
Crin Antonescu şi-a lansat, azi, programul. A spus că răspunde la întrebarea dacă are forţă
- da, forţa mea e-n mine, nu e-n oameni ascunşi în spatele meu – cu jocurile şi interesele lor, e forţa principiilor, convingerilor şi consecvenţei, păstrându-mi libertatea şi nefiind dator nimănui din cei care, de 20 de ani, domină România, sufocând-o. Un om cu o de la obişnuit, care are şansa de a fi ajuns în vârful politicii româneşti, fără a-şi trăda libertatea şi principiile. Aceasta este forţa mea. Forţa nu înseamnă agresivitate, violenţă, intoleranţă, forţa nu înseamnă tupeu, forţa nu înseamnă şantaj. Forţa înseamnă puterea de a crede în ideile tale, puterea de a rezista tentaţiei de a te îmbogăţi din politică şi de a parveni. Da, am această forţă. Da, am soluţii.
Nu un program de guvernare, ci un program prezidenţial, un set de obiective şi de soluţii. Da am soluţii, care nu sunt nişte invenţii ale mele sau ale unor consilieri fantomatici. Sunt soluţiile pe care toată România le ştie şi în 20 de ani toţi decidenţii le-au amânat.
Words, words, words.
Deja m-am plictisit. Restul urmăriţi singuri.
Dar nu mai aveţi unde. La scurt timp după ce m-am plictisit, ambele televiziuni de ştiri au tăiat transmisia.
Acelaşi Crin Antonescu doar cu o retorică din ce în ce mai obosită.
P.S. Nu ştiam de unde să iau sunetul ăsta din coadă. Acum mi-am amintit. Sună a Petre Roman din anii 90.
UPDATE. La TVR 1, Ediţie Specială cu Monica Ghiurco: “Atuurile mele sunt cele pe care le vor recunoaşte oamenii ca atare”. Este un lucru care mă diferenţiază – nu sunt nici prizonierul unui partid, nici prizonierul unei familii sau unui clan, nici al unor grupuri, al unor grupuri de media. Mă gândesc doar la varianta câştigătoare, nu am intrat pentru cât mai multe procente ca să negociez. Nu-s deloc sigur că d-l Băsescu va participa la întrecerile turului II.
Domnul Crin Antonescu nu se trezeşte. Îmi închipui că e greu să recunoşti despre tine că nu eşti prezidenţiabil. Dar că eşti lipsit de caracter, asta trebuie să ştii despre tine. Că eşti fariseu, asta trebuie să ştii despre tine. Că eşti dependent de cine te susţine financiar, asta trebuie să ştii despre tine. Că dacă el îţi cere să te retragi mâine, în favoarea lui Oprescu sau a oricui, te vei retrage mâine.
luni 13 iulie 2009 la 5:56:18 pm
Roxana,
e pedelist diplomatul de la Chisinau domnul Ion Nica. Nu-l inteleg pe acest diplomat cu face sex cu o moldoveanca ca lucreaza chiar la Ambsada Romana, dar sa vezi ce boarfa e, dar si el vorbea prostii in timp ce facea sex cu ea din toate directiile.
Asa un idiot se lasa santajabil de serviciile secrete de la Moscova.
Apropo am pus un VIDEO de la “Click”
luni 13 iulie 2009 la 5:58:02 pm
Poate discursul i-a fost sugerat de Petre Roman….ha ha ha si daca se va baza pe el nu va lua nici 10% la alegeri, pacat ca este tinar si nu are o viziune reala asupra vietii cetatenilor din aceasta tara !!
luni 13 iulie 2009 la 6:14:30 pm
Se vede mana fostului consilier de imagine al ALIANTEI DA!
Discursul de astazi al liberalului CRIN ANTONESCU a fost construit pe binecunoscuta afirmatie DA, dusa in derizoriu de Traian Basescu!
DA!
luni 13 iulie 2009 la 6:37:20 pm
Poate ai dreptate referitor la Crin … sincer evit sa ma mai uit la Tv. Totusi, gandind pragmatic, este singura varianta de a scapa de Basescu sau de Geoana …. Probabil nu este ceea ce visam de la un presedinte dar asta e realitatea in care traim iar optiunile pragmatice sunt putine. Imi place cum gandeste si se exprima Printul Duda dar nu are nici o sansa si cred ca asta este evident. Am impresia ca atacandu-l pe Antonescu, nu faci decat sa cresti sansele lui Basescu sau lui Geoana … si nu cred ca asta doresti de fapt.
luni 13 iulie 2009 la 6:56:17 pm
Aceeasi parere o am si eu despre Radu al cui o fi.
luni 13 iulie 2009 la 6:57:42 pm
Cel putin Antonescu, a venit cu discursul lui fara text si nu invatat actoriceste ca Duda , care ne-a delectat cu “povestea vorbei” si “aflarea in treava”.
Ma mir ca embargoul mediatic nu te-a iritat , e pe fatza si va fi baie de sange in campanie
luni 13 iulie 2009 la 6:59:10 pm
inainte sa abordez chestiunile politice la ordinea zilei, vreau sa povestesc distinsilor internauti care acceseaza blogul roxanei iordache cateva dintre aventurile sexuale impresionante pentru care sunt recunoscut in mediul internautic romanesc drept kalugarul teofil cel viril. in fiecare noapte de vara, imediat dupa 1 fix – ora romaniei, voi relata pe acest blog diversele actiuni erotice inedite prin care mi-am dobandit faima internationala de gigoloi jmeker si pervers. chiar sper din toata inima ca originalul meu demers pornografic va incuraja si pe ceilalti comentatori jmekeri si perversi sa dezvaluie public experientele obscene pe care le vor considera suficient de interesante pentru a fi cunoscute de toti vizitatorii acestui site online. initiativa mea geniala va reprezenta un succes imens si va transforma radical blogosfera romaneasca – dintr-un spatiu virtual destinat bulangiilor ratati care se fuht in cuhr pe teme politice, intr-un spatiu virtual destinat barbatilor adevarati care se fuht pasional cu gagici mishto.
lectura placuta, frati crestini !
luni 13 iulie 2009 la 7:34:41 pm
@
Kalugarul teofil,
Singuratatea nu-ti face bine.
Atat timp cat trairile se petrec in mintea ta,e ok.
In privinta performantelor am oarece dubii.
Dar nu e bine sa fii contrazis.
luni 13 iulie 2009 la 7:36:59 pm
sa ne traiesti calugare ;P
Teofil ruleaza si pe prosti ii inspaimanteaza !
apropos, prea-cuvioase : de ce nu prestati si pe-un blog personal ?
luni 13 iulie 2009 la 8:06:06 pm
Pentru cei interesati, se pare ca Antonescu vine acum, la 21:10, pe TVR1 intr-o editie speciala cu Monica Ghiurco.
luni 13 iulie 2009 la 8:33:37 pm
@Ovidiu. N-are legătură cu tema.
@beatris. Principele Radu e mai tânăr. Şi mult mai liniştit.
@Plano. N-aş crede.
@george. Scuză-mă, dar mentalitatea asta prostească a împământenit votul negativ în România.
@garcea. Aici nu prea semeni cu frati-tu.
@Marius Mina. Forget it!
@kalugarul. Ba nu, simpaticule! O faci pe blogul tău.
@Filip G. Ia uite, chiar are cititori!
@PATRICKDan. Gând la gând.
@Corina. Mulţam. Chiar nu mai comentez ce spune, că nu face decât să confirme ce-am spus eu despre el.
luni 13 iulie 2009 la 8:40:37 pm
Roxana, subiectivismul are o limită.
Nu l-am văzut pe Crin
L-am văzut pe Duda-ţi, însă.
Ca să nu lungim vorba, subscriu cu arme şi bagaje comentariului lui Garcea. Un vechi şi profund duşman de-al meu.
Nimic nu mă împiedică însă aici să-i dau dreptate.
luni 13 iulie 2009 la 8:40:58 pm
Orice zic unii, indiferent ce carcotesc altii. pana in prezent avem trei candidati, Geoana, Crin si Radu, care arata altfel, fizic si intelectual, decat Traian.
Fiecare dintre ei arata alta fateta complet opusa lui Basescu!
Unul din cei trei ar trebui sa franga inimile electoratului pentru a se impune ca Presedinte.
luni 13 iulie 2009 la 8:41:56 pm
Stimata Roxana, daca tot ne lasati sa ne delectam cu visele erotice ale calugarului, va rog sa-i comunicati ca i-a aparut poza pe Internet:
http://www.neuronu.ro/
luni 13 iulie 2009 la 8:45:43 pm
@Tuturor. Am update.
@Plano. Toţi sunt la fel, Toţi sunt proiecţia unui partid, şi dependenţi politic şi financiar. Singurul deosebit e Radu al României-Duda. Aşa îl cheamă, aşa îl veţi găsi pe buletinele de vot.
luni 13 iulie 2009 la 8:56:47 pm
Roxana, tre’ sa-ti cauti alti zambici. Te uiti cu lupa sa vezi daca zambesc sau sunt straight-face.:)
luni 13 iulie 2009 la 9:24:12 pm
cenushares,
pe un alt fir precizam, “comentand de pe tusa” o interpelare a domniei voastre, ca majoritatea romanilor nu sunt idioti, insa cu siguranta majoritatea sunt primitivi.
luni 13 iulie 2009 la 9:30:50 pm
@renata. Că vrei tu. Cu percepţia ta axiomatic obiectivă. Dă-le naibii de argumente, ce nevoie e de ele. Nu?
@ALM. Nu ştiu ce link e ăla.
@Dinu. Cum spuneam, e o jigodie nesimţită, ca dovadă că şi când îi spun să se care, nu doar că n-o face, dar se face că plouă. Ţine de educaţie. De unde atâta?
@Corina. Nu e nici un zâmbet. Nu e cazul.
luni 13 iulie 2009 la 9:37:36 pm
roxana,
mi’ai zis sa ma car? .. n’am observat … esti draguta sa’mi mai zici inca o data? …
luni 13 iulie 2009 la 9:50:17 pm
@ Roxana Iordache (luni 13 iulie 2009 la 9:30:50 pm)
Pai … dati un clik pe link si va apare prima pagina a siteului “Stand Up Comedy – Made in Romania”! Asta este valabil astazi, maine se poate schimba pagina.
luni 13 iulie 2009 la 10:15:22 pm
N-as crede ca pe un buletin de vot sa apara alt nume al candidatului decat cel inscris in actul de identitate.
….al Romaniei-Duda?
@Roxana, mai cedeaza si tu cate ceva in favoarea candidatilor nostri ..
Si noi mai zicem cate ceva “regesc” despre candidatul tau…numai mha-ha ha…mhâ sa nu iasa.
Iar induci neincrederea in pluralismul politic @Roxana?
luni 13 iulie 2009 la 10:23:13 pm
Este normal sa-i seman fratelui meu in anumite privinte(mai ales ca sunt fratele mai mic) la fel cum ar fi posibil sa nu-i seman deloc. But this is not the point.
Eu sunt samuraiul perfect din clipa in care stapinul meu este gata sa moara pentru mine
Da-mi voie sa fiu suspicios. Sunt un pragmatic, nu-mi plac florile.
luni 13 iulie 2009 la 11:00:59 pm
O cheama Mihaela
Nu este filmul facut de SIS! Camera a fost instala la priza din camera! Consulul inchiria aceasta camera de la hotel in fiecare luna (era un fel de abonat al hotelului). Hotelul se afla foarte aproape de Consulat, iar escapadele au avut loc cele mai multe in timpul pauzei de masa! Pe domnisoara o cheama Mihaela (R. Moldova) si a fost adusa de consul sa lucreze la consulat! Pacat de el, ca in octombrie fiica acestui consul se va casatori! Iar fiica are aproape aceeasi varsta cu a amantei lui! Si inca ceva… aceasta aventura cu Mihaela dura de mult timp! Mihaela era cea mai “protejata” din consulat! Nimeni nu indraznea sa ridice tonul sau sa-I spuna ceva urat acestei domnisoare! Sotia acestui consul lucra la acelasi consulat! Mihaela era o prezenta permanenta a familiei Nuica! Oricum sotiei lui Nuica i s-a spus de nenumarate ori ca sotul ei are o aventura cu Mihaela! Totodata acest consul este implicat si in afacerea cu cetatenii!
luni 13 iulie 2009 la 11:10:53 pm
Ziua buna! Te contactez in legatura cu o eventuala colaborare cu blogul tau. Doream sa te adaug in blogroll si ma gandeam daca vrei sa fie reciproca treaba. Daca da, te rog sa ma contactezi pe blog, sau sa-mi trimiti un mesaj pe adresa de pe blog, de la sectiunea de CONTACT. Multumesc mult si o zi frumoasa iti doresc!
luni 13 iulie 2009 la 11:11:37 pm
Sa-i dam sanse lui Geoana,fiindca stie si ceva relatii externe.Sper sa iasa.
luni 13 iulie 2009 la 11:19:52 pm
Este mai bine ca televiziunie nu au dat tot spectacolul de la lansarea de azi, prietenii stiu de ce.
E naspa rau daca ne indreptam spre o finala Basescu-Geoana, eu nu o sa particip la asa ceva, dupa mascarada 2000 cu Iliescu-Vadim si cea din 2004 cu Basescu-Nastase nu mai suport inca una.
Noapte buna.
marţi 14 iulie 2009 la 12:27:26 am
@cenushares. Există şi persoane banate cu ceva bun simţ, adică nu fac tentative de a reveni. Eşti la antipodul lor.
@Plano. Aşa e înscris în actul de identitate. În rest, tu eşti setat într-un anume fel din care nu mai poţi sau nu mai vrei să ieşi. Ar fi a treia oară când aş încerca să te ajut să scapi de confuzie pe tema asta, dar e prea mult pentru o viaţă de om. Oricum ar fi inutil, e clar din moment ce revii cu aceeaşi placă.
@garcea. Nu eşti pragmatic. Dacă ai fi, ai acţiona în sensul atingerii obiectivului. Care e obiectivul tău în acest sens?
@Ovidiu. Chiar nu mă interesează sordideţile-astea. Mă interesează doar cât de vulnerabilă e diplomaţia României.
@Inka. Bun venit!
@alice. Bun venit! Şi eu sper să iasă. Din peisaj.
@Naşu. Te înţeleg, dar Băsescu a distrus ţara asta şi dacă mai stă cinci ani, o îngroapă. Noapte bună!
marţi 14 iulie 2009 la 4:10:28 am
Cristoiu Ion : “Spuneţi-mi un lucru bun despre Traian Băsescu !
Duda Radu: Cel mai redutabil om politic pe care l-a avut România în ultimii 20 de ani..
marţi 14 iulie 2009 la 6:59:44 am
Nu inteleg de ce vorbesti despre mentalitatea prosteasca a votului negativ. Atata timp cat Basescu este prima optiune a votantilor romani ( nu comentez aici cine si de ce il voteaza ) iar Geoana si Antonescu se bat pentru locul 2 este chiar o greseala strategica sa votez pe Radu de Romania care sigur nu va obtine mai mult de 5% ( acesta nu va lua decat din voturile lui Antonescu, avantajandu-l doar pe Geoana ). Sa fim seriosi … prezenta la vot nu va creste … Radu de Romania nu va aduce la vot multi oameni care nu au mai votat pana acum. Vei fi sau nu de acord cu mine, optiunea in turul doi va fi tot pe un vot negativ: Basescu si cel de pe locul doi …. ramane sa te gandesti pragmatic / realist cine poate fi acesta. Sa inteleg ca daca se va ajunge in turul doi, in situatia de mai sus, nu te vei duce la vot pentru a nu da dovada “mentalitatii prostesti a votului negativ”?
E frumos sa visezi, insa viata este totusi altceva iar ceea s-a intamplat cu PNT-ul demonstreaza acest lucru ….
marţi 14 iulie 2009 la 7:03:47 am
program de dreapta la crin. imi place. daca n-as cunoaste omul (si pe cei din spatele lui) si n-as sti ca doar gura e de el, mai ca l-as vota. problema e ca stiu ce hram poarta. asa ca… pas. inca nu a aparut omul care sa ma scoata din casa la toamna. inca mai astept…
marţi 14 iulie 2009 la 7:37:32 am
@Roxana- touché!
In mod paradoxal propriul pragmatism imi pune bete in roate pt ca m-ar costa niste bani (procedura de rutina) ca sa-mi iau cetatenia si sa pot participa la vot(aici) Nu sunt multi sa zici ca nu-mi pot permite dar suficienti ca sa-mi pun in mod pragmatic intrebarea: oare n-ar fi mai bine sa fac altceva cu ei decat sa-mi bat capul pe care hans/fritz il aleg??
marţi 14 iulie 2009 la 7:38:58 am
Roxana, iti dau dreptate , Crin e sters si lipsit de viziune proprie…. Insa modul tau de argumentare seamana din ce in ce mai mult cu prozelitismul…si asta imi da fiori! Sustii ca “Toţi sunt la fel, Toţi sunt proiecţia unui partid, şi dependenţi politic şi financiar. Singurul deosebit e Radu al României-Duda” Corect ,e deosebit prin discurs, comportament si neaparteneta la un partid. Atat! Dependent financiar este si El! O stii bine! Ai puterea sa recunosti sau macar sa nu o mai aduci ca argument!
marţi 14 iulie 2009 la 9:02:40 am
” Domnul Basescu, Geoana sau Antonescu pot fi oricand eligibili pentru pozitia de premier pentru ca sunt sefii partidelor lor.”
Cui apartine citatul ?
marţi 14 iulie 2009 la 9:05:33 am
Dar asta ? :
” De la presedinte jucator, la presedinte al tuturor !”
marţi 14 iulie 2009 la 9:18:44 am
Mesajul e clar si, cel putin in intentie, ne anunta tot un presedinte jucator. Sa candidezi la presedintie si sa ameninti cu masuri fiscale radicale, cu o reforma in justitie si cu concedierea temutilor sefi din parchete este mai mult decat sa anunti ca vei schimba primul ministru sau ca iti tragi propriul tau guvern. S-ar putea ca programul sa prinda daca va fi bine mediatizat. In plus, va fi greu de combatut de catre adversari.
Romanii vor un presedinte care sa faca ceva concret. Ei nu pot intelege, din pacate, un mesaj corect si inteligent exprimat ca cel al principelui Radu. Speranta e sinonima cu actiunea nu cu respectarea prerogativelor constitutionale de catre presedinte. Romanii vor alege pe cine promite sa faca ceva, altceva decat cel care i-a tras pe sfoara la ultimele alegeri.
In ceea ce priveste talentul de orator al lui Crin, e indiscutabil ca omul are ceva resurse. Nu le-a aratat insa de cand a fost investit candidat. Marturisesc insa ca nu am uitat fenomenalul discurs al lui Mircea Geoana de la congresul PSD care l-a mazilit pe Ion Iliescu. Efectiv l-a masacrat in jumatate de ora, tavalindu-l pe batranul bolsevic in mod deschis, in fata intregului PSD. Indiferent cine s-a aflat de fapt in spatele miscarii, prostanacul a aratat ca poate, totusi. Vreau sa spun ca daca Mirciulica sta-pe-sticla a putut, atunci Crin ar putea cu mult mai mult, orisicat, sunt toate datele ca Basescu sa o fure rau de la oricare din cei doi.
Deocamdata, amandoi au aceeasi problema, nu prea se vede adversarul, Traian Basescu ii tine in sah. Daca trag unul in altul, raman fara gloante. Daca trag in Traian Basescu risca sa traga intr-un mort, tot mai multa lume dandu-si seama ca marinarul nu poate supravietui crizei si acestei creatii jalnice care este guvernul Boc PDL-PSD.
Cred ca arbitrul principal al acestor alegeri va fi Ion Iliescu, cel tavalit de Geona (nu-i cu suparare ca si nea Nelu l-a pricopsit bine pe Prostanac cu o porecla antologica si istorica). Nea Nelu si grupul sau fie vor lansa in cursa un candidat independent (Oprescu) fie isi va declara deschis sprijinul pentru un alt candidat furandu-i lui Mirciulica cateva procente, poate exact cele trebuitoare accederii in turul II. Ca sa nu mai spun ce s-ar intampla intr-o finala Crin-Geoana.
marţi 14 iulie 2009 la 9:31:25 am
@ KT
Vorbeste frumos, daca vrei sa aflii, ce-ai aflat
marţi 14 iulie 2009 la 10:09:08 am
Antonescu: retorica uzata
Geoana si Basescu retorica demna de urmasii lui Cato, Cicero….etc!!!
infiatul Duda falutistul imaginii marinelului are cea mai gingasa retorica de campanie
il asteptam pe Vadim ca tot nu-l baga nici dracu inseama in Europa si vom avea la retorici proaspete, neuzate, palcute la auzul boborului si pline de substanta
in concluzie prefer retorica uzata a candidatului PNL. ma violeaza mai putin auditiv!
marţi 14 iulie 2009 la 10:32:03 am
@Roxana: las’ ca are chiombu’ retorica actualizata. Ia d’aci:
Vine Basescu Sau Nu Vine !
13/07/2009
Acest titlu a fost tema de vineri a postului TV Realitatea, care incepand de dimineata si pana pe la orele 16.00, a facut din aceasta intrebare dublata de ” o demite sau nu pe Ridzi ? ” si triplata de “va vorbi la Guvern de Nabucco, sau nu?”, un thriller care l-ar fi facut pe Hitchcock sa paleasca de invidie si sa se lase de cinematografia in care suspansul este rege.
Fel si fel de reporteri itinerati, ba pe la Guvern, ba pe santierele patriei, insotindu-l pe tovarasul presedinte in vizita sa de lucru, au fost in permanenta legatura cu stiristii din studiouri, incercand, ca bazati pe “bursa zvonurilor” sa desluseasca intentiile Alesului.
Conform acestui scenariu, stiristul sau stirista din studiouri, au torturat pur si simplu tot ce au prins ca invitati, fara deosebire de culoare politica, punandu-le invariabil aceleasi intrebari si incercand totodata sa afle daca membrii PSD ai guvernului ii vor da de data asta cu tifla asimetricului, in eventualitatea unei noi vizite de directive, sau vor sta din nou cuminti, la coltul de rusine, in genunchi, pe coji de nuci, la fel ca la precedenta vizita a “jucatorului”.
Si asta dupa ce “jucatorul” comentase sec faptul ca in privinta Ridzi subiectul fiind minor (el fiind preocupat momentan de teme majore, cum ar fi salvarea neamului romanesc de la catastrofa efectului de sera, care ne pandeste de dupa usa si de efectul razelor gamma asupra craitelor), nu se injoseste sa comenteze modul in care distinsa ministereasa a bagat zvastul in caraiman si a delapidat mai bine de juma’ de milion de Euro.
Comic in toata situatia a fost finalul acestui thriller dambovitean, final ramas ca in gara, cu un “to be continued”, adica: ” vine Basescu sau nu vine si vorbeste sau nu vorbeste?”
Si asta deoarece iarna nu-i ca vara, iar maine va ploua sau nu va ploua!
De vorbit, Basescu a vorbit totusi, cu ocazia plecarii in vizita la “palestinieni”, atunci cand solomonic ne-a dat sa ne adapam din putul gandirii sale profunde, spunandu-ne in discursul tinut cu aceasta ocazie ca atat israelienii cat si palestinienii au dreptate.
Adica iarasi, afara ploua sau nu ploua!
Adanc, mai adanc decat Groapa Mariannelor!
sa fii iubita
marcus
marţi 14 iulie 2009 la 10:55:11 am
Unii oameni se uzează în timp.
Unora le ia mai mult timp, altora mai puţin.
Iar Anto pur şi simplu e uzat din naştere…
marţi 14 iulie 2009 la 11:46:24 am
cenushares,
“orice roman stie…” …orice roman de factura domniei voastre, nu?!
A-ti aroga dreptul, chiar si in joaca, sa vorbesti in numele altora, fara acordul lor, spune cate ceva despre matricea culturala din care vii, careia ii apartii.
Republicanii, de ieri si de azi, dar mai ales cei de ieri, sunt niste CRIMINALI patentati ! …cenushares, “suna” bine?
marţi 14 iulie 2009 la 12:13:55 pm
@Dom’ Dinu: chiar de 14 Iulie ti-ai gasit si mata de asemenea asertiuni?!!
sa fii iubit
marcus
marţi 14 iulie 2009 la 12:38:52 pm
In octombrie, monotonul, distantul, arogantul, paralelul cu realitatea, zeflemistul, găunosul plin de vorbe goale, ne-prezidenţiabilul Crin Antonescu îşi va retrage candidatura, îi va preda mandatul de preşedinte al PNL lui dragă Tări în hohote de plâns, va fi părăsit de Adina Vălean, îi va cădea părul din cap, din nas şi de pe picioare şi se va îmbolnăvi de trânji.
P.S. Kălugărul o zice mult mai bine, dar nu mă bag pe stilul lui că mi-o trage virilul de nu mă mai deplasez per pedes o lună.
marţi 14 iulie 2009 la 1:04:27 pm
Marcus,
nu este o asertiune, este un joc de-a …cine-i mai “consecvent”.
marţi 14 iulie 2009 la 1:42:07 pm
Crin când era la liceu avea păru lung, şi colegii îl stropeau cu cerneală pe la spate că era un fraier!
)
marţi 14 iulie 2009 la 1:57:12 pm
Roxanne: adanc comentariu! Punct ochit, punct lovit! O singura nedumerire, despre cine-i vorba in propozitia respectiva?
sa fii iubita
marcus
marţi 14 iulie 2009 la 1:59:16 pm
@Teofil: mai sugi osu’ prin fitil (truda mare, nu gluma!
? mare panarama iesti ba, de unde va scoate chiombu’ nene ?
marţi 14 iulie 2009 la 2:16:13 pm
Un nou candidat la presedenie va fi MIRON COZMA.
Incearca sa inscrie la tribunal PARTIDUL MUNCITORILOR.
Daca nu va reusi,va candida independent sau din partea unui partid politic.
Cum ar fi sa candideze din partea PRM?
Vadim,Becali,Cozma,vor reusi o mobilizare interesanta,de luat in seama.
Cati din cei care vor pierde locurile de munca vor crede in COZMA?
Eu am discutat doar cu cateva persoane si erau chiar incantate sa-l voteze.
marţi 14 iulie 2009 la 2:18:30 pm
Roxanne,
care-i relevanta pseudo-istorioarei in contextul actual? …cat despre topica… v-a tradat subconstientul?
marţi 14 iulie 2009 la 2:23:42 pm
@Tuturor. V-am informat de suficiente ori că o lighioană banată revine pe burtă, cu IP dinamic sau proxy. Dacă vreţi să dialogaţi cu lighioanele, faceţi-o pe blogurile voastre, dacă aveţi sau pe ale lor, dacă le recunoaşteţi (dacă nu, n-am să le fac rating, aşa cum speră în disperare). În caz contrar, mă obligaţi să vă trimit şi pe voi la gunoi când le răspundeţi celor care n-au alt rost decât să spurce. Dacă acceptaţi sau vă place să vă bălăcăriţi, repet, faceţi-o în altă parte!
@Mina Marius. Şi vrei să ne minţim?
@george. Dacă nu înţelegi, poate te mai gândeşti şi pricepi că tot prin votul negativ prostesc a fost ales şi Băsescu. În ce priveşte PNŢCD, eu n-am visat că am încercat să-i ajut pe ţărănişti să nu se sinucidă.
@vali plesca. Deci tu poţi fi făcut din vorbe. Aşa cum te face Băsescu, pe care nu-l cunoşti.
@garcea. Dacă ai renunţat la cetăţenie, ai să o reiei când ai să simţi că merită. Până atunci, vezi ce faci cu nemţii ăia!
@Doru T. Serios? Retorica-asta nu ţine cu mine. Poţi s-o foloseşti cu cine doreşti. Tocmai că eu ştiu bine şi nu mă pronunţ decât atunci când am date. Ştiu bine că NU e dependent financiar. NU a acceptat nişte milioane de dolari sau euro de la persoane care l-ar fi transformat în instrument al voinţei lor. Deci, las-o baltă! În ce priveşte acuza ta la adresa mea – chiar aberantă (nu ştii că un creştin apostolic e prea sigur pe credinţa lui ca să facă prozelitism?
), asta face parte din tentativele unora de denigrare prin atac la persoană. Cine are ochi de văzut îşi dă seama singur care e realitatea şi nu poate fi prostit de afirmaţii jenante, menite să nege realitatea. De exemplu – Roxana, tu n-ai picioare lungi. Am.
@Radu Humor. Cât de rău poţi fi uneori!
@Franklin. Unii s-au mirat foarte tare când i-am prevenit că în calitate de preşedinte de partid, Crin Antonescu va fi un Geoană al PNL. În ce-l priveşte pe Oprescu, e posibilă o susţinere comună a lui din partea PNL-PSD, dar asta nu ne-ar aduce decât cel mult căderea lui Băsescu. Oprescu e simpatic, dar e tot pe calapodul lui Băsescu şi habar n-are protocol diplomatic, politică externă, etc.
@olimpiu. Treaba ta! Dacă pui problema-aşa, e o chestie de tuşeu personal. Prea personal ca să te contrazic.
@Marcus. Şi ce-i cu asta?!
@akdor. De unde ştii, l-ai moşit?
@Dinu. Vezi, coane, ce scrisei mai sus către toţi.
@Marcus. Mai potrivit ca oricând! Că de la crima-aia se trag totalitarismele europene.
@Florian. Sunteţi siamezi. Sau poate identici.
@Roxanne. Bun venit!De unde ştii? Au fost părinţii tăi colegi cu el? Şi dacă-ar fi aşa, n-ar fi relevant. Oricum, Crin Antonescu s-a prostit în ultimii vreo doi ani.
@Marcus. E frumoasă!
E chiar superbă, ca şi @Inka, îmi amintesc de mine la 20 de ani.
Am comis-o!
marţi 14 iulie 2009 la 2:50:33 pm
@Mare adevar grait-ai Roxana! De acolo se trag din punct de vedere al filiatiei pe linie paterna (oricum tatii sunt mai tot timpul prezumtivi), dar ca mama, parca un Louis spunea ca el ar fi statul, n’asa?
Si nu tot un Louis a fost ala care s-a bucurat de inventia doctorului in materie de tratat laringite pe cale externa ? 
sa fii iubita
marcus
marţi 14 iulie 2009 la 3:10:04 pm
Roxana,
sa inteleg ca am fluierat in biserica…
“oops” !!! …cer scuze!
Ma gandesc ca un dialog, ce-i drept uneori cu umbra, ofera mai mult alternative tuturor si cu certitudine lamureste lucrurile, nelasand niciun dubiu asupra “vocatiei” actorilor. Poate gresesc. …oricum nu pot sa ignor dorinta/vointa gazdei.
marţi 14 iulie 2009 la 5:43:24 pm
Recunosc ca ai dreptate in privinta votului negativ referitor laBasescu. Multumesc pentru raspunsuri…
miercuri 15 iulie 2009 la 10:52:18 am
Îmi cer scuze că m-am băgat aiurea ca musca undeva într-o discuţie foarte serioasă cu o afirmaţie destul de random şi care se vroia amuzantă.
Veţi găsi puterea să mă iertaţi?:| Promit că nu mă mai bag aiurea undeva în viaţa mea! (!!!)
miercuri 15 iulie 2009 la 11:47:16 am
Roxanne,
“aiurea” a fost ceea ce ai crezut tu ca transmiti, adica “nimic”, nu ca “te-ai bagat”.
Nu descuraja! …teoria formelor fara fond iti spune ceva?
miercuri 15 iulie 2009 la 4:41:35 pm
Orice om care sa gandit la expresia om cu o de la obisnuit nu e calificat nici casa conduca taxi.