Sub deviza „COUNTRY FIRST”, „ŢARA, MAI ÎNTÂI”, vedetele celei de-a doua seri a Convenţiei Republicane Naţionale au fost Fred Thompson, ex-senator de Tennessee şi Joe Lieberman, senator democrat de Connecticut, preşedinte al Comisiei Senatoriale pentru Securitate Naţională şi Afaceri Guvernamentale.
Fred Thomspon a avut un discurs puternic, tonic, punând în valoare caracterul independent şi responsabil al lui John McCain, experienţa lui în a sluji America şi suflul de aer proaspăt pe care îl aduce în politica din SUA Sarah Palin, candidata viceprezidenţială a Partidului Republican.
Discursul democratului Joe Lieberman, acompaniat la fel de entuziast, a fost axat pe ideea patriotismului şi responsabilităţii candidatului republican John McCain, garanţie a unităţii naţionale de care are nevoie America, mai presus de interesele de partid.
Joe Lieberman s-a adresat cu precădere independenţilor din cele două partide şi nehotărâţilor, îndemnându-i să voteze cu toată încrederea pentru marele patriot american John McCain, care toată viaţa lui a pus ţara pe primul plan şi are potenţialul de a fi un mare preşedinte al SUA.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 12:01:13 pm
Ia uite măi ce zicea un băieţel puţintel mai inteligent că se întâmplă sub deviza country first:
Oamenii de rând nu vor război nici în Rusia, nici în Anglia, nici în America, nici în Germania. Asta este clar. Dar până la urmă liderii decid politica, şi este tot timpul uşor să convingi masele, fie că eşti în democraţie, dictatură fascistă, parlament sau dictatură comunistă. Cu sau fără voce poprul poate fi întotdeauna convins. E uşor. Tot ce trebuie să faci este să le spui că au fost atacaţi şi să acuzi pacifiştii de lipsă de patriotism şi expunerea ţării la pericol. Funcţionează oriunde.
Îl recunoşti tu, îi frate cu tine în modul de gândire.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 12:27:43 pm
Castiga presedentia USA,John Mc Cain.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 12:33:21 pm
Ah, si sa fie clar eu comentez aici doar pentru posibilii cititori inteligenţi ai acestui blog, că tu roxana, esti irecuperabilă!
Miercuri 3 septembrie 2008 la 12:35:29 pm
Vezi bine c-o fi aflat alde Lieberman asta ca ramane lieber de contract la Obama-n club, ca altfel nu-mi inchipui ce l-o fi apucat asa o admiratie fata de echipa adversa. Politetea lui Mc Cain fata de Obama e una, iar campania electorala fatisa, in favoarea adversarului, e cu totul altceva.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 12:54:38 pm
@Florian. Documentează-te!
http://lieberman.senate.gov/about/committees.cfm
Joe Lieberman a fost mereu un spirit independent. Mesajul lui e foarte important pentru independenţii şi nehotărâţii din cele două partide. E o personalitate puternică. La americani se practică. Atunci când cineva e convins că din rândurile partidului advers trebuie ales preşedintele şi că opţiunea pentru candidatul propriului partid e „dead wrong”, se exprimă public. Şi chiar participă la Convenţia celorlalţi.
Joe Lieberman e o voce repectată şi cu audienţă, inclusiv în rândurile comunităţilor evreieşti din SUA. Opinia lui e mereu un semnal pentru evreii americani şi de regulă, înclină balanţa.
@octavpelin. So help us God!
Miercuri 3 septembrie 2008 la 12:59:21 pm
Ce amuzant e stimatul Dumitrascu atunci cand repeta ca o moara stricata „oamenii simpli vor pace, elitele vor război” bla bla bla. Roxana, de ce nu ii dai ban?
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:02:49 pm
Daca lui Obama i se poate reprosa lipsa de experienta, mai ales in politica externa, evident ca acest lucru nu i se poate imputa lui Madam Palin, nu?
In alta ordine de idei, pentru toti cei care inca nu au realizat ca politica americana actuala ar trebui sa iasa din viziunea neoconservatoare a lui Leo Strauss, utila intr-un anumit context, dar din ce in ce mai dezastruoasa in circumstantele actuale, recomand, calduros, o analiza a lui Fareed Zakaria(care nu poate fi acuzat de partizanat democrat)-pentru cei care nu au rabdare, sa citeasca paginile 8 si 9:
http://www.foreignaffairs.org/20080501facomment87303-p0/fareed-zakaria/the-future-of-american-power.html
Si inca un articol, care poate fi folosit oricind drept contra-argument atunci cind unii incearca o simplificare pina la caricatura, gen „X are experienta, ”
I
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:02:51 pm
@imperialistu. Ce rost are, se banează singur, cine-l mai citeşte din moment ce e atât de previzibil în repetitivitatea lui? 🙂
@mada_vic. Ce vă face să credeţi că dv. aveţi dreptate şi că respectivele contraargumente nu pot fi contraargumentate? 🙂
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:03:48 pm
continui: „Y nu are experienta”:
http://www.newsweek.com/id/134317
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:14:16 pm
Si uite asa, dragii mosului, cand simpatica Bonny fu zgandarita putin, pe data se transforma in cruda Bagheera…
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:20:37 pm
Imgainati-va un PSD ist sau chiar un liberal in situatia lui Lieberman , prezent la conventia advrersarului politic sustinandu-i candidatul .Asta e diferenta dintre America si restul lumii civilizate.Totul e foarte posibil, trebuie sa si vrei.
Yes WE CAN O-BAMA !!!
http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/26518215#26518215
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:21:00 pm
http://mariusmina.blogspot.com/
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:25:31 pm
@Roxana iar ai blocat linkurile? S-a dus dracu tot mesajul meu, mare porcarie wordpress ul asta…
Lieberman a demonstrat ca America este diferita de restul lumii civilizate.Trebuie numai sa vrei sa demonstrezi ca iti respecti principiile si vointa polititca.A sustine ceeea ce simti si crezi nu este impotriva regulei bunului simt politic.Imaginati-va un Liberal sau un taranist sau un pesedist prezent si sustinand la conventia advresarului, candidatul acestuia.Romania mai are de asteptat putin…vreo 50 de ani .. 😉
Trebuie mai intai s ane luptam cu noi inine , cu mentalitatea noastra traditionala care nu ne da voie sa ridicam capul din mocirla.
Sa ne obisnuim, vorba unuia, cu apa calda si sapunul si sa fortam maturizarea spre civilizatia europeana-occidentala.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:32:32 pm
@Marius Mina. Porcărie e blogspot-ul vostru! 🙂 Ai dreptate, mai e mult până departe. Verific la spam, înseamnă că nu i-a plăcut ceva la link. Mai bine să blocheze preventiv ceva ce eu pot elibera, decât să dea drumul la potenţial spam sau malware.
@Florian. Dacă la mine te referi, aşa este. Pisica poate şi zgâria. 🙂 Dar asta nu înseamnă că e mai puţin pisică. Dimpotrivă. 🙂
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:32:40 pm
Nu am afirmat deloc ca am dreptate; detest insa orice „adevar” apriori, ideile fixe si prejudecatile. Si in ultimii ani am avut de mult ori senzatia ca regasesc elementele de mai sus in disursurile si actiunuile republicanilor(asta nu ma face nici partizana democratilor).
Dar, oricum, articolele merita citite, pentru ca ofera o analiza a unui eminent scholar, una dintre cele mai lucide minti ale intelighentiei americane si care, cel putin din cite stiu eu, este si onest intelectual.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:35:48 pm
@mada_vic. Sigur că merită citite şi mulţumesc pentru linkuri.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:36:23 pm
[…] Roxana Iordache, căreia îi mulţumim pentru linkuri. Discursuri ţinute la The Republican National Convention de […]
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:45:20 pm
@Roxana, ba pe-al vostru ! 😉
Miercuri 3 septembrie 2008 la 1:56:38 pm
@Roxana , ti-am pus speech ul lui Bush si Lieberman pe blog la mine daca te intereseaza.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:03:13 pm
Normal ca la tine ma refer, ai uitat cat de bine semeni cu Bonny? Sau te pomenesti ca nu mai stii nici cine e Bonny!
Si, am uitat sa-ti spun, cei nascuti in anul dragonului nu se sperie de nativii din anul pisicii.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:07:50 pm
@ Yo Mina,
Cind bagi un link in articolul tau ai grije ca linkul sa nu fie prima sau ultima linie din articol si atunci sigur il accepta… incearca si vezi poate merge….Mai sunt si alte motive simple asa ca uneori e mai bine sa-i zici pisicii sa ti-l publice de la spam…
In legatura cu John Mac si Palin ,numai bine, dar eu nu cred ca au sanse si sti de ce …Bush…
In alta ordine de idei Palin este sub investigatie ca ar fi folosit functia intr-o disputa familiara… de asemenea fiisa cea mare 17 ani a luat-o pe copca si acu pozeaza in pro life…si va aparea cu asa zisul viitor ginerica…
Controversele aduc bine la imagine uneori…vom vedea….
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:11:33 pm
Off-TOpic dar mult mai important decat conventia republicana.
Semnale clare ca economia si legislatia romaneasca sunt inacceptabile pentru activitatea de business, Romania este tara cu cele mai multe taxe si impozite din Comunitatea Europeana , gratie unui guvern….”liberal”
Atentie D-le Tariceanu, economia nu se ridica doar cu „gluma” auto Citroen.
Unul dintre cele mai mari concerne din lume pleaca in tari mai „calde”:
Nestle Moves Ice Cream Production from Romania’s Bucharest to Bulgaria’s Varna
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:36:02 pm
@ Yo Mina,
acum te-ai prins, la sfirsit de mandat…
Bush cica dupa pisica l-a felicitat pe Tari ptr. nivelul scazut al taxelor…
Ce faci o contrazici… ia vezi ca sare la bataie…
Eu iti spun ca de 2 ani incerc ceva si dc. nici in septembrie nu reusesc ma las pagubas, devin speculant imobiliar, astept vreo 5 ani sa creasca pretul si vind si voi sta cu penisul la soare…
in loc sa se acorde incentiva puternice celor care vor sa faca cevasi imprumuturi nerambursabile, etc… se cer mii de aprobari pt nimic si curse si, si , si….
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:42:20 pm
America vazuta altfel, din interior…
http://www.campaignforliberty.com/blog/?p=432#more-432
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:55:45 pm
Roxana, o sa iti placa asta: Obamessiah, Obama si Europa. Era in lucru de mai demult, abia acum am apucat sa il termin. 😉
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:56:35 pm
We are building a religion face toti banii. Asa, daca am uitat ceva, sa-mi zici. N-as vrea sa las treaba neterminata. 😆
Miercuri 3 septembrie 2008 la 2:57:48 pm
“COUNTRY FIRST” ????? Asta mai zic si eu morcov sub nasul magarului….
Ar fi un subiect de dezbatere
Miercuri 3 septembrie 2008 la 3:13:36 pm
@Marius Mina.
Thanks. Am să-l preiau pe-al lui Bush, pe-al lui Lieberman l-am postat şi eu.
@Florian. Cum să o uit pe Bonny şi ce frumuseţe ai spus tu acolo?!
@Marius Mina. Sunt moştenite şi e al naibii de greu să le anulezi. Dar va trebui, treptat, reduse la minimum.
@Buddy. Tu iar nu pricepi. W. l-a lăudat pe Tăriceanu pentru cota unică. Du-te de cauză pe site-ul Casei Albe, la data summitului NATO de la Bucureşti, ultima zi. Ţi-am dat şi date. 🙂
Miercuri 3 septembrie 2008 la 4:13:26 pm
Ma intreb cam ce ar putea sa inteleaga un habarnist ca Marius Mina dintr-un „spici” american.
Sarah Palin este compromisa, nu valoreaza mai mult decat o ceapa degerata. O ipocrita pro life care-si trimite fiul in razboi ca sa ucida….
Miercuri 3 septembrie 2008 la 4:24:53 pm
@Katrina. Mulţumesc pentru link.
@imperialistu. Îţi fac o vizită şi-ţi comunic. 🙂
@Katrina. Ar fi un subiect de dezbatere şi la noi.
Referitor la Sarah Palin. Eşti bărbat adevărat, n-am ce zice.
Referitor la Marius Mina, de ce ţii să jigneşti oamenii pe care nu-i cunoşti? Ştii că vorbeşte ca nativii? Iar în privinţa gândirii, la el e un exerciţiu cotidian, spre deosebire de mulţi alţii, nu spui care. 🙂
Spuneţi-mi sincer, de ce folosiţi insulta în loc de argument şi de ce, în loc să convingeţi, ţineţi să constrângeţi?
Miercuri 3 septembrie 2008 la 4:28:19 pm
Evreii americani si in general comunitatile evreiesti din State au jucat la doua capete(ca de fiecare data),iar acum fiindu-le clar ca Obama-i perdant, au folosit varianta de rezerva,astfel incit sa-l indatoreze in acest fel si pe McCain.Treaba rabineasca : si tu esti bun Obama,si tu esti bun McCain si de aici, oricine cistiga ,cel mai cistigat va fi tot el. P.S. Au fost si pe la noi asemenea tentative,numai ca fiind considerate acte de” inalta tradare „,nu se mai fac pe fatza(dar asta nu inseamna ca nu exista).
Miercuri 3 septembrie 2008 la 4:40:29 pm
Roxy,
Afirmatia mea n-a fost decat un „contraargument” la felul lui de a-si face exercitiul cotidian de „gandire” :
„nemoderarea si accesul fiecarui oligofren de genul Buddy-Katrina si alti cativa „.
Am vorbit de politicianul Sarah si nu de femeia Sarah; eu credeam ca a fost destul de clar…..
Miercuri 3 septembrie 2008 la 4:51:30 pm
Mamica (Roxy), ma poti uimi cu niste pareri personale legat de Conventia Republicana sau tot ce poti este sa traduci stiri ?
Tu intelegi tragedia politica americana sau esti fascinata si adori „democratia” de acolo ?
Poftim doua linkuri ca sa-ti largesti orizontul, discursurile lui Jesse Ventura si Ron Paul tinute ieri la Rally for the Republic in fata a 15.000 de persoane.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 5:55:01 pm
@Radu Humor. Lieberman a participat la Convenţia Republicană şi în 2004, pentru că şi Kerry era o catastrofă de candidat democrat, ca şi Obama.
@Katrina. Şi a avut dreptate, pentru halul de postări pe care le-aţi avut, amândoi. Referitor la Sarah, forget it. Păstraţi-vă remarca pentru soţia, iubita sau altă proximitate feminină a dv.
@Escalade. Mulţumesc pentru contribuţia inestimabilă. Drept recunoştinţă, îţi recomand feeria din Coreea de Nord, Du-te acolo şi bucură-te de democraţia adevărată. Dacă mai ai timp, printre blidele de orez pe care le trimit americanii ca să nu moară nefericiţii ăia de atâta fericire.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 6:21:48 pm
Ti-am trimis pe mail ‘specially’ o documentare aproape completa de pe fluxul REUTERS. Sper sa-ti foloseasca. Imi pare rau ca nu pot sa postez un carnat asa de mare. Daca esti de acord iti mai trimit pe la 12 noaptea inca o tura.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 6:43:56 pm
@Katrina- Nu intru in polemici cu homosexualii…asa ca, plimba ursul..ii ruginesc pinioanele.
Prin tot ceea ce postezi, nu faci decat sa -ti demonstrezi saracia mentala.
Marsh la cotez!
Miercuri 3 septembrie 2008 la 6:46:49 pm
Si pentru linistea sufleteasca a unor bolnavi cu stanga: MCCain si Sarah Palin sunt viitorii lideri ai Americii.Taiati-va venele acum ca n-o sa mai gasiti lame in noaptea de 17 noiembrie, sunt zeci si sute de milioane ca voi.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 6:52:42 pm
@ Roxana,
Dreptatea este la mijloc, numai tu o vezi intotdeauna de partea ta sau a pupincuristilor tai…
Oricum iti place sau nu, se vehiculeaza pe CNN cA Palin AR FI MAI DEGRABA O CATASTROFA DECIT UN PLUS PT. John Mac…
Ca sa-l scoata mai mult in evidenta bush si aktii l-au dat mare erou, dar nu au zis ce-au cautat ei pe acolo, este stiut ca Vietnam a fost un razboi urit in America… deci ce cauta el pe acolo, avea chef sa ucida sau ce…
Esti erou iti aperi patria pe pamintil natal, nu cind te trimit niste presedinti sa lupti aiurea ca asa dicteaza politica americana, eu nu-i vad eroi nici pe cei din Irak…
Dc. ar fi s-o luam asa , nu eroi sunt si rusnacii care au murit in Georgia
in conflict, nu… ?!
Miercuri 3 septembrie 2008 la 7:15:34 pm
@Marius,
M-ai invitat tu vreodata sa-mi deschid slitzul si ti-am zis Da, de zici ca-s homosexual, retardatule ?
Cum ai vrea tu sa intri in polemici cu mine cand nici macar nu esti capabil sa descifrezi mesajele mele ?
Miercuri 3 septembrie 2008 la 7:19:30 pm
@Roxy,
Daca doream s-o vad pe Sarah ca si o femeie normala votam pentru ea cand s-a prezentat la Miss Alaska, dar asa, aceasta femeie-politician va hotara viitorul meu, ea care n-a fost capabila sa-si educe progenitura de a ramas insarcinata la 16 ani, varsta la care alte fete sunt la liceu……
Miercuri 3 septembrie 2008 la 8:45:35 pm
@Buudy : „Esti erou iti aperi patria pe pamintil natal, nu cind te trimit niste presedinti sa lupti aiurea ca asa dicteaza politica americana, eu nu-i vad eroi nici pe cei din Irak…” America este singura tara care se apara din exteriorul granitelor ei,spre deosebire de Rusia,care, deocamdata, se apara din exterior…..I hope you understand !
Miercuri 3 septembrie 2008 la 8:47:56 pm
Katrina > Acum ce ai vrea? Sa o faca sa avorteze? Raul e facut, mergem mai departe. A spune insa ca parintele este incapabil pentru simplul fapt ca unul din copii a facut nu-stiu-ce (chiar si un copil) este mai mult decat deplasat.
Buddy >Nu cunosti nimic despre Vietnam. Nu te mai referi la conflicte despre care cunostintele dumitale is foarte limitate. Inca ceva: un erou nu este erou doar acasa, lasand o adunatura de criminali sa isi faca de cap in alte colturi ale lumii. Ma rog, tinand cont ca citez „nu-i vad eroi nici pe cei din Irak”, dialogul meu cu tine este sortit esecului. Condoleante pentru Obamessiah.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 8:58:54 pm
@BarlogulPNTCD. De la tine, orice, că nu-mi trimiţi tu orice! 🙂 Marfă de marfă de ţărănist, că tot vă iubesc, nemernicilor! 🙂 Liberalii nu se supără, că de-aia-s liberali. 😆
Vezi că îţi trimit un mail cu o adresă mai bună decât aia pe care o ştii. Ba nu! De lene, te rog să-l întrebi pe Marius adresa pour les connaisseurs.
Marius, trimite-i tu la bârlog adresa mea pt voi. Ah, ce lene-mi e şi ce mândră sunt de asta!
Până să scriu toate astea îi şi trimiteam adresa. Dar ştiţi cum se spune: leneşul mai mult aleargă. 🙂 Dar face bine la condiţia fizică.
p.s. Bârly şi după ce îţi dă Marius adresa, nu-i aşa că-mi mai trimiţi o dată ce mi-ai trimis la cealaltă adresă? 🙂
@Marius Mina. Eşti sadic. 😆
@Buddy. Cine te opreşte să te duci drept la mijloc, în Siberia?! 🙂
@Katrina. Nu-ţi recomand să te joci, dacă vă vedeţi, te face fideluţe în două secunde. Pe a doua ţi-o lasă numai aşa, de dixtracţie. 😆
Referitor la copil, ce dezamăgitoare constatare, ce clişeu lamentabil!
Unele sunt femei de mici, n-ai nici un drept să le opreşti. Şi dacă face un copil, bravo ei, face şi şcoală şi îşi creşte şi copilul, că are posibilităţi şi vor fi aceeaşi generaţie, îşi va înţelege copilul de minune. Ce, era mai bine să facă avort? Organism tânăr, sănătos, natalitate bună pentru America. Ce, numai emigranţii să facă 7-8-10 copii de bucată pe pământ american, pentru ca, vorba lui Bilică Clinton, peste numai câţiva ani, să nu mai recunoşti poporul american? Şi imbecilul o spunea cu mândrie.
Miercuri 3 septembrie 2008 la 9:01:01 pm
Imperialistu’
Dar tu de educatia sexuala ai auzit ? Intreb nu dau cu paru’. In general, o mama ii face educatia sexuala copiilor, mai ales daca-s fete. Acum intelegi ce vreau sa spun ?
Miercuri 3 septembrie 2008 la 9:22:27 pm
@Toţi, Sper că aveţi simţul umorului. Deşi sau tocmai pentru că am vorbit serios! 🙂
Şi fără nici un fel de glumă, se întâmplă uneori, ce aţi fi vrut, să-şi renege copilul? Declaraţia lui Sarah Palin a fost cât se poate de responsabilă, fetiţa ei va avea un copil, se va mărita, îşi va continua şi studiile, va trebui să cunoască de mică responsabilitatea vieţii.
@Katrina. Am glumit, sper că v-aţi dat seama.
@imperialistu. Ai postat în timp ce postam şi eu! Marile spirite se întâlnesc. 😆
@Radu Humor. Poporul american este singurul popor care şi-a vărsat sângele pentru libertatea altor popoare. Dar bineînţeles, unii îi vor blama pe americani, că luptă pentru alţii, numai pentru interesul lor. Că ei n-au voie să aibă interese. Nu?
Miercuri 3 septembrie 2008 la 10:25:08 pm
Mda !…
Miercuri 3 septembrie 2008 la 11:35:13 pm
Roxana > Se pare ca da, se pare ca da 😆 .
Katrina > Inteleg perfect, dar o mama nu are cum sa fie mereu pe langa plozi ca sa vada daca respectivii aplica ce au invatat sau nu. Madam Palin tre’ sa beneficieze, ca orice parinte, de circumstante atenuante. E un caz, intr-adevar, dar sa nu dramatizam inutil 🙂
Joi 4 septembrie 2008 la 12:50:15 am
Imperialistu’
Daca plozii au primit educatia, mama n-are de ce sa stea langa curul ei.
Joi 4 septembrie 2008 la 12:58:23 am
@Radu Humor. 🙂
@imperialistu. Un caz care contribuie fericit la sporirea natalităţii genuine a SUA.
@Katrina. Probabil v-ar fi plăcut ca în locul copilului/copiilor tinerilor americani să se fi născut nişte loaze din patru vânturi pe pământ american. Poate chiar fără cetăţenie, dar loazele mici ar fi primit-o din naştere, doar pentru că părinţii s-au nimerit să-şi depună icrele pe pământul mai tolerant ca oricare altul al Americii.
Joi 4 septembrie 2008 la 2:03:19 am
Roxy spune:
„Probabil v-ar fi plăcut ca în locul copilului/copiilor tinerilor americani să se fi născut nişte loaze din patru vânturi pe pământ american. Poate chiar fără cetăţenie, dar loazele mici ar fi primit-o din naştere, doar pentru că părinţii s-au nimerit să-şi depună icrele pe pământul mai tolerant ca oricare altul al Americii.”
Ptiu drace de discrepanta inte discursul tau pro life si afirmatia asta. Loazele alea mici sunt doar simple suflete, care vin pe lume exact ca si loazele minorei vicepresedintei republicane, iar de multe ori, mamele loazelor nu sunt nici minore nici protestante care se inchina la Ingerul Pacii, trimitandu-si copii in razboi…….
Joi 4 septembrie 2008 la 10:48:19 pm
@Katrina. Nu ţin cu mine figurile-astea patetice.
Vineri 5 septembrie 2008 la 1:49:17 am
Roxy
Patetice ? Demonstreaza-mi ca n-am dreptate.
Vineri 5 septembrie 2008 la 8:29:47 am
Nu îţi poate demonstra. Ştie doar să îi facă nebuni pe cei care nu sunt de acord cu ea