Foto: Mediafax
Soluţia morală pentru România, Crin Antonescu, prim-ministru. Guvern de profesionişti.
Indiferent dacă CC validează contestaţia PSD sau frauda PD-L.
Dacă e Mircea Geoană preşedinte, un tandem cu Crin premier e garantat.
Dacă rămâne Băsescu la Cotroceni, se impune ca noi, jumătate din alegătorii care au votat, să avem Guvernul. Dacă Băsescu respinge, din nou, propunerea majorităţii, atunci să-şi frângă gâtul cu guvern minoritar PD-L condus de Udrea.
În orice caz, PD-L trebuie izolat. Pentru că nu e partid. E un stabiliment de infractori.
Mircea Geoană s-a dovedit, ieri, om de stat, când a anunţat că PSD susţine premierul de la PNL.
Echipa rămâne, frauda trece.
Crin Antonescu, prim-ministru.

miercuri 9 decembrie 2009 la 3:42:03 pm
@Roxana
Inshaallah!
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:44:26 pm
Buna Roxana, si all
Zici bine:
“Dacă rămâne Băsescu la Cotroceni, se impune ca noi, jumătate din alegătorii care au votat, să avem Guvernul. Dacă Băsescu respinge, din nou, propunerea majorităţii, atunci să-şi frângă gâtul cu guvern minoritar PD-L condus de Udrea.”
Parca mai am un licar de speranta
sper sa avem legi omenesti corecte avandu-l pe Crin premier ( nici o lege nu poate fi corecta in afara legilor date de Dumnezu)
Crezi ca base accepta ?
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:45:06 pm
Ar fi o mare greseala, Basescu trebuie lasat sa moara politic pe mana sa, nu sa se spele pe maine cu altii….repet de prostie ma tem cel mai mult
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:47:13 pm
Roxana,
E frumos acest VIS.
Nu cred ca dinozaurii de la CCR , vor putea si mai ales VREA , sa se aplece cu atentie si mai ales RASPUNDERE pe dovezile PSD.
Desi dupa cat i-a demonizat pe magistrati Marinarul….. astia – magistratii de la CCR – ar trebui sa-si dea DEMISIA sa valideze alegerea lui Patriarhul.
Asta Nu are Dumnezeu.
Dar voi liberalii daca Nu scapati de TARICEANU .. asta – va termina…e total vandut lui Marinarul.
Sansa noastra CRIN .. el trebuie cu ORICE PRET sustinut .. de PSD si PNL.
Dobitorul de Geoana trebuia sa-l lase pe CRIn , cu PSD si PNL in spate .. Chiorul era o AMINTIRE ASTAZI.
SI PE CRIN L-AU FURAT DE L-AU RUPT… TOTI PRIETENI SI RUDE AM VOTAT CU CRIN…
Voturile s-au dus la Marinar…
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:48:31 pm
a fost un vis pe care l-am sperat realizabil si ne-am mobilizat atat cat am putut. s-a terminat! nu va mai fi nicio coalitie PSD UMR PNL. sunt convins ac majoritatea celor ec decid in PNl va vota pt intrarea la guvernare iar Crin se va supune. a si declarat ca majoritatea va hotari
imi pare rau ac Tariceanu a fost atat de blamat doar pt ca are o alta pozitie decat poate cei mai multi simpatizanti PNL.pt tot ce a facut in ultimii ani, consider ca nu merita si nu cred ca Norica Nicolai sau Orban sunt in masura sa se pronunte, poate doar Crin
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:49:12 pm
Buddy, enta sadik, ce naiba!
Sa fiu catzel daca nu ma supar daca mai esti nepoliticos cu Roxana… dar si cu Ghitza, tu nu vezi ce comentarii spumoase face?
Aasalam alekum, Ghitza, habibi, imi place cum scrii!
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:49:16 pm
Toata stima pentru Crin Antonescu, dar cred ca si el realizeaza ca nu ar fi un bun premier.
Un Tanasescu sau un Daianu ar fi mai bun intr-o asemenea coalitie.
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:49:31 pm
Da, a fost deja propusa formula , sah la Basexu
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:51:06 pm
Plano taci bre din gura, daca vrea caterinka sa-i dam caterinka chiorului fraudulent.
Si Geoana i-a propus lui Crin scaunul de PM, ce te mai miri?
Asta e formula de joc.
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:52:38 pm
PNL il va propune miercuri, in cadrul Consiliului National Executiv al partidului, pe Crin Antonescu pentru functia de prim-ministru al Romaniei, anunta surse liberale.
Acesta este sustinut de toti liderii importanti ai PNL si este probabil ca acest lucru il va face si Calin Popescu Tariceanu pentru a nu fi banuit de interesul personal de a ajunge din nou in aceasta functie, informeaza Q Magazine.
Mai mult chiar, unii membri din PNL spun ca Tariceanu s-a aratat interesat de a colabora cu Traian Basescu dupa ce in urma cu cateva zile DIICOT a finalizat expertiza judiciara in dosarul “Portile de Fier”, in care acesta este acuzat ca ar fi acordat, in calitatea sa de ministru al Industriilor, retehnologizarea hidrocentralei firmei Va-TECH, fara licitatie.
In acest dosar sunt implicati insa si Radu Bereceanu si Dan Ioan Popescu, dar Traian Basescu l-ar fi santajat pe Tariceanu, spunandu-i ca nu are nicio problema in a-l sacrifica inclusiv pe Radu Berceanu pe altarul justitiei impartiale.
Propunerea lui Crin Antonescu pentru functia de prim-ministru este o sabie cu doua taisuri: pe de o parte, este greu de crezut ca Traian Basescu o va accepta, dar, totodata, ii va fi greu sa explice un refuz, cat timp Crin Antonescu este castigatorul moral al acestor alegeri, avand in spate cateva milioane de voturi ale electoratului.
miercuri 9 decembrie 2009 la 3:52:58 pm
@All. CRIN A OBŢINUT UN VOT DE ÎNCREDERE. ÎN UNANIMITATE. Băsescu, UE, ţi-am spus!
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:00:05 pm
BASESCU INDEAMNA LA RECONCILIERE …
Dar reconcilierea nu se poate face hodoronc tronc , asa o data , din senin , ca i-a casunat cuiva pe dinsa .
Timp de cinci ani clasa politica romaneasca a fost dezbinata cu intentie , asmutita o parte contra altei parti , pusa pe jar cind o parte , cind alta , cind toata o data .
Acest lucru s-a repercutat si asupra populatiei Roamniei .
La o sedinta de partid , regretatul acedemician Grigore Moisil spunea :
“Tovarasi , eu stau cu o buca pe un sloi de gheata . Cu cealalata stau pe un resou incins … Dar , in general , e bine !”
Asa se poate descrie acel “Sa traiti bine !” al acestor cinci ani petrecuti cu dumneavoastra in fotelul de la Cotroceni .
Asta este situatia clasei politice , dar si a poporului roman domnule Basescu .
Si la trebusoara asta cineva si-a adus contributia pina dincolo de limite , n’asa?
Il cunosateti pe cel care a realizat performanta de pune Romania intr-o situatie echivalenta ce aceea a primilor ani ’90 …
Ei bine domnule Basescu , procedati acum , tot asa precum inaintasul dumneavoastra Ion Iliescu a facut-o pe acea vreme .
Clama consensul , dar practic facea totul pentru dezbinare atita timp cit consensul nu ducea la supunerea totala si a tuturor in fata vointei dinsului .
Asisderea lui procedati si dumneavoastra astazi .
Este posibila reconcilierea domnule Basescu , numai ca trebuie ca acela care a dus clasa politica , care a dus Romania la dezbinare , aproape in pragul razboiului civil , care a facut ca frica si ura sa fie factori determinanti in societatea romaneasca de astazi , sa se sacrifice si sa dea voie altcuiva sa puna bazele reconcilierii pe care o clamati .
Acela care proclama public … ” Un fleac ! I-am ciuruit! ” nu are nicio sansa sa puna piatra de temelie a acestei atit de necesare reconcilieri decit daca se da singur si de buna voie la o parte , lasind pe altii sa construiasca de aici inainte .
O puteti face domnule Basescu si o sa binemeritati de la Tara .
Asa sa va ajute Dumnezeu !
Si inca ceva domnule Basescu …
Dupa ce clamati necesara reconciliere , nu uitati sa-i puneti sub burta o mica bomba …
Asmutiti romanii plecati la munca in strainatate , care bietii nu va cunosc , impotriva romaniloir din Tara .
Asta … in numele reconcilierii , n’asa? …
Oribil caracter mai aveti domnule Basescu !
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:01:17 pm
Nea Taricene,
Iaca iti scriu scrisorica pentru a-ti da de stire ca activitatea matale in ale politichiei dambovitene nu conteneste a ma surprinde, ori de cate ori ai cate o initiativa.
Sa ma explic!
Dupa ce in confruntarea cu Crin pentru sefia partidului ti-ai dat fluturele de la papionul european pe basca de tractorist ceapist, balacarindu-l pe acesta ca la birtul comunal, dupa ce ai ras f’o doua-trei cinzeci, vii acum si schimbi si snurul papionului cu juvatul basescian cu o viteza egala aproape cu c (ce mic) din renumita formula einsteiniana.
Eu acum, ca orice om cat de cat informat, stiu ca se spune ca politica este o curva, iar cei mai multi dintre politicienii acestei tari sunt produsele de conceptie rebutate pe motiv de consum excesiv de alcool la momentul contactului ale acesteia, dar si printre curve se mai gaseste uneori o lecuta de onoare si personalitate.
Ori, trecerea matale super-rapida in barca capitanului chiombalau nu poate dovedi altceva decat o capitulare neconditioanata in fata pestelui, care timp de patru ani de zile ti-a administrat zilnic bataita netrucata in vazul intregii natiuni, luandu-te pur si simplu de sac de box. Chiar atat de prost sa-ti mearga afacerile rotunjite de venitul de parlamentar, incat sa te vinzi si matale pe o jeaca portocalie si o litra de ulei de floarea soarelui? Sau chiar atat de mult te doare Crin la ficati, incat sa incerci sa recapeti sefia partidului prin aceasta lucratura lamentabila?
Si intr-un caz si in altul, daca vei face pasul de a-ti face condicuta sub patronajul codoasei chioambe si vei mai atrage si alti liberali dupa matale, vei trage loz necastigator.
Din punct de vedere material vei vedea “canci” bani pentru munca prestata, eventual doar cazare si masa, iar din punct de vedere a conducerii partidului, dupa mai putin de sase luni de coabitare cu termitele portocalii vei fi pus in situatia shakespeariana de a striga precum un anumit rege al perfidului Albion: “Dau Citroenul meu pentru un partid!”.
Si asta deoarece chiombu’ isi va vedea visul cu ochii si va va papa cu fulgi cu tot, fericit ca in sfarsit va avea NSDAP-ul lui mioritic.
Nu ca-ti spun, dar vreau sa-ti zic, de ce n-ati ramane alde dvs. liberalii linistiti intr-o eventuala Opozitie care, puternica fiind, sa-i faca zile negre Basescului, incercand de a-l opri sa transforme tara in feuda sa personala?
Desi vorbesc doar in numele meu, cred ca o asemenea atitudine ar da mult mai bine si mai onorabil in ochii celor peste cinci milioane de romani care am votat pe bune anti-dictatura!
Inchei aici si te intreb cu inca respect: ce zici te bagi?
Sa fii iubit
Al dumitale
marcus
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:02:48 pm
M-am acrit de atata si atat politica!
Recunosc, aceasta campanie pentru prezidentiabilele din anul acesta m-a captivat, m-a uluit!
Amploarea vorbelor goale, golaniile de cartier, trucajele si circaraia de cel mai inalt nivel au fost condimentele perfecte cu care ne-au servit…
Dar am o singura idee de spus! Oamenilor, alegerile s-au terminat. Campania e gata !
Presedintele “vechi” e acum “nou”, raspandacii PSD-ului vor turba iar tara se misca in continuare in criza.
Ah, inca ceva! Romanii din strainatate sunt adevaratii castigatori ai ALEGERILOR DE MOS NICULAE! NU NUMAI CA AU INCLINAT BALANTA SI AU EXPRIMAT UN APASAT nu COMUNISMULUI, dar tot ei ne -au dat un semnal de avertizare privind optiunea noastra (a celor 18 milioane de votanti) IN RAPORT CU ceea ce exista sau nu vis-a vis de conceptul de democratie, de libertate!
Atata am avut de spus!
Restul e poveste, vorba cantecului…
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:03:45 pm
Totusi, de ce a sarit asa de repede din barca Johannis? A primit semnale de la fratzii din padurea neagra? Sau nu i-a placut numele de “regimul Geoannis”?
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:03:53 pm
D.A. Soluţia morală. Guvern de profesionişti.
Înţeleg activismul politic dar să fiu chiar aşa de prost nu pot. Nu ştiu cum se face că alor noştri li se iartă orice. Unde sunt alea cu Băsescu e de porc, Partidul De Lachei, etc., etc.? Competenţa PNL s-a dovedit: Cioroianu (poate nu atât de mult ca alţii), Adomniţei, Vosganian, Olteanu la BNR. Ahh! Nu ştiu cum toţi ăştia capătă competenţe fiind numiţi de partid, exact ca ăia din Cenzura Naţională a Audiovizualului numiţi de Băsescu. Presupunând (în ciuda suspiciunilor cvasi întemeiate) că Întâiul Cârmaci al ţării a fost ales pe bune şi că nu au fost fraudă masivă, io aş zice să facă guvern cu aia de pe lângă el, cu Livache prim-ministru, Boc ministru la justiţie, Udrea, Blaga, Berceanu şi Videanu la ce vor ei. “Poporul” a avut de ales între ăia din spatele lui Geoană (PSD + PNL-aripa Antonescu + Iohannis) şi ăia din spatele lui Băsescu (mai sus menţionaţii). Ce e aşa de greu de înţeles?
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:06:31 pm
@Plano, Roxana: cat de repede cadeti in plasa basescului. Pai daca si-ar fi schimbat lupu naravu’, l-am fi avut de mult timp pe neamtu’ PM. Ce dracu, bre, va inflacarati la orice cucubata de-a chiombului. Pai lu’ asta nu-i trebuie PM ci valet, in ruptul capului dupa ce “a castigat prezidentialele” nu s-ar mai lega la cap cu un alt tariceanu 4. Voi scrieti ca sa treaca timpul. Ca D-l Antonescu vine cu propunerea asta, foarte bine, dar ca sa visam cai verzi pe pereti ca chiombu va accepta asa ceva, nu stiu de ce dracu am mai vrut sa-l dam jos pe urat.
sa fiti iubiti
marcus
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:09:49 pm
Zadkielix: de care strainatate vorbesti bre, ca 50% din respectiva strainatate au fost votacii comunisti ai lui voronin, cumparati cu 50 de euro de cap furajer de vita votanta? Tu esti intreg la minte bre cand sustii ca moldovenii l-au votat ca-i mare anticomunist? Ba sunteti penibili de penibili zau asa!
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:10:27 pm
Dictachiorul vrea reconciliere cu clasa politica . Adica cum ? Sa-l voteze parlametarii pe Livache Negoita si slugoii de acolo ?
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:10:36 pm
Roxana,
Dai dovadă de mult entuziasm, dar sper să nu dea înspre naivitate.
Am susţinut proiectul Johannis, am votat Geoană cu speranţa că se va reveni la normalitate… Dar visul s-a risipit. Şobolanii deja părăsesc corabia (UDMR), pavilionul s-a retras (Johannis) iar membrii PNL din toată ţara, înfometaţi, se pare că vor cu orice preţ la putere. Antonescu stă să se dea la o parte. PNL-ul însuşi, printr-o alegere proastă, are toate şansele să se rupă. Ce să mai vorbim atunci de coaliţia PNL+PSD+UDMR?
PSD, dacă într-adevăr a fost furat, este vina sa. Atât PSD cât şi PDL, în speranţa că se vor putea folosi de sistemul de vot rudimentar şi fraudabil, nu au decis implementarea verificării electronice a votanţilor, prin liste computerizate cu CNP-uri şi alte date personale. Nu, ambele partide au sperat că se vor putea folosi de metodele frauduloase pe care le-am tot auzit zilele astea. Declaraţia lui Ponta spune totul – sistemul lor (a PDL-ului) de fraudare a funcţionat mai bine.
Democraţia este violată în ţara asta, iar Crin Antonescu şi PNL sunt prea mici ca să facă ceva.
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:11:55 pm
[...] Original Blog » 09 December 2009 – Blog « Rata somajului a ajuns la 7.5% [...]
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:13:37 pm
„Ne-am smuls o clipă din atmosfera în care am crescut şi, privind cu ochi cântăritori, ne-a îngrozit lipsa de gânduri a înaintaşilor noştri. Ne tutelează şi ne boscorodeşte o generaţie în care nimeni n-a gândit cu adevărat. În capul lor domneşte golul etern şi iritant, mascat cu o vitrină de împrumut şi împrejmuit de colbul vechimii, al neaerisirii din casele părăsite…
O generaţie lipsită de credinţă şi de elan creator nu poate merita decât hula şi irespectul nostru…
Austeritatea victoriei a fost transformată într-un chef uriaş. Dulceaţa porcină de a trăi facil şi neonest… au multiplicat-o cu îndârjire şi diez în vremurile noastre. Unde-i responsabilitatea? Unde-i exemplul educativ?…
Vrem să-i îmbrâncim din meschinărie. Mai mult entuziasm şi mai multă responsabilitate. Pentru orice faptă mare trebuie încredere, pasiune, entuziasm şi la fundarea unei culturi nu poate prezida sarcasmul şi pesimismul.”
Buddy, astea-s din “Manifestul Crinului Alb”…
Banuiesc ca ai auzit de Petre Pandrea…
Recunoaste!
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:16:21 pm
@Zadkielix
Ai fost la doctor recent? Cine a spus nu comunismului?
Eu am pus stampila pe amândoi candidaţii la turul 2, pentru că nu-i suport, dar aş fi vrut să nu mai trăiesc cu îndoieli 5 ani de zile, mai ales la câte daruri s-au dat (aţi mai auzit de daruri de la partide în vreo democraţie?, salvatorilor). Democraţie şi libertate zici mătăluţă, negând dreptul de contestare a unui rezultat suspicios? Poi atunci mai bine în democraţia din Afganistan sau Republica Moldova. Apropo, mă lipsesc de ajutorul laşilor isteroizi, pentru că guvernele din ţările unde stau nu au fiecare instituţie condusă de jupânu local, numit de PD-L; defapt nu au nicio asemenea instituţie. Hai sictir.
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:18:19 pm
Base vrea reconciliere nationala
, ha, de ce ????
sa-i fie lui bine ca presedinte ?!
Lupul paznic la oi?
Oricum mai devreme sau mai tarziu va simti ura a celorlalti 5 milioane de alegatori contra lui si nu-s putini sunt mai multi si stie asta, stie ca alegerile sunt fraudate si stie si cu cat.
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:26:58 pm
O sa-i umplem falcile cu reconciliere securistului handicapat Basescu
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:30:23 pm
Iata unde ne-a adus rezultatul alegerilor murdare de acum :
” România, în topul celor mai riscante 10 ţări din lume, după scrutinul de duminică ”
http://www.realitatea.net/romania–in-topul-celor-mai-riscante-10-tari-din-lume–dupa-scrutinul-de-duminica_691086.html
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:31:10 pm
Bravo Crin, esti mult mai inteligent decat multi….
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:39:15 pm
Bulgarii si aici ne-au luat-o inainte :
Numele ziaristilor bulgari care au colaborat cu securitatea au fost facute publice
http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-12-09&id=46913
Am citit undeva ca in seara anuntarii rezultatelor, Bogdan Chireac era brat la brat cu Elena Udrea la sediul PD-L !!
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:40:15 pm
Referitor la Tariceanu, am ajuns sa ma pun de acord cu becali, VIP – Very important papagal !
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:41:43 pm
@Tuturor. A gândi e uneori cel mai mişto sport.
Unii îl practică în fiecare zi. Alţii mai au totuşi speranţe.
De la alţii n-avem pretenţii.
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:45:19 pm
este solutia cea mai buna.
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:54:45 pm
Tariceanu acum la A3 : vorbeste generalitati… o da la-ntors, o balmajeste…. e probabil dezamagit de rezultatul votului de incredere dat lui Crin ! Si s-a enervat cand a fost intrebat despre un santaj din partea lui Basescu cu privire la o licitatie la “Portile de Fier”.
p.s. am postat niste comentarii despre Tariceanu si Crin pe “auftakt” dar au fost cenzurate ! Dezamagitor !
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:57:46 pm
Sorin Ovidiu Vântu a fost pus în consemn la frontieră. Yessssss
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:57:47 pm
I-auzi ce zice Iosif Buble pe blogul lui :
” Senzaţie face printre liberali ştirea conform căreia Sorin Ovidiu Vântu a fost pus în consemn la frontieră. ” !!!
miercuri 9 decembrie 2009 la 4:58:25 pm
@ M.Mina
amadoi in acelasi timp .
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:00:59 pm
facem trupa de shok moshulika
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:05:06 pm
Nenorocitul de Vantu isi va merita soarta. Si numai pentru jocul murdar pe care l-a facut contra lui Geoana in ultimile 2 zile inainte de alegeri .
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:06:30 pm
Unu’ Pieleanu de la A3 il tot pupa in cur pe Tariceanu in comentariile lui de la aceasta ora .
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:07:41 pm
Pielanus suge si el la toate tzevile, n-am vazut o spurcaciune mai mare .
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:08:19 pm
Silvestru, si totusi , daca Geoana gandea …nu ajungea la el si astazi nu eram in moarte clinica
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:09:48 pm
Eu nu cred ca e o idee buna ca PNL sa intre la guvernare. PDLacheii trebuie sa iasa singuri din rahat, izolati ca si pina acum. Altfel, pt orice vor da vina pe ceilalti, ca de obicei.
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:18:00 pm
@M.Mina, asa-i. Cred ca daca ii cerea inainte sfatul lui Hrebe nu ajungea acolo.
Realitatea Tv il dezgroapa pe Catarama care da sfaturi liberalilor pentru intrarea la guvernare !
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:21:24 pm
@ Zadkielix Da draguta au decis nu comunismul si-au ales sus securistul!
Tu vezi ca bati cimpii? Ai citit cu ce “viteza” s-a votat aici in diaspora? Ai citit despre voturile in plus bagate in urma ca asa venise circulara? De ce sectiile de votare au fost amplasate doar pe linga mediile apropiate PD-L?
Cit priveste despre votul masiv din Moldova ce sa mai spun, daca si aia au zis nu comunismului …. Eu nu inteleg de ce nu-l revendica pe Basescu presedinte la ei, cat tot nu au fost in stare sa-si aleaga unul pentru ei!
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:22:01 pm
Şi Neamţul?
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:22:26 pm
O buna parte din liberalii din provicie,cei fara mare notorietate dar in stransa legatura cu “talpa partidului” vor neaparat o forma de participare la guvernare pentru ca ei se transforma in principali beneficiari ai acestei miscari primind bani la primarii sau putand sa-si satisfaca prin deconcentrate o anumita clientela locala,practic prind viata,ies din anonimat.
Pe de alta parte ii avem pe cei de la Bucuresti,oameni cu notorietate,cu pozitii in partid dar si in viata publica,cei care tin si la doctrina,cei care mai tin si la imaginea partidului si cei care deconteaza primii orice greseala strategica cea mai mare eroare posibila fiind aceea a colaborarii cu Basescu si gasca durilor din PD.
Acestia din urma vor si decide linia pe care o va urma tot partidul.
Eu ca suporter nefiind nici macar membru de partid mi-as dori ca PNL sa nu intre in jocurile murdare ale lui Basescu,sa nu mai fie la cheremul bunavointei acestuia.Dimpotriva,sa stea in opozitie si sa-l pocneasca ori de cate ori e cazul,ori de cate ori o ia pe aratura.Sa stie ca pe el l-a ales poporul,romanii,deci sa se descurce asa cum a promis.
Cred ca un raspuns vineri al CCR ar mai limpezi lucrurile,pana atunci sa ne concentram sa-i sustinem pe pesedei in demersul lor si Nu sa dam tarcoale sediului din Modrogan doar-doar ne-o baga cineva in seama,mai ales daca ne mai numim si Tariceanu acel Tariceanu care a fost un fel de mop timp de 4 ani al Imbalsamatului de la Cotroceni.
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:28:21 pm
Daca doriti sa va imbatati va recomand niste tarie ( de la tuica la palinca trecand prin Chivas )nu apa chioara sau visuri desarte !
Basescu nu poate numi un premier din afara PDL . zFiindca
1) el joaca murdar. Si deja poate au invatat si altii lectia. Il desemneaza sa zicem pe Tariceanu. Antonescu . Geoana. Nastase. DIn momentu ala desemnatu devine autonom , orice ar fi jurat Basescului . Si se egzista posibilitatea care se poate ca ala sa se duca la aliatu de pana ieri si sa zica : vericule ia sa facem un gubern ! Portar daca apre (pf ma, gest cu mana pe rever ) “domnul” Boc spune-i ca suntem ocupati sa facem gubernu !! Si apoi in trap ca la inmormantarile monoteiste necrestine trece gubernu ….
A trompeur trompeur et demie si feicare il suspecteaza pe altu de viciile sale !!!
2) EL a zis ca premierul nu poate fi independent de el . Un premier care ar face ce a facut Tariceanu in a doua parte a gubernului sau … si mai ales unu care isi pune omu lui la Justitie ..nasol? Un Ponta procuror Ministru al inJustitiei va dati seama ce viitor sinistru ?! Nica reintors la Interne manand trupa dupa microbuze si semnaturi ( de preferinta portocalii ) ? Un Orban intrand la Turism si zican ia verificati ba ce a semnat Blonda !!!
3) Lasand aspectele nasole de la pct 2 .Premier independent de EL. care nu-i face jocu. Mai si zice impertinent ca Motocicleanu : domnul presedinte are timop de joaca. Eu am de condus o tara !! Zeus.ro otiosus . Excesul de Chivas poate dauna grav sanatatii !! Si in plus s-ar putea ca unele contracte absolut legitime ale unor nemogului sa nu mai mearga si aia in veci de veci n-or mai fi moguli!! Si in conditiile astea ..
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:34:03 pm
Si daca se cearta si astia dupa cateva luni?Toti sunt prieteni la inceput si dupa aia nu stiu cum sa-si mai imparta ciolanele si se bat.
miercuri 9 decembrie 2009 la 5:48:16 pm
Prefer PNL in opozitie ferma, pana dizolva marinelul Parlamentul.
miercuri 9 decembrie 2009 la 6:43:39 pm
Antonescu nu cred ca vrea sa fie prim-ministru, si poate pe buna dreptate. Eu sper in renumararea voturilor. Asa vom fi castigatori si se pune in practica proiectul Iohannis, cel mai de incredere.
Ati auzit de cele 10.000 de voturi multiple de la europarlamentare prezentate de Autoritatea Electorala Permanenta? Dati-va seama cu cat mai multe au fost acum! Si astfel de hotii sa ne horatasca destinul pe cate 4 si 5 ani? Nu. Mai bine sa stea lucrurile pe loc pana se face lumina.
miercuri 9 decembrie 2009 la 6:50:28 pm
Ce vb mah ?Nu o sa reuseasca basescu sa fure nici 2% cat au furat psd-isti de la revolutie incoace.pana la o adik mai bine eram si acum in comunism decat sa iasa psd.nu o fi el obama basescu dar e cel mai bun presedinte care l-am avut pana acum.
miercuri 9 decembrie 2009 la 6:53:31 pm
Iar te dai jmecher de jmecher ,Traienele !
Ultima mascarada cu poza de aparator al democratiei, in sensul ca vede in demersul PSD de a contesta alegerile drept un act democratic si constitutional, insotita de apelul la calm si, culmea, reconciliere politica, nu inseamna ca lupu’ odata cu parul si-a schimbat si naravu’.
Nicidecum.
Inseamna pur si simplu ca la ora la care a facut declaratia respectiva, exact ca si in cazul cunoasterii rezultatului alegerilor la milimetru, chiombu isi recapatase el calmul, matrasind decizia Curtii Constitutionale de maine.
Maine vom asista la o decizie a Curtii in care, ca si in cazul suspendarii sale, sau a dreptului sau de a respinge nominalizari de ministri pe motiv de mapa profesionala si vointa a propriilor muschi, ni se va explica faptul ca, desi a sunt dovedite peste o suta de mii de cazuri clare de fraudare a alegerilor, Curtea nu poate face altceva decat sa valideze rezultatul alegerilor, deoarece nu se stie pe cine a favorizat frauda respectiva. Si daca nu se poate demonstra ca a fost favorizat Basescu, atunci inseamna ca alegerile au fost corecte. As putea pune pariu pe un sex cu Pora sau cu Culcer ca, in esenta, asta va fi gaselnita Curtii Constitutionale cu care sa legitimeze cea mai mare frauda electorala la noi, de dupa cea din 1946. Cel putin la momentul ‘46, se poate gasi scuza cu tancurile rusesti, acum vom fi mintiti “legal si constitutional” in fata.
Iar chestia cu reconcilierea si rolul de Impaciutor sa i-o zica lu’ ma-sa, ca pe uniidintre noi nu ne poate duce.
Heil Traian pentru inca f’o 5-6 mandate!
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:08:06 pm
Roxana, m-ai dezamagit, ai dat-o nasol,……mai ieri nu se punea problema unei guvernari cu javrele lu Baselu si, se pare ca avem nevoie de altfel de liberali care sa nu faca niciun compromis…..dar de frrica mazilirii si a pierderii ciolanului nici Crinul tau nu e imaculat.
Mie scarba si doar am zis ca nu mai postez nimic iar daca ai o replica e cazul sa o dai acum!
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:21:49 pm
@George , comentam sau comentezi in momentul in care o sa-l vezi pe Antonescu vreodata, in secolul asta, la masa negocierilor cu Baseescu si gaska de infractori rozalii.
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:30:42 pm
Daca in Romania de azi se poate frauda asta inseamna ca s-a fraudat si dupa lovitura de stat. Ceausescu trebuia lasat sa fie linsat de revolutionari cu toate ca sunt mii de martori care spun ca revolutionarii care au patruns in CC, s-au purtat civilizat. Daca Revolutia nu era furata de grupul CFSN, Iliescu nu avea cum sa fie presedinte iar Revolutia prin dinamica sa dadea nastere la un lider pe care il merita Romania.
Cred ca in Romania trebuie sa astepte inca 20 de ani ca sa se maturizeze.
Iliescu a dezbinat poporul iar Basescu adinceste dezbinarea poporului roman.
PNL-ul nu are voie sa intre in acest joc murdar. Fara PSD fara PDL.
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:31:57 pm
Excelenta idee Roxana!
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:32:07 pm
A cui a fost ideea ? Este adevarat ca PSD ar fi acceptat ca prim-ministru sa fie Crin ? Ar fi super, dar numai in cazul majoritatii ultime, formate cu prilejul alegerilor.
Nu conteaza specialitatea PM, este suficient flerul, diplomatia, orientarea, spontaneitatea, de care Crin a facut dovada in acaeta campanie. Salut initiativa si-i doresc succes deplin. Sigur PUDELEII se or vedea izolati si repudiati de la masa invingatorului.
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:36:04 pm
Ps. daca Revolutia nu era furata de Iliescu nici Basescu nu ajungea sa fie presedinte
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:38:06 pm
@Vaz ca se lucreaza la greu, pe acest blog, la guvern basescu cu Crin premier. Bre, voi “v-auziti” cand scrieti, ‘au scrieti pe neveu. V-a luat chiombu’ mintile,sau ati baut chivas dupa el?
Mare ti-e gradina Doamne!
Sa fiti iubiti si lucizi
marcus
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:39:31 pm
Heil basescu intradevar k prostul si marioneta geoana nici nu merita sa ai lustrueasca pantofi lui basescu.la cati miliardari de carton au aparut dupa 90.. Ce a facut iliescu cat a fost la guvernare?a vandut tara asta a facut.ce crezi k ar facut acum?
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:44:24 pm
@alio, nea 666, vaz ca te mananca intre coarne, au poate sub coada. sezi bai bland, pupa-l in cur pe frac’tu, da’ las-o moale cu aprecierile politice ca esti la fel de destept cacanonada nemteasca la Leningrad. Cat despre lustruit, lustruieste-i tu bastonu’ lu chiombu’ dupa ce-l umecteaza udroaica.
hai seectair
miercuri 9 decembrie 2009 la 7:58:10 pm
Si inaptii aia de PNL c nu stiu macar sa isi conduca partidul daramite tara.sa fak o laba ca le trece gandurild de guvrnare.dak nu stiti va zic eu :in sus si in jos tatica in sus si in jos.fa si tu una mariusik poate te calmezi.
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:08:34 pm
Banc:
,, Tu esti Mircea??
Da-’mparate!
Esti un prost si jumatate!”
ehei pdelachei radeti, voi radeti dar purceaua e moarta in curte si fara PNL ppp.. majoritate si vine dreaku electoratul vostru superinteligent si va cere socoteala la anul, ca noi bani si joburi avem har Domnului!
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:17:45 pm
@ Antichrist666 (miercuri 9 decembrie 2009 la 7:39:31 pm)
Bahto delo delo, cum zic gentilomanii! Hasai cum zisesi matale, Hiliescu a vandut tot, de la obligat pe Base sa fure si el nitel, ca doar nu era sa dea in cap la oameni! Sti matale cam ce avere hare famelia lu Base? Nu sti, ca ai ramane cracanat …
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:23:10 pm
Ma uit si ma crucesc! Cica pe procesele de la BJC erau niste cifre iar la BEC ajungeau inversate! (zice Dragnea, si a aratat dovada, Videanu a reusit doar sa o abureasca).
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:23:50 pm
Antonescu a primit vot de incredere si este singurul abilitat pentru discutii.
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:38:07 pm
După mandatul obţinut cu unanimitate îN Biroul Politic Central al partidului, Crin Antonescu a vrut sa asculte şi vocea filialelor în cadrul CNEx acolo unde pe langă cei din BPC fac parte si conducerile filialelor. Şedinţa a durat muuuuulte ore pentru că fiecare filială a luat cuvântul şi a ţinut să spună că “e foame mare şi trebuie făcut ceva”. Cei mai guralivi au fost cei din filialele care au obţinut voturi f slabe la alegerile prezidenţiale atât la turul I cât şi al al II-lea.
Menţionez că în momentul în care filiala spunea ceva, invariabil ochii preşedintelui şi ai prim-vicelui alunecau pe hârtia cu procentele obţinute pe judeţe. Cei mai mari partizani ai intrării la guvernare au fost cei de la Bistriţa Năsăud şi cei de la Botoşani. De altfel, unii liberali consideră că cei doi preşedinţi de acolo, deputaţii Ioan Ţintean şi Florin Ţurcanu sunt ca şi plecaţi la PD-L. Pretenţii au avut şi cei de la Vâlcea şi Arad… dar şi alţi basbuzuci…
În acelaşi context, cei mai pesimişti din conducerea partidului estimează că o rămânere în opoziţie ar costa partidul aprox. 12 parlamentari şi ceteva zeci de primari, dar spun că merită. “Nu dau eu cei 21% obţinutţi de Crin Antonescu pe nu ştiu câte luni de guvernare incerte. Măcar ne rămâne electoratul. Primarii pot pleca că oricum nu prea au făcut ceva şi când au făcut au tras cu PSD sau PD-L.”
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:39:46 pm
basescu a supt-o cu ambele maini.
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:39:48 pm
@ 666 ,
Fugi repede si racoreste-te cu niste zeama din chilotii lu Elena ot Pleskoi !
miercuri 9 decembrie 2009 la 8:43:41 pm
Stirea cu SO Vantu e pe pune. http://www.ciutacu.ro/articol/sfarsitul-paradoxului-de-la-realitatea/
Sa vezi cati o sa bata la usa Antenei 3 pentru angajare.
Sau poate ca zvonul ala cu achizitionarea de catre Patriciu a 50 % din actiunile RTV nu-i chiar zvon ?!
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:02:59 pm
Tariceanu si Ilie Sarbu doi oameni cautati de Basescu.
Reactia a fost pe masura din partea lui CRIN cat si a lui GEOANA.
Altceva mai aveti in traista domnule Basescu,grabitiva cu darurile altfel guvern la anul si la multi ani!
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:10:36 pm
Romania in turmoil: massive election fraud charged
By ALISON MUTLER
Associated Press Writer
BUCHAREST, Romania (AP) — Many Romanians had hoped this election would lift the country out of political crisis, help it shake its reputation for corruption, and allow it to climb out of its worst recession in 20 years.
Instead, it has plunged the country into even deeper turmoil.
The opposition is charging the presidency has been stolen by fraud. A euro1.5 billion ($2 billion) international loan probably won’t be delivered. And some in the business community fear the scandal will scare off the foreign investment the country so badly needs.
Results in Sunday’s presidential runoff election showed that the incumbent, Traian Basescu, eked out the slimmest of victories: The Central Electoral Bureau said he took 50.33 percent of the vote to 49.66 percent for his challenger, former Foreign Minister Mircea Geoana.
Three exit polls had forecast a victory for Geoana, albeit a narrow one.
Geoana has charged he was robbed of the presidency by “deliberately organized massive fraud.” He said his Social Democratic Party has evidence of ballot stuffing and multiple voting – both inside Romania and abroad, where he lost heavily to Basescu.
Thousands of fictitious personal identity numbers were created, Geoana said. He said his party has evidence that, in one instance, hundreds of voters shared one address – that of a small house in Bucharest.
Romania is one of the European Union’s poorest countries, and Geoana said there is also evidence of widespread vote-buying. He is appealing the result to the country’s Constitutional Court and demanding new elections.
The court is scheduled to rule this week on whether the results are valid.
The Liberal Democratic Party, which supports Basescu, denied fraud and said Geoana didn’t now how to lose with grace.
Even before Sunday’s runoff, the situation was chaotic.
In September, a vice prime minister charged that plans for electoral fraud were already under way. That led the prime minister, Emil Boc, to fire him in October – after which Parliament dismissed Boc himself with a vote of no confidence.
The country has been without a government since then.
Because of that, the International Monetary Fund suspended a euro1.5 billion ($2 billion) loan meant to help pull the country out of recession.
While the instability continues, the loan is unlikely to be released. The International Monetary Fund wants Romania to have a government and a 2010 budget first – and neither will happen until the election issue is resolved.
In the meantime, unemployment is 7 percent and the economy is expected to shrink 8.5 percent this year.
Romania has had a troubled history. It suffered for 24 years under the communist dictatorship of Nicolae Ceausescu, the self-described “Genius of the Carpathians.” He and his wife were summarily tried and executed by firing squad in 1989. Accusations and recriminations regarding who did what during the communist era still resonate today.
Stratfor, an Austin, Texas-based global intelligence company, predicted there could be unrest this month surrounding the 20th anniversary of Ceausescu’s execution.
As if that were not enough, some fear the charges of electoral theft will repel foreign investors.
“In the eyes of European advanced democracies, vote rigging is the ultimate in corruption, as it signals corrupt leadership from the top down,” said Vivien Ashton, an adviser to the Bucharest stock exchange. “It reinforces the foreigner’s view of the big business barons as having absolute control of the Romanian political base, with no regard for the direction of the economy. That is discouraging for business growth; no one wants to invest in such a climate.”
‘In ochii democratiilor europene avansate, falsificarea votului este fundamentala in ceea ce priveste coruptia, pentru ca semnaleaza o conducere corupta de sus in jos’,
Romanians who voted for Geoana say they want an investigation.
“I think the election was stolen,” said Valentina Lupan, a 58-year-old architect. “Twenty years after communism ended, I pray to God that the judges at the Constitutional Court will rule correctly.”
Cristian Parvulescu, who heads Pro Democracy, a non-governmental organization that monitors elections, said he could not determine whether the vote was rigged. He said, though, that there were instances of vote-buying and “electoral tourism,” in which voters cast ballots in many places.
Basescu called Wednesday for reconciliation. “The time for competition has ended,” he said. “It is time to come back to the country’s priorities.”
But Geoana said it was his duty to challenge the fraud so it does not become the standard for future elections.
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:20:29 pm
Va duceti sa il futeti pe basescu pe la spate,dar noroc ca el e rapid si se intoarce.iar cand sa va futeti fata in fata va intoarceti si fugiti.si pana la urma el v-o trage pe la spate.si de aia va plangeti de actul in sine.
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:23:57 pm
Ursu de la Realitatea spunse acum 5 minute ca pe surse a fost transmis numele unui prim ministru si ca nu o sa ne vina sa credem cine este.
Cine sa fie?
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:33:43 pm
SOV pleaca sfatuit de Basescu !
Ca si Haysam ..
Numai ca la faza asta dispare “Realitatea” TV, unul din posturile lui Razvan Dumitrescu si Robert Turcescu pe care Dictachioru-i uraste de moarte
Daca Patriciu nu intervine spre a mentine postul sub control se lamuresc multe
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:35:23 pm
radu humor, pe turceasca n-o uraste deloc e dragoste cu nabadai intre ei
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:36:33 pm
CONCLUZIA:Alegerile au fost corecte.asta o stim si noi si voi, numai ca nu va place cum a-ti fost fost futu-ti .
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:39:35 pm
http://stirea.wordpress.com/2009/12/09/associated-press-in-ochii-democratiilor-avansate-falsificarea-votului-semnaleaza-o-conducere-corupta-de-sus-in-jos/
VEZI SI UN DOCUMENT INEDIT ION ILIESCU – WC
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:41:31 pm
@mgabim2009- e vorba de Videanu…mare surpriza ptr Ursu!
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:44:43 pm
Românii şi-au ales preşedintele, din câte ţin minte acesta va numi premierul. Dar cei din PSD, PNL, UDMR pot să-şi aleagă câte un premier pentru propria ogradă, dacă simt neaparat nevoia.
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:46:04 pm
Dom’ Marcus, Andreea Pora la Realitatea TV! Intreaba: “foa’ sa-mi sfuna cinefa unde este Marfus, ca mi-a profis cefa?”
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:46:33 pm
s-o puna pe Udrea , m-as bucura enorm, oricum s e fac praf in maxim 6-8 luni cu tot cu partidul avorton PDL
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:53:15 pm
Nemtii detera gol la Stutgart. Cu 5 min inainte de meci vorbeam la telefon cu un prieten vechi caruia i-am spus ca nu cred ca Doamne Doamne va mai ajuta echipa lui Bucsaru, dupa alegerile de duminica. Asta a afost. Acum regret!
miercuri 9 decembrie 2009 la 9:55:13 pm
Doamna,credeam ca -s eu oarecum paralel si mai ales un neadaptat dar ,desfasurarea evenimentelor imi da speranta ca nu-i chiar asa si ,oricum nu am sansa la statutul de loaza…va pomeneam mai zilele trecute de un rasunator deces al PNTCDsi uite ca mi(e)lut-u `il vinde pentru a cosmetiza spoiala de slujitori ai dreptei adoptata de pedelicisi ai consacra in PP-ul european.grotesca asociere intre imaginea de sfant a Monseniorului si certificarea tortionarilor sai ca si crestrini democrati!!!
spedy/09/12/2009
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:01:38 pm
Spedy PPE ul este toat un fel de loaza ca si PDL ul si bashestii
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:03:23 pm
Ce-i isteria asta cu Realitatea TV? Doar nu suntem aşa de naivi să credem că-l şi bagă la pârnaie îi şi pun sechestru pe bunuri şi, în cazul RTV, servicii (mai ales când prestator e turcesu să dau un exemplu). Vin vremuri grele pentru Realitatea dar nu vă faceţi iluzii că o să fie dărâmată aidoma chioşcurilor din Bucureşti.
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:07:55 pm
Cica Boc ar fi cel ce sa nu-ti vina sa crezi….Banal ma astepatam la ceva mai spectaculos. (si alegerea este bazata pe faptul ca 5 milioane au invalidat votul din parlament de daramare a guvernului Baoc)
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:13:56 pm
gabim, la ce te-ai fi asteptat din partea unui handicapat ca Basescu? Chiar nu realizezi cu cine ai de a face? Niste semidocti bolnavi de schizofrenie acuta.
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:22:55 pm
Dap.cu regret trebuie sa constat ca si asta-i adevarat.Cum la fel de adevarat este si faptul ca ,Marko si ai lui au batut deja palma cu pdl-ul peste protocolul cu luberalii.Se pare ca obiectivele lor de autonomie se suprapun cu idea de regionalizarea pdl ca o manuse.!
spedy/09/12/2009
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:46:00 pm
Spedy, asa este, au gasit in schizofrenic cel mai tare aliat pentru a-si atingel obiectivele.
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:47:29 pm
Crin la A3 a evoluat senzational. Imi da incredere in viitor. Am inceput sa-l respect pana si pe Geoana.
Asertiunea ca regimul lui TB reprezinta nu securitatea veche ci o varianta perfectionata a ei, timp 20 de ani, pana la cele mai inalte culmi, va ramane antologica. Ma bucur ca o teza in care credeam si eu cu toata convingerea este deja afirmata deschis in ultimele zile de doua personalitati publice foarte diferite, CTP si Crin. E primul pas. Cel corect.
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:48:24 pm
@ 666 ,
Nu ti-a ajuns zeama din chilotii lu Elena ot Pleskoi ? Atunci fugi repede sa-ti dea niste UE limbricul prezidentului !
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:49:08 pm
marius ai dreptate, habar nu am cum o sa se termine, dar nu cred ca bine. dementul asta o sa dezbine tara.
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:51:49 pm
Astia de la RTV “Ora de foc” ca sa-si salveze seful tot ii trag cu zanzania dintre liberali. Adica dintre Tariceanu si vreo doi de-ai lui si restul liberalilor.
O japita pre nume Pora scrasneste printre buzele alea strambe niste sustineri d-ale dictachiorului.
miercuri 9 decembrie 2009 la 10:57:45 pm
Associated Press: In ochii democratiilor avansate, falsificarea votului semnaleaza o conducere corupta de sus in jos
http://www.ziua.ro/news.php?data=2009-12-10&id=46947
Basescu nu va mai avea nicio credibilitate in fata democratiilor occidentale.
Si cred ca rusii ii vor devora capul !
miercuri 9 decembrie 2009 la 11:04:36 pm
Preasfinte Voievod Neagoe Basarab, ocrotitorul Romaniei Eterne!!!
Da-le viata lunga si fericita lui Traian Basescu, Vasile Blaga, Adrian Videanu, Emil Boc, Elena Udrea, Theodor Stolojan, Sulfina Barbu, Sivian Ionescu… sefilor din MAI, SRI, SIE si BEC care l-au ajutat pe Traian Basescu sa cistige recentele alegeri prezidentiale, dupa cit de cinstit, corect si legal a obtinut acesta victoria, Amin.
miercuri 9 decembrie 2009 la 11:20:47 pm
Cum de au votat ungurii cu marinarul care le-a promis autonomia la pulivar? Doar pentru ca cel mai inversunat fost prim-ministru al Ungariei le-a spus cu cine sa voteze, dandu-se mare PPE-ist, fara sa asculte indemnul lui Bela? Hai sictir Bela si toata ungurimea din Romania! Traiti in Romania si sunteti la fel de legati de pamantul asta ca si noi. Incercati sa va integrati aici, in asa fel ca, vecinii nostri unguri sa va iubeasca exact ca si pe semenii lor. De o boala asemanatoare suferim si noi romanii vizavi de Moldova. Hai sictir, tuturor romanilor de dincolo si de dincoace de Prut.
Cum se poate ca un bandit naufragiat in Romania sa incerce sa divida-pentru a cata oara-o mare coalitie anuntata?. Ori tipul e un invadator mult prea destept, care nu e nici roman, nici ungur-un fel de hantatar-, ori romanii si ungurii, shogori de generatii sunt niste ‘pulii belite si razbelite’ vorba lui Creanga(Povestea pulii).
Ia mergeti toti trei la ‘trebonal’ si va autentificati ca si o coalitie, propuneti prim-ministru conform Constitutiei, apoi suspendati invadatorul daca nu va accepta conditiile si arestati-l imediat dupa ce sectiile speciale facute pentru noi cei vii, il vor fi invalidat ca presh.
Hai, noapte buna!
miercuri 9 decembrie 2009 la 11:53:55 pm
Antichrist – cine te-a borat pe-aici? Recunosc totusi ca etimologic esti sincer…
miercuri 9 decembrie 2009 la 11:58:31 pm
totusi..am o nelamurire. asa popular e internetul la spitalul de “voiosi”?
joi 10 decembrie 2009 la 12:06:44 am
@m(..ie)-ai aparut? ia d’acilea!
joi 10 decembrie 2009 la 12:24:33 am
va citesc……si mai sper……. cine stie?
cind stiti sigur ca nu mai e cazul sa am vreo speranta, spuneti-mi si mie va rog.
joi 10 decembrie 2009 la 12:29:35 am
Nu va fi dna Iordache… UDMR si minoritatile au intrat deja in front…
Nu stiu daca va uitati pe Vox News unde un tovaras pe nume Dungaciu transmitea mesaje de amenintare catre reprezentantii minoritatilor. Iar UDMR e amenintata de noile alegeri anticipate. Nu uitati ca Basescu a castigat si Harghita si Covasna. Asta a fost o pisica serioasa… In caz de anticipate, poate fi incurajat PCM sau alte formatiuni.
Desigur e un joc cu focul, dar ce le pasa celor care l-au initiat?
Cred in Crin ca intr-un lider al opozitiei. PNL va pierde iarasi tradatori in saptamanile urmatoare. Importat e sa nu se plece…
Cat despre anularea alegerilor,. sa fim seriosi. Ati vazut interviul cu Ion Predescu de ieri din Gandul?
joi 10 decembrie 2009 la 12:46:03 am
Mult mai grav decat simpla alegere a lui Traian Basescu!
Prin vot romanii, din tara si din strainatae, au legitimat molestarea fizica a unui minor si juramantul stramb pe Biblie.
Este cel mai grav semn al decaderii morale! Nu a unor indivizi, ci a unei treimi din natie.
joi 10 decembrie 2009 la 1:04:40 am
@ Roxana,
Ce solutie morala visezi, ce a cistigat PNL sau/si PSD
Partidul majoritar care a cistigat alegerile e PDL
presedintele care a cistigat alegerile e Basescu sustinut de PDL.
Si voi vreti fotoliul de primministru…?!
Potoleste-te doamna nu-ti ajunge ca vi s-a facut o ooferta de parteneriat la guvern…
Asta spre binele tarii nu ca satisfacere morala a unei minoritati politice… INTELEGI….
By the way vezi ce zice presa de asa zisele case cuiburi de voturi multipe in Moldova…
Visati la tot pasul numai crime si fraudari, dar mai intii uitativa in propia curte…
Si multumiti diasporei ca nu v-a lasat pe minile bostanacului care va punea poate un ministru de externe ca Adrian nastase…4 case in 20 de ani si ferme la Cornu din spagile primite ptr ca unii sa-si deschida afaceri in Ro-stie el ce vreu sa spun…doar intrebati-l….
joi 10 decembrie 2009 la 1:09:34 am
Plano, ai dreptate.
…te rog sa nu lesini de uimire. vorbesc sincer……as adauga “au incurajat violenta conjugala”……
joi 10 decembrie 2009 la 1:23:24 am
@ Julia,
Probabil ca nu ai vazut la TVr INT duminica trecuta emisiunea cu subiect “bataia , bucatica rupta din rai”
Mai gindeste-te cind faceai vreo prostioara , mama sau tat nu te ciufulea putin….
Copilul ala care nu avea ce cauta acolo poat a spus o prostie si Base poate a mimat un dos de palma, atita to nu mai faceti armasar din nimic… astea sunt doar motive sa-i gasiti ceva….
Fi sincera cu tine si lasa-l pe Plano sa creada ce vrea e liberal pierdut in spatiu….
joi 10 decembrie 2009 la 1:27:01 am
Cum explici Tovarase buddy ca la Paris intr-o singura sectie de votare, cu 5 cabine in 14 ore au votat 3750 de oameni (adica 54 oameni/ora sau mai bine zis un fiecare om la fiecare 75 secunde)? In conditiile in care la paris a ploat toata ziua si martori in transmisiune directa spuneau ca nu au fost mai mult de 5-6 persoane si nu cu sutele (!?) la coada de dimineata pina seara? si ca sa nu gasesti argumente irelevante, la faculatatea de dept in aceleasi conditii au reusit sa voteze doar 950 de persoane.
Asa ca Tovarase draga de ce nu iti colectezi securistul mult iubit si du-l pe unde stai (parca ziceai Canada). Si nu uita si pe cei cu “moralul” puternic: Udrea, Videanu, Berceanu, Boureanu…asta ca sa ai amindoua miinile pline!
joi 10 decembrie 2009 la 1:37:21 am
Mgaim2009,
astea sunt zvonuri , pastile aruncate aiurea ptr prostirea unora ca tine….
Te oftici ca nu ai si tu un rent de la stat pe Michgan in Chicago si spui timpenii…
dc. eu sunt tovaras insemna ca si cei peste100 de mii care au votat cu base sunt tot tovarasi ptr tine si ceilalti vreo 20,000 care au votat cu Geoana ca si tine sunt Bostanaci….
Vezi-ti de fizica ta si poate infiintezi un PSD la Chicago….
joi 10 decembrie 2009 la 2:00:49 am
Buddy, daca te-ar duce doi metri capul ala mare si prost ai inceta sa mai vorbesti de “cei 100 de mii”, pentru ca ei exista numai in documentele care atesteaza frauda securitatii bolsevice si produsul lor , Basescu. O sa-i rupa capul mai devreme decat se asteapta cei care prin sistemul ’47 au aruncat Romania in zodia urii si a dezbinarii iremediabile. Tu si ceilalti de teapa ta, zdrentze umane imbecilizate , in cel mult 3 luni va veti sterge la cur cu propria voastra constiinta ,daca v-a mai ramas vreun gram de la nastere si pina azi. ca inteligenta de unde nu-i nici D-zeu nu cere.
joi 10 decembrie 2009 la 2:06:42 am
Plano, nu-i invinovati pe cei cca 50 de mii care l-au votat real in afara tarii, de vina sunt in primul rand cei care stiau ca va fura la greu si au stat cu mainile in san sau chiar au colaborat cu antichristul, prostimea manelista din tara cat si cei din afara s-au lasat probabil minititi de perversiunea umana basescu si propagdanda securistica pe care o intalnesti peste tot, in special in media pro infractor.Nu in ultimul rand , ar trebuie sa te uiti putin in spate si sa te gandesti bine daca nu cumva vizita complet gratuita la Vantu , nu ne-a adus in situiatia de azi. Desi majoritatea celor avizati spun ca oricum msinaria era setata sa fure cat va fi nevoie pentru perpetuarea statului mafiot sub bagheta maestrului basescu.( am scris basescu cu litera mica ptr ca atat merita aceasta lighioana scarboasa)
joi 10 decembrie 2009 la 2:14:52 am
Tvarasu! Cifra de 3750 de persoane votante la paris a scos-o pe “gurita” plina de miere a celui care s-a ocupat personal cu procesul de votare acolo, tot el a spus ca 7 dimineata erau peste 150 de persoane la coada tot acolo, calculul s-a facut tot cu el in direct pe un post de televiziune, surprizele au inceput cind au dat telefon din Paris (la aceeasi emisiune) si ne povesteau cum ploa acolo duminica si deh doar citeva persoane prezente….
Cit priveste situatia mea materiala deh nu am semnat state de plata nici la PCR si nici pe la securistii lui Basescu de mai modest, doar profesoara la o universitate de pe aici….
Cu zvonistica, doar Videanu si un tip ca tine poate sa opereze. Dar ce pot spera de la un “admirator” OTV…Salutare taica si spor in ramura!
joi 10 decembrie 2009 la 2:58:32 am
Gabi tu ce faci acum? Argumentezi cu toti oligofrenii basescului? Astia sunt o rasa aparte, se vor manca intre ei de foame in cca 3 luni.Un document al Dept de stat US, a sintetizat viitorul apropiat al Romaniei. There will be blood.
joi 10 decembrie 2009 la 2:59:26 am
Ai dreptate marius, pierdere de vreme…
joi 10 decembrie 2009 la 3:51:29 am
Buddy, asa e. Dar aia era mama mea!!!! Cit sitneti de indoctrinati!!! Ai fi instare sa accepti ca sa-ti fie copilul lovit miseleste in fata unor straini de catre Basescu, si mai spui ca a meritat-o!
joi 10 decembrie 2009 la 4:34:34 am
Basescu vrea asa peste noapte reconciliere ? Adica LINISTE ?
Pai parca in Liniste se fura ! oare alegerile ?
joi 10 decembrie 2009 la 4:59:34 am
mgabim2009
Ti-a spus vreun diasporean de furturile de voturi din Ro ?
Eu stiu unul care a intilnit el un ofiter DGIP pe 5Th Avenue si care l-a infomat de cit se fura numai de PDL.
Aceasta persoana se numeste Yo Mina si este mai informat decit cei din tara… ala care da Ue la toti care nu sint de acord cu intoxicarile lui pe net….pune-l sa invete putina fizica si pe urma sa vorbeasca…
joi 10 decembrie 2009 la 8:59:38 am
Crin premier = naspa.
E cazul B1 din analiza lui atitudini: http://atitudini.wordpress.com/2009/12/09/intre-certitudinea-disparitiei-si-incertitudinea-supravietuirii/
B. PNL la guvernare.
B.1. Crin ramane presedintele PNL:
* Crin se compromite politic prin contrazicerea principalei teme de campanie: “nu cu Basescu”
* PNL participa la “beneficiile guvernarii” salvandu-si structura nationala
* este negociata nemodificarea procedurilor de vot ale legii electorale
* PNL imparte cu PDL responsabilitatea unui posibil esec in conditiile unui an 2010 catastrofal din punct de vedere economic
* PNL este nevoit sa isi construiasca un alt lider pana in 2012
* principalul risc este agenda paralela a lui Basescu
joi 10 decembrie 2009 la 9:13:58 am
Este pentru prima data dupa 1990 cand majoritatea populatiei (incluzand aici si treimea care a stat in expectativa si nu a votat) tine cu cei de la putere.
Este un semn ingrijorator ca romanii au reintrat in logica etatista si a condamnarii capitalistilor moguli si oligarhi, redeveniti exploatatorii poporului, nu-i asa?
Opozitia si criticii regimului Basescu au redevenit dusmanii poporului.
Toate institutiile statului, inclusiv cele de forta, si-au incalcat statutul si au pus umarul la salvarea prin frauda a protectorului birocratiei de stat.
Aparatul de stat si-a dovedit incompertenta si la fraudat!
Abia a reusit sa-si salveze pielea. A reusit sa scoata din palarie numai 75 000 de voturi in plus.
joi 10 decembrie 2009 la 10:05:50 am
1-Participarea PNL sau chiar PSD la guvernare in urmatoarele 6 luni ar fi cea mai mare idiotenie. Ciudat apetitul Roxanei Iordache pentru megaprostii.
2- Se plateste factura pentru alegeri, economia e invadata de lei proveniti din cheltuielile din campanie, bnr nu poate steriliza la infinit, asa ca proprietarii leilor trec pe euro
3- Bancile sunt secatuite, riscul creditului guvernamental a crescut, nu prea mai merge finantarea deficitului din imprumuturi de la bancile romanesti.
4- Asa ca, sau se porneste tiparnita de bani si ne amuzam copios, sau pur si simplu statul intra in faliment. (vezi Letonia)
5- Trebuie sa fie cineva imbecil sa plateasca politic nota asta de plata.
Am destule motive sa ma bucur de realegerea lui Basescu si izolarea pdl , condamnat sa guverneze.
6- Foamea face bine la cap. Romanii vor posti si se vor limpezi, zeama de moguli nu tine de foame.
joi 10 decembrie 2009 la 10:11:03 am
plano spune:
joi 10 decembrie 2009 la 9:13:58 am
“Aparatul de stat si-a dovedit incompertenta si la fraudat!
Abia a reusit sa-si salveze pielea.
A reusit sa scoata din palarie numai 75 000 de voturi in plus.”
@ palno,
Da “Abia a reusit sa-si salveze pielea” asta stim toti ca base nu mai fost dorit de popor, ma rog, 5.milioane plus minus din cei care n-au votat.
iar ce zici tu ca este criticata opozitia
Zic asa: cine o critica ? niste pressari “deontologi”
nemernici a caror nume nu merita amintit. care vorbesc in numele lor nefacandu-si datoria fata de cetatenii acestei tari a caror paine o mananca sau poate da, sunt incapabili sa discearna negrul de alb.
Cert este ca Base ocupa locul de presedinte in mod necinstit, nu le are el pe astea cu cinstea, acum dupa 5 ani de campanie electorala, zice “sa ne mai ocupam si de treburile tarii, sa fim calmi”, cat de meschin poate fi
De fapt a vorbit partii lui de Romanie lui, oamenilor care apreciaza mitocania, minciuna!
Base nu uita mai sunt 5 milioane, plus cel putin 3 milioane care nu gusta “glumele” tale !
Radu Tudor a zis excelent: “Monica Ridzi ai castigat !
joi 10 decembrie 2009 la 10:36:32 am
Nu, Roxana, Nici un premier!
Participarea la guvernare a PNL/PSD ar fi o prostie monumentala. Cu atat mai mare cu cat premierul ar fi Crin. Asta astepata si securistii de la putere. Sa gaseasca un prost pe care sa dea toata vina si care sa deconteze totul, mai pe la vara. Cand poporul va fi mai amanintator, pac, arunca naframa si schimba fraierul. Cand vorr aparea primele semne de ameliorare economica (pentru cei care le vor mai prinde in viata) hop si salvatorii neamului, partidul prezidential PDL, “hai ca va rezolvam noi, ca voi sunteti prosti, dupa cum s-a si vazut”.
Cred ca si acum isi dau cu tesla-n c..ie la cat au fost de prosti ca l-au refuzat pe Johannis. Daca m-a intrebati pe mine poate ca ar prefera chiar o solutie nefavorabila a CCR. Nu glumesc deloc!
joi 10 decembrie 2009 la 10:44:18 am
Tudor Chirila
joi 10 decembrie 2009 la 10:44:50 am
Ela,
ptr orice eventualitate. Deondologia presupune niste principii respectate si sustinute indiferemt de simpatii personale. Ceva precum slavitelecaractere de bronz a secolelor trecute care oftand isi condamnau fii .
Ori deondologii nostri sustineau ca sunt prodemocratici si doreau parlamentarism ca-n “vest”. Azi insa calca in picoare toate sustinerile lor trecute si aduleaza Seful . deci deondologia unde naiba mai e?
Sa fiu plictisotor. In 1990 ne-am intels cu totii ca presedintele trebuie sa aiba un rol redus . Au cazut de aciord sub acest aspect inlcusiv Corneliu Coposu si Ion Iliescu . As observa ca Ion iliescu si-a respectata angajamentul – la modificarea constitutiei a fost interzis exresis verbis presedintelui sa demita premierul. Azi deondologii – care altfel tamaiaza memoria Seniorului – sustiin ca Ilici a modificat constitutia cf vederilro sale asa cum i se potrivea ( un comunist sa isi restranga voluntar putirintele ?) Unde este deondologia lor ? Principiile ?!
joi 10 decembrie 2009 la 10:51:21 am
ngabim ,
un cunoscut de-al meu imi scrie ca a stata sa voteze cam 3 ore la coada .. in ploaie la Paris . Si ca a vazut si niste muncitori in contructii adusi cu microbuzul sa voteze realegerea ptr pace si progres
joi 10 decembrie 2009 la 10:53:11 am
Folclor nou american oranj :
jan dinu din Portland, USA
2009-12-09 21:23
Pe crimpeiul raiului sta – Basescu -in plaiu lui ,ca romanii i-au dat fericiti inc-un mandat !-:)
– GIOANA — ramine prostanac …de ILici alintat ..-:)
Slava domnului ca Cesca era ateu !!!
joi 10 decembrie 2009 la 11:06:34 am
Interesele economice si lupta ptr putere ( usor la misto )
Ma rog , ma rog in spatele lu Geoana satu mogulii /
Da cine a asigura victoria ?
In 1990 se zicea ca viitorul Romaniei sunt : agricultura, turismu si serviciile.
Agricultura e la pamant … iesie din ecuautie
Voturi au venit si din Strainezia. Deci turismu economic .
Si serviciile. Azi in “servicii” se pare ca sunt de 3 ori mai multi decat erau in 89 intr-un serviciu considerat hipertrofiat ( nu ma refer la trupa care fu facuta jandarmerie ). Tinerii se inghesuie la Academiile serviciilor . Este o cestie f de viitor se pare !
Partea proasta este ca serviciile tot de bujet depind.
Oricum un sector dinamic de mare persepctiva !!!
joi 10 decembrie 2009 la 11:21:52 am
Da da, daaaaaa
Crin premier, Duda la externe, Oprescu la interne, Geoana la finante, Tariceanu la turism..
Asa va fi. Ca sa fie linistita Roxana ca toti cei pe care i-a sprijinit, pe rand, vor conduce România
Hă Hă Hă Hă Hă Hă
joi 10 decembrie 2009 la 11:26:13 am
@Roxana, Crin Antonescu ar fi fost astazi Presedintele Romaniei, iar Romania ar fi avut un prim-ministru Johannis, un guvern si o majoritate parlamentara daca PSD ar fi decis sa nu-si trimita candidat la presedintie, si sa-l sustina pe Crin Antonescu!
Sigur, era un gest cum nici un partid n-a facut vreodata (partidele, in Romania mai ales, fiind vehicule pentru accederea la putere). Dar, oare, n-ar fi meritat?
Asa, avem un presedinte care a castigat prin frauda, o Romanie divizata in care domneste haosul, 5 milioane de romani care primesc din partea noului presedinte mesaje demne de o dictatura africana: ‘I-am ciuruit!’, tot 5 milioane de romani care incep sa primeasca amenintari din partea Partidului Unic, si mai avem o noua imagine in lumea civilizata, vezi Financial Times, din care citez:
“Traian Băsescu trebuie să renunţe la un obicei vechi al său şi să realizeze consensul într-o ţară la a cărei divizare el şi-a adus contribuţia. În condiţiile în care alegerile prezidenţiale din România nu au făcut nimic pentru a pune capăt crizei politice din ţară, victoria contestată a lui Traian Băsescu este posibil să fi înrăutăţit situaţia, pentru că i-a ştirbit legitimitatea. Şeful statului trebuie acum să îşi depăşească tendinţa de a-şi intimida şi manipula aliaţii şi adversarii.
Stabilitatea României depinde de acest lucru, mai ales că ţara nu este un vas aflat în mijlocul furtunii, ci o naţiune de 22 de milioane de locuitori cu opinii diferite. (…) Cel mai bun răspuns ar putea fi o mare coaliţie unită în jurul combaterii crizei economice. Dar unitatea nu este punctul forte al lui Traian Băsescu. Mircea Geoană, un fost diplomat de oraş, ar fi putut avea o şansă. Acum, Traian Băsescu trebuie să colaboreze cu el.
Traian Băsescu trebuie să renunţe la obiceiul său de o viaţă şi să realizeze consensul într-o ţară la a cărei divizare şi-a adus contribuţia. La 20 de ani de la răsturnarea dictatorului comunist Nicolae Ceauşescu, românii merită mai mult din partea liderilor lor”.
Cam asta a adus Romaniei presedintele-colaborator. Asta e constructia lui. Aici suntem. Asa aratam. Pacat ca PSD n-a realizat ca singurul care avea sanse sa invinga nu pe Basescu, ci masinaria sa de conducere autoritara, de frauda si de coruptie, era Crin Antonescu.
romaniavesela.wordpress.com
joi 10 decembrie 2009 la 11:33:42 am
Disolutia autoritatii institutiilor statului!
Nu stiu de ce comisiile de siguranta si ordine publica ale parlamentului nu-si intra in atributiunile de control si nu-i cheama la audieri pe sefii MIRA, inclusiv seful Politiei Romane, pentru a da explicatii care a fost rostul desantului celor 4 ministri PDL la sediul MIRA a doua zi dupa alegeri.
Normal ar fi trebuit ca imediat ce presa a semnalat prezenta in sediul MIRA a celor 4 ministri, care nu aveau nicio atributiune guvernamentala de ordine publica, parlamentarii din comisiile de specialitate sa se fi deplasat de urgenta acolo pentru a asista la discutii si pentru a lamuri scopul si durata vizitei.
Pentru ce platim institutiile statului daca nu-si fac datoria?
joi 10 decembrie 2009 la 11:35:42 am
@Ghita Bizonu’
Bravo maestre, jos palaria.
Asa este. In curand vom avea serviciile printre noi, la slujba, ca inainte de ’89.
Numai ca, daca inainte de ’89 existau turnatori amatori care se mai faceau ca si lucreaza, azi avem doar profesionisti care toaca banii de la buget. Ei toarna profesional, metodic (stiintific) standardizat si documentat. Nu se feresc cu bunastarea lor ci dimpotriva o epateaza. Nu mai umbla cu Dacii ci cu Forester sau mai stiu eu cu ce (ca e secret, deh!), nu-si mai fac concediul la Mamaia in slipi de doc albastru ci aiurea pe mapamond ca suntem in UE si NATO ce p.m.
De fapt, sunt doar niste plavani puturosi, ii recunosti dupa comportament (sunt lunecosi, nu te privesc in ochi), dupa fizionomie (se dau seriosi, nu zambesc deschis, vezi doamne sta tara pe ei), dupa ascendenta (au rudele securache, se iau/incuscresc in familie) si dupa infumurare (sunt mandri nevoie mare ca au absolvit scoala de zmecheri, nu noi, restul prostilor). Practic azi le-au rezolvat pe toate cu exceptia unui singur lucru. Nu se bucura inca de respectul societatii dupa cum si cat ar dori ei. Atata timp cat acest lucru ii mai deranjeaza inca, poate ca mai exista o speranta pentru ei. Si pentru noi.
joi 10 decembrie 2009 la 11:42:22 am
@ALM
sa fiti iubit
marcus
joi 10 decembrie 2009 la 11:42:38 am
http://marcus64.wordpress.com/2009/12/10/fara-minuni-doamne/
joi 10 decembrie 2009 la 11:58:45 am
Franklin,
am cunsocutu care nu prea mai au chef de barfa la telefon ….
joi 10 decembrie 2009 la 12:04:39 pm
Traian Basescu a lansat ieri un apel la reconciliere:
“Aş spune că este obligatoriu ca în interiorul clasei politice să aibă loc un proces de reconciliere”
Pai cum asa maistre? Luni de zile zbieri in campanie te lupti cu clasa politica ticalosita, ca urmare a acestui “program”, primesti voturile a peste 5 mil de romani si acum, cand esti cu sacii in caruta ce faci? Ne zici mucles? Pai asa merge treaba?
Ia pune mana, baga-i pe toti la racoare si guverneaza cu alde Croitoru si alti securisti, cu Ritzi si Nuti, asa cum ai promis. Niciun mucles!
joi 10 decembrie 2009 la 12:42:43 pm
Pai Cum Sa Dea, bre, Basescu caseta?!!!
Categorisit la Erevan News
Agentia de presa Erevan News a preluat de pe blogul Lilicka un fragment tradus din limba spaniola, fragment extras dintr-un interviu dat de intelectualul neamului, Patapievici, unui ziar iberic si reprodus mai jos:
” -Obscen. Nu cred că Basescu a lovit copilul ci cred că doar l-a împins. Greşeală sa a fost ca nu a negat imediat. A fost un pic ca in cazul lui Bill Clinton, in chestiunea cu sexul oral… Apropo, ştiu din surse sigure ca lui Băsescu i-a fost oferita o caseta cu Mircea Geoana primind un sex oral şi a refuzat să-l folosească împotriva lui. Este un om cinstit, credeti-mă.”
Aprofundand subiectul, reporterul nostru de investigatii, Varujan Arachelian, a descoperit, vizionand caseta cu pricina, ca aceasta nu a fost data publicitatii, nu datorita onestitatii d-lui presedinte Basescu, ci datorita faptului ca in caseta respectiva, d-l Geoana juca la double-mouth, cei doi prestatori de servicii orale fiind domnisoara Patapievici si oops, guess who?…..
A consemnat pentru Dvs,
Varujan Arachelian
joi 10 decembrie 2009 la 12:47:47 pm
Sa mai asteptam…Daca CCR decide reluarea turului 2 (asadar DACA,sa nu avem discutii )…inseamna cel mai negru cosmar pe care-l poate trai Basescu.Inseamna ca cineva
i-a copt-o rau de tot,mai bine ar fi pierdut el la mustata decat sa se faca de KK in toata lumea civilizata si sa poarte pe viata aceasta acuzatie de furt de voturi…Eu am spus “cred”…de fapt asta mi-as dori si pot sa spun am ceva sanse in prognoza asta…
joi 10 decembrie 2009 la 12:57:39 pm
C. Tănase, “Şi cu asta ce-am făcut?”
Ne-am trezit din hibernare
Şi-am strigat cât am putut:
Sus Cutare! Jos Cutare!?
Şi cu asta ce-am făcut?
Am dorit, cu mic, cu mare,
Şi-am luptat, cum am ştiut,
S-avem nouă guvernare?
Şi cu asta ce-am făcut?
Ca mai bine să ne fie,
Ne-a crescut salariul brut,
Dar trăim în săracie?
Şi cu asta ce-am făcut?
Ia corupţia amploare,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Scoatem totul la vânzare?
Şi cu asta ce-am făcut?
Pentru-a câştiga o pâine,
Mulţi o iau de la-nceput,
Rătăcesc prin ţări străine?
Şi cu asta ce-am făcut?
Traversăm ani grei cu crize,
Leul iar a decăzut,
Cresc întruna taxe-accize?
Şi cu asta ce-am făcut?
Totul este ca-nainte,
De belele n-am trecut,
Se trag sforile, se minte,
Şi cu asta ce-am făcut?
Se urzesc pe-ascuns vendete,
Cum nicicând nu s-a văzut,
Ţara-i plină de vedete,
Şi cu asta ce-am făcut?
Pleacă-ai noştri, vin ai noştri!
E sloganul cunoscut;
Iarăşi am votat ca proştii,
Şi cu asta ce-am făcut?
joi 10 decembrie 2009 la 1:12:07 pm
@Johnson
CCR va anula alegerile numai daca asa trebuie.
De fapt, Basescu are o ultima ocazie sa se retraga din cursa, cu adevarat “a l’ultimo minuto”. Scenariul prognozat de mine ar presupune, dupa anularea rezultatului alegerilor, renuntarea de catre Basescu la participare. Se va da suparat, incercand sa-si conserve si fanatizeze electoratul. Basescu ar avea ocazia sa se dea invins la masa verde si nu la vot (nici nu s-ar putea altfel, tocmai el, cel mai tare). Ar scapa de teroarea economica din 2010 si si-ar conserva sansele pentru 2012 si/sau 2015. Acuma, mi-e clar si mie ca nu-l pandeste nicio mititica. Poate pe noi sa ne pandeasca, mai degraba.
joi 10 decembrie 2009 la 1:17:40 pm
@ Franklin… OK
joi 10 decembrie 2009 la 1:23:53 pm
@Franklin&Johnson: e frumos sa visezi. Chiombu’ stia de ieri, de cand a iesit pe sticla decizia CC, de ce credeti ca a avut mesajul respectiv. Mai intati le-a dictat Inaltilor Judecatori motivatia respingerii contestatiei si apoi a venit pe post de Impaciuitor, in fata boborului. Bre, bre, bre va stiu oameni cu scaun la cap, voi chiar il mai creditati pe acest avorton malefic cu oarece intentii cat de cat omenesti. Haideti sa fim seriosi!
sa fiti iubiti
marcus
PS.Cititi la mine: “Fara minuni, Doamne!” si stuchiti-ma de n-oi avea dreptate si de data asta!
joi 10 decembrie 2009 la 1:29:25 pm
Ati ascultat cumva ultimul discurs basescian: “reconciliere politica”, “sa ieşim din temperatura înaltă a competiţiei electorale”, adica cum ma Basescule ma gata s-a terminat cu mogulii , cu comunistii, cu “curuptii”.
Recomandarea mea pentru votantii lu` Basecu, uitati-va la clipu` urmator si puneti in aplicare http://www.youtube.com/watch?v=G9dH1uXia7A
joi 10 decembrie 2009 la 1:30:42 pm
@ Marcus…ai dreptate,visez…totusi problema este ce oferta trece :
1.Cea pe care o stia el si in baza careia se arata ieri foarte relaxat si impaciuitor
2.Cealalta
Aia de-l prinde cu pantalonii in vine
joi 10 decembrie 2009 la 1:40:36 pm
buna, esti de acord cu un link exchange?
joi 10 decembrie 2009 la 1:45:48 pm
@Johnson: crede-ma pe cuvant, il cunosc prea bine, numarul unu e raspunsu’!
sa fii iubit
marcus
PS Te rog pune un comentariu (daca nu te derajeaza) la mine pe blog, am nevoie de e-mail-ul tau pentru a te contacta intr-o problema personala.
ramane ca mai sus,
marcus
joi 10 decembrie 2009 la 1:52:39 pm
@ Marcus
stelystic
dar intru foarte rar pe mail,o data pe zi
joi 10 decembrie 2009 la 2:19:50 pm
@alex.dumitrascu. Ciudat cum şi oamenii inteligenţi îşi lasă uneori neuronii leneşi.
@George. Tu nici n-ai citit ce-am scris. Inventezi pretexte să te cerţi cu mine. Tot aşa cum s-au răsturnat rezultatele şi Băsescu i-a furat voturile lui Geoană.
joi 10 decembrie 2009 la 2:28:18 pm
Il admir enorm pe Crin, pentru inteligenta sa, pentru ca este un politician cum Romania nu a mai avut si anume interesant, abil, fermecator si in acelasi timp demn. Crin nu ar trebui sa fie prim-ministru, intr-o perioada economica dezastruoasa, in care el sa incerce sa repare imposibilul si tot ce a praduit si distrus haita basesciana. Crin ca lider al opozitiei, il va distruge pe Basescu si va avea toate sansele sa ajunga presedinte si PNL sa castige enorm la parlamentare.
joi 10 decembrie 2009 la 2:32:03 pm
@Corina. Ba vrea. Pentru că poate.
A recunoscut.
joi 10 decembrie 2009 la 2:33:01 pm
@Alin. Hai să gândim pragmatic. Trăim în ţara asta, dacă vrem să mai avem în ce să trăim, trebuie să ne-o administrăm. Dacă nu, nu.
joi 10 decembrie 2009 la 2:46:07 pm
@Johnson executat in yahoo (sper ca-i bine!). Astept raspuns asap
sa fii iubit
marcus
joi 10 decembrie 2009 la 2:52:57 pm
Este vorba despre imaginea lui Crin si despre faptul ca nu merita ca toate acuzele pentru declinul economic sa le suporte el, in timp ce Basescu se va detasa de guvernare si va asista la oprobiul public dezlantuit asupra lui Crin. Functia de prim-ministru este una ce va aduce doar dezavantaje si ata pragmatic vorbind.
E prea curat Crin pentru a intra acum in mocirla basesciana. Daca Basescu il va numi vreodata prim-ministru, o va face doar din acest considerent si anume stiind ca asta poate fi sfarsitul lui Crin. Mai bine mai asteapta putin si il lasa pe tiran sa guverneze singur si se va prabusi.
joi 10 decembrie 2009 la 3:03:42 pm
Nu ne putem imagina o situatie similara cu cea a lui Tariceanu, care i-a rezistat lui Basescu, deoarece situatia economica era una buna atunci si lumea privea cu detasare jocul poltic. Acum va fi fatal pentru viitorul prim-ministru deoare realitatea economica -i va fi defavorabila si Basescu va instiga la ura impotriva lui Crin , fapt care din nefericire pentru noi prinde la prostime. De data asta, cel care va fi responsabilul, aratat de Basescu ptr buzunarele goale ale oamenilor, nu va mai starni compasiune, ca Tariceanu in duelul sau cu Basescu.
joi 10 decembrie 2009 la 3:07:37 pm
@Alin. Gândeşte pragmatic, gândeşte politic! Un om politic şi un om de stat nu trebuie să stârnească în nici un caz compasiune, ci respect. Admiraţie. Altfel, acasă!Crin e un om tare. Băsescu e slab. Crin e mai tare decât criza economică, pentru că are fibră morală. Şi o minte brici.
joi 10 decembrie 2009 la 3:23:34 pm
Evident ca nu trebuie sa starneasca compasiune, eu ma refeream strict la Tariceanu. Crin este un om tare si categoric are mintea brici si mi-ar place sa fie mai tare decat criza economica, dar din aceasta campanie am vazut ca puterea de manipulare a lui basescu asupra prostimii functioneaza. Acum el nu are nici o sansa sa-l compromita pe Crin dar in momentul in care intri in troaca lui Basescu… Sa ne amintim ca toti securistii sunt cu Basescu, situatia economica se va degenera cumplit si atunci Crin, ce argumente o sa mai invoce astfel incat sa fie si credibile? Cum o sa-l mai creada lumea, cand uriasa masinarie de propaganda va apasa pe buzunarele goale ale oamenilor, tipand dezlantuit impotriva lui Crin? Eu vad asta drept o combinatie fatala, dar sincer sper sa ma insel. Asta inseamna strict politic. Ai vazut ce s-a intamplat in aceasta campanie, in planul imaginii cand dreptatea, ratiunea, logica, totul a fost invins de propaganda ticaloasa. Daca vom subestima din nou acest aspect, iluzinandu-ne iar vom pierde inca odata.
joi 10 decembrie 2009 la 3:24:42 pm
Vroiam sa scriu “mi-ar placea”. Scuze ptr. scapare!
vineri 11 decembrie 2009 la 12:43:36 am
Hahahaha, foarte tare blogul asta! Sa-l bag la favorite…
vineri 11 decembrie 2009 la 9:16:03 am
Crin este “solutia morala”?Cred ca aveti o interpretare proprie a notiunii de morala,in contradictie cu cea din dictionare,.In campania electorala am vazut un Crin care azi scuipa pe adversar si maine il pupa,sau e consecvent in a utiliza orice mijloace pentru a dobori tiranul.In politica nu exista morala.Exista doar interese.Ultimele declaratii ale lui Crin ,vrea sa fie PM ,arata adevarata fata a personajului , a jocului politic practicat de PNL.