SĂ MĂ DEA ÎN JUDECATĂ SOŢIA JIGODIEI!

Soţia deputatului Mircea Toader i-a ameninţat pe pensionarii care au protestat cu mămăligă în faţa sediului PD-L Galaţi că-i dă în judecată pentru calomnie, dacă mai continuă să-l facă pe bărbatul dumneaei jigodie, animal, criminal, etc.

1. Nu cred că l-au făcut animal. Ar leza animalul.

2. Nu cred că pensionarii l-au făcut jigodie. Comportamentul şi complicitatea cu politica de genocid pentru hoţie a PD-L l-au făcut.

3. Dacă vrea să dea pe cineva în judecată, tupeista avocată să o dea pe subsemnata. Pentru că i-am zis – eufemistic – tupeistă şi pentru că eu îl consider pe soţul dumneaei, jigodie.

Declar, susţin şi semnez.

3 Răspunsuri to “SĂ MĂ DEA ÎN JUDECATĂ SOŢIA JIGODIEI!”

  1. Motraux Says:

    Da-mi si mie adresa unde e gardul ala impanat cu delicatese :sad:

  2. sandman Says:

    Am observat ca moldovencele astea sint pline de tupeu si obraznice. O sa mai iasa toapa aia pe strada fara frica ca isi ia suturi de la galateni? Ale dracu tate, se cred toate Elena Ceausescu si-i considera pe cetateni “viermi”, dupa ce ei au furat de n-au mai putut! javre ordinare!

  3. raduhumor Says:

    Eu il fac si pupincurist si mamaligar tinut sub papuc de tatza avocat !
    Ce barbat e ala care nu se poate apara singur si trebuie sa fie aparat de sotie ?
    S-ar parea ca a inaintat politic tinandu-se de fustele ei !
    Zi-i portocaliu si trage apa !

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 155 other followers

