Foto: kappa.ro Foto: informatiazilei.ro
Dacă ieri, Camera Deputaţilor a adoptat cea mai criminală lege de la răsturnarea din decembrie 1989 încoace, conform căreia casele naţionalizate să nu mai fie restituite, astăzi, Senatul s-a întrecut pe sine şi a adoptat, în unanimitate, legea cea mai imbecilă de la comunism încoace.
Anume, ca audio-vizualul să aibă obligaţia să difuzeze teme negative şi teme pozitive fifty-fifty! De la realismul socialist încoace nu s-a mai pomenit o asemenea aberaţie care intervine, brutal, în politica editorială a redacţiilor şi impune norme de tip cenzură. Că primul iniţiator se numeşte Gheorghe Funar nu-i de mirare. Dar că perechea lui conceptuală se numeşte Ioan Ghişe, liberal, este absolut incredibil!
Ghişe nu e nici pe departe un ga-ga, este una din piesele de bază mediatice ale PNL. El s-a consultat cu partidul? Partidul ce-a zis? Sau era mai preocupat cu sforile pentru propulsarea unor neaveniţi prin colegii electorale capitale? Şi dacă s-a votat în unanimitate, înseamnă că au votat şi toţi senatorii liberali prezenţi. O fi fost şi Norica Nicolai?
Chiar dacă a fost şi chiar dacă a votat-o, măcar să o pună pe seama căldurii mari şi să sesizeze Curtea Constituţională cu privire la această imbecilitate de lege flagrant anticonstituţională, pentru că limitează şi condiţionează libertatea de expresie, libertatea presei. Mă mir că n-au inclus şi blogurile. Sau s-or fi gândit că îi înjurăm pe aici şi pe la televiziuni îi lăudăm. Fifty-fifty!
Norocul lor că eu nu vreau să ies pe sticlă şi nu cred că am să mă răzgândesc. Altfel, mi-ar fi făcut o reală plăcere să dezbat cu Victor Ciutacu tema generoasă, extrem de pozitivă, din cauză că este atât de productivă, conform căreia, cum zice el: “mama imbecililor e mereu gravidă”. Şi fată!
Tulai, Doamne! Căldură mare.
UPDATE. Gheorghe Funar a declarat, la Realitatea tv, că o contribuţie mai mare o are domnul Ghişe. Imprevizibilă e natura umană!


miercuri 25 iunie 2008 la 3:09:39 pm
Comentaţi şi aici dar, vă rog, nu uitaţi să vă spuneţi punctul de vedere la articolul de mai jos privind cine poate să îl bată pe Băsescu. Mulţumesc anticipat.
miercuri 25 iunie 2008 la 3:13:17 pm
Deci pe principiul…”una calda, una rece”…sa nu fie stresat telespectatorul.
miercuri 25 iunie 2008 la 3:14:39 pm
Draga Roxana, apreciez ca lupti … cu mori de vant. Cum vorbesti astfel despre Ghise? Doar are “merite” da in “mariner”, e “preten” cu Doc, si-l apreciaza cel putin cat o faci si tu. Apropos, ma intreb daca, fiind apropiata PNL i-ai intrebat pa baieti despre casele nationalizate. Spune-mi, eventual, pe care dintre “vajnici”!
miercuri 25 iunie 2008 la 3:21:48 pm
@Karina
@adrian. Aţi spus că mă apreciaţi. Atunci, nu mă dispreţuiţi!
miercuri 25 iunie 2008 la 3:23:26 pm
http://www.ziare.com/Ziaristii__obligati_prin_lege_sa_dea_mai_multe_stiri_pozitive-340631.html
Eu cind iti spun ca e RESTAURATIE ! Nu conteaza prea mult cine anume promoveaza asemenea aberatii, ei sint numai “mina lunga ” a “restauratorilor”.
Legea asta e primul pas spre ingradirea presei. Dar despre ce sa fie stirile pozitive, despre CINE ?
Deci: pozitive despre A, B si C si negative despre D si E.
Funar intotdeauna a avut idei trasnite, dar Ghise, un liberal?
Un liberal trebuie sa lase presa sa spuna si sa arate orice, chiar daca e muscat de fund 24 de ore din 24.
Pacat, vad ca facem pasi inapoi in toate domeniile. Sper sa tipe CRP, AJR, si alte “societati civile” care au adormit de multa vreme.
Cit despre tema Basescu, vad ca ii cautati de zor contracandidat. Orice politician are un “termen de garantie”. Mai scurt sau mai lung.Depinde de politician si depinde si de conjunctura.
De exemplu, Jose Maria Aznar, care a pierdut alegerile din cauza atentatelor din Spania.
Cel mai periculos contracandidat, la ora actuala , pentru Basescu e… Basescu.
miercuri 25 iunie 2008 la 3:28:48 pm
Si asta mi se pare o porcarie periculoasa:
http://www.ziare.com/Romanii_vor_deveni_donatori_prezumati_de_organe_-340618.html
De unde stim ca nu vor fi omoriti cu zile pentru organe?
miercuri 25 iunie 2008 la 3:40:39 pm
@Roxana, mai spui ca am eu ceva cu ei? Sau ca se castreaza singurei ?
Si-atunci sa nu fiu convins ca vorba lui Ciutacu”mama imbecililor , mereu gravida ” si as adauga ,chiar sub influenta anticonceptionalelor.
miercuri 25 iunie 2008 la 3:47:43 pm
PNL-ul doarme in postul celor 322 au ba? Sa nu mai aud pe veci ca PNL-ul este partid istoric continuator al bratienilor ci spunem pe fata, al bolsevicilor!
miercuri 25 iunie 2008 la 3:47:46 pm
Incerc doar sa-ti arat unde gresesti. Apropo, ma uitai (hi, hi) la inregistralile, de pe blogul ciutacului, cu Doc… tu esti o stilista in scris. Ce spui despre expresia Primarului General, altfel si prof. univ. PE BUNE, “in curand va APARE si un regulament”?
Iar altfel, fara vreun slogan, marunti de genul celor doi, din tema postarii tale, exista pe la toate partidele. Doar ca, pe mine, ma doare ca vine din partea unui “membru” PNL. Ca am chef de vorba, despre Norica ce spui, s-o votez? Ca-i de dreapta, cica, iar Hardau… care-i cam din trecut, face parte dintr-un partid cu staif popular european. Ma mai gandesc… ca doar Norica o fo aia ce-o votat sa nu fie trecuti printre cei care au facut POLITIE POLITICA activisti de genul Iliescu. Iti amintesti Roxanica?
miercuri 25 iunie 2008 la 3:49:59 pm
ALEGERI 2008 pentru PARLAMENTUL ROMANIEI
NECULAI POPA (SUA)
CANDIDAT INDEPENDENT PENTRU SENAT
Amendarea Legii electorale, prin înfiinţarea circumscripţiei 43 „Diaspora” (art. 10), cu 4 colegii pentru Camera Deputaţilor şi 2 colegii pentru Senat (art. 11, lit. F), a făcut dreptate celor aproximativ 12 milioane de români cu domiciliul în afara graniţelor României.
S-a plecat de la ideea participării tuturor celor cu drept de vot şi a dreptului fiecăruia, nu numai de a alege, dar şi de a fi ales.
Această nouă lege reprezintă soluţionarea cererii făcută, încă din anul 1998, de către Consiliul Româno – American din Los Angeles şi de către Consiliul Mondial Român (CMR), singurii iniţiatori ai acestei noi legi.
CMR este portdrapelul acestei iniţiative şi are obligaţia de a-şi finaliza acţiunea prin propunerea acelor candidaţi, care pot deveni voci distincte şi audibile în Parlamentul României, cu agende bine definite privind politica de susţinere a românilor din jurul graniţelor, de integrare a tuturor românilor din afara graniţelor în viaţa economică, socială şi politică a României; de a-şi aduce aportul în Comisia de politică externă pentru repoziţionarea internaţională a României.
Suntem convinşi că Dl. Neculai Popa, veteran al temniţelor comuniste, cu experienţa acumulată în cei aproximativ 30 de ani petrecuţi în SUA poate fi o voce reprezentativă în Parlamentul României
COMITETUL DE SPRIJIN:
Mihai Stan, Preşedinte CMR, (Los Angeles, SUA); Grigore Vieru, poet, membru al Academiei Române; Prof. dr. Claudiu Mătasă, Consul General Onorific în Florida, (SUA); Dwight Luchian-Patton, Director, revista “CLIPA”, (Los Angeles, SUA); Vera Luchian-Patton, Editor in Chief/Publisher, revista “CLIPA”; Nicolae RUSU, Asociaţia “Pro-Basarabia şi Bucovina”, (Los Angeles , SUA); Eugen Popescu, Director, RGN PRESS, (Bucureşti, România); Nicolae Mihai, Avocat, Institutul “ Fraţii Golescu”, (Bucureşti, România); Daniela Soroş, Director, Fundaţia Naţională pentru Românii de Pretutindeni, (Bucureşti, România); Prof. dr. Nae Constantinescu, Ex-consul general al României la Los Angeles; Preot Nicolae Burduja, loc. Cania-Ţiganca, Cantemir, (Basarabia); Preot Tudorel Peiu, Spitalul de Copii “Grigore Alexandrescu”, (Bucureşti, România); Romeo Moşoiu, Fondator “Institutul Eudoxiu Hurmuzachi”,(Bucureşti, România); Viorel Badea, Ex-secretar de stat Departamentul pentru relaţiile cu Românii de Pretutindeni; Antonie Popescu, Avocat, (Bucureşti, România); Dinu Gându, “Seniorii Ligii Studenţilor”, (Galaţi, România); Virgil Ciucă, Scriitor, jurnalist, (New York, SUA); Aliona Negoiţă, cercetător, CSEEA (Bucureşti, România) Asociaţia Luptătorilor din Munţi; Asociaţia Foştilor Deţinuţi Politici Anticomunişti; Asociaţia “15 Noiembrie 1987”, (Braşov); Asociatia “21 Decembrie 1989”, (Bucureşti).
miercuri 25 iunie 2008 la 3:56:15 pm
Ce ipocriti sunt politicienii… Ce naiba sa mai comentezi la asa ceva? Asta este mintea lor, interesul personal inainte de orice. Dau o multime de legi naucitoare, ne reprezinta interesele de mai bine nu ar face-o, in schimb au pretentia sa se vorbeasca si de bine de ei. Pai sa scrie ei insisi ce vor sa difuzeze televiziunile, ma refer la laude. Astia de la televiziune ar trebui sa le faca o solicitare in acest sens si sa precizeze ca pe ei nu ii duce capul ce ar putea sa spuna de bine despre parlamentari si ca atare ii roaga sa o faca ei insisi. Apoi, sa posteze comunicatele lor penibile.
miercuri 25 iunie 2008 la 3:57:29 pm
Dle Presedinte, daca in colegiul in care va candida dl Popa va candida si Adrian Copilu’ Minune, ghici cine va fi ales?
miercuri 25 iunie 2008 la 3:57:35 pm
PS. Adica ii obliga pe oamenii de presa sa gandeasca de bine? Sau ii obliga sa manipuleze in sens favorabil lor?
miercuri 25 iunie 2008 la 4:05:01 pm
@riciu
garantez iese
copilul minune
datorita si dreptei dure PNL-iiste!
miercuri 25 iunie 2008 la 4:09:44 pm
@MARIUS MINA!
miercuri 25 iunie 2008 la 4:24:35 pm
@riciu. Restauraţie, pe naiba. Ar fi bine să fie, că restauraţia – în sens propriu, nu în cel improporiu promovat de pPetre Roman şi perpetuat până azi – înseamnă restaurarea monarhiei constituţionale. Scrie-mi, te rog, pe tema candidatului prezidenţial, la articolul pe tema asta. Pentru că vreau să fac o statistică finală şi ar fi bine să am toate opiniile la îndemână.
@Presedinte al Boborului. Voi, ăştia portocalii, aveţi o gamă foarte îngustă de clişee pe care le repetaţi ca papagalii lui Băsescu. 322, oligarhia, etc. Şi o faceţi chiar şi dumneavoastră, o persoană care gândeşte, totuşi. Uneori, înţeleg că obosiţi şi atunci luaţi de-a gata din propaganda oranj.
@riciu. Asta cu donarea organelor e cu două tăişuri, într-adevăr. Cred că nu ar trebui o asemenea lege. Mai degrabă ar trebui o campanie publică foarte puternică de aşa natură încât oamenii să-şi dea seama cât de important este să-şi dea acordul pentru a dona organe când mor, din moment ce şi Sf. Sinod al Bisericii Ortodoxe a binecuvântat de câţiva ani această libertate de opţiune.
@adrian. Nu sunt eu prea înaltă, dar Roxănica:) Nu-mi mai spuneţi aşa, serios, îmi face rău, aşa îmi spunea tatăl meu şi l-am pierdut când eram copil:(
NU sunt membru al PNL, nici cu ghilimele. Doar în măsura în care simpatizanţii pot fi consideraţi membri.
Hardau, cu staif european?!
Pe Norica o criticăm pentru ce merită criticată, dar nu cred că are rost să-i inventăm păcate suplimentare. Nu, nu-mi amintesc.
Despre Doc, le mai comite, dar din păcate, imensa majoritate a românilor spune “va apare” şi tare mă tem să nu fie adoptat oficial. Aşa se întâmplă. Dar asta nu înseamnă că Sorin nu e simpatic.
Sunt o stilistă. Nu numai în scris:)
@Victor. Să vedem ce face CNA. Răsvan Popescu ar putea sesiza CC cu privire la lege.
miercuri 25 iunie 2008 la 4:28:08 pm
@Presedinte al Boborului. De unde aveţi lista Comitetului de Sprijin pentru acel domn? Regăsesc acolo mai mulţi amici, persoane de rară calitate.
miercuri 25 iunie 2008 la 4:30:24 pm
Oare asta inseamna ca dispare emisiunea “Sinteza Zilei”?
Ar fi pacat, e singura emisiune buna de divertisment ramasa pe la telembizoarele noastre.
miercuri 25 iunie 2008 la 4:34:26 pm
@Roxana
tu chair vrei sa ma desconspirP ma chinuiesc scrie agraamt, enerva la maxim si acu vi tu sa ma belesti?
Hai sa-ti zic o taina,
un fost coleg al tau de facultate este cel mai bunmaic al meu?
miercuri 25 iunie 2008 la 4:45:09 pm
@riciu.
@Presedinte al Boborului. Nu-mi dau seama, dar dacă eşti la cine mă gândesc înseamnă că ai mult timp liber:) Pentru acea înaltă funcţie:)
Sau eşti celălalt, lost in space?
Iar dacă am fost colegi de facultate, să ştii că din păcate nu mi-i amintesc pe toţi:)
miercuri 25 iunie 2008 la 4:54:09 pm
Adica Mircea Badea ar spune o data Multumasc Nalu !
dupa care la urmatoarea fraza ar spune Multumasc Basalu !
miercuri 25 iunie 2008 la 4:55:19 pm
Boborule , eu cu CMR ul asta am ganduri de indigestie….ureaza-le succesuri din partea mea please!
miercuri 25 iunie 2008 la 4:57:14 pm
@Roxana
am o prea mare stima ptr tine, subliniez; ca om (femeie) care a tinut arma in mâna intr-o perioada fff grea când viteji barbati de azi se cacau pe ei.
Azi ne aflam in douo poziti ideoogico-dogmaitizate diferite, o nebunie pe care o detest dintoata fiinta.
Eu nu sunt nici pro Basescu, nici PNL ci adevarat urmas a lui Coposu (principi) tu il definesti (gresit) drepta dura. Fac parte din partea dura a dreptei, care nuacepta porcariile PNL-ste caruia trebuie plati tradarea cât timp; profita de pe ruma noastra si azi, inclusiv as aroga descendenta nobila! Sa fim totusi, rezonabili!
In rest, nu te obosi, mailul meu trece prin 10 tari pâna sa ajunga la tine, sunt expert in problema…
miercuri 25 iunie 2008 la 5:00:58 pm
@Johnson. De unde-ai luat ultima mocuţă?
@Marius. Detalii, plz. Printre semnatari sunt oameni excepţionali, pe restul, nu-i cunosc, dar sunt câţiva deosebiţi. Mă refer la suporteri.
miercuri 25 iunie 2008 la 5:04:44 pm
@Presedinte al Boborului. Nici o grijă, sunt mult prea comodă şi am cu totul alte priorităţi. Dar să nu crezi că n-aş putea afla. Fără să mă obosesc:)
Ce nu înţeleg eu e cum de deteşti PNL, dar agreezi PD-L? Poate îţi place bordelul, dar chiar şi cel politic?
Nu există “adevărat urmaş al lui Coposu”. Decât, cel mult, Ludovic Orban. Să te saturi!:)
miercuri 25 iunie 2008 la 5:07:12 pm
NU, nu agreez PLD-ul!
miercuri 25 iunie 2008 la 5:09:07 pm
Fiti va rog decenta, Orbanizarea dvs niciodata nu atinge si pe miticul Coposu (comparativ cu Lazar, Maniu, Mihalache)
miercuri 25 iunie 2008 la 5:10:03 pm
legea asta e o aberatie, probabil ca nu va ajunge in monitorul oficial. ma asteptam mai mult de la dl. ghise
miercuri 25 iunie 2008 la 5:10:37 pm
@Presedinte al Boborului. Mitic, poate pentru dumneavoastră. Pentru mine a fost un OM, la al cărui mit am contribuit.
miercuri 25 iunie 2008 la 5:12:17 pm
@Lucian. Bun venit! Te rog să participi şi la sondajul cu privire la alegerile prezidenţiale. Şi pe mine m-a surprins în mod neplăcut, a fost chiar un şoc, tocmai pentru că îl apreciez în mod deosebit pe d-l Ghişe.
miercuri 25 iunie 2008 la 5:20:58 pm
http://codex.wordpress.org/Using_Smilies
L-a dat cineva intr-un alt topic
miercuri 25 iunie 2008 la 5:30:45 pm
Petre Daea, senator PSD: “…Nu am vazut stiri in care sa se prezinte, de exemplu, pe agricultura cum se lucreaza campul sau terenurile din tara, nu am vazut din economie sau invatamant nimic pozitiv….”
Gavrila Vasilescu, senator PC: “Mi-ar placea sa vad, de exemplu, subiecte de hotricultura – cum sa ingrijesti o planta,…”
Mario Ovidiu Oprea, senator PNL: “Este un proiect de lege care are intentii bune si vrea sa creeze o atmosfera echilibrata la programele de stiri. Prin aceasta prevedere si obligatie de a introduce o ponedere egala intre stirile negative si pozitive, omul poate decide si departaja ce stiri sa urmareasca.”
Sorin Oancea, directorul general al Antenei 3: “daca legea va fi promulgata de presedintele Traian Basescu, solutia e sa fugim din tara” (daca as fi in locul lui Basescu pentru mine ar fi un motiv suficient ca s-o promulg. Oancea ar trebui sa apeleze la prietenii sai liberali, pecisti, peremisti sau pesedisti, nu la Matrozul Chior)
miercuri 25 iunie 2008 la 5:56:03 pm
Roxana, Ghise asta. Dupa cum stii nu sunt eu prea documentat. Dar as fi bagat mana in foc ca este pesedist dupa discursul lui politic. Am uitat sa-ti spun chestia asta. Poate se prind si liberalii.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:04:52 pm
Nu ghise a avut probleme cu Secu? De ce o fi fost reprimit inapoi de liberali, chiar nu stiu.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:14:51 pm
@riciu.
@riciu. Ghişe. Referitor la Ghişe, nu, problema nu se pune aşa, că nu suntem Inchiziţie. Omul a recunoscut singur, de la început, că a avut un angajament când era student şi că nu a făcut rău nimănui în cele câteva note informative neutre şi asta a fost tot. Faptul că el singur a recunoscut şi faptul că nu poartă pe conştiinţă oameni este de natură să-i permită să facă în continuare politică. Şi o face bine. Legea asta e absolut inexplicabilă pentru mintea lui. Eu ştiu cam ce a vrut el – dar iadul e pardosit cu bune intenţii.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:19:52 pm
Phuu, ce pledoarie imbirligata si partizana! Nu are nici o scuza , nu merita aparat. Cine se atinge de libertatea presei, merita scuipat.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:19:54 pm
Nu sunt de acord. Daca a avut angajament de ciripeala la Secu la gara cu el! Ce inseamna chestia asta cu recunoscutul? Si cine a evaluat neutralitatea ciripelilor? Si ce a spus cu gura si ce a scris poate sa nu fie acelasi lucru. Daca a ciripit inseamna ca a avut profilul de ciripitor ca altfel nu-l contactau aia. Pe tine te-au contactat Roxana? Sa iti ceara sa ciripesti?
miercuri 25 iunie 2008 la 6:26:55 pm
PS. Ca m-am enervat :
Din cauza asta suntem in situatia in care suntem. Din cauza asta exista atata mizerie morala in Romania. Din cauza acestor oameni. Nicidecum din cauza asa zisilor comunisti. Tot ne dezicem de comunism dar cand vine vorba de ciripitorii astia ordinari nu mai gandim cu aceeasi masura. Ai uitat piata Universitatii???? Tot raul ni se trage de la lichelele astea ascunse, cei care nu s-au vazut si care au tras sforile intotdeauna. Si le mai trag inca.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:29:23 pm
Tocmai am citit undeva ca nu era chiar obligatoriu sa semnezi angajamentul. Mai ales in anii 80.
In plus, de unde stim ca nu e inca pe “lista de plata”? Din dosare CNSAS lipsesc multe file, poate cel care le are ii santajeaza in continuare pe “nevinovatii” care au semnat.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:31:58 pm
Cine sa oblige? Nu obliga nimeni pe nimeni la nimic. Astea sunt prostii. Bineinteles ca nu te obliga nimeni sa semnezi. Mai mult, eu sunt sigur, dar absolut sigur ca nu intrebau aia pe oricine. Trebuia sa ai un anumit profil. Ca nu au intrebat-o nici pe soara mea nici pe mine.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:33:34 pm
PS. Nu vezi ce fata de … ciripitor are Ghise asta?
miercuri 25 iunie 2008 la 6:40:44 pm
Dom’le, poate as trece peste trecutul lor, dar sa vad ca au un “prezent luminos”. :mrgreen”
Dar cind vezi ce debiteaza, ce cicaturi comuniste scot pe gura, ce comportament de secretari pcr au, iti dai seama ca astia nu mai pot fi “reciclati” in nici un fel, chiar daca au 40 de ani.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:45:10 pm
Eu peste ciripeala nu as trece. Pentru ca serpii astia sunt asa cum spui. Niciodata nu isi vor reveni. Au un caracter jegos. Si imbolnavesc societatea. S-au infiltrat in pozitii cheie inca imediat dupa Revolutie si lor le “datoram” multe.
miercuri 25 iunie 2008 la 6:46:04 pm
PS. Nu pune semne langa emoticoane. Lasa spatiu liber.
))
miercuri 25 iunie 2008 la 6:48:50 pm
PPS. Nu fa legaturi intre secretarii PCR si astia. Aia erau pe fata. Si pot fi suspectati ca ar fi crezut in ideologia PCR. Astia ce dracu de justificare sa le gasesti? Nu faceau nici politica, nu aveau nici principii…
miercuri 25 iunie 2008 la 8:00:40 pm
@Victor. @riciu. NU există libertatea presei. Există doar comenzi. Rebelii, cei care chiar nu fac decât ceea ce cred şi nu scriu sau nu spun decât din convingere, fie sunt toleraţi, pentru că fac rating – cum e Ciutacu, fie excluşi – cum sunt eu. Deşi şi eu am adus rating la Ziua.
Referitor la informatori, nu trebuie judecaţi en gros, nu ştiţi ce presiuni s-au exercitat asupra lor. Totrodată, muşcaţi momeala serviciilor pe nemestecate, pentru că loviţi ţinte false, aruncate vouă ca o diversiune care să mascheze ţintele reale, ofiţerii de Securitate rămaşi nedeconspiraţi şi care activează în continuare, prosperi, fie în politică, fie în medii de afaceri. Despre asta-i vorba.
Secretarii PCR, Victor, aveau în directă subordine Securitatea şi colaborau îndeaproape. Nu încerca să-l justifici pe domnul Iliescu. Te rog eu mult – nici nu trebuie să recunoşti public, te rog, gândeşte-te bine şi nu face confuzii. Dacă e un politician excelent asta nu-l exonerează de fapte reprobabile şi nici nu mă mai refer la ceea ce a făcut după 1989, mă refer la faptul că era ministruş Tineretului când au fost reprimate, brutal, mişcările studenţeşti din 1956. Du-te pe blogul lui Andrei Bădin şi citeşte ce au păţit părinţii lui.
miercuri 25 iunie 2008 la 8:13:48 pm
Roxana,
Asta nu ramane asa. Stai sa studiez.
)
PS. Asta cu securistii o stiu destul de bine. Nu ma las pacalit deloc.
miercuri 25 iunie 2008 la 8:16:18 pm
Eiiiiiiiiiiiiii, Roxana, ma faci sa rostesc ce nu trebuie…. Nu vrei sa initiezi o campanie pentru Principele Radu? Zici ceva?
miercuri 25 iunie 2008 la 8:25:55 pm
@adrian. Aţi greşit postarea. Dacă aveţi curaj, reluaţi-o acolo unde trebuie.
miercuri 25 iunie 2008 la 9:02:08 pm
De acord, Victor, ca serparaia asta a infestat toate punctele de decizie ale societatii. Dar fii sigur ca exista si un centru de comanda. A exista un plan.
Din pacate, sint infipti ca un cancer in trupul societatii, iar cancerul e o boala cam incurabila. Nu scapi de el fara sa curga singe si fara citostatice.
miercuri 25 iunie 2008 la 9:21:06 pm
@riciu, Ia zi tu, şmechere, care e centrul de comandă? Nu cumva chiar ăla pe care îl susţii? El crede, de fapt, asta. În realitate, serviciile guvernează, până în momentul în care vom avea un şef de stat cu adevărat meritoriu.
miercuri 25 iunie 2008 la 10:12:29 pm
http://cristianpavel78.wordpress.com/2008/06/25/un-caine-a-muscat-un-om/
miercuri 25 iunie 2008 la 10:29:37 pm
@cristianpavel78. Bun venit! Aşa e, Minister al Adevărului le mai lipseşte! Dar bietul domnul Ghişe a avut bune intenţii, el s-a gândit la altceva, numai că iadul e pardosit cu bune intenţii.
Nu-mi place titlul, iubesc animalele.
joi 26 iunie 2008 la 4:03:34 am
@Roxana Iordache
Roxana, am citit ca Norica a fost presedinte de sedinta, dar numai pana la momentul votului.
Cand s-a trecut la vot, a iesit din sala si l-a lasat pe Terrasini (Taracila) sa conduca sedinta.
joi 26 iunie 2008 la 4:20:50 am
Nu pe nepoata?
)
joi 26 iunie 2008 la 5:33:04 am
@Raluca. Păi dar asta nu e atitudine de om politic!
@Victor. De dimineaţă aţi luat-o cu shtoka. Îmi place, începeţi bine. Şi tu nu mai zice de nepoată, că se supără Mele:)
joi 26 iunie 2008 la 6:09:38 am
Mele asta este pretenar cu Ion Illiescu? Ca daca nu ma doare in cot ca se supara. Desi am balacarit eu multi foarte foarte apropiati de Ion Iliescu nu ar fi nici in prima varianta o premiera. Vrei sa-ti spun ce personaje am atacat dur si evident cati au fugit de mine dupa fazele respective? Daca nu o faceam acum aveam vreo 200 de comentarii pe fiecare post. De fapt inainte sa sterg primul blog dupa ce m-am sictirit la un moment dat si m-au apucat si dracii aveam cam 70-80 de comentarii pe post. Si scriam zilnic.
)
joi 26 iunie 2008 la 2:31:07 pm
@Ştiu. Şi e păcat că l-ai şters. Puteai să nu mai scrii, o vreme şi să anunţi asta, dar nu să-l ştergi.
Mele e Mele:)
joi 26 iunie 2008 la 4:34:17 pm
Imi pare rau ca gandesti astfel despre chiriasii din casele nationalizate, care n-au nici o vina!
Probabil ca n-ai parinti sau bunici.
sâmbătă 28 iunie 2008 la 12:34:19 am
@ruxi. Bun venit! Dacă ţi-ai folosi un strop raţiunea, ţi-ai da seama şi fără să mă fi citit anterior că bunicii şi părinţii mei au suferit de pe urma comunismului, au fost furaţi de bunurile lor şi unii din familia mea, aruncaţi în închisori.
Vina chiriaşilor din casele naţionalizate este că au sperat tot timpul că va veni o lege nelegiuită ca asta, care să le permită să rămână în case furate de la proprietarii lor de drept. Când foloseşti un bun furat eşti sub incidenţa Codului Penal.
sâmbătă 28 iunie 2008 la 12:52:48 am
Roxana, o prietena de-a ta nu este de acord ca legea este stupida. Dimpotriva cica noi si mai ales voi adica jurnalistii sunteti negativi. Pe mine nu ma mai mira nimic pentru ca am remarcat : cum vede o prostie , cum subscrie la ea. Poate pe tine…
sâmbătă 28 iunie 2008 la 8:05:13 pm
@Victor. Oh, God! De câte ori trebuie să repet: Nu sunt jurnalistă!!!:)
duminică 29 iunie 2008 la 2:10:10 am
Pai asa intelesesem ca ai scris la Ziua. Nu te-a pus Basescu pe lista criticilor la loc fruntas?
miercuri 9 iulie 2008 la 3:27:12 pm
[...] ce Senatul a adoptat în unanimitate această lege, le-am sugerat liberalilor, în particular, liderei grupului senatorial, Norica Nicolai, să conteste la Curtea [...]