dr.” as in „Ph.D. in Economics and Monetary History,” something you don’t get by playing Beer Pong with your frat buddies. For the past 28 years, subscribers to his investment newsletter, Forecasts & Strategies, have profited enormously from his uncanny ability to predict major market trends before they happen – often while the Wall Street establishment is pointing investors the other way. For instance:

    In the early ’80s, Dr. Skousen predicted that „Reaganomics will work” and said „a long decade of profits is coming.”
    He issued a „sell everything” recommendation just 41 days before the stock market crash of 1987. Then he told investors to get fully invested again several weeks later, just in time for the recovery.
    He called the Gulf War of 1990 „a turning point for U.S. stocks.” The Dow subsequently began a bull market that didn’t end for nearly ten years.
    He told subscribers in 1995 that the NASDAQ would double, and then double again. That’s exactly what it did.
    Just weeks before the NASDAQ collapsed in 2000, he warned subscribers that tech stocks were dangerously overvalued.
    In 2007, he warned subscribers about the looming financial crisis – and showed them how to protect themselves.

  31. Plano Says:

    @R
    Dupa caderea comunismului, lui Bush si vulturilor sai militaristi le-au cazut terorismul ca o manusa… pentru a justifica cheltuielile militare.
    Obama spune ca va intinde mana celor care-si desfac pumnii…

  32. Roxana Iordache Says:

    @Marius Mina. 🙂

    @Julia. 🙂

    @tony. Wow! 😆

    @Msrius Mina. Deci nu el e de vină.:mrgreen:

    @Plano. Rahm îţi spune ceva? :mrgreen:

    @All. Adică, atât de delicaţi sunteţi încât nu mi-aţi spus că am greşit? Nu era vorba de dineu, era vorba de prânz. Diferenţa de 7 ore! Şi nici nu zic s-o bată vina. :mrgreen:

  33. gabimihaela Says:

    @Roxana. Acum sa inteleg ca dupa plecarea lui Bush, toata adoratia si pozitia ta pro-America would be shut off (cel putin in urmatorii 4 ani)? Ca despre dragostea de porul american (oameni obisnuiti) am inteles ca ai tot dispretul. (tinind cont ca circa 60% din ei au votat pe dos de cum le pronosticai tu si-i tot gratulezi cu tot felul de epitete).

    Cei ce s-au dus sa asiste la inaugurare au facut-o din convingere. Sint oameni care cred ca in sfirsit s-a terminat cu prejudiciile si suprematia alba. Eu zic ca se insala multi dintre ei, ca rasismul este mai abitir ca nici o data. Ca dovada si aici pe postul tau. Nu omul conteaza ci numele lui. Daca miine poimiine cineva o sa-i trateze la fel si pe cei care se numesc Marian sau Constica?

    Nu s-au dus sa vada pe Messia cum cu ironie ii gratulezi, s-au dus pentru ca spera ca ceva va fi diferit. Numai ca pentru acel ceva nu ajuta schimbari cosmetice. Este nevoie de un sistem nou. Comunismul s-a dovedit a fi falit, acum a venit rindul capitalismului sa arate ca este la fel de falit. Problema este ce sa pui in loc, si cu ce sacrificii pui in loc. Daca nu se va produce si o schimbare de sistem, mi-e teama ca nimic nu se va schimba.

    Oricum eu nu pot sa nu observ ca in discursul lui de 20 minute a avut timp sa vorbeasca si de faptul ca este vremea ca adevarata stiinta sa fie dezgropata (si evident numirea sefului de la DOE a unui laureat al premiului Nobel in fizica!!!). Pentru mine a inceput cu dreptul.

  34. gabimihaela Says:

    OK. Vad ca nu vrei sa-mi postezi ultimul comentariu. Sa cred ca toti cei ce simpatizeaza cu Obama sint banati de pe acest post?

  35. tony Says:

    Barack Obama este un bun politician, asa ca stie ca nu trebuie sa supere niste persoane din industria militara.Daca i-a suparat ,s-a terminat cu el.

  36. cenushares Says:

    habar n’aveti … obama esti cel mai bun … 🙂

  37. Julia Says:

    Marius, am comandat doua carti ale lui pe amazon…..o sa am multe de invatat. Acum e timpul sa investim, cind toate sint ieftine. Multam fain.

    Roxana, gabimihaela e „banata”. Awww, the humanity! ….. repara site-ul ca sa ne poata ea spune cit de FORMIDABIL este Hussein si cit de putin il intelegem noi…….ca nu are prea mult timp la dispozitie pina o sa-si schimbe parerea…..

  38. Roxana Iordache Says:

    @gabimihaela. Care comentariu? Am să+ verific. Dacă era cu porcării, sigur l-a reţinut ls moderare. Uneori, sistemul le reţine chiar şi pe cele inocente. 🙂

    @tony. Fii serios! Nimeni, niciodată, cât va îngădui Dumnezeu să existe lumea, nimeni nu se va putea apropia de America, inclusiv în materie de industrie militară. Au mereu un avans de cel puţin 30 de ani.

    @cenushares. Da, cel mai bun. De dus la tomberon. :mrgreen: Doar că m-aş opune, e păcat şi de oameni, şi de animale.

    @All. Şi mai ales @Marius Mina, @Julia, @Cristina. Ce dracului se întâmplă, totuşi, cu poporul american? Au ieşit în stradă toate jafurile, ca să dea impresia în lume că ăştia sunt americanii? N-am mai pomenit aşa imbecili.

    @Julia. Serios, dincolo de conjunctura actuală, uneori sistemul reţine aiurea la moderare sau duce la spam.

  39. gabimihaela Says:

    Acum sa inteleg ca dupa plecarea lui Bush, toata adoratia si pozitia ta pro-America would be shut off (cel putin in urmatorii 4 ani)? Ca despre dragostea de porul american (oameni obisnuiti) am inteles ca ai tot dispretul. (tinind cont ca circa 60% din ei au votat pe dos de cum le pronosticai tu si-i tot gratulezi cu tot felul de epitete).

    Cei ce s-au dus sa asiste la inaugurare au facut-o din convingere. Sint oameni care cred ca in sfirsit s-a terminat cu prejudiciile si suprematia alba. Eu zic ca se insala multi dintre ei, ca rasismul este mai abitir ca nici o data. Ca dovada si aici pe postul tau. Nu omul conteaza ci numele lui. Daca miine poimiine cineva o sa-i trateze la fel si pe cei care se numesc Marian sau Constica?

    Nu s-au dus sa vada pe Messia cum cu ironie ii gratulezi, s-au dus pentru ca spera ca ceva va fi diferit. Numai ca pentru acel ceva nu ajuta schimbari cosmetice. Este nevoie de un sistem nou. Comunismul s-a dovedit a fi falit, acum a venit rindul capitalismului sa arate ca este la fel de falit. Problema este ce sa pui in loc, si cu ce sacrificii pui in loc. Daca nu se va produce si o schimbare de sistem, mi-e teama ca nimic nu se va schimba.

    Oricum eu nu pot sa nu observ ca in discursul lui de 20 minute a avut timp sa vorbeasca si de faptul ca este vremea ca adevarata stiinta sa fie dezgropata (si evident numirea sefului de la DOE a unui laureat al premiului Nobel in fizica!!!). Pentru mine a inceput cu dreptul.

  40. gabimihaela Says:

    ok. L-am postat inca o data si acelasi lucru. Nu are nici un fel de cuvint indecent, era doar o simpla opinie.

  41. gabimihaela Says:

    oricum citind ultima ta afirmatie adresata „poporului” american inteleg de ce nu postezi si opinia mea.
    dar eu sint perseverenta si mai incerc o data:

    Acum sa inteleg ca dupa plecarea lui Bush, toata adoratia si pozitia ta pro-America would be shut off (cel putin in urmatorii 4 ani)? Ca despre dragostea de porul american (oameni obisnuiti) am inteles ca ai tot dispretul. (tinind cont ca circa 60% din ei au votat pe dos de cum le pronosticai tu si-i tot gratulezi cu tot felul de epitete).

    Cei ce s-au dus sa asiste la inaugurare au facut-o din convingere. Sint oameni care cred ca in sfirsit s-a terminat cu prejudiciile si suprematia alba. Eu zic ca se insala multi dintre ei, ca rasismul este mai abitir ca nici o data. Ca dovada si aici pe postul tau. Nu omul conteaza ci numele lui. Daca miine poimiine cineva o sa-i trateze la fel si pe cei care se numesc Marian sau Constica?

    Nu s-au dus sa vada pe Messia cum cu ironie ii gratulezi, s-au dus pentru ca spera ca ceva va fi diferit. Numai ca pentru acel ceva nu ajuta schimbari cosmetice. Este nevoie de un sistem nou. Comunismul s-a dovedit a fi falit, acum a venit rindul capitalismului sa arate ca este la fel de falit. Problema este ce sa pui in loc, si cu ce sacrificii pui in loc. Daca nu se va produce si o schimbare de sistem, mi-e teama ca nimic nu se va schimba.

    Oricum eu nu pot sa nu observ ca in discursul lui de 20 minute a avut timp sa vorbeasca si de faptul ca este vremea ca adevarata stiinta sa fie dezgropata (si evident numirea sefului de la DOE a unui laureat al premiului Nobel in fizica!!!). Pentru mine a inceput cu dreptul.

  42. Roxana Iordache Says:

    @gabimihaela. Doamnă, eu n-am să ţin seama de mesajul dv., pt. că nu peste multă vreme o să vă pară rău şi vă veţi simţi foarte stânjenită, chestie pe care eu vreau so evit în raport cu dv. Mai ales că aveţi pisicile-alea minunate. 🙂

    P.S. Chiar nu vă daţi seama ce imbecilitate aţi debitat?

  43. cenushares Says:

    gabimihaela,

    este posibil ca sistemul sa retina mesajele care au prea multe link’uri considerandu’le spam … probabil daca ai mai mult de doua link’uri il baga la moderare

  44. Maria Barbu Says:

    Roxana, poate ca sunt o naiva, dar mie imi place Obama. Mai ales ca, asa cum spui si tu, va putea face multe gesturi politice seci fara a putea fi acuzat de vreun rasism!!!!

  45. Julia Says:

    stiu….glumeam sa „repari” site-ul………

    Cine a iesti in strada sint in majoritate negri, stingisti, oportunisti, manipulati de media cu speranta ca din seara asta vor tzisni riuri de miere si lapte in toata America……..a iesti in strada cine l-a ales. deci acum vezi ce inaitne banuiai.

    La noi in Texas lucrurile sint foarte linistite…..nu ai spune ca s-a schimbat ceva……acum nu mai e nimic de facut decit de urmarit si de sperat. Ce am putut face am facut. Urmeaza patru ani inc are SPER ca lucrurile sa mearga bine…..ne cumparam arme……. 🙂

  46. Roxana Iordache Says:

    @gabimihaela. Acum am găsit şi imbecilitatea cealaltă şi i-am dat drumul. Sunteţi fericită? 🙂

    @Maria Barbu. Poate de-aia. Dar sincer, nu te taie, aşa un pic, greaţa? :mrgreen:

    @Julia. Ce vă pasă, că s-a-ntors şeful vostru acolo? 🙂

  47. gabimihaela Says:

    Eu nu sint atit de optimista pe cit sint altii. Sint constienta ca schimbarile trebuie sa fie radicale si nu cosmetice. Ca o criza de sistem nu este usor de trecut. Dar cel putin sper in mai bine. Si stinjenita nu am sa fiu. Nici o data nu mi-a fost jena sa-mi recunosc greselile cind si daca a fost cazul.

    Romanul are o vorba (mare!): „la pomul laudat sa nu te duci cu sacul”, eu zic, dar nici sa-l tai din radacina doar pentru ca nu-ti convine soiul.

  48. Roxana Iordache Says:

    @gabimihaela. Cât de radicale? Ca să dea jos capitalismul? Şi să pună în loc, ce? Poate totalitarismul islamic? :mrgreen:

  49. gabimihaela Says:

    La ultimul apelativ cu „imbecilitatea” nu cred ca este cazul sa raspund!

  50. Roxana Iordache Says:

    @All. Îmi vine să vărs de prostia sinistră pe care o văd pe străzile din Washington. Dar nu dau curs primuluii impuls, pt că îmi dau seama că şi în România sunt foarte mulţi imbecili. De exemplu, cei cu Băsescu. Care, adică, au votat şi PD la parlamentare, crezând ca proştii că votează anti-PSD. Fiecare naţie are faliţii ei. 😆

  51. Turambar Says:

    … dar multzi. The stuff the sociology and politics are made of.

  52. Roxana Iordache Says:

    @turambar. 😆

  53. Julia Says:

    gabi, tu te-ai dus deja cu trei saci: doi in miini si unul in spate! ce sa mai vorbim…..tu esti asa de departe in balarii ca nu am de unde sa te apuc ca sa-ti raspund….bucura-te…..si sa vii sa ne spui ci cidn nu te mai bucuri…..

    Banuiesc ca noua orinduire social se va numi „obamanism” si va fi IDEALA?

  54. Roxana Iordache Says:

    @Julia. Noroc că va avea tot timpul ocupat cu Mid East. :mrgreen:

  55. Julia Says:

    Roxana, eu si ai mei am depasit deja orice limita a scirbei fata de isteria asta fata de un om care a ajuns preseditnele Statelor Unite fara sa dovedeasca NIMIC inainte….macar Clinton avea ceva ani buni in spate, la fel ca si alti democrati care au ajuns presedinti inaitnea astuia. Hussein a avut bani cu nemiluita (cea mai mare suma strinsa vreodata in istoria alegerilor US) a avut o carismatica personalitate de celebritate de Hollywood, si un suport de la toti leftistii care urasc America si vor sa distruga TOATE valorile pe care a fost construtia ea.

    Gabi spune ca vrea sa se termine cu dominatia albilor?????? HA! Ce vor ei este sa se termine odata cu toti conservatoristii si toate valorile dragi noua: familia, credinta, legile care fac o societate mareata……Gabi e cel mai bun exemplu de om care vrea sa aiba ce au altii, dar faca sa munceasca la fel ca ei. In US marii corupti si marile spagi, si imensele gauri date de imense hotii ael tot atit deimnsi impostori s-au bazat exact pe ce era maret in America: cuvintul dat, onestitatea si increderea in oameni!! Exploatind aceaste calitati umane impostorii au ajuns sa fure si sa disturga vieti umane, incepind cu Enron! Si asa au adus leftistii apa la moara lor: uite ce face capitalismul!!!! Soros, un comunist declarat, care a jurat ca isi va cheltui ultimul cent ca sa schimbe America, a reusit! Acum nu ne ramine sa fim atenti la schimbari. Prima va fi ca din salariul meu va trebui sa o sustin pe Gabi, ca sa poata si ea sa se distreze in linste….pina acum se distra in neliniste, ca daca isi pierde salariul?

    Gabi, nu te umfla prea tare in pene. Te-am folosit ca o metafora pe baza unei discutii mai vechi pe care am avut-o cu tine.

    Mie viitorul mi se pare foarte nesigur. Sint pentru prima data nelinistita in tara asta de ce poate sa ni se intimple, de oribilitatea ideiic a oamenii pot fi asa de usor cumparati, mai ales in timpuri de criza pe care media o exacerbeaza, uitind ca nimci nu e pe graits si lasind totul pe seama lui Mesia, marelui trimis al…..al cui? al Domnului Allah? Daca nu aveam un copil nu imi pasa de ce urmeaza, asistam ca spectatoare la tot circul asta…….asa insa……….

  56. Marius Mina Says:

    Eu sunt fascinat de faptul ca cele aprox 3 milioane anuntate de obamedia excitata s-au redus la vreo 6-7 sute de mii(cu indulgenta si prin rounjire).

    @gabimihaela, bucura-te azi pentru ca de maine s-ar putea sa numai ai motiv.

  57. Roxana Iordache Says:

    @Julia. Te înţeleg. Ştiu, aşa am simţit şi eu, chiar dacă nu sunt acolo. să trăiesc pe pielea mea ca voi, toată bătaia de joc de America. Totuşi, nu-ţi fie frică, America profundă va învinge, ca totdeauna.

    @Marius Mina. Da, dar isteria asta de paradă de pe stradă care durează, până acum, de vreo 5 ore, din ce bani?!

  58. Marius Mina Says:

    @gabimihaela , incearca sa numai exagerezi cand vorbesti de 60% dintre americani. Au fost 54% din cei 115 milioane prezente la vot.Daca admitem ca sunt cca 250 de mil cu drept de vot si restul pina la 300 ,nu prea cred ca 60% dintre cetatenii americani au votat cu Obama.Ai inceput si tu ca cei care il umfla pe Basescu cu 70% din cei 25% prezenti la vot (la referendum).
    Peste un an vom cantari impreuna minunile noului Presedinte, ok?

  59. Marius Mina Says:

    @Roxana, din banii nostrii…sau mai sti? 150 de milioane de dolari lejer…
    Un mizilic pe langa ce va propune maine spre aprobare congresului, inca 820 de miliarde pentru „refacerea” economiei…
    Nu trebuie sa-si premieze sponsorii?

  60. Roxana Iordache Says:

    @Marius. Diferenţa de voturi dintre Obama şi McCain nu a fost aşa de mare. Oricum, n-am pomenit ceva mai de prost gust decât paranghelia pentru Obama.

  61. gabimihaela Says:

    @Julia iti repet dar se pare ca esti plecata rau cu pluta! EU LUCREZ LA O UNIVERSITATE PRIVATA> deci tu poti sa te dai si cu popul de pamint pina transpiri si tot nu ma platesti tu! Postul meu este bazat pe experienta si activitatea pe care o depun, pe teniorat. Asa ca putea sa se instaleze Bush si monarh si tot nu-mi pierdeam slujba )asta daca ai idee ce inseamna sa fii tenure intr-o universitate). Si eu am o fata (sa ne traiasca la amindou) si eu doresc ceva mai bun pentru ea. A terminat un master in computer science si a trebuit sa-si schimbe profilul deoarece mai toate slujbele in domeniu le-a trimis Bus in India ( a pus umarul la expertul lor). Si bine zisasi de Enron. Ai uitat cine era COE acolo? Ai uiat care a fost comisionul lui Bush? Du-te un picut pe net si documenteaza-te. Si daca tot estoi acolo, vezi cum a fost si cu World Wide….

    @Roxana, and Julia. Definitia voastra de inteligenta este bazata pe o idee pur comunista: toata lumea trebuie sa gindeasca la fel(ori republican ori) altfel este imbecil (citez din postarile voastre ). Daca cineva indrazneste sa vada altfel lucrurile curg epitetele mai ceva ca pe riul Chicago!

    In America asta asa cu este ea cu bune si rele, sint oameni care chiar au crezut ca astazi este un moment istoric. Si orict va dati voi peste cap sa-i reduceti la zero. nu le puteti lua momentu.
    Si apropos de America „profunda” ….Si daca rasismul este dus naibii, citi senatori negrii are senatul american? Asta este doar un exemplu.

    Chestia cu sistemul totalitarist islamic dovedeste o limita in dorinta de a conversa (am spus in DORINTA si nu Puterea, a nu fi inteleasca gresit). Daca tu inca ai credinta ca putem resuscita capitalismul nu ai inteles mai nimic din ceea ce spun economisti despre ciza. Nu este nici financiara-bancara nici pur economica este o criza de sistem.

    @MM asta spun si eu de ce sa nu asteptam macar un an si pe urma vedem cin a avut si cine nu dreptate. De cde sa dam cu parul in minutul zero?

  62. Marius Mina Says:

    @gabimihaela, nu vreau sa intru in detalii pentru ca sunt deja plictisit dar daca vrei , cand o s aam timp, o sa-ti explic cine si cum a pus America pe bututci.S-a discutat si in campania electorala dar media in proportie de 90% de stanga si pro Obamista a ascuns detaliile excrocheriilor financiare pe care DEMOCRATII le-au girat fiind majoritari in congres in ultimii ani.Toate incercarile de blocaj din partea administratiei Bush s-au lovit de un zid de rezistenta condus de matroana Pelosi si hoarda democrata inconjuratoare.Acum vor sa suplimenteze frauda cu inca 820 de miliarde insa sunt sigur ca republicanii ii vor bloca.Crush ul s-a produs printr-o frauda masiva si va continua in aceeasi maniera sub dragul de barack.pentru ca asa simpatic cum e, nu este decat o piesa pe o tabla de sah.Un individ gol pe dinauntru care functioneaza precum CD player ul, bagi discul inauntru si el canta ce doresti.
    Eu evit sa fac speculatii si sa-mi fac sperante in ceea cel priveste pe Barack Hussein Obama.

    Referitor la rasism fi mai ponderata si nu te pronunta daca nu esti informata. Ei sunt de 5 ori mai rasisti decat albii.Ti-o spune unul care a avut ne- sansa sa-i cunoasca de aproape.

    Oricum a venit vremea sa le iasa prin piele „race factor” , Obama le va explica cum stau lucrurile cand ii va pune la munca sau cand „affirmative action” va fi demontata.

    Am spus un an pentru ca sunt sigur, rezultatele se vor vedea in scurt timp. N-am dat cu parul, mi-am spus pararea.Crede-ma ca ma insel foarte , foarte greu.

  63. gabimihaela Says:

    @MMDemocratii sint majoritari in congres doar in ultimii 2 ani. Din 200 pina in 2004 republicanii au avut o majoritate confortabila. In 2004 s-a mai ameliorat, dar au ramas inca majoritari. In 2006 au devenit majoritati democratii. Problemele economice au inceput sa apara deja de pe la sfirsitul lui 2004, agravindu-se in ultimii 2 ani. Marile tunuri s-au dat insa plecind de la stocarea si vinzarea petrolului la suprapret (pret umflat dar tolerat si aplaudat de petroindustriasi, si nu mi-o lua in nume de rau, dar ei sint cei ce subventioneaza partidul Republican). Evident nu putem uita nici

  64. gabimihaela Says:

    @MM. Trebuie sa continui aici, deoarece calculatorul meu imi face figuri!.
    O alta problema, timpenia lui Bernake, credite federale cu dobinzi mici!

    Industria „vinzarii” caselor. Au cumparat terenuri in nestire, au facut case cu toptanul, si le-au dat pe credite cu credite ajustabile tuturor neispravitilor!

    Tot ce am listat este capitalismul absolut. Statu;l nu mai controleaza nimic si pe nimeni. Acesta este motivul pentru care am spus ca este o criza de SISTEM. Ca trebuie umblat la sistem intii. Ceea cde nu va fi usor. Trebuie pus ceva in loc dar ce?
    Un economist de la Princeton cu sute de lucrari pe probleme de economia macro si micro sistemului imi sugera ca poate ar trebui sa ne „uitam” si sa invatam ceva de la Suedezi.

  65. Roxana Iordache Says:

    @gabimihaela. Am stat până la ora asta ca să văd până unde poate ajunge ţopismul parveniţilor. Concluziile dv. aţi putea să le trageţi în oglindă. Aţi ieşit cu parul la mine pentru că am fost sinceră cu greaţa mea faţă de obamanie. Eu nu vreau „să iau momentul” nimănui, doamnă, dv. păreţi că vreţi să-mi luaţi dreptul de-a-mi exprima opinia. Noroc că nu puteţi. 🙂 Referitor la capitalism, aşa se spunea şi-n 29-33 şi dacă n-au reuşit să-l distrugă atunci când era vulnerabil şi nu de mult se instalase ciuma roşie la Moscova, nu vor reuşi să-l distrugă niciodată, fie că vă place, fie că nu. Oricum, sunteţi mai comunistă decât aţi dat impresia până acum – probabil că din nou v-aţi uitat în oglindă când ne-aţi acuzat, pe @Julia şi pe mine. La comunismul care este în mintea dv., chiar nu înţeleg de ce-oţi fi plecat din România. :mrgreen: Acum, nu mai sunt şanse pt dv, că aici e chiar capitalism. A avut grijă Tăriceanu să-l facă ireversibil. 🙂

    PS. Cine a dat legea imbecilă a obligativităţii pt bănci de a acorda credite insolvabile? Nu cumva Carter? Şi tot ce spuneţi, cu mânuţele dv., despre case date la toţi neisprăviţii, nu-i opera lui Clinton? De iniţiativa lui McCain, respinsă vehement de democraţi – pentru că primeau comisioane grase – aţi auzit? Sunteţi foarte selectivă, afişaţi efecte, ca să escamotaţi cauzele. Nu-mi imaginez că puteţi fi aşa fraieră încât să nu le vedeţi.

    În rest, dacă vă plac libidinoşii de la Casa Albă – şi cei negri, şi cei albi – de gustibus. :mrgreen:

  66. julia Says:

    Gabi, as vrea eu sa fiu cu pluta….m-as simti mai bine sa nu stiu, sa nu inteleg, sa nu vad…… si sa CA TINE sa fiu fericita, multumita, plutind intr-o isterie a maselor inconjurata de fete zimbitoare, fericite.

    Sint multe stiri si date, informatie si dovezi pe internet…..trebuie doar sa le culegi…..dar tu ai ales sa nu scormonesti prea mult si sa accepti numai ce-ti convine si ce se potriveste cu credinta ta. Tot ce este incomfortabil si te face nesigura sau tematoare eviti sau negi din start. Acum ceva timp eu am incercat sa-ti arat ca nu exista nici-o dovada clara ca Hussein s-a nascut pe teritoriu american. Si tu ai venit cu fraza: „daca senatul e multumit, si eu sint” desi ti-am dovedit ca nici in senat NIMENI nu a vazut originalul ci doar o facatura de poza pe internet.

    Si tot tu vii cu acuzatii si cu pretentia ca ai fost insultata, doar ca sa ai motiv sa insulti TU pe cei care nu cred ca tine. Marius ar face bine sa-si protejeze timpul…..doar stim ca e o pierdere de timp sa incerce cineva sa-ti explice altceva …..mintea voastra, a obamaniacilor este opaca, nu acccepta NIMIC din ce le-ar trezi nelinisti metafizice. In schimb noi cei care ne opunem obamaniei avem o multime de intrebari la care raspunsul tau STAS este Hussein e bun si va schimba ‘nenorocitul’ asta de capitalism in obamanism, cea mai perfecta orinduire socialista! …….. hm………..

    Tu spui asteapta un an, dar in acelasi timp stii exact ca o sa fie mai bine, doar ne-ai si dat date exacte de cum se va schimba totul. ….

    pierdere de timp…..inainte de culcare……noapte buna oameni buni

  67. Damaris Says:

    Dar de rugaciunea de dedicare rostita de Rick Warren, ce ziceti ?

  68. Marius Mina Says:

    @Gabimihaela transmite-i te rog economistului de la Princeton ca nu-l opreste nimeni sa experimenteze putina suedeza , dar nu in US of A ci direct la sursa. Sau..si mai sexy…ce-ai zice de un schimb de experienta in Havana , sa revina dupa vreo cateva sa ne scarpine timpanele cu experienta cubaneza, poate ceva mai convingator decat rezervorul de fecale Michael Moore (alt obamananist) , care milita pentru ingenucherea albilor in favoarea negrilor ,si cerea cu gura plina reparatii pentru defecti.

    Si-acum cateva detalii despre cum a pus Bush America pe bututci:

    IndyMac Bank NY a fost ajutata sa colapseze cu sprijinul „discret” al senatorului Democrat de New York, Chack Schumer , unul dintre tovarasii de nebunii si combinatii ai D-nei Hillaryous Clinton. Dupa IndyMac a urmat daisy chain reaction care degenerat(premeditat)jaful democrat al mileniului cu Freddie Mac and Fannie Mae in rolurile principale.Am sa scriu probabil maine un articol pe tema asta caruia i-am si gasit titlul:
    „Recesiunea lui Chuck Schumer ”

    Pentru conformitate va dau doar cateva mici detalii din datele existente:

    Here is what the regulatory agencies have concluded:
    July 14 th 2008

    “The OTS has determined that the current institution, IndyMac Bank, is unlikely to be able to meet continued depositors’ demands in the normal course of business and is therefore in an unsafe and unsound condition. The immediate cause of the closing was a deposit run that began and continued after the public release of a June 26 letter to the OTS and the FDIC from Senator Charles Schumer of New York. The letter expressed concerns about IndyMac’s viability. In the following 11 business days, depositors withdrew more than $1.3 billion from their accounts.”

    Inchei aici cu promisiunea ca maine sa pun de-o placinta cu mere delicioasa pentru „after inauguration party” in care voi alinia defectiunile si conspiratia la care democratii au pus umarul full time. Acum si-au instalat marioneta cu ale carei maini vor scoate castanele din foc.

  69. Marius Mina Says:

    Inceputul colapsului

    Iulie 14 2008 ****

    The financial markets have been rocked over the past week by the failure of IndyMac and resulting fallout. Depositors at several institutions are panicky about their own banks, while the government is struggling with solvency issues at Freddie Mac and Fannie Mae.
    In a pointed conclusion, federal regulators lay the blame for IndyMac’s failure squarely on the shoulders of Senator Charles Schumer of New York. Schumer made his own letter to the FDIC public that questioned the bank’s viability. Senator Schumer’s letter caused a run on the bank that forced it to collapse last week due to a sudden liquidity crisis after $1.3 billion in cash was withdrawn in 11 days.

    Schumer is a powerful Senator who serves on the Senate Finance committee and Banking committee. The public expects him to know what he is talking about, but in this case his letter was apparently just political posturing with your money at stake.

    “I am concerned that IndyMac’s financial deterioration poses significant risks to both taxpayers and borrowers,” he wrote. The bank “could face a failure if prescriptive measures are not taken quickly.”
    chumer does the politician’s thing here. Most of the public will not know that this was a Federal Reserve Board action that has nothing to do with the Bush Administration.

    Rumor mongering has prompted the SEC to issue an unusual warning for powerful insiders to stop spreading false information about our financial institutions and markets.

    What is worse is that the IndyMac’s collapse started a snowball reaction on Wall Street. Within a day, rumors began flying of potential Freddie Mac and Fannie Mae. insolvency. The Treasury Secretary on Sunday was forced to make a historic announcement that these institutions would be kept solvent.

    Meanwhile the public is rushing to withdraw funds from several banks. A dire prediction is circulating that 150 banks nationwide may collapse.

    When the history books are written about this period, we expect that Senator Schumer will have a special page. What started as a rough financial period may just have turned into the Charles Schumer crisis.

  70. Marius Mina Says:

    Federal regulators with the Office of Thrift Supervision were „asleep at the switch” when it came to IndyMac’s „reckless” behavior, the New York Democrat complained.

    The OTS announced Friday that it was taking over the $32 billion IndyMac and transferring control to the Federal Deposit Insurance Corporation.

    The OTS pointed the finger directly at Schumer for the failure, accusing him of sparking a bank run by releasing a letter that „expressed concerns about IndyMac’s viability.”

  71. Marius Mina Says:

    Ce parere ai „gabimihaela”, te lasi de politica si ramai cu fizica?

  72. Florian Says:

    Taaare mult mi-a mai placut ziua de ieri. Paseist si emotiv cum sunt, mã uitam si-mi siroiau lacrimile de emotie. Atata puhoi de lume ovationandu-l cu inflacarare pe Führer, pardon, pe Leader, cã actiunea se petrece in USA, numai la cuvantarile bravului Hitler mai vedeai. Am zarit chiar si o vrabie plangand de fericire, cred cã era ruda din America a ãleia care bocea la moartea tiranului, pardon, titanului Kim Ir Sen (Kim Il sung pe stil nou, dar v-am zis cã-s paseist).
    Dar cel mai mult si mai mult m-a emotionat, de m-au podidit hohote de plans si mucii pe nas, a fost cand Iubitul Conducator, pardon, Mr. President, le-a zis americanilor ãia plini de culoare care se holbau la el cã vor fi ce-au fost si mai mult de-atat, cã vor conduce din nou lumea. Ce maretie, ce vis inaripat, mai inaltator decat Testamentul lui Petru cel Mare si decat visul lui Baiazid povestit de Eminescu, luate la un loc.
    Sigur cã bietul Obama nu s-a nascut in trecutele vremuri de glorie, nu va putea sa cotropeasca lumea, dar macar s-o subjuge economic si tot nu-i de colea. Si, fiind el daruit omenirii in zilele noastre, n-a putut s-o zica de-a dreptul, ca ilustrii sai inaintasi. A trebuit saracul sa indruge cate ceva si despre cat de mult iubeste el toate popoarele, de-i vine sa le imbratiseze pana la sufocare. A mai zis si cum va intinde el mana tuturor celor ce-si vor desface pumnul, facandu-ma sa-mi amintesc cu nostalgie de lectiile de jiu-jitsu din copilarie.
    Dupa o seara minunata, credeam ca azi voi reveni la viata fara sens prin care ma tarasc fara nici un tel, de cand cel mai iubit fiu al poporului, Geniul Carpatilor, nu ne mai este vrednic carmaci. Dar nu, intrand pe blogul Roxanei am avut fericita surpriza sa o intalnesc pe colega mea de suferinte si nostalgii @gabimihaela, care atat de tare m-a uns la inima cu zicerile sale, incat nu ma pot abtine sa nu citez o mica, dar vanjoasa mostra din adanca ei intelepciune (atat de adanca, incat ar trebui sa-si puna un afis cu „Pericol de inec”):
    „Nu s-au dus sa vada pe Messia cum cu ironie ii gratulezi, s-au dus pentru ca spera ca ceva va fi diferit. Numai ca pentru acel ceva nu ajuta schimbari cosmetice. Este nevoie de un sistem nou. Comunismul s-a dovedit a fi falit, acum a venit rindul capitalismului sa arate ca este la fel de falit. Problema este ce sa pui in loc, si cu ce sacrificii pui in loc. Daca nu se va produce si o schimbare de sistem, mi-e teama ca nimic nu se va schimba.”
    Cata dreptate ai, @gabimihaela draga. Cea mai dreapta oranduire a apus, stai putin sa-mi sterg lacrimile ca nu mai vad tastatura, gata, mi le-am sters, iar nenorocitul asta de capitalism e pe nasalie, vedea-l-as mai repede in groapa. Dar problema care te framanta, anume ce punem in loc, este atat de simpla, draga @gabimihaela: national socialismul este viitorul de aur al omenirii. Vino degraba in Romania, cã timpul nu mai are rabdare, e aici unul Vadim cu care vom putea sa punem temelia unor vremuri pline de lumina pentru popor, cã la o adicã vom avea grijã sa-i bagam lampa in ochi, de-o fi nevoie.
    Heil siktir!

  73. Neveu Says:

    @Gabimihaela,
    salve, mai degraba nu te bagai in hora veseliei false. erau toti atata de dragalsiiar tu le-ai stricat sueta trezindu-te cu un lighean de laturi in cap:) imbecila, nepriceputa la politica, norocul tau ca ai invatat sa citesti si ca-i poti parcurge pe „specialistii” care acum trei luni prevedeau victoria republicanului. bazati pe ce? ei, pe ce, pe…capriciile lor.
    nu vezi ca toti is doctori in politica? deja il batjocoresc pe Obama de paraca McCain ar fi detinut bagheta magica a lui Mesia 🙂

    @Roxana,
    (cu respect )
    mergi inapoi la temele in care ii preaslavesti pe americani si le doresti romanilor sa invete ceva de la ei.
    acum de partea cui esti ca america n-are rege in exil? de partea luyi Mccain? el e de parca nici n-a fost vreodata. mai bine hais sa ne gandim la un rege;)

    @ MM,
    salve si scuze anticipate, dar daca ti-e atat de scarba de actualul presedinte al USA de ce nu te repatriezi?
    sa iei si texasul cu tine. sa reveniti doar atunci cand la tronul USA revine(!)…. regele Roxanei.
    ala de pe tabla de sah 🙂

    baey, ce simpatici ati fost azi!

    sa recititi postarile voastre peste cateva zile si-o sa va roseasca falcile.
    ei, sper si io ca tot omu;)

  74. Mircea Suman Says:

    Sa nu ne grabim. Cele 2 milioane de americani, care au cantat imnul Statelor Unite la incheierea discursului de investitura, intr-o unitate care m-a impresionat si de care noi nu suntem capabili, nu-l aplaudau pe Obama ci speranta pe care o intruchipeaza. Noua cine ne da speranta? Videanu, Pogea, Bazac, Boc,etc. sau, poate, Basescu? Daca Obama va reusi, ceea ce eu doresc din toata inima, vom reusi si noi, europenii. Daca nu va reusi va fi vai de noi! Asa ca incerc sa me lepad de prejudecati si sa judec cu capul.

  75. Arabela Says:

    Eh, Roxana, nu stiu cum se simt bine americanii, dar romanii ca tine se simt destepti numai cind dau dovada de uninformed cynicism si o forma ciudata, periferica de white supremacism. Te simti tu mai alba decit accentul periferic al lui Barack?

    Sigur ca ceremonia de investitura este un mare show, dar entuziasmul americanilor este autentic, entuziasmul unor oameni care si-au investit timpul, banii, energia, si votul in campania lui Barack. O forma de voluntariat idealistic care nu cred ca a existat in Romania decit poate in dec 89.

    Get tolerant…

  76. costin Says:

    tare roxi!
    schimbare au vrut, schimbare vor primi. presedinte de culoare au vrut, un 0 total cu prieteni detestabili si cu coloana vertebrala de lîna au primit.
    au gindit cu balele, cu balele or sa băleasca după Bush in curind cind lipsa de caracter a lui obama o sa fie evidenta si pentru cei neatenti. ma refer la omul de rind care a votat cu obama ca media si elitele stingiste nu vor invata nimica oricum.

  77. Plano Says:

    Interesante discutii pe acest topic!
    Pacat ca au fost virusate de jigniri si atacuri personale, de comentarii si raspunsuri propadgandist diversioniste.

  78. Florian Says:

    Eratã si doi pumni in cap, pe care mi i-am administrat deja: In postul ãla al meu de mai sus, mare cât al Pastelui, in prima fraza din al doilea paragraf, verbul „a fost” e-n plus, izvorât fiind verbul cu pricina din prea plinul golului ce-mi umple capul, dimpreunã cu pumnii pe care mi-i trag zilnic.

  79. lascaris Says:

    Eu am fost contrariat de “ceremoniile de inscaunare”. Foarte fastuase pt. un presesdinte ce se doreste modest, muncitor, aproape de mase, speranta viitorului etc. S-ar fi dat un semnal bun daca ar fi facut ceva la o scara mai mica, iar restul de bani i-ar fi investit in ceva (s-ar fi putut chiar lauda cu asta). Cred ca Obama este mai bun decat anteriorul presedinte (greu ar fi fost sa nu fie), dar euforia asta imbatata in fast nu imi miroase a bine.

  80. Marius Mina Says:

    @Arabela…no shit? Entuziasm zici? Am vazut unii ieri care aveau orgasme cand trecea lautarul pe Pensylvania Ave

  81. Marius Mina Says:

    @Neveu, stii de ce? Cred ca d-aia.. Ma repatriez cand vor muschii mei , si tot cand vor muschii mei decid cine ma reprezinta si cine nu. Problema e ca multi se baga in seama doar ca sa se simta bagati in seama.Si tu esti unul dintre ei.
    Nu intinde coarda ca plesnesti.

  82. julia Says:

    Ma uit la BBC inainte sa plec la munca….un indonezian seamana LEIT cu Marele Hussein. O lezmajestate, o obraznicie! Cum sa semene cu alesul neamurilor din America?

    Florian, m-ai facut sa pling, desi ar fi trebuit sa rid.

    Plano, propagandist-diversioniste????????????? Ce as mai ride, daca nu e de plins! Propaganda cu cine, nenea militianu? Pe cind crezi ca vrem noi aici, in casa Roxanei, sa trimitem in diversiune?????? N-ai sa scapi de mentalitatea de militian NICIODATA. Cum ai putea? Doar pentru tine orice „vorba in front” inseamna anarhie si propaganda diversionista! Dupa tine lumea ar trebui sa taca si sa se alinieze Marelui Conducator (oricine ar fi el) fara proteste.

    Oare daca McCain cistiga si se folosea aceeasi suma de bani si aceeasi multime la ceremonie, citi dintre democrati l-ar fi numit descreierat risipitor de bani intr-un timp de criza? ….sau si mai si: citi dintre cei care sint acolo acum, ar fi fost acolo si atunci? ….hm…….

    Roxana, cea mai mare grozavie pe care Hussein o poate implementa si de care imi este teama, este infiintarea de GARZI PATRIOTICE CIVILE. Cu studentimea asta entuziasta fara minte, orice e posibil. Am vazut-o pe Beyonce emotionata la lacrimi balmajind ca Hussein was born for this si dupa atitea sacrificii ale familiei lui (???????) at last a ajuns unde ii e locul! Sau pe propagandistii de la ABC comparindu-l cu Lincoln si Washington INAINTE macar de a face ceva ca presedinte!!!!!! Si sa nu ne fie frica de isteria maselor? BA DA!

  83. julia Says:

    Marius, daca l-ai vazut, de ce ai calcat in el?

  84. Dan Lee Says:

    Eu am văzut ceremonia, de la muncă, în direct de pe blogul meu 🙂 ) Am văzut şi faza cu jurământul lui Oby, când se poticneşte (de emoţie). Dar cel mai mult mi-a plăcut propaganda cu negrii, care erau pretutindeni. Ăia de la Fox News luau interviu unor negrese şi alea repetau parcă aceeaşi poezie pe care o învăţaseră pe de rost: “Este un moment istoric şi sunt mândră să fiu parte din el”. Iar când a venit vorba să spună ce le-a impresionat mai mult din discursul lui Obama, nimeni nu a ştiut ce să spună. Doar una a repetat de câteva ori “changing, changing, changing…”

  85. Julia Says:

    Dan Lee, NU s-a poticnit. Chief Justice John Roberts a schimbat ordinea cuvitnelor si a pus ‘faithfull’ la sfirsitul frazei ca sa-l deruteze….se vorbeste ca ar trebui sa repete juramintul…..

  86. blogideologic Says:

    America este pregătită să conducă din nou ?
    Unul dintre modelele prezidenţiale pe care şi l-a ales Barack Obama a fost personalitatea lui Franklin Delano Roosevelt. Or, în opinia mea, criza financiară profundă în care-i prinsă la ora actuală întreaga lume, nu doar USA, a fost creată, inconştient, de politica New Deal iniţiată de preşedintele Franklin Delano Roosevelt. Fondul problemei este acela că nu există o corespondenţă biunivocă între fluxul de materii prime, energie şi mărfuri tangibile, un flux care aparţine economiei reale, şi fluxul monetar, un flux care aparţine economiei virtuale (a nu se confunda termenul acesta cu e-economia!). După o gamă de estimări, doar de la 2% până la 5% din fluxul monetar are corespondenţă biunivocă în economia reală. Cum s-a ajuns la această situaţie ? Tocmai prin politica New Deal promovată de Franklin Delano Roosevelt. El şi-a dat seama că principalul obstacol ce împiedica succesul politicii de relansare economică a USA, pentru că acesta-i sensul principal din politica New Deal, îl constituia faptul că dolarul American avea o acoperire în aur până la New Deal. Or, această situaţie foarte echilibrată, foarte OK, nu permitea tipărirea de bani noi în mare cantitate, bani ce ar fi urmat să meargă pe piaţa creditelor. S-ar fi insuflat astfel în America New Deal o poftă nemaipomenită pentru consum pe baza creditelor cu aceşti bani noi. Iar consumul, nu vă vine să credeţi, este considerat a fi principalul motor în doctrina de Economie Politică oficială din USA ! Sună extrem stupid, într-adevăr, dar majoritatea populaţiei din USA se află foarte aproape de nivelul cultural al populaţiei din Trinidad Tobago! În consecinţă, preşedintele Franklin Delano Roosevelt a forţat o politică în care dolarul American nu mai este cuplat cu aurul! În felul acesta, a fost foarte uşor pentru sistemul bancar american „să creeze bani” ! Problema este aceea că între 95% şi 98% din aceşti bani nu se mai află în corespondenţă cu economia reală! Mă uitam la componenţa noii echipe de economişti pe care se bazează preşedintele democrat Barack Obama. Ei provin mai ales dintre economiştii fostului preşedinte democrat Bill Clinton, nişte oameni ce cred aproape la modul fundamentalist într-o politică New Deal.

  87. gabimihaela Says:

    Din punctul meu de vedere a inceput bine, a inghetat primele „procese” de la Guantanamo!. A propus 120 de zile de inghet. Mai sterge din marea rusine.
    Evident ca nu o sa va fi pe plac, dar nu toata lumea are stomac pentru torturi si inscenari doar s-or gasi justificari pentru stim noi cine si ce a facut. Dar de plecati numai de bine.

    @Julia, poate imi dai si mie un exemplu de fraza in care te-am jignit. Ca nu sint de acord cu parerile tale, ca privim lucrile diferit este una dar am folosit nici un cuvint de jignire la adresa ta. In alta ordine de idei, eu sint mult mai sceptica legat de ce va face Obama decit cei ce NU L-AU votat. Am si spus ca nu va fi simplu
    @Roxana. Chestia cu Rosevelt ai perfecta dreptate, si asa a fost. Dar atunci au cosmetizat capitalismul Iar perioada post razboi a venit cu avint si hei rup. A permis o relansare spectaculoasa. Problema este ce se poate face acum. Cind in america nu se mai produce nimic, totul se importa, consumul este mai mare decit se produce, se dau bani companiilor pentru reabilitare, dar nimeni nu incearca sa vada ce este rau. Si aruncind vini din dreapta in stinga si inapoi nu rezolva situatia cu nimic. Asta este subiectul. Este clar ca pina acum se incerca sa impuna ori unul ori altul Acum cind s-a dovedit ca amindoua sint falimentare ce faci? Aici va trebui (dupa parerea mea) concetrata atentia.
    Legat de Obama-Obamania Eu nu iti impun tie nici un fel de idee, dar ori de cite cite ori mi-am exprimat o parere diferita ai folosit cuvinte jignitoare. Imediat dupa prima mea postare ai admonestat-o de imbecilitate. Deci cine foloseste „bita” „comunista” de as impune ideiile? Ca tie nu-ti place Obama, ca nu esti de acord cu el, ca-l vezi nepregatit pentru acest post (impostor spui tu) foarte bine. Nici mie nu mi-a placut Bush si l-am considerat un tip lipsit de orice fel de inteligenta. Dar nu am venit sa spun ca cei care l-au votat sint imbecili (nici macar in 2004 cind speram ca multi s-au lamurit de uneloe lucruri). Asta astept si de la tine. Sa nu pui 54% (folosesc cifra lui MM) din populatia prezenta la vot, si care l-au votat la zid atribuindu-le tot felul de injurii.
    Toata opulenta de ieri a fost facuta considerindu-se ca alegerea unui negru este un act istoric. Si ti-o veni sau nu sa crezi, sint oameni care CRED SINCER in asta. Nu vad de ce sa-i crezi imbecili.

  88. Julia Says:

    Gabi, nu te mai da zambila. Nu trebuie eu sa-ti repet vorbele cu care te scremi sa ma insulti, ca doar le stii si singura.

    Asculta, TOTI venim aici in „casa” Roxanei ca sa ne spunem punctul de vedere. TOTI. Nu numai tu. Deci ideea e asta: noi TOTI ne spunem puntul de vedere (pdv) si NU VOM convinge pe nimeni de nimic. Multi isi exprima si parerea despre cei cu pdv diferit. ASTA este uman, si esti si tu ‘vinovata’ de exact acelasi lucru, nu mai minti. Foarte putini sint cei care vin NUMAI ca sa-si exprime pdv si nu fac nici-o afirmatie despre ceilalti ca persoana.

    Fa o diferenta TOTUSI daca tot de dai mare profesoara si asa cum banuiesc ca ai ceva pedagogie: DIFERENTA intre personajele create de parerile exprimate in virtual si persoanele din spatele lor. Tu tzopai de la persoana la personaj una-doua cum si cind iti convine. De ce nu ramii la a-ti exprima parerile si a renunta sa impui altora ce sa gindeasca? Daca un personaj are chef sa defineasca o categorie de imbecili, TREBUIE sa-ti ceara tie voie? Mai frate! Si dupa aia vii sa pretinzi ca altii iti blocheaza dreptul al cuvint!

    De ce nu comentezi NIMIC din ce ti-a scris Marius? A facut un efort substantial ca sa te lamureasca….ai priceput ceva?

  89. Plano Says:

    @Julita
    Parca ziceai ca te duci la munca…
    Bine ca ai ramas in locul Katrinei…pe blog. Ala cel putin este constant…!

    Eu am facut pupinbase pe bloguri sau tu?

  90. gabimihaela Says:

    Eu comentam cu tine. Si chesti ca las ca sti tu cind m-ai jignit am mai auzit/vazut.
    Nu trebuie sa-mi ceri mie sau altcuiva voie sa faci imbecil pe cineva. Dar o discutie este una, si pus „pumnul” in gura este altul. (nu crezi ca este o echivalenta?). Eu nu vin sa spun ca tu esti intr-un fel sau altul doar pentru ca ii ridici in slavi pe Republicani (mai sus vorbeai de cei cu valori adevarate, familie, credinta. legi ce fac o societate mareata; de unde ai tras tu concluzia ca cei care am votat cu Obama sau cei ce votam democratii nu am avea asemenea valori? Sau democratii in general nu ar avea aceleasi valori. Vrei sa vorbesc de senatorii americani republicani ce propun sex in veceuri sau propun sex baietilor sub 16 ani – au fost de notorietate in 2008. Sau preotilor catolici pedofili. Evident ca doar citeva personaje nu definesc un grup).
    Apoi ma acuzi ca vreu sa am ce au si altii dar fara sa muncesc. In primul rind habar nu ai ce am eu (material vorbind). In al doilea rind crezi ca predatul si temele de cercetare la care lucrez sint odihna sau vacanta? Eu stiu ca nu ai nici un respect pentru profesori, dar chiar sa-i considerii lenesii societatii este cam mult!
    Si inca o data, eu nu „topai” de admiratie, am spus raspicat ca sint mai sceptica decit cei ce nu l-au votat! Sint sceptica pentru ca eu nu vreau reforme sau solutii cosmetice eu vreu reforme profunde. Vreau sa vad America unde a afost, prospera, integra si solida. Ori asta nu se face nici cu razboiae in Irak sau Iran si nici cu cadouri finaciare companiilor doar doar or salva ceva. Nu vreau sa vina „uniunea” si sa tipe ca au nevoie de bani, dar nu considera nici un cut pay, sau ca CEO se duce la spa cu bonusurile din banii dati. Si mai vreau ceva, daca STATUL da banii sa-i scoata din rahat, pai sa ii si controloze ce fac cu ei. Dar vezi tu, implicarea statului inseamna un pic mai mult decit vederi de stinga. Cine crezi ca tu va avea acest curaj? Eu sper ca Obama. Dar sint profund sceptica ca o va si face.

  91. dantanasescu Says:

    @Julia – Nu zic că nu ai dreptate, dar marea majoritate aşa a perceput-o, ca pe o poticneală şi s-a scris mult pe tema asta.

  92. Julia Says:

    Plano, ai capiat? Cine e ‘Julita’? ….sau poate ai timpit……mai stii?

    Gabi, oricine are o parerea rpoasta despre puntul tau de vedere to ii consideri parerea „pumn gura”! Asa cersesti altora sa nu te mai contrazica.

    daca te-ai uita mai bine ai vedea ca eu am vorbit despre ideile conservatoriste pe care s-a construit tara asta. TU esti cea care vrobesti de democrati si republicani si te bati singura la foond. Unde am elogiat eu republicanii? Cam confunzi oalele…….

    Ti-as fi recunsocatoare sa-mi arati si mie de udne STII tu asa de sigur ca eu nu am respect pt profesori……e?…..pliz?

    Cum am spus, refuzi sau esti incapabila sa intelegi ce spun si te certi aiurea paralel cu ce spun eu. Si asta pt tine inseamna dialog? hm……

    Cind ai sa fii obiectiva si ai sa insiri toate porcariile si ilegalitatile facute de democrati, la fel ca cele facute de republicani ATUNCI ai avea intr-adevar pozitia pe care vrei sa te cateri de JUDECATOARE a societatilor umane si a ce ‘vrea’ ele……

    Te faci ca uiti de ce mai socoteai aici ce bani o sa primesti tu de la Hussein (apropos: de ce nu-i spui pe nume: il cheama Hussein, nu-i asa?) cind o sa iti taie taxele si mie o sa mi le mareasca. Credeam ca atunci ai priceput ca va trebui sa ia banii aia de la mine…..sau tot nu?……..

  93. rapas Says:

    Eu zic ca-i un fel de antihrist 😐 ca e suspect de popular… ceva detalii pe blogul meu

  94. gabimihaela Says:

    @Julia Nu parerile opuse le consider „pumn” in gura ci faptul ca sint considerate imbecile doar pentru ca sint diferite! Mai clar decit atit nu pot sa fiu oricit efort as face.
    Daca nu stiai profesorii sint cei mai prost platiti comparativ cu cei ce au aceeasi pregatire, vechime si performa acelasi numar de ore. Venitul lor maxim (asta pe undeva pe la pensie nu depaseste $100k/persoana si asta doar pe la cele private, nici macar in public); deci o familie de profesori nu vor avea un venit > de $200k. Am spus la vremea respectiva ca fiind parte din aceasta categorie sustin ideiile lui Obama ca acum in perioada de recesiune sa reduca taxele celor cu venituri pe famile , 250K mi se pare o idee buna. Tu mi-ai sarit in cap cum ca-ti iau eu tie de la gura, ca stau cu mina intinsa, ca cersesc (si ca sa nu avem vorbe aste sint exact vorbele folosite de tine, si le gasesti la postarile de pe blogul Roxanei din timpul campaniei)…Evident ca lasind la oparte jignirile aduse personal (chestia cu cersitul cersetoare) am concluzionat ca dispretuiesti in general categoria profesioanala a profesorilor. Cind ii faci cu mina intinsa sau cersetori numai respect nu este…
    Subiectul cu republicanii/democratii. Deci inteleg ca esti independenta si ca doar din intimplare ai militat pentru Bush si McCain. Nici o problema. Dar vezi tu chestia cu „valorile” (celor insirate de tine) este sloganul (folosit in sens pozitiv, asta ca sa nu ma intelegi gresit) republicanilor. Oricum daca te-am jignit considerindu-te republicana imi cer scuze.

  95. Arabela Says:

    http://www.thisamericanlife.org/Radio_Episode.aspx?sched=1279

  96. Julia Says:

    Gabi vad ca insisti. Cred ca este de-a dreptul plictisitor pentru destui pe aici si nu am sa continui. Daca vrei neaparat sa te lamuresc, desi ma indoiesc, poti sa imi scrii direct la tex_lup@yahoo.com si am sa-ti explic cit pot de clar ca: felul in care Hussein promite distribuirea averilor NU este normal intr-o societate capitalista; felul in care vezi tu lucrurile este cersetorie; ce cred eu despre republicani/democrati; care e diferenta intre a spune ca am votat cu McCain si al sustine pe Bush fara rezerve; si mai ales de ce bati cimpii cind spui ca „a considera ca ce ai spus sint imbecilitati, nu inseamna sa nu accepti o parere opusa, ci doar parerea cuiva ca ce ai spus tu sint imbecilitati….parere pe care ar trebui sa o accepti ca fiind dreptul cuiva la cuvint dupa propriile tale criterii”….nu TOATE parerile opuse sint imbecilitati.

    Astept sa vad ce o sa spui cind plafonul lui Hussein va scadea la 65k/persoana si TOTI cei peste 65k vor avea mariri la taxe……..

  97. Omul Says:

    America e un paradox. Acolo banii sunt invers proporţionali cu prostia. Este evident că poporul american e tâmp. Nici românii nu sunt extraordinar de inteligenţi, însă privindu-i pe americani simt că renaşte în mine patriotismul.

  98. gabimihaela Says:

    @Julia. OK draga ce nu ne place si nu agreem sint imbeciliatati. Deci pot sa sa zic si eu ca ceea ce spui tu (opus la ceea ce spun eu) este o imbecilitate? Dar asa se poarta o discutie?
    Si apropos hai sa te mai introduc unui lant de imbecili (ma simt mindra ca sint printre ei!):

    Aurora Simionescu, care a beneficiat recent de o bursă NASA la Universitatea din Stanford, Mihnea Boştină, cercetător la Harvard Medical School, Valentin Robu, cercetător în domeniul inteligenţei artificiale, şi Cristi Presura, cercetător la Philips, în Olanda, comentează pentru cotidianul.ro primul discurs al preşedintelui american şi programul său ştiinţific.
    “Unul dintre consilierii pentru NASA pe care i-a ales Obama, George Whitesides, este un fost director la Virgin Galactic, compania care a iniţiat primele zboruri spaţiale comerciale. Mi se pare o chestie foarte interesantă, pentru că astfel de oameni au idei noi, comerciale, sunt din afara sistemului şi sunt dezlegaţi de birocraţia NASA. Obama va face ca guvernul să funcţioneze ca o companie, ceea ce mi se pare foarte curajos”, spune Aura Simionescu, tânăra cercetătoare care a descoperit o fărâmă din materia lipsă din univers.

    O altă calitate pe care Aurora Simionescu o admiră la proaspătul preşedinte american este abilitatea lui de a trece peste conflictele dintre republicani şi democraţi, dintre Europa şi America şi de a găsi soluţii care să împace toate părţile. Cât priveşte discursul de învestitură al lui Obama, brăileanca în vârstă de 24 de ani, care a participat la concursuri de dezbateri, îl caracterizează ca având 95% din strălucirea care l-a consacrat pe noul preşedinte drept un “orator fantastic”.

    “Puterea lui cea mai mare de convingere constă în faptul că începe cu ceva consensual şi apoi adaugă, treptat, lucruri care să schimbe modul de gândire al participanţilor. Îi duce pe toţi de nas, pe cărarea pe care o vrea el. Acum a început direct cu problemele globale legate de sursele de energie. Acolo s-ar putea să-i fi pierdut pe unii americani care nu sunt 100% convinşi de adevărul acestei supoziţii. N-a încercat să convingă, ca de obicei”.

    În schimb, Aurora Simionescu a fost foarte impresionată de modul direct în care s-a adresat teroriştilor, spunând că “suntem mai puternici decât voi, nu ne puteţi învinge”, sau musulmanilor. “Asta dă dovadă de curaj”.

    Cât priveşte măsurile imediate pe care ar trebui să le ia Obama, cercetătoarea româncă e de părere că unul dintre primele proiecte care trebuie puse în practică este asigurarea de locuri de muncă pentru eficientizarea consumului de energie, care ar ameliora două probleme dintr-un foc: cele legate de schimbările climatice şi criza financiară. Concomitent cu aplicarea soluţiilor pentru Guantanamo şi pentru Irak.

    Mihnea Boştină, de la Harvard Medical School, spune că, chiar dacă situaţia economică e proastă în general, ştiinţa pare să rămână un domeniu prioritar. Realitate vizibilă, de altfel, şi în discursul de învestire al lui Obama şi în echipa cu care acesta s-a înconjurat.

    “După ce o lungă listă de laureaţi Nobel şi-au anunţat susţinerea în timpul campaniei electorale, după ce majoritatea din zonele în care se face ştiinţă au votat covârşitor în favoarea democraţilor, iată că într-o serie de poziţii importante sunt numite personalităţi care garantează această promisiune a noii administraţii”.

    Cea mai mediatizată, continuă cercetătorul român, a fost numirea lui Steven Schu la energie, o personalitate în domeniu, laureat al Nobelului, despre care aminteşte şi Cristian Presură, urmată de numirea lui Harold Varmus – şi el laureat Nobel – şi a lui Eric Lander de la MIT ca preşedinţi ai Consiliului pentru Ştiinţă.

    “Iar banii au început deja să apară, pentru un domeniu aflat în mare dificultate în administraţia anterioară: 2 miliarde pentru National Institute of Health, principalul finanţator de programe în domeniile medicale; 3 miliarde pentru National Science Foundation, 1,9 miliarde pentru energie şi 1,5 miliarde pentru universităţi.
    Valentin Robu, doctorand la Centrul Naţional Olandez de Cercetare în Matematică şi Informatică, spune că învestitura lui Obama este privită cu mare speranţă de lumea ştiinţifică, din moment ce preşedintele de culoare a promis dublarea finanţării pentru cercetarea fundamentală în următorii zece ani. Finanţare stagnată în timpul mandatului lui Bush.

    “Bush nu a fost foarte îndrăgit de comunitatea ştiinţifică din Europa, dar sunt convins că nici de cea din SUA. Un prieten şi colaborator american îmi spunea înainte de alegeri că dacă Palin ajunge vicepreşedintă, el cere azil politic. Era, desigur, o glumă, dar una care reflecta starea de spirit a multora din mediul academic”.

    O altă critică pe care Valentin Robu i-o aduce lui Bush este acceptarea rezultatelor ştiinţifice doar în măsura în care se pupă cu programul lui politic, cel mai cunoscut exemplu fiind încălzirea globală, “unde studii ştiinţifice serioase au fost ignorate sau catalogate ca «neconcludente». Prin contrast, Obama a numit în echipa lui profesori cu o reputaţie excelentă şi cu o foarte bună cunoaştere a fenomenului încălzirii globale”.

    “E un moment istoric, fără îndoială şi avem motive serioase de optimism. Dar închei, totuşi, printr-o doză de realism: lumea intră într-o recesiune fără precedent în ultimii 50 ani. Rămâne de văzut în ce măsură toate speranţele puse în Obama, atât de lumea ştiinţifică, de comunitatea internatională, dar şi de americanii înşişi, se vor putea îndeplini. De exemplu, presiunea financiară asupra bugetului de stat – şi nu doar în SUA – e enormă din toate domeniile economice: până şi industria pornografică a cerut un bailout”.

    Cât priveşte discursul de învestitură al alesului democrat, doctorandul român îl descrie “excelent şi realist”, dar mai puţin “exaltat” decât ar fi putut fi, pentru a nu crea aşteptări exagerate.
    Cristi Presură, cercetător la Philips, în Olanda, nu a urmărit discursul lui Obama, preferând să stea la masă cu familia, mai ales că se declară dezamăgit de politicieni, chiar şi de cei occidentali. Cercetătorul român vorbeşte despre un Obama populist cu o putere prea mică pentru a schimba lumea. “Mi s-a părut că este destul de populist. La un moment dat, m-aş aştepta să găsesc nişte lucruri mai practice, în care să văd nişte schimbări de direcţie fundamentale în politica mondială: să rezolvăm odată cu conflictul ăla din Palestina, taxele pentru africani”.

    “El se mişcă pe un val, deoarece este primul preşedinte american de culoare, şi atunci lumea se aşteaptă la foarte mult de la el, cum ne-am aşteptat şi noi la primii conducători de după Revoluţie. Când se petrece o schimbare majoră, aşteptările sunt foarte ridicate. Pe de-o parte, are o putere mică – pentru că există şi grupuri de interese în America -, iar pe de alta, nu mi se pare că este o persoană în stare să schimbe lumea”.

    În schimb, Cristi Presură îl vede pe Obama drept un preşedinte pro-ştiinţă, nu pe atât de restrictiv pe cât George Bush – mai religios de felul lui şi, în consecinţă, mai înclinat spre etică. “Barack este mai intelectual şi, în general, intelectualii sunt mai deschişi la progresele ştiinţifice, nu se sperie. Barack Obama este un exponent al intelectualismului ăstuia, fiind educat la Harvard, nu ca George W. Bush, care s-a dus la universitate pentru că l-a trimis taică-su”. Un alt lucru pozitiv ar fi şi faptul că a numit un laureat Nobel în funcţia de ministru al Energiei.

    “El ar trebui să facă ceva cu educaţia. Nu e numai problema Americii, ci şi a Europei de Vest. S-au tot coborât standardele pentru educaţie, vorbesc de matematică, fizică. A fost în regulă atât timp cât au reuşit să importe creiere. La ora actuală, America importă indieni şi chinezi de nu se vede. Deocamdată nu este o problemă majoră, însă există pericolul de a se crea un decalaj major. Copiii trebuie încurajaţi spre ştiinţă”, conchide cercetătorul de la Philips.
    Lui Obama îi va fi foarte greu să nu scoată la liman domeniile ştiinţă şi cercetare, crede şi biologul Octavian Voiculescu, research fellow la University College London: “După anii Bush, în care s-au încălcat cam toate regulile de aur, să nu faci nimic, să laşi lucrurile să se aşeze în matca lor normală, e deja un lucru bun. Pe de altă parte, orizontul de aşteptare este atât de mare încât lumea s-ar putea să se dezumfle foarte repede”.

    Evident ca si ei emit tot IMBECILITATI. Noroc cu tine ca ne mai luminam si noi astia de stam cu cersitul si debitam doar imbecilitati.

  99. Marius Mina Says:

    @gabimihaela, apropos de costurile campanieie de investitura, in 2005 Bush a cheltuit suma record de 45 de mil.
    What say you?

  100. Marius Mina Says:

    @gabimihaela , nu renunti la ravase de 5 metri cu exemple din impresiile unor brainwashed care traiesc in lumea lor de laborator.
    Ti-am spus si-ti repet , lasa propaganda pentru ca nu esti facuta ptr asta.Ocupa-te de fizica sau ce faci tu la Chicago, in cel mult 6 luni o sa simtiti schimbarea in bine a lui Obama direct in maduva oaselor.

  101. Julia Says:

    Gabi, TE ROG nu ma fa sa cred ca esti proasta. TE ROG! De ce crezi tu ca eu ar trebui sa pic pe spate si sa-mi schimb instantaneu parerea despre Hussein NUMAI pentru ca oameni de stiinta recunoscuti international gindesc diferit de mine intr-o problema de politica???????????? Ai aici un argument sau e doar ingimfare? Tu asa iti faci parerile politice? O urmaresti pe Doamna Simionescu si adopti ORICE parere a ei?????? PLEASE!

    Daca tu crezi ca ceva spus de altcineva este o imbecilitate, ar trebui sa ai dreptul sa o spui fara sa fii acuzata ca ai bagat cuiva pumnul in gura. Si a spune o imbecilitate nu inseamna ca esti un imbecil. Elementar! Asa cum oameni de stiinta mult superiori celor insirati de tine au recunsocut ca si ei pot spune o prostie uneori, fara frica de a fi considerati prosti. Ce vrei mai clar de atit? Aici ai aratat ce e cu vehementa asta: daca ti s-a reprosat ca ai spus o imbecilitate tu te-ai grabit sa crezi ca ai fost numita imbecila. Foarte nesigura esti pe tine.

    De ce ignori TOT ce-ti spune Marius? Pentru ca el nu a descoperit parte din materia lipsa a Universului?

  102. gabimihaela Says:

    @MM ca Obama a cheltuit suma „subrecord” {:))} de 170milioane…Evident ca suna ca dracu (ce a facut Obama), dar in acelasi timp tipii au vrut sa-i ofere grandomanie istorica. Aseara ma amuzam cu al meu sot de „istorica” „plina de substanta” discutie de pe MSNBC legata de rochia purtata de Michell la balurile inaugurale(cica au fost vre-o 17), de cum danseazul unul sau altul.
    Faptul ca l-am votat si sint dispusa sa-i dau credit un timp, asta nu inseamna ca si subsemnez cu aplauze la toate extravagantzele.
    Iti spun, eu sint mai sceptica decit tine (sti cum este cu cit cazi de mai sus…)

    PS Oricum suma cheltuita de Bush in 2005 a fost doar de 40milioane(?!)
    PS2. Discutia cu modelul Suedez? Nici o ingrijorare, la cita populatie si diversitate are America este imposibil de aplicat. Tu cum crezi ca ar „folosi” legile postnatale dupa model suedez sa zicem hispanicii (ca ei sint mai la mijloc)?

  103. gabimihaela Says:

    @Julia daca ai fi avut 5 minute rabdare sa citesti ce au spus cei de sus, ai fi vazut ca este exact ce am spus eu, chestii ce au fost considerate imbecilitati. Cit priveste siguranta, sint foarte sigura de ceea ce fac si ceea ce spun. Parerea lor politica este bazata pe pragmatism. Traim intr-o lume in care stiinta trebuie sa joace un rol important cu conditia sa nu i se puna capastru politic (cum a facut timp de 8 ani Bush si avea in program McCain). Asa ca vrei nu vrei politica sau argumentul politic al oamenilor de stiinta nu este nesimnificativ si nu trebuie tratat ca o idiotenie pentru ca nu-ti place. Altceva nu am vrut sa argumentez.

  104. Julia Says:

    Aha. Am inteles. Deci in sfirsit ai spus adevarul, dupa ce te-ai invirtit toata ziua ca un coi intr-o caldare: noi nu avem dreptul sa consideram argumentele tale o imbecilitate DEOARECE ilustri oameni de stiinta gindesc ca si tine!!! Deci vrem nu vrem TREBUIE sa acceptam si sa adoptam ideile tale!!!! Stimata Doamna, sictir.

  105. gabimihaela Says:

    @Julia, eleganta ca deobicei.

  106. Neveu Says:

    @Gabi,
    hahaha
    se vede treaba ca briza a inceput sa ridice again poalele-n cap unor „doamne” …
    dar pentru ca le plac animalutele vor fi tolerate si incurajate…ei, uite manevrele astea balcanice imi fac mie balamale sa scartaie iar MM profita si ma provoaca (vezi mai sus).

    @MM-eule

    clarvazatorule, faimosule, desteptule! hai ca nu tre’ sa-ti mai cer scuze ca pe vorbele astea le-asteptai tu ca sa-ti gadile timpanele si alte (n)simtiri, nu-asa?

    acu trei luni te dadeai de ceasu’ mortii cum ca obama va fi un big fas iar mcccain il va ingenunchia, unde-ti sunt predictiile????
    acum te dai la beregata mea cum ca ma bag in seama, ca ma-ntind la nasu tau cu prajina si ca am sa pleznesc. poate ma-ta, inteligentule si clarvazatorule. ei sa-i zici sa nu plezneasca atunci cand te apostrofeaza, nu mie.

    pacat, incepusem sa te citesc atent acceptand multe din ideile tale
    azi ai dat iar cu mucii-n fasole. vezi mai sus si vei intelege (sper) si poate protectoarea ta nu va ai sari (iar) la gatul meu doar ca sa-ti arate cat de mult te pretuieste.

    cu alte cuvinte TU, la relaltiile interpersonale esti un mare zero. barat cata vreme raspunzi cu aroganta si lipsa de respect unei doamne precum e gabi. cu ce te-a jignit ea????
    unde ti-e sira spinarii? ce polemica incurajezi tu?
    de ce nu iti faci tarfic pe blogul tau precum face roxana? pentru ca ea, in ciuda partinitatii are charmul ei. tu n-ai nimic, nici macar bun simt.

    repet:

    PACAT!

    MM-eule, ia aminte la ce-ti insira gabi. logica fizicianului ingroapa oricand si-n orice pamant, chiar si-n cel american pe cea a habarnistilor precum esti tu.
    kk o sa ma acuze de plagiatura…

  107. Neveu Says:

    @ Roxana

    venisem aici doar sa-ti spun care-s centii mei.

    americanii si-au manifestat dragostea in cel ce le-a re-sadit speranta in suflete pe pamantul fagaduimntei numit AMERICA.
    nu te condamn pentru ca sunt constient ca nici eu n-as fi inteles ceea ce tie si celor ce s-au nascut ori disciplinat KKK-isti pe terenurile uscate ale Sudului li se pare a fi cult al personalitatii si impostura.
    chiar esti greu de inteles. puteai sa spui ca nu intelegi ce se intampla cu atatea milioane de nebuni. se gasea cineva sa-ti explice…
    titlulmtau e ca si cum eu as afirma despre MM ca este imbecil dar, spre bucuria mea ca nu m-am parasit definitiv judecata nu pot afirma asa ceva, pot doar spune ca este rau, ranchiunos si nitel pupincurist. nu cred ca s fi prea departe de adevar.

    a propos, stii bancul cu babeta care conducea pe contrasens si raporta telefonic la politie cum ca zeci de soferi violeaza legile de circulatie venind din sens opus pe banda ei?

  108. Florian Says:

    @Julia. Iaca pozna, dupa ce ca depresia economica de prin coclaurii pe unde haladuiesti ti-o fi produs niscai vant prin buzunare, mai venii si eu cu bomboana pe coliva, de-ti starnii torente de lacrimi.
    Cam nashpa buletin meteo mi-a iesit, cu vanturile si precipitatiile astea, dar ce sa-ti fac daca poporul frate american a vrut sa-si bage o bama in fund, se stie ca asta-i semn rau, de vremuri grele.

  109. Arabela Says:

    Draga Gabi,

    Iti admir argumentele detaliate si parerile informate, dar mi-e teama ca nu ai cu cine comunica pe acest blog de dreapta romaneasca. Ca si cea americana, jignesc personal si reproduc stereotipuri cind nu au argumente. Dupa ce am cochetat cu ideea de a raspunde, mi-am dat seama ca prefer sa ma retrag in my liberal bubble… with Jon Stewart and Bill Maher…

    So long, enjoy being right and righteous while we indulge in liberal perversions and redistribute your wealth!

  110. Florian Says:

    @Arabela, te cauta disperat Rumburak, du-te draga degraba sa-l linistesti si poate ramai pe acolo, ca noi om plange de dorul tau cat om plange si pana la urma ne-om linisti.

  111. mariusmioc Says:

    Mă trezesc şi eu după 4 zile să comentez articolul ăsta. Roxana, după cum am auzit, în SUA se ia în serios chestia cu libertatea de expresie. Nu cred că după legile SUA drapelul SUA poate fi profanat penal. Cred că în SUA poţi şi să dai foc drapelului american fără teamă de poliţie, cîtă vreme drapelul e proprietatea ta.
    Dacă mă înşel, spune-mi care-i legea aia americană care interzice „penal” amplasarea de înscrisuri şi imagini pe drapelul naţional. Sper să nu-mi vii cu vreo dispoziţie administrativă care să se refere strict la drapele arborate de instituţii publice, şi care să n-aibe caracter penal.

  112. violeta ienes Says:

    il sustin pe obama doar atat am de spus

  113. costin Says:

    @violeta ienes:
    cam toti cei care il sustin pe Obama, nu au nimic mai mult de zis decit ca il sustin… pentru ca nu le este nici lor clar de ce il sustin. le provoaca o senzatie placuta in stomac si sentimentul ca intr-un fel sint niste oameni mai bun pentru ca il sustin pe Obama. dupa aia, daca se ia la puricat, motivatiile sint slogane.

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s


%d blogeri au apreciat asta: