
În decembrie, îi vom spune adio tiranozaurului de la Cotroceni
Radu al României: Candidez pentru că după 20 de ani ţara are dreptul să aibă instituţii solide şi respectate. Societatea a pierdut obiceiul de a se raporta la instituţii ca la ceva respectuos.
O ţară nu are viitor decât dacă are instituţii, valori şi tehnologie.
Stelian Tănase: A spus-o şi Carol I. Ion M. Ioniţă, ce crezi, candidatura Principelui Radu a stârnit interes?
Ion M. Ioniţă. S-au uzat foarte mult jocurile politice clasice. Candidatura Principelui Radu a stârnit interes. Şi pro, şi contra. Am văzut că foarte mulţi mor de grija monarhiei. Nu asta este problema.
Stelian Tănase: Ce şanse aveţi în faţa maşinărilor de vot, în condiţiile în care nu aveţi un partid în spate?
Radu al României: Va fi o luptă între două feluri de preşedinţie a României: una politică şi una statală. Vă promit surprize săptămânale. N-o să obosesc deloc până la 15 decembrie. Campania mea se bazează pe entuziasm, nu pe interese. Şi de aceea voi câştiga.
Stelian Tănase: Dacă ieşiţi preşedinte, România devine monarhie?
Radu al României: România rămâne republică. România are nevoie de un stat care să funcţioneze. Forma de stat o decide naţiunea. Nici pe primul ministru nu îl voi schimba, de altfel nici Constituţia nu ămi permite asta. Instituţia cu care îmi propun să am cea mai strânsă legătură este Parlamentul.
Stelian Tănase: Presupunem că nu veţi ieşi preşedinte. Nu credeţi că va pierde Casa Regală?
Radu al României: Casa Regală va câştiga sigur, pentru că va în prim-plan. Va câştiga România, pentru că se va constata că există şi profesionalism, şi demnitate, şi măsură, şi bun simţ. Capitalul obţinut îl voi pune oricum în slujba României.
Stelian Tănase: De unde aveţi bani?
Radu al României: Voi face o campanie orizontală, câte puţin de la cât mai mulţi. Acţionăm foarte mult pe Internet. Există 7 milioane de IP-uri în România şi 12 milioane de utilizatori români.
Ion M. Ioniţă: Va fi o campanie foarte costisitoare. Miza e extrem de mare, se vor arunca în joc sume extrem de mari. Referitor la cine va câştiga, am şi eu o întrebare: cine se aude mai bine în haos?
Stelian Tănase: Pe ce tip de electorat contaţi?
Radu al României: Mă adresez celor 61% care nu au vrut să iasă din casă în noiembrie anul trecut. Şi s-ar putea să fie nu numai ei. S-ar putea să vină şi din cei care au ieşit. Competenţa e ţinută deoparte şi dispreţuită. Eu am nevoie să ascult.
Stelian Tănase: Cum priviţi criticile care v-au fost adresate, vă fac să râdeţi, vă fac să nu dormiţi?
Radu al României: Nu prea mă face nimic să râd în România. Dar eu apreciez că România rămâne vigilentă şi trează. Cred că există şi foarte multă luciditate. Sigur, criticile astea miros puţin a altceva decât a analiză corectă. Dar în rest, e normal ca oamenii să se întrebe, din moment ce s-au petrecut lucruri abominabile.
Stelian Tănase: Problema cu dilpomele de la Harvard şi Institutul Marshall din Germania.
Radu al României: Centrul Marshall nu e o universitate. La Harvard, într-adevăr, s-a omis explicaţia că am absolvit un curs. Dar cursul – senior executive programme – a fost cu unii din cei mai mari lideri ai lumii şi a fost o onoare ca un român să participe alături de militari de elită – de exemplu, şeful statului major general reunit al Armatei Americane – şi de prim-miniştri seniori. Oricum, îmi pare rău că nu am verificat şi îmi cer scuze pentru eroarea de pe site.
Stelian Tănase: Ce părere aveţi de programul pe 30 de ani?
Ion M. Ioniţă. Programul pe 30 de ani nu este acum elaborat. E o strategie mai veche. Sunt termene lungi şi ar trebui să se şi facă.
Stelian Tănase. Dacă ar fi să răspundeţi într-o singură propoziţie de ce candidaţi, ce aţi răspunde?
Radu al României: Vreau o Românie altfel.
Stelian Tănase: Poate fi mai rea decât acum.
Radu al României: Nu cred că se poate mai mult decât atât, niciodată nu a fost mai mare discrepanţa între şansele democratice şi realitate.
Stelian Tănase: Cine îl va vota?
Ion M. Ioniţă: Cei care nu au votat şi eu cred că bătălia este pentru a aduce la vot tinerii.
Stelian Tănase: Alte controverse. Colaborarea cu Securitatea.
Radu al României: Nu am colaborat cu Securitatea niciodată; a fost o singură tentativă de racolare. Am primit un certificat de necolaborare de la CNSAS. Ca să primesc rezultatul a durat un an. A existat undeva cineva care a dorit o scormonire puternică a acestui trecut.
Stelian Tănase: Referitor la Declaraţia Regelui Mihai.
Ion M. Ioniţă: Cred că nu a fost o decizie uşoară pentru Regele Mihai. Nu se putea lua o decizie fără Şeful Casei Regale. Susţinerea este importantă pentru persoana Principelui Radu, prezenţa ei este normală.
Stelian Tănase: A apărut o discuţie legată de sprijinul lui Dinu Patriciu.
Radu al României: Nu, nu mă susţine nici financiar, nici sub altă formă. Mi s-a transmis că nu-i place această candidatură şi că îşi susţine candidatul de partid, ceea ce e foarte bine. Eu nu am rost în calitate de candidat independent dacă partidele nu-şi duc mai departe propria candidatură.
Ion M. Ioniţă: Radu Câmpeanu a propus candidatura Regelui Mihai la preşedinţie din partea PNL. Acum e vorba de cu totul altă situaţie, că nu mai este vorba de candidatură de partid.
Radu al României: Eu sunt un cetăţean simplu, care s-a născut într-o familie comună.
Stelian Tănase: Cum îl vedeţi pe Traian Băsescu, că va trebui să polemizaţi cu el?
Radu al României: Îl văd ca pe un om politic redutabil, ca pe cel mai mare duşman al lui însuşi şi ca pe un model de acţiune politică în statalitate care e epuizat. Eu candidez ca să ajung la Cotroceni la 15 decembrie, dar nu ca să-i iau locul, ci ca să creez un al loc.
Stelian Tănase: Crin Antonescu, Mircea Geoană?
Radu al României: Pe toţi cei care sunt candidaţi politici îi văd ca pe oameni cu o răspundere gigantică. Vor trebui să explice românilor cum se face că au promis ceva unui partid şi se pregătesc să-l lase.
Instituţional, problema cea mare este că în permanenţă preşedintele şi premierul au fost, ambele, considerate poziţii politizate şi puse în contradicţie. Eu propun altceva: depolitizarea instituţiei prezidenţiale şi a relaţiei instituţionale.
Realitatea TV, emisiunea 3×3
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 5:00:40 pm
Frumos spus!
E greu sa lamuresti romanul care este diferenta intre presedintia politica si cea statala!
Spune candidatul Radu:
“Acţionăm foarte mult pe Internet”
Se vede pe acest blog! Noi, republicanii, ar cam trebui sa ne vedem de ale noastre si sa nu incurcam “biznisul” gazdei.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 5:05:03 pm
Azi am avut ocazia sa vad la ANTENA 3 “Editie Speciala”
Te crucesti cand vezi doi oameni aflati la guvernare care nu au nici un punct de vedere comun.
Alianta nu functioneaza de fel,iar acum PD_L incearca sa dea vina pe Basescu pentru eventualele voturi ce vor pleca la INDEPENDENTA ELENA BASESCU.
Iar PSD rade ca vor castiga mai multe locuri la EUROPARLAMENTARE.
Numirile la institutiile DECONCENTRATE sunt problemele majore ale Romaniei.
Eu cred ca se va rupe alianta cat de curand.
Domnul W Branza facea propuneri candidatei RAMONA MANESCU PNL sa treaca la PD-L.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 5:05:33 pm
telian Tănase: Presupunem că nu veţi ieşi preşedinte. Nu credeţi că va pierde Casa Regală?
Radu al României: Casa Regală va câştiga sigur, pentru că va în prim-plan. Va câştiga România, pentru că se va constata că există profesionalism. Capitalul obţinut îl voi pune oricum în slujba României.Sau eventual in conturile din Elvetia.
Stelian Tănase: De unde aveţi bani?
Radu al României: Voi face o campanie orizontală, câte puţin de la cât mai mulţi. Acţionăm foarte mult pe Internet. Există 7 milioane de IP-uri în România şi 12 milioane de utilizatori români.
Altezza Sa arunca deja valuri negre de fum pe piata aburind prostimea cu programe pe urmatorii 40 de ani si 12 milioane de cotizanti internatzutzi care de grija lui Duda vor dona ultimul cent pentru mofturile unui “romanticului” pesedist.
Strategia folosita de Sorosh @Co in finantarea campaniei lui Obama prin care sponsorii cu bube in cap pot sta in anonimat virand “fara numar fara numar fara numar” fara sa compromita in vreun fel candidatul.Un nou model de spalarea a banilor prin intermediul donatiilor online.Va fac eu schema zilele urmatoare sa vedeti cum se fac astfel de fraude.
Nu degeaba l-a vizitat betsy meyers la palatul regal .
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 5:09:13 pm
Plano, eu nu sunt republican , Duda nu e monarhist. E republican ca si tine, nu inteleg ce-ai avea impotriva lui…
Are si el interese si note de plata de achitat, de unde bani daca de produs n-a produs decat pagube pina acum?
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 5:25:28 pm
Principele Radu Duda nu poate fi comparat cu nici un poitician roman,darmite cu Traian Basescu!o seara buna !
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 5:28:21 pm
@Marius
N-am zis ca sunt impotriva candidaturii lui Duda! Spun numai ca nu are sanse!
De attfel, participarea sa la actuala campanie electorala prezidentiala este vazuta si de cei care-i asigura imaginea, in mod realist, doar un inceput care aduce notorietate si vizibilitate pentru alte campanii care vor sa vina.
Daca nu esti republican… te vor interesa si pe tine etapele urmatoare ale demesului Printului. De ce nu vrei s-o intelegi pe d-na Iordache?
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 5:50:38 pm
Marius Mina,
Banii de campanie pot veni de la :
SRI-ul a auzit de ordonanta din 8 aprilie privind resursele minerale prin care statul este furat de cateva zeci de milioane de euro in favoarea lui Vantu,Videanu si cred ca si Soros(prin Rosia Montana) ?
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 6:12:48 pm
@Plano. Nu are nici o importanţă blogul eu. Important e ca ţara asta să iasă din mizerie şi poporul ăsta să nu mai fie o populaţie manipulată, ci un popor demn. Mizeria morală e insuportabilă. Batjocura e inimaginabilă. Nedreptatea e incredibilă. Incredibil cum poate să existe atâta nedreptate. Nu ţi-aş dori şi nu aş dori nimănui să aibă această constatare.
@octavpelin. Ştiu.
@Filip G. Eşti jalnic, amice. Ştii de ce? Nu pentru că n-ai fi un om bun, că eşti şi tocmai de-aia îţi răspund aşa. Ci din cauza ignoranţei. În loc să te informezi şi să gândeşti, te laşi îmbâcsit cu propagandă. Păcat.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 6:55:11 pm
Sa inteleg ca ordonanta din 8 Aprilie privind resursele minerale nu exista?
Restul nu trebuie sa demonstrez eu sunt organe abilitate.
Vom afla peste 50 de ani.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 7:14:22 pm
@Filip G. Ce vrei tu, de fapt?
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 7:19:01 pm
Imi place cum gandeste Radu al Romaniei! Nu este primul interviu care i se ia, ma uimeste faptul ca nu se discuta despre ideile sale, despre cum vede el rolul de presedinte. Observ ca mai toti detractorii sai, cica republicani!, critica chiar candidatura sa, ca reprezentant al Casei Regale. Multi fac referire la ipotetica sa colaborare cu securistii, fara sa vina cu vreo proba! Este incredibil cu cata frenezie este atacat, exact cu acelasi patos cu care era atacat Regele Mihai in anii ’90!
Majoritatea celor care il ataca sunt adepti ai lui ba-secu, asta este foarte clar! Care este motivul lor? Simplu, el poate aduna multe voturi de la cei scarbiti de politica, de la cei inselati de politicieni. El nu le promite nimic fals oamenilor, el vrea SA REPREZINTE TARA cu demnitate! Neutralitatea lui va fi o garantie chiar a respectarii intrutotul al Constitutiei, toti presedintii de pana acum fiind partizani ai unei forte politice, mai mult sau mai putin. Multi oameni il vor vota, fara sa tina cont de mizeriile aruncate pe seama lui, pentru simplul fapt ca este un om onest, demn, care spune ceea ce gandeste, care face ceea ce spune.
Avand in vedere ca sunt adeptul unei republici parlamentare, in care presedintele sa fie doar un reprezentant al statului roman, un garant al democratiei si respectarii Constitutiei, ma gandesc serios daca ii voi acorda votul meu in toamna, chiar daca sunt liberal. Dupa modul in care isi duce campania, are toate sansele sa ma convinga!
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:02:42 pm
“principele radu”, “alteta sa”, “radu de romania”, “printesa”, “majestate”, “casa regala” …
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:19:13 pm
@cenushares Se vede de la distanta ura ta fata de monarhie, fata de tot ce inseamna Casa Regala! Nu stiu ce varsta ai, dar educatia comunista si-a pus extrem de bine asupra ta, mey tovarase! Matalutza crezi ca daca injuri monarhia pari mai inteligent? Nu, esti doar un exemplar tipic al omului nou, creat de ceasca! In caz contrar, aveai tot timpul sa mai pui mana pe vreo carte si sa vezsi ce-a facut monarhia pentru tara asta! Si sa vezi cum a fost nevoit sa abdice Regele Mihai pe 30 decembrie 1947, fiind amenintat de rusii care au cotropit tara cu transformarea centrului Bucurestiului intr-o baie de sange! Nu-i asa ca matalutza inca mai crezi povestile comunistilor potrivit carora a plecat din tara cu un tren incarcat de bijuterii si tablouri? Sarmane comunist, vei muri ca un adevarat tovaras, adica fara Dumnezeu…
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:19:13 pm
Respectuas-o,vezi ca stii.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:37:16 pm
Lu Flip ii placa sa zdrangane chelie aici,in loc sa o faca la prietenu Mariusica acasa.Eventual si un amor.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:46:05 pm
mariusica spune: Un nou model de spalarea a banilor prin intermediul donatiilor online.Va fac eu schema zilele urmatoare sa vedeti cum se fac astfel de fraude.
Nu degeaba l-a vizitat betsy meyers la palatul regal . Raspunsu meu la comentarea ratacitului: Da parca Obama iti placea?Si Crin ,,era” un Obama al Romaniei.De ce te schimbasi atat de radical,esti cumva cameleon?Spunene ce mai zice Andreea Pora .
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:47:08 pm
Please,te rugam mult,tinene la curent pe cat de repede posibil.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:47:49 pm
Mihai 4 ,
Pe zi ce trece esti tot mai simpatic,mi-ai dat o idee.
Nebunaticule!
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:49:36 pm
Oricand
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:49:50 pm
iti pot da
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:50:05 pm
ideii
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:52:25 pm
Nu pune botul,a fost doar o gluma!
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:53:53 pm
N-am vazut emisiunea lui Stelian,Roxi,dar o s-o urmaresc in reluare.Azi a fost o zi uratica, spre deosebire de ieri.Oare cu ce sa va invesesc?
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 8:57:47 pm
Am gasit.Tineti; http://www.youtube.com/watch?v=vliHQsbCwCE
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:05:40 pm
Hendrix ma uimesti.Rar,repet rar asa comentariu.Nu te-am crezut in halu asta.Ti-ai dat toata arama pe fata.Te pot pune intre mine si Ciutacu fara discutie.Credeam ca sunt un singuratic peaici.Deacum am un fratior.Sa-mi traiesti.Iti propun sa facem echipa.Impreuna putem zdrobi tot ce ne iese in cale.Trebuie sa ne intalnim neaparat sa punem tara la cale..Daca ne iese inseamna ca noi doi ne-am pus un presedinte.Noi si numai noi doi,putem opri lumea de la dezastru.Ai mustata,barba,cioc,burta spunemi,cum esti ,fizic vorbind?Daca ne unim ,chelie ia un maxim 15%,altfel scapa cu un 25%.TREBUIE OMULE TREBUIE. http://www.youtube.com/watch?v=ADPL4BL0_xA&feature=related PS.Raspund si aici in caz ca L. ma tradeaza.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:08:04 pm
Roxi-aproape ca o bateam daca nu…..la pozitia 4 mis. http://www.alinagorghiu.ro/?p=452#comments
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:12:19 pm
Malena la tvr2 de la 23.10.Imi inchipui ca eu sunt pustiu de pe bicicleta atunci cand Monica Bellucci ma priveste.Tornatore batranul, parese ca a ramas acelasi pervers din amor fata de arta.Asa-i?
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:17:38 pm
@hendrix
Crezi ca daca tu esti monarhist esti mai inteligent?
De ce minimalizezi optiunile altora?
Orice convingere politica este fundamentata pe gandire, cunoastere si inteligenta.
A refuza sa accepti ca altii pot sa gandeasca altfel decat noi nu este un semn de inteligenta.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:23:00 pm
Te bagi ca musca-n ciorba.Sa nu fi daia verde,ai grija.Hendrix e fratele meu.PIEI DEAICI.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:27:02 pm
Te umfla rasul (dar si greata) !
Cei mai vajnici aparatori ai monarhiei au devenit cei care au aruncat tone de mizerii asupra ei :
Vadim si combatantii portocalii de pe blogul lor reprezentativ, dar si cativa intrati cu treburi pe acest blog , au inceput sa se dea de ceasul mortii de dragul monarhiei, de zici ca daca maine M.S. Regele ar accepta sa ocupe din nou tronul Romaniei, nimeni si nimic ,nu i-ar sta in cale !
Cu o singura conditie : sa nu-l mai sustina si scoata in fata pe Principele Radu, care…….
Au simtit lichelele de unde vine pericolul adevarat ( pentru ei , nu pentru Tara!) si se grabesc sa loveasca prin ricoseu cu speranta ca lovind popicul lateral ,prin ricoseu acesta o sa-l doboare si pe cel central si astfel doua repere de baza ale Romaniei vor cadea din nou in uitare si desuetudine.
Miscare de maestru cu umarul incarcat de stele, urechi ascutite si ochi
ca marea ce ne-a aruncat la tarm epava de la Anvers….
Mai mizerabil decat Mina mi s-a parut doar cealalta epava umana aruncata de scena artistica , pe scena politica :
Floriiiin Cacaaaaalinescu !
Cu gura inca plina de sperma ce-i inclesta proteza , cazatura asta venita , dupa felatia facuta liberalilor ,sa-si verse balele de parvenit asupra unui fost coleg de scena.
Mai marsav decat el ,doar acest trist si idiot securist,
ce-si ataca in ultimul hal,
partenera de ideal politic si moral…
Halal !
Hamal cu carca in portul din care va pleca spre uitare,cat de curand, nava cu toti renegatii sortii ce au incercat sa impiedice revenirea la normalitate a Romaniei….
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:30:14 pm
Radu treci la film imediat.Vorbim dupa.Acum e timpu pentru arta.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:36:08 pm
#
“principele radu”, “alteta sa”, “radu de romania”, “printesa”, “majestate”, “casa regala” …
Fa ,esti din nou gravida ? !
Avea dreptate Ciutacu cu mama prostilor ,care e mereu ca tine !
Si uite ce-ti fata mintea …..
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:37:27 pm
Repet,eu sunt ala mic in film.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 10:38:41 pm
Radu,trebuie sa te educ eu?Treci la film si laso pe descaltata aia.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 11:13:15 pm
Unfiorma militara il avantajeaza pe Radu Duda, nu reusesc sa disting semnul de arma, de pe rever, seamana cu iepurasul de la Playboy privit din profil.
Dar e simpatic …
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 11:29:42 pm
Radu Humor, si graviditatea are partile ei bune , daca toti avortonii ar fi sucombat , n-am fi avut azi placerea sa-ti citim excesele de foliculina .Ai gasit locul potrivit pentru a-ti putea exprima in voie sentimentele materne.
Acum sunt convins ca daca prostia ar fi dureroasa ai umbla urland pe strada principala.
Aici nu-ti permiti decat sa latri plin de spume pe la botnitza.Incearca doua antirabice inainte de fiecare masa, s-ar putea sa te ajute.
sâmbătă 25 aprilie 2009 la 11:34:24 pm
@Hendrix. Şi eu cred la fel. Şi mai cred că merită votat indiferent de simpatia politică pe care o are fiecare. Pentru că el ne reprezintă pe toţi.
@mihai, Păi era clar că sunteţi siamezi. Doar că el stă perfect cu gramatica, iar tu te prefaci.
@cenushares, Nu, nu, ai dreptate, nu-i bine cu nobili şi regi! Trebuie să fim toţi la pământ, în nămol, fără repere morale, iar din punct de vedere material, nişte sărăntoci care se plâng că nu sunt asistaţi, ca să poată sta cu burta la soare şi să le pice din cer totul, eventual şi câte o cinzeacă la sfertul de oră, pe marginea şanţului.
@Plano. Gândire? Ca la cei trei “clasici”.
@Radu Humor. Da, sigur, sunt ei mai deştepţi decât Regele. Floriiiiin Călinescu e un biet jeg de mult, acum face spume.
@mihai, Ştiu, Monica Belucci e una din actriţele mele preferate.
duminică 26 aprilie 2009 la 10:03:55 am
@all: nu inteleg de ce candidatura d-lui Duda a trezit atatea patimi si la regalisti si la republicani (la pupinbasisti inteleg, le-a intrat erectu’n dos!). Si asta deoarece in opinia mea d-l Duda nu face obiectul succesiunii la tronul Romaniei, ci pur si simplu isi exercita dreptul constitutional de CETATEAN roman de a alege si de a fi ales intr-o REPUBLICA, stat de drept. In momentul in care in aceasta ecuatie este introdusa apartenenta sa la Casa Regala , deja ecuatia devine inecuatie, rezultatul rezolvarii acesteia confirmand incompatibilitatea.
Prestatia sa de pana acum (este singurul care si-a anuntat deocamdata candidatura) este una cat se poate de normala (cu un plus fata de discursul abordat), care se inscrie perfect atat in limitele constitutionale, cat si in raspunsul pe care o mare parte a populatiei acestei tari il asteapta de la un presedinte adevarat, impartial, arbitru, al tuturor romanilor, detasat (cel putin declarativ) de mizeriile unei clase politice schiloade si corupte si asta in conditiile in care mai bine de patru ani de zile aceeasi populatie a asistat neputincioasa la circul aproape zilnic produs de accidentul politic nefericit traian basescu.
Simpatiile mele se indreapta catre d-l Crin Antonescu, dar daca in turul II, va trebui sa optez intre caricatura de basescu si d-l Duda, il voi vota pe ultimul nu numai fara niciun echivoc (sau doar pentru a scapa de basescu), ci si cu speranta reala intr-un presedinte care nu va mai umili conditia mea de cetatean roman.
Ceea ce este si mai greu de inteles, este faptul ca cei care au sesizat pericolul asimetric, in loc sa-si canalizeze eforturile pentru eradicarea Raului si promovarea Binelui, se consuma inutil in discutii sterile pe tema apartenentei CETATEANULUI Duda la Casa Regala a Romaniei.
sa fiti iubiti
marcus
duminică 26 aprilie 2009 la 10:11:26 am
Decat cu d-ai de se cred `teligenti numai pentru ca au o anumita simpatie politica ….mai bine merg cu cei care gandesc clasic !
Bag de seama ca multora dintre voi le este dor de ridicat osanale! Nu contraza daca sunt pentru meritocrati sau pentru capete incoronate! Se inlocuiesc doar numele…. ca tamaierile sunt aceleasi.
duminică 26 aprilie 2009 la 11:29:58 am
Marcus,asa-mi placi.
duminică 26 aprilie 2009 la 11:41:49 am
Marius Mina
Ai o mina de om tampit de ura , invidie si afirmare cu orice pret !
Te-as invita sa nu tii prea aproape, spre a nu te trezi ca orice javra, cu binecunoscutele suturi in fund…..
duminică 26 aprilie 2009 la 11:52:01 am
De mult mă tot gândeam la o modalitate de a evidenţia ipocrizia atât de bine camuflată mai ales a unor intelectuali şi publicişti rasaţi, dar şi a unei puzderii de pierde-vară în căutare de căpătuială. Este destul de greu să separi ipocrizia de sinceritate în caracterele oamenilor, chiar dacă uneori intuiţia ne mai ajută. Pentru că nu mai ai loc de patrioţi, de naţionalişti, de iubitori de regi şi neam, de tradiţii, etc, etc. Şi iată că s-a descoperit momeala, Regele ne-a oferit „turnesolul social” modalitatea de a însemna caracterele pătate, impostorii, vânduţii. De-acum nu se mai pot ascunde, trebuie să-şi dea arama pe faţă: ori cu Principele, ori contra Lui.
Implicarea Familiei Regale în restaurarea şi higienizarea societăţii româneşti i-a debusolat pe organizatorii Cartelului Preşedinţiei. I-a debusolat mai ales lipsa de naivitate a Casei Regale, faptul că nu o pot îmbrobodi cu „neimplicarea monarhiei” în treburi de republică… Au început reacţii stupide ale unor rasaţi (vezi Pleşu în Dilema), care pedalează pe aceeaşi escrocherie: monarhul nu e cetăţean, e monarh, şi familia lui de asemenea. Îi ajută „fătucile” si „formatorii” de serviciu, care sunt deocamdată în căutare de argumente cât de cât inteligente.
Cartelul simte că pierde terenul, iar cetăţenii umili, din în ce mai mulţi, simt acelaşi lucru şi asta ne reînvie speranţa.
Cei care nu sunt de acord au tot dreptul, şi chiar îi rog, să vină cu argumente, atâta doar că ar trebui să fie pertinente şi exprimate civilizat. Iar dacă nu se poate, nu!
Horia Cremene
duminică 26 aprilie 2009 la 12:14:51 pm
@hendrix: nu prea pricep de ce un republican trebuie sa fie neaparat comunist. Este adevarat ca la noi rusii si comunistii au schimbat forma statului, dar asta nu modifica cu absolut nimic perceptiile republicane sau monarhice ale unui individ asupra statului in care isi duce traiul. Nu are rost sa-ti spun ca republica nu este o inventia comunista si ca pentru unii cetateni, ancorati totusi in mileniul III, se poate ca monarhia, utila si valoroasa la vremea ei, acum sa para neavenita si desueta. Mie ca republican convins imi place sa cred ca politicianul si presedintele ales de mine sunt in serviciul public, respectiv al meu, pe cand intr-o monarhie as avea tot timpul sentimentul vasalitatii, al servului aflat la discretia seniorului. Dar inca o data, tin sa reiau ideea ca anuntata candidatura a d-lui Duda nu ar trebui sa aiba, decat poate o legatura pur sentimentala cu Casa Regala si sprijinul oferit de aceasta si nicidecum ca fiind parte a acesteia. Apasand pe pedala regalitatii in aceasta situatie, monarhistii nu-i fac decat un mare deserviciu d-lui Duda, indepartand acel electorat republican, destupat la minte, care ia lucrurile exact asa cum sunt si nu cum ar dori o tabara sau alta. In plus pupinbasistii vor exploata (deja au inceput, prin vocea “avizata” a unora ca Leana ot Plescoa, Plesu etc.) aceasta lupta sterila de idei si vor incerca sa induca la nivel subliminal faptul ca aceasta candidatura ar fi un pericol real pentru statul-republica.
Ori la nivelul politic al poporului lui Brucan, aceasta idee are toate sansele sa dea roade mai ales ca, vreti voi (regalistii) sau nu, preferintele romanilor in materie depasesc 80% in favoarea republicii.
sa fii iubit
marcus
duminică 26 aprilie 2009 la 5:36:06 pm
Buna ziua- va rog sa-mi spuneti daca a mai aparut vreun sondaj despre prezidentiale
duminică 26 aprilie 2009 la 5:45:32 pm
Cand- ne vom zambi unul altuia , fara sa ne cunoastem, pe strada ?;
– nu ne va fi rusine sa vorbim romaneste pe o strada din lumea civilizata ?
– vom alege intr-o functie de conducere pe cel mai bun in acea functie- nu pe cel mai asemanator noua ?
– nu ne vom mai sfatui copii sa-si caute norocul in alta tara ?
– nu vom mai prefera concediul in alte tari ?
…………………………………………………………………..
– un singur lucru mi-e clar- voi vota din nou dupa multi ani de abtinere…
marți 28 aprilie 2009 la 2:51:37 pm
Da chiar asa vorbeste Radu Duda asta cu a din a la inceputul cuvantului?