
Foto: Cotidianul
Geoană e iepurele lui Băsescu şi candidează cu gândul la noroc. Adică, în ideea că, ajuns în turul al doilea, nu se ştie de unde sare iepurele.
El a băgat PSD în capcană din momentul în care a refuzat alianţa cu PNL şi a pus-o cu PD-L. A fost – am scris atunci – o mişcare politică perfectă pentru Băsescu. Perfect politicianistă. Şi eficientă.
Geoană e patetic, când iese pe sticlă şi zice că PSD este pentru dezbatere parlamentară, pe urmă, că nu-i nici o nenorocire dacă se mai negociază o lună proiectele de lege înainte de a se angaja răspunderea, pe urmă, că e inadmisibilă obstinaţia lui Boc pentru angajare şi în cele din urmă PSD o înghite. Pe nemestecate.
Fără să vorbim de caracter, degeaba e el prezidenţiabil – pentru că ştie suficientă politică externă, degeaba îi reuşeşte câte o emisiune cum a fost “Ştirea zilei” de astă-seară cu Gabi Firea, că până şi pe aia o strică vehiculând acelaşi clişeu tembel că PSD rămâne la guvernare fiindcă o criză politică ar fi catastrofală, în condiţiile celei economice. Drobul de sare. Povestea se numeşte “Prostia omenească”.
Băsescu speculează situaţia. Îl are la mână cu guvernarea. Şi cu negocierea de când a băgat moţiune de cenzură să-l dea jos pe Tăriceanu – stimulent numai bun pentru alegătorii PNL. Geoană va deconta catastrofa guvernării Boc şi toate ezitările politice ale PSD. Hrebenciuc îl împinge să piardă. Îl alimentează cu iluzia că în turul al doilea s-ar deranja suficienţi ca să-l voteze contra lui Băsescu. Aritmetică perdantă.
joi 17 septembrie 2009 la 10:35:45 pm
Rox,am scris ca Geoana este cel mai bun agent electoral al lui Basescu,este looserul de serviciu,nu accede in cel de al doilea tur de scrutin la prezidentiale,o seara minunata ,cu stima Tavi
joi 17 septembrie 2009 la 10:45:50 pm
Iese pe locul 4.
joi 17 septembrie 2009 la 10:49:43 pm
Cite o data ma umple de lacrimi Geoana cu “patriotismul”lui! Fara exagerare, ce face el acum cu PSD-ul este definitia “cascavalismului” Oprescian. (asta legat de patriotismul cu care sta la guvernare, ca deh altfel cade tara…)
Legat de afirmatia lui ca s-a stipulat in lege ca timp de 6 luni poate fi discutata si amendata….pai de ce asumarea guvernului daca timp de 6 luni tot schimbam? De ce nu s-a discutat intii si apoi asumarea raspunderii? Sau mai nou in Romania caruta intii si apoi caii?
Concluzia ori Geoana este prost de-a binelea, ori considera ca “romanii” (ma zgirie pe nervi cuvintul asta dar nu am c e face) sint atit de prosti ca pot sa inghita orice porcarie marca Basescu livrata pe magistrala Boc-Geoana?
PS. Astazi Cristoiu a fost demential cu editorialul lui (legat de motiunea de cenzura): PSD-ul are doua variante:
“1) Să voteze moţiunea, dând curs trăncănelii publice a şefilor lor.
2) Să n-o voteze.”
Asta imi aduce aminte de un prieten care obisnuia sa spuna la masa de bridge (cind juca levata): sint doua variante, jocul asta ori se face ori nu se face….
joi 17 septembrie 2009 la 11:02:29 pm
mai este cineva care crede ca geoana candideaza ptr PSD?
joi 17 septembrie 2009 la 11:02:36 pm
Interesantă prestaţia lui Crin de la TVR1, nu credeţi?
joi 17 septembrie 2009 la 11:02:52 pm
Ca tot vorbeam mai devreme de domn arbitru, nascut diplomat dupa Revolutie.
joi 17 septembrie 2009 la 11:20:04 pm
Roberta A Pelosi
http://www.realclearpolitics.com/video/2009/09/17/pelosi_chokes_up_warning_against_political_violence.html
joi 17 septembrie 2009 la 11:20:32 pm
Mihnea cand si la ce emisiune a fost pe TVR1?
joi 17 septembrie 2009 la 11:32:57 pm
@Mihnea Georgescu Foarte interesanta, mai ales in prezenta a doi moderatori imbecili si usor ostili. Un sigur lucru am sa-i reprosez, ca nu a avut un raspuns la intrebarea legata de numele motiunii de cenzura (sincer, ma tem ca nici eu n-as fi avut, cine dracu’ a pus numele ala?), dar in compensatie a avut faza aia magistrala cand intrebat de Calota ca de ce i-a atacat famila lu’ basescu, ca nu frumos etc, l-a intrebat scurt pe ala ”cum i-am atacat-o?” iar ala a ramas secunde bune cu gura aproape deschisa, nestiind ce sa zica, de-abia dupa o alta intrebare a celeilalte tipe si-a amintit Calota de fratele Mircea etc. Dar de expresia ”disponibilizarea clientelelor politice” ce zici? Sper ca va face cariera!
joi 17 septembrie 2009 la 11:33:54 pm
Roxana, e clar, platforma ta are ceva cu mine…
joi 17 septembrie 2009 la 11:42:14 pm
[...] Original Blog » 17 September 2009 – Blog « Japonia tine dobanda cheie la 0,1 %. Plus cateva vorbe despre Bernanke si BOJ. [...]
joi 17 septembrie 2009 la 11:51:45 pm
A fost intre 21 si 10 pana la 22 si 25 pe TVR 1..oarecum hartuit de doi moderatori turbati din dragoste de Basescu…Dar a facut fatza cu brio,chiar s-a autodepasit in sensul ca si-a pastrat calmul si sangele rece in conditiile in care spre deosebire de mumiile care-l perie pe Cascaval Voda astia aveau misiune clara sa-l scoata din minti.E bine ca stie la ce sa se astepte de acum si parca mai intarit iesi dintr-o astfel de confruntare decat sa ai in fatza un papagal ridicator de mingi la fileu.
joi 17 septembrie 2009 la 11:53:42 pm
Roxana, poti te rog sa-mi scoti si mie mesajul de pe unde s-o fi ascuns?
vineri 18 septembrie 2009 la 12:05:29 am
Crin Antonescu la TVR 1 (inregistrare joi 17 sept 2009)
http://193.186.33.83/webcast/WebPlayer2.php?file=rtmp://perthro.tvr.ro/rec/DATA-2009-09-17-21-03.flv&name=In%20spatele%20u%C5%9Filor%20deschise
vineri 18 septembrie 2009 la 12:26:51 am
http://www.sprijinpentrucrin.ro/categorie/sustinatori/
vineri 18 septembrie 2009 la 12:35:05 am
Nu-i cantati prohodul lui Geoana!
In lunile care urmeaza tot mai multi alegatori se vor convinge ca Geoana este cel mai potrivit pentru functia de presedinte.
Bun cunoscator al problemelor de politica externa, bun mediator. Nu le prea are cu cealalta functie, cea de comandant al fortelor armate, in care a incaput prea bine capitanul de cursa lunga, Basescu.
Dezbaterile televizate vor scoate in evidenta un om civilizat, ponderat; calitati pe care romanii le vor aprecia… tocmai pentru ca au lipsit la actualul presedinte.
Mai scrasnind din dinti, Iliescu si Nastase ii vor acorda sprijinul total. Nu pentru ca le-ar face placere ci din pragmatism: ales presedinte Geoana deschide lupta pentru sefia partidului fara prea mari cicatrice si cucuie.
Geoana iese presedinte daca se va califica in turul 2 cu Basescu.
Ar avea ceva probleme daca in turul doi se va califica in competitie cu Antonescu sau cu Oprescu
vineri 18 septembrie 2009 la 12:42:59 am
@octavpelin. Când intră Oprescu în cursă, sigur că nu mai are şanse pentru turul II.
@tony. Mai ştii?
@gabimihaela.
Referitor la Geoană, locul lui e în diplomaţie. Nici ca preşedinte n-ar fi rău, dar n-are şanse.
@Marius Mina. Nici n-ar trebui să candideze pt PSD.
@Mihnea Georgescu. Nu urmăresc TVR.
@Alexandru Marin. Ca diplomat e bun.
@atreides. Nu ştiu de ce te-o fi trimis la spam. Unde să facă carieră?!
@Johnson. Da, dar pentru o confruntare cu Băsescu nu-i foloseşte la nimic. Rămân la ideea că ar fi bine să se lase de candidatura asta.
@Marius Mina. Bre, îmi zici şi mie cam cine crezi tu că l-ar vota? Fără caterincă.
@Plano. Vorba e, de unde iei alegătorii?
vineri 18 septembrie 2009 la 12:52:12 am
”El a băgat PSD în capcană din momentul în care a refuzat alianţa cu PNL şi a pus-o cu PD-L. A fost – am scris atunci – o mişcare politică perfectă pentru Băsescu. Perfect politicianistă. Şi eficientă.” Uite, aici s-ar putea sa nu ai dreptate-adica sper sa nu ai dreptate. Basescu tot scade in sondaje pentru ca el este cel care deconteaza efectele crizei. Daca anul trecut s-ar fi format alianta de guvernare PNL-PSD, ei ar fi decontat criza (desi sigur ar fi fost un guvern mai bun decat asta, oricum nu avea cum sa impiedice caderea) iar basescu ar fi castigat puncte atacand guvernul, si spunand ca de-aia nu a facut el nimic in 5 ani, ca a avut numai guverne ostile, acum macar nu mai merge cu chestia asta, ca doar a avut si guvernul pe care l-a visat si a facut tot un rahat (na ca fac si versuri la ora asta
involuntar desigur)
vineri 18 septembrie 2009 la 12:53:16 am
Roxana, eu cu tot neamul , prietenii si cunostiintele
vineri 18 septembrie 2009 la 12:54:07 am
”Unde să facă carieră?!” In Romania. Nu esti de acord cu ideea or what?
vineri 18 septembrie 2009 la 12:58:14 am
@Roxana
De unde alegatori?
Batalia electorala se va incinge intr-atat incat multi asistenti la jocul altora cu soarta lor vor dori sa fie si ei jucatori…vorba clasicului in viata.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:03:34 am
”Bre, îmi zici şi mie cam cine crezi tu că l-ar vota? Fără caterincă.” Roxana, nu vreau sa par ca iti dau vreun sfat, iti stiu incapatanarea si independenta, dar chiar nu observi ca printre aia care l-ar vota si chiar il vor vota se numara cam toti vizitatorii blogului tau? Ma rog, mai putin pesedistii desigur. Sa stii ca te asteptam cu drag cu totii sa vii alaturi de noi, este doamnelor si domnilor?
vineri 18 septembrie 2009 la 1:06:03 am
@Plano Pentru linistea ta, daca intra Geoana in turul doi cu basescu eu o sa-mi misc fundul si o sa votez cu Geoana. Sper sa faci si tu la fel daca intra Crin cu basescu.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:18:31 am
@Marius Mina. Parcă te rugasem, fără caterincă.
@Plano. Îţi faci iluzii. Prea puţini sunt cei dispuşi să se deranjeze pentru vot negativ. L-a epuizat Băsescu, în 2004. Am votat şi eu atunci negativ: împotriva lui.
Şi votez şi acum. Dar nu-i suficient.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:35:47 am
@atreides. Chiar nu ştiu ce-are sistemul cu tine de te reţine.
Se vede că se apropie alegerile, dacă stăm târziu pe blog. Îţi răspund la comentarii:
1. Referitor la ipoteza ta, sigur. Şi eu cred aşa. Dar mai important a fost pentru Băsescu să ia captiv PSD. A fost fundamental, pentru că e vorba de un electorat masiv, relativ omogen şi foarte disciplinat.
2. Care România? Cea reală sau cea imaginară?
3. N-ai de unde să ştii cum votează vizitatorii mei, că sunt cu patru cifre şi majoritatea nu comentează. Eu chiar am întrebat serios, care credeţi că e profilul votanţilor lui Crin Antonescu şi cam la câţi s-ar cifra? În rest, dacă observ, ce? Să mă iluzionez, ca voi? Unu, că nu-mi mai place de vreo doi ani şi doi, că l-aş vota şi fără să-mi placă, numai să scăpăm de Băsescu, dar ştiu că n-are şanse să-l bată. Votez pragmatic, Oprescu îl poate bate.
4. Degeaba îţi mişti tu fundul, degeaba fac şi eu un plus de mişcare în ziua respectivă. Nu suntem suficienţi, din ăştia cu votul negativ. Detest, de altfel, ideea. Dar ştiu că e vital să-l scoatem pe-ăsta de la Cotroceni. Numai noi, însă, nu suntem suficienţi. Oprescu urneşte. Convinge că poate să-l bată. Are sânge. Fără asta e o iluzie să crezi că l-ar bate cineva. Un nonsens.
Nu continui acum, pentru că după ce m-am ocupat de Geoană, mă ocup şi de Crin. Ce credeaţi?
vineri 18 septembrie 2009 la 1:40:26 am
Haide mai Roxi,scuteste-l,pleaseeeee
vineri 18 septembrie 2009 la 1:44:20 am
@mihai. Mai bine ne-ar scuti el de o candidatură fără şanse.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:47:21 am
Macar atunci cand vezi ca da semne de putinta, fi blanda si tu ca un pisic ,ca poti,stiu ca poti!Spune-mi,mai vrei ”dulceatza”?
vineri 18 septembrie 2009 la 1:47:49 am
vineri 18 septembrie 2009 la 1:48:48 am
MIRCEA GEOANĂ E PRAF–si pulbere[adaug eu]
vineri 18 septembrie 2009 la 1:57:50 am
@mihai. Mai bine ne-ar scuti el de o candidatură fără şanse.——nu se stie inca.Mai e ceva timp,mai exact 65 de zile si daca mai scade imputitu pan’ la vreo ”treijde” procente se face unpic de loc si Crin poate intra la mustata peste Geoana in turul doi iar asta fara a mai candida si doctorul.
vineri 18 septembrie 2009 la 2:00:09 am
”Care România? Cea reală sau cea imaginară?” Romania ideala, cea pe care o iubim noi toti. Nu ca n-am iubi-o si pe cea reala, dar asta e o iubire mai cu nabadai asa
”N-ai de unde să ştii cum votează vizitatorii mei, că sunt cu patru cifre şi majoritatea nu comentează” Sigur, m-am exprimat eu gresit, vorbeam desigur despre comentatorii de pe blog.
”Eu chiar am întrebat serios, care credeţi că e profilul votanţilor lui Crin Antonescu şi cam la câţi s-ar cifra?” Profilul? Mai ales intelectuali, unii chiar din elita, a se vedea http://www.sprijinpentrucrin.ro, despre numar nu stiu ce sa zic.
Hai sa-ti zic o faza misto legata de Oprescu. Am un prieten in USA, plecat de cativa ani, nu prea il intereseaza politica, dar se tine la curent cat de cat. Am incercat sa il conving sa se duca la vot la toamna-am reusit doar pentru turul doi (pentru un vot anti-basescu), in turul intai zice ca nu se duce pentru ca Crin si Geoana nu l-au convins. I-am spus ca e posibil sa candideze si Oprescu, poate vrea sa il voteze pe el in primul tur. Stii ce mi-a zis? ”Care ma, ala cu autostrada suspendata? Hai ma ce dracu’…” Ma rog, nu stiu cat de relevant este, eu oricum n-am insistat, ca o sa mai insist sa-l conving sa se duca sa-l voteze pe Crin
vineri 18 septembrie 2009 la 2:33:19 am
http://lilick-auftakt.blogspot.com/2009/09/jos-trandafirii-culegeti-crinul.html
vineri 18 septembrie 2009 la 4:15:26 am
Asta era dar putin modificat, in NY Magazin
http://mariusmina.blogspot.com/2009/09/elena-udrea-mercenarii-americani-si.html
vineri 18 septembrie 2009 la 5:01:53 am
Maestro Obama a vandut din nou Estul Europei rusilor…baiat bun, pacat de ma-sa !
http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/europe/article6838058.ece
vineri 18 septembrie 2009 la 5:02:22 am
Hahahaha, hahahahaaaaa! Sau “Mircea Geoană e varză” (călită… în lupte grele, neicuşorule… şi dă-i şi luptă şi dă-i şi luptă şi dă-i…)
vineri 18 septembrie 2009 la 5:26:02 am
A inebunit Pelosi sau something’s in the air si eu n-am simtit inca?
vineri 18 septembrie 2009 la 5:31:57 am
Oparescu nu pupa nici macar 10% cap/coada?Cand o sa inceapa sa arunce din el harneala aia obosita de 150 de ani, o ia razna pe autostrada suspendata si ramane cu recordul la carnati in brate.
vineri 18 septembrie 2009 la 5:32:44 am
Sau in cel mai rau caz, pupa cam tot cat a pupat Radu Duda in sondajele comandate de el.
vineri 18 septembrie 2009 la 7:01:32 am
N-ai tu de unde sa stii daca ii foloseste sau nu la o confruntare cu Basescu pentru ca cel putin pana acum acesta refuza o intalnire televizata cu el,de ce oare ? Nu cumva pentru ca este singurul in fatza caruia nu-i merg trucurile de intimidare si manipulare deprinse de la Securitate ? Asa ca mai lasa-ma cu aerul asta negativist,ori vrei sa cada ala ori nu vrei si joci in continuare rolul circumspectei de serviciu…
vineri 18 septembrie 2009 la 8:34:24 am
Bine, eu nu inteleg politichia asta, de aia intreb: daca Psd nu intra la guvernare cu PDL, era mai bine? unii zic ca ar fi cazut guvernul, poate, in acest caz, da, inteleg ca psd nu trebuia sa intre la guvernare.
Daca era Ion Iliescu presedintele executiv al partidului ar fi hotarat asa ? sa intre?
Daca psd ar fi avut alt lider, nu stiu care dintre ai lor, poate Cristi Diaconescu (?!), guvernul ar fi avut azi premier PSD? adica luau mai multe voturi si in consecinta premierul era de la ei?
Nici asa nu mergea treaba intre ei, PDl in schimb n-ar fi acceptat guvernarea cu un premier PSD.
DECI CUM O SUCIM TOT RAU IESE, PENTRU psd, CARE A FOST LEGAT DE MAINI SI DE PICIOARE, basca si-a mai pierdut din electorat.
Sa le fie “de bine”, nu ma mai intereseaza.
vineri 18 septembrie 2009 la 8:36:54 am
@Toti: Buna dimineata! http://marcus64.wordpress.com/2009/09/18/va-mai-candida-sau-nu-tovarasul-presedinte/
sa fiti iubiti
marcus
vineri 18 septembrie 2009 la 9:17:08 am
obsesia de a ramane presedinte PSD l-a dus pe Geoana din greseala in greseala pana la pierderea functiei ce va surveni dupa alegerile din iarna. asa a facut concesii baronilor dornici sa ajunga la putere. si cu ce s-au ales??? incapabili sa analizeze realitatea socio-economica nicidecum sa o diagnostigheze sau sa gaseasca terapia, politicienii calca in strachini zi de zi, iar Geoana imi pare campion si porecla i se potriveste. pacat pt un om cult , bun diplomat si necesar in politica.
oare e adevarat scenariul conform caruia PD-L va vota motiunea PNL-UDMR doar pt a scapa de PSD??? imi pare putin probabil dar de la Basescu ma astept la orice si trebuie sa recunosc abilitatea PD-L de a-si pune adversarii in situatii critice
vineri 18 septembrie 2009 la 9:24:36 am
http://marcus64.wordpress.com/2009/09/17/concurs-spp/
vineri 18 septembrie 2009 la 9:34:01 am
@atreides
Din ultimele cercetari sociologice, constant, rezulta ca 60-65% dintre electori nu voteaza cu Basescu in turul 1.
Acesta nu este un vot negativ ci un vot de opinie…pentru alti candidati.
Ar fi o prima premiza ca Basescu poate pierde alegerile…dar nu din primul tur. Cu cca 30% , in mod sigur, se califica in turul 2.
Important este ca votantii din primul tur sa se prezinte la urne si in turul 2.
Este greu de crezut ca votantii lui Antonescu, Geoana, Oprescu, Hunor, Vadim vor vota in marea lor majoroite cu Basescu pentru a-l ridica la 50+%.
Cu placere voi vota in turul 2 cu oricare candidat, Antonescu sau Oprescu, daca Geoana nu se califica in turul 2. Asta da, este un vot negativ…impotriva lui Basescu, nu unul de opinie.. pro.
Mi-ar fi greu sa aleg intre Crin si Sorin daca ambii se califica in turul 2.
Imi place sa ma iluzionez ca as fi reprezentativ pentru votantii social-democrati simpatizanti ai lui Adrian Nastase… nemultumiti de intrarea lui Geoana la guvernare alaturi de PDL-isti.
vineri 18 septembrie 2009 la 10:08:47 am
Si eu il votez pe Crin Antonescu. La fel vor face foarte multi prieteni si rude. Sunt convinsa ca Antonescu este cea mai buna alegere.
Geoana e carpa! Nu merita deranjul. Iar basescu e ciuma. A dovedit.
vineri 18 septembrie 2009 la 10:26:17 am
Eu mai am o ruda de gradul 2 care nu voteaza cu Antonescu…Lucrez la asta acum,promit ca intr-o saptamana e rezolvata problema intr-un fel sau altul
vineri 18 septembrie 2009 la 10:35:16 am
@nicole
Probabilitatea ca Geoana sa intre in turul 2 este mare.
Daca in aceasta eventualitate tu nu te mai deranjezi sa votezi in turul 2 considera-te un sprijinitor, prin neprezentare, al lui Basescu.
Dormi linistit si nu te mai plange ca-ti va da Elena Udrea cu mopul in cap si nu Geoana cu carpa.
vineri 18 septembrie 2009 la 10:42:41 am
Ma, nu mai bateti campii cu cat de bun e geoana pe politica externa. Este degeaba. Aderarile au fost facute de catre antecesorii sai si de catre Nastase (fata de care nu am o simpatie deosebita). Cu Geoana atat ca ambasador cat si ca ministru de externe am avut doar si doar amanari. Pe deasupra, pentru cine nu stie deja, este agramat si sarpe (nu e carpa ci cotcar periculos – asta nu o zic eu ci “stimatii” sai colegi).
Singurul punct tare al lui geoana este faptul ca dispune de o anume civilitate in discursul public. De apreciat dar insuficient.
In legatura cu crin. A facut o greseala : ce o fi cautat la milut in poiata Dumnezeu stie. Astept sa iasa in campanie cu Ciuhandu si Caramitru si in felul asta Basescu si Boc pot sa isi inghita saliva scuipata cand vorbeau despre C. Coposu. De asemenea astept si o vizita la Chisinau. Daca face lucrurile astea doua ii garantez trecerea in turul doi. Trecerea in turul doi se joaca la detalii pentru campanie si extrem de importante pentru cei care voteaza cu consecventa. Cireasa de pe tort ar fi sa iasa cu Johannis care e atacat de Basesuc prin evz. Cu Geoanel si Basesuc se descurca Oprescu sa le taie din procente.
Eu unul am un singur dubiu. Sa ma duc sa-l votez pe Crin sau sa nu ma duc deloc. Astept sa ma convinga sa ma deplasez. Pentru asta imi e suficienta clarificarea pozitiei fata de Basarabia si taranisti.
Cordial,
toader
vineri 18 septembrie 2009 la 10:56:06 am
Frati romani!…
Iliescu si Constantinescu au dus tara pe marginea prapastiei.
Votati Basescu,numai cu el facem un pas inainte!
vineri 18 septembrie 2009 la 11:05:12 am
Cata dreptate are postul asta! Personal, nici mie nu-mi place nici de Geoana, nici de Basescu. Si eu o sa ma duc la vot, pentru ca asta trebuie facut si o sa-l votez tot pe Crin! Nu de alta dar mi-a placut cum a vorbit la Tvr si imi place de el ca om. De retinut ca nu fac parte din nici un partid politic.
vineri 18 septembrie 2009 la 11:18:19 am
Mircea Geoana si Traian Basescu sunt exact la fel! Amandoi sunt vinovati pentru ce se intampla azi in Romania! Niste mincinosi! Geoana este extrem de slab ca om d-apoi ca politician, iar personalitatea sa lipseste cu desavarsire! Basescu este un mincinos fara precedent in istoria postdecembrista a Romaniei! Si daca ma gandesc mai bine, nici inainte nu prea au existat! Ma rog, nu conteaza! Si eu, la fel ca sotul meu, voi vota Crin Antonescu! El e altfel! Difera de ceilalti. Nu isi doreste sa se imbogateasca din politica!
vineri 18 septembrie 2009 la 11:18:52 am
@ELMMAR
Am savurat poanta cand Dumitrescu a citit-o pe Realitatea TV.
Felicitari autorului, oricine ar fi !
vineri 18 septembrie 2009 la 11:27:45 am
@ Plano
E vechi, provine din discursurile împuşcatului care declara capitalismul ca fiind pe marginea prăpastiei în timp ce RSR e cu un pas înainte.
vineri 18 septembrie 2009 la 11:48:30 am
Cata naivitate…Vreti cu tot dinadinsul sa-l dati jos pe base….Dar, v-ati gandit vreodata cum ar fi Romania 5 ani sub Geoana….un om slab…s-ar putea sa-l regretati pe base, mult mai repede decat credeti….dar, nu-i asa…ce mai conteaza….suntem grozavi …l-am dat jos pe base…ei, si? …ne va fi mai bine cu geoana, veti fi mai fericit….cata naivitate…..
vineri 18 septembrie 2009 la 11:58:18 am
@Plano Atentie! Dezacord! Nu voi astepta minuni de la altii. Si nu dorm (linistita). Nu te speria.
Eu nu l-am votat niciodata pe basescu. Aversiunea mea fata de acest mitocan nu a aparut in ultimul “cincinal”.
Sunt incantata ca din ce in ce mai multi apreciaza corectitudinea, finetea si inteligenta lui Crin Antonescu.
vineri 18 septembrie 2009 la 12:07:39 pm
@Carco
Atunci. ..felicitari celui care a actualizat poanta. Si asa se vorbeste in ultima vreme despre asemanarile dintre Basescu si Ceausescu..
vineri 18 septembrie 2009 la 12:34:14 pm
@Johnson. Dacă tu nu poţi fi realist, poate încerci să nu-i blamezi pe alţii pentru asta. Dar dacă tu crezi că îi poţi creşte şansele atacându-mă pe mine, e OK.
@mihai. Gândire doritoare, de copil simpatic.
@Marius Mina. Dacă poţi editoriale, înseamnă că poţi şi altceva decât propagandă. Încerci? În ce-o priveşte pe Pelosi, s-a descoperit de curând un soi de maimuţică, pe care o crezuseră dispărută, seamănă leit cu ea. Am vrut să scriu acum câteva luni, dar chiar n-am avut timp.
@DulceDeea.
@ela. Cred că soluţia optimă era să rămână în opoziţie cu PNL.
@olimpiu. Geoană s-a prostit când s-a apucat de politică internă. Cât priveşte PSD, asta e hărţuială electorală, să-şi radicalizeze electoratul. Totodată, vor Internele, să poată fura. Dar opoziţia e slabă, n-a luat absolut nici o poziţie în legătură cu dezvăluirile lui Nica – 3000 de votanţi multipli, care nu pot fi urmăriţi penal din cauză că AEP nu eliberează documentele.
@Plano. Nu crezi că asta-i o interpretare doritoare? Le atribui altora ce-ai vrea tu să gândească, să simtă şi să facă. Îţi place să te iluzionezi, cum singur spui – şi e dreptul tău. Absenteiştii nu sunt convinşi de nimeni, iar dintre votanţii din turul I pot deveni absenteişti suficienţi ca să câştige Băsescu.
@nicole. E dreptul tău.
@toader. De unde ştii că nu eşti tu cel care bate câmpii? Tot cordial.
Referitor la Chişinău, scuză-mă, dar chiar baţi câmpii. Adică, noi ce vrem, binele lor, să reuşească să pună baze democratice ireversibile sau să-i folosim electoral şi să ajutăm comuniştii via Moscova? Think first! Şi du-te să-l votezi, du-te să votezi pe oricine intră în finală cu Băsescu, dacă ţii la ţara asta – evident, tu faci cum vrei, e dreptul tău! Să sperăm că nu le reuşeşte manevra cu Vadim, fiindcă ăsta ar fi semnul că suntem chiar morţi ca popor.
@Plano. Referitor la răspunsul către @nicole. Nu-i suficient să ne deranjăm noi, că o vom face. Partea proastă e că nu se deranjează suficienţi şi tu nu vrei să iei în calcul date realiste. Despre asta-i vorba. Ca să-i convingi pe oameni să iasă trebuie cineva care şterge pe jos cu Băsescu şi demonstrează că e tati bun. Ăsta e poporul român.
@ELMMAR.
@Razvan. Bun venit! Foarte bine.
@Lavi. Bun venit! Întrebarea e dacă sunt suficienţi cei care gândesc ca voi.
@Cârcotaşu. Mai ieşiţi şi voi cu căţeii la plimbare, nu mai staţi tot timpul la televizor! Dăunează grav sănătăţii.
@sergiu. Bun venit! Îmi pare rău pentru tine dacă nu-ţi dai seama de situaţia în care a ajuns România, din cauza unei politici dezaxate.
@nicole. Da, dar majoritatea nu apreciază fineţea (atâta cât ţi se pare ţie că este). De fapt, nu cu fineţea se câştigă nişte alegeri atât de dure, în care ai în faţă un animal – să mă ierte animalul.
vineri 18 septembrie 2009 la 12:36:29 pm
Mircea Geoana se plimba in ultima vreme prin toata tara incearca sa se faca cunoscut in tara pentru ca simte ca nu are un procent suficient de mare pentru a accede in turul doi.Acesta a urmat modelul lui Traian Basescu si se inconjoara de membrii PSD.Din pacate nimeni nu l-a anuntat pe Geoana ca astfel de actiuni nu mai impresioneaza pe nimeni.Penibil!
vineri 18 septembrie 2009 la 12:46:10 pm
@ Roxana scuze,nu te atac…iti indrum pasii pe drumul cel bun in aceasta perioada dificila pt noi toti
ps. Urgie in Ghencea !!!! Ce faci ?
vineri 18 septembrie 2009 la 12:50:57 pm
Am trait si asta sa/l vad pe Becali dezonorat, de parca a avut vreodata onoare. Cum rezisti, Roxana, cu un astfel de personaj grotesc? Macar, umflatul meu de la JAFO nu schimba antrenorii dupa cum i se lezeaza onoarea. Oh, Doamne! Cat de departe e vestul de noi
vineri 18 septembrie 2009 la 1:00:57 pm
am zis de la inceput ca votez in turul doi impotriva lui geoana daca intra in turul 2 (ceea ce nu cred ca e posibil fiindca va fi votat de mai putin de 10%). sper ca va fi crin fiindca nu are nici o sansa. dar as vota chiar si cu puslamaua aia de meir sau licheaua de vadim sau analfabetul de gigi.
geoana e antiunionist pe fata fiindca asa crede el ca va primi sprijin de la oligarhi rusi si romani.
*
deci : in primul tur ezit dar cred ca am sa ma duc sa votez cu crin.
in al doilea tur daca nu e crin si apuca geoana sa ajunga atunci voi vota cu contracandidatul sau.
*
ca o fi oprescu sau basescu sau vadim sau becali sau meir mi se rupe ca e tot un drac. au supt la aceeasi tata, au acelasi stil si acelasi tip de sustinatori.
*
daca tu imi spui ca aderarea a stat in geoana in timp ce ion iliescu contrazice total lucrul asta eu nu am sa te cred in baza nici unui motiv.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:11:24 pm
@Roxana
tare ma tem ca nu e chiar asa; daca Oprescu e iepurele lui Geoana ?
sau, ma rog, invers
a iesit Cosmanca din scorbura si a glasuit despre un sondaj comandat de pdl; pentru prima data base e sub 30 (28 la suta), dar si Geoana e pe la 15; Oprescu ar avea vreo 20; insa totul e pe intentii, fara nehotarati; Cosmanca spune ca astia de la pdl vor cosmetiza nitel treaba si o arunca pe piata in doua-trei zile…
vineri 18 septembrie 2009 la 1:15:00 pm
@Manu. Bun (re)venit! Ai dreptate. Totuşi, are electorat şi el, dar nu suficient.
@Johnson.
Am să scriu, am multe de scris, dar şi mai multe de făcut. Sper să împac şi capra, şi varza, ca să nu facă lupul indigestie.
@marius. Păi, bre, ce să fac mai mult decât deja am făcut, adică –
– să vreau să ne bată Dinamo, numai să scăpăm de Cioban?! Dinamo ne-a bătut, de îndeplinit, nu s-a îndeplinit decât partea referitoare la Bergodi, adică aia în care spuneam că-mi pare rău de el.
@toader. Ai grijă, că judeci emoţional. Şi faci afirmaţii aberante (de exemplu, ultima). Sigur că ţi se rupe, fiindcă tu nu trăieşti aici. E visceral să afirmi că Geoană n-ar fi prezidenţiabil. E o funcţie care chiar i s-ar potrivi, singura în afară de cea de la Externe. Dar n-are şanse. E prostănac la politică internă (şi cu toate astea, supravieţuitor, pentru că are oportunismul în sânge), dar ar fi un preşedinte acceptabil. N-aş avea greaţă să-l votez, Dar votul meu nu ar fi suficient. Aşa cum nu a fost suficient nici cel împotriva lui Băsescu, din 2004.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:23:41 pm
Roxana, eu nu votez cu Geoana. Punct. Imi pare rau.
In plus, eu nu sunt convins deloc ca Basescu paseste in turul 2.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:31:24 pm
Roxana, daca nu sunt suficienti cei care gandesc ca noi vom fi terminati. Sergiu – nu-ti mai face griji in privinta lui Geoana. Nu va prinde turul doi. Poti sa stai linistit! E prea slab si n-are cuvant!
vineri 18 septembrie 2009 la 1:39:19 pm
Luati cu paine fratilor
Nu stiam de ce il admira unii liberali atat de tare pe Mr. Teleprompter:
http://www.nypost.com/p/news/opinion/opedcolumnists/obama_feeds_allies_to_bear_PMpzvTatl7WiRqyYL3ZtvJ
vineri 18 septembrie 2009 la 1:43:31 pm
Roxana , propaganda o numesti tu, eu nu , pentru ca o fac total dezinteresat si consider ca singurul care merita sustinut si impins pe val cu toata forta este Crin Antonescu. Altul nu e, de unde daca nu-i?
Nominalizeaza tu unul sa ti-l disec , fara caterinka, fara Oprescu….stii ca nu pariez decat pe caii castigatori si nu pe gloabe , cum le placea unor sa spuna .
vineri 18 septembrie 2009 la 1:46:19 pm
@Toadere lasa-ma cu pendularile ca imi schimb impresia despre gandirea ta filozofica, sociologica si politica. Targetul e unul singur = Zeus Alcoolicus
Cine il poate bate si il va bate?
Antonescu !
vineri 18 septembrie 2009 la 1:47:57 pm
Dedicatie speciala ptr Roxania, damen tango…
http://mariusmina.blogspot.com/2009/09/psd-disperat-de-candidatura-lui-sorin.html
vineri 18 septembrie 2009 la 1:51:26 pm
@cristian. În două vorbe: ex-clus!
E convingător când zice. Oricum, ia la greu voturi de la Geoană. Geoană ar fi extraordinar de deştept dacă s-ar retrage în favoarea lui Oprescu şi ar face apel la Crin Antonescu să procedeze la fel. Ar rămâne lejer preşedintele PSD şi probabil, la guvernare. Cu şanse de a fi premier, aşa cum visează. Cineva trebuie să-şi rupă gâtul cu graţie după Boc, de ce n-ar fi el acela?
@toader. Nu înţeleg de ce instişti?! Spre deosebire de alţii, nu obişnuiesc să le impun celorlalţi opţiunea mea. Referitor la a doua frază a ta, eşti foarte departe de realitate. Din păcate, e singurul care are un electorat stabil, cert şi agresiv. Suficient să-l ducă în turul II.
vineri 18 septembrie 2009 la 1:58:28 pm
@lavi. Nu-i bine să gândeşti fatalist.
@Marius Mina. Propaganda se face şi dezinteresat şi e cu atât mai ineficientă. Tu faci cum crezi, dar ţi-ai umplut blogul de portretele lui Crin, cum făceau propagandiştii lui Ceauşescu. Îţi aminteşti efectul?
P.S. Nu-mi place tangoul. Niciodată nu mi-a plăcut.
vineri 18 septembrie 2009 la 2:07:35 pm
Rox, aia o faceau interesati , eu nu. O stii p’aia cu dreptul la opinie si libera exprimare?
Ce-ai fi vrut sa-mi pun masini goale si femei rasturnate?
PS .Nici mie nu-mi place tangoul, prefer mamaliguta cu branza si smantana
vineri 18 septembrie 2009 la 2:11:22 pm
Roxana sunt lucruri mai serioase de discutat azi , vezi linkul pe care ti l-am trimis de la NY POST
vineri 18 septembrie 2009 la 2:52:21 pm
Cine spune ca Geoana sau Antonescu nu sunt prezidentiabili inseamna ca nu cunoaste atributiile constitutionale ale presedintelui si nici nu da doi bani pe Constitutie… asa cum a facut cinci ani Basescu.
E important ca viitorul presedinte sa dea bine la public, dar ce folos daca nu are competenta ceruta de fisa postului?
Basescu este cel mai elocvent exemplu.
Problema lui Geoana nu este ca n-ar fi prezidentiabil ci aceea de a convinge social-democratii simpatizanti ai lui Iliescu sau Nastase sa-l voteze. Si nu va putea fara sprijinul public al celor doi. Asa cum spuneam, s-ar putea sa-i acorde acel sprijin pentru a reaseza polii de putere in PSD. Geoana presedinte nu se va putea impune in fata PSD… asa cum a facut-o Basescu cu PD.
vineri 18 septembrie 2009 la 3:08:50 pm
Febra mare nene in tzara astora !… sa nu-i zic sah mental ! iese un pat sigur !
vineri 18 septembrie 2009 la 3:31:36 pm
E clar ca Geoana e praf.Prostanacul nu are cum sa fie altfel…spera si el ca va reusi ceva, dar sigur va ramane doar cu sperantele.Un candidat ca el nu are cum a ajunga presedintele Romaniei sau al oricarei alte tari.
vineri 18 septembrie 2009 la 4:01:37 pm
@mos marius
Tu esti iliescian daca ti-a cazut bine “calificativul” dat de Iliescu lui Geoana?
vineri 18 septembrie 2009 la 4:29:07 pm
Nu era corecta alianta psd-pnl,pentru ca pnl era pe locul 3,la mare distanta.Nu era moral.
vineri 18 septembrie 2009 la 4:38:11 pm
Geoana nu resuseste sa se poarte altfel decat ca un papagal. Incearca sa-l imite pe Basescu si atata tot. Daca nu ar avea partidul in spate cred ca scorul lui politic ar fi foarte mic. Nu il cred in stare sa intre in turul 2. Finala se va decide intre Antonescu si Basescu
vineri 18 septembrie 2009 la 5:24:43 pm
@Marius Mina. Eu o ştiu prea bine pe-aia cu dreptul la opinie şi la liberă exprimare. Nu n-o prea ştii. În rest, am înţeles, pentru tine nu există decât Crin Antonescu sau femei goale şi maşini răsturnate.
În rest, very funny, indeed.
@Plano. Iar faci afirmaţii apodictice. Problema e nu dacă sunt sau nu prezidenţiabili, ci că n-au sânge să-l bată pe animal.
@Un Soricel. Nimic nou.
@marius_mos. Bun venit! În altă ţară, poate.
@Plano. A o iubeşte pe B. C o iubeşte pe B. Deci A îl iubeşte pe C. Aşa şi cu tine.
@balbeck. Ştii de ce nu era corectă? Pentru că PNL e un partid istoric, care n-avea voie să se compromită.
@akmon86. Bun venit! În ce fel încearcă să-l imite pe Băsescu?
vineri 18 septembrie 2009 la 6:38:01 pm
Geoana este, intr-adevar, praf. Dar ce conteaza? Conteaza daca e in stare sa-i pacaleasca pe romani. Si eu cred ca este, amintiti-va congresul PSD in care l-a spulberat pe Iliescu. A fost fabulos, ca sa fiu si eu la moda, cu exprimarea. Discursul sau a fost antologic iar curajul, extraordinar. Daca Basescu ar candida, eu unul cred ca Geoana e in stare sa-l atace direct, fata in fata, devastator! Parerea mea.
Problema lui Geona, daca Basescu va candida, este accederea in turul doi, daca Oprescu intra in cursa.
Noroc ca Basescu nu e atat de fraier incat sa candideze.
In rest, si eu cred ca, deocamdata, Crin ar fi cel mai bun presedinte dintre cei despre care se vorbeste. Din pacate, sansele lui sunt limitate.
vineri 18 septembrie 2009 la 7:07:30 pm
@Nu @Roxana
Daca A si B iubesc aceeasi persoana se-ntampla asa: A—><—-B!
DUEL…
Daca A si B urasc aceeasi persoana este posibil sa se iubeasca.
vineri 18 septembrie 2009 la 9:36:04 pm
@Franklin. Uiţi contextul. În rest, iluzionează-te tu că nu candidează. Din păcate, probabil că şi câştigă. Ceea ce înseamnă că ne termină. Referitor la Crin, nu cred că ar fi bun de preşedinte. Nu ştie politică externă.
@Plano. Mă refeream la asta, ce-ai zis tu: “@mos marius
Tu esti iliescian daca ti-a cazut bine “calificativul” dat de Iliescu lui Geoana?”.
Şi oricum nu-i valabil ce spui. 1. Ai încercat să combaţi un sofism prin alt sofism. 2. A doua e o ipoteză şchioapă. Iubirea nu se naşte din ură. Şi nici ura din iubire, că atunci nu-i iubire. Pe de altă parte, când doi au adversitate faţă de aceeaşi persoană nu-i relevant ce sentimente au unul faţă de celălalt – e posibil chiar să fie la rândul lor adversari – important e pragmatismul, alianţa de conjunctură. Şi ai cam definit politica la români.
vineri 18 septembrie 2009 la 11:28:26 pm
@Roxana
Am uitat s-o zic si p-asta:
Daca A si B iubesc pe acelasi C… nu mai iese duel ci paruiala
Nu e un sofism ca o iubire intensa destramata poate continua cu o ura sora cu moartea. Si-n dragoste si-n politica!
sâmbătă 19 septembrie 2009 la 7:30:59 am
Nu ma mai intereseaza politica, nu din RO cel putin. Nici pe blog n-am sa mai scriu nimic legat de subiect. Nu imi pun ei nimic pe masa, deci nu vad de ce m-ar interesa.
sâmbătă 19 septembrie 2009 la 12:48:21 pm
@Florin
Nici nu stii cat de mult depinde viata ta de politica!
Gandeste-te ca ca si legile impozitelor si taxelor tin de politica fiscala a guvernelor politice.
Daca esti in alta tara… e normal sa nu-ti pese de politicile din Romania…
luni 21 septembrie 2009 la 10:14:35 am
PSD este acum scindat in 2. O parte care il vrea pe Mircea Geoana si o parte care nu ! Guvernul PSD si PDl este cel mai dezastruos guvern de pana acum !
miercuri 4 noiembrie 2009 la 5:53:03 pm
contrabasescu ne-au ajuns vrajelile lui base,fata lui de comunist si este cazul sa cautam schimbarea…la brasov votam MIRCEA GEOANA
joi 19 noiembrie 2009 la 12:29:52 am
Este cineva?! Este cineva care sa fi vazut cat de praf a fost facut geoana la sinteza zilei?! Am impresia ca Antonescu a venit cam devreme pentru votantii romani.. Nu stiu daca din pacate pentru noi (inteleg prin noi pe mine si cei care voteaza Crin) sau pentru ei (adica pentru cei care cred ca viitorul este cu unii ca geoana sau basescu..