Foto: Adevărul
Vasile Blaga a anunţat, cam plouat, că Băsescu l-a propus pe Teodor Meleşcanu şef la SIE.
Partea proastă pentru USL e doar că îşi pierde avantajul de la Senat. Este şi ceea ce a urmărit Băsescu, plus spargerea protestului parlamentar al USL, plus o lovitură de imagine, plus o diversiune care să ia faţa. Că opoziţia, blocată cum e, n-are cum face lovituri preventive.
Partea proastă pentru Băsescu e că Meleşcanu nu e Ungureanu.
Gradul bate funcţia.
P.S. E bine să meargă Teo acolo, nu credeam să aibă curajul Băsescu, i-au pus-o băieţii din servicii. E clar că Ungureanu n-are nici o şansă la preşedinţie.
Să vedeţi osanale ce-o să-i ridice slugile portocalii “petroliberalului”.
Acum, sincer, Meleşcanu trebuie să-şi dea demisia din PNL. Autosuspendarea nu-i suficientă. Că doar nu vrem să dăm impresia lumii ce liberale servicii avem.
P.S. 2. Uitasem: trebuia neapărat – şi repede-repede – să se mute reproşurile publice asupra PNL, dinspre vulnerabilitatea PSD (Ponta). Şi a fost numit Meleşcanu la SIE ca să se arate că “toţi sunt la fel”.
Dar n-au nimerit-o, că Mele e simpatic.
UPDATE: Cătă Harnagea, telefonic, la Antena 3 : “Este o numire extrem de echilibrată şi normală”.
Corect! Băsescu e pe ducă, serviciile îşi pregătesc succesiunea.
UPDATE 2. Crin: Această afacere este strict între d-nii Băsescu şi Meleşcanu, dacă nu s-a mai amestecat altcineva, şi fără legătură cu PNL.
În calitate de preşedinte al PNL, voi cere excluderea d-lui Meleşcanu. Suntem într-o perioadă în care trădarea politică nu-i un accident.
Da, Crin, dar din păcate are toate şansele la preşedinţie. Cine ce i-ar putea reproşa? E prezidenţiabilul perfect. Staţi dv. blocat lângă Ponta şi s-ar putea ca PNL să se ducă lângă PNŢCD.

luni 27 februarie 2012 la 5:57:57 pm
Il propun pe @Motraux motan şef la SIE
Ca tot sta toata ziua prin copaci si pe acoperisuri…poate sa si spioneze daca tot e pe acolo
luni 27 februarie 2012 la 6:00:20 pm
[...] Original Blog » 27 February 2012 – Blog « Preturile proprietatilor rezidentiale au scazut in medie cu 4,3% in 2011 [...]
luni 27 februarie 2012 la 6:06:58 pm
V Magureanu gales dar imperativ graia :TREBUIE SA INCHIDEM CERCUL ! Cei ramasi aparent afara [in misiune fiind ] conform OZU [ordin de zi pe unitate ] ,penetreaza intocmai si la timp!
luni 27 februarie 2012 la 6:17:12 pm
Frate, măcar ăsta ştie cu ce se mănâncă şi apărarea, şi serviciile, şi politica. Serviciile nu sunt tâmpite să lase ţara pe mâna unor Ponta, Ungureanu etc. Destul a durat experimentul Băsescu şi a fost cu prea multe “daune colaterale”.
luni 27 februarie 2012 la 6:34:11 pm
Ce-i, aţi amuţit?
luni 27 februarie 2012 la 6:36:53 pm
Le acordati prezumtia de patriotism SERVICIILOR ? Aveti informatii in sensul acesta ?
luni 27 februarie 2012 la 6:49:48 pm
Crin a gresit cu excluderea.
Daca Melescanu nu trece la vot,pierde USL un Senator?
Retrage cuvintele CRIN?
Crin a intrat in jocul lu’ Basescu!
luni 27 februarie 2012 la 6:57:21 pm
@barbarul. În mod sigur pragmatism.
@Filip G. De la tine chiar aştept mai mult decât reacţie pesedistă de grupa mare cu grupa mică. Mă bucur mult că ai revenit la comentarii, ştii că te apreciez în mod deosebit.
luni 27 februarie 2012 la 6:58:52 pm
@motraucs. Eu îl propun pe pisu mare să fie de toate în ţara asta, iar tu – adjunct.
luni 27 februarie 2012 la 7:00:19 pm
luni 27 februarie 2012 la 7:01:37 pm
Nu te ruşina, motocel, sunteţi cei mai buni.
luni 27 februarie 2012 la 7:03:41 pm
Crin era obligat sa ia pozitia asta radicala sa nu zica partenerii ca a mers pe burta cu Basescu…De fapt asta a incercat Base…sa-l gelozeasca pe Ponta eventual la pachet cu ruperea unei felii de la liberali stiinca ca sint o groaza de nemultumiti acolo de prestatia lui Crin.
luni 27 februarie 2012 la 7:08:41 pm
@Roxana, iar incepi: “E prezidenţiabilul perfect. Staţi dv. blocat lângă Ponta şi s-ar putea ca PNL să se ducă lângă PNŢCD.”
Cand vei intelege ca fara aceasta alianta voim scapa la pulivara de clica chiombului ? Asta-i in stare sa faca majoritate cu femeia de serviciu de la Parlament, in caz ca PNL si PSD vin separat in alegeri si au scoruri de sub 50%. Fii fata desteapta, nu mai persista in eroare (na, ca era sa zic, prostie) si las-o dracului jos cu Jos USL, striga ca mine:
Jos Basescu !
sa fii iubita
marcus
luni 27 februarie 2012 la 7:08:42 pm
@Johnson. O groază, pe naiba! Şi să-ţi spun ceva, ceea ce de altfel ştii prea bine, Crin nu e obligat la nimic. E un om liber. Dar are constrângeri de alianţă. Dacă PSD ar fi condus de un om, nu de un pontac, atunci Crin ar putea face legea, adică să vină cu strategie preventivă, nu cu patetisme reactive.
luni 27 februarie 2012 la 7:09:04 pm
Iacata, pana sa tradeze PSD-ul si chipurile, sa refaca alianta PDL-PSD, deocamdata tradeaza liberalii, mai intai prin MRUngureanu si acum prin siretul Melescanu…
Cineva, care crede ca are spirit de observatie, zice : “Partea proastă pentru Băsescu e că Meleşcanu nu e Ungureanu”…Foarte gresit, deoarece acest Melescanu a dovedit in decursul timpului ca este exact precum Ungureanu… Retinut foarte, cand era vorba sa-l sfichiuiasca pe Basescu, atent sa nu-l jigneasca cumva, de cele mai multe ori condescendent, etc.
luni 27 februarie 2012 la 7:14:54 pm
Nu cred nici o secunda ca serviciile fac jocul altcuiva in afara de chior! Pur si simplu nu cred! Inca nu cred ca a venit momentul sa faca alte jocuri si in nici un caz nu ma astept la asta din partea sie! Acuma sa zici ca pnl-ul va ajunge la nivelul pntcd-ului si ca Melescanu e prezidentiabilul perfect in conditiile in care a pierdut perfect sefia pnl mi se pare un pic prea mult si prea radical!
luni 27 februarie 2012 la 7:14:58 pm
@Marcus. Viaţa e frumoasă, n-am pierdut timpul să citesc mai mult de un rând din mesajul tău. Repetitiv la nesfârşit. E ultima dată când îţi răspund pe tema asta, fiindcă am scris de atâtea ori încât putea pricepe oricine: Băsescu subminează, chiar controlează USL prin Ponta. PSD are o mulţime de personalităţi care ar putea fi lideri onorabili şi puternici. de aşa natură încât în tandem cu Crin să facă USL imbatabil, să-l urce spre 70 de procente. Doamna Andronescu, I.M. Paşcu, prof. Athanasiu, Titus Corlăţean. Şi nu sunt singurii pt funcţia de preşedinte onest şi puternic, partener de calibrul lui Crin. Crin e vulnerabil în ecuaţia cu Ponta, de ce? pentru că e român şi chiar nu e afiliat la nici o structură trădătoare. Dacă pricepi, bine pentru tine, dacă nu, îmi pare rău, dar asta e situaţia.
Îmi pare tare rău pentru căţel.
luni 27 februarie 2012 la 7:17:09 pm
@cineva. Eşti naiv.
luni 27 februarie 2012 la 7:20:44 pm
@Argusdre. Imediat ai muşcat-o, e clar că nici n-ai citit până la capăt postarea mea.
luni 27 februarie 2012 la 7:20:55 pm
Trist dar dureros de adevărată concluzia ta,pe care o repet mai jos:
“Da, Crin, dar din păcate are toate şansele la preşedinţie. Cine ce i-ar putea reproşa? E prezidenţiabilul perfect. Staţi dv. blocat lângă Ponta şi s-ar putea ca PNL să se ducă lângă PNŢCD.”
Lovitură de maestru a cârmaciului!Pe Ponta l-a “redirecţionat”,Pe Crin îl “destramă”,Pe JIJI l-a “cuplat” cu Pleş.coi,pe DD l-a “înălţat”, mai face şi Mişcarea Po.pula.ră,ŞI GATA,DECESUL 51%-USL ESTE ASIGURAT ŞI GARANTAT!!!
Dar mai am o idee trăznită (prea frumoasă ca să fie reală),să fie opera “serviciilor” în pregătirea debarcării lui băse???????
luni 27 februarie 2012 la 7:25:04 pm
Baseala impreuna cu ‘pragmaticii din servicii ‘ castigatorii RAZBOIULUI DE SUCCESIUNE , au trecut la nivelul urmator:RAZBOIUL ASIMETRIC ! Chiar daca pare naiva pozitia d-lui Antonescu e corecta si benefica pe termen lung !
luni 27 februarie 2012 la 7:25:56 pm
Bogdan. Maestru, pe naiba! Se confirmă ceea ce tot am scris, anume că Băsescu e subordonatul ierarhic al subordonaţilor lui. Deci, e prea puţin debarcarea lui Băsescu – el e zero.
luni 27 februarie 2012 la 7:27:46 pm
@barbarul. De unde-ai dedus asta cu naivitatea?
Pe termen lung, că noi oricum nu-l mai apucăm.
luni 27 februarie 2012 la 7:31:49 pm
Melescanu a fost tot timpul omul sistemului securist. e si asta o strategie si o varianta de lucru. cat de naivi au putut fi tot felul de ,,anal-isti” care-l si vedeau pe MRU ,,catindat” la presedentie!!!!!
asa ca vb slavilor din sud-vest: zbogom! acolo ii este locul, mai are nevoie si USL sa se mai scape de cartite, macar de cartite ca de prosti are parte la greu!
luni 27 februarie 2012 la 7:35:31 pm
Olimpiu, exagerezi! Meleşcanu e băiat deştept, mi-a făcut paşaport în 30 de minute, la rugămintea domnului Coposu.
luni 27 februarie 2012 la 7:37:08 pm
Melescanu era formal la PNL…hai sa fim seriosi…Nici nu i-a spus lui Crin ca va accepta acum am aflat…Cine are dosare are puterea si aici nu ma refer neaparat ca Basescu ar avea dosare cu Mele,ar putea sa fie si invers…Mele e prieten si cu Patriciu prin intermediul lui Imre…De ce n-a parasit PNL atunci cand a inceput razboiul intre Antonescu si Patriciu ? De ce sa-l paraseasca ? Mele a ales intotdeauna solutiile optime lui,nu cred ca i-a pasat vreodata de vreun partid sau de o doctrina…In plus de asta are si o imagine buna la Licurici poate chiar de acolo a plecat recomandarea…Ce sa faca Crin ? Nu e razboiul lui,aici e zbuciumul lui Basescu de a face pe plac sustinatorilor externi dar mai ales interni.Sa vada sponsorii ca se razboieste,ca nu doarme pe el…In fond nu s-a schimbat nimic in ceea ce priveste procentul din alegeri…Populatia ar trebui sa aiba agenda ei dincolo de incercarile lui Basescu de a o confuza…iesitul la proteste,strada,fortarea anticipatelor macar cat sa nu le amane astia la anul….Daca isi vor urmari acest program atunci vor avea alegeri mult mai libere si mai corecte decat daca n-ar iesi in Piete.
luni 27 februarie 2012 la 7:37:33 pm
Dragilor, eu mereu am zis că de primă importanţă e funcţia de prim-ministru. În rest, trăiască Regele!
luni 27 februarie 2012 la 7:39:02 pm
@Johnson. Corect, Crin rules!
luni 27 februarie 2012 la 7:43:46 pm
luni 27 februarie 2012 la 7:55:54 pm
“Roxana Iordache spune:
luni 27 februarie 2012 la 7:20:44 pm
@Argusdre. Imediat ai muşcat-o, e clar că nici n-ai citit până la capăt postarea mea.”
De unde ai tras concluzia asta desteapta ? N-ai decat, daca-ti place sa te-mbeti cu apa rece….Timpul te va lamuri.
luni 27 februarie 2012 la 8:09:21 pm
“UPDATE: Cătă Harnagea, telefonic, la Antena 3 : “Este o numire extrem de echilibrată şi normală”…..
Sincer nu day nici doi bani pe ce spune acest domn…Din constructor-ziarist s-a trezit mare scula pe bascula, sef SIE, cam la fel ca si cel de la SRI.In munca profesionista de informatii nu se invata nimic in patru-cinci ani…Eventual sa strice ceva…Ca atare nu are cum sa aiba niciun fel de expertiza..Poate doar ca sa-si umfle pieptul in fata unor jurnaliste care-si fac ochii cat farfuriile din cauza de admiratie.
luni 27 februarie 2012 la 8:11:25 pm
@Unde ati vazut dvs. domnilor fost ofiter superior de informatii sub acoperire care sa nu-si doreasca, ca intr-o zi sa fie seful spionilor din tara respectiva? Ministru la externe a fost, la aparare a fost, sef de partid a fost, asa ca singurul trofeu neadjudecat in conformitate cu prima dragoste, ramasese acest post. Parerea mea este ca prea mult tam-tam in jurul acestei numiri ii face bine chiombului. D-l Antonescu a procedat corect, excluderea si “case closed” vorba unui miliotian Sorici
sau point, vorba unui ilustru sef de stat

sa fiti iubiti
marcus
PS Si la mine Roxana este ultima data: ce partid, pe lumea asta, s-ar apuca in an electoral sa comita alegeri pentru conducerea partidului si in conditiile in care deja este formata o alianta politica cu alte doua partide in vederea castigarii alegerilor? Cred ca intrebarea este deja retorica pentru cineva obisnuit cu exercitiul gandirii logice, tu insa ai putea sa raspunzi ca-i mai buna Androneasca si de ce nu Geoana sau Iliescu
luni 27 februarie 2012 la 8:36:56 pm
Melescanu-i un om de nimic, un tradator ordinar, un mare fripturist si traseist, a facut pina acum parte din trei partide, PDL(neoficial) e al patrulea, ptiu, mi-e greata de individu’ asta, securist se pare! RUSINE MELESCANU!!!
luni 27 februarie 2012 la 8:42:38 pm
@Argusdre, @Marcus. Vă rog să mă scuzaţi!
luni 27 februarie 2012 la 9:00:50 pm
USL si Crin Antonescu nu sunt “controlati” doar prin intermediul lui Ponta, sa fim seriosi. Filmul acela, “In bed with the enemy” ruleaza chiar in sanul PNL: putem crede ca persoane precum Dan Mihalache (coleg de unitate, pardon: partid cu Mele), Stroe , domnisoara aceea de la secretariat, Andreea parca), Helvig si altii (nu putini din pacate) muncesc zi si noapte pentru idealuri precum democratie, dezvoltare, bine comun, venirea la putere pentru starpirea raului, etc? Am crede, daca nu am avea si ceva creier.
luni 27 februarie 2012 la 9:01:30 pm
PS. Liberali au declarat azi dupamasa ca Melescanu a militat in PNL pentru o alianta cu PDL, si s-a impotrivit unei aliante cu PSD, de asemenea a spus ca Basescu-i om bun si se poate lucra bine cu el, E ABSOLUT INCREDIBIL favoritul asta al Roxanei!
E clar ca Melescanu a fost cirtita a dictatorului Basescu in PNL. Serviciile-s total aservite dictatorului si nu-l vor debarca, nu vor si nu pot sa o faca!
luni 27 februarie 2012 la 9:08:44 pm
v-a trimis @Motraux o scrisoare cu un miting al pisicilor negre
luni 27 februarie 2012 la 9:39:55 pm
Melescanu este amintire in PNL.Crin e atat de furios ca l-a exclus din PNL.
luni 27 februarie 2012 la 9:58:32 pm
Sunt aşa disperaţi încât nici nu ştiu ce să posteze, în absenţa furajării.
luni 27 februarie 2012 la 10:01:12 pm
@ina. Un om liber nu poate fi controlat.
luni 27 februarie 2012 la 10:16:01 pm
Ceva pozitiv tot ramane dupa furtuna de azi: un parametru [ca sa nu scriu testicul ]mai putin in caldarea opozitiei !
luni 27 februarie 2012 la 10:36:36 pm
In anul 2000, Basescu despre Melescanu: ”are urechi lungi, am zis ca are urechi lungi ca sa nu zic direct ca e magar.
Isi pune cravata, se imbraca frumos si maninca rahat…”
Am citat aproximativ.
De asemenea Basescu i-a zis lui Melescanu ca vrea sa aduca fostii securisti in politica si-n viata tarii (a anului 2000), deci dadea de inteles ca Melescanu-i un sef securist!
Sursa: Sinteza zilei, 27 Feb. 2012.
luni 27 februarie 2012 la 11:02:07 pm
@Ok, nu e controlat, e supravegheat
( si asta nu e bine deloc.
luni 27 februarie 2012 la 11:05:56 pm
Opoziţia suntem Noi! Să ne intre bine-n cap asta, căci altfel nu vor răsări zorile pentru noi.
marți 28 februarie 2012 la 12:12:12 am
“Meleşcanu e băiat deştept, mi-a făcut paşaport în 30 de minute, la rugămintea domnului Coposu. ”
Nici in gluma nu trebuia sa spui asta !
P.S.

Cele aratate de @Huhu demonstreaza clar ca Basescu este pus sa ia masuri care-l discrediteaza complet !
Daca ne mai aducem aminte si de reciclarea Gen Izmana e clar ca e pus sa linga unde a scuipat
Si asta spune mai mult decat speram noi
Va fi scapat din brate si va sfarsi aruncat multimii
marți 28 februarie 2012 la 1:29:31 am
Nu ziceti hop pana nu numara Blaga… maine.
Cine asigura cvorumul si vot favorabil 2/3 din numarul celor prezenti?
marți 28 februarie 2012 la 2:31:12 am
“Sursa informeaza” tov. Melescanu nu mai “mananca rahat”, a fost “reevaluat”, acum este un mare rahat, la fel ca tov. izmana.
marți 28 februarie 2012 la 4:06:55 am
Cum poate afirma Roxana despre un tradator, fripturist, traseist deci lipsit de caracter ca Melescanu ca-i destept pentru ca i-a facut ei pasaport in 30 min.(eu il pot face in 10 min.), sint socat, a afirmat de asemenea ca individul asta tradator de doi bani ”E prezidentiabilul perfect”, Doamne unde esti? Mi-e greata!
marți 28 februarie 2012 la 5:14:34 am
Eu spre surprinderea celorlalti cred ca Basescu, atat prin numirea lui MRU cat si a lui Melescanu, doar este in procesul de cedare a puterii. Nici Melescanu si nici MRU nu au dovedit pana acum ca sunt de factura nazistilor din PDL. (evident nefiind usi de biserica in acelasi timp)
Doar ca Basescu preda puterea cui vrea el insa mai ales cui vor cei din spatele lui(broad picture). Ma astept in continuare sa tot distribuie puterea la diversi indivizi din PNL si PSD.
Cred ca daca ar exista o lista a celor carora Basescu ar fi dispus sa le cedeze o farama de putere ultimul pe lista ar fi Antonescu. Pare singurul care’i zangane catusele Securiciului National.
Nu e normal ca Basescu sa’ncerce sa’si cumpere linistea viitoare?
marți 28 februarie 2012 la 7:56:10 am
Ultimele evenimente petrecute pe scena politica romanesca , notabile fiind numirea lui Ungureanu la guvern si aducerea lui Melescanu la SIE , arata clar si limpede ca de fapt serviciie sunt acelea care fac jocul politic , care conduc de fapt Tara si nu asa – zisele partide politice .
Pline ochi de infiltrati si acoperiti , “partidele politice” nu sunt altceva decit niste papusi frumos coafate care au menirea sa asigure spectacolul unei democratii mimate si sa ia ochii celor multi gura casca .
Daca la aceste ultime evenimente adaugam doar doua mai relevante si anume acela al trecerii unui intreg ” partid ” peste noapte de la socialism la crestin-democratie cit si schimbarea macazului de catre nu mai putin de 30% dintre parlamentarii alesi pe listele unor asa-zise partide a doua zi dupa ispravirea alegerilor , avem imaginea clara si limpede cum spuneam , a ceea ce de fapt se intimpla in biata noastra Romanica .
NU ” PARTIDELE ” CI SERVICIILE CONDUC ROMANIA .
marți 28 februarie 2012 la 8:07:33 am
“Scrie…” Basescu cedeaza puterea numai in fata plutonului de executie!
marți 28 februarie 2012 la 8:39:20 am
Bun ,ce s-a intamplat era firesc sa se intample….Traian Basescu avea de numit un sef la SIE .Corect ?Corect ! De unde era sa-l numeasca ,ca doar vede si el bine ca PDL si UNPR sunt alcatuite doar din dobitoci !
.
Daca o punea pe Udrea spre exemplu ,ramaneau spionii fara bani in maxim o luna si ajungeau la cersit prin occident, luand informatiile cele mai tari, doar de la gurile de metrou ! Daca o punea pe Roberta Anastase,numara aia spionii aiurea, de nu mai reusea nici dracu sa isi dea seama (vorba lui Geoana) “cati mai sunt” . Igas daca vorbea ,ajungeam de rasul celorlalte servicii secrete ! Pe scurt fiind inconjurat doar de dobitoci incapabili la putere ,Basescu a facut exact ce trebuia ,a luat un om de la opozitie
. Nu pot spune ca nu il inteleg, daca pur si simplu nu gasesti un om cat de cat potrivit printre ciumpalacii puterii,te orientezi catre opozie,ce altceva sa faci ?! Doar nu era sa lase SIE pe mana cretinilor stransi in PDL si UNPR,ca ajungea si SIE ca Romania,la pamant , si “canci” informatii dimineata la micul dejun de la Cotroceni !
Deoarece vad ca presedintele a inteles in sfarsit cat de cretini si incapabili sunt cei din jurul sau,de la putere , ii sugerez sa continue ce a inceput , si sa-l puna pe Tariceanu premier ,pe Antonescu presedinte pana la revenirea Monarhiei ,pe Varujan Vosganian la BNR,etc .In sfarsit a inteles si el ca “reforma” mult promisa, nu se poate face cu portocalele mecanice, care nu sunt bune nici macar sa conduca un serviciu secret ,daramite o tara intreaga !
Il astept joi pe Basescu cu demisia, ca sa duca barbateste pana la capat ,gestul atat de frumos inceput ieri , de recunoastere a incapacitatii puterii !
.
marți 28 februarie 2012 la 9:01:01 am
Crin a gresit cu excluderea.
Daca Melescanu nu trece la vot,pierde USL un Senator?
__________________________________________
@Filip G
Se pune problema ca la Geoana ….L-a avut de fapt USLul pe acest senator ? Nu vorbim ca statistica parlamentara ca nu asta ne intereseaza ,ci ca realitate parlamentara , valabila spre exemplu in cazul unui vot de mare importanta ,intr-o problema esentiala .
Judecand dupa ce a facut ieri, se poate spune fara mare ezitare ca USLul de fapt nu a pierdut nimic ,deoarece nu poti sa pierzi ce nu ai avut niciodata .Crin nu a gresit deloc cu excluderea ci a procedat excelent .
marți 28 februarie 2012 la 9:27:14 am
Olimpiu, exagerezi! Meleşcanu e băiat deştept, mi-a făcut paşaport în 30 de minute, la rugămintea domnului Coposu.
_____________________________________
@Roxana,
La rugamintea lui Basescu, ti-l facea in 30 de secunde ,ca pare al dracu’ de receptiv .
.
marți 28 februarie 2012 la 9:57:10 am
Eu spre surprinderea celorlalti cred ca Basescu, atat prin numirea lui MRU cat si a lui Melescanu, doar este in procesul de cedare a puterii.
__________________________________________________
@Scrie opinia ta
Cum anume cedeaza puterea ?!
Astia doi M&M sunt “de capul lor” acolo, sau sunt pur si simplu sunt oamenii lui Basescu ? Nu cedeaza absolut nimic prin astia , ci merge inainte fie prin sclavi ca Boc ,fie prin sclavi ca MRU sau Melescanu …Ce deosebire vezi intre cei trei ,din punct de vedere al obedientei fata de El Lider Maximo ?
Procesul de cedare al puterii nu il va face niciodata Basescu de buna voie si nici nu va preda puterea cui vrea el ,ci i-l vom face noi romanii si cui vrem noi vom da si puterea !
A venit primavara si daca vom iesi exact cum propunea cineva pe acest blog(imi pare rau ca nu mai imi amintesc cine anume,dar excelenta propunere !) ,in anumite zile si la anumite ore in toata tara ,daca vom reusi sa iesim TOTI cei care il vrem indepartat de la putere ,atunci Basescu o sa ia drumul cosului de gunoi al istoriei ! Daca vor incepe si niste greve generale ,atunci nu stim nici daca mai apuca salcamii infloriti , ca presedinte al Romaniei …
marți 28 februarie 2012 la 10:25:31 am
Acum e foarte clar. Tranzitia inceputa in 1989 s-a terminat. Am trecut de la STATUL COMUNIST la STATUL SECURIST!
marți 28 februarie 2012 la 10:28:18 am
“Roxana Iordache spune:
luni 27 februarie 2012 la 8:42:38 pm
@Argusdre, @Marcus. Vă rog să mă scuzaţi!”
Oooooo, desigur….Din partea mea ai toata libertatea …de miscare si gandire.
marți 28 februarie 2012 la 10:33:33 am
O miscare logica si necesara pentru un Basescu aflat la mare inghesuiala cu protestele din strada si cu protestul Opozitiei in Parlament. “Marele fluviu isi aduna apele” la http://mirceahamza.com/?p=1905
marți 28 februarie 2012 la 10:45:23 am
Un subiect caruia i s-a acordat prea multa atentie…Un securist undercover a fost numit la SIE…Care-i smecheria ? Sigur ca propaganda basista avea interes sa umfle subiectul in termeni laudativi la adresa cui trebuie dar cine mai sta sa cada in admiratia derbedeului.La ce le-a folosit romanilor ca au facut-o in finala cu Geoana,au votat un smecher si au primit rasplata pe masura.
marți 28 februarie 2012 la 1:35:21 pm
Melescanu, Sef SIE, Paguba-n Ciuperci Pentru USL !
Agentia Erevan News a intrat in posesia stenogramei convorbirii telefonice pe care seful statului, d-l Basescu Traian, a purtat-o cu D-l Melescanu atunci cand l-a numit pe acesta Sef al SIE in Romania, stenograma pe care o punem la dispozitia cititorilor nostri:
Basescu Traian :- Alo, Nea Dorele, matale esti?
Teodor Melescanu:-Da, Sefu’, sa traiti, eu sunt!
B.T.:- Auzi, nea, urechi de magar*, matale nu te-ai saturat sa-ti pui cravata, sa mananci rahat** si sa-i spionezi pe liberali? Ha, Ha, Ha ce-mi plac glumele mele!
T.M. :-Ba, m-am cam saturat da’ ce pot sa fac, sefu’, daca asta e misiunea?
B.T. :-Nea, Dorele, la timpuri noi, misiuni noi. Ce-ai zice daca te-as face sef peste spioni? Cu trecutu’ matale de ofiter superior sub acoperire, in informatii, ai fost de toate pana acum: ministru la Externe, ministru la Aparare, sef de partid, deputat, senator etc. doar asta ti-a mai ramas ca trofeu pana la pensie. Ca doar presedinte n-ai de gand sa te faci, nu? Ha, Ha, Ha, ce-mi plac, dom’le glumele mele!
T.M. :-Ai dreptate, Sefu’ si iti multumesc pentru faptul ca te-ai gandit sa ma scoti la lumina, ma saturasem de atata acoperire si oricum la liberali nu prea mai aveam ce sa spionez.
B.T.: -Da, bre, nea Dorele, si-n plus poate cu miscarea asta ii tragem una la cotonoage si lu’ ala cu nume de floare, ca prea si-a luat-o-n cap cu crescutu’ in sondaje.
T.M. :-Bine le mai gandesti, sefu’, exact ca pe vremuri, nimic nu-ti scapa!
B.T. :-Atunci ne-am inteles, nea Dorele, de maine intri in paine la SIE si cu voia (na, ca era sa zic lu’ Dumnezeu!) a mea, Ha, Ha, Ha ce-mi plac glumele mele! de aici vei iesi la pensie!
T.M. :-Multumesc frumos ,sefu’, sa traiti!
B.T. :-Sa traiesti si matale, nea Dorele, la revedere!
T.M. :-’Traiti, sefu!
A consemnat pentru dvs.
Vartan Varujan
Numirea lui Melescanu la sefia SIE nu face altceva decat sa oficializeze o pozitie, cea a Melescanului, tinuta prea mult timp la secret, nea Dorel vazandu-si astfel cu ochiii visul oricarui ofiter de informatii si anume acela de a deveni seful serviciului care l-a consacrat in cariera. Aceasta miscare a basescului nu dovedeste nimic altceva decat faptul ca tipul a ajuns la fundul sacului cu gadgeturi securistice cu care inainte rupea gura targului si punea camerele de luat vederi si dezbaterile teve pe ce “vroia” muschii lui. Diferenta consta in faptul ca daca, spre exemplu, la montajul cu jurnalistii ostatici, flatulenta trasa s-a auzit si peste hotare, dovedind ca basinila al nostru e in forma maxima, fapt in urma caruia a calarit in perioada respectiva pe un val de popularite gen tsunami, chestia asta cu Melescanu nu poate fi catalogata decat o fasaita, ce-i drept urat mirositoare, produsa de un stomac aflat in faza de ulcer terminal. Consecintele acestui gest nu se vor regasi nici in vreun impact electoral, nici in cresterea cotei personale de popularitate, ci vor confirma faptul ca pana la urma baietii cu ochi albastri au fost prea rasfirati, motiv pentru care chiombu a inceput sa-i stranga de pe drumuri si sa-i aduca acasa, sub pulpana sa ocrotitoare. La Parlament, paguba-n ciuperci, atata timp cat Traienel o are pe curvetu’ de Anastase care sa-i numere voturile la deputati, iar la Senat, daca vrea, face majoritatea cu femeia de serviciu si cu portaru’, plecarea unui senator liberal nu va modifica nimicuta. D-l Antonescu l-a exclus un-doi pe Melescanu din partid, deci vorba unui militian Sorici, “case closed”, sau cum zice iubitul nostru presedinte in limba marelui Will, “Point” (in traducere basesciana=punct).
Asa ca una peste alta Traienel si-a dat, vorba celor din PU, autogol ca presedinte jucator, dovedindu-ne inca o data, daca mai era nevoie, ca sangele apa nu se face si ca securist la securist trage.
Nota Autorului:*urechi de magar: alintatura aplicata de d-l presedinte pavilioanelor organului auditiv putin cam supradimensionat al Melescanului.
**”Melescanu isi pune cravata si mamnca rahat”:cam la asta se rezuma activitatea noului Sef al SIE, in viziunea basescului, cand acesta vorbea in numele PNL.
marți 28 februarie 2012 la 1:52:11 pm
E turbare în Modrogan! Şomează loazele lui Mucea lângă computere, încă n-au primit punctajul şi mişcă ritmic din ochi că n-au ce să posteze. Iar un postac fără obiectul muncii se cheamă că n-are.
marți 28 februarie 2012 la 1:53:58 pm
Duca-se Pe Pustii ! -2- Jos Basescu !
Filed under: Revista presei in versuri naive — Marcus @ 12:05 Modifică
Udrea l-a adus pe Becali de capul ei
(Sursa:ziare.com)
Mare vanzoleala mare la PDL! Anuntul ca Gigi Becali va sustine candidatul portocaliu in alegerile pentru Primaria Generala a Capitalei i-a scos din tatani pe anumiti fruntasi ai partidului.
Se aude ca grupul Monicai Macovei, dar se pare ca si cel al lui Vasile Blaga, a fost indignat ca Elena Udrea nu a adus la cunostinta tuturor intentia de a se infatisa multimii alaturi de presedintele PNG. Mai mult, ar fi cerut asigurari ca mutarea nu se va concretiza intr-o alianta.
De altfel, avem informatii ca duminica, la partid, au fost discutii furtunoase pe aceasta tema pana tarziu. Deocamdata, nu e vorba despre nicio alianta. Dar mai stii ce aduce viitorul?
Un berbec mai prost ca noaptea si o matza rea de musca
Au purces la sfat de taina la care au tras si-o dusca
Cum s-o puna de-o alianta cu miza electorala
Cu care sa-l rupa-n doua pe Sorin in capitala.
Motanimea cand aflat-a de tertipurtile acestea
A pus-o de sfada mare dezbatand cu verva vestea
Tinand matza vinovata de-alianta cu narodu
Ce in vorbe despre dansii ii cam terfeli ca porcu’.
Berbecu mai prost ca oaia dar fudul precum o capra
Care plina fiind de raie tine coada sus in joaca,
Dezbatu pe la teveuri criticile motanimii
Si-i facu de-ocara mare, o rusine-a pisicimii.
Vrand sa dreaga busuiocul matza, acum ciufulita,
Mai pe seara-n interviuri zise ca-i geaba hulita
Deoarece ca strategie planu-i fara de cusur
Batand laba cu berbecu pe ea n-o mai doare-n cur.
Morala:
De esti matza rea de musca criticata de motani
Ca sa nu te doara curu’ da-te, fata, la ciobani!
marți 28 februarie 2012 la 2:02:24 pm
E turbare în Modrogan! Şomează loazele lui Mucea lângă computere, încă n-au primit punctajul şi mişcă ritmic din ochi că n-au ce să posteze. Iar un postac fără obiectul muncii se cheamă că n-are.
_______________________________________
@Mâţa
Pai este greu …
Nu stii ce sa faci,sa-l lauzi ca este pus de sefu ,sa-l injuri de mama ca pana ieri era dusman de moarte si “aliat cu Iliescu”…
Nici nu mai stii ce dracu sa faci in vremurile astea ,injuri temeinic pe cate unu
si vine sefu’ si il pune sef a doua zi pe undeva !
Colac peste pupaza ,mai este si situatia ingrozitoare in care a varat sefu PDLul cu nebuniile lui ,aratand ca nu mai are ce dracu’ sa aleaga din ei si ca daca este nevoie de un om care sa fie pus intr-o functi serioasa (nu doar sa coseasca , sa tricoteze, sau sa dea cu mopul) se orienteaza catre opozitie .
.Este nasol sa iti arate chiar sefu ca partidu’ caruia ti-ai dedicat viata ,PDLul,nu mai are deloc oameni capabili
.
marți 28 februarie 2012 la 2:09:42 pm
Mutarea e adecvata si chiar benefica din mai multe puncte de vedere. In primul rand ca readus in atentia opiniei publice problema omnipotentei serviciilor secrete in Romania. Azi, din ce in ce mai multi oameni, inclusiv jurnalisti consacrati, spun si scriu cu curaj despre lipsa de ligitimitate a puterii politice de la Bucuresti, putere de sorginte securista, consolidata prin conspiratie continuata in fornma agravanta impotriva intereselor statului. E doar primul pas, intr-un an, doi poate vom ajunge si la mitinguri si demonstratii impotriva securistilor, cum ar fi normal. Apoi, Melel chiar e experimentat si stie cu ce se mananca SIE, avand o lunga activitate profesionala in MAE. Ati fi vrut sa puna pe unul precum Claudiu Saftoiu, care ne tot plictiseste cu prezenta lui rotunda si cam intunecata pe la A3, ducand emisiunile realizatorilor in derizoriu cu platitudinile lui stangaci si agramat articulate? In al treilea rand, Mele e un senior si nimeni nu ar putea spune ca va fi marioneta lui Basescu. Alternativa ar fi putut fi un junior necunoscut din generatia tanata de papagali scoliti informativ, numai buni de tras de sfori. Si nu in ultimul rand, dupa cum a remarcat si Roxana, aceasta numire anticipeaza caderea regimului Basescu si debarasarea serviciilor de papagalii marinarului. Se putea citi pe fata lui Blaga, buldogul nu e prost ca altii, stie el ce stie.
@motraucs
Sper ca ai remarcat ca si Mele isi misca ochii stanga-dreapta atunci cand se face ca gandeste, amprenta “ministerului”, deh….
Cum ramane cu simpaticul tau Negrutzox, cum isi misca ochii, in plan vertical sau orizontal?
marți 28 februarie 2012 la 2:42:16 pm
@all:
Voi va dati de ceasul mortii, altii au premonitii !
aici
marți 28 februarie 2012 la 4:13:45 pm
@Huhu
>>“Scrie…” Basescu cedeaza puterea numai in fata plutonului de executie!>>
Poate ai dreptate… poate n-ai…
Sa vedem ce aduce 7 martie. Optimistul din mine spune: O DEMISIE. Pesimistul din mine ii raspunde: ESTI UN PROST!
@All
Gestul lui Melescanu e unul paradoxal. La 71 de ani, sa lasi o pozitie decenta in politica (senator PNL) pentru o pozitie de spion securist al unui regim aflat la terapie intensiva…??? Daca gesturile politice ale lui ponta de a ajuta si a mentine la putere regimul basescu, au un sens (fratia de cruce PSD-PDL) gestul lui Melescanu la prima vedere nu are nici un sens. “Mutarea” lui Melescanu nu ajuta cu nimic agonia regimului portocaliu . .. unless something is going on… Declaratiile recente ale imberbului “titulescu” demonstreaza ca habar nu are ce se intampla. Si asta e un lucru/semn bun…
Sa vedem ce urmeaza. Poate fi ceva fantastic sau un bluff mizerabil….
marți 28 februarie 2012 la 5:25:55 pm
Şi mie-mi place Mele. Totuşi, a dovedit că-i un tip e bun simţ, plus că-i “de meserie”. O fi avînd el o vîrstă, da’ are şi experienţă “căcălău, Maria-ta!”
Cine ştie… ai zis bine ” … Băsescu e pe ducă, serviciile îşi pregătesc succesiunea….” Aşa-i! Părerea mea.
Io mai am o trilemă… Oare pe “utecistu’ ” MRU nu tot serviciile i l-or fi impus lui băsea ca înlocuitor al lui boc? Întrebare de “injiner prost”, că şti doar că noi…ca cîinii… “decît” avem privire ochi inteligenţi… (btw, io semăn cu un huski, că am ochi albaştri).
Banzai!
marți 28 februarie 2012 la 5:26:15 pm
Daca facem abstractie de toate jocurile politice ale matrozului si ne gandim ca postul in cauza e unul foarte special, tot ajungem la concluzia justa ca Melescanu n-avea pur si simplu ce sa caute pe functia respectiva, iar Bese continua cu nesimtire sa-si bata joc de tot si de toate, ignorand legile, hotararile, indicatiile, experientele altora, etc.
Exista o cutuma universala, daca vreti, care zice ca la serviciile speciale sefii trebuie schimbati (inlocuiti) cat mai rar (de aceea n-avea ce sa caute aici sub niciun motiv sa fie promovat un besinos de 71 de ani), deoarece e recomandabil sa ia contanct cu tainele acestui serviciu cat mai putini indivizi. Este vorba in clar si la propriu, despre viata mai multor cadre care se afla la posturi in exterior, in mijlocul dusmanilor.Si, daca mai tinem cont ca suntem intesati de agenti estici si ca acest Melescanu e o fire care a demonstrat ca stie a sta cu cucu-n doua barci…ne dam repede seama ca portocaliul ala din varful catargului si-a bagat bine INCOMPETENTA si aici, ca de, el conduce totul ca pe un vapor…
Mai ales ca-i printre putinii care stiu de ce pluteste vaporul, desi-i din fier…
miercuri 29 februarie 2012 la 11:16:59 am
Simpatic ? cui ?
Prezidentiabil ?
As !
imi amintesc din nou ca sunt monarhista, vazand vanzoleala nevertebratelor oranj.
Traiasca Regele !