PROSTĂNACUL SE IA DE FUSTA MEA

By Roxana Iordache

Foto: Artistul

Preşedintele PSD, Mircea Geoană, s-a întâlnit cu organizaţia de femei a partidului pe care magistral îl conduce. A luat-o de dimineaţă cu fetele.

După care a ieşit la declaraţii şi a prezentat-o pe Rovana Plumb ca pe o amazoană exemplară pentru ceea ce ar trebui să fie femeia în politică: adică, amazoană serioasă, de casă, nu de-aia cu fusta scurtă…

Pe scurt, Mircică fără frică a zis că face antiteza între femeile PSD – despre care, dacă te-ai lua după ce spune Geoană, ai zice că sunt tâmpite - şi femeile din alte zone politice, “cu decolteuri şi fusta scurtă”. “Şi cu creierul mic”.

De parcă el ar gândi cu creierul mare.

Ce-or zice Corina Creţu, Anca Alexandrescu, Daciana Sârbu, Lia Olguţa Vasilescu de declaraţia asta? Şi chiar Rovana Plumb însăşi? Uau, cred că le-a dat pe spate! Lăsaţi, fetelor, că v-a explicat deja domnul Iliescu: aşa e el.

P.S. Mircică, uite cum devine situaţia. Eminescu zicea de poale lungi şi minte scurtă. Got it?!

75 Răspunsuri la “PROSTĂNACUL SE IA DE FUSTA MEA”

  1. Depanatorul de Complexati spune:

    Toate-s la fel de proaste.Cu Geoana in frunte

  2. Roxana Iordache spune:

    @Depanatorul de Complexati. Simţul umorului are o limită! Sunt acolo persoane sclipitoare şi afirmaţia e chiar neavenită.

  3. corinacretu spune:

    Roxana, nu mai zic nimic de data asta. Cand a fost chestiunea cu amazoanele, am reactionat cumva si chiar le-am reprosat colegelor mele ca accepta sa fie luate peste picior sau ridiculizate.
    Va mai trece mult timp pana cand prejudecatile din politica romaneasca, din societatea romaneasca in general, vor fi depasite. Vezi si tu primul comentariu, care este – cred eu – emblematic.
    In rest, iti doresc o zi frumoasa!

  4. Presedinte al Boborului spune:

    prostanac cum este a zis-o de asta data, La Udrea mai ai ce vedea/pofti insa la pesediste… mai bine imbracate,ei, las, ca nici cu penelist..

  5. Depanatorul de Complexati spune:

    Corina Cretu o Elena Udrea a lui Iliescu in sensul proslavirii neconditionate ale acestuia,cea care se erija in avocata de serviciu al batranului bolsevic si fie vorba intre noi multe rele ireparabile de la el se trag.
    Olguta…papusica televiziunilor,intra usor la categoria fatze alaturi de Turcan,proslavitoarea lui Vadim
    Rovana,amazoana soferilor de la partid,Daciana…sa-l ia pe Ponta…nu-i suficient ca sa ai indoieli ? Asa ca nu vorbim de umor in fraza asta,prietenele tale sint jalnice,Geoana in prostia lui avea dreptate

  6. Darius spune:

    @Roxana
    De ce tolerezi asemenea indivizi la tine pe blog?

  7. alexandru petria spune:

    Poate că Geoană poartă fuste mai lungi prin casă.

  8. Darius spune:

    De Geoana nu mai zic nimic ca nu mai am ce.

  9. Roxana Iordache spune:

    @corinacretu. Corina, mulţumesc pentru intervenţia promptă, Unii nu pot mai mult. Noroc că sunt destui – şi aceia sunt cei mai buni şi super-mişto – care nu au prejudecăţi. Bărbaţii cei mai inteligenţi şi mai siguri pe sine gândesc contrariul prostănacilor. În orice caz, domnul Iliescu a pus diagnosticul la fix. I s-a lipit de frunte, ca marca de scrisoare:)

    O zi frumoasă şi ţie, şi lasă restul, la resturi, unde îi e locul:)

    @Presedinte al Boborului. Grobianul rămâne la nivel de bordel.

    @Depanatorul de Complexati. Dar eşti complexat rău!

    Nu-i chiar o nenorocire să recunoşti că doamnele menţionate au un nivel intelectual incomparabil cu al unora care pot emite asemenea prostii.

  10. Presedinte al Boborului spune:

    ehe, nu era mai bine cu tovaresa?

  11. Presedinte al Boborului spune:

    @Roxana,

    dar politica este o curva…

  12. Roxana Iordache spune:

    @Darius. Refuzul cenzurii are şi riscuri. Eu mi-am propus să nu cenzurez. Mă deranjează foarte tare asemenea aberaţii, dar respect principiul libertăţii de expresie. Şi absenţa moderării favorizează, totodată, interactivitatea imediată.

    Singurul lucru pe care îl banez categoric este orice ar aduce atingere vieţii personale a cuiva, care nu aduce atingere interesului public.

  13. Roxana Iordache spune:

    @Presedinte al Boborului. Bobor! Vrei să te trimit după ea?:)

    În privinţa politicii, depinde cine o practică. În orice caz, voi nu după mormanele de carne picaţi în limbă. Vă pierdeţi minţile după femei rafinate:)

  14. adrian spune:

    Te felicit Roxana pentru reactia fata de grobianismul “rasatului”, fost diplomat, Geoana. Nu am timp acum sa dezvolt, dar intreb daca observasi ca la beizadelele de securisti si nomenclaturisti un asemenea comportament este caracteristic? Chiar de nu-ti face mare placere, ti-l amintesc pe recentul invingator la Bucuresti (vezi cuvintele redate in recentul interviu din Academia Catavecu) si, ca ma pusese diavolul sa citesc blogul unui personaj, “Serioja Mizil si elevatul Madalin Voicu…” ca sa citez din realizatorul emisiunii, un ciutac… imi amintesc cum cei doi isi exhibau, la otv (citeam prin 2003 in Romania Libera comentariul lui Eliade Balan), actele brave, intre ele si orgii, savarsite in trecut. Poti exprima o opinie despre invitarea celor doi, pe antena 2, la emisiunea stii tu cui?

  15. riciu spune:

    Chiar, Roxana, ia da exemplu de o femeie rafinata in politica, dar si eficienta. Oricum, in politica, femeile din RO nu au sanse mai devreme de 30-40 de ani.
    Recunosc, si eu sint “virusat” cu prejudecati si nu le suport in politica. O fi si din cauza “specimenelor” care exista azi: Buruiana, Vasileasca, Udreasca, Birchall-mincinoasa, Stanoaia, etc. Ordinea e pur intimplatoare. :)

  16. Depanatorul de Complexati spune:

    Eu complexat ? Te inseli baby.Dimpotriva iti arat fara niciun complex pe cine aperi…Corina Cretu era chiar vomitiva prin indarjirea prin care-l apara pe Ilici chiar in chestiuni care vad ca te revolta gen proprietatea,mineriadele,sfidarea partidelor istorice.Pai hotaraste-te,te dezici de principii sau iti nuantezi parerea despre aceste doamne,vezi,nu sunt chiar misogin.
    @ Darius…Cu cine te certi papagalule ?

  17. riciu spune:

    Corina Creţu (n. 24 iunie 1967, Bucureşti) este un politician român, membru al Partidul Social Democrat. Între anii 1992-1996 şi 2000 – 2004 a fost consilier prezidenţial, şi purtător de cuvânt al Preşedintelui României, Ion Iliescu. Din anul 2004 este membru în Comisia pentru Politica Externă a Senatului României şi membru titular în Adunarea Parlamentară a OSCE.

    Deci consilier prezidential la 25 de ani???? Oho, merita cercetat. :)

  18. Roxana Iordache spune:

    @adrian. Iar aţi uitat asteriscul.

    Oricum, Serghei Mizil NU este preşedinte de partid şi nici persoană publică. Iar faptul că a recunoscut tâmpeniile din trecut îl recomandă ca derbedeu simpatic. Şi care ştie multe. Mădălin Voicu idem – fiind diferenţe între ei, nu doar că Mădălin e persoană publică – n-am nici timp, nici chef acum să dezvolt. Mai spun doar că sunt simpatici, asta e realitatea.

    Dar ştiu de ce nu vă place Serioja, pentru că l-a făcut de doi bani pe Băsescu, i-a amintit că e şi el băiat de băiat de sistem.

    Vehiculaţi clişeul frustraţilor, care transformă numele propriu Ciutacu în nume comun. Degeaba.

    @riciu. Eu ţi-am mai spus că atunci când eşti prost îţi pierzi hazul.

    Şi eu puteam fi tot consilier prezidenţial, la preşedintele Emil Constantinescu, dar nu mi-au convenit circumstanţele. În sensul că sunt independentă, lucrez pe cont propriu.

    @Depanatorul de Complexaţi. Un om complexat este, printre altele şi unul blocat în proiect. Aşa se naşte frustrarea.

    Şi răspunsul e valabil şi pentru @riciu. Dacă România nu se face de râs în Parlamentul European este datorită doamnelor Renate Weber şi Corina Creţu.

  19. riciu spune:

    Da’ cu ce-am gresit? :(
    Tocmai mi-am exprimat omagiile mele dnei Cretu.

  20. Depanatorul de Complexati spune:

    Blocat in proiect ? Asadar sa dam frau liber traseismului ca sa nu ne blocam.
    Daca-i intrebi pe portocalii femei mai dastepte ca Macovei,Musca,Anca Boagiu si Udrea nu se ezista….Haaaa,ha,ha,ha Fiecare e liber in proiectul sau,prefer sa raman eu blocat dar liber de complexe

  21. adrian spune:

    Roxana, nu-mi plac aroganta si suficienta celor doi. Din punctul meu de vedere, nu doar pentru trecut, ci mai ales pentru ceea ce sunt astazi, sunt doua LEPADATURI. “Parerea mea”, sa citez dintr-un clasic in viata… Apoi, daca ciutacu crede ca-n felul asta il “demoleaza’ pe Basescu, se-nseala.
    Altfel, nu vad de ce la postarea asta sa-mi pun asterisc, iar la cea anterioara, de pe… tears in heaven, nu! Cred ca esti suficient de puternica sa accepti ca si altii au idei si ca pot avea chiar dreptate. Bye …

  22. riciu spune:

    Liderul PSD, Mircea Geoana, a estimat sambata ca social-democratii vor obtine “pe actualul trend” 200 de locuri in viitorul Parlament, ceea ce prin redistribuire ar insemna peste 40%, si le-a transmis femeilor din partid sa se pregateasca pentru ocuparea unor functii executive.

    “Vor exista 450 de colegii uninominale pentru Parlamentul viitor. In estimarea noastra, PSD, pe actualul trend, poate si trebuie sa ajunga la 200 de parlamentari. Ceea ce reprezinta peste 40%, cu redistribuire. Acesta este targetul nostru politic”, a declarat sambata liderul PSD, Mircea Geoana, la iesirea din sedinta CEX a Organizatiei de femei.

    Presedintele organizatiei de femei, Rovana Plumb, si-a exprimat si ea speranta ca organismul pe care il conduce sa obtina cel putin 30% din totalul de 200 de locuri in urmatorul Legislativ.

    WaW! PSD- 40%! Tare! Inseamna ca fac singuri guvernul.

  23. J o h n s o n spune:

    Cei care dezaproba tripleta Ciutacu-Medelin-Serghei au o afinitate pentru Basescu si-si motiveaza pozitia vezi doamne sint aroganti,bla bla…In realitate turbeaza pentru faptul ca cei doi l-au citit si l-au stampilat pe derbedeu ca fiind un produs si-un profitor ordinar al sistemului comunist.In orice caz ceea ce faceau ei atunci nu se compara cu dezmatul beizadelelor de azi,aia vedeau un film la cateva zile de la aparitia in Occident,astia de azi va un film cu o luna inainte sa apara premiera…La Rex in Mamaia nu mai poti sa treci pe trotuarul din fatza hotelului pentru ca deranjezi covorul rosu si cordoanele de protocol din catifea rosie care marcheaza traseul “clientilor”…in realitate niste mameluci fatati in tot spectrul politic care arunca cu banii in chelnerime iar acestia se reped ca disperatii asupra oricarui om normal care vrea sa tranziteze zona.Ei cred ca daca au cumparat un hotel si-o parcare tot ce este acolo li se cuvine,isi imagineaza fatalaul Rani ca a cumparat si dreptul la libera circulatie al turistilor si constantenilor.Asta e cu domnii care arata cu dejtu spre cei de ieri.Macar aia au fost si au ramas baieti simpatici,fara nazuri de vedete.Poponetii si Lenutele de azi te mananca de viu daca te uiti cumva chiopras la ei(ele)

  24. J o h n s o n spune:

    Depanatorule,nu mai injura frate oamenii la ei in casa,e urat,ai si tu un pic de diplomatie,lasa ce-a fost mai uita-te si la ce este acum “Pe ei – Pe mama lor – A portocaliilor”

    @ Roxana

    Multumesc ca mi-ai raspuns cu Obama.La mine lucrurile nu-s atat de nuantate
    Daca republicanii sustin o rusine de asa zis presedinte rezulta : republicanii = Rai ! Urati ! Jos Republicanii…Cel putin acum in 2008. Vezi ce simplu este ?

  25. Roxana Iordache spune:

    @riciu. Don’t cry, baby! O rog pe Corina să-ţi primească omagiile, dacă sunt sincere.

    @Depanatorul de Complexati. Păi atunci de ce mai eşti depanator?:) Nu ca să-i aduci pe calea cea bună?

    Serios, nu m-ai înţeles, opusul blocării în proiect nu este traseismul (de altfel, cei sau cele pe care le-ai invocat n-au plecat nicăieri – doar Lia Olguţa, dar ai să vezi că ea va obţine la uninominal unul dintre cele mai bune scoruri din ţară).

    E vorba de uzul raţiunii – sic!:) – şi de capacitatea de adecvare la realitate. Oamenii nu rămân încremeniţi, s-ar mortifica. Nu am fost de acord cu Corina, de multe ori, când era purtător de cuvânt, dar ea îşi făcea datoria, iar ataşamentul demonstrat faţă de Ion Iliescu – de care nu s-a dezis nici în cele mai grele momente – mi se pare o probă de loialitate. Iar evoluţia ei politică este remarcabilă. Eu cred că eate dintre persoanele care îl pot ajuta sincer pe domnul Iliescu să înţeleagă unde a greşit în anii 90 şi unde continuă să greşească. Şi asta pentru că, după cum am constatat urmărind-o în ultimii ani, Corina are un simţ al dreptăţii.

    Mai cred că mentalitatea de tranşee nu ne poate duce nicăieri. Cred că dialogul este cel mai potrivit, nu doar în politică, dar mai ales în politică, arta compromisului inteligent.

    Am spus-o de multe ori, Seniorul Coposu stăpânea perfect arta compromisului care nu compromite, tocmai pentru că nu negocia principiile şi în acelaşi timp, era un om deschis, cu mult umor, un om fermecător. Bine ar fi să fie reperul – chiar şi postum – al politicii din România. Aşa putem ridica şi clasa politică, dar numai dacă reuşim şi noi să ne ridicăm deasupra resentimentelor.

    @adrian. Nu săriţi la concluzii! E părerea dumneavoastră, dar exageraţi. Şi chiar dacă ar fi aşa cum ziceţi, sunt simpatici, inteligenţi. Dau aşa … culoare:)

    Referitor la asterisc, e mult mai simplu decât complicaţi dv. V-am rugat altădată să folosiţi un asterisc, ceva, pentru că mai e un adrian care postează. Şi aţi avut amabilitatea să îl folosiţi, iar acum l-aţi abandonat. Atâta tot!

    Şi vă mulţumesc, încă o dată, pentru solidaritatea pe care aţi manifestat-o faţă de mine în privinţa pierderii fratelui meu, motanul Gogu.

    Referitor la puterea de a accepta părerea altuia şi chiar faptul că poate avea dreptate, reciproca e valabilă:)

  26. Roxana Iordache spune:

    @Johnson. No, sir! Obama e susţinut de stânga liberală, Partidul Democrat (la ei, liberalii sunt de stânga radicală). Republicanii îl susţin pe John McCain!

  27. J o h n s o n spune:

    @Roxana….Eu ma refeream la sustinerea lui Basescu…de catre administratia americana a republicanilor….Capisci ? Fara ei disperatul natiunii era un zero in ziua de azi si asta nu se iarta…in rest nu ma intereseaza subtilitatile doctrinare ale unora sau altora,oricum America traieste bine si fara politicieni.
    :???:

  28. Marius Mina spune:

    @ Mircea Obama / Barac Geoana
    Prea mult timp pierdut pentru un perdant. Valabil si pentru perdanul no.2 social-democratul national taranist Mircea a’lui Geoana.Din motive sustinute topretic si practic va sugerez sa numai irositi timp pe aceste doua surogate politice.Pentru ca niciunul nici altul nu vor urca scarile succesului mai mult decat li se permite.Prostia , ipocrizia si discursul teatral intra si vor ramane pentru totdeauna la categoria DIVERTISMENT.

  29. Marius Mina spune:

    Rectifcare @ Mircea GEOBAMA / Barac OGEOANA
    Prea mult timp pierdut pentru un perdant. Valabil si pentru perdantul no.2 social-democratul national taranist Mircea a’lui Geoana.Din motive sustinute teop=retic si practic va sugerez sa numai irositi timp pe aceste doua surogate politice.Pentru ca niciunul nici altul nu vor urca scarile succesului mai mult decat li se permite.Prostia , ipocrizia si discursul teatral intra si vor ramane pentru totdeauna la categoria DIVERTISMENT.

  30. riciu spune:

    What?????????????????????
    Iliescu sa inteleaga ca a gresit???
    Pai nu mai devreme de 10 iunie se mindrea cu faptul ca minerii au dat dovada de civism. 10 iunie 2008, of course.
    Daca ar lua-o de la inceput, cu mintea de acum, iliescu ar face exact ce a facut din 1990 incoace.
    Habar n-ai pe ce criminal il faci tu “domn”. Si nu vorbesc de crimele stiute sau presupuse, ci de cele nestiute. Cindva le vom afla. Sint destul de tinar ca sa sper.

  31. Roxana Iordache spune:

    @riciu. E o formulă de politeţe, are o vârstă. Destul l-am miştocărit prin presă cu “preşedinte bolşevic”, “Ilici” şi altele. Eu vorbeam de Corina, referindu-mă la capacitatea ei de a-l sfătui să-şi asume şi să recunoască anumite greşeli, nu de faptul că s-ar grăbi să o facă.

    Se mândrea, într-adevăr, şi dacă nu s-a mai mândrit în continuare şi a tăcut a fost pentru a nu-i compromite şansele lui Sorin Oprescu la Primăria Capitalei. Am şi eu o micuţă contribuţie aici:)

    N-ai tu de unde şti ce ar face acum Iliescu. Nu-i nevoie să-i atribui “crime neştiute”. Sunt suficiente cele ştiute.

    Speranţa moare ultima, aşa că îţi urez viaţă îndelungată!:)

    @Marius Mina. Marius! :lol:

    @Johnson. Te înşeli! Chiar Taubman a spus că trei senatori americani care l-au susţinut pe Băsescu sunt azi la puşcărie:)

  32. riciu spune:

    Asa deci, ia sa vedem, 1992-2008, 16 ani a avut la dispozitie Corina Cretu pt. a-l convinge pe iliescu de greselile lui. Mda, se pare ca nu prea e convingatoare doamna.

    “Presedintele Bush mi-a spus cand a fost aici, in fata presedintelui Basescu, ca trei congresmeni care l-au sustinut in mod constant in primii sase ani ai mandatului sunt acum in inchisoare pentru coruptie.” Cine pe cine a sustinut????????

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-3354542-nicholas-taubman-ambasadorul-sua-bucuresti-romania-lupta-anticoruptie-incetinit-ritmul.htm

  33. Roxana Iordache spune:

    @riciu. Ţi-am dat de lucru:)

    În rest, nu vrei să înţelegi. Treaba ta. Dar rişti să ajungi retardat. Păcat de tine:)

  34. FuckYouTovarasi.blogspot.com spune:

    Cred ca se referea direct la Elena Udrea care facea fete-fete cand a auzit in direct declaratia lui G.

  35. adrian spune:

    Johnson, vad ca emiti cugetari adanci. Sigur, democratia asigura libertatea exprimarii, dar implica si responsabilitate. Vad ca-ti displac republicanii din SUA. Te-ai intrebat vreodata daca fara ei intram in NATO? Si, daca nu-ti pretind un exercitiu prea greu, incearca sa privesti comparativ ce au facut in politica externa si prin lumea larga administratiile republicane, respectiv democrate din SUA in ultimii 108 ani. Inainte de a da sentinte e bine sa inveti.
    La fel procedezi si-n privinta atitudinii mele fata de cuplu’ Mizil/Voicu. Pe mine nu ma intereseaza ce spun ei despre Basescu, ci faptul ca sunt luati si pozati in rol de “intelepti” ai natiunii. Cica stiu multe… Probabil, despre faradelegi pentru care astazi ar fi inculpati. Si, “parerea mea”, nu accept opinii etice de la oameni profund imorali. Cand cineva critica pe altul, te uiti cine este respectivul si ce spune!

  36. adrian spune:

    Roxana, chiar si simpatica, o lepadatura este doar o lepadatura. Vorbim de principii care nu se tranzactioneaza. Complimente!

  37. riciu spune:

    Da, am observat, cind nu ai argumente sau esti prinsa ca gresesti (n-am vrut sa spun proverbul cu pisica :) ) treci la injuraturi.
    Nu-i nimic, nu ma supar. Am uitat sa-ti spun ca sint masochist. :lol:
    Sado nu. :lol:

  38. Roxana Iordache spune:

    @adrian. Nu ştiu care adrian este. Dar, oricum, se înşeală. Johnson îi susţine pe republicanii americani, pentru că e de dreapta. Dar dă prioritate României, vi se pare chiar o greşeală? El a avut impresia că administraţia SUA l-ar mai susţine pe Băsescu, E clar pe cine susţine. Le-a trebuit şi lor o vreme ca să-şi dea seama că liberalii de pe la noi sunt opusul liberalilor de pe la ei, adică, ai noştri sunt de dreapta. Dovadă şi cota unică, pe care W. a invidiat-o:)

    În rest, chiar nu ştiu cu ce v-a greşit Johnson, pentru că el nici n-a pomenit de cei doi invocaţi de dv.

    Eu v-am răspuns, Şi îmi menţin răspunsul. Hahalerele între ele. Diferenţa e că Serghei Mizil se recunoaşte ca atare, pe când Băsescu a ajuns preşedintele României printr-o fraudă (i)morală. Mizil şi Voicu nu au emis judecăţi etice. Doar au expus fapte şi au spus că asemenea personaje – asemenea lor – n-ar trebui să se pretindă ceea ce nu sunt.

    @riciu. Şi unde sunt înjurăturile?! Încurci planurile. Dacă te-ai referit la termenul de retardat, l-am folosit în legătură cu incapacitatea ta de a observa realitatea şi de a accepta că oamenii pot evolua.

    În rest, ţi-am mai spus că sunt şmecherii pe care încă nu le ştii:)

    Şi dacă eşti masochist, n-ai tu banii-ăia! :)

  39. adrian spune:

    Roxana, iti redau un fragment din comentariul lui Johnson: J o h n s o n spune:

    “sâmbătă 5 iulie 2008 la 2:38:16 pm
    Cei care dezaproba tripleta Ciutacu-Medelin-Serghei au o afinitate pentru Basescu si-si motiveaza pozitia vezi doamne sint aroganti,bla bla…In realitate turbeaza pentru faptul ca cei doi l-au citit si l-au stampilat pe derbedeu ca fiind un produs si-un profitor ordinar al sistemului comunist.In orice caz ceea ce faceau ei atunci nu se compara cu dezmatul beizadelelor de azi,aia vedeau un film la cateva zile de la aparitia in Occident,astia de azi va un film cu o luna inainte sa apara premiera…”
    Apoi, iti spun ca unul care cunoaste multe, nu toate, lucruri din politica americana si romaneasca. Chiar crezi ca-i simpatizeaza George W pe Tariceanu? Te-ai intrebat de ce i-a fost refuzata cu obstinatie orice prezenta oficiala, care sa fie legata de relatiile bilaterale, la Washington? Poti gasi un raspuns in prietenia lui cu Patriciu si in ce a facut pentru respectivul. Si n-o spun ca un carcotas, ci ca un om informat.

  40. adrian spune:

    P.S. Eu am fost si raman acelasi Adrian, fara vreun asterisc. Cel care ti-a apreciat scrisul si atitudinile, chiar daca uneori prea insufletite, de dupa ‘89, si acelasi care deplange, in buna masura, ratacirile tale de astazi. Imi ramai simpatica insa, dovada ca mai si dialogam cateodata.

  41. Roxana Iordache spune:

    @adrian. Sorry! La mine a apărut mesajul respectiv abia după ce v-am răspuns! Se mai întâmplă ciudăţenii. Dar Johnson are dreptate. Subscriu.

    Dumneavoastră îi faceţi deservicii imense lui Băsescu, pentru că, din cauza poziţiei unora ca dv., s-ar putea să mă enervez şi să nu-l susţin pentru al doilea mandat, care este singura lui şansă! :) Dar no joke.

    Referitor la rătăciri, rătăcit sunteţi dumneavoastră, dacă puteţi susţine un ofiţer acoperit ca Băsescu şi un partid de bordel ca PD plus nulitatea L.

  42. adrian spune:

    Roxana, lumea nu incepe si nu se sfarseste cu nimeni. Fara sa fiu apocaliptic, am avut cosmaruri repetate imediat dupa alegerile din 2000. Astazi, lucrurile nu mai sunt chiar atat de grave. Si ce daca pierde Basescu? Am inteles ca n-ai nimic impotriva unei Romanii administrate de un consortiu Patriciu-Voiculescu-Tiriac… care-si va gasi o interfata, mai prostanaca sau cu papion.
    P.S. N-am inteles in ce anume are dreptate Johnson. Eu spun ca este just cand spune ca SUA il apreciaza pe Basescu.
    P.S.2 Despre vizitele dese si repetate ale lui Tariceanu in SUA vrei sa-mi soptesti ceva… dragastos?

  43. Roxana Iordache spune:

    @adrian. Dinu Patriciu poate să administreze România din partea mea. Şi ar face-o cu brio, dar a optat pentru afaceri.

    Voiculescu şi Ţiriac?! C’mon!

    P.S. SUA îl apreciază like hell pe Băsescu. A fost o perioadă în care au avut interese pragmatice, altfel, chiar credeţi că administraţia SUA a uitat ce a declarat Băsescu în campania electorală din 2004, anume, că ar fi bine să câştige Kerry, pt că Bush a umplut-o de sânge în Irak? Ăia ştiu tot, ştiţi foarte bine. La fel cum ştiau din start că liberalii din România sunt diametral opuşi liberalilor din America.

    Tăriceanu va vizita SUA first time după alegerea lui McCain.

  44. adrian spune:

    Roxana, desi m-am straduit, mi-e teama ca voi intreba ceva indiscret. Cand scrisesi “estetic” la “aniversara” lu’ Nastase, ti-ai amintit cumva ca, in septembrie 2000, declara la Cluj: ne asteptam ca in cateva luni avioanele NATO sa bombardeze Romania si, mai ales, Transilvania?
    P.S.1 Americanii nu-l inghit pe Patriciu. Intreba mai la Rasarit de ce!
    P.S.2 Voiculescu participa din plin si acum la administrarea Romaniei. Iti place cum arata ( nu ca infatisare fizica, ci prin ce-i denota compomportamentul) doamna Minca de la Loto. Crezi ca-n PNL nu se gasea vreo femeie inteligenta si competenta, care sa ocupe postul de manager al agentiei cu pricina? Cine-i madam Minca? Subordonata si membra lu’ Voiculescu. Oare de ce o mentine Tariceanu.
    P.S.3 Nu m-ar deranja deloc sa fie invitat Tariceanu in SUA. Ar fi spre binele Romaniei. Sper ca pana atunci sa nu mai doreasca, dupa o noapte de betie cu Atanasiu, sa retraga pe neasteptate trupele din Irak.
    SPER SA NU TE SOLICIT PREA MULT!

  45. J o h n s o n spune:

    @ ADRIAN (copilul minune ? ) Am inteles deja,iti ridici solda din Modrogan.Ce rost mai are sa insisti cu linguselile,statul a fost deja semnat banii ti-au intrat pe card…esti liber pana luni !

  46. Roxana Iordache spune:

    @adrian. Nu, staţi puţin! La ce vă referiţi?

    Patriciu e asociat cu americani.

    Nu răspund la toate ps-urile, pt că n-are rost, nici nu le-aţi postat serios.

    Călin Tăriceanu nu e băutor, când bea, ţine. Declaraţia referitoare la retragerea trupelor din Irak trebuia făcută, nu din motive de ordin geo-strategic, ci în interesul României, pentru că prea se obişnuiseră amicii americani să-i susţinem indiferent câte firme româneşti participă în Irak. Sau preferaţi felaţia mare a lui Băse?!

    Staţi liniştit şi nu vă supraestimaţi referitor la suprasolicitare.

    @Johnson. Tu eşti acelaşi ca totdeauna. Dar poate că şi adrian scrie din convingere. Să-i acordăm beneficiul dubiului.

  47. riciu spune:

    Pai atunci care americani il apreciaza pe Tariceanu? Bush si McCain nu sint din acelasi partid?
    De ce le-a trebuit americanilor 4 ani ca sa se dumireasca ce hram poarta liberalii romani? Pina si neocomunistul Nastase a vizitat SUA in calitate oficiala. Nici in Europa Tariceanu nu sta prea bine la vizite oficiale. Le numeri pe degete.
    Deci ce spuneai de incapacitatea de a observa realitatea? :)

  48. Roxana Iordache spune:

    @riciu. Buddy, oricum a făcut mult mai multe vizite importante decât Băsescu. Una e la Vatican, unde a fost primit instantaneu, deşi acolo, ca să fii primit, trebuie să faci cerere cu multe luni sau chiar ani înainte.

    Chiar nu te-ai gândit că i se rupe lui Tăriceanu de o vizită în SUA, din moment ce, în câteva minute, a obţinut tot ce a vrut de la W. Bush la Bucureşti?

    Spuneam că ar trebui să observi, dar, din păcate, voi ăştia portocaliii, ca şi mulţi din cei roşii de România (nu de AMERICA!) nu obervaţi ai nimic, primiţi de-a gata din propagandă. O propagandă confiscată, recunosc, de la ceea ce ar fi trebuit să facă CDR când a fost la guvernare şi a fost sabotată de PD în frunte cu Băsescu, tocmai ca să nu facă.

  49. riciu spune:

    2 vizite oficiale in 2008, sintem luna a 7-a.
    In acesti 4 ani Tariceanu a frecat Bruxelles si Ungaria de citeva ori pe an, asta i-a mai ridicat scorul.

  50. adrian spune:

    Johnson, acuzatiile tale intaresc ceea ce banuiam despre tine. Cum iti spuneam mai sus, mai intai informeaza-te si apoi emite judecati. Iar daca nu poti, abtine-te.
    Ma rog frumos Roxana, daca nu raspunzi la toate PostScript-urile este alegerea ta. Iti raspund eu, la cel pe care l-ai comentat. Da, este firesc sa iti reglementezi relatia cu SUA privind prezenta militara in Irak. Dar oare sa anunti, peste NOAPTE si fara sa le spui aliatilor, ca-ti retragi trupele este firesc? Vezi Roxana, uneori, daca rezisti prea mult la bautura si nu mergi la culcare la timp, faci pe urma prostii!

  51. Roxana Iordache spune:

    @riciu. Fii serios, ia spune-mi tu, mai bine, ce vizite a făcut Băsescu? Asta, dacă ar fi să rămânem la nivel infantil. Poţi să nici nu-mi răspunzi, că n-ai ce.

    @adrian. Slab, dezamăgitor.

  52. J o h n s o n spune:

    Cu permisiunea Roxanei am sa incerc sa-ti raspund eu primul : DA,ESTE FIRESC ! Daca celelalte state europene fac acelasi lucru atunci nu vad de ce romanii ar sta deoparte.A fost o propunere,o tema de dezbatere si nu o hotarare peste noapte.Genul asta de postari il intalnesc f des prin EvZ si RL,oameni plecati din PNL cu coada intre picioare isi fac un scop in viata de a torpila politica liberalilor veritabili punand in fraza situatii duse la extrem in realitate inexistente pentru a exacerba astfel pericolul in care e pusa tara de catre insusi Guvernul liberal si in antiteza adaugand solutia lor “rationala”,de bun simt,in avantajul tarii…Mi-e asa scarba de smecheria asta a voastra elaborata in laboratoarele de la Baneasa mutate temporar in subsolul Cotrocenilor.

  53. Roxana Iordache spune:

    @Johnson. De acord. Şi eu iubesc America, enorm, dar mai mult iubesc România. Şi băieţii republicani ştiu care sunt adevăraţii lor susţinători.

  54. riciu spune:

    Mda, iar m-ai pus la treaba. Daca e din 2005, e mult mai greu. Sa luam numai anul 2008:

    Vizite efectuate:

    (11 mai 2008)
    Vizita oficială a preşedintelui României, Traian Băsescu, în Statul Kuweit

    (20 martie 2008)
    Vizita oficială a preşedintelui României, Traian Băsescu, în Bosnia şi Herţegovina

    (12 martie 2008)
    Vizita de stat a preşedintelui României, Traian Băsescu, în Regatul Suediei

    Primiri vizite:

    (03 martie 2008)
    Vizita de stat în România a Alteţei Sale Şeicul Hamad bin Khalifa Al Thani, Emirul Statului Qatar

    (29 februarie 2008)
    Vizita oficială în România a preşedintelui Republicii Turcia, Abdullah G

    (07 iunie 2008)
    Vizita oficială în România a preşedintelui Republicii Finlanda, Tarja Halonen

  55. Roxana Iordache spune:

    @riciu, Şi?:)

  56. riciu spune:

    Si nimic. Trec la urmatoarea tema. Hi, hi, hi.

  57. adrian spune:

    Nu fii suparata pe Riciu, Roxana. Daca ajungem sa intelegem ca putem gresi, e deja o evolutie. Oricum, Riciu a uitat, Tariceanu fost recent in Franta si Monaco…si s-antalnit acolo cu prea-curatul si necoruptul Nastase.

  58. Roxana Iordache spune:

    @riciu, adrian. Prostia e benefică atunci când nu o percepi ca atare.

  59. riciu spune:

    Roxana, ce cugetare adiiiinca! Nu e mai buna asta:
    “Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor va fi Imparatia Cerurilor!” ?

  60. Roxana Iordache spune:

    @riciu. E foarte bună. Mi-aş dori să mi se potrivească. Pentru că se referă la sărăcia de păcate. Dar tu n-ai de unde să ştii asta, ai crezut că dai lovitura:)

  61. Zob Gheorghe spune:

    Traim bine.Femei ne mai trebuie.

  62. Paul spune:

    Intrebare: ce e mai bine… tispe mii de vizite si primiri.. de dragul calatoriilor? sau doar citeva dar cu rezultate? (Mentiune necesara: nu is fan al nici unuia din locatarii celor doua palate! intrebarea este generala)

    Decit sa imi umble Base pe la diferite vizite si sa de-a cu mucii in fasole cu declaratiile minune mai bine imi sta in Palat la o cafea cu tanti Udrea! Tariceanu.. nu cred ca face vizite pentru ca are treaba cu diferitele afaceri mai mult sau putin personale!

    De ministrul de externe… deja ma intreb care este criteriul de alegere si numire! Si din pacate trebuie sa extind si asupra altor ministere..

    Asta legat de vizite!

    De US of America e clar: sprijina asa cum le convine politicii lor! E pragmatism… e firesc! Si daca poti sa ai “fani” cu care sa scoti castane fierbinti… de ce nu?

    Gata cu aberatul…

    Acum astept linistit comentariile acide si catalogarea mea politica! :)

  63. Paul spune:

    Legat de Serghei si Madalin… madam viata m-a pus in situatia sa il cunosc pe Serghei… nu e un om rau! Dar deh… orbirea legata de vechiul regim.. si de nebunia democratiei imi lasa impresia ca deja se ajunge la ceva visceral!

    Si am o intrebare… ce functie a avut Serghei sau Madalin inainte de 89? dar domnul “anticomunist” Basescu? Cum ajungeai sa lucrezi “afara” ca sef inainte de 89? Cati proaspeti absolventi ajung repejor sa conduca nava a mai mindra a flotei comerciale?

    si bineinteles… astept punerea mea la punct! :) )

  64. blogideologic spune:

    @ Roxana Iordache
    De acord. Am vizionat pe 19 iunie 2006 o emisiune de Mădălin Ionescu cu unii dintre copiii fostei protipendade (erau prezenţi Mădălin Voicu şi Serghei Mizil). Printre altele, povesteau că luaseră din garajele gospodăriei de partid jeepuri militare americane (bănuiesc că erau Willis), şi au intrat cu ele în mare viteză într-o staţiune de odihnă la munte a partidului, unde erau cazaţi partizani din Vietcong, veniţi la «refacere ». Partizanii aceia vietnamezi s-au speriat cumplit, crezând că erau atacaţi de americani! Copiii români cei veseli mai râdeau şi acum, amintindu-şi feţele înspăimântate ale comuniştilor vietnamezi!

  65. forevergreen spune:

    Am venit dupa titlu si am dat peste acea atitudine omniprezenta a misoginilor la adresa femeilor in general.
    Pe blogul Corinei am tot dezbatut problema aceasta a lipsei de respect la adresa femeilor in general si in blogosfera in special.
    Este atat de simplu sa jignesti ascuns in spatele monitorului, dar te-ai intrebat vreodata ce-ai facut in viata, ce ramane in urma ta?
    Intrebarea este adresata celor care urasc femeile pentru ca sunt femei…

  66. Roxana Iordache spune:

    @Zob Gheorghe. Bun venit! Măcar una şi bună:)

    @Paul. Ai văzut că pe aici discuţiile sunt libere. Eu doar pe riciu îl mai fac prost uneori, e o vorbă de cod, ştie el, că e băiat deştept:) În rest, liber.

    Nici eu n-am zis altceva. adrian i-a insultat. Aşa că nu prea merit pe “madam”. Doar dacă zici că l-ai pronunţat englezeşte. Merge şi americăneşte:)

    @forevergreen. Eu nu cred că ei urăsc femeile, nu pot fără ele:)

    Dar să recunoaştem că şi ei ne plac nouă, cel puţin mie, sunt nişte jucării simpatice:)

  67. Roxana Iordache spune:

    @blogideologic:)

  68. cheinrich spune:

    Liberalii au obtinut la locale cel mai bun scor al lor din 1990 pana azi! De acord, dar cred ca stiti si voi de ce: au venit cu tot felul de “strategii” de stanga pentru ai sustine PSD-ul. Asta e o realitate irefutabila. In acest caz liberalii romani se vor apropia de cei americani despre care sustineti ca sunt radicali de stanga. Nu va grabiti sa ma catalogati portocaliu, dar cred ca sunt mult mai mari compromisurile tariciene decat cele pe care le fac “simplii alegatori” care vor sa voteze “dreapta” si se opresc la PD-L.

  69. forevergreen spune:

    Ai mare dreptate, sunt precum baietii de scoala care adora fetele si le trag de codite. Se maturizeaza mai greu:)
    Definitia cu jucariile simpatice mi-a mers la suflet, ce-i drept, e drept…

  70. dadatroll spune:

    Deci vezzi deaia nu citesc eu insemnarile depe bloguri. Ca asta am citito in intregime cam vazut cai scurta si nam inteleg nimic. Deci tu zici ca femeile sunt proaste, sau tu zici ca nu sunt proaste?

  71. Roxana Iordache spune:

    @cheinrich. Bun venit! O logică perfectă. Să respingi un partid de dreapta pe presupuneri şi să susţii un partid pretins de dreapta, care a trecut de la Internaţionala Socialistă la PPE. Bravo, tot înainte!

    @forevergreen. Nu se maturizează niciodată, tocmai ăsta-i farmecul lor:)

    @dadatroll. Eu zic aşa:

    1. Tu zici că bărbaţii sunt proşti sau tu zici că nu sunt proşti?
    2. Nu te mai prosti cu gramatica:)

  72. Paul spune:

    @roxana: nu cred ca ai fost atenta la ce am scris legat de madam! Nu era in nici un caz adresat tie! era in pronuntie franceza dar se referea la tanti viata…

  73. Roxana Iordache spune:

    @Paul. OK. Sincer, m-am cam mirat. Tanti viaţa. nu-i de mirare:)

  74. dadatroll spune:

    Deci eu numa prostesc cu gramatica ca din greseala am scris vezi cu doi de z. Sau zet, cum se zice corect.

  75. Roxana Iordache spune:

    @FuckYouTovarasi.Blogspot.Com. Welcome and fuck’em!:)

    Scuze pentru faptul că mesajul nu a apărut instantaneu, nu ştiu de ce, a fost reţinut la spam şi cum l-am găsit, cum i-am dat drumul. Probabil că a fost the f word…

    Putea să se fi referit la orice persoană, tot o prostie a spus :)

Lasă un Răspuns