
Foto: www.ziarulring.ro
Roberta Anastase a anunţat azi că a convocat pentru luni Biroul Permanent al Camerei Deputaţilor, urmând ca în decurs de 15 zile de la depunerea raportului comisiei juridice pe tema raportului comisiei de anchetă în cazul Ridzi să se convoace plenul Parlamentului într-o sesiune extraordinară, pentru dezbaterea recomandării către Parchet de începere a urmăririi penale.
Doar că disperata, în obedienţa ei nemărginită, de executantă a ordinelor de la Cotroceni, a comis un început de diversiune de imagine, recurgând, pentru asta, la fraude procedurale. Mai precis, a comis două idioţenii, semn că ea confundă funcţia de preşedintă a Camerei Deputaţilor cu aceea de vătafă peste imbecili.
Unu, a zis că plenul Parlamentului va lua în dezbatere rapoartele comisiei Ridzi. Când e vorba de raportul comisiei şi de o opinie separată a deputaţilor PD-L, luată după nouă ore de câcâieli şi răzgândeli, cu escale în biroul ei, de unde se primeau indicaţiile de la Cotroceni. Ăştia nu sunt parlamentari, sunt cârpe de şters pantofii lui Băsescu.
Doi, Borfeta, în mintea ei uşurică, a anunţat că va supune plenului Parlamentului şi propunerea de începere a urmăririi penale contra lui Călin Tăriceanu, conform – a minţit ea – raportului comisiei parlamentare Sterling. O mincinoasă de bubuie, pentru că oricine poate verifica raportul şi constata că nu e nici o referire penală acolo. A fost doar o sugestie a lui Mircea Toader, o cârpă bătrână a lui Băsescu, care a încercat diversiunea la televizor, acuzându-l pe Tăriceanu de subminare a economiei naţionale, ca pe Ceauşescu. Probabil, l-ar împuşca!
Şi Barbie paraşutată în scaunul preşedinţiei Camerei Deputaţilor e aşa de disperată încât execută orice i se porunceşte, ştiind că, dacă Ridzi cade, se ajunge la EBA şi dacă se ajunge la EBA, se ajunge la Băsescu şi dacă Băsescu pică, Alma Roberta e-n pom şi nu mai pupă altă politică decât centura. De castitate, fireşte. Că pentru prezentare la Inter e mult prea grasă.
De fapt, manevra e simplă. O diversiune de imagine, axată pe o fraudă procedurală, prin care gaşca prezidenţială să atingă trei obiective: 1. să determine PNL să se opună, pentru ca PD-L să spună că opoziţia liberalilor este nu din cauza falsului procedural comis de Roberta, ci pentru că vor să-l acopere pe Tăriceanu de urmărirea penală, 2. să pună în conflict PSD cu PNL, mizând pe faptul că toţi pesediştii ar fi de categoria Iulian Iancu (căruia îi revine, de fapt, răspunderea pentru legea în baza căreia s-a făcut concesiunea pe care ulterior a acuzat-o) şi 3, dar în primul rând, să abată atenţia de la cazul Ridzi.
Doar că nu ţine. Cazul Ridzi e prea grav, prea flagrant şi prea direcţionat către Cotroceni încât să mai poată fi scos din centrul atenţiei publice.
Şi nu ţine, pentru că oricine îşi dă seama de diversiunea cu Tăriceanu. E suficient să ne amintim că fostul premier liberal l-a dat în judecată pe premierul actual pentru calomnie. Şi când a venit termenul, marele jurist Boc a cerut amânare, din lipsă de apărare. Diversiunea Tăriceanu e născută moartă.
Cazul Ridzi, în schimb, e tare şi real. Tot aşa cum şi ea pare cel mai tare personaj din PD-L la ora actuală. Aproape că îl conduce.
vineri 10 iulie 2009 la 5:32:10 pm
cum poate a saptea tara din UE sa puna in fruntea Camerei |Deputatilor …in fine nici macar nu merita sa exprim ce cred de aceasta doamna paralela cu ceea ce inseamna proceduri, regulament si alte norme de functionare a uneia din institutiile fundamentale a statului. dar pt Basescu institutiile nu conteaza! conteaza sa comande ca pe vas
aveti votul meu in turul doi tov presedinte chiar si pt ca mi-e frica ca nu voi avea pe cine sa injur de anul viitor
vineri 10 iulie 2009 la 5:49:34 pm
vineri 10 iulie 2009 la 9:28:44 am
Duminică, 12 iulie 2009, în toată Arhidieceza Romano-Catolică de Bucureşti va fi o singură Sfântă Liturghie, la Catedrala „Sfântul Iosif” (str. G-ral Berthelot, nr. 19) la ora 11. Toate celelalte Biserici din Arhidieceză vor fi închise.
Facem aceasta spre a ne exprima protestul pen-tru modul în care este tratată Biserica Catolică de către autorităţile statului şi pentru a cere dreptate în cazul Catedralei „Sfântul Iosif”, Bisericii Armeneşti şi al tuturor monumentelor istorice agresate în capitală şi în întreaga ţară.
http://www.arcb.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=3909:pelerinaj-la-catedrala-sfantul-iosif&catid=161:anunuri&Itemid=438
Astept injuraturile nemoderate al sustinatorilor fostilor primari Basescu si Videanu. Stiu ca subiectul ii arde, duce direct la ei si NU se va musamaliza.
vineri 10 iulie 2009 la 5:58:41 pm
Doar Ridzi e vinovata?De ce nu se cauta vinovatii de rang mult superior ei?
vineri 10 iulie 2009 la 6:11:23 pm
Chiar ca e ca o gasca disperata …. macar de nu ar fi fost grasa si s-ar fi imbracat mai cu stil … de inteligenta nu vorbesc pt ca imi creste iar tensiunea … Mult au cautat-o astia de la PD-L …
vineri 10 iulie 2009 la 6:26:02 pm
Mai are cineva indoieli de cum “lucreaza” “presedintele” tuturor Romanilor, o gresala a naturii care deh, trebuia sa poarte si el un nume si i s-a spus basescu?
O mostra de la “taticul” mult adorat: “Nu mă duceţi în subiecte minore pentru mine. Ăsta este un subiect care ţine de Parlament, de partide, de premier. În ceea ce priveşte viaţa parlamentară, nu e treaba mea, este treaba altora”
HELLOOOOOOOOOOOOO: Geoana, Antonescu? Pe unde va aflati? Sau cand “tata” gavareste, ne facem ca nu auzim? Doi presedinti de partide ce se respecta, ar fi inrosit microfoanele pe la conferinte de presa, dar oare se respecta?
vineri 10 iulie 2009 la 6:28:34 pm
Roberta Cibella Anastase,este doar un fost manechin,fosta “desidenta “cu Sandru ,Guse si Pavelescu,care se afla din motive pe care le inteleg toti in politica damboviteana,rasplatita de Zeus ,sa fie presedinta a Camerei Deputatilor dar va disparea la sfarsitul anului,o seara placuta
vineri 10 iulie 2009 la 6:30:45 pm
cum in Romania existat mai mereu tendinta de a “controla” oponentii puterii prin presiune “juridico-sociala”…. as remarca faptul ca Tariceanu a inceput sa fie creditat ca adversar, ba in ultimul timp chiar mai mult decat Nastase … si oricum mai mult decat Crin si Geoana .
vineri 10 iulie 2009 la 6:33:42 pm
S-a gandit cineva sa o i-a in serios pe Miss-i-pipi-zi ?
Imi amintesc cu nostalgie de Roberta, numele unei iepe de pe vremuri cazata in grajdurile studiourilor Romaniafilm, o iapa incapatanata, proasta si greu de suportat.O foloseau doar pentru monta.
vineri 10 iulie 2009 la 6:38:10 pm
Repercursiunile “Sterling” asupra lui Tariceanu se vor rezuma la , vorba unui pescar batran ,un “belish pe furish” ,din partea partii vatamate, Roberta A-Nastase si a pestelui care o matroneaza.
vineri 10 iulie 2009 la 6:50:14 pm
Oare de ce zicea Vadim ca Roberta e poreclita pe culoarele parlametului “Girafa Muista”, scuze acelui animal african atat de trist pentru ca Dumnezeu i-a harazit sa traiasca printre niste Homo occidentalis, a caror ignoranta e intrecuta doar de ferocitatea lor, cunoscuta noua, celor din Rasarit inca din sec XI-XII?
vineri 10 iulie 2009 la 6:54:19 pm
@Parvan: Tariceanu este cel mai mare adversar pt. TB.L-a facut sa planga si sa zaca politic.Il face pe Boc sa planga cand este comparat cu fostii premieri.Ce nu inteleg ei ca degeaba se uita in spate si arunca cu noroi.E suflata faza cu coruptia cand au in ograda un neg politic care refuza sa isi dea demisia si sa redea cinstea Statului pana nu vom ajunge in anarhie.Ca oricum,pana la alegeri or sa iasa in strada toate categoriile sociale si isi vor plange soarta.
vineri 10 iulie 2009 la 7:15:55 pm
@alex.dumitrascu. Eşti nedrept, ca de obicei.
vineri 10 iulie 2009 la 7:22:42 pm
Renata i-a facut o descriere care mi-a placut enorm:
” 16 iunie 2009 14:35
renata spunea…
……………………………..
” Cred doar, că Roberta e un vlăstar tipic de activist care a descoperit la timp că modellingul e scurt dar viaţa e lungă, frumuseţea te lasă, carnetul de partid, nu!
Mă delectez uneori ascultând-o cum vorbeşte, a avut evident un profesor de dicţie bun care n-a scos din ea decât atât cât se aude.
Probabil că i-a spus: “draga mea, de câte ori deschizi gura să vorbeşti, aminteşte-ţi că idealul feminin e [vai-cât-eşti-de-frumuşică-ochii-mari-şi-gura-mică]…
Imaginează-ţi că ai colţurile gurii puţin cusute, aşa că nu râde ca o vacă, nu lăţi vocalele, nu mai zice AŞEA, înloc de AŞA etc…
Rezultatul dramatic e că fata şi-a cusut imaginar comisura gurii prea mult, vorbeşte cu umlaut, parcă are plisc, nu gură, şi a eliminat cu cruzime al doilea “e” în toate cuvintele care il conţin.
Zice “cea ce” pt. “ceea ce”, zice “croem” la “creăm” şi tot aşa, vorbeşte distins cu “e” din “o”, de ţi-e mai mare dragul.
Tot efortul pe care îl faci să-i asculţi accentul intelectual, te împiedică să observi că nu spune absolut nimic.”
vineri 10 iulie 2009 la 7:43:33 pm
@olimpiu. Unii sunt încântaţi.
@balbeck. Păi tocmai de-aia le e frică.
@george. Singura stilată ca vestimentaţie de la PD-L e Ridzi.
@gabimihaela. Se-adaugă la răboj.
@octavpelin. Ar fi bine.
@parvan. Da,
@Marius Mina. Nu există iapă proastă. Jigneşti animalul.
@Franklin. N-aş face din Vadim termen de referinţă.
@Alexandru Marin. Să-şi dea în petic! Despre ieşitul în stradă nu prea cred. Numai la anul, când ei deja se văd cu Băsescu încă 5 ani,
@ela. Rele suntem!
vineri 10 iulie 2009 la 7:57:43 pm
@Ela
Bravo, Ela, si merci.
vineri 10 iulie 2009 la 8:38:10 pm
stimata doamna presedinta a camerei trebuia sa se marite cand era placuta la vedere. acu, parerea mea de barbat misogin, nororcosul o ia pt pozitia si banii ei. ca daca va tropai in functii se va face un elefant
vineri 10 iulie 2009 la 8:45:00 pm
culmea fariseismului, bisericacatolica protesteaza pentru biserica armeneasca … mi’e greata …
vineri 10 iulie 2009 la 8:59:08 pm
Ce sa-nsemne Anastase
In vorba de moldo-flutari…?
Cum nu stiti, mai, gospodari,
E Roberta “a lui Nastase”!
vineri 10 iulie 2009 la 9:00:04 pm
nu biserica, catolica ci episcopul Robu, ce nume predestinat, care dupa ce nu s-a inteles la bani cu cel care respira afaceri, s-a trezit apostol luptator pt spatii. poate ca s-a gandit ca avand un papa german e bine de vb despre lebensraum
vineri 10 iulie 2009 la 9:03:46 pm
Roxi,
Renata, ca o intelectuala fina, a descris-o minunat, daca era dupa mine, intrau vorbele in moderare.
Pe femeia asta o urasc , imi pare rau de mine, o urasc pentru puterea pe care o detzine, si pentru ca este in slujba numai si numai a lu’ base. Face discriminari pe fatza fara nici o jena, este al doilea om in stat, desi zicea Chririac , ca nu mai exista statul Roman, ca sunt niste cnezate/asezari teritoriale care au conduceri proprii, Ii dau dreptate.
Pe Ridzi n-o urasc in aceeasi masura, ridzi este soldatul credincios care a picat ca fraiera in dorinta de a-si dovedi loialitatea, descoperita fiind, ataca , minte, e aroganta, e naspa, mi-as dori sa dispara de la mts.sa vina altzi hotzi
vineri 10 iulie 2009 la 9:12:50 pm
nu conteaza, e prea draguta….
vineri 10 iulie 2009 la 9:13:29 pm
@olimpiu
din pacate nu prea esti informat in ceea ce priveste problema monstruozitatii construite langa catedrala.
in ceea ce priveste lipsa ta de cunoastere cred ca asta nu iti da dreptul sa ii faci o mare nedreptate monseniorului Robu, un om de o calitate morala si intelectuala ireprosabila, si care pentru a apara ultimele ramasite ale istoriei noastre a fost nevoit sa intre in mocirla administrativ-politica romaneasca…
vineri 10 iulie 2009 la 11:30:34 pm
@
Roxana
Dupa cum vezi nu sunt nedrept
Dobitocii tai de aici au ajuns la concluzia ca Cathedral Plaza a fost construita la cererea monseniorului Robu, iar jigodia de Cenusares boraste ca de obicei.
Probabil ca excrementele astea iti aduc ceva trafic suplimentar.
vineri 10 iulie 2009 la 11:35:13 pm
Am intervenit aici pe blogul tau fiindca aveam ceva de comunicat, nicidecum fiindca as fi vrut sa comentez sau sa discut cu cineva.
Ai cu cine.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 12:24:57 am
@neinfectatule,
)
Da di şie n-o iei tălică acasă să-ţi ţie de urât când mai ai febră, hm ?
Nu vrusăşi dar te scăpă, kameleonsky, va să zică aista ierea criteriul de numire al majoretelor pe scaunele de ministerese…
E proastă, plângăcioasă, se zvoneşte că schelăie cât îi ziulica pe interioare un fel de : Upomoci, iar nu pricep, ce să zic, ce să scriu şi ie unii care-i scriu neşte ciorne, ca să le citească, dar… văzuşi tălică cum şi cu cetitul e varză, se tot poticneşte săraca di ie…
Sibilla
@Roxana,
Subscriu la : gâscă, vătafă, borfetă, cârpe-dârzele băsesciene, c-aşa-i !
Felicitări !
Pun şi la tine un link, rogu-te, nu pt trafic, că mă ştii, îi plimb pe şobolanii de Caraş-Severin prin toată blogosfera, deşi ăştia-s de-ai buldogului Blaga, ca să citească românii cine-s satanele ce conduc România de azi , spre groapă…
http://sfinx777.wordpress.com/2009/07/10/%E2%80%9D-ce-face-politica-din-om-%E2%80%9D-sau-%E2%80%9D-modele-%E2%80%9D-da-prin-carasu-falos-ca-i-%E2%80%9D-fruncea-%E2%80%9D-la-mai-toate-cele/
Mare mulţumire, Roxana, respecte !
Sibilla
sâmbătă 11 iulie 2009 la 7:02:59 am
Deci “vlăstarul tipic de activist” are destinul de a se transforma tot în activist !
sâmbătă 11 iulie 2009 la 7:10:02 am
Hei, Marcus, Plano ma asteptam sa comentati subiectul sau macar sa ma contraziceti. Cand spun ca nimeni nu se sinchiseste de ce zice Basescu, ca reprezinta “tatucul”, ca nimic NU-L va stopa, insinuati ca EU sant portocalie!!!!!! de ce nimeni nu a luat atitudine legat de firmatiile lui, de ce nimeni nu s-a rosit la fata spunandu-i ca pe Atanasiu la SUSPENDAT doar pentru o plangere? Ridzi este caz minor? Il deranjam cu lucruri nesemnificative? Roxana imi spune “ca se pune pe raboj” eu intreb al cui? Al lui Geoana, al lui Antonescu sau al lui Basescu?
Si inca o data va intreb, cu toata sinceritatea, chiar credeti ca prezidentiabilii Geoana sau Antonescu sint pregatiti sa-l “bata” pe Basescu?
sâmbătă 11 iulie 2009 la 7:47:20 am
nu are contracandidati Base! Geoana si Crin sunt lipsiti de substanta. cand va incepe Base cu mojiciile lui astia doi nu vor gasi usa pe care sa zboare iar ,,boboru” va aplauda frenetic
pe o tema economica Crin nu stie nici TVA-ul ce este si cu ce se haleste, iar Geoana nu va mai putea arunca pe piata aberatii gen sprijin financiar pt repatriati , mii de km de autostrada, pensii sau salarii
ba chiar ma tem ca Geoana va pati ce a patit la alegerea pt primar general iar Crin nu mai am sperante s-si revina, o mare deceptie
asa ca Zeus va apare acolo ca singur luptator cu criza economica omul acre umbla pe santiere cand Crin chiuleste din parlament iar Geoana se vaicareste ca e homeless
iar guvernul va avea grija sa pape toti banutii disponibili sa nu fie pana la anul mari tulburari soicale.la anul ne va paste falimentul economic si social, dar fara asta nu scapam de nenorocitii astia
sâmbătă 11 iulie 2009 la 8:47:15 am
@gabi
Geoana si Antonescu sunt politicieni destul de onorabili si cu abilitati de a fi buni presedinti.
Sunt hotarati… dar nu ei stailesc cine va fi presedinte.
Daca multor romani le va placea inca o perioada de 5 ani circul ieftin, hahaiala si pierdutul timpului cu animozitatile care nu intra in fisa postului de Presedinte…asta e, nu e in totalitate vina lor.
Nu vad de ce ar trebui sa-i acorde atata importanta lui Basescu. Porumbeiii negri i-au iesit din gura in calitate de Presedinte si nu de candidat.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 9:28:39 am
Plano, cred ca am fost superficiala. Antonescu, Geoana sant oameni intelectual vorbind MULT MULT deasupra lui Basescu. Presedinti fiind sant convinsa ca nu vor face tara de rusine, precum a tirfuit-o Basescu.
Dar de ei depinde insa cine va fi presedintele Romaniei! Aici ma opun tie si lui Marcus. Nu le contest calitatile intelectuale , il inteleg pe Antonescu de ce a repetat 2 ani la universitate (fara ironie), pe Geoana il cunosc (de o viata!), nu am fost batuta de mineri, nu cred ca toate rele = Iliescu, nu am voatat cu Basescu, nu-l suport pe Basescu, nu am numarat ouale lui Nastase si ma doare in cot ca are termopane.
Ce ma doare este ca Geoana concubineaza cu Basescu (ori cum vreti sa o suciti!), dar se vrea impotriva (repet, chestia cu binele Romaniei, provoaca ranjete..)! Antonescu se vrea sarac si cinstit (el a spus-o la antena 3 joi: “pe mine nu ma are nimeni la mana..”) si crede-ma eu care l-am voatat pe Iliescu de 2 ori, imi suna ca dracu! Una era in 90’s sarac si cinstit si alta este acum si inca din gura unui liberal…
Si un alt argument, eu citesc aproape toata presa. Si constat ca indiferent pe cine propulseaza un articol, exista cel putin un rand nagativ la adresa lui Iliescu, si a PSD-ului. Nici nu-mi pun problema daca este sau nu adevarat, este repetat zilnic. La fel ca si cu Nastase, au fost tipi care mi-au spus ca ei stiu 100% ca Nastase a facut nu stiu ce, cand am intrebat de unde stiu mi-au repetat citate din ziare. Exista o zicala, o minciuna repetata la infinit devine adevar.
Sa fiu inteleasa corect, nu dezbat si nici nu propun sa dezbat daca Nastase este sau vinovat. asta este treaba procurorilor si a judecatorilor.
De aici de la distanta lucrurile se vad mult mai complex. Nu spun ca si in mod realist, dar santem destul de multi care ideea a inca 5 ani Basescu Presedinte sa ne provoace furnicaturi. Din nefericire ce ni se ofera ca alternativa nu pare viabil. Asta nu inseamna ca vom vota cu Basescu.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 9:36:13 am
PS la tot ce am scris: de cind am parasit Romania, 1993 eu si sotul meu nu am mai votat. Motivul, nu traim acolo NU AVEM DREPTUL MORAL sa ne impunem vointa.
Din acelasi punct de vedere, tot ce am spus este doar ce simt si vad eu de aici de la distanta.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 10:14:16 am
gabimihaela,
ati votat de doua ori cu Iliescu …apoi ati “fugit” in USA ?! …un soi de: “dupa mine potopul.” ?
sâmbătă 11 iulie 2009 la 10:24:15 am
@gabi
De acord cu tine cu privire la retinerea de a vota in Diaspora. E o chestiune de bun simt ca sa nu impui prin votul tau o persoana care isi exerseaza inabilitatile de conducere pe spinarea altora si nu a ta.
Acest lucru i-l spuneam recent unui “canadian” venit in tara sa-si petreaca vacanta… care se dadea mare basescist. Daca si-l doresc atata de mult pe Basescu diasporenii sa si-l ia cu ei.
In ce priveste mass media si PSD vei constata ca niciodata acest partid nu a avut o presa favorabila si totusi a rezistat.
Pana nu demult nu a avut oameni atat de bogati care sa creeze trusturi de presa sau sa cumpere formatori de opinie.
Multi pierd din vedere ca pana si politica social democrata se face tot cu bani.
E o mare diversiune lansata tot prin mass media ca politicienii social democrati n-ar trebui sa fie oameni bogati.
Am o deosebita consideratie pentru conducatorii competenti, care fac ceva util si durabil pentru tara, care cresc venitul national, care creeaza locuri de munca, care reprezinta onorabil Romania in strainatate, care nu traiesc doar din denigrarea adversarilor. Chiar daca mai pun ceva deoparte si pentru ei cum s-a zvonit despre Nastase si Tariceanu.
Nu-mi plac conducatorii care se dau mari moralisti dar, concomitent cu saracia lor, duc si tara in saracie.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 10:56:56 am
Plano
sa fie “zvon” contractele de privatizare: Petrom, cu tot curesursele de hidrocarburi, Behtel, Sidex ? …dar Bancorex? …or Fregatele?
sâmbătă 11 iulie 2009 la 11:08:07 am
[...] Exemplul 2) Roxana Iordache spune in articolul: Gasca Disperata si Diversiune Nascuta Moarta [...]
sâmbătă 11 iulie 2009 la 11:41:48 am
@Roxana
Excelenta analiza, mi-a placut
sâmbătă 11 iulie 2009 la 12:54:45 pm
@Dinu
N-am vrut noi capitalism? Capitalismul se bazeaza pe proprietatea privata.
Bine ca acele proprietati de stat enumerate de tine au scapat de la faliment in timpul guvernarii CD-riste si nu au ajuns fiare vechi sau privatizate pe un dolar.
Cel putin asa, cu toate comisioanele insusite de privatizatori, statul a mai luat cate ceva pe ele.
Am mai spus-o ca, pana la urma, si furtul din proprietatea statului este o forma de privatizare….. si inca una chiar accelerata.
Ce ne faceam daca stateam sa privatizam dupa regulile birocratice si dupa obtinerea unui pret cat mai favorabil? Nu cred ca mai intram in UE si NATO.
Si… apoi, cine stabileste care ar fi fost pretul corect al privatizarii?
Tusez, dar, mai important era ca acele unitati privatizate, indiferent cum, sa produca, sa creeze locuri de munca si statul sa obtina venituri la buget din taxe si impozite.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 2:42:40 pm
Plano,
tu ai spus-o! Orice comentariu din partea mea este inutil. Ai spus tot! …stiam eu de ce nu dau doi bani pe social-democratie, mai ales cea romaneasca.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 4:51:39 pm
@Dinu
Exista doctrine si mai la stanga de social democratie!
Cam 30% din electoratul roman gandeste mai stangist decat social-democratii.
Nu stiu de ce nu-si fac stangistii un partid in loc sa maraie pe la colturi si sa absenteze de la alegeri.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 5:17:48 pm
@alex.dumitrascu. Confirmi.
sâmbătă 11 iulie 2009 la 6:06:52 pm
Plano,
…v-am confundat, imi cer scuze!
sâmbătă 11 iulie 2009 la 6:56:30 pm
Jos arogantul, paralelul cu realitatea, monotonul, distantul, arogantul, paralelul cu realitatea, zeflemistul Crin Antonescu!
duminică 12 iulie 2009 la 8:41:36 am
@Dinu, nu am “fugit” am plecat din motive obiective si fara conotatie ideologica. Istoria este lunga si cred ca am mai spus-o. Oricum nu sint persoana sa-mi reinventez trecutul sau sa-mi caut justificari. Tot ce am facut (bine sau rau!) am facut cu sinceritate, si nu vin acum sa-mi pun pietre in cap.
Nu mi-am denigrat originea nici o data. Am insa “prieteni” care revolutionari de televizor, spectatori ai evenimentelor, liberi de ideologie, au venit aici si au tipat cu gura pana la urechi ca sant victimele minerilor!
Repet de cand am plecat din tara, nu am votat si nici nu o voi mai face, nu sant acolo nu suport consecintele nu impun vointa.
PS. In 92 cand am votat nici macar nu stiam ca voi pleca din tara! Eram in ce a ce numesc epoca romantica din viata mea. Epoca cand credeam ca dupa ‘89 toata lumea va razbate dupa puterile personale. Ce prostie! Am scapat din vedere si reversul anticomunist!
Sti cind am aplicat pentru doctorat inainte de ‘89 pentru doctorat si mi s-a spus ca “nu se poate” iti lipseste o calitate; membru PCR am inteles, mi s-a spus in fata. Cand insa in decembrie 92 mi s-a spus “:nu se poate’ ai pierdut cu un vot si asta pentru ca nu am dat cu subsemanatul sa-i dam jos pe unii profesori din faculatatea de fizica, am inteles tot ce-mi povestea bunicul. Am hotarat sa caut ceea ce vreau in USA, si am gasit. Judeca-ma l-am voata pe Iliescu si am “fugit” din tara!
duminică 12 iulie 2009 la 10:53:15 am
gabimihaela,
nu mi-as permite sa “judec” pe cineva mai ales pentru o decizie, o optiune, chiar si politica, ce, pana la urma, il priveste strict personal.
A fost optiunea ta si o RESPECT! Punct.
Mi-am permis, probabil ca prea usor, insa fara “a tinti” pe cineva, sa speculez, o situatie usor atipica a celor ce-l votau pe Iliescu, starnit de o pornire …candida, de “vara”.
…de dragul carambolului daca vrei.
“Americanii” si-au pierdut simtul umorului?
De judecat, pe toti, ne judeca viata pe acest pamant, iar cand ne vom infatisa la “judecata d`apoi” Bunul Dumnezeu.
PS
A fi “pro” sau “anti” este o decizie unilaterala, sper eu si asumata individual, iar individul in optiunile sale nu are de dat socoteala decat propriei constiinte.
duminică 12 iulie 2009 la 1:13:25 pm
Pe pincipiul unde dai si unde crapa , v-am adus asta:
……………………………………………………………………………………..
Concediat de N24, prezentatorul TV Bogdan Gamaleţ se va ocupa de imaginea Robertei Anastase
de Mădălina DÂRVARU | 08 IANUARIE 2009
Concediat de N24, prezentatorul TV Bogdan Gamaleţ se va ocupa de imaginea Robertei Anastase
Fostul prezentator TV Bogdan Gamaleţ a fost angajat de preşedintele Camerei Deputaţilor, Roberta Anastase, pe postul de consilier de imagine, a anunţat, joi, Direcţia de Relaţii Publice a instituţiei.
Bogdan Gamaleţ a profesat la Prima TV, Televiziunea Română, Realitatea TV şi N24. La cest ultim post de televiziune a fost realizator al emisiunii „Cauză şi efect” şi prezentator de ştiri până la sfârşitul anului trecut, când televiziunea l-a anunţat că va fi concediat, alături de Dana Maxim şi Doru Braia. N24 a invocat faptul că postul va fi regândit, urmând să se profileze producţii înregistrate – anchetă, reportaj şi documentare.
Potrivit CV-ului lui Gamaleţ, acesta a obţinut un Master în Comunicare şi Relaţii Publice la Universitatea Babeş – Bolyai din Cluj – Napoca, este membru al Uniunii Cineaştilor (U.C.I.N.), vicepreşedinte şi purtător de cuvânt al Uniunii Ziariştilor Profesionişti din România (U.Z.P.).
madalina.darvaru@gandul.info
http://www.gandul.info/politica/concediat-de-n24-prezentatorul-tv-bogdan-gamalet-se-va-ocupa-de-imaginea-robertei-anastase.html?3928;3716162
duminică 12 iulie 2009 la 8:50:26 pm
Dinu, apreciez ceea ce spui, si nu, nu m-am suparat. Oricum o discutie interesanta. O saptamana placuta.