BĂSESCU S-A MILOGIT LA CRIN. CRIN I-A DAT UE

Declaraţia de presă a lui Băsescu de azi mi-a provocat :lol:

Bietul de el, e disperat! Nu mai are resurse. Aceleaşi clişee idioate. Geoană le va demonta. Pentru că îi vom da şi noi muniţie. Contra psihopatului.

El uită că alegătorii liberali sunt cei mai inteligenţi – să nu se supere ceilalţi, mai ales ţărăniştii. :) Crede că ne poate prosti. Vorbeşte el de “români” – probabil, fiindcă ştie că ungurii şi celelalte minorităţi – cu excepţia magraonului care i-a lipit cu scuipat mahmudeaua pe piept Mariei Băsescu – nu-l vor vota.

Vorbeşte el de români, ca şi cum poporul român s-ar reduce la alegătorii lui captivi într-o iluzie prostească.

Hai să-i spun eu despre votul meu, al familiei mele şi al multor români: a fost PENTRU CRIN, pentru că merită, pentru că e altfel, pentru că ne reprezintă, pentru că e adevărat, frumos, curat, de dreapta. Şi votul a fost şi contra lui, a impostorului psihopat Traian Băsescu.

Acum, am să votez contra lui şi pentru scoaterea României din mocirla în care a băgat-o politica de bordel a lui Băsescu. Am să-l votez pe Geoană, pentru reforma lui Crin, pe care a acceptat-o, prin proiectul Johannis.

Zice că el nu negociază cu nimeni. În realitate, n-are cu cine. Nimeni nu-l bagă-n seamă. E terminat. Să-i spună Nuţicii să spargă nucile şi lui Ridzi să-i pregătească arpaşaşul. De Moş Nicolae, fetele din Modrogan o să-i zgâlţâie coliva. Politică, fireşte. În rest, dacă ar mai exista pedeapsa cu moartea, n-aş vota pentru ea. Să trăiască. Să plătească. Să se chinuie. :mrgreen:

Savurez anticipat seara de Moş Nicolae, în care Băsescu va muri politic. În chinuri. După care justiţia va fi liberă şi el va ajunge la puşcărie. Cu mafia şi cu târfa lui. Singurul mandat pe care îl va mai lua Băsescu în viaţa lui va fi mandatul de arestare.

Aruncă, acum, cu disperare, clişeele cu PSD, Iliescu etc. Dar când “şi-a văzut visul cu ochii”, nu cu PSD a făcut alianţă? Nu erau tot mogulii şi Iliescu în spate? Nu cu Hrebenciuc personal a negociat? Deci, marş!

Preşedintele ţării are funcţie de reprezentare. Importantă e guvernarea. Alegătorii lui Crin câştigă mai mult chiar decât dacă el ar fi fost azi în finală. Guvernarea de dreapta. Autentică. Fără compromisuri. Dacă era în finală, noi am fi avut nevoie de voturile PSD. Acum, noi punem condiţiile. Condiţii favorabile pentru ţară. Deci, ne convine de minune situaţia. Noi facem legea. Nu voi. Şi nici PSD. Noi, liberalii şi ţărăniştii. Partidele pe care secătura de Băsescu a făcut totul ca să le distrugă. N-a reuşit cu PNL. Iar PNŢCD revine. Coposu învinge, după 20 de ani.

Guvernul Johannis, un guvern curat, o înţelegere normală, civilizată, la lumina zilei. Nu demenţa pe care o propune Băsescu, prin partiduleţul prezidenţial gonflat, nu conflictul tribal pe care l-a practicat pe parcursul nefastului lui mandat. Nu furtul, şantajul, intimidarea, negocierea greţoasă, pe bază de mită şi dosare. Asta a făcut şi face Băsescu. Mereu. S-a milogit, după care a lovit. A ajuns la putere şi s-a manifestat din poziţie de forţă contra celor care l-au susţinut. Sistematic.

Băsescu e disperat. Crin l-a umilit. Nu doar în confruntările în care l-a călcat în picioare. Ci mai ales când Băsescu s-a milogit de el pentru voturi, i-a propus funcţia de prim-ministru şi Crin a refuzat. Cu demnitate. Şi cu sarcasm. Binemeritat. Băsescu e prost. Nu-i prima oară când muşcă momeala mea. :D

Băsescu e mort. Şi aproape îngropat. În dosare penale. Nu poate el fura, cât ne putem noi apăra voturile.

127 Răspunsuri la “BĂSESCU S-A MILOGIT LA CRIN. CRIN I-A DAT UE” r r

  1. Filip G spune:

    Spunea cineva azi unui simpatizant PRM:UDMR va vota Basescu,voi cu cine votati?
    Noi vom vota GEOANA in cazul asta!
    Ecuatia nu-i simpla de loc pentru Basescu.
    Iar parafarea unei formule de guvernare nu lasa loc de interpretare.

  2. Dan Stoica spune:

    Esti isterica, ca de obicei…

  3. BĂSESCU S-A MILOGIT LA CRIN. CRIN I-A DAT UE » Bloogle spune:

    [...] Original Blog » 24 November 2009 – Blog « Ciudatilor care cititi. [...]

  4. Marcus spune:

    @Roxana: oleoleo si vai din mini! Da’ ce-ti facu bre altu electoratu’ decat cel liberal si taranist de ie prost de da in gropi, in opinia mataluta. Acum io, ca simpatiozant social-democrat si votant sigur Geoana, s-ar putea ca in prostia mea sa ma simt totusi jiginit si sate injur zicandu-ti ” ‘telectuala iesti tu, Roxano si cu taranistii tai cu tot”, da uite io, in prostia mea nu te atac la persoana si zic doar ca de votat a aranjat dom’ Geoana, cand a fost la Moscova, de nu stie lumea buna ce-a facut, sa-l voteze in turul II. Iaca rezultatul vizitei lu’ Geoana la Moskva:

    Romania:Mobilizare Generala, Interventie Nato

    Agentia Erevan News anunta ca Guvernul Romaniei a emis un Decret de Mobilizare Generala si a solicitat sprijinul Aliatilor NATO, pentru a descuraja interventia armata rusa in Romania.

    Aceasta masura extraordinara a fost necesara datorita informatiilor obtinute prin satelit, informatii din care rezulta fara niciun dubiu ca, in urma vizitei din luna aprilie a d-lui Geoana in Rusia guvernul acestei tari, pentru a-si onora promisiunea de sprijin electoral impotriva d-lui Basescu Traian, a ordonat comasarea la granita romano-ucraineana (sic!) a doua corpuri de armata, insumand peste 3 milioane de combatanti, inarmati pana in dinti cu pancarte, bannere, fotografii-tablou ale candidatului Geoana din fata si profil stanga/dreapta, porta-voce, baloane rosii etc. in scopul invadarii pe data de o6.12.2009 a sectiilor de votare de pe intreg teritoriul Romaniei.

    Va vom tine la curent cu desfasurarea evenimentelor.

    A consemnat pentru Dvs.

    Vartan Vosganian

    “SiFi” calma Roxana si nu ne mai considera chiar asa de tampiti ca s-ar putea sa-ti spunem vorba ceea, stii tu care,
    cu respect pentru intelectualii neamului
    marcus

  5. Filip G spune:

    Pe 6 DECEMBRIE se voteaza pentru proiectul Johannis
    Cu un presedinte Basescu proiectul nu va avea finalitate
    Pe cand un Geoana presedinte e altceva.
    Cu cine voteaza membrii PNL?
    Cu proiectul JOHANNIS!

  6. J o h n s o n spune:

    Toti cei pe care-i cunosc ca fiind anticomunisti convinsi de pe vremea impuscatului voteaza fara exceptie contra lui Basescu,acesta este termenul corect…contra lui Basescu…Toti sint liberali sau taranisti din 1990,toti l-au urat cu spume FSN-ul si pe Iliescu…Oamenii astia nu ar putea in veci sa se arunce in bratele cuiva dar au identificat in Basescu raul suprem pentru dezvoltarea democratiei,un Lukasenko mioritic in plin avant.
    Figurile astea cu “sa vad ce oferta ma reprezinta mai bine ” sau ” nu ma regasesc in niciunul dintre ei dar daca ar trebui sa aleg raul cel mai mic as alege Basescu” … sau ” l-am votat pe Antonescu dar acum voi vota cu constiinta contra comunismului ” (el avand max.20 de ani,l-a prins Revolutia in Pampersi dar lupta contra comunismului acum ! ) Si tot felul de fandoseli din astea existentiale venite din partea unora care n-au avut veci de a face cu comunismul iar in anii 90 isi trimeteau parintii la contramanifestatiile FSN-ului sau la marea intalnire cu fratii mineri in centrul Capitalei…Cine vrea ca viatza asta si asa imputita sa intre sub o noua Era Basescu,cine vrea sa vada pe viu cam cum e cu dictatura aia pe care au ratat-o inainte de 89,sa vada cum viatza de zi cu zi va semana cu o mahala si cu o maneloteca sa voteze frumos cu Basescu,sa fie el poporul care-i sta alaturi lui Basescu…Care nu vrea sa nu voteze,n-o sa stam noi acum la curu fiecaruia sa va alfabetizam in ale politicii.Cum va asterneti asa o sa dormiti papagalutilor imbecili care filozofati daca sa votati “comunismul lui Iliescu” sau ” raul mai mic ” Basescu…Plecati de la premiza ca intrebarea e indusa de aparatul de manipulare al fraierilor cu sediul la Cotroceni…veti avea surpriza sa constatati ca nu sunteti chiar atat de prosti cum pareati la prima vedere…. :???:

  7. adriana popa spune:

    Draga mea Roxana ,

    Nu visam nici in cosmarurile mele sa-l votez pe Geoana, dar dupa ce l-am votat pe CRIN e clar ca vreau sa moara in chinuri Basescu..
    Vreau sa-l vedem la JILAVA si sa dea BANII INAPOI.

    Nu e vorba ca nici PNL , NU are alta solutie, aici e meritul lui CRIN , care a intels ca daca Nu se aliza cu PSD , PNL va avea soarta PNT ( pe care tot Matrozul l-a terminat).

    Si mai ales Nu uita ca PSD ( ce bine ar fii daca ar putea si ei fara Geoana ..) l-a ajutat pe Tariceanu sa-si tina cele 2 guverne..

    DECI LA VOT.

  8. Marius Mina spune:

    Mergem sa-i rupem capul chiorului, abia astept sa-l vad in zeghe atat pe el cat si pe Nutica .
    Sa deparazitam Romania de kmerii portocalii !

  9. catalin spune:

    Varianta PNL+PSD cu Johannis pare una interesanta.
    Dar oare in ce masura va putea Johannis sa impuna persoane competente, respectiv puncte de vedere?
    Nu va fi oare doar o marioneta pentru cele doua partide?
    Ce parere aveti?
    Sper sa citesc niste raspunsuri echilibrate, va rog, nu latratura obisnuita dintr-o parte sau alta.

  10. Karla spune:

    Doamna draga, ii faci un mare deserviciu d-lui Antonescu descriidu-l ca pe arhanghelul Mihail, cel care ne va aduce izbavirea. Cei ca mine, care-l vad rar si-l cunosc doar din ce scrie presa romaneasca sunt ingretosati de-a binelea cand citesc osanalele libidinoase gen “presedintele moral al Romaniei europene” , “este cel mai mare lider politic al României profunde”, cel mai viteaz si mai drept dintre traci probabil…
    Reveniti cu picioarele pe pamant, la un ton normal (ca ultimele texte seama a isterie muiereasca) si lasati naibii prostiile de genul “pentru ca merita, pentru ca e adevarat, frumos, curat…” Durea-ne-ar in cot ca e frumos, asta conteaza? Puneti pe fuga oameni rationali, simpatizanti ai lui Crin Antonescu…

  11. marian spune:

    Sper ca prin plecarea lui Basescu si PNTCD sa se intaresca sisa revina in prim plan. Daca va alege ca presedinte al PNTCD oameni ca Valerian STAN exista sanse ca PNL si PNTCD sa scoata tara din criza morala actuala.

  12. olimpiu spune:

    daca la anul Base nu-si ia mandatul (de arestare) nu ma mai duc la vot.ori vor functiona isntitutiile conduse de oameni noi , ori au votat degeaba atatia oameni pe Crin. pana atunci sper sa ma bucur de fata lui Base in 6 decembrie seara dupa exit-poll-ul care va arata cam asa: Geoana 55% Base …neesential

  13. Doxa spune:

    De acord cu liberalismul romanesc. Dar cum se explica rezultatele din Sibiu (Johannis primar) sau din Timis (40% Basescu?!?)

  14. zburli spune:

    ii doresc sa plece cit mai repede pe mare ca sa ajunga in mina piratilor somalezi

  15. darwinus spune:

    in satul meu crin a avut 52% dintre voturi … sat de oameni destepti domn’le … :)

  16. cenushares spune:

    scuze:

    in satul meu crin a avut 52% dintre voturi … sat de oameni destepti domn’le … :)

  17. Marcus spune:

    @Karla: nu ai ce-i face, asa este Roxana! Tot este bine acum pentru ca nu-l mai tavaleste in noroi asa cum a facut-o la Congresul PNL. Nu-i bai, ea se autodefineste ca jurnalist independent si probabil ca in asta consta independenta jurnalistica. Oricum are audienta super, motiv pentru care o invidiez sincer. Este bine cel putin ca nu-l lauda pe Geoana, deoarece toti candidatii pe care i-a laudat si osanlaizat gen “Cantarea Romaniei” Roxana pana acum, si-au terminat campaniile pe locul II. Ori, in afara de Crin, care a reusit sa transforme esecul personal intr-un imens castig pentru ROMANI, daca Roxana isi pune tunul laudelor pe Geoana, dracu’ l-a luat. Eu, personal, o stimez pe gazda noastra in primul rand pentru modul sentimental si dedicat in care se angajeaza pentru sustinerea liderilor sau ideilor sale de moment, iar in al doilea rand pentru faptul ca nu este suparaciosa si accepta ideea de fair-play in combat-ul argumentativ :)
    Sa fii iubita
    marcus

  18. Franklin spune:

    Problema e saracia profunda care se va instala in 2010, nimeni nu stie pentru cat timp. Si fara legatura directa cu criza economica.
    Singura solutie pentru ca PDL sa nu fie votat masiv in 2012 este reatacarea dosarului si reexpertizarea prejudiciului in cazul flota. Apoi curatenie generala la plavanii aia din servicii cu inregistrarile ilegale, de pilda a comisiei Udrea. Justitie dreapta in cazurile Ritzi, Udrea. Pedepsitrea cocosilor si videnilor. Instaurarea statului de drept in Romania. Numai asa vom putea trece mai usor prin privatiunile economice ce ne asteapta.

  19. Marcus spune:

    @zburli: nici in gluma, te rog eu, sa nu mai spui asta! Daca a gresit (Si in opinia mea scrie inca ocupat pe pantiful lui prezidential, care se mai vede din butoiul de miere in care a intrat cu nesimtire), apai sa ispaseasca conform legilor tarii, pe care le-a calcat tot timpul in piciorul incaltat cu celalalt pantof. Si crede-ma ca stiu ce spun!
    sa fii iubit
    marcus

  20. Karla spune:

    Multumesc de lamurire, Marcus…
    Sunt siderata de-a binelea: adica in trecut l-a tavalit in noroi pe cel mai nobil, mai curat si mai frumos? pe Heruvimul heruvimilor din Cantarea cantarilor roxanesti? Oh, pai in cazul asta imi iau picioarele la spinare… n-am timp de citit prostii si “idei de moment”…
    O zi buna iti doresc

  21. Franklin spune:

    Sa nu uitam, totusi, ca deocamdata traim intr-un stat de dictatura oligarhica avand in spate fosti si actuali membri ai serviciilor secrete de tot felul si descendesti ai “fostilor”. Un stat in care s-au topit 2,3 md koko de la Bancorex fara ca cineva sa aiba vreo problema. Nici chiar apostolul “romanilor”, judecatorul de la procesul comunismului, popularul si justitiarul Traaaian Baaasescuuu.

  22. J o h n s o n spune:

    S-a anuntat participarea lui Crin Antonescu la campania electorala pentru Geoana,il va insoti in turneele electorale.este bine sa mearga si sa le explice liberalilor naivi de ce e bine sa voteze Geoana ! Sa fie el si nu Iliescu “in spatele” lui Geoana….Nu exclud posibilitatea ca intr-o buna zi sa fim dezamagiti de alegerea facuta,astea se mai regleaza din mers dar satisfactia de a-l vedea pe Basescu cazut in cap,luandu-si smetii din toate partile o traiesti o data in viatza…

  23. Ghita Bizonu' spune:

    @ Roxana o bservatie , scuza-ma

    Esti prea violenta si chesti gen picioare in gura si i-a dat Uniunea Europeana , tarfa sunt cam exagerate si la Badea , dar se potrivesc . Nu se portivesc insa cu o revolutie a normalitatii .
    Ii vom da lu Chiva bey cu stampila peste Boc ( si ma refer la piticantropu slujnicean , iar pitic este pe romaneste , mic de stat da’ el e si de sfat ! ) da’ pastrandu-ne tinuta.
    In definitv cand tai o gaina nu o injuri ca e tarfa, vanduta samd , nu ? O tai si basta !! ( si daca vrei neaparat sa te distrezi iei picioru de pe aripi )

  24. Franklin spune:

    Poate ca cea mai tare declaratie de dupa “Revolutie”, de o inocenta dezarmanta ii apartine lui Mircea Geoana, challangerul de azi:

    ….”nimeni nu stie cati mai suntem”

  25. Franklin spune:

    Si poate ca cea mai mare minciuna de dupa Revolutie ii apartine lui Traian Basescu si a fost rostita la TVR in finala din 2004, replica fiind deja celebra:

    “Ce ghinion pe poporul roman ca are de ales intre doi fosti comunisti”

    Minciuna, in realitate a avut de ales intre un securist feroce (Traian Basescu) si un comunist, de fapt, un nomenclaturist maritat de doua ori (Adrian Nastase). Si a ales!

  26. Lilick spune:

    “Singurul mandat pe care îl va mai lua Băsescu în viaţa lui va fi mandatul de arestare.” – te-am citat pe Facebook. Mortal! :lol: :lol: :lol:

  27. Marcus spune:

    @Franklin amice:
    Stim ce ne asteapta de la anu’, dar macar nu vom mai fi smenuiti (sper, din tot sufletul!). In parte a doua, te duci prea departe in timp, fara sa iei in considerare ca pdl-ul nu este un partid, ci o creatie artificiala a chiombului. In aceste conditii, cum va pleca chiombu’, actualii oameni, cu adevarat politici din acest partid, isi vor cauta o redefinire (de ce nu ideologica?), asupra viitorului acestei formatiuni de soldatei de plumb. Sunt convins (si nu prea m-am inselat) ca, dupa 6 decembrie, vom vedea intr-adevar o reforma de substanta, calitate si cantitate in ceea ce astazi numim pdl.
    Sa fii iubit
    marcus

  28. Ghita Bizonu' spune:

    Franklin ,
    mizeria in care vom intra in 2010 are legatura cu criza Si cu negestionarea ei . Prin oct auzwm ca unii la Finante discutau ca in aprilie – mai vom avea o situatie ingrijoratoare – somaj masiv, manifetstii spre revolta, fomae si desordine sociala grava , insa nu am vazut sa se faca nimic !!
    Si despre dosare . lasa-ma cu flota . Un dosar voluminos in care s ebaga si dreptu maritim ( cestia cea mai spurcata dpv juridic , prea multe uzante ce tebuie luate in considerare !! se pare ca aproape orice opinie neavenita isi gaseste confirmarea in vreo uzanta obscura a unui port uitat de Dumnezu !! ) ar dura prea mult. Ai casa din Mihaileanu, asa ceva simpatic si simplu , abuz in serviciu clar si s=-ar putea sa fie si cu deflaratie in fals .. intr-un an trece si de apel si de recurs … Si dupa aia ai cativa anisori in care sa te ocupi si de dosaru flotei ( daca vrei sa-ti bati cuie in talpa ) ca cercetatu sta bine la racoare …Nu m0as mira ca si prea cinstitu Blaga sa nu aiba catesceva pete penale .. Insa nu trebuie urmata calea Basescu-Constantinescu , adica acuze mirobolante greu de dovedit , acuze aduse ptr impresionarea gloatei ( adica aia fara nici o cunostinta juridica ) si circ mediatic. cauze simple, bine instrumentate , discrete si car4e sa duca la rechzitorii de nerespins . Anunatu unei condamnari “din senin” ( adica tipu s-a dus la tribonel fara presa si temebliziuni ) va fi mai dur decat spectacolul jalnic al arestarilor preventive …. Adica io-te dom’le astia fac nu se lauda !!

  29. Ghita Bizonu' spune:

    Marcus io pun pariu ca dupa 6 dec nu prea vei vedea in PDL deacy urlete inciminari reciproce si altele asemenea . Ca PD nu a avut nicodata altceva decat vorbe si nazuinte vagi . Si de ani de zile PDL este doar anexa lu Basescu .

  30. Marcus spune:

    @Dom’ Ghita,
    Nu ma bag, bre, ca ai direptate! :)
    sa fii iubit
    marcus

  31. Franklin spune:

    @Marcus
    De la PDL nu astept nicio reforma interna. Sa nu uitam ca ei reprezinta partidul feseneilor mai mici, aceia care nu au mai avut loc in echipa mare. In plus, au mai venit si toti transfugii de la PNL (se pare ca le-a prins bine aceasta purificare liberalilor)

  32. Marcus spune:

    @Karla: nu doresc sa-mi fac publicitate pe blogul Roxania, mai ales ca in general subiectele care “ard”, obiesnuiesc sa le imprastii si pe bloguri care s-au constituit intr-o Societate Civila adevarata, fara pretentii de remunerare sau alte d’astea (sper eu), sa schimbam o barfa si pe blogul meu.
    Este prima data cand fac o asemenea invitatie si imi cer scuze fata de Roxana si de cititorii blogului sau,
    Sa fii iubita
    marcus

  33. ela spune:

    baselu a zis azi ca vrea ca Johannis sa-l mai “roage” odata ca vrea premier :( ca s-a razgandit.

  34. Marcus spune:

    @Franklin: de acord 100%, atunci de ce s-o bagam pe Pithya in aceasta ecuatie?!!! :)
    sa fii iubit
    marcus

  35. ela spune:

    Bravo Crin, unitate pentru Romania !

    Problema este: de unde luati si voi 5.000 de autobuze care sa plimbe electorii la gara de …nord, sa stea 6 ore; sectiile speciale au facut diferenta pt ca base sa fie pe locul unu, in mod real era pe 2 .

    Sunt inchiriate toate fara ca politia sa poata face ceva sa-i impiedice sa fure; trebuie modificata legea, o propunere atr fi ca poti vota pe lista speciala daca esti la o distanta mai mare de 600km; odata la 5 ani daca vrei sa alegi presedintele poti sa te sacrifici sa stai acasa.

  36. Tudic Ioan spune:

    Să nu uiți niciodată să faci ceea ce se vede că faci: Să pomenesti de COPOSU, când vorbesti de CRIN si de PNTCD, când amintesti de PNL!
    De fapt, orice succes pe plan moral mă face să recurg, automat, la memoria SENIORULUI!

  37. Marcus spune:

    @Ela: mai mult decat Bravo! pentru Crin si pentru Geoana, dar sa nu uitam solutia rusa pentru autocarele arvunite de Geoana in vizita de la Moskva. Pai cum crezi tu ca o sa se deplaseze cei teri milioane de votanti, reprezentand sprijinul rus pentru amintirea sovietica? Pe langa “armamentul” propagandistic de rigoare, ei vor fi transportati de tancuri camuflate in autocare, ca le-a zis nea Putin: “ba, daca va opriti in Moldova sau in Bucovina si va apucati ca, dupa ce va imbatati, sa violati oile lu’ Flutur, aranjate alfabetic sa scrie “BASESCU TE IUBIM”, dracu’i al vostru!” Cu capul limpede ostenii arvuniti vor veni si vor vota, conform aranjamentului Geoana-Medvedeev, in toate sectiile de votare speciale pentru a contracara votul de Giurgiu, Fetesti, Dolj etc. :) :)
    Sa fii iubita
    marcus

  38. Marcus spune:

    @Tudic Ioan: hai sa-ti zic eu o treaba, cu scuzele de rigoare pentru ca ma “introduc” in provocarea ta versus Roxana. Eu pe Senior, la inceput nu l-am inteles (aici ma refer la violenta, contra-violenta pe care, poate justificat, o inducea prina atitudinea sa), apoi am incercat sa-l inteleg (prin prisma istoriei si a sacrificiului de sine de care a dat dovada) pentru ca in final sa ii port un deosebit respect pentru calitatile sale de om politic.
    Nu am transformat in viata mea un semen de-al meu intr-o icoana sau idol (ordinea istorica te las sa o alegi), dar ca umil pamantean condus in acest val al dinamicii democratiei, mi-am permis sa am o opinie trecuta in mod normal prin filtrul educatie si propriei mele experienta.
    Ceea ce facem noi acum, pe bolgul amabilei noastre gazde, indiferent de simpatiile noastre politice, denota ca NE PASA.
    Si ne pasa, cu riscul de a ma repeteta, ca sa stim sa decidem, cu capul pe umeri, ceea ce vream pentru noi si sa mai stim ca putem face ca acest lucru sa devina realitate prin votul nostru.
    Inca o data, cu scuzele de rigoare,
    Sa fii iubit
    marcus

  39. alex.dumitrascu spune:

    Gazescu s-a ticnit definitiv. Interzice lumii sa-i spuna pe nume.
    La drept vorbind daca m-ar chema Basescu si eu m-as supara cand imi zice cineva pe nume.
    Da’ de ce nu s-a dus la primarie sa faca cerere de schimbarea numelui pentru caracter obscen?
    A rabdat ca un caine pana la varsta asta sa-l cheme Basescu si acum nu mai poate.
    Inchipuiti-va numai ca a patimit asta in scoala primara pentru numele asta.
    De asta e atat de rau si dusmanos, din cauza urii si frustrarilor acumulate.

  40. Karla spune:

    Multumesc de invitatie, Marcus, am aruncat deja un ochi pe blogul tau, voi reveni cu placere acolo…
    Aici, drept sa-ti spun, gazda o fi fair-play (cred ca ai dreptate, altfel mesajele mele ar fi disparut) o fi traficul mare, da-i ca-n emisiunile cu Becali: rating mare pentru porcaiala maxima…
    Te uiti sa vezi cam care-s dimensiunile paradoxului uman… pe de o parte angelicul Crin, “luptatorul demn si ferm”, pe de alta Basescu jagardeaua, psihopatul dement, “plaga nemernica” care “ne irita suplimentar cu mafia si tarfa lui” si caruia “vrem de mult sa-i spargem fatza si sa-l calcam în picioare, cu adunatura lor de curve si hoti”…

    Am un dispret profund pentru basescu, fiecare se exprima cum vrea, da’ dupa aia sa faci caz de “dimensiunile morale si imperativul categoric, blablabla” mi se pare groaznic…
    “dimensiunile morale”????!!!

    La buna vedere pe alte meleaguri…

  41. Plano spune:

    Cei care intra pe acest blog pentru “prima(ul) Oara” au impresia ca Antonescu s-a cafalificat in turul 2. :) :) :)
    Ce ma bucur!

  42. alex.dumitrascu spune:

    Cum sa intri pentru PRIMUL oara?
    Ce ma bucur!
    Succesuri!

  43. teonegura spune:

    Basescu e aproape mort, politic, evident. Si nu doctrinele l-au invins, si nici macar vehiculatul bine national. Sunt chestii relative, pana la urma. Basescu e invins, incet, dar sigur, de mana lui murdara, intinsa ca o ciuperca cenusie peste un neam intreg ce nu il mai suporta. Si ca un corb cu aripile frante, sfarseste-n chinuri groaznice pe limba lui.

  44. Cristian Mihaescu spune:

    Daca PD e de dreapta atunci o sa votez stanga. De ce?
    Din considerente democratice: alternanta puterilor in stat. :P

    Si daca PD care e de dreapta a facut alianta cu PSD care era de stanga de ce ce PNL nu are voie?

    Manipularile celor de la PDL nu mai tin iar textul de azi al lui Basescu arata cat respect are el pentru alte partide, inclusiv pentru cei 50% ce i-au votat pe Geoana si Antonescu ( la care se mai adauga vreo 20% cu alte optiuni)
    Asa ca cu care popor roman vorbeste el?
    Eu nu am nevoie sa imi tunda oile, sa-mi dea mici si bere, sa joace hore cu mine, sa faca glume de prost gust in parlamentul Romaniei si al UE, sa zica ceva si maine sa uite, sa se urce baut la volan, sa spuna ca nu e criza cand toata lumea o vede si asa mai departe.
    Eu nu am nevoie de Basescu si prefer un Geoana care macar a avut bunul simt si poate ipocrizia sa spuna ca respecta toti votantii si va fi un presedinte al tuturor.

    Cand a fost Basescu presedintele tuturor, cand se prefacea ca consulta poporul si partidele?

  45. virgil spune:

    Pai vezi tu Plano dragule …
    In urma cu cinci anisori spuneam , inca inainte de a fi ales Ba’secu , ca acesta atit de neispravit o sa fie , incit o sa e puna in situatia de a regreta pe marele neispravit Ilici .
    Asta este problema dragutule .
    Ba’secu a reusit sa-l depaseasca in neispravenie cu mult chiar si pe nenica .
    De aceea , fie el membru al PNL sau simpatizant al Antonescului , toti se vor incolona la vot in acest tur doi si vor vota , din pacate totusi zic eu , as fi preferat sa fie Antonescu , cu Geoana sau oricine ar fi contracandidatul lui Baselu .

  46. Julia spune:

    MARCUS spune: @Karla: nu doresc sa-mi fac publicitate pe blogul Roxania, mai ales ca in general subiectele care “ard”, obiesnuiesc sa le imprastii si pe bloguri care s-au constituit intr-o Societate Civila adevarata, fara pretentii de remunerare sau alte d’astea (sper eu), sa schimbam o barfa si pe blogul meu.
    Este prima data cand fac o asemenea invitatie si imi cer scuze fata de Roxana si de cititorii blogului sau,
    Sa fii iubita
    marcus”

    what, what WHAT????????? Ce?? CE? Inconstientule, sa fii chiar atit de iresponsabil? Asta e TOT ce faci la Roxana pe blog: reclama la jegul tau de blog unde nu vine mai nimeni! Vii aici si in loc a comentazi si tu ceva, pui doar link la mesajele de pe blogul tau sau copy&paste comentariile tale cit o zi de post. Ca nu vine nimeni sa le citeasca acolo, vii si le postezi aici!!! De ciuda ca ar ramine “capodoperele” necitite de audienta Roxanei!!!! Imi faci sila. Inainte imi era doar mila de tine. Acum imi e mila si sila! Inconstient arogant si plin de sine ce esti! Mai da-te naibii jos de pe pedestalul ala pe care te-ai cocotzat ca nu e al tau!! Impostorule!

    Iti ceri scuze?????? Asta e o noutate! Dupa luni bune de milogeala si insistenta fara bun simt sa vina lumea si la tine pe blog (ce trafic ai? 1 pe an?) ….in sfirsit te-ai gindit ca ar fi cazul sa-ti ceri scuze Roxanei si noua? To little, too late dupa parerea mea. Ai ramas un ingimfat umflat plin de sine si arogant cu pretentii de scriitor, un nerecunoscator mincinos….esti o frauda! milogule! :( ….bleah!

  47. dan spune:

    Mica Publicitate

    Armator chinez, angajez urgent comandat de nava, pentru petrolier sub pavilion nord-coreean. Astept strainatatea, inclusiv Romania. Experienta politica reprezinta un avantaj (Qxiu Ma)

  48. J o h n s o n spune:

    Vasile statea afara în ploaie. Vine Maria si îi zice:
    - Hai în casa mai Vasile, ca ploua!
    - Lasa tu Marie, ca si aici ploua.

    Ion se plimba pe strada. Maria îl vede, deschide repede geamul si îi
    striga:
    - Ioane, vino sus la mine!
    - Vin când o sa fii singura!
    - Dar nu-i nimeni acasa.
    - Nu acasa ci pe Pamânt!

    Maria se urca în pod si Ion îi ia scara:
    - No, Marie! Cu ce te dai jos?
    - Cu…Rexona! :wink:

    I. – Sunteti ginecolog?
    R. – Nu, dar pot sa arunc o privire…. :shock:

  49. Buddy spune:

    @Roxana,
    Fi atenta la ce a declarat azi Mazarica… acordul e unul simplist si Klaus va sta premier atit timp cit isi face treaba bine…..
    Deci pesedeprostacii il si vad pe faras pe Klaus caci e f greu sa-ti faci treaba perfect in harababura actuala.
    Eu asi zice ca Crin trebuie sa insiste pe un cadru pe termen mediu ptr ai da sansa guvernului Klaus mai intii sa stea pe linia de plutire avind in vedere situatia economica actuala si pe urma sa incerce sa asigure o crestere….
    Deci atentie caci peselaii stau la pinda….
    In nici un caz nu vrem un pic mai tirziu doar guvern de pesedei…

    Cu stima tuturor….

  50. ALM spune:

    @ Karla (marţi 24 noiembrie 2009 la 5:13:10 pm)

    Citeam prin niste reviste ale vremii ca locurile unde se “distilau” marile idei erau printre cele mai zgomotoase: Capsa si Carul cu Bere! Aici ati vazut numai zgomotul? Idei n-ati vazut? Ma refer la idei mari, care nu pot fi innecate in porcaiala de sorginte basesciana!

    Vedeti vreo deosebire fata de marea scena politica a Tarii? Ce vina avem noi daca portocaliii isi trimit si aici numai hoarele, cotoii si avramestrii? In plus, aici nu functioneaza cenzura sau frica de CNA. Tot in plus, nici Hristosi nu suntem, asa ca pentru fiecare palma virtuala returnam 1:1 plus un bonus de sarbatori. C-asa suntem astia de pe aici, filotimi …

  51. virgil spune:

    Buddy …

    Obiectivul central al liberalilor este inlocuirea lui Ba’secu . Si nu numai al liberalilor , al intregii tari , al tuturor oamenilor cu scaun la cap …
    Daca pesedeii vor juca geamparalele , este treaba dinsilor , liberalii pot oricind sa treaca in opozitie . De fapt eu cred ca si acum ar fi bine sa stea in opozitie astfel incit sa nu deconteze ei mizeria paralelor sferetisite cu zecile de miliarde de euroi in ultimile 11 luni spre primavara cind o sa-si arate in sfirsit coltii criza si pe meleagurile noastre…

  52. cenushares spune:

    plano,

    probabil ca la mine te referi cand spui ca intru p’aci pentru prima oara … nu intru pentru prima oara … am mai fost … cred ca stai cam rau cu intelegerea textului scris … eu n’am zis ca antonescu a intrat in turu’ doi ci ca in satul meu a avut 52% dintre voturi … ori esti prea batran, ori pdl’ist … :)

  53. adriana popa spune:

    Daca cu geoana Nu ne place … daca cautati nod in papura la toate eforturile de unitate…cu cea a zis Mazare .. ala … ala…
    ATUNCI RAMANEM CU BASESCU, UDREA SI CEILALTI HOTI… SI NE DUCEM DRACULUI TOTI..

    TREZITI-VA

  54. Plano spune:

    @Julia
    Ce rea esti cand esti fata buna! :) :)

  55. Marcus spune:

    @Julia, Hai sictir!

  56. Marcus spune:

    @Amice Plano, cand era buna Julia, atunci cand il pupa in cur pe chiomb, sau acum cand i s-a luat ceata de pe ochi si vede in sfarsit ce matracuca mahalagioaica apara si vrea cu ea in pisacina din HOUTON ? :)
    sa fii iubi Plano si sa-ti Dea Domnul conversatii de acest gen,
    marcus

  57. Marcus spune:

    @cenushers: Sarut mana Doamna si bine v-am regasit!
    sa fiti iubita
    marcus

  58. nedormitul spune:

    şi dacă nu ajunge băsescu la puşcărie te duci tu să încălzeşti pătuţul? ar fi păcat să rămînă locul neocupat

  59. J o h n s o n spune:

    Categorii care vor vota in premiera contra Basescului in turul 2 :

    1. Cei care si-l doresc pe Johannis motivatie care nu exista atat de bine conturata in primul tur

    2. Cei care sint acum revoltati de reusita referendumului(partizanii infocati ai institutiei parlamentare ca for suprem al democratiei care nu se asteptau ca referendumul sa fie validat deci oamenii foarte bine informati,educati)

    3. Cei profund dezamagiti de organizarea alegerilor frustrati de faptul ca in ciuda orelor petrecute la coada n-au apucat sa voteze,au ramas cu icrele nedepuse cum s-ar spune in Ghiolbanie.

    4. Cei foarte multi care si-au planificat direct turul 2 pentru a-l vota pe contracandidatul lui Basescu…

    5. Cei care au votat in primul tur alt nume decat Geoana si Basescu,nu toti dar o parte semnificativa care de fapt va inclina definitiv balanta in defavoarea lui Van Chelie

    Asadar 5 categorii de votanti in premiera ai lui Geoana.

    Astora nu are ce sa le faca Sistemul pentru a-i intoarce de la vot.

    A spus si Antonescu in seara asta.Liberalii care pot fi acceptati inapoi si vor s-o faca atunci sa se grabeasca.Nu se mai fac transferuri in momentul in care va fi clara situatia invingatorilor. Bine spus !

  60. mihai 4 spune:

  61. ELMMAR spune:

    Oferta:

    Puscaria Jilava,zisa si “La bulau’ vesel”,ofera spre vesnica pomenire si aducere aminte fostului presedinte Basescu Traian,postul de sef de camera,sectia periculosi,pavilionul central.
    Masa si cazarea asigurate,loc intim si racoros,perioada nedeterminata.

  62. mihai 4 spune:

    Elmmar@ si inca ceva pentru bashit:program special la dush.el va fi ala care scapa sapunul des.poate prea des.asta ii doresc bashitului.

  63. spedy spune:

    Astazi l-am urmarit vreo 10 min pre Radu Campeanu dand un interviu foarte motivat si extrem de la obiect .Nu ce spunea m-a impresionat si nici faptul ca avea sau nu dreptate ci,faptul ca ,facand abstractie de personajul in sine ,parca as fi ascultat-o pe Roxana Iordache.Cu aceiasi vehementa,cu aceeasi patima si aplicat .
    La fel de interesant mi s-a parut ca,eu nefiind un militant liberal,cel mult cu simpatii liberale,am expus aeara cam aceleasi puncte de vedere in aceiasi termeni.Si nu mai sunt chiar tanar !

    spedy/24/11/2009

  64. Julia spune:

    MARCUS, calmeaza-te ca venele alea ingrosate de colesterol au si ele o limita. Nu vreau sa te am pe constiinta. Nu am inteles exact carei matracuci mahalagioaice ii iau eu apararea si vreau cu ea (banuiesc ca ai vrut sa spui) in piscina? Vad ca piscina mea e cel mai greu lucru de acceptat pentru tine, imediat dupa faptul ca treiesc in Houston. Tu chiar nu-ti poti reveni dupa lovitura asta dura ca eu si nu tu traiesc in Houston? Fa mai cerere sa emigrezi si iti promit sa donez vreo doi dolari sa poti veni aici. Nu te voi gazdui ca nu cred ca Baracii mei te vor agrea: ei sint foarte docili si iubitori cu oamenii buni dar devin fiare cu cei rai. Si tu esti rau pina la 5-6 inch sub piele.

    Plano, asa e de totdeauna. Eu daca imi spun parerea sint rea, a dreaqului, mahalagioaica, nefootuta, nesapalata sus si jos, pupincurista lui Basescu, etc. Cind insa altii isi spun parerea ei nu au parte de tot tacimul asta din partea umflatului MARCUS. Ce sa-i faci? Fiecare cu simpatiile lui. Macar de data asta s-a oprit la “sictir” si nu m-a mai injurat de mama. E singurul impotent intelectual pe aici: nu are argumente si vine cu injuraturi.

  65. mihai 4 spune:

    Si eu l-am vazut pe Campeanu in interviu.A fost bun.Si nu uita:tocmai iesise din spital si a venit sa spuna jos cu Basescu.Apreciez.

  66. Julia spune:

    uitasem: Plano, numai prostii cei mai prosti ramin la aceleasi pareri toata viata. Inteligenta ajuta procesul invatarii, mai ales invatarii din experienta. Cind experienta mea ma face sa-mi schimb parerea eu admit ca daca am gresit, schimb ce trebuie schimbat si continui sa ascult si sa invat. Nu vreau si nu spun niciodata ca asta e parerea mea si GATA! Eu spun intotdeauna: asta e parerea mea acum. In prezent. Ce va fi in viitor, numai Dumnezeu stie. De aceea eu salut orice om inteligent care stie sa invete din experienta lui si a altora si salut schimbarea! Ideile fixe nu duc nicaieri.

    *********************************
    Vine ziua multumirii la noi si ne vom aduna cu rude si prieteni sa sarbatorim pe cei care au facut tara asta mareata. Si vom plinge si ne vom pregati sufleteste pentru cei care o doboara acum. Daca nu ne trezim in curind, vom pati ca Imperiul Roman. Vom imploda si ramasitele Americii vor ajunge cele mai multe mai rau ca tarile bananiere. Cit timp Texasul mai este Texas noi aici mai avem o sansa. Dar Hussein se cam da pe linga aritcolul din Constitutie care ne permite sa avem arme. Om trai si om vedea.

  67. mihai 4 spune:

    Nu mai fi suparata,Julia.Gandeste-te la ei ca la doi cretini.Poftim,o dedicatie:

  68. mihai 4 spune:

  69. Iulian spune:

    el o sa moara.. dar tu tot o vaca proasta ramai

  70. costi spune:

    Pe 6.12.2009 trebuie sa gandim asa:

    http://constantin-brincus.blogspot.com/2009/11/6122009doar-atat.html

  71. Julia spune:

    mihai 4 multumesc. N-am fost capabila sa vad clipul. O sa incerc mai incolo. numai bine.

  72. J o h n s o n spune:

    Vad ca mi le-au bagat la racoare pana apar se duce postul asa ca le reiau :

    Maria se urca în pod si Ion îi ia scara:
    - No, Marie! Cu ce te dai jos?
    - Cu…Fa ! :wink:

    I. – Sunteti ginecolog?
    R. – Nu, dar pot sa arunc o privire…. :shock:

  73. mgabim2009 spune:

    Hi all,
    Am inteles ca marele “cirmaci” a tinut o lectie despre liberalism (o fi confundat liberal cu liber de inchinsoare…). O fi depasit stagiul de google sau s-a inspirat din paginile levantului? Am inteles ca i-au trebuit 5 ani sa o termine….

    Lasind gluma la o parte, am asculat cu multa curiozitate interviul cu Antonescu de pe realitatea de astazi. Cred ca se numara printre cele mai bune interviuri pe care le-am urmarit in ultimul timp. Nu este usor sa nu te dezici de ce ai spus dar in acelasi timp sa sustii decizia grea pe care ai luat-o de ati folosi toata energia pentru a sustine un program ce a capatat un nume Johanis. Cred ca na ati remarcat ca nu am spus sa-l sustina pe Geoana ci sa sustina un program. In opinia mea acesta este mesajul, nu unul simplist “hai sa-l votam pe Geoana c a e mai putin rau decit Basescu” ci mesajul este avem un plan pe care incercam sa-l sustinem si Geoana in momentul asta pare singurul in masura sa-l puna in aplicatie ajuns presedinte si nu Basescu. Unii vor spune ca sint semnatice, eu zic ca reprezinta mult mai profund. Ei bine de asta au si intrat in panica PE_DE_LE_PRELE. Una e sa sustii un om , alta este sa sustii un program. Si Basescu mai face o gresala (dar eu cred ca de fapt stie bine, dar ce sa mai faca si el), in 2007 nu a fost foarte clar, daca il dam jos pe Basescu ce punem in loc? Ori acum este clar, punem un proiect, si Geoana pare omul posibil sa-l si indeplineasca.
    Si am sa inchid cu un sentiment. Daca Geoana cistiga, parerea mea este ca PDL-ul se duce pe apa simbetei. Si va apare sansa de care Romania nu a avut parte pina acum: formarea a doua partide puternice: unul de dreapta (autentic cum este PNL-ul l-a care nu ar fi improbabil sa se alature si adevaratii purtatori PNT, si nu unul care s-a autointitulat de drepta, pentru ca asa s-a sculat dimineata!) si unul de stinga conform stingismului modern european. S-ar putea sa ma insel sau sa fiu naiva, dar cel putin eu sper.

  74. ncdk spune:

    bv roxana super articolul. crin trebuia sa i-a la prezidentiale. http://www.ncdk.wordpress.com

  75. Gabriela Savitsky spune:

    Oare vom ajunge să ne fie milă? :D

  76. mgabim2009 spune:

    Nici nu-mi vine sa cred, se pare ca nu sint chiar naiva, Ciuvica si Tudor spun acum la Sinteza Zilei ce am spus eu mai sus! Hai ca mi-am gresit vocatia, se pare ca faceam cariera frumoasa in calitate de analist politic….:))

  77. mgabim2009 spune:

    Paleologul (la de la cultura) “gura de aur” (asta dupa ce am inteles ca a luat o nitroglicerina sa-si mai stimpere durerile de inima saracutul): “:«Bun, dar şi voi v-aţi aliat cu PSD-ul». Şi e adevărat, nu am fost foarte fericiţi mulţi dintre noi. Numai că era o alianţă în care eram oarecum la egalitate. Asta nu se decontează la fel de mult ca în cazul PNL-ului care se pune pe sine în poziţia de pură remorcă a PSD-ului. E o poziţie, cum să spun, de «junior partner», a unui partid de stânga”.

  78. theodora0303 spune:

    Toti care au votat Crin Antonescu in primul tur al alegerilor sunt intr-o mare masura si simpatizanti PNL.
    Pentru ei, tot respectul meu si cateva motive pentru ai convinge sa mearga la vot si pe 6 decembrie si sa voteze Mirecea Geoana.
    1. Nu PSD-ul a incercat ruperea si/sau desfiintarea PNL-ului prin despinderea aripii Stolojan si alipirea ei la PDL.
    2. Nu PSD-ul a dus la eliminarea de pe scena politica a PNTCD-ului.
    3. PSD-ul a fost cel care a sustinut din parlament guvernul Tariceanu, impotriva atacurilor, fara scrupule, lui Basescu.
    4. Orice alianta si/sau intelgere cu PSD-ul este de preferat unei aliante cu PDL-ul.
    5. O alianta/intelegere PNL, PSD-PC, UDMR si minoritati (altele decat cea maghiara) poate duce la instalarea unui presedinte echilibrat, un guvern stabil si un prim-ministru acceptat de majoritatea nou creata in parlament.
    6. Interesul national este acum apararea democratiei si asta inseamna un vot impotriva lui Basescu ( vezi declaratia de astazi a domnului Radu Campeanu, felicitari domnule Campeanu, multa santate).

    http://theodora0303.wordpress.com/2009/11/24/mica-scrisoare-catre-simpatizantii-pnl/

    Cu deosebit respect

  79. Merdenele spune:

    Gunoiul PNL-ist a iesit la suprafata ca cacatu de pe Dâmbovita.

    Peste noapte, mari liberali s-au transformat in pupaci de cururi comunisto-securiste (iliescu-voiculescu)

    Sa vedeti ce-o sa o ia Crin in gura, mai ceva ca Tariceanu!
    Mai sunt doar cateva zile!
    De fapt, cu sustinatori de cacat ca Roxana si Mina, sfarsitul PNL si al lui Crin era inevitabil :)

  80. mihai 4 spune:

    Sugiuc bre.Ia niste sugiuc,Merdenele.

  81. Franklin spune:

    Desigur ca logica ar cere ca sustinatorii lui Crin sa voteze Geoana cu ambele maini. Din pacate, nu e asa si nu inteleg de ce. Azi am reusit sa determin o colega (foarte tanara) care in primul tur a votat Crin sa voteze in turul doi cu cine ar trebui ca sa fie consecventa. Greu. Mai am cativa colegi care tot asa, nu voteaza cu PSD in ruptul capului. Niste papagali care chiar cred ca PDL este un partid de dreapta. Fara indoiala, diavolul e nu numai periculos ci si puternic. Voi pune tunurile pe ei!

  82. J o h n s o n spune:

    @ Franklin spune-le colegelor foarte tinere ca exista si momente din astea in care trebuie sa iei o doctorie rea la gust ca sa te vindeci.Doar prostia nu se vindeca cu o pastila dar poti s-o vindeci identificand cu ratiunea raul cel mai mic si nu stand cu gura cascata sa-ti pice indicatia pretioasa de la tovarasu’…Au pierdut vorba aia nume foarte celebre de anticomunisti romani(unii chiar simboluri ale luptei anticomuniste) virginitatea la stampilat PSD-ul,mai mult,de stampilat Iliescu ca s-o mai faca ei azi pe imaculatii,chiar ei care au intampinat cu biberonul descinderea minerilor in Bucuresti si care habar n-au ce e ala comunism feroce,n-au habar multi care au trait in comunism asa ca ce sa mai discutam ?! …

  83. alex.dumitrascu spune:

    @
    Merdenele

    Muncesti degeaba. Majoritatea arolacilor si alcolicilor nu au conexiune internet asa ca nu te citesc.
    Cei care au conexiune te citesc si se jura sa nu-l mai voteze pe Basescu in vecii vecilor, fiindca esti sustinatorul lui.
    Incearca sa lipesti niste afise din astea la WC-ul garii de nord, e target-ul vostru.

  84. J o h n s o n spune:

    Cica a iesit Schimonositul pe OTV in seara asta imbracat in blana liberala…
    I-a luat Dumnezeu mintile nu mai are nici o limita,nu credeam vreodata ca se va cobora chiar pana aici…Ar fi in stare pentru cateva voturi sa evolueze la bara intr-un mic numar…Ihhh,piei Satana !

  85. Marius Mina spune:

    Cum a instrainat Traian Basescu Flota Romaniei
    (In sistemul suveica)

    http://mariusmina.blogspot.com/2009/11/cum-instrainat-traian-basescu-flota.html

  86. Havikk spune:

    Esti naiva.

  87. Merdenele spune:

    @alex. dumitrascu

    Se scrie “aurolacilor ” si “alcoolicilor”.
    Ma scuzi ca n-am citit mai departe.

    @M. Mina
    Ti s-a intors nevasta acasa? :)

    PS. Ce se intampla cu blogul asta de e atat de paraginit? O fi din cauza Crinului care v-a facut peste noapte lingai securisti?
    Traiasca Iliescu, traiasca Voiculescu. Noi, liberalii din tata-n fiu, votam cu voi!

  88. mihai 4 spune:

    Hai nu ne mai plange tu de mila, ca n-ai de ce.Voi sunteti aia care veti parasi puterea peste fix 11 zile.In alta ordine de ideii va doresc viteza.Mare viteza.Sper sa va simtiti ca pe topogan, acum, cand o veti lua la vale.Eu un feeling misto.Se simte la fel ca disperarea.

  89. mihai 4 spune:

    Muie………ti-am zis?

  90. mihai 4 spune:

    Asa zicea Bashitu tau, asa ca mi-l iau ca ”reper” si il dau mai departe.

  91. Ovidiu spune:

    NOTA 10 PTR. ARTICOL !

    http://nicolae-ceausescu.yolasite.com/

  92. Vasile Blaga spune:

    Merdenele, mai da-te-n coaiele mele si tu si bashitu’. Mancane-ati flocii din cur sa cantati ca Raj Kapor, o sa sugeti sugiucul peste exact 2 saptamani, partidul curvelor si homosexualilor PDL isti

  93. Felix-Gabriel Lefter spune:

    Oameni buni, eu nu stiu cati ani aveti voi. Eu am 42 (multumesc, la fel:) si m-as cara, nu m-as cara in Australia. Daca eram destept, o faceam acum 20 de ani. Am tot sperat insa ca va fi bine si in tara mea. Mi-a fost, doar 4 ani, sub guvernarea Tariceanu. Apoi, iadul pe pamant.
    Nu poti sa nu te aliezi cu PSD-ul. Un PSD de capul lui, in minoritate in parlament inseamna iarasi o guvernare cu amanari si furaciuni. Pe de alta parte, indiferent cat de independent e Johannis, tot PNL scrie pe el. Iar prostanacul nu poate fi presedinte-jucator, din motive de “cojones”. Executivul va fi asadar liberal. Tot ce-as vrea e sa avem Justitia, Internele, si Economia. Se pare ca le vom avea, pentru ca una dintre conditiile americane pentru sprijinirea lui Geoana a fost injumatatirea PSD-ului. N-o s-o faca el, ci o sa ne lase pe noi. In traducere libera, pentru cunoscatori, e razboi cu FSB. FSB a amenintat ca daca nu iese omul lor, Basescu, Vestul nu va avea gaze la iarna. De aceea, Angela Merkel vine intr-o vizita “turistica” la Cluj, cu o zi inainte de turul 2. Sigur se va vedea cu Johannis. Si probabil ca va negocia si cu niste “turisti” rusi. Din intamplare, banuiesc, niste turisti americani vor trage si ei cu urechea…
    Pe Romania se bat Rusia, care vrea control economic prin vechile cartite si “conserve”, SUA, care ne vrea strategic si militar (mai nou si ghimpe in coasta UE, eventual si cu iesire din UE), dar si UE, cu riscul negocierii cu rusii.
    S-ar putea, optim, sa nu se mai contreze SUA si UE intre ele, iar Geoana si Johannis sa se inteleaga, mutatis mutandis. Basescu insa este o catastrofa ruseasca peste Romania.
    Si pe mine ma doare mana, dar trebuie sa votez Geoana.

  94. Mihnea Georgescu spune:

    LAS MAÑANITAS

    Chiar mă deranjează atenţia care i se dă acestui profesoraş de istorie de la Tulcea, pe numele său Crin Antonescu. Măcar nea Traian avea o meserie – era Căpitan de vas, om încercat pe valurile oceanelor lumii… Ce este Crin? O paiaţă a celor care strigau ca nişte descreieraţi JOS ILIESCU în Bucureştii imunzi ai anilor ‘90… Iar propunerea Sasului Klaus Johannis mi se pare strigătoare la Cer şi jignitoare pentru mine ca Român în Ţara Românească. Dacă ajunge Sasul Prim Ministru, repudiez ideologic alianţa socio-liberală…

    De unde şi până unde a ajuns Crinache Arbiter Elegantiarum în politikia dâmboviţeană?! Voi credeţi că poate Crinul să dicteze ce şi cum pot vota cei care i-au acordat încrederea în turul 1? Mai degrabă dreapta liberală va vota Traian Băsescu, care a înfierat cu mânie proletară comunismul pe vremea celebrului Tismeniţki…

    Eu cred că Domnul Crin este victima răzbunării Grecului Tăriceanu… Călin nu l-a iertat niciodată pe acest impostor că i-a luat locul care i se cuvenea, prin Naştere, Tradiţie, Nobleţe, Educaţie şi Prestanţă – acela de Lider al Opoziţiei Autentice de Dreapta. Cred că l-a pus la înaintare în cadrul acestei alianţe stânga-dreapta PSD-PNL, pentru al compromite în ochii dreptacilor autentici şi a pregăti debarcarea lui în maxim 6 luni… Istoria va dovedi dacă am sau nu dreptate.

    Nu întinează oare Crin idealurile Dreptei aliându-se cu urmaşii ideologici lui Ion Iliescu?

    S-ar putea ca Românii să nu fie chiar atât de naivi cum ar dori Crin şi să respingă ideea străină a unui Prim Ministru sas şi să voteze pentru Traian Băsescu în mare număr în Turul Doi…

    Un Prim Ministru minoritar! O greşeală de imagine pe care un Strateg Desăvârşit ca Ion Iliescu sau un Genial Bărbat de Stat ca Adrian Năstase nu şi-ar fi permis-o! Cred că Mircea Geoană se află în aceeaşi poziţie în PSD ca şi Crin în PNL – şi după ce vor pierde alegerile vom vedea cine conduce cu adevărat şi PSD-ul şi PNL-ul, pentru că aceştia doi sunt doar imagini ale Puterii, nu substanţa ei, neavând cum să fie, din punct de vedere ontologic, în primul rând.

    O dedicaţie pentru Clasa Politică Românească – Las Mañanitas, i. e. Mica Diminineaţă, The Little Morning… un fel de La Mulţi Ani mexican!

    http://www.goear.com/listen/529fd47/las-mananitas-solista

  95. Roxana Iordache spune:

    @Tuturor. Mulţumesc pentru comentarii. Chiar tuturor. Dreptul la opinie este inalienabil chiar şi pentru alienaţi. :)

    @KK. Spumegi de furie, psycho. :D Ştii prea bine că pe Crin l-am criticat fiindcă a fost levantin în ultimul an şi ştiam ce fiară senzaţională zace în el. Uite-l, îi dă orale lui Băsescu al tău de nu le poate duce. După ce i-a dat jos guvernul, îl dă jos şi pe el. Ne cresc ficaţii. Şi da, să mori tu de ciudă, psihopatul vostru e urât ca moartea, Crin e frumos, Johannis e frumos, Geoană arată bine. Al vostru e urât din pricina sufletului schimonosit de ură şi demenţă. Încă o chestie, ca să spumegi suplimentar: Crin nu-i arhanghel, e om, un bărbat mişto. Să crăpi de ciudă. :)

    P.S. Ia-ţi @Doxa cu @merdenele şi du-te, că te-am decompensat. :lol:

    @Mihnea Georgescu. :lol: Eşti frustrat.

    @Dan Stoica. Da, mă, eu sunt isterică, Udrea e cerebrală. :lol:

    @Plano. Te-ai prins, planoare, de mişcare. ;)

    @Marcus. Tu nu te-ai prins, Marcele. Şi confirmi spusele mele. :)

  96. Roxana Iordache spune:

    @Gabi Savitsky. No mercy! :mrgreen:

    @Ghita Bizonu. Bizoane, comparaţia ta cu găina denotă insensibilitate faţă de vieţuitoare. Ele n-au nici o vină. Deci, imaginea e neavenită. În rest, e opinia ta.

  97. selawie fatal spune:

    Roxana te inseli! K nu este si nu va fi niciodata pro basescu. nu stiu cit de implicata politic este, dar daca o asculti mai bine o poti -relaxat- considera de centru dreapta cu influente socialiste. Afirmatiile referitoare la persoana ta nu le comentez. :P

  98. Roxana Iordache spune:

    @Johnson. Excelentă analiză.

    @selawie. Ai intuit, e un travestit. :) În rest, ce-ar fi de comentat? :D

    @Iulian. Foarte spirituală observaţie. Vaca e frumoasă. :D

  99. selawie fatal spune:

    not amused!

  100. Shadow spune:

    @Filip

    Ma indoiesc ca udmr va vota basescu.
    De ce? :-) Pt ca:

    - cele mai multe cereri acceptate le-au avut cu pnl si cu pnt-cd. E drept ca nici unul din partidele de mai sus nu sunt “viorile intai” dar urmatorii pe listele lor de cereri acceptate si acordate sunt psd-eii. De la pdlaci nu au obtinut niciodata nimic.

    - procentul scos de “vadim” si de “prm” la alegeri. Este imposibil sa creada cineva ca nucelul celor 10% nationalisti si sovini din societatea romaneasca s-au “evaporat” pana la 3-4%. Nu s-au evaporat ci s-au regasit in populismul comunist al pdl-ului. Acestia voteaza basescu oricat ar carai vadim(care caraie pana va obtine un “oscior”). Doar au si obtinut o gramada de “plati” pe la primariile la care au facut alianta cu pdleii. Este foarte clar ca udmr-ul nu se va alia niciodata cu prmei.

    - Johannis. Minoritar creaza precedentul perfect ca si alti minoritari sa faca “politica” in stil mare in Romania. Nu mai vb ca stiu ca problemele minoritatilor vor face parte din agenda lui Johannis.

    - Unica modalitate de a vota basescu ar fi o “impunere” a grupului popular european care a incercat dar nu o mai face. Iar “impunerea” alora ii va face sa voteze “invers”, interesele lor locale fiind mult mai importante decat interesele grupului popular european din care fac si ei parte.

  101. J o h n s o n spune:

    @ Roxana ….Care dintre ele ? Toate ? :oops:

  102. alex spune:

    basescu face pe durul, dar are c.c.tul la fund, vede ca nimeni nu mai e cu el si acum are prieteni imaginai, ca romanul. hai sa fim seriosi, cine il mai doreste? NIMENI, toti il injura,ne-a nenorocit, noi ne dorim respect si-l vom capata numai alatri de geoana

  103. Roxana Iordache spune:

    @selawie. Aş putea răspunde simplu, după pseudonimul tău. Dar am o prea mare consideraţie pentru tine ca să te expediez, mai ales că e vorba de un malentendu. Tu vii pe-aici de suficientă vreme ca să ştii că K e un psihopat care postează pe burtă sub diferite nickuri tot felul de abjecţii, iar uneori transmite şi mesaje sub o formă pseudo-civilizată. Sunt foarte (pre)ocupată şi nu prea am timp, n-am observat că duduia ce-şi zice Karla e altcineva. Are, în orice caz, o impertinenţă similară. Îmi pare rău dacă sunteţi apropiaţi – poate că sunteţi foarte. În acest caz, ar putea să înveţe bunul simţ de la tine. Din păcate, e prost-crescută. Dacă vrei, îţi detaliez, dar în mod normal ţi-ai dat seama şi singur.

    @alex. Da, dar cu condiţia să înveţi şi tu bunul simţ. Dacă eşti acel @alex de pe blogul lui Adrian Năstase. Dacă nu, scuze anticipate.
    @Johnson. Aia cu votanţii. :)

  104. J o h n s o n spune:

    Si alelalte nu ? :sad: ……. :lol:

  105. Roxana Iordache spune:

    @Johnson. :lol:

  106. selawie fatal spune:

    Roxana
    aha am inteles. Din pacate aparitiile mele sporadice nu au dus si la o buna cunoastere a vizitatorilor tai. S-a mai adaugat si prescurtarea la initiala a nickului caruia de fapt nu doream sa-i aduc prejudicii suplimentare. In diferente care nu ma privesc incerc sa nu ma bag.Multumesc pt raspuns.

  107. Corina spune:

    Roxana,
    desi nu avem intotdeauna pareri identice, Karla e prietena mea. Postez mai jos mesajul ei, pentru ca i-ai blocat IP-ul.

    Doamna Iordache,

    Inainte de toate va invit sa va recititi:

    ——–

    “Spumegi de furie, psycho. Stii prea bine ca pe Crin l-am criticat fiindca a fost levantin în ultimul an si stiam ce fiara senzationala zace în el. Uite-l, îi da orale lui Basescu al tau de nu le poate duce. Dupa ce i-a dat jos guvernul, îl da jos si pe el. Ne cresc ficatii. Si da, sa mori tu de ciuda, psihopatul vostru e urât ca moartea, Crin e frumos, Johannis e frumos, Geoana arata bine. Al vostru e urât din pricina sufletului schimonosit de ura si dementa. Înca o chestie, ca sa spumegi suplimentar: Crin nu-i arhanghel, e om, un barbat misto. Sa crapi de ciuda.

    P.S. Ia-ti @Doxa cu @merdenele si du-te, ca te-am decompensat”

    ——-

    K e un psihopat care posteaza pe burta sub diferite nickuri tot felul de abjectii, iar uneori transmite si mesaje sub o forma pseudo-civilizata. Sunt foarte (pre)ocupata si nu prea am timp, n-am observat ca duduia ce-si zice Karla e altcineva. Are, în orice caz, o impertinenta similara. Îmi pare rau daca sunteti apropiati – poate ca sunteti foarte. În acest caz, ar putea sa învete bunul simt de la tine. Din pacate, e prost-crescuta. Daca vrei, îti detaliez, dar în mod normal ti-ai dat seama si singur.

    —–

    Aveti, desi il criticati pe Basescu si gashca lui de postaci debili (cu care nu am nicio legatura si pe care, repet: ii dispretuiesc profund) aveti deci acelasi mod e exprimare, aceeasi maniera de “spurcat”.

    In primul rand datorati respect si multumiri cititorilor Dvs, chiar a celor care va critica. E un minim de bun simt.

    In al doilea: eu nu mi-am permis sa va insult. Am categorisit textele Dvs drept osanale libidinoase si v-am criticat pentru inconsecventa si limbaj. Nu mi-am permis sa va adjectivez abject (contrar Dvs, care o faceti la modul direct) : o psihopata? Prost-crescuta?

    Nu ma deranjeaza ca tratati remarcile mele drept impertinente, aveti tot dreptul, asta nu e insultant. Insultanta este exprimarea “Cutare este …” urmat de un “splendid “cuvant, din genul acelora pe care le detestati in tastatura altora…

    O pretinsa “jurnalista independenta” ar trebui sa stapaneasca subtilitatile acestea de exprimare. Va recomand cu caldura un curs de comunicare, daca inca n-ati urmat.

    In al treilea rând; faceti bine si verificati IP-urile celor care scriu pe site; e prima oara cand am postat, n-am nimic de-a face cu postacii basescieni… acuzatiile Dvs sunt cu atat mai mizerabile cu cat sunt complet absurde.

    In ultimul rand: bunul simt v-ar cere sa prezentati scuze celor care va fac onoarea de a va citi si pe care-i porcaiti basescian. Mai ales dupa ororile pe care le-ati deversat pe propriul Dvs. blog. Nu ma astept insa la bun simt din partea Dvs, nici macar la minimul cuvenit, acela de a nu sterge mesajul acesta. Ma tem ca, dupa cum stapaniti arta jurnalismului, habar n-aveti ce-i ala drept la replica.

    PS. drept la replica? drept la bannare! Asta e “noua Romanie pe care s-o scoatem din mocirla”? Doamna draga, mocirla o creeati si Dvs. Cu succes si mare randament chiar!

  108. andreeatatiana spune:

    Frumos titlu imi place! suna bine! Felicitari! lasa ca basescu a ramas singur ca un om amarat pentru ca lumea s a saturat de puterea lui tiranica!Ne dorim sa plece de la putere!Jos Basecu!

  109. oamenisilocuri spune:

    Johannis a fost o propunere initiata de PNL, iar PSD s-a alipit ideii, pur si simplu pentru ca ii serveste intereselor de moment.

  110. Julia spune:

    Corina, minti! Karla nu s-a referit numai la afirmatiile gazdei ci a insultat-o grosolan si vulgar. A numit-o ‘muiere isterica’, ‘aeriana’ si ‘proasta’ …e adevarat toate astea dupa apelativul cu “Doamna draga”. Toate astea s-au petrecut in aplauzele si libidinoseniile lui MARCUS, care spera sa-si atraga un cititor pe blogul lui si care intotdeauna se baga sa imparta dreptatea (nu dreptatea adevarata, ci cea strimba pe care o inventeaza dupa cum vrea osinza lui). Si tu vii aici cu limbajul tau dorit a fi elevat ca sa faci acelasi lucru: sa o insulti pe gazda, NU sa-ti spui parerea opusa de a ei. Pareri opuse de ale gazdei avem cu totii la un moment sau altul despre un subiect sau altul. Si nimeni nu a fost banat si mesaje nu s-au sters pt ca exprimau pareri opuse.

    Deci, GURA! Daca ai ceva a spune, fa-o! Dar tine-ti fleoanca cu insultele si atacurile spuse la persoana a doua plural ca si cum asta le-ar face politicoase. :(

    PS Tu, ca si MARCUS, veniti aici in casa omului si va kakati in mijlocul sufrageriei ca sa aveti motiv sa va miroasa. In plus mai aveti si pretentia ca gazda sa-si schimbe decorul dupa cum credeti voi ca ar trebui sa arate!!!!!! Ce tupeu! Cita aroganta trebuie sa aiba cineva ca sa intre intr-o casa si sa pretinda proprietarului sa-si schimbe decorarea casei? yuk!

  111. Julia spune:

    Corina, uitasem: “insultant”????? ‘Insultator/insultatoare’ se spune in limba romana. of! ce ti-e si cu astia care au uitat-o si vor sa o dovedeasca, caci sint plecati de mult!

  112. Karla spune:

    Stimata Julia, o agresati degeaba pe Corina. Ea n-a facut decat sa posteze mesajul meu, intrucat d-na Iordache, datorita faptului ca respecta libera exprimare si ca “orice alienat are dreptul sa se exprime” m-a bannat.
    Tonul mesajelor mele e agasat, mocnit dispretuitor, invitatia la normalitate e ferma, dura de-a dreptul pentru unii. Insa nimic nu e insultator. Oricine are dreptul sa aprecieze cum vrea un text jurnalistic, mai ales intr-un spatiu declarat “zona de exprimare libera”…
    Doamna n-a fost acuzata ca e isterica, ci ca TEXTELE ei SEAMANA a isterie (pardon, da’ e o nuanta care face toata diferenta), nici ca ar fi libidinoasa, Domnia sa, ca persoana, ci ca TEXTELE mi se par mie, nickului Karla, libidinoase. Puteau sa mi se para si sublime, puteau sa mi se para scabroase, puteau sa mi se para prostii!…
    Era un atac la text, nu la persoana.

    Poate-mi aratati si mie unde am scris eu cuvantul “aerian”?

    Si da, stimata Doamna, nu’sh cum o fi in America Dvs, dar in Europa civilizata in care am sansa sa traiesc, oricine are dreptul sa considere textele publice cum vrea, jurnalistul are datoria morala sa multumeasca cel putin pentru lectura si sa replice pe masura daca nu-i convine. Nu sa baneze tzatzeste sau sa-i insulte cititorii…

  113. Alex spune:

    In 2000 am votat raul cel mic: Iliescu ca sa nu iasa Vadim.
    In 2004 am votat raul cel mic: Basescu ca sa nu iasa Nastase.
    In 2009 voi vota raul cel mic: Geoana ca sa nu iasa Basescu.

    Pana la urma vom ajunge sa votam si binele, nu numai raul cel mic. Totul este ca pana atunci sa eliminam prin vot raul cel mare. Mergeti la vot pe 6 dec. Nimeni nu o sa ne faca curat in casa daca noi nu miscam un deget.

    Adio Basescu! Vant bun din pupa!

  114. Julia spune:

    Karla, voi veniti de minutza sau doar pe rind? Deci daca eu sitntcritica la adresa ta sau a Corinei, inseamna ca va agreszez. Dar daca tu/voi veniti cu insulte si reprosuri, sint doar “atacuri la idei” nu agresiune la persoana…….mda……….nu stiu de unde sinteti si crede-ma ca nu ma intereseaza. dar faptul ca veniti in gasca cu pretentii de la gazda sa va dea voua satisfactie, este grosolan si TOTAL lipsit de bun simt, chiar daca imbracat in matasuri si ‘dumneavoastre’. Si mai afla de la mine ca pretentiile tale de la un jurnalist or fi valabile acolo unde munceste jurnalistul si e platit cu un salariu, nu pe un blog personal unde gazda face regulile ca o face pe gratis!!!!!!

    Minciunile aste nu ti le crede decit lighioana banata caci altfel (cum am spus) pe aici sintem destui care avem opinii diferite de ale Roxanei si nici unul nu a fost banat pt asta. In schimb sint destui milogi (cum e si MARCUS) care nu pricep ca uneori mesajele se blocheaza datoria softului si vin cu mamica sa ii reproseze Roxanei ca au fost banati.

    Tot ce spuneti voi dopua este intentionat rau voitor la adresa Roxanei si desi ea poate foarte bien sa va dea peste nasurile in vint si singura, fara ajutorul meu, ma deranjeaza atitudinea asta de cocoane cu palariuta si umbrelutza si v-o zic pe cea dreapta: nu mintiti pe nimeni pe aici; lumea e veche si cunoaste. Voi sinteti doar doua pierdute in spatiu.

    De ce nu te duci la MARCUS pe blog, ca doar schimbati bezele si ai spus ca aici NU MAI VII!!!!! Aud? A! Acolo nu te vede nimeni decit MARCUS si tu vrei sa ai audienta mult mai mare…. aha………. :)

    PS Cind ‘nu esti cu picioarele pe pamint’, esti ‘aeriana’. Sa-ti desenez?

  115. Corina spune:

    Of, greu e. In mesajul de la 6:44 imi apartin numai primele 3 randuri. Iar “parerile nu intotdeauna identice” se refera la parerile mele si ale Karlei, prietena mea, in cazul de fata. Am anticipat ca e nevoie si de explicatia asta.

  116. Roxana Iordache spune:

    @Corina. Nu am banat-o, cei mai fideli comentatori ai mei ştiu că o păţesc şi ei, uneori. Eu nu am timp să stau să scot de la spam. Nefericită prietenă ai.

    @Karla. Nu am să vă onorez cu un răspuns. Nu aveţi cei şapte ani de-acasă.

  117. Roxana Iordache spune:

    @Julia. Mulţumesc.

    @Tuturor celor care au postat prima oară. Bun venit!

  118. Julia spune:

    Corina, ghilimele la citat ar fi ajutat, daca postai doar mesajul altcuiva, asta pentru ca e nevoie de prieteni si ajutoare sa treceti peste ‘inumana banare’ a unei opinii exprimate atit de civilizat, dar fiind opusa cu a gazdei, este banata.

    Corina, sa-ti explic pt ca este intr-adevar greu pt tine sa pricepi: DACA prietena iti era banata cu adevarat, tu nu ti-ai facut nici tie nici ei un serviciu prin folosirea metodei berbecului ca sa postezi totusi intr-un loc unde nu era dorita. Cind vii aici si “spargi usa” cu berbecul ca sa fortezi totusi lumea sa te citeasca impotriva dorintei gazdei asta se numeste ca nu aveti bun simt, doar incapatinare.

    Daca ai fi priceput (ce era atit de simplu de priceput) ca prietena ta NU a fost banata si mai ales NU A FOST BANATA PT IDEILE EI, ai fi incetat cu insinuarile si cu acuzatiile nedrepte, nu ati fi continuat cu bilbiiala asta: “sint banata pt ca gazdei nu-i plac ideile mele! booo-hoooo!”

    La final Corina, facerea de bine e ……….. de mama. Mai bine taceai sau doar ii trimiteai Roxanei un indemn discret sa scoata mesajul Karlei de la carantina.

    Karla ar face mai bine daca s-ar tine de cuvint: “Oh, pai in cazul asta imi iau picioarele la spinare… n-am timp de citit prostii si “idei de moment”…”….poate o indemni tu, ca buna prietena ce-i esti. :)

  119. Julia spune:

    Rox, no problem. :) ….cum stiu ca nu ai prea mult timp la dispozitie, mi-am luat libertatea de a raspunde unor ineptii la adresa ta………

  120. Karla spune:

    A 5-a oara cand incerc sa postez mesajul… sa vedem; poate doamna jurnalista se trezeste si-si scoate blogul din carantina.

    “Stimata Julia, tot ce am avut de spus am spus.
    “Gura! ” si “tineti fleoanca” nu sunt deloc expresia unui comportament agesiv, dupa dvs, nu-i asa?
    Vad ca doamna Iordache a dat “foc verde” mesajului meu abia dupa aparitia textului-meu protest pe blogul care-mi apartine (eh, da, am si eu un blog in care ma pot exprima liber, din fericire!).

    Noroc de cronometre, de mai poti dovedi trisatul pe fatza… Sa fi invatat bine doamna Iordache cum se face, tot studiindu-l pe basescu?

    daca va spun ca am fost avertizata de mesajul idolului dvs prin mail (de-am revenit sa postez un drept la replica refuzat) va legati si de ala care m-a anuntat? ii pasati si lui un pumn in gura, “hai, valea” si sterge-o” ?
    O seara buna va doresc… si va asigur ca atata timp cat n-o sa fiu atacata marlaneste, n-am ce sa replic pe “blogul” de fatza… “spatiul liber”, deh!”

  121. Roxana Iordache spune:

    @Karla. Nu vă flataţi! Habar n-am de blogul dv., chiar dacă încercaţi cu disperare să vă faceţi trafic atacându-mă grobian pe blogul meu şi evident, dând link la blogul dv. Eu n-am timp, din păcate, nici blogurile serioase să le vizitez, decât foarte rar. Deci, zbateţi-vă, daţi din mânuţe să vă afirmaţi, asociindu-vă cu numele meu.

    P.S. Nu există “deh” în limba română. Vă recomand lecturi din Rebreanu. Dacă n-aţi auzit de el, daţi pe goagăl.

  122. Karla spune:

    Stimata Doamna, ca sa-l citez pe Camil Petrescu, “scrisul corect este painea profesorilor de limba romana”. Si ca sa-l citez pe Alain Duhamel “celui qui épuise les arguments, fait appel au grammaire et à l’ortographe”.
    Nu ma flatez, si pe Dvs v-ar fi putut informa prietenii, la fel cum m-au informat si pe mine.
    Conteaza decalajul intre timpii de publicare care dovedesc ca ati trisat si ca va ascundeti dupa asa-zise spammari…

    Si nu ma intereseaza reclama, nu sunt nici scriitor, nici jurnalist, n-ma nici cea mai mica reclama pe blog… e doar reflexul unui univers propriu in care nu sunteti invitata.

  123. Julia spune:

    Karla, era cit p-aci sa ma faci sa pling….aawwwwwww…….auzi tu: tine-ti fleoanca! gura! ……ce agresiva mi-s!

    Doar ca ceea ce spui tu si ceea ce spun eu sint doua lucruri paralele (adica nu au nici-un punct comun). Eu am spus tine-ti gura si taca-ti fleoanca DACA vrei sa spui minciuni, exagerari si sa te victimizezi. Ceea ce faci aici. Am spus clar ca daca ai o opinie, spune-o dara lasa milogeala si plingerile ca nu intereseaza pe nimeni, decit pe un alt milog: MARCUS. Si ce il intereseaza pe el, poti posta pe blogul lui. Sau al tau. Vad ca insiti cu banarea, chiar daca ti s-a explicat de ca bati cimpii…………mda…..asa se cerseste atentia, caci si o negare tot atentie este….si e mult mai buna decit ignorarea…… :)

    Roxana, asa suna a Felatia Mindra………normal ca speculez…dar si aia tot asa de incuiata si insistenta era…….parca…..

    Got to go now…..curcanul, sarmalele si salata boeuf asteapta………. Happy Thanksgiving, Roxana. :)

  124. Felix-Gabriel Lefter spune:

    @Roxy
    Daca pe 5 Decembrie se intampla ce am zis, o sa ma crezi?

  125. blogideologic spune:

    @ Roxana
    Însă declaraţia lui Boc mi s-a părut extrem de serioasă. Eu traduc în limbaj non- Boc. El spune în esenţă că înţelegerea PNL-PSD s-a făcut pentru a fi prădate ultimele resurse naturale ale ţării. Se ştie că tocmai existenţa resurselor naturale sprijină de facto leul românesc.

  126. Corina spune:

    Roxana, aprecierile tale despre prietena mea sunt neavenite. De restul nici nu merita sa vorbesc. La mai rara vedere!

  127. Roxana Iordache spune:

    @Felix. Aminteşte-mi.

    @blogideologic. Da, Boc e credibil, n-a minţit niciodată. :mrgreen:

    @nedormitul. E visul vostru, dictatura psihopatului în care să faceţi noi deţinuţi politici. Chiar nu vă e scârbă de dv.?

    @Corina. Înţeleg că eşti subiectivă, dar poate faci un efort şi-ţi dai seama ce tip de mesaje şi comentarii sunt neavenite. Pentru că denotă lipsă de educaţie. În rest, nu-mi amintesc să ne fi cunoscut.

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 68 other followers