Foto: Marius Mina
Astăzi, într-o şedinţă ilegală, BNC al PNŢCD a decis suspendarea pe termen de un an a lui Radu Sârbu din PNŢCD. Pe motiv de “servim patria”, respectiv, o porcărie conform căreia liderul ţărănist este din nou acuzat în cauza privatizării Romtelecom. Un pretext penibil.
În realitate, motivul este frica viscerală a uzurpatorilor PNŢCD, în frunte cu penibilul personaj Marian Miluţ, că la congresul din august, vor pierde prin vot legitim, conducerea, în favoarea lui Radu Sârbu, în care majoritatea ţărăniştilor văd şansa de relansare a mult încercatului partid istoric.
În urmă cu câteva zile, a avut loc la sediul central, o şedinţă furtunoasă, în care Radu Sârbu a spus lucrurilor pe nume, acuzând conducerea PNŢCD de politici falimentare. Primarul Timişoarei, vicepreşedintele Gheorghe Ciuhandu, s-a delimitat, la rândul lui, de conducerea uzurpatoare.
Ulterior, Miluţ a sigilat sediul central al ţărăniştilor, interzicându-le accesul. Ceea ce-l interesează pe individ este să pună mâna pe sediul din Bulevardul Carol I nr 24 şi pe alte sedii valoroase din ţară. PENTRU GAŞCA LUI MILUŢ, PNŢCD NU-I DECÂT O AFACERE IMOBILIARĂ.
Radu Sârbu a declarat, pentru MEDIAFAX, că decizia este lovită de nulitate. Fiind luată, cu laşitate, în absenţa lui: “Nu sunt învinovăţit de nimic. Este o hotărâre aberantă a Înaltei Curţi, care cere procurorilor să reia cercetarea cu privire la privatizarea Romtelecom. Este un pretext folosit de echipa Miluţ pentru a slăbi opoziţia pe care o are în partid. Totul este o aberaţie“.
O aberaţie care are să-l coste. Singura şansă pentru revenirea PNŢCD este un cartel electoral în câteva colegii cu PNL. Iar un om de talia premierului Tăriceanu a dezavuat, deja, orice alianţă cu personaje derizorii ca Miluţ. Şi este suspendat chiar ţărănistul pur-sânge capabil să relanseze PNŢCD şi să aibă tot respectul liberalilor.
Oare câte trebuie să mai suporte acest partid care, alături de PNL, se identifică fidel cu istoria modernă a României?
Ţărănişti, aux armes, mes amis!

luni 21 iulie 2008 la 6:16:46 pm
Ciuhnadu la bagat fraudulos pe Milut, Sârbu la sutinut acum sa faca ciocul mic!
Care taranisti?
luni 21 iulie 2008 la 6:21:12 pm
Nucleul dur al PNTCD este in afara partidului mai demult. De domnul Radu Sarbu ne miram cata rabdare are. Probabil ca nu va fi nici un congres. PNTCD a murit, se cere totusi un partid crestin democrat. Altul. Vedeti bine cine scalambaie denumirea asta.
luni 21 iulie 2008 la 6:25:27 pm
@Presedinte al Boborului. Decât să vorbeşti ce nu ştii, mai bine taci. Că uneori, tăcerea e de aur.
@alex. dumitrascu. Are răbdare, pentru că iubeşte acest partid. Putea fi acum parlamentar PNL, dar el e fidel PNŢCD, Unul din rarele exemple de fidelitate. Nici un alt partid, Alex! PNŢCD trebuie şi poate fi relansat, Dacă nişte impostori scălămbăie, cum bine spui, denumirea asta, e un motiv în plus să fie reafirmat ORIGINALUL.
luni 21 iulie 2008 la 6:36:35 pm
Domnule Dumitrascu,
avem din belsug hibriduri liberal-cedist,sediste,respectiv omul nou, fara Dumnezeu, fara ideologie, masochist ce se gudura pe lânga (pupa in cur), tatuc, cu onor telectualitatea in primâ linie!
Ce sansa a avut PNT dp 89? imensa, au calcat-o in picioare bestiile astea inclusiv Sârbu. Ciuhnadu a fost lovitura de gratie data PNT, avea toate sansele sa relanseze PNT, era singurul in care taranisti si-au pus ultimile sperantele dna Roxana cunoaste mai bine istoria
luni 21 iulie 2008 la 6:45:37 pm
@Presedinte al Boborului. Vorbiţi prostii. Şi vă spun asta, tocmai pentru că, într-adevăr, cunosc nu mai bine, ci cel mai bine. I’ve been there! Toţi liderii PNŢCD, după moartea preşedintelui Coposu, cu excepţia firavă a domnului Diaconescu, s-au temut de Radu Sârbu, pentru că nulităţile nu suportă valoarea. Nu fac faţă competiţiei. Şi din păcate, chiar şi un om valoros ca Victor Ciorbea s-a temut de Radu Sârbu, cu toate că Radu a fost primul care i-a propus să preia PNŢCD şi să-l salveze de conducerea uzurpatoare a lui Marga, înfiat, ulterior, prosteşte de PNL.
luni 21 iulie 2008 la 6:47:49 pm
Si tov Ciuahndu a fost si ramas (la post) “fidel” (castro), scuze, am uitat ce spunea “riciul” cu un deceniu si …
luni 21 iulie 2008 la 6:48:53 pm
@Barlogul PNTCD. Maestre ai doi primari in jud Constanta,la Cogealac(nume cu pronuntate rezonante saxone :lo: ) si la Vulturu….Cred ca e o performanta buna in conditiile actuale in care partidul trece printr-o nedorita criza)
Ma mir ca nu sare nimeni sa preia fraiele acestui mare partid.In toamna lui 1996 la sediul central din Rosetti se facuse o coada ca la inaugurarea supermarketurilor la inscrieri.Eram in biroul de unui domn foarte in varsta care nu facea fatza acelui val,il mai ajutam dar era ceva ingrozitor de gretzos,oameni care dadeau cu pietre in noi pana atunci brusc deveneau taranisti prin traditie.De aia s-a frant PNTCD,lideri imbatati de succes nu au realizat ca fundatia noii constructii este fragila,alcatuita din noii parveniti trecuti cu arme si bagaje in partid.Din naivitate sau din interes acestora li s-a incredintat la nivelul 2 si 3 destinul partidului.S-au adus acolo toti copiii,toti nepotii,toti cumetrii.S-a impartit cascavalul in stanga si-n dreapta fara discernamant.Eu am facut un pas inapoi,nu mai recunosteam defel partidul lui Coposu.De fapt acel partid a fost Coposu insusi.Dupa dansul s-a ales praful.A inceput lupta pentru putere in partid,lupta pentru privilegii,pentru amanetarea viitorului la varful PNTCD.Toate astea au distrus in timp scurt totul.
Eu te felicit ca ai rezistat pana azi acolo la Brasov,esti un adevarat Ultim Mohican.
Nu-l vad pe Radu Sarbu mai putin vinovat in ceea ce a ajuns PNTCD azi.Era foarte vocal in luptele interne,era intotdeauna in gasca dominanta culminand a fi recunoscut ca omul lui Constantinescu.Chiar daca e amic cu gazda noastra eu nu cred ca PNTCD va suferi cu ceva in urma acestei suspendari.Sa nu uitam si episodul de la ultimul congres atunci cand l-a sustinut pe un anume Radulescu,omul PD la conducerea partidului.Asta nu inseamna ca-l sustin pe Milut,nicidecum.Partidul trebuie luat de la acest nivel de o persoana puternica,poate din strainatate care sa stie ce si cum sa faca sa-l readuca macar in Parlament pentru inceput
luni 21 iulie 2008 la 6:49:16 pm
@Presedinte al Boborului. Bine că citaţi din clasici.
luni 21 iulie 2008 la 6:50:20 pm
@ PRESEDINTE DIN TOPOR,
right maestre, taranistii who ?!
Partidul e mort, traiasca partidul…
PNL prin denumire, istorie politica, etc. ar fi un partid suficient ptr. Romanika sa acapareze asa zisul curent crestin democrat, dar conform tonomatelor publiciste, le trebuie cit mai multe placi ca sa functioneze..
Bulimaseala balcano-romaneasca…
Halal.
luni 21 iulie 2008 la 6:56:51 pm
@Johnson. Greşeşti foarte tare! Dimpotrivă! Pe Rădulescu l-a susţinut gaşca amicului meu Remus Opriş.
luni 21 iulie 2008 la 6:57:21 pm
@Roxana,
problema Radu Sârbu este alta, respectiv guvernarea CDR! Pe nedrept a fost sanctionat doar PNT, liberali si PD s-au spalat pe mâini.
Nulitatile au fost bagate de Coposu in partid, propulsate la vârf,
Cazul Ciuhandu ne-a demonstrat ce fel de agenti au fost introdusi. Nu discutam pe vorbele lor ci rezultatul faptelor lor, curat bolsevice!
Nu are absolut nici o sansa sa redreseze PNT R.Sârbu, nu este credibil, este vulenerabil.
luni 21 iulie 2008 la 6:57:37 pm
@Buddy. Bulibăşeală e fix în capul tău furajat.
@Presedinte al Boborului. Vulnerabil îl arată, din 2000 încoace, exact Securitatea. Hai să-i facem jocul, să fim proştii serviciilor. Bun aşa! Îţi spun eu, Bobor, fără pluralul majestăţii, de când l-au luat în vizor băieţii. De când era vorba să fie prim-ministru. Iar Emil Constantinescu, împreună cu stupida conducere de atunci – ca şi de pe urmă, ca şi de acum – a PNŢCD, s-a kkt pe el şi l-a preferat pe blue eyes Isărescu.
luni 21 iulie 2008 la 6:59:27 pm
Johnson: daca vine cineva din afara.. cu toate bunele intentii ar ingropa definitiv partidul cu pricina!
Parerea mea… HIC!
luni 21 iulie 2008 la 7:02:04 pm
@Paul. Părerea ta este. Am vrut să spun: DA.
luni 21 iulie 2008 la 7:03:05 pm
@ Roxomatul din Roxania,
PNTCD e mort period.
Vei vedea in viitor , nu are masa electorala, poate sti dece ?
Asa ca, ce se intimpla in partid la virf e bulimaseala de aprovozionat tonomatele (prostita lumea ).
luni 21 iulie 2008 la 7:03:12 pm
@ Roxana,poate greseasc cu Radulescu dar nu gresesc cu privire la aportul lui Radu Sarbu la prabusirea imaginii si dezintegrarea PNTCD in 2000-2002
luni 21 iulie 2008 la 7:04:31 pm
J o h n s o n a descris corect fenomenul PNT, acesti intrusi au distrus partidul, sunt majoritari si azi, inclusiv in diaspora, eu le-am spus pe nume
utecisti
luni 21 iulie 2008 la 7:06:17 pm
@ Scuza-ma ca-l atac pe Radu Sarbu,nu spun ca nu e om de valoare,ca nu a fost un bun taranist.Spun ca a cedat si el orgoliilor si asta nu a facut bine nimanui.
luni 21 iulie 2008 la 7:06:36 pm
@Buddy. Nu mai bâzâi, că eu nu omor nici muşte, nu omor nimic. Vi se furajează câte o expresie imbecilă, cum e asta cu tonomatele şi voi o înghiţiţi. Fără asemenea clienţi, n-ar reuşi în veci structurili. Pe care le serviţi, în iluzia prostească că – sic! – le combateţi.
@Johnson. Adu-mi argumente, dar n-ai de unde. Eu am fost acolo şi ştiu tot, prietene.
luni 21 iulie 2008 la 7:12:33 pm
Vedeti si singuri ca in Romania ultimilor 10 ani nu am auzit nici un cuvant despre doctrina. Socialisti de capatuiala, liberali de stransura, si crestini democrati inexistenti.
Adevarul celor spuse de mine rezulta chiar din sugestia de….salvare a PNTCD formulata de Roxana. Intre doctrina liberala si cea crestin democrata antagonismele sunt extrem de mari. CDR, a fost cum o arata si numele, nu o alianta bazata pe doctrina, ci o alianta impotriva fortelor antidemocratice, a totalitarismului in revenire.
Cel care a pierit, este cel mai putin viabil in spatiul romanesc, slavofil si balcanic. Crestin democratia nu supravietuieste fara o morala practica a fiecarui individ, fara seriozitate si oarecare austeritate in abordarea vietii politice.
In spatiul slav nu se poate; vedeti Rusia, Bulgaria, Serbia, Romania.
Dupa 50 de ani de slavofilie pravoslavnica nu mai avem resurse morale pentru asa ceva. Perioada 90- 96 a fost un miracol bazat pe forta unor personalitati precum Coposu, Ratiu, Radu Sarbu, Moisin, si altii asemenea, mai putin cunoscuti.
Alungarea lui Milut din Rosetti nu rezolva nimic. Nu mai sunt destui sa umple locul.
luni 21 iulie 2008 la 7:17:18 pm
@alex.dumitrascu. Nu mi se pare că antagonismele sunt mari, cred că ele nici nu există.
Democraţia creştină nu este o doctrină confesională, ci politică. De altfel, din punctul meu de vedere, este preferabil conservatorismul în stil anglo-american.
Raţiu săracul n-a făcut decât să viseze că va fi preşedintele PNŢCD.
luni 21 iulie 2008 la 7:23:39 pm
@Roxana,
sa batem fierul cât este cald, ACUM ESTE MOMENTUL!
la fel cum este azi diabolizat Basescu a fost CDR-ul, respectiv PNT, de târfa asta numita pompos “presa”.
Taranisti autentici îi gasesti alaturi de Basescu, (ex Ticu) cel putin cu ocazia suspendari a fost evidenta acesta crunta realitate, restul absenteaza! Cauza: primo; tov agent Ciuhnadu, duo; principiilor pe care Basescu, surprinzator si rusinos le-a si onorat!
Da, sunt un taranist autentic care il sutine pe Basescu! Pe colegul dvs il doream implicat, propulsat in partid (PNT), a refuzat constant si vai, tot ce mi-a spus inclusiv privitor la monarhie s-a adeverit. Indivizi super pregatiti, bun simt, asa cum este colegul dvs stau retrasi, galagiosi utecisti sunt in fata, este vremea lor, doar Ro este condusa de tatucul bolsevic numit Iliescu si va mai fi pâna mierleste aceasta bestie daca aceiasi târfa il va baga pe Oprescovici
luni 21 iulie 2008 la 7:36:12 pm
ROXANA @
“Democraţia creştină nu este o doctrină confesională, ci politică”
Ti se pare. Jaques Maritain a fost neotomist, iar doctrina crestin democrata este actuala doctrina sociala a Bisericii Catolice.
luni 21 iulie 2008 la 7:39:00 pm
@ Roxana,unde vine vorba de PNTCD apare si o stare conflictuala de aia n-o sa ma mai bag in chestiune.Le avem pe alea de azi de dezbatut,cu Base,Udarea,Boc…
luni 21 iulie 2008 la 7:42:00 pm
@Presedinte al Boborului. Boror, numeri pe degete pe cei care-l critică pe Băsescu. Să fim serioşi, Într-adevăr, în 1997, când eu îl criticam pe Băsescu, artătând cine este şi ce face, tot restul presei îl făcea varză pe Ciorbea şi îl ridica în slăvi pe Băsescu,
Nu ştiu la ce coleg vă referiţi.
Afirmaţia referitoare la ţărănişti adevăraţi, alături de Băsescu, asta ar fi triumful fenomenului Piteşti.
Eu rămân ce-am fost. Scriu doar ce cred. Şi punctum. Probabil şi de aceea rămâneţi cu mine, chiar dacă v-am taxat, adesea.
@Johnson. Nu trebuie să te scuzi. Dar nu a fost aşa cum spui.
luni 21 iulie 2008 la 7:43:40 pm
Corect tot ce spuneti dle Dumitrascu! A existat in PNT unanume ideolog numit Bazu (s-au asa ceva), care facuse un excelent program, statut în ideia ca odata venit Ciuahndu la conducere va demara caruta, ei as, primul lucru a fost sa renunte la statut si program, au bagat imbecilitatea bubeneasca. Se aude ceva de Pr Boila, care are si dânsul o superba teza,circula in samizdat.
luni 21 iulie 2008 la 7:48:58 pm
si atunci cum au ajuns ,, caricaturile” astea in fruntea PNT-CD? toti vorbitorii de limba romana ce se lafaie pe sticla si ,,baiatul cu capul mare”
eu ma bucur ca macar PNL rezista atacurilor securisto- comuniste ce vor desfiintarea lui.dar le mai trebuie oameni capabili in administratie caci imaginea ce ne-o lasa dupa guvernare cam schioapata
luni 21 iulie 2008 la 7:49:26 pm
@alex.dumitrascu. Şi trebuie să trăim în trecut?! Corneliu Coposu, greco-catolicul, a susţinut mereu caracterul non-confesional şi a susţinut, la UECD – autentica familie creştin-democrată şi conservatoare, nu adunătura PPE – constituirea unui grup al partidelor creştin-democrate şi conservatoare din ţările majoritar ortodoxe.
@Presedinte al Boborului, Domnul Bâzu a promovat o doctrină politică şi nu confesională, de altfel, este ortodox, creştin practicant.
Referitor la părintele Boilă, care-mi e foarte drag şi ştiam că şi dumnealui ţine la mine, din cauza dumnealui, din păcate, s-a produs ruptura din PNŢCD şi constituirea ANCD, iar Victor Ciorbea s-a raliat din obligaţie, în loc să fi rămas reper al alternativei în PNŢCD, care să fi preluat partidul, din interior, atunci când era necesar.
luni 21 iulie 2008 la 7:50:22 pm
Vezi care e ascendenta lui Ciuhandu si ai sa intelegi.
Am facut si noi texte doctrinare cat cuprinde, dar la obtuzitatea lui Ciorbea si dusmania lui Ciuhandu….
De fapt noi eram cei 5-6% care i-ar fi bagat in parlament indiferent de prestatia “presei”. Dar nu au vrut sa-i trecem strada, ne-au imbrancit, asa cum face si Roxana.
luni 21 iulie 2008 la 7:55:22 pm
@Roxana Iordache
Te pup, Roxana.
Milutz- paranoicul personaj de OTV, cel care se iluzioneaza a fi presedintele PNTCD-ului, isi permite prea multe, deja! Este incredibil unde s-a ajuns, Radu Sarbu suspendat de nulitatea Milutz!
Rox, cum pot unii sa creada ca taranistii “adevarati” sunt alaturi de voda de la Cotroceni?!!!
luni 21 iulie 2008 la 7:55:26 pm
“Şi trebuie să trăim în trecut?! ”
Inteleg ca iti prieste prezentul.
“constituirea unui grup al partidelor creştin-democrate şi conservatoare din ţările majoritar ortodoxe.”
Dupa cum vezi, nu a reusit. Ortodoxia e mai tare decat crestin democratia.
luni 21 iulie 2008 la 7:56:30 pm
@ Roxana,
http://www.reportervirtual.ro/2008/07/09/cea-mai-sexy-bloggerita-editia-de-vara.html
Uite acolo o initiativa buna, poate te inscrii, te votam neconditionat, vrem numai sa vedem poze le la mare….
luni 21 iulie 2008 la 8:06:25 pm
@alex.dumitrascu. Eşti nedrept şi ştii asta. Sau poate nu ştii. Şi nici nu vrei să ştii, Ţi-am mai spus, am cunoscut suficienţi catolici şi greco-catolici, caracterizaţi prin bunătate, deschidere, dialog. Tu dacă vrei să rămâi la un nivel resentimentar, poţi s-o faci. Dar atunci, când cu graţierea IPS Nicolae Corneanu, ţi-am spus că n-am făcut decât să respect canoanele bisericii mele, pe care nu ţi le-am impus ţie, aşa cum continui să faci tu, în ce mă priveşte. Inclusiv prin marele mişto. Nu totdeauna reuşit.
@Biddy, nu ştiu despre ce e vorba, de-ale lui Lovin. Dar poţi să visezi, că şi dacă într-o zi poate am să vbă postez astfel de poze cu mine, acces tot nu are decât unul singur
luni 21 iulie 2008 la 8:10:46 pm
Sef la FPS,privatizarea RomTelecom…Apare si apartamentul de lux de la Cismigiu…Raducu om cinstit ? Neaaaah !
luni 21 iulie 2008 la 8:13:49 pm
adica-telea, sa inteleg dle Dumitrascu ca faceti parte din maziliti, numiti fassisti (asa il cataloga si azi fff multi pe Coposu). Nu doar ca optinea pt inceput 5-7%, dar azi era pe val , nu PLD,iar Ciuahndu daca si cu parca, alternativa serioasa ptr Cotroceni, ce schimbare mare faceam, asa tot cu bolsevici am ramas cotopeniti…
@Roxana
ANCD a fost opera utecistilor, Nu neg intrasigenta Pr Boila, insa timpul i-a dat lui dreptate.
Nefast a fost si ramas si acest PPE care a sutinut utecisti, ca doar spre marele proiect sovietic marsam bre (UE-URSS)…
luni 21 iulie 2008 la 8:27:28 pm
@Gargaru. Pacat că şi tu vorbeşti ce nu ştii.
@Presedinte al Boborului. În ce sens i-a dat timpul dreptate? Că s-a ales praful?
luni 21 iulie 2008 la 8:32:45 pm
@Ţărăniştii inexistenţi. Atunci, a quoi bon?!
De fapt, de ce m-aş mira? Ei totdeauna mi-au spus că greşesc când vreau să-i ajut să nu se sinucidă.
luni 21 iulie 2008 la 8:42:05 pm
Intre taranistii aia papagali ca Ciorbea,Opris,Radu Vasile,Lis sau Dudu Ionascu cel despre care vorbim parea un taranist dintr-un alt aluat.Eu l-as fi facut premier de la bun inceput,cu prostalaul de Ciorbea a inceput si s-a terminat gloria PNTCD-ului
luni 21 iulie 2008 la 8:48:28 pm
Budă: cit de penibil poti fi…
luni 21 iulie 2008 la 9:06:48 pm
@Roxana
nu doresc intra in detali, insa atunci s-a rupt pisica in douo. Ce a urmat (dezastru) este consicinta maziliri conservatorilor catalogati fascisti in frunte cu Coposu ci nu doar de Iliescu%co ci si de telectualitatea ce se rupe in figuri azi, cei care a confiscat P-ta Univ. S-au folosit de conservatori doar ptr paravan ca si de Coposu,in realitate nu acestia au condus PNT cum se crede si azi ci utecisti. PNT in formula PPE era catalogat fascist, extremist, gen PRM-PNG, nu o spunea nimeni in fata. Interesele bolsevicilor din Ro cu cele din U.E au concis (pai se putea altfel). Constantinescu cu liberali adaptati aduagat PD, au pus topoarele pe PNT, presa si ea adaptata a lucrat la greu diaboliza taransiti, cu precadere garda veche care insista sa retragem partidul de la guvernare, utecisti cum sa lase ciolanul,cum sa li se dea planul-misiune peste cap.
Faza cu Pct 8 din Proclamatia de la Timisoara, a fost devastatoare ptr ca utecisti linia tapista din partid au fost supermediatizati pe când conservatori diabolizati, PNT din campion al sutineri pct 8, ajunge marele tradator. Adaugam marile tunuri pe care utecisti deghizati in taranisti le-a comis (inclusiv Sârbu) si avem rezultatul final, sucesul utecistilor. Ca sa nu mai amintim de preasfântul Ciorbea cu mazilirea lui Valerian Stan, toate aceste bestialitati au fost puse in cârca conservatorilor care s-au opus inclusiv desemnari tapului, il aveam pe Ratiu cu el trebuia sa mergem si câstigam. Daca nu murea Coposu PNT nu ascedea la guvernare,ptr ca il socotea rapid, mergea pe varianta Maniu, ptr a câstiga confortabil viitoarele alegeri,
Ciuhandu a fost singurul care putea repara ,reviogra partidul, daca era cu adevarat taranist, a fost un agent mascat ce a fost actionat la timp, bestiile au prevazut ca este foarte greu de rapus PNT (PNL a fost din 90 in labele bolsevicilor). Au reusit, PNT nu mai exista! Acu, se lupta utecisti cu securisti a pune mâna pe bunuri , brandul nu mai conteaza atât de mult asa cum conta in 2004-2005.
luni 21 iulie 2008 la 9:16:52 pm
@Presedinte al boborului stop sucking my dick !
@Roxana blocheaza-i te rog postarile imbecilului asta retardat, pls.
luni 21 iulie 2008 la 9:23:20 pm
@ MM.
Pardon,facem favoruri ? Solicitam cenzura ? Poate ca esti Remus Opris care-a scos-o pe Gabriela Firea de la TVR.
luni 21 iulie 2008 la 9:27:03 pm
@Paul. Ignore!
@Presedinte al Boborului. Ori faci mişto, ori chiar nu-nţeleg nimic.
@scorillo. Nu putem schimba trecutul.
@Marius Mina. Marius, lasă-l în P.B. If U know what I mean. Dacă nu, întreabă Bârlogul. Dezertorul
@sccorillo. Nu la tine s-a referit! Şi Remus o fi având el păcate, dar aşa ceva chiar nu ştiu să fi făcut.
luni 21 iulie 2008 la 9:33:11 pm
imi pare tare rau de ce vad si citesc, ar fi bine ca toti cei care isi dau cu parerea, daca au ceva pentru acest partid, sa-l ajute , nu sa-l distruga ….doamne! in 96-2000 dupa cate imi amintesc…majoritatea erau taranisti….veneau ca mustele….. dar acum ….de ce nu va ganditi la solutii pentru a obtine 5 % cel putin…comentati probabil si din lipsa de ocupatie …va rog daca se poate mai multa seriozitate care ar fi benefica acestui partid istoric! O seara placuta va doresc!
luni 21 iulie 2008 la 9:41:00 pm
@ani.vrinceanu. Welcome! Părerea lor! Bietul partid. O seară plăcută şi dumneavoastră!
@BarlogulPntcd. Eşti la culcare.
luni 21 iulie 2008 la 9:43:02 pm
bai sârbit-texanizat, de tine nu am auzit sa fi fost(pâna 96), taranist, ai aparut cu ANCD-ul lu Ciorbea, care umbla bezemetic face filiale si in diaspora… numa ca taranisti autentici i-a dat flit, a gasit utecisti destui
ia scaneaza ma carnetul si afiseazal pe blog, sa vedem când si unde ai devenit tu membrache. Te asigur de respectele mele daca este din 1990!
luni 21 iulie 2008 la 9:47:19 pm
Radu Sarbu nu-i o solutie pentru PNTCD.Tot din motive de dosare a fost suspendat si Ioan Avram Muresan,nu vad care-i problema.Daca respingi un om cu imaginea patata inseamna ca ajuti partidul.
luni 21 iulie 2008 la 9:53:05 pm
@ Sunt aici.
Era Cristoiu.
luni 21 iulie 2008 la 9:53:11 pm
@Presedintele Boborului de handicapati , daca scanez carnetul o fac cu o singura conditie , sa te pui capra dupa ce-l vezi si sa-ti ceri scuze ca te-ai nascut printr-un avort spontan , OK?
luni 21 iulie 2008 la 9:55:28 pm
faptul ca insisti sa fiu banat, indica ca ascunzi ceva, îti este frica de o posibila confruntare ptr ca esti impostor utecist, nu stiu ce rahat ai tu in chilotei, dar una o miros;
nu esti capabil de dialog, cine nu aproba aberatiile (copy-paste) pe care le emiti ca adevar absolut, “argumentul” tau este pumnul. meteahna bolsevic-securista!
Esti un neica-nimeni care da din coate apuca un ciolan, ca viata este tot mai grea in America…
luni 21 iulie 2008 la 9:57:06 pm
eu ti-am spus; captezi respectele mele!
luni 21 iulie 2008 la 10:12:05 pm
am pretentii de la dumneavoastra domnule Mina, cred ca nu erati nascut pe vremea cand a fost impartit respectul si bunul simt,pacat!Vocabularul va caracterizeaza….nu mai am cuvinte!!!!
luni 21 iulie 2008 la 10:25:58 pm
Sunt curios din cati membrii a fost compus BNC ul in afara de inventator si cei doi complexati politico-ideologic, Milut si omul cu capul supradimensionat, mai erau vreo doua personaje apoplexice aduse de prefabricant de prin Calarasi, al caror nume imi scapa de sub controlul memoriei colective.Cred ca numai eminenta decolorata Pavelescu putea sa-i sugereze lui Milutz o astfel de strategie fatala….
Ce-si face Milutz cu manutza lui Pavelescu lucru mecanic consumat se cheama(cu happy ending).
Inteligenta specie …
luni 21 iulie 2008 la 10:28:34 pm
@D-na Vranceanu, scuze dar cu “necalificati” de teapa aluia de-si autoimagineaza functia de presedinte al boborului nu te poti exprima altfel.Unui nebun care mimeaza ca da cu piatra trebuie sa-i fracturezi mana , altfel iti sparge capul.
Numai bine va doresc D-na Vrinceanu !
luni 21 iulie 2008 la 10:29:39 pm
@Scorillo, sa fie de capul tai taicule..cu Oprisu cu tot…:)
luni 21 iulie 2008 la 10:41:02 pm
Nu inteleg cum de va gasiti sa comentati la adresa domnului Ciorbea. Practic asta au facut toti securoii. Nu aveau cu ce sa-l atace pe Ciorbea pentru ca nu a furat si nu a fost ca ei si atunci o tin sus si tare de 8 ani cu ANCD-ul. Pana la urma s-a intors inapoi in partid.
Radu Vasile, tot un pui de securist, este bun de pus in rama, mare om, mare caracter. Halal! Nu ati constatat ca este terminat din punct de vedere politic. De fapt toti cei care au fost infiltrati in PNTCD sunt terminati, au avut de indeplinit o misiune.
Milut cu Pavelescu nu mai au ce cauta in sediul PNTCD-ului, astia trebuie dati afara din sediu.
Radu Sarbu si adevaratii taranisti nu trebuie sa se lase. Milut vrea sa termine partidul, deh, are si el o sarcina de indeplinit. Doua partide istorice deranjeaza.
luni 21 iulie 2008 la 10:49:44 pm
Decizia vine ca urmare a faptului că Radu Sârbu a refuzat să admită că are probleme în justiţie. Acesta a manifestat o atitudine refractară, nu a adus la cunoştinţă partidului situaţia în care se află, chiar şi în urma solicitărilor exprese ale conducerii PNŢCD, a spus Miluţ.
‘PNŢCD nu tolerează situaţii de tipul Ioan Avram Mureşan, care pot avea un impact negativ asupra credibilităţii partidului şi a membrilor săi. Drept urmare, BNC a luat decizia de a-l suspenda pe Radu Sârbu din funcţia de membru, împiedicînd astfel orice tip de atac asupra partidului’, a declarat Marian Petre Miluţ.
sursa; http://www.pntcd.ro
———————————–
Decizie pragmatica!
luni 21 iulie 2008 la 10:54:22 pm
Domnul Marius, inteligenta cedeaza, si cred ca va caracterizeaza, asa ca intelegeti la ce ma refer.Am ramas cu gust amar dupa ce am citit ….nu am putut sa-mi imaginez ca se poarta astfel de discutii…pacat, pacat. Din cauza asta am si evitat sa comentez. Vreau sa cred ca se poate ca discutiile sa fie civilizate, constructive si favorabile pentru PNTCD!
Sa auzim numai de bine! Noapte buna!
luni 21 iulie 2008 la 11:11:17 pm
@D-na Vrinceanu, in spatiul virtual apar tot felul de accidente genetice care prefera sa-si tina identitatea sub anonimat .Cui ii este teama sa-si dezvaluie identitatea reala ? Si de ce? Blogurile si site-uril care se respecta nu permit acesul troliilor care nu fac altceva decat sa distruga prin bagatelizare site-urile sau blogurile.Handicapatul de la Cotroceni are la dispozitie un serviciu special pus la punct de “Spionul” Talpes care presteaza numai in spatiul virtual.Spun asta pentru ca si ei, ca si noi , sunt constienti ca cine va stapani internetul va castiga desigur, alegerile .
Nu cred ca trebuie neaparat sa toleram la infinit aberatiile unora sau altora care ori platiti de anumite servicii sa infecteze site urile cu dejectiile comandate de servicii sau de presidency.ro. Din aceste motive consider ca cei care la adapostul unor identitati false isi flexeaza plombele , trebuie pusi la index pina ies din anonimat.Cui nu-i convine are la dispozitie Tribunalul International de la HAGA sau Amnesty International.
luni 21 iulie 2008 la 11:13:57 pm
@Presedintele BOB , iar te bagi singur in seama? Ce faci acum vi cu comunicatele sefilor sa ni le prezinti sau ai dat copy si paste dupa lesinatura lui Milut ? Daca-ar durea prostia …ai umbla urland pe strazi .
Vai steaua ta de handy…
luni 21 iulie 2008 la 11:16:45 pm
Stimata doamna Iordache,
Situatia in care se afla PNT este una foarte dificila ca sa nu spun disperata si asta v-o spune cineva din interior. Incercam sa mai salvam ce se poate salva dar lupta este inegala.
As dori foarte mult sa pot avea cu d-vs o discutie de cateva minute, pe aceasta tema, oricand veti avea disponibilitatea necesara.
marţi 22 iulie 2008 la 12:26:20 am
Situatia in care se afla PNTCD era previzibila , cred ca nimeni nu se astepta la Marian Milut sa faca ceva bun pentru partid.In cel mai rau caz sa-l ingroape definitiv, ceea ce aproape a reusit. Cum de a ajuns Milut presedintele PNTCD ramane de discutat. Nu vad o iesire clara din situatia in care s-a ajuns, de asemeni consider ca vina cade nu numai pe spatele lui Milut si Pavelescu.Cine le-a permis acestor doua personaje fantomatice sa patrunda si sa preia controlul in PNTCD? Dar faptul ca Milut este agent acoperit al serviciilor secrete stiau cei care l-au sprijinit la congresul din 21 ianuarie 2007?
Mi-e greu sa schitzez o iesire fara scantei din situatia creata si nu cred ca PNTCD ul va fi curatat usor de relicvele securiste.
Congresul extraordinar din 24 august este asteptat de noi toti, cei din tara cat si cei din afara. PNTCD are mai multa sustinere in afara decat in interiorul sau.
Daca Radu Sarbu va reusi sa se impuna va fi sprijinit de majoritatea celor care stau inca deoparte.
marţi 22 iulie 2008 la 2:32:26 am
@ Marius Mina
Dar ce are Pavlescu asa de rau cât nu îl inghiţiţi?
marţi 22 iulie 2008 la 2:39:17 am
@ani.vranceanu. Doamnă, eu cred că are dreptate Marius Mina. El a fost tot timpul atacat de Bobor, într-un stil incalificabil. Eu am încercat de mai multe ori să-l determin să abandoneze aroganţa necioplită faţă de Marius şi să poarte un dialog civilizat. Dar de fiecare dată nu doar că a fost refractar, dar chiar şi-a accentuat ostentativ atacurile jenante. Şi asta deşi Marius l-a ignorat adesea, dar chiar nu avea cum să nu riposteze aşa cum a făcut-o.
@Marius Mina @Scorillo. Voi chiar nu înţeleg ce aveţi de împărţit – în afară de aceeaşi viziune, aşa că nu vă mai atacaţi din cauza unor confuzii! De-aia ţin ca atunci când postăm comentarii, să le şi adresăm, că altfel apar situaţii nedorite.
@Presedinte al Boborului. Marius insistă să vă banez, pentru mine, nu pentru el, fiindcă atacurile pe care le proferaţi la adresa lui sunt atât de stupide încât n-au cum să-l atingă, ci doar denotă caracterul dumneavoastră în deficit. Şi atacaţi aşa pe toată lumea, cu excepţia mea şi a Karinei – veche tactică de captatio benevolentiae. Dar nu reuşiţi, pentru că modul ostentativ în care atacaţi oamenii vă descalifică şi nu mă flatează, dimpotrivă, dacă pe mine mă lăudaţi. V-am mulţumit din politeţe şi pentru că v-a mulţumit şi Karina. Dar, altfel, numai mulţumiri nu vă pot aduce pentru nivelul pe care îl propuneţi: toţi sunt zero, numai dumneavoastră şi Băsescu sunteţi valoare. La asta se reduce, de fapt, tot ce comunicaţi.
Am spus de multe ori că vreau aici polemici, diversitate de opinii, evident şi înţelegere, iar dacă se mai scapă şi câte o înjurătură, să fie ceva savuros, nu din ciopor. Un om superior nu-şi arogă superiorităţi faţă de oameni, indiferent de statutul lor. Cu atât mai puţin când în cauză sunt persoane deosebite, care mai şi gândesc. Dacă doar venim aici ca să ne insultăm, atunci e pierdere de vreme.
@Aschimodia. La aşa nick, aşa remarcă.
@Danias. Bun venit! Şi mi-ar face plăcere să mai vii. E reconfortant un asemenea comentariu serios, cu substanţă şi într-un limbaj civilizat. Referitor la Victor Ciorbea, ştiu, dar altfel era istoria dacă rămânea în PNŢCD ca un reper şi ar fi fost alternativa necesară. Sunt de acord că lupta trebuie continuată şi puteţi conta pe mine.
@unomobisnuit. Bun venit! Mesajul de mai sus e valabil şi pentru dumneavoastră. Ştiu că situaţia e disperată, într-un fel sau altul – de fapt, la fel dar cu variaţiuni – situaţia a fost disperată de când s-a dus Corneliu Coposu şi până în zilele noastre. Referitor la discuţie, disponibilitate aş avea şi poate mi-aş face un drum pe la sediul central, dacă nu ar fi şi sigilat. Am să vă scriu pe mail, presupun că mi-aţi lăsat o adresă viabilă.
@BarlogulPntcd. Da, am constatat şi eu!
marţi 22 iulie 2008 la 3:24:16 am
@Barlogule, cine-i curios peste masura se imbolnaveste de deces prematur.Foloseste-ti caternika cu Ursu din padurea de la poalele Tampei, n-o incerca cu mine ca te arzi rau de tot.
marţi 22 iulie 2008 la 4:03:01 am
@Roxana vezi ca te-a pomenit maestrul Cristoiu in Sinteza Zilei, nu era clona, era Cristoiu in persoana.
marţi 22 iulie 2008 la 4:05:04 am
@Marius Mina. Hai, măi! N-a ştiut că a fost şi el în echipa de execuţie a lui Miluţ. Şi ţi-am mai spus şi eu că el pe sticlă nu dă rău. Doar că PNL nu colaborează cu echipa asta. Vă spun un secret: ei au vrut să-l susţină pe Orban la primărie, dar Orban a refuzat susţinerea lui Miluţ şi Pavelescu. Tu ai fi acceptat-o?
@BarlogulPntcd. Nu vă supăraţi, vă rog eu mult. E un moment tensionat şi putem spune şi lucruri pe care le regretăm. E valabil pentru ambele părţi. Şi pentru mine, normal. Eu vă iubesc pe amândoi.
marţi 22 iulie 2008 la 4:08:14 am
@Marius, Thanks. Ştiu, mi-a spus şi Bârlogul şi am văzut emisiunea în reluare. I-am răspuns pe blog, dar vreau să scriu o postare separată. Numai că până acum am postat comunicatul lui Radu.
marţi 22 iulie 2008 la 4:32:31 am
@Roxana , nu-ti face probleme , ma descurc si singur.Nu numai ca as fi refuzat oferta “Milutz-Pavelescu”, le-as fi refuzat-o politicios aratandu-le degetul mijlociu.
Si nu e vorba de PNL pina la urma urmei, Orban a jucat prost si si-a luat-o, restul s-au cam facut praf in afara de unul singur care nu s-a lasat pe mana pseudoconsilierilor Andronici si a fost inspirat. Acolo a fost pe langa ambitia de a-l executa pe Becali via Murgeanu un supliment dedicat maestrului de ceremeonii psihoanalitice Remus Oprish, managerul(lui peste) de campanie al candidatului de fekale.
PS: EU nu regret niciodata ceea ce spun(mai ales pe bloguri) si o mai spun odata : Cine o incearca cu mine si-o ia rau de tot
marţi 22 iulie 2008 la 5:06:47 am
@Marius. Ţi-am trimis un mail.
marţi 22 iulie 2008 la 6:58:09 am
netimtitu-le,
1) Exista o diferenta enorma într-e alegerea unui nick-name si troll, cel din urma in umbra anonimatului injura (la români,rusi si bulgari) s-au nu raspund la obiect da in prostie copy-paste incercând sa devieze tema, NU este cazul meu!
2) Bunul simt care îti lipseste te obliga sa nu dai sfaturi gazdei cum sa puna bibeloul sau sa-i jignesti musafiri, dar asta-i bun simt pe care nu il ai.
3) Tot ce ai postat te dovedeste utecist cu acte in regula si ptr ca ma mai facisi securisti-basit, a, s-atio trag direct in nas
4) Ai mare grija ca te -au aranjat bine amici tai si te vor mai aranja, cauza; niste pamânturi (mostenire) printr-o zona foarte atragatoare ce la multii le-a facut cu ochiul. Daca doresti, îti pun la dispozitie mailurile tale trimise unor taranisti cu greutate in gratia carora te straduiesti tu sa intri dar… ai dat-o rau in bara, golanismele pe multi i-a socat, de la ei stiu lucratura si tot de la ei stiu ca ti s-a inchis usile in nas, te-a facut Ciuhandu sa -l astepti ore in sir si tot nu ai ajuns la el, desi tu venisei in Ro special ptr el ( feb 2005)
Nu stiam eu cum de ai aparut tu, stiut fiind ca in USA sunt personalitati serioase (taranisti autentici) gen dl Roman caruia se pare ca i-ai facut ceva magari, dar asa sunt utecisti dupa ce ling si vad mari ,… deh parvenismul asta … Oameni tai sunt in cadere libera,nu îti mai face iluzi ca ajungi primar ptr ca astia si-au propus sa-ti ia si perna de sub cap, oameni tai. Esti atât de infumurat si ametit incât … oricine ti-ar spune il injuri, cel putin asa sutin cu probe ceei care te cunosc personal, Eu nu te cunosc, nu ai fost si nicinu esti atât de important si nici atât de destept nu pari sa fi ptr a ma interesa de mutra ta. Iti faci iluzi ca vei ajunge star internet , pâna va ajunge Ro la acel stadiu… iar pozitia asta nu este ptr orcine, este rezervata altora generatiei Y.
Din mila ti-am dat informatia asta ptr ca situatia ta din USA este una fff precara, sa mai pierzi si pamânturile ce abia le poti optine… ar fi pacat.
marţi 22 iulie 2008 la 9:35:02 am
“adica-telea, sa inteleg dle Dumitrascu ca faceti parte din maziliti, numiti fassisti (asa il cataloga si azi fff multi pe Coposu). Nu doar ca optinea pt inceput 5-7%, dar azi era pe val , nu PLD,iar Ciuahndu daca si cu parca, alternativa serioasa ptr Cotroceni, ce schimbare mare faceam, asa tot cu bolsevici am ramas cotopeniti…”
@presedinte al boborului
Eu nu pot fi mazilit, fiindca ce suntem noi voi nici nu stiti si nici nu puteti sa fiti. Daca PNTCD e intesat cu dobitoci imorali si lipsiti de bun simt, eu te asigur ca se va alege praful de el, cu dobitoci cu tot.
Intr-un mod asemanator se alege praful la ora actuala de “taranistul tau sef” Basescu, fiindca e imoral, incompetent si rau intentionat.
Asa ca nu ne judeca pe noi dupa masura viermilor in mijlocul carora te zvarcolesti.
marţi 22 iulie 2008 la 10:21:21 am
@roxana
Spuneai ca ai mai cunoscut catolici si ca erau iubitori si mai nu stiu cum; nu ai insa de unde sa stii cum ar fi reactionat daca le spuneai ca sunt eretici si ca euharistia lor nu e valida. Probabil ca nu prea ai obisnuinta anumitor lucruri, adica a celor de credinta, pentru care au murit multi din ai nostrii.
Asta n-a spus nici sinodul BOR si nici vreun prelat ortodox, e floricica ta.
Inchei subiectul aici.
@Roxana
Mai ziceai ca diferentele doctrinare dintre liberali si crestin democrati nu ar fi chiar….antagonice.
De vina sunt multi din cei care au omis de-a lungul timpului, sa emita niste definitii cat de cat clare. In fapt doctrina crestin democrata, se intemeiaza pe trei principii fundamentale:
1-demnitatea persoanei umane
2-preeminenta binelui comun
3-perfectibilitatea societatii.
De pe aceste pozitii, una din criticile aduse liberalimului de catre crestin democratie, este aceea ca reglementarea absoluta prin legile pietei a muncii persoanelor umane, il aserveste pe om, ii micsoreaza demnitatea, si nu satisface exigentele dreptatii sociale. Exista numeroase nevoi omenesti, care nu pot fi satisfacute prin mecanismul cerere-oferta, iar morala crestin democrata, fiind o morala personalista, recomanda o reglementare corespunzatoare a pietei, care sa introduca restrictii necesare bnelui comun si demnitatii persoanei umane.
marţi 22 iulie 2008 la 2:32:35 pm
@Roxana
Multumesc pentru aprecieri. Sunt de acord cu parerea ta in privinta domnului Ciorbea ca nu trebuia sa plece, dar cred ca nu este cea mai mare gresala pe care o poate face un om. Multi care au multe bube negre in cap tind sa vada paiul din ochii domnului Ciorbea si nu se uita la gramada de barne din ochii lor. De fapt asa au procedat si procedeaza si cu domnul Radu Sarbu. S-a intrebat oare cineva cum si-a facut averea Milut? Sau cum a plecat Pavelescu din cele 5 partide de a ajuns campion national la traseism politic?
marţi 22 iulie 2008 la 4:09:17 pm
@Presedinte al Boborului. Sunteţi obsedat.
@alex.dumitrascu. Uau! Referitor la ce i-ai răspuns d-lui Bobor.
Referitor la ce mi-ai spus mie, aşa sună canonul 46 apostolic. Sf.Sinod al BOR l-a îndulcit şi a înlocuit termenul cu “eterodocşi”-
Fii sigur că am avut cu cei menţionaţi schimburi şi mai dure.
Referitor la doctrine, ai dreptate, dar asta-i teorie. Fiecare e liber să aibă convingerile lui şi să se orienteze în funcţie de partidul în care le regăseşte pe cele mai multe.
Partidele s-au reformat, purismul expus de tine nu (mai) e manifest, nici în zona conservatoare, nici în cea liberală şi nici în cea socialistă, care s-a reformat cel mai tare, pentru că adoptat liberalismul economic.
@Danias. Ai dreptate.
marţi 22 iulie 2008 la 4:39:20 pm
roxana@
“Referitor la ce mi-ai spus mie, aşa sună canonul 46 apostolic. ”
Nu exista ‘canoane apostolice”. Canoanele de care te prevalezi, sunt rezultatul activitatii conciliilor, iar apostolii nu au apucat decat conciliul I de la Ierusalim, unde s-a discutat o singura chestie, si anume daca neevreii crestini trebuie sau nu sa se circumcida.
Daca vrei sa faci referire la un canon, trebuie sa precizezi conciliul. Inca o data, nu exista ‘canoane apostolice”, e o expresie caraghioasa.
marţi 22 iulie 2008 la 4:45:21 pm
“Partidele s-au reformat, purismul expus de tine nu (mai) e manifest, nici în zona conservatoare, nici în cea liberală şi nici în cea socialistă, care s-a reformat cel mai tare, pentru că adoptat liberalismul economic.”
S-au reformat? Sa fim seriosi, s-au porcit si atata tot. Probabil datorita lipsei de cunostiinte temeinice sau a lipsei de “timp” adica a superficialitatii politicienilor.
Asta duce direct la disolutia democratiei, chestie care se si vede, deoarece mobilul agregarii oamenilor in partide nu se mai intemeiaza pe grija fata de binele comun, ci pur si simplu pe interese de haita. Haitele nu sunt democratrice, partidele da.
In ce ma priveste nu sunt interesat de participarea la ceea ce voi numiti “viata politica”. Ma intereseaza insa moralitatea actelor, si doctrinele veritabile. Desigur ca si mijloacele de corectare a lipsei de moralitate.
marţi 22 iulie 2008 la 4:55:35 pm
@alex.dumitrascu. Alex, accesează şi tu site-ul BOR, găseşti acolo, crede-mă, chiar nu-mi permit acum să-ţi dau link.
Partidele reprezintă şi grupuri de interese, e în firea lucrurilor. Şi ele nu contrazic binele comun, cel puţin teoretic, îl asigură.
marţi 22 iulie 2008 la 6:24:52 pm
Roxana, ma bucur ca tu si Radu Sarbu, plus atitia alti iubitori de crestin democratie, inca spera in refacerea PNT CD. Ma intreb ce sperante mai are R Sarbu acum dupa ultima tarasenie?
marţi 22 iulie 2008 la 6:40:39 pm
@Daniel Bud. Bun venit! Nu-i vorba de speranţele lui Radu, ci de disperările ţărăniştilor faţă de conducerea actuală, care a reuşit performanţa să fie chiar cea mai catastrofală de la moartea Seniorului încoace.
marţi 22 iulie 2008 la 9:41:38 pm
PNT-CD a fost tradat de PPE ,acest partid al popularilor europeni,facand parte din internationala populara a optat sa sprijine un partid de stanga,urmasul FSN,si anume PD(FSN),care mai pastreaza sigla internationalei socialiste.Ura lui Traian Basescu,a lui Valeriu Stoica,a lui Thedor Stolojan si celorlalti boci sitraseisti politici a facut ca adevaratii taranisti sa fie dati la o parte de o conspiratie care exista impotriva partidelor istorice inca din anul 1990 din partea FSN-ului .
marţi 22 iulie 2008 la 11:00:28 pm
Conflictul deschis din PNTCD a continuat astazi prin incercarea lui Pavelescu, Munteanu, Serbu si Iane de a prelua controlul asupra sediului Sector 3 din strada Romulus. A fost o chestie destul de urata, a venit politia etc. In final au plecat fara sa fi reusit sa preia controlul prin intermediul unei firme de paza cu care venisera ei. Au fost momente foarte tensionate dar dupa cateva ore de discutii in contradictoriu lucrurile s-au mai calmat. Nu este cazul sa spun mai multe.
Sunt unul dintre cei implicati in mod activ, incercam sa construim o alternativa dar nu este deloc usor si din motive lesne de inteles nu pot sa va dezvalui in acest moment identitatea mea. Astept un mesaj din partea d-vs, adresa mea de e-mail este Ok. Oricum eu va multumesc foarte mult pentru tot ce ati facut deja pentru noi!
miercuri 23 iulie 2008 la 3:05:55 am
@octavpelin. Acolo au contat cotizaţiile şi aritmetica parlamentară (voturile în Parlamentul European). Dar se vor lămuri ei curând că socotela a fost doar pe termen scurt.
@unomobisnuit. Eu vă mulţumesc. Ştiam episodul, dar nu l-am adăugat, pentru că n-am vrut să-i fac probleme suplimentare lui Adrian. Deşi ştiu că el e tare. Nici măcar nu l-am sunat, tocmai din motivul ăsta. Ascultă băieţii prosteşte. Ca şi cum n-ar şti că lucrurile pe care nu vrei să le afle ei le comunici altfel.
miercuri 23 iulie 2008 la 9:04:08 am
Ce e ala “canon apostolic”?
miercuri 23 iulie 2008 la 9:16:31 am
http://www.patriarhia.ro/_layouts/images/File/12156183329988619435.pdf
Spre deosebire de tine stiu ce spun si inteleg responsabilitatea afirmatiilor grave.
Gasesti in declaratia de mai sus contrazicerea clara a afirmatiei tale, conform careia catolicii nu au euharistia valida, adica sacramente, ca nu au succesiune apostolica, si ca sunt eretici.
Nuci pomeneala de canoane apostolice sau alte bazaconii scoase din burta prietenilor tai, carora nu ai ce sa le multumest.
Am speranta ca vei intelege totusi, cat e de grav sa faci asemenea afirmatii. Daca mai ai respect pentru adevar.
miercuri 23 iulie 2008 la 2:56:05 pm
@Roxana.Ai perfecta dreptate,dar popularii isi vor da seama cat de curand ca au luat teapa din partea unei structuri fundamentaliste a FSN,numita PD,caruia putin ii pasa de doctrine:social-democrata,crestin -democrata,liberala etc. Interesul poarta fesul aceastaeste deviza acestei formatiuni politice numita actualmente PD minus L.
joi 24 iulie 2008 la 3:42:27 pm
@octavpelin. Octav, din păcate, acolo a preluat supremaţia un grup de interese nu tocmai morale şi ceea ce primează sunt interesele financiare. Dar ai dreptate, chiar ei vor lăsa din braţe PD-L, în momentul în care vor vedea că nu revin la guvernare, ca să le combine lor business-urile prin România.