Foto: www.daylife.com
Se pune de-o super-alianţă, de super-dreapta: PD-L, PRM şi PNG.
Vadim şi-a negociat păstrarea funcţiei de vicepreşedinte la Senat, iar micuţul Boc s-a conformat. Dacă-i ordin, cu plăcere!
De altfel, Vadim şi-a schimbat, de câteva luni, cu 180 de grade atitudinea faţă de preşedintele Băsescu, pe care l-a elogiat. Şi a declarat: “Să vă ferească Dumnezeu de o alianţă Băsescu-Vadim!”.
De ce? E naturală. Şi lângă cei doi pot sta la fel de firesc dragă Stolo, pacientul cu ochi albaştri, Theodor Stolojan, şi Gigi Becali, patron la fel de compensat (la Primăria Capitalei).
Vadim a mai declarat şi că e sigur că se împacă fără probleme cu Gigi Becali şi vor face un tandem inimitabil în Parlament.
O turmă şi o păstor: Traian Băsescu.
Vorba e: ce-or zice indignaţii cauzei condamnării comunismului? Fanii prezidenţiali, în frunte cu Horia Patapievici şi Gabriel Liiceanu, pe care preşedintele Băsescu i-a fezandat tocmai prin victimizarea din Parlament administrată via Vadim Tudor, agentul de contrast, aşa cum semnalam la acea vreme, spre revolta deontologică a colegilor mei, intelectualii.
Şi mai ales: ce-o zice Cătălin Avramescu?!
P.S. Oare îi dă Băse înapoi “Steaua României” lui Vadim?

marţi 2 septembrie 2008 la 1:35:30 pm
Ucide-voi Păstorul şi oile vor fi risipite…
marţi 2 septembrie 2008 la 1:36:59 pm
Combinatia perfecta. ma bufneste rasul.
marţi 2 septembrie 2008 la 1:37:16 pm
La poza furam gand-la-gand Roxana
marţi 2 septembrie 2008 la 1:51:41 pm
Roxana, de unde aceste informatii cu super-alianta de dreapta care ar contine niste tovarasi de stanga cu Diliu’ in frunte? Sper ca nu de pe Antena 3. Pe la 13:00 anuntau ca vai, stire, alianta PDL-PRM, apoi probleme cu sunetul. Am inchis. Pe site, nimic in afara de postul de vicedement al Tribunului. Atunci, intreb: de unde?
marţi 2 septembrie 2008 la 2:13:02 pm
Sa fim seriosi PD-L e un partid izolat pe scena politica.Implicarea lui Basescu face mult rau partidului.Scoaterea lui Stolojan de la naftalina pune de asemeni multe intrebari.Daca a fost santajat sa prescris santajul?Daca nu a fost bolnav,e un om prefacut.Iar daca sa tratat cine garanteaza ca nu se imbolnaveste subit.PRM un partid fara viitor cu procente tot mai mici.Iar daca se va face o alianta inainte de alegeri coptand PNG va fi un esec total.Dupa alegeri PD-L poate copta UDMR astia fac alianta cu oricine numai sa guverneze,iar restul partidelor mici nu cred sa asigure majoritatea parlamentara.Si inca un lucru important un candidat ales parlamentar nu va mai fi usor manipulat de partid.Deci multe semne de intrebare.
marţi 2 septembrie 2008 la 2:27:23 pm
Ei, ce o sa spuna? : ))
O sa spuna ca e “regretabil”, “contrar ideilor sale politice”, dar daca, vorba aceea, “interesele o cere”(superioare, evident), ce sa facem? O alianta de acest gen, nu?
Mincatorii de anumite materii pot fi foarte inventivi in gasirea de argumente, pt ca, psihologic sint construiti sa se identifice cu “obectul”(ele) adoratiei lor. A se consulta productia literara dedicata de anumiti intelectuali lui Carol al II-lea, si o sa vedem ca istoria se repeta, dar de fiecare data si cu un strop de ridicol.
Dar colegul SV(er) oare ce-ar zice? Dar TRU? Aud?
marţi 2 septembrie 2008 la 2:32:34 pm
Intentionat i-am urmarit doar pe deontologii realitatii.Nu mi s-au parut mai putin virulenti decat antenistii.Valeria Dorneanu isi plangea in pumni…” PNL nu putea primi o munitie de razboi mai potrivita decat aceasta alianta a PDL cu PRM ” Se pare ca azi,nu stiu la ce ora va fi prezent si “simpaticul” Avramescu la Realitatea Scanteia.Auzi ce le-a dat prin cap : ” PD-L nu a cedat postul de vice la Senat lui Vadim ci PRM-ului pentru a lua alte posturi ale acestora la schimb”…Masina propagandistica aproape ca a luat foc,este foarte greu sa se mai eschiveze de data asta.
marţi 2 septembrie 2008 la 2:41:34 pm
@Mihnea Georgescu. Nu te laşi de vechiul nărav.
@Petrişor Socol. Mă bucur că eşti de acord.
@moshcalifar. Telepatia ne papă.
@imperialistu. Dacă asta te convinge, Realitatea face chiar acum (Fabrica, Ema Zeicescu), ediţie specială pe această temă. Am şi alte surse, aşa cum au şi cei care au difuzat ştirea. Şi ea porneşte de la fapte. Încearcă să nu minimalizezi jurnalele Antenei 3, doar pentru că nu-ţi place “Sinteza zilei”. Oare degeaba APTR le-a acordat şi anul acesta marele premiu pentru cel mai bun jurnal politic?
Filip G. Multe semne de întrebare şi o certitudine: nimeni nu are cum să nege un fapt.
@mada_vic. Ar găsi exact argumentele de care vorbiţi.
@Johnson. Asta-i spuneam şi eu Imperialistului. De fapt, nu doar ediţia specială de care vorbeam, ci le-au dedicat mai multe emisiuni.
marţi 2 septembrie 2008 la 2:49:57 pm
Pentru PDL, o alianta (fie si neoficiala) cu PRM aduce mai multa pierdere decat castig – cele cateva procente la vot eventual castigate sunt anulate cu brio de pierderea imaginii de partid al moralitatii desavarsite-luptator-contra-securitatii-comunismului-bla-bla-bla…
Pana una, alta, o miscare prea subtila pentru un outsider ca mine
marţi 2 septembrie 2008 la 3:01:42 pm
Si inca ceva: in cazul unei marete aliante de “dreapta” (Boc-CVT- Gigi Kant), se va incerca prezentarea ei ca fiind dreapta pura si dura, creata pentru ca, nu-i asa, era absolut necesara barearea drumului catre pueter al…, ati ghicit! dusmanului de clasa, PSD!
Una dintre variante ar fi recursul la o retorica gaunoasa si desueta, de genul celei folosite in campania electorala pt locale-Piata Universitatii, baietii buni, etc.
Legitimizarea unei (posibile/eventuale) astfel de aliante s-ar face si prin recursul la o retorica precum ce
marţi 2 septembrie 2008 la 3:03:09 pm
continui, cineva ma saboteaza
) : precum cea descrisa mai sus, mai ales ca baietii(a se citi consilierii) nu au dat dovada de prea multa imaginatie pina acum
marţi 2 septembrie 2008 la 3:24:15 pm
Incerc sa judec obiectiv, la rece, fara prejudecati, aceasta stire, de mult banuita. Prima intrebare pe care mi-o pun este: ce stiu, ce pot sa faca acesti indivizi pentru Romania si cetatenii sai? Este posibil, in ziua de azi, ca un “domn” care nu a putut da un raspuns clar cand a fost intrebat ce liceu a facut pentru a se putea declara student in anul trei la drept, sa aspire sa conduca Romania? Ce a reusit Vadim Tudor in atatia ani decat sa injure azi iar maine sa se ploconeasca in fata cate unui personaj care i-ar putea asigura un loc de parlamentar? Ce este Romania? Vrem sa o transformam in subiectul fanteziilor acestor domni? Cine este acela care, in numele unor interese de doi bani, le-a propus aceasta alianta? Pentru moment se impune o concluzie: PNL si PSD nu puteau gasi nimic mai productiv in incercarea de a scoate PDL din competitie.
marţi 2 septembrie 2008 la 3:25:37 pm
nu cred ca vadim are sanse sa intre in parlament. nici gigi. asa cum nici stolo nu e pus la coledzi decat ca sa fie iepure. cred ca dupa musca vor sa faca in asa fel incat cu cateva zile inainte sa ii retraga pentru a inchide gurile rele. e si asta o tactica. cred ca localele au fost copilarii pe langa ce vine. va fi care pe care intre partide dar si in interiorul lor.
marţi 2 septembrie 2008 la 3:29:30 pm
Mai am o intrebare: in PDL sunt si politicieni demni de respect. Unul dintre acestia este Cezar Preda care s-a opus la eventuala candidatura a lui Dumitru Dragomir, care i-a tinut piept fetei lui Basescu, etc. Ce va face in aceasta situatie?
marţi 2 septembrie 2008 la 3:47:38 pm
@ Mircea Suman,
In timp ce vadim e un tip “invatat” dar care traieste din trecut…
Gigi e un tip “neinvatat” dar care traieste in prezent si viitor…
Intrebarea pusa cu ce liceu e o rusine nationala… eu as vrea sa fiu condus de un tip care are experienta practica, intelege f bine capitalismul… nu doar asta e directia pe care o urmam, sau dorim s-o…
Fiecare om are puncte tari si slabe, ar trebui sa vedem faptele din punctele lor bune si daca sunt capabili sa le extrapoleze…
Nu fac apologia lui Gigi sau Vadim dar nici nu trebuie sa-i minimalizam atit timp cit ei sunt sus…
Personal imi place spiritul pozitiv de afaceri pe care il are Gigi si toti cred ca avem ceva de invatat din acest spirit…chiar dc. e la limita legii , pt. ca marile afaceri intotdeauna se fac cu o doza mare de risc si la limita legala…
Uitati-va ce incearca sa faca in Dobrogea cu centralele eoliene… binenteles in parteneriat cu specialisti in domeniu… este un plus pt. tara…
marţi 2 septembrie 2008 la 3:47:39 pm
@ Mircea Suman.Eu cred ca situatia de fapt este exact in oglinda de cum o vedeti dvs.La un moment dat Mitica Dragomir(oracolul pu…i
) a iesit din PRM ademenit de un miros fin de ciolan ce venea din Modrogan.Si i s-a trantit usa in nas.Toata lumea a crezut ca din cauza imaculatului Catalin Avramescu i s-a tras,ca moralitatea a capatat in PD-L cote de inundatie,ca “partidul anticomunistilor” nu poate accepta asa ceva.Azi am inteles ca de fapt Vadim in cardasie cu Boc i-au blocat calea lui Mitica spre fericire.Vadim nu putea sa-i ierte tradarea si in virtutea intelegerii ascunse cu PDL l-a blocat pe fostul militian.
marţi 2 septembrie 2008 la 3:55:59 pm
Roxana > Eu zic sa mai asteptam. Si nu, nu ma convinge nici Realitatea. Din pacate, am cam ramas fara surse decente de stiri.
Johnson > Faptul ca a luat foc demonstreaza ca nu e o masinatiune propagandistica. Daca era asa ceva, nu lua foc si explica foarte calm ca e o decizie buna, inteleapta si asa mai departe.
marţi 2 septembrie 2008 la 4:25:58 pm
@Rox
Avem si pozitia lui Base:
http://www.presidency.ro/?_RID=det&tb=date&id=10165&_PRID=
Hihihi!
marţi 2 septembrie 2008 la 4:31:38 pm
@Roxana
marţi 2 septembrie 2008 la 4:47:14 pm
@Buddy. Nu cred ca o prea lunga discutie, pe aceasta tema, poate fi productiva. Este vorba despre opinii la care avem, inca, fiecare dintre noi, dreptul. Iar opinia mea este ca nu pot gandi la o Romanie care sa ajunga in randul tarilor civilizate, condusa fiind de politicieni semi-analfabeti, imorali si badarani. Nu vad, de exemplu, Franta condusa de un astfel de specimen. Pentru a ajunge intr-o astfel de situatie este nevoie de o lunga si grea involutie. Apropos, cel de la care cumpar telemea, in piata Dacia, se bucura de toata aprecierea mea pentru spiritul sau pozitiv in afaceri, nu cred, insa, ca aspira la presedintia Romaniei. Cer scuze Roxanei pentru spatiul ocupat.
marţi 2 septembrie 2008 la 5:06:31 pm
Nu zic nimic despre impartelile de prin parlament (chestii din astea nu-s noi), dar daca PDL-ul face vreun protocol de colaborare sau ceva de genu cu PRM, poate sa nu se mai streseze sa bage bani in campanie ca-i baga degeaba. O alianta cu PRM e doar sinucidere politica. Nici macar imorala, ci pur si simplu stupida. Iar PNL-ul poate sa stea linistit la guvernare. Numai ca eu nu prea cred asa ceva. Nu ca zice Boc asta, ci pentru ca mai sunt unii care au bagat bani in PDL si nu cred ca i-au bagat degeaba.
marţi 2 septembrie 2008 la 5:13:15 pm
@ Mircea Suman,
discutiile pe diferite idei chiar contrare sunt binevenite pe blog , chiar prea bine ca asta e rolul unui blog…
Sunt de acord cu tine in principiu, dar nu uita ca America a fost condusa in ultimii 8 ani de un tip care nu prea are nimic de-a face cu limba, (bushismele sunt f cunoscute aici si la tatal dar mai ales la fiu ).
ma indoiesc ca tipul de la care cumperi telemea buna poate extrapola afacerea sa macar la nivel local, lasind semianalfabetismul la oparte
Becali e un bun businessman, chiar f bun.. asta de ce nu vezi… ca e putin demagog, uita-te la Berlusconi care a fost si e primministru…si are Italia in spate….
In legatura cu spatiul ocupat, e virtual , nu te scuza… nu-i al ei, e public..
ea e doar un administrator al unui loc unde-si spune propiile pareri mai bune sau mai…
Ce s-ar face fara sarea si piperil dat de raspunsurile noastre….
Astept un raspuns corect….
marţi 2 septembrie 2008 la 5:20:08 pm
Ceea ce se prezintă aici este o disonanţă jumate cognitivă, jumate afectivă. Pentru că nu există nici o problemă să baleiezi dintr-o parte în alta, există mai multe centre de opinie. Mie-mi place să cred că o să rămân circumspect. Mă amuză totuşi că nu ai spus-o p-aia cu alternativa la CVT, adica unu’ de-ai lu’ Voiculescu.
Fain întoarsă din condei Roxana
Oricum, e in primul rand prostia lor. Cred ca nu sunt atat de idioti incat sa nu-si fi dat seama la ce se expun cu treaba asta. Mi se pare deplasat sa anunti alianta totusi. Pe acelasi calapod s-ar fi putut anunta alianta si intre PRM si UDMR cand au votat ambele pentru suspendarea lui Basescu. Si, dupa cum am spus si la VT, politica nu e o doamna, nici macar una de consum. E mult mai jos.
marţi 2 septembrie 2008 la 5:37:23 pm
Roxana draga, ma indoiesc f tare ca Basescu si PD-L-ul isi fac probleme cu motivatii, explicatii, chestii din astea pt fraieri. Un partid care a facut stanga/dreapta intr-o noapte se poate alia cu oricine. Ma tem ca si cu Dracul insusi s-au aliat deja!!!
marţi 2 septembrie 2008 la 5:39:27 pm
Corect Roxana “oierii si pastorul fara pantaloni”, politica murdara.
Dar si Tariceanu a facut gafe.
Ps. Roxana intra pe blogul – Victor Atanasie Stanculescu.
Click pe “Ovidiu”
marţi 2 septembrie 2008 la 5:41:05 pm
@Mirce Suman
“Niciodata nu este mai injosita specia umana decat atunci cand ignoranta este inarmata cu puterea.” spunea Voltaire si
“H. Heine spunea il copleteaza “O natiune nu pote fi regenerata daca regimul ei nu dovedeste o inalta forta morala. Aceasta forta regenereaza.”
Ai impresia ca Romania e in situtia in care este din cauza ca avem politicieni incompetenti, sau pentru ca avem politiceni corupti, care si-au vazut doar de interesul lor si i-a durut in cot de interesul nostru?
Crezi ca Gigi e un individ care se conduce dupa principii morale, sau se conduce dupa interese?
Eu cred ca decat sa alegem politicieni prosperi fara moralitate, mai bine “saraci si cinstiti”.
marţi 2 septembrie 2008 la 5:43:19 pm
Scuze mesajul anterior era pentru Buddy, nu pentru M. Suman.
marţi 2 septembrie 2008 la 5:52:17 pm
Extrema stanga nationalista formata din PD-L+PRM+PNG=o alianta de tip neonazist care arata ca cine se aseamana se aduna=groapa de gunoi a istoriei.Aceasta este fata adevarata a PD-L si a leaderului maximus care a nasit UCM.
marţi 2 septembrie 2008 la 5:53:18 pm
@offtopic total dar nu ma pot abtine.
Acum Maria Barbu a si inceput sa vorbeasca precum Ion Iliescu, nu numai sa spuna acelasi lucru. La cum se prezinta, tare cred ca nu mult timp va si arata precum Ion Iliescu
@Roxana. Nu stiu daca mai tii minte, dar chiar tu ai spus sa mai glumesc din cand in cand.
marţi 2 septembrie 2008 la 6:03:24 pm
@ Gheorghe,
Cred ca are principii morale simple si interese personale in raport cu imperiul lui financiar… dar sa nu uitam, mai bine oameni cu bani si cu principii simple decit oameni cu principii morale f evazate dar prin care nu incearca decit sa-si atinga scopul financiar evident -imbogatire in functii politice-
La Gigi nu se poate spune asa ceva…Insasi dosarul Valiza dovedeste asta…
Romania este intr-o etapa in care trebuie sa acorde o sansa si acestui tip de oameni si vom vedea rezultatele…
In nici un caz nu vreau un conducator “sarac dar cinstit ” ca sti f bine ce mineriade a adus saracul pe capul bucurestenilor in special si romanilor in general. Si peste asta mai se da si filozof, adica ar garanta dreptul la propietate dar nu si propietatea… Ha, ha,ha…
marţi 2 septembrie 2008 la 6:12:58 pm
@ Roxana. Vezi ce-a declarat Avramescu eventual un update.Eu am postat in EvZ(intre noi fie vorba nu e cine stie ce si este posibil sa nu apara)
marţi 2 septembrie 2008 la 6:32:19 pm
inca astept timpul de dupa alegeri.e posibila alianta pt ca-n disperarea lui presedintele face orice pt a vedea propriul partid la guvernare.repet ce am scris pe alt blog.Base a avut un slogan in 2004 care pe mine unul m-a convins:,,nu pot ei fura cat puteti voi vota” imi aduc aminte ce dubioase au fost voturile pt nemernicul de pastor reformat(de securitati romano-maghiare)pt a ajunge europarlamentar.va fi la fel in noiembrie? in ce proportie?vom afla cu siguranta!
marţi 2 septembrie 2008 la 7:13:33 pm
@Buddy – principile morale nu sunt simple sau “f evazate”, ele sunt reale sau false.
Nu credeam ca sunt politicieni mai perfizi ca Iliescu, dar am ajuns la concluzia ca se poate si mai rau.
marţi 2 septembrie 2008 la 7:26:48 pm
@Dani, daca ceea ce spui despre mine este o gluma, inseamna ca glumele proaste iti ocupa majoritatea neuronilor cu o speudo-activitate. Lasa comentariile imbecile si spune ceva on topic, ca despre mine nu ai tu cum sa vorbesti, pt ca nu intelegi nimic. Nu ai instrument intelectual…. asta ca sa fac o gluma!!!
marţi 2 septembrie 2008 la 7:31:45 pm
@Toţi. Vă mulţumesc mult pentru dezbaterea de faţă, deopotrivă serioasă şi plină de umor,
marţi 2 septembrie 2008 la 7:50:27 pm
E pacat de canibal. Dupa ce a mirosit ca-i ceva rahat cu esenta de trandafir, gata a terminat-o cu odele vibrante eroilor portocalii. Oricum nu a reusit sa faca din rahat racheta, care pe deasupra sa si zboare, asa ca nu i-a mai ramas decat sa zboare el insusi din politica, folosindu-si sezutul – asezat si asa de prea mult timp pe scaunul de sef al Cancelariei prezidentiale – pe post de motor cu reactie
MEDIAFAX: Şeful Cancelariei prezidenţiale, Cătălin Avramescu, nu va mai candida la alegerile parlamentare din partea PDL, el luând această decizie după ce, marţi, PDL şi PRM au făcut o înţelegere prin care Corneliu Vadim Tudor rămâne vicepreşedinte al Senatului, transmite Realitatea TV.
Conform sursei citate, Cătălin Avramescu nu mai candidează din partea PDL, în alegerile din toamnă, din cauza înţelegerii de la Senat dintre democrat-liberali şi PRM.
Cum necum ala micu, cine esti tu, ma Boc, aflarea lui in treaba a dat urmatoarele rezultate
MEDIAFAX: Preşedintele PDL, Emil Boc, a declarat, marţi, din nou, la Şcoala de vară a Organizaţiei de femei a partidului, că formaţiunea pe care o conduce nu are şi nu va avea vreo înţelegere cu Partidul România Mare, transmite corespondentul MEDIAFAX.
El a explicat că înţelegerile dintre PDL şi PRM la nivelul Camerei Deputaţilor şi Senatului sunt “înţelegeri punctuale, cum se fac în Parlament de optsprezece ani”.
“Nu am avut, nu avem şi nu vom avea un protocol, o înţelegere sau o alianţă politică cu PRM. Este o axiomă a PDL. PDL avea o funcţie vacantă prin plecarea lui Radu Berceanu, cea de vicepreşedinte. Am realizat prin liderii de grup o negociere avantajoasă pentru PDL. Am obţinut două funcţii în Birourile Permanente ale Camerei Deputaţilor şi Senatului şi funcţia de preşedinte al Comisiei economice din Senat. E vorba de o înţelegere punctuală, cum se fac de 18 ani în Parlament. De aici până a spune că avem o alianţă cu PRM e absolut fals”, a explicat Emil Boc.
Iar eu nu fac decat sa votez elitele acestui popor de rahat. Adica motul.
marţi 2 septembrie 2008 la 8:15:19 pm
Nu stiu cine a facut toate miscarile,dar acum sunt sigur ca Avramescu va intra in parlament,deoarece toate mingile ce i-au fost ridicate la fileu il fac din cale-afara de eligibil si cred ca si independent daca ar candida,ar avea mari sanse de reusita(sunt sigur insa ca va candida tot din partea unui partid ce incepe cu …pe de geaba nu va spun nimic). Ma intreb daca merita deontologul tot deranjul pe care l-a produs,sau daca se justifica miscarile pe care inevitabil le va provoca aceasta miscare avrameniana.Cineva a considerat ca merita ,dar eu tare as vrea sa se insele,de data asta……
marţi 2 septembrie 2008 la 8:17:12 pm
Am inteles ca nu mai candideaza…Se da tare-n p
marţi 2 septembrie 2008 la 8:17:58 pm
…principii,evident
marţi 2 septembrie 2008 la 9:37:02 pm
@Maria Barbu. Sictir doamna.
Cu respect
marţi 2 septembrie 2008 la 10:18:32 pm
@ Toti,
Pe ce bani se fac asa zisele scoli de vara ale tinerilor din diferite partide si ale femeilor din partide, ce vrajeala mai e si asta…ce fac acolo se asculta unii pe altii se hranesc cu hormoni, etc… nu prea inteleg…
Pe aici prin America si Canada scoala se face prin voluntariat pe la alegeri,
discutii telkefonice, etc nu mplimbari si astia slava domnului au bani…
De Base e cam sarac si si-a trimis buzata pe banii partidului la mare…
marţi 2 septembrie 2008 la 10:48:38 pm
Dani, eşti un nesimţit, o să ai de a face cu mine…
marţi 2 septembrie 2008 la 11:58:06 pm
Georgescule, ia fa tu o fapta crestineasca si sterge-ti mizeria aia caruia cu atata tupeu ii zici blog. Du-te si te piapta-na cu Ilicii si Bombonistii tai. Si ia-o si pe madam Barbu cu tine, ca va sta tare bine.
miercuri 3 septembrie 2008 la 12:06:19 am
@Mihnea. Am spus-o respectuos. Daca ar fi fost vorba de nesimtire, as fi mers ceva mai departe. Doamna Barbu este printre putinele personalitati din aceasta sfera al carei scris este mult peste ideea de partizanat si a carei atitudine fata de critica ar face invidios si un dictator comunist.
Atitudinea ta activa din punct de vedere politic o consider de inteles, pari a avea mare incredere in ce spui. Atitudinea activa din punct de vedere politic a unui om care se considera intelectual si creator de cultura o consider o jignire fata de mine.
Dar daca vrei sa am de a face cu tine, be my guest
miercuri 3 septembrie 2008 la 4:03:59 am
Daca nu-i da decoratia inapoi lui Vadim, macar sa-i dea Meritul Sportiv cu bareta lui Funar. Si iaca-sha, cate un gest mic de asta ne arata cum se negociaza intre “structu`rle” mai vechi si mai noi, intru gloria partidului si inflorirea socialismului. Sigur, Base ce sa zica si el…un nonpaper.
miercuri 3 septembrie 2008 la 8:06:23 am
Egal love.
miercuri 3 septembrie 2008 la 10:31:04 am
Aseara, la Realitatea TV, Razvan Dumitreacu il avea ca special guest star pe Rudotel, noul prieten al lu’ sefu’ lu’ Vantu. Concomitent, Gabi Firea conversa afabila cu Prostanacul, (din nou) prietenul lu’ tata lu’ sefa. Am dat plin de speranta si pe B1Tv, dar ghinion, lipsea ciobanul si m-am intristat. Rutotel mi-a readus insa buna dispozitie, incheindu-si apoteotic numarul, cu o cugetare slobozita la fix in moaca lu’ Razvan: Decat o democratie bolnava, mai bine o dictatura sanatoasa. Auzisi, bre Basescule, cum a si inceput deranjatul sa-ti cante-n struna? Daca-l mai ungi si director la ICR, e-n stare de orice, sa-ti duca si adversarii pe stadion. Acolo stie el ce are de facut, tu trebuie sa-i spui doar “stadion”.
@instalatoru & @Gheorghe. Off topic: V-am lasat un mesaj comun, in subsolul articolului de ieri al Roxanei, cel despre nevertebrata UE. Daca aveti chef si timp, aruncati un ochi si pe acolo, ca e gratis.
miercuri 3 septembrie 2008 la 10:34:36 am
*Budy,la scolile astea de vara e un adevarat dezmat,vorba aia, sa traga ceva pe degete si barosanii din partid. Sotul unei asemenea politiciene ,care a avut inspiratia sa mearga si el(cu mare greu si-a lamurit consoarta,ca astea sunt unse cu toate alifiile(creme de plaja,de),s-a ingrozit ce a vazut acolo si a iesit un scandal monstru(nu mai pupa aia “tabere”,decit de la barbata-su!).
miercuri 3 septembrie 2008 la 12:39:29 pm
O descriere mai completa al intamplarii asteia e urmatorul: dupa ce nu stiu cati ani a fost aliat (sau complice) cu PSD/PC (de fapt si cu PNL a fost aliat cand cu suspendarea lui Basescu), Vadim face de data asta o alianta cu PDL.
Basescu i-a facut de data asta complimente lui Boc. Pe Vacaroiu il lauda regulat la toate televiziunile. Pana mai ieri, inainte sa-i fuga parlamentarii la PC, il simpatiza pe Voiculescu.
Acum va intrebati ce-ar zice Patapievici, ce-ar zice Liiceanu, ce-ar zice Catalin Avramescu. Cat timp Vadim se freca de Geoana, nimeni nu se intreba nimic. Ce ne puteam intreba? “Ce-ar zice Paunescu?”
PS. Daca-mi raspunde cineva ca-s pedelist (sau simpatizant sau membru in orice alt partid) se inseala si e si talamb.
miercuri 3 septembrie 2008 la 12:39:59 pm
Ups, “urmatoarea”, nu “urmatorul”.
miercuri 3 septembrie 2008 la 2:08:52 pm
Vorbim despre Romania si vorbim despre politica. Atata timp cat masina merge nu conteaza ce combustibil foloseste.
miercuri 3 septembrie 2008 la 2:20:25 pm
@urasilagara: trecand peste faptul ca presedintele este unul din motivele pentru care se pun intrebari de genul asta, cele mai importante se regasesc in ceea ce PDL pretinde si unii mai naivi spera sa mai si creada, ca este un partid care nu sustine doar ca regimul comunist a fost un regim criminal dar si o arata in sensul ca un vadim, iliescu sau alti fosti nu sunt persoane care merita sa fie inclusi in planurile lor politice… altfel nu e doar ipocrizie politica, de asta avem peste tot, e o mare idiotenie si jignire. pana la urma, multi oameni tot astepta sa-i puna cineva pe fostii comunisti acolo unde isi au locul. Si daca nu se lasa cu pedepse sau alte chestii, dar macar sa se lase cu niste constante: nu avem ce sa discutam cu oameni care au nenorocit alti oameni pentru ca asa erau vremurile. stiu ca mai sunt o gramada de fosti prin toate partidele care indiferent de politica zilei s-au descurcat. dar cand un Vadim spune ca mai bine o dictatura sanatoasa decat o democratie balnovicioasa deja avem un caz patologic. si inca ceva: la votul cu condamnare comunismului s-a vazut clar cine e vadim. daca pe la PDL se crede ca vadim poate sa fie o fiinta normala, cineva de acolo nu prea are tangenta cu realitatea. si inca ceva: intrebarea cu ce-ar zice Paunescu e cam hilara… baietii au beneficiat amandoi de pe urma comunismului. ar zice ok.
miercuri 3 septembrie 2008 la 2:27:39 pm
@Liviu, @mada_vic. Boc găseşte mereu justificări, pentru orice.
@Mircea Suman. Concluzia dv. este logică, dar consider că o asociere a PNL cu PSD ar fi neavenită.
Referitor la Cezar Preda. El are o problemă. Majoră. Şi se ia de toată lumea, până la calomnie.
@toader. Sistemul ăsta e de groază, Dane, nimeni nu poate şti ce iese. Cel mai probabil, o varză.
http://turambarr.blogspot.com/2008/09/dau-un-whiskey.html
@Buddy. Îţi plac Jiji şi Vadim, e dreptul tău.
@Johnson. Acum poate candida şi Mitică, pentru că nu mai candidează Cătălin Avramescu.
@imperialistu. Din păcate. Dar cât de cât se mai descurcă. Şi mai e câte un Răzvan Dumitrescu.
@Karina. Normal!
@Mircea Suman. Dacă ar avea toată lumea pe aici civilitatea dv. ar fi prea frumos ca să fie adevărat.
@Daniel. Poate că unii au băgat banii tocmai de-aia.
@Buddy. Atât de public e locul ăsta pe cât de Bulevardul Paulista este creierul tău.
@Dani. Şi pe mine mă amuză cât de redusă mă crezi.
@Maria Barbu. Ai dreptate, Maria, de la stânga la dreapta nu-i decât un pas. Mic pentru Boc, mare pentru Băse.
@Ovidiu. Mulţumesc pentru link.
@Gheorghe. Întrebarea e: cum intră în Parlament?
@octavpelin. Adevărata faţă. Dar ei sunt cameleonici, Tavi.
@Dani. Te iei nejustificat şi deloc elegant de Maria Barbu. Ce a spus ea care nu este real? Şi trebuie să o ataci la persoană – şi încă atât de lipsit de maniere, ceea ce nu mă aşteptam din partea ta – doar pentru că a punctat o realitate care te deranjează?
@Maria Barbu. Îmi cer scuze pentru @Dani.
@BarlogulPNTCD. Cătălin Avramescu a fost consecvent. Acum poate candida şi Mitică.
@Radu Humor. Pe ce te bazezi?
@Johnson. În principii, normal.
@Buddy. Nu ştiu pe ce bani se fac, dar ştiu modelul. Singurul partid care avea şcoală de vară era PNŢCD. Pe urmă, s-au luat toţi după PNŢCD. Iar PNŢCD n-a mai făcut şcoală de vară de câţiva ani. Din diferite motive. Poate face una de iarna nu-i ca vara. Nu-i aşa, Radule, Dorule?
@Mihnea Georgescu. Nu sunt de acord cu atitudinea lui Dani, aşa că ai avut dreptate să reacţionezi. Deşi nu-mi place că l-ai făcut tâmpit. That was not nice.
@Imperialistu. Aici e 1-0 pt Mihnea. Are un umor inimitabil.
@Dani. Şi care-i problema, nu are voie să aibă preferinţe partizane? Numai că tu te-ai luat de Maria Barbu şi i-ai răspuns necavaleresc nu pentru “opinii partizane”, ci pentru realitatea dureroasă pentru unii – fiindcă indenegabilă – anume, că PD a trecut de la socialişti la conservatori. Şi a băgat un minus L, ca să-şi justifice neadeziunea la ALDE (Partidul Liberalilor şi Democraţilor Europeni).
@Rabi Schtrudell. Nonpresident.
@dadatroll. (nu)totdeauna.
@Florian. Am vrut s-o pun la zicala zilei, dar pe urmă a venit vorba grea, cea a lui Victor Ciutacu şi am uitat de zicala lui Vadim.
@Radu Humor. No, la ce te referi?!
@urasilagara. Raţionamentul tău e sofistic. Şi ştii foarte bine. Ca dovadă şi fotografia, şi secvenţa din Parlament.
miercuri 3 septembrie 2008 la 2:54:50 pm
@urasilagara. Raţionamentul tău e sofistic. Şi ştii foarte bine. Ca dovadă şi fotografia, şi secvenţa din Parlament.
De ce?
Ce fapte esentiale omit?
Esential e sa nu uitam ca pre multi i-a complimentat Vadim, cu multi s-a aliat de-a lungul timpului.
Nu Basescu si PDL-ul au inventat ieri colaborarea cu Vadim.
Asta dovedesc “si fotografia, si secventa din Parlament”.
Tu spui ca se pune de-o alianta serioasa si ca alianta aia E NATURALA. Ca si cum alianta Vadim-Vacaroiu-Voiculescu e(ra) nenaturala. Ca si cum s-ar separa acum apele in politica si PSD-ul, PC-ul, nealiati cu Vadim, raman curati si nemanjiti cu vadim. Eu protestez si zic ca sunt!
miercuri 3 septembrie 2008 la 2:57:01 pm
@Daniel
Stiu ca e hilara intrebarea, am glumit. N-ar zice doar un “ok”, ar scrie 10 strofe de “ok” pe tema asta.
miercuri 3 septembrie 2008 la 4:49:43 pm
“PS. Daca-mi raspunde cineva ca-s pedelist (sau simpatizant sau membru in orice alt partid) se inseala si e si talamb”. Stai linistit ,ca numai asta-ti mai poate ajuta……
miercuri 3 septembrie 2008 la 5:00:14 pm
@urasilagara. Omiţi, de exemplu, faptul natural că singurele partide care nu au fost niciodată aliate cu PRM sunt PNŢCD şi PNL.
Din partea mea, alianţa PC-PRM, ai dreptate, e valabilă, ca dovadă şi ostentaţia anti-maghiară.
Iar alianţa PSD-PRM a fost chiar … protocolară, pe vremea “patrulaterului roşu”, când PSD se numea PDSR.
@Darius. Vezi mai sus.
@Radu Humor. Poate că nu este, dar nu te-a convins.
miercuri 3 septembrie 2008 la 5:02:59 pm
Vadim nu spune prima data chestia cu dictatura sanatoasa(de fapt nu-i a lui),dar asta i-a placut atit de mult Marelui Crucisator,incit ,pentru citeva voturi,a acceptat sa si-l apropie. O fi politica de centura, dar parca si alea au anumite limite peste care nu trec decit in situatii de forta majora. Frica debarcarii naste monstrii politici ! N-as fi crezut sa se intimple niciodata asemenea alianta-mpotriva naturii,dar vad ca piratul dupa ce l-a reabilitat pe Ilici,il scoate din rahat si pe cel care numai nu i s-a desertat pe chelie.Singurul cistigator ramine nebunul,are se apropie amenintator de sahul la rege(deocamdata regina blonda ,fiind pe aceeasi linie cu nebunul nu poate avansa nici un boc(pion),spre a evita matul,singura speranta raminind patul!)
miercuri 3 septembrie 2008 la 5:33:44 pm
@Roxana
Multumesc ca mi-ai dat si mie un pic de Dreptatea
luni 15 septembrie 2008 la 3:30:26 am
DUPA EXPOZITIA NAZISTA UNA COMUNISTA
Reinceperea scandalului la ICR,New York
La New York in capitala artistica , politica si financiara a lumii, nu departe de Wall Street sa deschis o expozitie desantat comunista. Sa nu credeti ca ea este organizata de centrul cultural cubanez, propaganda lui Chavez sau agenti nord coreieni. NU. Ea este organizata de regimul de la Bucuresti, a lui Traian Basescu
Expozitia se cheama “Appoiment with History” si are loc la galeria Lombard Fried Projects, in cartierul celor mai importante galerii americane,Chelsea
Schema acestui eveniment propagandistic extremist este simpla, dar greu de suportat, in special pentru cei care au cunoscut comunismul, pe propria piele. Ambianta sonora este asigurata de citirea repetitiva in limba germana a Manifestului Comunist creiat de Marx si Engels in 1848. Un numar de12-15 tablouri avind “lait motif ” steaguri rosii ,prezinta delirul revolutionar.La o privire mai atenta este vorba este de o singura demonstratie, care confrunta politia in diferite unghiuri si ipostaze. Integrate sunt alte alte aglomerari umane . probabil de la alte demonstatii de acelas fel. ,Despre aceasta expozitie nu se poate face nici un comentariu artistic sau estetic , pentru ca lipsa de talent a asa numitilor artisi, este absoluta. Uratenia este totala .(trebue remarcat ca prin comparatie, artistii strazii care au facut expozitia anterioara, sunt niste genii ) . Imbecilitatea acestei manifestari patapieviciane este evidenta. Probabil tocmai de
aceea este greu, sau chiar imposibil de a gasit, mobilul sau ratiunea acestei aberatii intelectuale. Las cititorului sa citeasca programul evenimentului poate va intelege ceva.
“In their series of paintings, Vatamanu and Tudor enact processes of collective and personal remembering. The catalyst for the series was an anti-capitalist demonstration the artists witnessed in Basel, with its insignia and banners familiar to them from their youth in [communist] Romania. The compact, small-format paintings are products of a painterly exploration undertaken in quest of a new symbol of communist utopia, which includes its own failures and scars. The artist duo research their motifs of utopian ideologies and their implications for social conditions in archives, schoolbooks, photographs, and propaganda films, and come up with familiar images. lucrarThe audio-installation “Communist Manifesto/Manifestul comunismului” comprises a lectern with live microphone, rows of chairs, and loudspeakers over which a reading of Marx and Engels’ Communist Manifesto (1848) is audible. Overlaying the images, the soundtrack calls on the viewer/listenerto become conscious of ideological stratifications and to question the division of theory and practice.” – Silke Baumann (informatii despre aceasta expozitie le gasiti la www.icrny.org sectia events ) ”The exhibition is presented with the support of the Romanian Cultural Institute in New York.” Dupa cum vedeti din acest ultim rand, aceasta expozitie este suportata din banii publici,din banii din taxe ale romanilor.Pentru a inchiria un spatiu la o galerie, in acest cartier de elita, timp de o luna de zile, costa in jur de 40.000$. Trebue mentionat ca toate expozitiile si evenimentele culturale ,de la venirea directoarei Corina Suteu sunt facute la galerii,teatre si cinematografe particulre.Este o operatiune de peste o jumatate milion de dolari.Faptul ca ICR, New York are o superba galerie de arta si o sala de spectacole face ca lucrurilr sa fie extrem de suspecte.( Mentionez ca nici odata inainte de directoratul Patapievici ,nu sa facut vreo actiune culturala in afara perimetrului ICR, pentru a nu se arunca banii pe fereastra ) Desvaluind aceste lucruri este evident ca trebue deschisa imediat o ancheta si acest gang bagat in puscarie. Revenind la
expozitia “Appoiment with History” a artistilor Mona Vatamanu si Florin Tudor, care ridica un imn steagurilor rosii, trebue remarcat ca in cinci foste tari comuniste, arborarea steagului rosu si insemnelor comuniste,secera si ciocanul ,sunt pedepsite prin lege.Iata ce spune Dl Franco Frattini, European Commissioner of Justice and Internal Affairs; DICTATURA COMUNISTA NU ESTE MAI PUTIN DE CAT DICTATURA NAZISTA RESPONSABILA, PENTRU MOARTEA A ZECI DE MILIOANE DE OAMENI. Ca si in cazul expozitiei naziste am chemat politia.Rolul politiei nu este de a inchide o galerie.(In cazul galeriei ICR nu a existat nici o sansa, pentru ca ea are statut diplomatic) ci pentru a aduna probe.Acesre probe sunt necesare cand autoritatile deschid o actiune legala.(In cazul descinderii la expozitia nazista, sa cautat zvastica,singurul element care contravenea legilor statului New York.) Aceasta manifestare incita la violenta , ura de clasa si la rasturnarii sistemului democratic prin forta . Am inceput pregatirea in aceste zile a unei demonstratii a artistilor din fostele tari comuniste.Vom demonstra impotriva expozitiei comuniste in fata misiunii Romane la UN. Am contactat deja vreo 20 de prieteni ,camermani si fotogrrafi care vor face cunoscut lumii evenimentul. O expozitie nazista si una comunista ,in numai cateva saptamani este prea mult.Cred ca Basescu merge cu provocarea prea departe.
Deva ( Robert Horvath ) New York
LA MANIFESTATIA ANTICOMUNISTA, ANTI BASESCU VOR PARTICIPA; Cuban American Democracy Project Biyelorussian anticommunist front Russian Anti-Communist Committee Lithuanian National Forest Brothers of Estonia Croatian National Front Free Cuba Fundation Veterans of America Anticommunista Hrvatski Nationalni Front Free Burma Coalition Slovac National PARTY Center for Anticommunism Ultra Anticommunist Association Radical Anticommunist Action Junta Patriotica Cubana Polska Liga Monarchistyczna Solidarnosc Croat Anticcmmunists PROTEST IMPOTRIVA EXPOZITIEI COMUNISTE ICR NEW YORK ( Appoiment wiith History) COMUNIST MANIFESTO MISIUNEA ROMANIEI LA NATIUNILE UNITE 200 East 38 Street ( at 3 AVENUE ) NEW YORK
vineri 7 noiembrie 2008 la 1:33:22 pm
CEUSESCU,BASESCU SI INVERS.
Revenirea studentilor palestinieni in Romania la invitatia presedintelui Basescu, certifica aderarea tarii la sfera de influenta a lumii arabe. Ea va duce la creierea unor noi celule AL QUEDA si intarirea organizatiile teroriste din Romania
Pentru ca primele atacuri asupra Vestului sunt asteptate in curand ,nu ramane decat revocarea invitatiei. Acest lucru este ateptat sa se intample prin colaborarea serviciului romanesc ,cu cele aliate. Nu ramane decat repetarea unui scenariu cunoscut si executat cu succes in 1989.(Singura diferenta este ca de data aceasta rusii sunt inlocuiti cu israelielienii.)
Merita sa amintesc cateva din activitatile tipice ale “studentilor” care primesc sprijin material si logistic in Romania:
• 1984 – Ahmad Mohammed Ali Al-Hersh, student palestinian cu cetatenie iordaniana, l-a impuscat mortal pe diplomatul iordanian Azmi Al-Mufti. Al-Hersh era membru al Organizatiei Abu Nidal (OAN), iar arma si munitia ii fusesera furnizate de Mustafa Said Hasan Al-Khardali, un alt membru OAN.
• 1985 – o masina-capcana a explodat la Universitatea Politehnica Bucuresti, in cartierul Grozavesti, provocind moartea a doi ofiteri USLA. Atentatul a fost revendicat de organizatia Fratii Musulmani si a implicat patru membri ai acesteia: irakienii Hassan Adil Al-Ali si Tarek Awad, sirianul Haytham Rahmeh, poreclit “Doctorul”, si iordanianul Ibrahim Ali Ahmad Dawood.
•• 1996 – Ali Safwan Mohsen,student, membru Hezbollah, a fost depistat in Romania de ofiterii BA. Acesta a facut parte din grupul de comando implicat in deturnarea avionului TWA care lega Atena de Roma, in 1995.
• 1998 – o bomba artizanala a fost descoperita sub Podul Izvor din Bucuresti, cu putin timp inainte de Ziua Nationala. Atentatul nu a fost revendicat.
• 2000 – o bomba artizanala a fost descoperita la Craiova, in WC-ul unui vagon CFR. Aceasta a fost dezamorsata cu 15 minute inainte de momentul exploziei. Este primul atentat cu bomba din istoria CFR.Sunt banuiti studenti arabi.
Aparitia unei unei coloane arabe intr-o regiune plina de instabilitate a Marii Negre este inacceptabila.
Doctrina americana este clara.Cei care se aliaza sau sponsoreaza terorismul sunt terroristi. Vizita in Siria la doua zile inainte de atacul american asupra bazelor de terosti,arata cu cine se aliaza Basescu. Indiferenta fata de profanarea mormintelor evreiesti, a aratat lumii civilizate….. cine este Basescu. Sponsorizarea unei expozitii, Al Queda la ICR ,New York realizata de un student arab Omar Marvan Abaki arata….. pana unde poate ajunge presedintele. Desecrarea unor menore, simbol sacru al credintei evreiesti ,avind la colt de strada Anti Defamation League (la zece saptamani de la inchidederea oficiala), intr-un oras cu trei milioane de evrei ,descopera insa un extremist periculos,departe de normele lumii civilizate. Atragand animozitatea occidentului,din ce in ce mai izolat, acestuia nu-i ramane decat sa se pregateasca pentru vizita (nu de mult confirmata) in Iran. Concidenta face ca aceasta sa fie si ultima vizita oficiala, a lui Nicolae Ceausescu. Sa-i uram deci drum bun.
Robert Horvath New York
vineri 10 aprilie 2009 la 1:14:34 pm
Stiti cum il caracterizeaza psihologii pe Gigi Becali? Cica este o fire inchisa…